.,
Poprzedni mecz Pozostałe
0-1
Liverpool vs Aston Villa
13.09.2014, godzina 18:30
4. kolejka Premier League - Anfield
Następny mecz Pozostałe
Tabela Premier League
Drużyna
M
Pkt
1. Liverpool
0
0
2. Manchester City
0
0
3. Sunderland
0
0
4. Everton
0
0
5. Chelsea
0
0
6. Aston Villa
0
0
7. Arsenal
0
0
8. Stoke City
0
0
9. Tottenham Hotspur
0
0
10. Manchester United
0
0
11. Norwich City
0
0
12. Swansea City
0
0
13. Southampton FC
0
0
14. Newcastle United
0
0
15. West Bromwich Albion
0
0
16. West Ham United
0
0
17. Crystal Palace
0
0
18. Leicester City F.C.
0
0
zobacz szczegółową tabelę
Tabela strzelców
Imię i nazwisko
Br.
zobacz całą tabelę
Wolverhampton Wanderers vs Aston Villa 118
Data: 31.03.2022 - 20:26 / Autor: PIT84
Źródło:

Awans na mistrzostwa zapewniony, Matty Cash posmakował polskiej wódki więc pora wracać na ligowe boiska. Nasz zespół w 31 kolejce zagra z sąsiadem zza miedzy czyli Wolverhampton.
Każdy pamięta październikowy mecz gdzie w żenujący sposób straciliśmy 3 bramki i pewne punkty. Drużyna wpadła w dołek i każdy wie jak się wszystko potoczyło.


Nasz sobotni przeciwnik zajmuje 8 miejsce z 46 punktami ( my zajmujemy 9 i mamy aż 10 punktów straty ). 14 zwycięstw, 4 remisy i 12 porażek. 31 bramek zdobytych i 26 straconych. Najlepszy strzelec to Raul Jimenez z 6 golami. 5 bramek ma Koreańczyk Hee-chan Hwang, 4 Ruben Neves a 3 Conor Coady. Najwięcej asyst – 4 ma Jimenez. Najwięcej żółtych kartek – 9 ma Ruben Neves. Po 5 żółtych kartek mają Romain Saiss oraz Jimenez. Dotychczas Volves dwukrotnie ukarano czerwoną kartką i obydwie otrzymał Raul Jimenez.
Drużyna Wolverhampton Wanderers kiedyś kojarzyło się tak jak teraz Norwich. Za mocni na Championship a za słabi na Premier League. Od 4 sezonów zadomowili się w Premier League. Od kilku lat na Stadionie Molineux króluje zaciąg Portugalczyków. Menadżerem jest Bruno Lage ( zastąpił na stanowisku Nuno Espirito Santo ) a w kadrze ma 8 rodaków. Zespół wzmocniony Portugalczykami ( nie tylko, w kadrze Volves jest 3 Anglików ) zaczął grać przede wszystkim skutecznie i ładnie dla oka. Nie boją się grać z najlepszymi ( zwycięstwa z Tottenhamem, Leicaster ). Zespół najczęściej gra w systemie 1 – 3 – 4 – 3. W bramce króluje Jose Sa. Portugalczyk przed sezonem przybył z Olympiakosu by godnie zastąpić Rui Patricio. Obroną kieruje Conor Coady a w przodzie króluje Meksykanin Raul Jimenez. Nasz zespół w ostatnim czasie zwycięskie mecze przeplata porażkami. Wypożyczenie Filipka zwraca się nam. Krążą plotki, że chcemy go wykupić ( kwota nie jest wysoka ale tygodniówka jest mega wysoka ). Dobra gra Brazylijczyka spowodowała, że na ławce wylądował Emiliano Buendia. Nasz zespół utrzymanie ma już praktycznie zapewnione. Teraz trzeba jak najwięcej zdobyć punktów aby utrzymać 9 miejsce ( raczej ciężko będzie być wyżej chyba, że seriami będziemy zwyciężać ). Będzie to 21 mecz pomiędzy obydwoma drużynami. 8 zwycięstw naszego zespołu, 6 Volves a 6 remisów. W ubiegłym sezonie nasz zespół na Molineux pokonał gospodarzy 1 – 0.


Sobotni mecz o 16:00, relacja w Canal + w multi lidze.

Aktualności na temat: Główne newsy;

Dodaj swój komentarz
Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze
Komentarze użytkowników
offline
Dodał: Bruno., 8 kwietnia 2022; 11:59
Buendia 35 mln siedzi na ławie, podobnie Leon 30 mln.
Jesli zadałby pytanie Stiviemu czemuż oni nie grają zapewne odpowiedziałby że
1. Nie ja ich kupowałem, albo....
2. Nie każdy transfer się sprawdza!

Otóż nie Panie Stivi !! Przychodziłeś pan w trakcie sezonu, widziałeś co bierzesz więc dostosuj się do tego.
Każdy menago tylko kasa na zakupy grajków jak coś nie pójdzie to dymisja i taki menager ma z bani, a klub że wszystkim zostaje i musi funkcjonować.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 8 kwietnia 2022; 10:48
I oby SG nie wpędził AV w niepotrzebne koszty. Coutinho można kupić, ale nie z tygodniówką 400 tys. i jeśli będzie grał na lewym skrzydle tworząc udany duet z Ramseyem. Problem w tym, że SG kombinuje jak koń pod górę z pozycjami zawodników, choćby bezsensowne przesunięcie PC do środka. Efekt ? Ramsey bezproduktywny, Buendia za 35 mln grzeje ławę, ofensywa AV chaotyczna i nieskuteczna.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 8 kwietnia 2022; 10:44
SG mnie nie zachwycał i nie zachwyca, ale skoro już jest to dać mu 2-3 sezony. Znów przypomnę Artetę - to jego 3 sezon w Arsenalu i dopiero teraz walczą o 1. ćwiartkę ! A już w zeszłym sezonie kibice Kanonierów śmiali się z niego (middletable man) i nie wierzyli, że coś osiągnie.
Druga sprawa to ustalenie kto w klubie faktycznie rządzi składem. SG ? Lange ? Sawiris ? John Doe ?
Trzecia sprawa - mamy w zasadzie solidny szkielet zespołu i sporo młodzieży. I za to chwała Deanowi. Czy SG zamierza to wykorzystać czy budować nowy klub ? Bo jeśli ta druga opcja i dostanie błogosławieństwo spółki S&E to obawiam się, że możemy się spodziewać w przyszłym lub w kolejnym sezonie emocji jakie mają obecnie kibice Evertonu. Bo zapewne zostawi wówczas rozgrzebany zespół i albo odejdzie na lepszą posadę, albo poleci za brak wyników. Jeśli spółka S&E ograniczy plany SG to albo odejdzie od razu, albo spróbuje się dostosować z zakupami i najpierw pokaże co potrafi. Wierzę w rozsądek S&E i stawiam na tę opcję, czyli może kupować uzupełnienia i podnosić jakość (środek pola !!!!), ale fundament, który zbudował DS jest nie do ruszenia.
offline
Dodał: lepiej, 7 kwietnia 2022; 20:13
Ściągnięcie Filipka oceniam pozytywnie. Wniósł sporo jakości. Młodzi mogą podpatrywać. Buendia dostał kopa do pracy bo trochę był sfochowany w kierunku zjedz snikersa. Teraz raczej sfochowany bo drzazga w dypę, ale mam nadzieję, że Gerrard dostrzega jego jakość, bo wciąż w Emim sporo drzemie niewykorzystanego potencjału. Filipek dorzucił też sporo marketingowej promocji. Niestety powoli jest to marnowane i tu kamyczek do Gerrarda. Ja wiem, ze SG co najmniej do grudnia zostanie, ale jeśli Sroki nas wyprzedzą w tabeli to wstyd panie Gerrard będzie okrutny.
offline
Dodał: Rbsn, 7 kwietnia 2022; 18:53
Mam nadzieję, że więcej kumpli nie ściągnie :)
Generalnie nie jestem zwolennikiem ściągania graczy, którzy są przyspawani do ławki rezerwowych, tym bardziej za grubą kasę. Jeżeli w ogóle to tak jak to było w przypadku Chambersa, czyli tania opcja jako uzupełnienie składu. Jestem na nie dla takich piłkarzy jak Milner, Gomez, czy inny Origi.
Coutinho to ciężki temat, bo widać dużą jakość i mając w pamięci tą kalekę Barkleya, wypożyczenie można uznać za udane. Co do transferu za 40 mln to ze 100 procentowej chęci wytransferowania, spadła do jakichś 50 procent, trochę loteria budować na nim zespół.
offline
Dodał: thomason, 7 kwietnia 2022; 18:34
Tych, którzy pasują do koncepcji czy tych z Liverpoolem w CV? :)
offline
Dodał: Rbsn, 7 kwietnia 2022; 18:14
Douglas Luiz alternatywą dla Juventusu, w przypadku jakby Milinkovic Savic był dla nich za drogi. Bierzta go.

Co do Gerrarda, trzeba dać mu kredyt zaufania przynajmniej do kilku kolejek przyszłego sezonu. Przepracuje z zespołem cały okres przygotowawczy, pewnie ściągnie paru piłkarzy, którzy pasują do jego koncepcji. I wtedy będzie można realnie ocenić jego zdolności do prowadzenia zespołu. Po tych kilku pierwszych kolejkach będzie wszystko wiadomo. :) Nie spodziewam się, żebyśmy wcześniej mieli się z nim rozstać.
offline
Dodał: PIT84, 7 kwietnia 2022; 16:29
Lepieju tylko czy Gerrard jest w stanie coś wymyślić? Jak on ciągle to samo gra. Angole nie za bardzo u nich że strategią. Coutinho gwiazdorzy i tyle. Może on już jest na etapie tak jak niegdyś inny brazylijski zawodnik Robinho czyli zabawa, dziewczyny, tatuaże ;-)
offline
Dodał: lepiej, 7 kwietnia 2022; 15:57
Bruno,
Z Filipkiem w punkt. Gadałem z kibicem Liverpoolu i ciekawy był projektu Gerrard, ale co do transferu Cou był sceptyczny. Cytuję "świetny grajek, ale do pierwszego focha"
Co do Luiza to pewnie lepiej by się sprawdził na pozycji JJ czy Janka, ale moim zdaniem oni są lepsi. Choć teraz JJ ma zjazd formy i ja bym spróbował w jego miejsce Luiza.

Jednak problemem jest menedżer uparty na jedno ustawienie, bo nie ma 6, a 5 chłopa do grania w srodku pola. Jak chce, żeby był łącznik między obroną, a pomocą to już niech lepiej schodzi Buendia niżej, bo przynajmniej ma jakiś pomysł, a Luiz wiadomo.

Sezon mamy z głowy. Jeszcze do meczu z Wilkami można było się łudzić, ale w tej chwili pozamiatane, więc trzeba szykować się do następnego sezonu. Ogrywanie Cou nie ma sensu gra tą piramidkę w tej chwili też nie za bardzo, więc... Czekam panie Gerrard na ciekawe ruchy, a nie męczenie buły
offline
Dodał: PIT84, 7 kwietnia 2022; 14:20
E. Buendia po początkowych problemach w miarę zaczął grać A tu przychodzi Filipek i z marszu ma miejsce. Owszem strzelił kilka bramek, pokazał co potrafi. Jednak teraz osiadł na laurach. Nie jestem zwolennikiem tego typu podejścia. Niech go zabiera Barcelona lub kto inny. Mam wrażenie że Gerrard ma klapkina oczach i nic innego nie wymyśli. Oby nie było z nim tak jak F. Lampardem. Nie zawsze dobry piłkarz będzie dobrym menadżerem.
offline
Dodał: Bruno., 7 kwietnia 2022; 13:44
Dlatego Filipka bym nie wykupywał skoro mamy Buendie. Przecież w tych meczach co przegraliśmy taki Coutinho nie potrafił odwrócić losów meczu, a z taką tygodniówką jeśli przyszedłby na stałe życzyłbym sobie aby potrafił dźwignąć zespół.
offline
Dodał: thomason, 7 kwietnia 2022; 13:30
Takie to jest troche marnowanie potencjału piłkarzy. Mam na myśli Właśnie Luiza, Buendię, Sansona, Baileya. Podobnie całkiem w odstawkę poszedł Hause. Czas na eksperymenty.
offline
Dodał: thomason, 7 kwietnia 2022; 13:03
Faktem jest, że Luiz nie jest DM, w zeszłym sezonie zaliczył progres, chociaż miał pare głupich wślizgów np. z MU. Teraz Janek grał na 6 i wyglądał podobnie źle. Ciekawi mnie jakby wyglądał DL wyżej na pozycji numer 8.

Ogólnie Nakamba raczej nie jest rozwiązaniem, ale mam nadzieję, że dostanie kilka meczów od początku. O nic nie gramy. Chciałbym też zobaczyć (o ile to możliwe) Buendię, Baileya oraz Cou razem. Oczywiście, trzeba by było przemodelować skład, aby zabezpieeczyć tyły. Szkoda Emiego bo widać, że Cou ma skład z miejsca, a w nim się gotuje - i słusznie bo jak wchodzi to robi różnicę.
offline
Dodał: PIT84, 7 kwietnia 2022; 06:49
Dlatego nam na DM potrzebny jest wyższy, silniejszy zawodnik którego chociaż trochę się będą bać przeciwnicy. Jak na początku meczu skrobnie albo przeciwnik odbije się od takiego zawodnika to odechce mu się grać. W ogóle u nas w pomocy i napadzie przeważają mali chodzi zawodnicy którzy w pojedynkach o górne piłki nie mają za bardzo szans.
offline
Dodał: lepiej, 6 kwietnia 2022; 23:05
Luiz nie nadaje się na 6 i dlatego zbiera po głowie. Facet w destrukcji praktycznie nie istnieje. Biega jak panienka obok rywala i czasem coś trąci. Gerrard próbuje z niego zrobić Jorgingnho, ale ten w Chelsea ma 5-6 opcji do rozrzucenia piłki. Luiz ma 2 - laga na Watkinsa albo bezpiecznie podac na 3 metry do Filipka. Przez co ani z niego wsparcie w defensywie ani nie napędza ofensywy. Ostatnio dostał do wykonania kilka wolnych. Wszystkie spartolone. Jeśli ktoś wyłozy za niego 35 baniek to ja się dołożę do taksówki na lotnisko. Dla niego najlepiej do Hiszpanii, bo na wyspach kariery nie zrobi
offline
Dodał: PIT84, 6 kwietnia 2022; 22:47
Matty swój człowiek i tyle. Miejmy nadzieję, że będzie się rozwijał dalej i godnie pokaże się na mistrzostwach. Co do ligi trzeba jakoś dokończyć sezon i działacze muszą znaleźć jakieś rozwiązanie. Właśnie zakończył się zaległy mecz Burnley przeciwko Everton i gospidarze pokonali 3 - 2 drużynę Franka Lamparda. Zaczyna robić ciekawie na dole tabeli. Jakiś czas temu czytałem, że nawet Everton może zostać ukarany odjęciem punktów za złe finanse.
offline
Dodał: thomason, 6 kwietnia 2022; 17:35
Jacek Góralski o Mattym Cashu:<br /> - To jest koleś, którego nie da się nie lubić. Jeden z nas, bez słowa przesady, a nie te farbowane lisy, które podobno kiedyś na kadrze zamykały się w swoich pokojach. Matty doskonale zaaklimatyzował się w drużynie.
- Po wtorkowym meczu, w hotelu zszedłem do recepcji, a tu Matty z rodzinką. Nawiasem mówiąc, jego mama dobrze po polsku mówi. „Matty, ty coś wspominałeś, że wódeczki spróbujesz?! To dawaj po kieliszeczku pierdykniemy!”. Nie dał się prosić. Dziabnęliśmy. Niech pan uwierzy, że jemu bardzo zależy na naszej reprezentacji. Dopytuje, co może lepiej zrobić, sam coś podpowie. Z każdym pogada, kawkę wypije.




offline
Dodał: Bruno., 6 kwietnia 2022; 14:42
Jakoś nie wierzę że mielibyśmy pogonić Stiviego, jesteśmy średniakiem i narazie nie ma widoków żebyśmy mieli wskakiwac do top 6. W przyszłym sezonie nawet jak nie będzie progresu miejsca w górę też go raczej zostawią.

Douglasa to w lecie mamy sprzedawać, za rok kończy kontrakt, ktoś coś tu wspominał o Arsenalu.

Cameron Archer wczoraj kolejna brameczka !!
offline
Dodał: PIT84, 6 kwietnia 2022; 13:59
Douglas jeszcze w ubiegłym sezonie dawał radę teraz słabo. Po za tym ciągle ustawiany na DM. Może gdyby dać mu więcej swobody to coś było z niego. Po za tym od jakiegoś czasu trwa na niego nagonka. Szkoda, że latem go nie sprzedaliśmy za godną kasę. Ewentualnie jak Gerrardowi w razie niepowodzenia podziękują wcześniej to może następca wskrzesi Brazylijczyka. Dzisiaj ciekawy mecz na dole tabeli Burnley kontra Everton.
offline
Dodał: thomason, 5 kwietnia 2022; 20:06
Właśnie trafiłem na taka grafike transfermarktu. Był tam najbardziej wartościowy piłkarz z każdego klubu PL. U nas wg nich to Douglas Luiz - 35 mln euro.
offline
Dodał: thomason, 4 kwietnia 2022; 21:35
1 z bramek nasz ex napastnik Jordan Ayew
offline
Dodał: thomason, 4 kwietnia 2022; 21:35
No i 35 minuta i Arsenal dostaje w trąbe. 2:0 z CP Patricka Vieiry
offline
Dodał: Rbsn, 4 kwietnia 2022; 20:34
Tak, 5 letni kontrakt.
offline
Dodał: thomason, 4 kwietnia 2022; 20:29
Okej mam, rzekomo 2027
offline
Dodał: thomason, 4 kwietnia 2022; 20:28
Matty Cash przedłużył umowę, tylko nie doczytałem do kiedy. Poprzednia umowa chyba była do 2025, więc niekoniecznie przedłużenie a może sama podwyżka.
offline
Dodał: Bruno., 4 kwietnia 2022; 19:28
Arsenal ma 2 mecze zaległe, tylko z kim...... Chelsea i wspomniany Tottenham, oba mecze wyjazdowe,no i dziś grają z Pałace, z pewnością Tottki są w nieco lepszej sytuacji.

60 melonów za Phillipsa, już kiedyś o tych cenach i naszych wydatkach pisałem, mam nadzieję że takich pieniędzy nie wydamy na niego !!!
Jacuś.....
W końcu po to odchodził żeby więcej zarabiać (dużo więcej zarabiać) zdobywać trofea, z graniem nieco gorzej, ale cóż nie można mieć wszystkiego !
offline
Dodał: PIT84, 4 kwietnia 2022; 18:43
To Jacuś woli zostać modelem niż piłkarzem. Media podają, że jesteśmy skłonni wydać nawet 60 mln za K. Phillipsa z Leeds. Interesujemy się pomocnikiem Newcastle A. Saint-Maxim. Oby to tylko były plotki.
offline
Dodał: thomason, 4 kwietnia 2022; 18:26
Jacuś G ma podpisać z marką G jak Gucci 7 cyfrową umowę sponsorską. Świat zwariował
offline
Dodał: thomason, 4 kwietnia 2022; 18:24
Joao Moutinho jest do wzięcia. Kończy mu się umowa w Wolves. Myślę, że takiego doświadczonego pomocnika na sezon, dwa powinniśmy zakontraktować.
offline
Dodał: thomason, 4 kwietnia 2022; 18:22
Wczoraj Newcastle zostało wręcz zgniecione przez Tottki. Dla mnie to na ten moment mocniejsza drużyna, niż Arsenal. Pomimo tego, że Kanonierzy mają 2 mecze więcej do rozegrania to myślę, że Kurczaki są faworytem do TOP4 jeśli patrząc na to jak kto gra. ale to oczywiście tylko moje zdanie laika. W końcu widać rękę Conte i to się im opłaciło
offline
Dodał: PIT84, 4 kwietnia 2022; 10:55
Z taką grą to nie ma pewności, że zgarniemy punkty nawet z Burnley. Czekam co nasze gwiazdeczki pokażą w spotkaniu z Tottenham.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 4 kwietnia 2022; 09:16
Lepieju - z tym sabotażem to możesz wykrakać. Przy takiej grze i zmianach ustawień co tydzień możemy co najwyżej liczyć na 2 x 3 pkt z Burnley i 3 pkt z Crystal Palace. Jeśli piłkarze będą chcieli zademonstrować swoją niechęć do SG to przerżną powiedzmy 2 z tych 3 meczów i na koniec sezonu wylądujemy z 39-40 pkt na 15-16. miejscu. teoretycznie to powinien być koniec SG, bo nie sądzę, żeby właściciele zgodzili się wywalić kolejne 200-300 mln na nowy zestaw klocków, żeby po 3 miesiącach kolejnego sezonu okazało się, że SG i tak nie umie się nimi bawić.
offline
Dodał: PIT84, 3 kwietnia 2022; 10:29
Na to wygląda że Gerrardowi kończy się pomysł na drużynę. A ciągłe kupowanie nic za bardzo nie da. Potwierdza się po raz kolejny, że dobry piłkarz nie zawsze będzie dobrym menadżerem przykład F. Lamparda. Szczerze nie zmartwię się jak pożegnamy Gerrarda. Trzeba kogoś z doświadczeniem głodnym sukcesu, menadżera rozwijającego się. Warto przyjrzeć się rynkowi hiszpańskiemu, francuskiemu, niemieckiemu ewentualnie Holandia. Utrzymanie raczej mamy. Może mały sabotaż aby pogonić Gerrarda :-) ?
offline
Dodał: VPK, 3 kwietnia 2022; 03:00
Jeżeli to się sprawdzi, to ciekawe, czy klub zrezygnuje wreszcie z patriotycznej linii wyspiarskiej i poszuka menedżera z kontynentu.
Mr HoltEnd - kto wie, nieprzyzwyczajonemu do gorzały może zawiesić system :)
Co do tych Francuzów też się zgadza - oni na ogół tak jak Portugalczycy jakoś dobrze się czują w PL. No i te zarobki.
offline
Dodał: VTID, 3 kwietnia 2022; 01:11
Tak, czytalam. Slabo to zabrzmialo. Juz wczesniej wspominal, ze niektorzy pilkarze nie 'kupuja' jego systemu. Czyli czeka nas rewolucja latem. Stawiam, ze do grudnia go nie bedzie.
offline
Dodał: thomason, 3 kwietnia 2022; 00:39
i śmieszna wypowiedź SG. W skrócie, że widzi, że jest źle i on to naprawi. Albo piłkarze pomogą mu to naprawić, albo latem sprowadzi piłkarzy którzy to zrobią.

Czyli dajcie więcej kasy, jeszcze więcej. Bo ja nie jestem w stanie niczego nauczyć zespołu poza krótkotrwałą motywacją.
offline
Dodał: thomason, 3 kwietnia 2022; 00:36
VTID - dziękuję za Twoje spojrzenie, zgadzam się w 100%, pozdrawiam Cię serdecznie!.
Chciałbym umieć odciąć się od śledzenia i oglądania tej indolencji piłkarskiej, ale będzie bardzo trudno. Nawet likwidacja c+ w dobie strimów nic nie daje, chociaż nie powiem odzwyczaiłem się i wkurzam się jak oglądam z opóźnieniem. nie ma to sensu nie czuje tego.
offline
Dodał: VTID, 2 kwietnia 2022; 23:34
Zla jestem i tyle.
offline
Dodał: VTID, 2 kwietnia 2022; 23:33
Digne nie jest lepszy od Targetta, a Cou jest owszem super, ale Buendia ma szanse mu dorownac w pewnym wieku (no moze na 80%), a dodatkowo ma wiek na swoja korzysc. SG wypuszcza kolege, ktory gra 90minut i w pewnym momencie mamy na boisku dwie dziesiatki. Absurd. McGinn gral dzisiaj jako cofniety DM chyba (wg internetu), a dla Szkocji gra jako 10. On zawsze mial przyspieszenie, wejscie dzika, a teraz co? Przerywaj i rozbijaj?
offline
Dodał: VTID, 2 kwietnia 2022; 23:24
Meczu nie widzialam i juz raczej nie obejrze do konca sezonu. Szkoda czasu. Nie odpowiada mi taktyka SG, jakies usilne granie fulbekami, dziury z tylu, dziury w pomocy, brak strzalow na bramke, brak kontr vs latwe dopuszczanie do nich. Nie, nie, nie. Facet taktycznie lezy, cos sobie wydumal, ale nie ma do tego wykonawcow. Do tego nie promuje mlodziezy. Widze regres i nie patrzmy na pozycje w tabeli. Mocny niepokoj.
offline
Dodał: thomason, 2 kwietnia 2022; 22:41
Digne - problemy żołądkowe. To po co wpuszczany byl na boisko w ogóle?
offline
Dodał: thomason, 2 kwietnia 2022; 22:38
Absencja Ingsa związana była z faktem, iż właśnie został tatusiem
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 2 kwietnia 2022; 20:48
Tak sobie jeszcze pomyślałem, że może warto spróbować wzmocnić atak szperając po lidze francuskiej np. Habibem Diallo i/lub Hugo Ekitike. Wartym uwagi napastnikiem jest też Randal Kolo Muani. Ceny są niewygórowane, chłopaki młode wieże w okolicy 190 cm i strzelają bramki. Inna, starsza i niższa, opcja to Gaetan Laborde z Stade Rennais - skuteczny rozgrywający i w dodatku potrafi strzelać bramki. Podobnie Ludovic Ajorque ze Starsbourga, mierzący w dodatku 196 cm, technicznie znakomity, potrafi perfekcyjnie podać, a jak trzeba to i strzelić. Oczywiście niekoniecznie będą chcieli grać dla AV, czy nawet w PL, ale przyzwoita tygodniówka pewnie by ich przekonała. Całą piatkę można by kupic za równowartosć Coutinho, a z jego tygodniówki pewnie jeszcze coś by zostało.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 2 kwietnia 2022; 20:26
VPK - święte słowa, w ogóle krycie jest na karygodnym poziomie. Wolves zagrali szybkimi podaniami i AV kompletnie sobie nie radzili, wiecznie spóźnione krycie, start do odbioru dopiero w momencie jak przeciwnik przyjmował piłkę, oprócz McGinna nikt nie starał się przechwytywać. W dodatku Cash zaliczył wyjątkowo słaby mecz. Zmęczony meczem barażowym czy polską wódką ?
offline
Dodał: VPK, 2 kwietnia 2022; 19:07
To z tego braku pressingu biorą się głupie wtopy z personalnie słabszymi rywalami. Gdyby pressing był jak przystało na Premiership, to obstawiam, że z 10 punktów więcej by było spokojnie.
Nawet przy tym chaosie w ataku.
Bo jakości piłkarskiej do walki o strefę pucharową nie brak.
Za to ikry w dalszym ciągu tak.
offline
Dodał: lepiej, 2 kwietnia 2022; 18:07
Buendia w 20 minut zrobił więcej niż Filipek w 70. Czemu hurra na nich to ostatnie 10 minut. Wk... to ustawianie się do stałych fragmentów, bo trwa to chyba ze 2-3 minuty, a potem idzie bezładny babol. W defensywie jakiś chaos. Konsa raz jest z prawej raz leci na lewo. To samo Mings. Cash dzisiaj skacowany. Janek zaczyna przypominać Krychowiaka. Ramsey ma zjazd formy, ale SG chce go przełamać.
Ogólnie najsłabsze ogniwo to Gerrard. Ustawia drużynę tak jakby nie ogarniał kogo ma do grania. Wilki nic nie pokazały. My się potykaliśmy o nogi albo wywracaliśmy albo waliliśmy swojaki.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 2 kwietnia 2022; 18:02
No i ta okropna niezdolność do wyjścia na czystą pozycję - jeden gra, reszta obserwuje, chyba nawet nie widząc jak ustawiają się rywale + zapominanie o dublowaniu w defensywie.
offline
Dodał: Rbsn, 2 kwietnia 2022; 18:02
VPK dokładnie tak. Nie ma pressingu całej drużyny, tylko pojedyncze zrywy.
Sędzia dał czadu, dwie minuty wybijali piłkę i się szarpali, doliczył niecała minute. Fatalny poziom sędziowania.

Tak naprawdę to spokojnie można było to wygrać. Nasi zaczynają grać dopiero jak trzeba gonić wynik...
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 2 kwietnia 2022; 18:01
VPK - co do pressingu to niestety katastrofa. Dzisiejsze dwie kontry to poniekąd właśnie brak w tym temacie.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 2 kwietnia 2022; 18:00
Fakt, średnia wzrostu w AV kuleje. Tylko Sanson i Ramsey mają 182 i 180. Potrzeba w ofensywie drągala ze 185/90.
offline
Dodał: VPK, 2 kwietnia 2022; 17:55
Właściwie, to jak oni mają być wyżej w tabeli w takiej lidze jak PL, skoro w klasyfikacji gry wysokim pressingiem są chyba na szarym końcu... Jak tak się przyjrzeć grze, to w tym elemencie przypominają reprezentację Polski. Czy też w ogóle polski futbol.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 2 kwietnia 2022; 17:54
Aha...i byłbym zapomniał - Bailey i Luiz na listę transferową !
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 2 kwietnia 2022; 17:53
Ogólnie chłopaki pograli nieźle, technicznie OK, tylko bez sensu. Brak krycia, koszmarne wykończenia, przewidywalne do bólu przedłużenia i początkowy chaos w obronie. Do tego Coutinho poza jednym ładnym strzałem resztę czasu poświęcił na mało udaną promocję samego siebie. Ramsey znów zapomniał, ze ma grać i walczyć a nie udawać motyla.
offline
Dodał: Rbsn, 2 kwietnia 2022; 17:51
Faul ewidentny, był pierwszy przy piłce. Buendia znowu wszedł i coś się dzieje
offline
Dodał: thomason, 2 kwietnia 2022; 17:50
Nie wiem wlasnie, ja to tak widzialem, ze to Olek sie wpieprzył w GK a tu karny. Może później jakaś powtórka rozjaśni
offline
Dodał: lepiej, 2 kwietnia 2022; 17:50
Tak karny za faul na Watkinsie wsadził nogę i pierwszy przy piłce gdy Sa się w niego wyebał
offline
Dodał: thomason, 2 kwietnia 2022; 17:49
Ja jebe jaki fart xD ale ten Watkins to jest farfocel. Jak Tammy to był pokrak to nie wiem kto to jest.

I nie dadzą rady zrobić remontady, jak oni na jesieni. bez opcji
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 2 kwietnia 2022; 17:49
Mój tez spóźnia. Własciwie za co ten karny ??? za faul na Watkinsie ???
offline
Dodał: Rbsn, 2 kwietnia 2022; 17:49
Myślałem, że nie strzeli :D
offline
Dodał: thomason, 2 kwietnia 2022; 17:47
widze że jest 2-1 na flashscore ale moj stream goni hehe
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 2 kwietnia 2022; 17:46
Watkins..... zgroza
offline
Dodał: lepiej, 2 kwietnia 2022; 17:44
Doceniam walory treningowe, że każdy stały fragment to wrzutka na daleki słupek, ale już wszyscy to wiedzą, a nam te wrzutki i tak nie wychodzą, więc mogliby coś zmienić.
offline
Dodał: Rbsn, 2 kwietnia 2022; 17:40
Luiz wszedł i biega w tempie czterdziestoletniego Younga. Bezjajeczny jest ten gość na maxa
offline
Dodał: lepiej, 2 kwietnia 2022; 17:34
Nie ogarniamy potęgi umysłu naszego menago. Mamy 2-0 w plecy i na pewno będziemy gonić wynik gdy Sansona zmieni Luiz.
offline
Dodał: thomason, 2 kwietnia 2022; 17:26
Nie wiedziałem, że można go wykupić. No zbytnio nie widziałem go w akcji. Tyle co w meczu barażowym
offline
Dodał: thomason, 2 kwietnia 2022; 17:26
Janek dzisiaj w roli DL i podobnie to wygląda jakby Dougie tam był
offline
Dodał: Rbsn, 2 kwietnia 2022; 17:25
Tak, ich mam na myśli. Wypożyczony, z tego co wiem z możliwością wykupu. Na podobnym poziomie bramkarzy ma tylko topka.
offline
Dodał: thomason, 2 kwietnia 2022; 17:24
Ten Watkins jest tak elektryczny, tak chce a im bardziej chce tym bardziej nie wychodzi. aż zęby bolą
offline
Dodał: lepiej, 2 kwietnia 2022; 17:23
Ja uważam, że kadrę mamy całkiem niezłą tylko Gerrard ma jakiś chytry plan i ustawia drużynę do swojego planu bez oglądania się na to jakich ma piłkarzy, a to nie rokuje za dobrze i pewnie będzie szukał drogich transferów.
offline
Dodał: Rbsn, 2 kwietnia 2022; 17:22
Dodam jeszcze, że na ten moment widzę dużo więcej plusów, jak minusów przyjścia Gerrarda.
Na minus to, że Sanson i Buendia mało grają.
offline
Dodał: thomason, 2 kwietnia 2022; 17:22
Masz na myśli Emiego i Olsena? Szwed tylko wypożyczony jest.
offline
Dodał: thomason, 2 kwietnia 2022; 17:20
Watkins masakra
offline
Dodał: Rbsn, 2 kwietnia 2022; 17:19
Akurat parę bramkarska to mamy chyba prawie najlepsza w lidze, źle z resztą się zgadzam. Gerrard chce się utrzymywać długo przy piłce, a my mamy w większości zawodników do kontrowania.
Jeśli nie Smith decydował, to ktoś powinien za to oberwac.
Ollie jak mogłeś to zje...
offline
Dodał: lepiej, 2 kwietnia 2022; 17:18
Watkins lepszej piłki nie dostanie
offline
Dodał: thomason, 2 kwietnia 2022; 17:16
Ja uważam, że nie tędy droga. Czyli Grealish 100 mln, kloc Magłaja 80, albo jakieś chore tygodniówki dla emerytów, to nie jest gwarancja sukcesu.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 2 kwietnia 2022; 17:10
Thomason - a gdzież tam, wcale nie żartuję. Jak się chce walczyć o top 6 to trzeba wzmacniać zespół na poważnie, a nie liczyć na okazje. Potrzeba 2-3 ogranych zawodników z górnej półki. Eksperymentowanie z okazjami to zabawa, która może przynieść awans do top ten, albo relegowanie do CL. Brak sukcesów sezon po sezonie będzie skutkował odchodzeniem nawet tych wartościowych do innych klubów. Już to przerabialiśmy za Lernera. A SG na 3-4 lata tak. Zobacz ile dostał Arteta, sir Alex też przez pierwszych parę lat nic nie osiągnął, Sols w ManU też dostał kilka lat. Zmiany trenera co sezon to przepis na katastrofę. I SG nie ucieknie, bo LFC go nie zatrudni jeśli nic w AV nie pokaże.
offline
Dodał: thomason, 2 kwietnia 2022; 17:09
Smith nie decydował o wzmocnieniach tylko Jesus, potem Lange. Brak chama na 6, brak Benteke vel. Heskeya. Pełno skrzydłowych, brak pokrycia na bokach obrony, Brak głębi w bramce. Ta kadra stanowczo jest do przemodelowania
offline
Dodał: thomason, 2 kwietnia 2022; 17:07
Mi się marzy trener. Taki z prawdziwego zdarzenia. Nie popierdółka z nazwiskiem. Piłkarz menagerem? To tak jakby Kubica miał prowadzić salon samochodowy. Trener, który ma pomysł, jest elastyczny taktycznie, wie jak to zrobić, aby grali z pomysłem. A nie pieprzenie, że minimum to maximum zaangażowania.
offline
Dodał: Rbsn, 2 kwietnia 2022; 17:05
Ok. Ostatnio ja dokładnie to pisałem o Gerrardzie, stąd moje pytanie.
Według mnie trochę za wcześnie, by stawiać na nim krzyżyk. Przejął drużynę po Smithie w trakcie sezonu, właściwie w rozsypce. Sam dokonał dobrych transferów (nie licząc Digne). Coutinho i Chambers spisują się dobrze. Problem jest chyba głębszy niż nam się wydaje i raczej nie trener jest temu winny, tylko skład, który od lat jest budowany i poprostu do siebie nie pasuje.
Chcemy prowadzić grę, to nie ma kogoś kto poda prostopadła piłkę. Chcemy skontrować, to brakuje szybkich zawodników, którzy wsparliby Watkinsa. Tak to wygląda jakby Smithowi zmieniały się koncepcje na drużynę, a teraz Stevie musi to układać.
Wiadomo, Smith ulubieniec kibiców, ale jeśli to on decydował o transferach, to jest to według mnie jego wina.
offline
Dodał: thomason, 2 kwietnia 2022; 17:03
Zresztą SG przy pierwszej lepszej okazji ucieknie do Lpoolu nie mam żadnych wątpliwości
offline
Dodał: thomason, 2 kwietnia 2022; 17:02
Mr HE - powiedz, że żartujesz z zakupami po 70 mln i SG po 3-4 lata.

Trzeba szukać okazji, jak np. Targett wyrwany za frytki. Jakiemuś kopaczowi kończy się umowa itp. Generalnie musimy znaleźć miejsce w szeregu bo te teksty o wielkiej Villi i tuż tuż do pucharów to tylko beka z nas. Przypominam, ze w 5 lat od awansu miala byc LM
offline
Dodał: lepiej, 2 kwietnia 2022; 17:01
Na Gerrarda można sypać chuuuuye, ale wiemy, że przynajmniej do grudnia z nami będzie.
To jego czas na układanie drużyny, bo dzisiaj przegrywamy przez swoje słabości, a nie ich superumiejętności. Na dobrą sprawę ilu uch graczy byśmy pzytulili do Aston Villi? Coady i Dendoncker. Resztę mamy lepszą tylko oni wiedzą co mają grać, a nasi się ślizgają.
offline
Dodał: lepiej, 2 kwietnia 2022; 16:56
Chyba wyszli w halówkach. Praktycznie każdy się ślizga i wywraca. Jakimś cudem jest tylko 2-0. Stevie masz już sezon z głowy. Czas pomyśleć o przyszłym. Filipek na ławę. JJ też niech odpocznie. Dzisiaj gra Sanson i Emi. Reszta tragiczna. Wrócili z dłuuugiego weekendu na kadrze i chyba było party, bo wyglądają jak banda dziadków z ligi kartoflanej, którzy właśnie wrócili z kawalerskiego.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 2 kwietnia 2022; 16:53
Kupowanie tylko zawodników po 30 mln to jak widać wyrzucanie kasy. Trzeba zacząć kupować po 50-70 mln jednego i jednego za 30-35 mln. W trzeciej ćwiartce się utrzymamy, czyli jest teoretycznie OK. Ale w zeszłym sezonie zdobyliśmy 55 pkt, a w tym zanosi się, na 40-42. Jak wytłumaczyć 15-punktowa dziurę ? Przyszedł PC, Digne zmienił Targetta, czyli niby ruch jakościowy w górę. I co ? Czyżby przeciwnicy aż tak się wzmocnili ? Raczej nie, raczej mieliśmy furę szczęścia w zeszłym sezonie i potrafiliśmy zaskoczyć przeciwników. A w tym już wszystko co gra AV jest znane, a to nowe okazuje się kiepskiej jakości. SG potrzebuje czasu, ja bym z niego nie rezygnował przez najbliższe 3-4 lata.
offline
Dodał: VPK, 2 kwietnia 2022; 16:52
Nie dość, że padaka, to jeszcze z samobójem... Że też im nie wstyd dawać się tak oklepywać w derbach, w dodatku rywalom dużo uboższym w sukcesy.
offline
Dodał: thomason, 2 kwietnia 2022; 16:48
@Rbsn - mam jakieś problemy z netem ostatnio, nie widziałem Twojego wpisu, nie mialem Ciebie na myśli. Taka moja ogólna uwaga o Stefanku.
offline
Dodał: Rbsn, 2 kwietnia 2022; 16:44
Thomason to w moim kierunku ta uwaga o Gerrardzie?
offline
Dodał: Bruno., 2 kwietnia 2022; 16:44
Taaa, i pewnie potrzebuje kolejnych 80-100 mln na niezbędne transfery.
offline
Dodał: thomason, 2 kwietnia 2022; 16:40
ale przecież Stevie robi super robotę! Super się wypowiada w mediach i mówi co nam brakuje
offline
Dodał: lepiej, 2 kwietnia 2022; 16:40
I wina Digne, że jedyny groźny moment to strzał z 30 metrów Baileya.
offline
Dodał: Rbsn, 2 kwietnia 2022; 16:39
Jakie to jest zabawne XD Young również stracił równowagę.
Zaczęliśmy naprawdę dobrze grać i znowu taki placek. Sanson najlepszy z naszych?
offline
Dodał: lepiej, 2 kwietnia 2022; 16:38
Wszystko przez Digne.
offline
Dodał: thomason, 2 kwietnia 2022; 16:38
Ash poprawia statystyki strzeleckie. Nie chce mi sie tego oglądać, jeszcze z opóźnieniem
offline
Dodał: thomason, 2 kwietnia 2022; 16:19
Narzekaliśmy na szklanego Targetta a mamy francuskiego pieska. Sam chciałem Lucasa ale bez przesady. Oddajcie kase, Mateusz chociaż umie bronić. i tak gramy emerytem Youngiem
offline
Dodał: thomason, 2 kwietnia 2022; 16:17
Dobra Panowie. 2 mecze przegrane, 3 w trąbe i nie zanosi się na poprawę. Czy jak SG podobnie jak Deano przyjmie 5 z rzędu to też poleci?
offline
Dodał: Bruno., 2 kwietnia 2022; 16:16
Digne zaczyna być szklany, może jednak Matt Targett wróci....?
offline
Dodