.,
Poprzedni mecz Pozostałe
0-1
Liverpool vs Aston Villa
13.09.2014, godzina 18:30
4. kolejka Premier League - Anfield
Następny mecz Pozostałe
Tabela Premier League
Drużyna
M
Pkt
1. Liverpool
0
0
2. Manchester City
0
0
3. Sunderland
0
0
4. Everton
0
0
5. Chelsea
0
0
6. Aston Villa
0
0
7. Arsenal
0
0
8. Stoke City
0
0
9. Tottenham Hotspur
0
0
10. Manchester United
0
0
11. Norwich City
0
0
12. Swansea City
0
0
13. Southampton FC
0
0
14. Newcastle United
0
0
15. West Bromwich Albion
0
0
16. West Ham United
0
0
17. Crystal Palace
0
0
18. Leicester City F.C.
0
0
zobacz szczegółową tabelę
Tabela strzelców
Imię i nazwisko
Br.
zobacz całą tabelę
Aston Villa FC vs. West Ham United 44
Data: 28.08.2022 - 13:04 / Autor: Mr HoltEnd
Źródło:

Sezon 2020/21 był bardzo udany dla WHU, który pod wodzą Davida Moyes dotarł do górnej połowy tabeli, docierając do walki o puchar europejski. O takim wyniku AV mogła tylko pomarzyć. Wydawało się, że w tym sezonie Szkot powtórzy swój marsz i dotrze w okolice miejsca, które zajmował wraz z Evertonem (4. w sezonie 2004/05 i w kolejnych latach utrzymując na poziomie 5-6. miejsca). Tymczasem początek tego sezonu jest dla Młotów katastrofalny – zespół jest aktualnie jedynym w lidze, który jeszcze nie zdobył punktów.

 

Nieco lepiej wygląda sytuacja AV, której jakimś cudem udało się wyszarpać 3 pkt. z będącym w dołku Evertonem. Kibice mają serdecznie dość rządów Stevena Gerarrda, który przed sezonem zapowiadał, że zespół będzie zagrożeniem dla drużyn z Top 6. Oczekiwano wreszcie ryku lwa, a tymczasem z ławki trenerskiej dochodzi miauczenie zagubionego kotka. Na razie SG ma jeszcze czas – ratuje go zapewne nazwisko, 5. letni kontrakt, pustki na rynku trenerskim i cierpliwość właścicieli.

 

Kibice obu drużyn zapewne zadają sobie pytanie czy ten sezon można już spisać na straty. Znając Moyesa potrafi on wyciągnąć wnioski i prowadzony zespół ze sporych opałów. Niestety, tego samego nie można powiedzieć o Gerarrdzie, który z maniakalnym uporem próbuje forsować swoją strategię gry środkiem pola ze sporadycznym rozgrywaniem skrzydłami. Poraża zwłaszcza brak dostosowania taktyki boiskowej do specyfiki przeciwnika. Pod tym względem Moyes mający ogromne doświadczenie zapewne odrobi lekcję i wielce prawdopodobne, że uda mu się rozmontować ofensywę AV.

 

Gerrard może liczyć na komplet zawodników, z wyłączeniem kontuzjowanego Carlosa, a ławkę ma zdecydowanie szerszą niż Moyes. Na papierze WHU wygląda mniej efektownie niż AV, co nie znaczy, że przełoży się to na wynik po 90. minutach. Udowodniły to już AFC i Crystal Palace. Obie ofensywy spisują się poniżej oczekiwań. Zawodzą zwłaszcza Coutinho, Ramsey, Rice, Bowen, Fornals i Lanzini. w przypadku AV przykra niespodzianką jest fatalna gra obrony, która była uznawana za jedną z najmocniejszych w PL w ostatnich dwóch sezonach. Możemy spodziewać się widowiska z dobrym tempem, ale chaotycznego i pełnego irytujących błędów z obu stron. Chyba, że DM dokonał cudu (to możliwe) lub SG doznał oświecenia (to niemożliwe).

 

Mecz na Villa Park o 15.00. Sędziuje David Coote. Spodziewane ustawienia :

AV 4-3-1-2 Martinez-Digne, Mings, Konsa, Cash-Ramsey, Kamara, McGinn-Coutinho/Buendia-Watkins, Ings

WHU 4-2-3-1 Fabiański-Cresswell, Kehrer, Zouma, Coufal-Rice, Soucek-Fornals, Lanzini/Benrahma, Bowen-Antonio

 

 

Aktualności na temat: Główne newsy;

Dodaj swój komentarz
Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze
Komentarze użytkowników
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 sierpnia 2022; 20:19
Pochettino zdecydowanie nie. Skończy się jak z Evertonem i Ancelottim. Co do wspominek o O'Learym to nie bardzo jest sens, bo to zupełnie inne (normalne?) czasy. A SG podobnie jak DS i MON nawydawał, ale jako jedyny nic nie osiągnął. Coć statystyki z gry są bardzo dobre, wręcz budujące, co świadczy o potencjale drużyny. A że nic z tego nie wynika to świadczy o beznadziejnych zdolnościach taktycznych SG.
offline
Dodał: PIT84, 30 sierpnia 2022; 18:09
5 -1 z City to za czasów D. O'Leary. Martin O'Neill od razu z marszu wydał na transfery około 50 mln i przebudował drużynę. Puki co dalej rządzi Gerrard i to on ustala skład z wejscia stawiając na Filipka. Trzeba cierpliwie czekać aż pogonią gamonia.
offline
Dodał: Bruno., 30 sierpnia 2022; 17:14
O 'Leary, też ciekawy menago, grał u niego w ataku J. P. Angel, też menago który nie wykorzystał potencjału zespołu, to on chyba wprowadzał Gabbiego do seniorów, Cahill tak ale Ridgewell to był drewniany.....
Derby 5 :1 z gówienkiem to raczej były za M. O' Neilla.
offline
Dodał: PIT84, 30 sierpnia 2022; 17:02
Gdzieś przewija się nazwisko Pochetino ale na razie trzeba pogonić Gerrarda. A pamiętacie czasy Davida O'Leary chłop kupował zawodników za 5 mln ( Sorensen i jeszcze jeden środkowy pomocnik z spadkowicza Sunderland ) dorzucał 3-4 wychowanków i meldował się nawet w pierwszej połowie ligi. Pamiętam derby z City gdzie wygrywamy 5 -1 na środku obrony wychowankowie G. Cadillac z L. Ridgewell. To były ciekawe czasy, skromne ale fajne. Takich nam trzeba menadżerów :-)
offline
Dodał: Bruno., 30 sierpnia 2022; 16:48
Na moje, jeśli dali by radę namówić Pochettino niech go biorą.
S. Parker.....jest pewnie tak samo młodym menago jak nasz Stivi, byłbym na nie.
S. Dyche chyba prędzej, czy umiałby zrobić u nas porządek.... nie wiem, nasz klub już nieraz w niedalekiej przeszłości zatrudniał menagerow którzy jak przychodzili to mówiliśmy że da radę, że jest ok. Nie wiem, wygląda mi na to że jesteśmy jakimś specyficznym klubem który nie ma szczęścia do nich. Jak nie było jeszcze tyle kasy na transfery to jakoś szło to przełknąć, ale teraz chyba z 5 okien wydaliśmy multum kasy jak na nas i w tej chwili jesteśmy w czarnej doopie, a nie jesteśmy jakimś City czy Czelsi że możemy wydawać i wydawać.
offline
Dodał: PIT84, 30 sierpnia 2022; 16:29
Nasi pewnie tak szybko Gerrarda nie zwolnią, chyba że zaliczi 4 -5 porażek i 5 punktów po 10 meczach to da to nam coś do myślenia. Aco powiecie o Sean Dyche? Nigdy nie miał gotówki ale z tego co miał dał radę nawet do 7 miejsca dojść. Nam potrzeba gościa co zrobi porządek, będzie umiał podporządkować drużynę i będzie w miarę porządek.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 sierpnia 2022; 14:35
A od dziś jest bez pracy, bo AFC nie przedłużyło z nim kontraktu. Pewnie i tak nie przyjdzie do AV, bo SG posiedzi jeszcze u nas, a jeśli już właściciele się zdecydują to będą kombinować z jakimś doświadczonym trenerem. Crystal Palace zaryzykowali z Vieirą i to wypaliło, Arteta to też debiut i takich nazwisk debiutantów w PL znajdzie się więcej. Czemu by więc nie Scott Parker ? Jest młody, więc powinien mieć bardziej innowacyjne spojrzenie na futbol, a do tego w przeciwieństwie do Fulham i AFC, AV dysponuje sporym budżetem, no i dostaje od razu mocny zespół.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 sierpnia 2022; 14:30
A ja Scotta Parkera chętnie bym u nas widział.
offline
Dodał: thomason, 30 sierpnia 2022; 12:31
Pierwszy to Scott Parker :D
offline
Dodał: PIT84, 30 sierpnia 2022; 07:26
Steven Gerrard oraz Brandan Rodgers typowani są jako pierwsi menadżerowie jacy stracą pracę w tym sezonie. Tylko ewentualnie kto za Gerrarda?
offline
Dodał: Bruno., 28 sierpnia 2022; 23:11
VTID jak zwykle dosadnie i w punkt !! Pełna zgoda !
Już!!!
offline
Dodał: VTID, 28 sierpnia 2022; 19:47
Akurat dzisiaj ogladalam. Mam jutro wolne i uznalam, ze nie bedzie tragedii jesli strace 90 minut weekendu. Niestety wyglada to tragicznie i serce krwawi jak wszystko pozytywne co zbudowano przez ostatnie lata za DS jest rozpieprzane na naszych oczach. Boje sie, ze pilkarze beda chcieli odejsc, bo bedziemy krazyc w strefie spadkowej. Nalezy dziaiac JUZ bo z kazdy meczem bedzie coraz trudniej to wsystko odkrecic. Moim zdaniem SG stracil juz szatnie.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 28 sierpnia 2022; 18:25
PIT - zgoda ! Kurek natychmiast zakręcony i co ważniejsze zatrzymać tych, co już są.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 28 sierpnia 2022; 18:23
Bruno - nie no 5 lat nikt nie będzie czekał. Miałem na myśli, że właścicieli dając ma tak długi kontrakt czegoś się spodziewali. Na pewno nie tego, co się dzieje. Pytanie tylko skąd wzięli pomysł, żeby facetowi znikąd dać od razu tak długi kontrakt? Bo wygrał SPL? Dlaczego więc nie Darren Ferguson? Wygrał League 1 z Peterborough, a i nazwisko też zacne.
offline
Dodał: PIT84, 28 sierpnia 2022; 18:20
No właśnie na co czas? Znając pomysłowość Anglików nie wróżę Gerrardowi że nagle się odmieni tej drużyny. Tylko ewentualnie kto w jego miejsce. Mogliśmy mieć Eddiego czy Pottera wybór padł na Gerrarda i teraz zbieramy żniwo. Żadnej kasy na transfer, już wystarczająco dużo kasy przepalił.
offline
Dodał: lepiej, 28 sierpnia 2022; 17:46
Ponoć w minionym MOTD Gerrard został wyśmiany w studiu. Czekam na relacji kto ma dostęp do tego programu co tym razem powiedzą o Stefku. Jeśli do tego dojdą ploty o Bednarku czy Dawsonie to ręce opadają. Filipek którego łapią skurcze po godzinie to obraz nędzy fizycznej jaką reprezentujemy po okresie przygotowawczym ze Stefkiem. Cash najgorzej oceniany piłkarz Villi. Tyle w temacie dajmy SG czas. Czas na co??
offline
Dodał: PIT84, 28 sierpnia 2022; 17:21
Kolejna porażka i to z drużyną będącą w dołku. Od początku sezonu szorujemy w okolicach strefy spadkowej. Czyżby to był koniec pomysłów Gerrarda na drużynę? W następnych kolejkach Arsenal, City, Leicaster, Southampton. Teoretycznie mamy nienajgorszą kadrę a tu nic. Gramy ciągle to samo, zero pomysłu, jakiś zmian taktyki. Jak długo właściciele będą mieli cierpliwość Gerrarda?
offline
Dodał: Bruno., 28 sierpnia 2022; 17:08
Mr HoltEnd
5 lat..... to żeby się to nie skończyło w League 1.
Zgoda, właściciele nie będą co pół roku zmieniać trenera, ale też co pół roku nie będą wywalać grubych milionów, a efektów nie widać, bo to dopiero ma być widać za 4-5 lat.

Do Londynu musimy wziąć duuuzą torbę żeby wszystkie bramki zapakować!!
offline
Dodał: lepiej, 28 sierpnia 2022; 17:01
Jeśłi po wp...dolach od Arsenalu i City Gerrard zostanie na stołku to dołączę do VTID i przestanę oglądać Villę. Szkoda zdrowia. Arteta w pierwszym sezonie wygrał Puchar Anglii. Dostał drużynę sfochowanych gwiazdeczek. Gerrard dostał niezły zespół, dostał kasę na wzmocnienia, przyszli ciekawi piłkarze i jesteśmy w tym samym miejscu co rok temu, a drużyna zrobiła krok w tył. Żaden z piłkarzy nie progresuje. SG Out
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 28 sierpnia 2022; 16:58
Co do Digne to 100% racji. jego wrzutki to klasa boiska szkolnego w podstawówce :(
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 28 sierpnia 2022; 16:55
Lepieju - przepraszam, nie załapałem i nawet byłem zdziwiony, bo Ramsey ostatnio w ogóle zapomniał jak się gra w piłkę. Swoja drogą, może niech SG nie robi w ogóle zmian, bo to chyba jedyny trener, który na zmianach tylko straci :(
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 28 sierpnia 2022; 16:53
SG ma pięć lat. Właściciele nie będą wymieniać trenera co pół roku. SG ma więc czas i po prostu bądźmy cierpliwi. Po Artecie teże jechali kibice jak po łysej kobyle przez parę lat, a teraz Kanonierzy są jedyna druzyną bez straty punktu.
offline
Dodał: Helmut, 28 sierpnia 2022; 16:44
Płakać się chce…ech!
offline
Dodał: lepiej, 28 sierpnia 2022; 16:44
MrHE ja pisałem, że Luzi dobrą zmianę zrobił zmianę za Ramseya, bo ten nasz nędzny środek jakotako wyglądał. Wszedł Ramsey. Raz pobiegł w bok, a poza tym mamy co mamy Młotki się rozpędziły
offline
Dodał: lepiej, 28 sierpnia 2022; 16:43
Dziwna sytuacja. Niby trzeba kibicować, żeby zespół zdobywał punkty, ale wcale tego nie chcę, bo Gerrard pakuj się. Mówiłem, żeby dać mu czas, że zobaczymy czy się przełamiemy, ale teraz dwa wper..le i po Stefku. W d.. z taką grą. W pałę z Wisienkami, z West Hamem, który zupełnie nie istnieje też przegrywamy. Wszyscy piłkarze zjazd. Organizacja gry leży. Obrona w rozsypce, a ataku nie ma.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 28 sierpnia 2022; 16:42
Lepieju - faktycznie świetna zmiana ramsey za Luiza. Idą teraz środkiem jak w masło.
offline
Dodał: Helmut, 28 sierpnia 2022; 16:32
Dokładnie…
offline
Dodał: lepiej, 28 sierpnia 2022; 16:32
Aston Villa, idealny zespół do gry na przełamanie
offline
Dodał: Helmut, 28 sierpnia 2022; 16:17
No Digne to nam dupsko ładnie uratował.
offline
Dodał: Helmut, 28 sierpnia 2022; 16:17
No Digne to nam dupsko ładnie uratował.
offline
Dodał: Bruno., 28 sierpnia 2022; 16:13
Ja tam nie widzę żeby Cou dziś cokolwiek kombinował, gra chyba tylko dlatego że Stivi jest menago !! Buendia na boisko.
Nie widać jakiegokolwiek pomysłu w grze, STIVI OUT !!!
offline
Dodał: lepiej, 28 sierpnia 2022; 15:57
Dobra zmiana Luiza za Ramseay. Pytanie czy to poprawa jakosciowa czy nędza rywali, bo Młotki faktycznie dzisiaj marnie wyglądają. Chambers wywoływany godnie zastęouje Mingsa czyli lubi coś odmingsować. Na razie bez konsekwencji. Nasz pomysł ofensywny to przenieść piłkę do 3 tercji boiska i tam się wywalić, żeby mieć stały fragment. Tylko po co jak i tak wszystkie te wrzutki, dośrodkowani są na poziomie okręgówki. Długo broniłem Digne'a, ale dostosował się do Jaśka, Matiego i wali jakieś centry na 3 piętro lub w golenie rywali. Bez ładu i składu. Ings z Watkinsem jak dwa wolne elektrony. LAtają obok siebie bez zrozumienia co to drużyna. Oni nadal rywalizują o plac czyli, kto szczeli. Cou to żart. Szkoda miejsca na boisku. Ani dryblingu, ani rozegrania ani strzału. Mecz na poziomie polskiej extraklasy.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 28 sierpnia 2022; 15:50
Ings do zmiany, powinniśmy zagrac 1 napastnikiem i wstawić na środek Buendię. To by rozmontowało słabą obrone WHU, w której jedynym zagrożeniem jest Zouma. Coutinho ładnie dziś kombinuje, jest bardzo ruchliwy i ma dobre podania. No i Kamara to klasa, w dodatku powtarzalny, bo to jego 4 świetny mecz.Na plus Luiz i Chamber, który przewiduje ruchy napastników WHU. Mecz do wygrania, bo nawet Moyes nic nie wymyśli, jeśli połowa zawodników po prostu odwala chałturę
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 28 sierpnia 2022; 15:44
Bo górne piłki są przejmowane przez wysokich obrońców WHU, a ich ofensywa jest rozpaczliwie niemrawa i chaotyczna. Aż trudno uwierzyć, że to drużyna, która od 2 lat była na 7. i 6. miejscu.
offline
Dodał: Helmut, 28 sierpnia 2022; 15:43
Młoty dzisiaj mocno stępione. Martinez bezrobotny. My coś tam strugamy, jednak głową w mur.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 28 sierpnia 2022; 15:39
Z uporem maniaka wrzutki na Watkins,a którego kryje wilkolud Zouma. Jak to ma sie udac ???
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 28 sierpnia 2022; 15:24
Na szczęście potwierdza się, że Rice, Fornals czy Bowen po prostu graja duuuzo ponizej swoich możliwości.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 28 sierpnia 2022; 15:22
Konsa jest niebezpieczny, ta nieudolna główka mogła spowodować sam na sam z Martinezem
offline
Dodał: lepiej, 28 sierpnia 2022; 15:19
WHU przez 15 min nie zagroził. Nawet stałego fragmentu. Cyba są faktycznie w kryzysie. My te nic nie zrobiliśmy, ale coś więcej działamy pod ich polem karnym. Nawet gol ze spalonego.. Tyle, że jak idzie laga na Watkinsa to nikt nie idzie ze wsparciem. Ollie ma to rozegrać z Dannym, bo reszta zostaje na połowie./ Oni już wedzą, że on to sp...oli?
offline
Dodał: Helmut, 28 sierpnia 2022; 15:09
Tak. Chaos i kopanina na początek.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 28 sierpnia 2022; 15:06
Moyes zmienił ustawienie, żeby zablokowac środek i grać skrzydłami.... czyli odrobił lekcje i WHU moze nas bolesnie skarcić. Zwłaszcza, że brak najskuteczniejszego zgarniacza czyli Mingsa.
offline
Dodał: Helmut, 28 sierpnia 2022; 15:05
Filipek już babola zaliczył.
offline
Dodał: Bruno., 28 sierpnia 2022; 15:03
Co z Tajronkiem, nie ma go ani na ławie, ani na liście kontuzjowanych.
offline
Dodał: lepiej, 28 sierpnia 2022; 15:02
Gdzie Mings?? K... z tym Filipkiem to trochę przegięcie.
Projekt: KarolKochanowicz.pl / Kodowanie i podpięcie: Kuba Konieczka Copyright © 2006-2011 by AstonVilla.com.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone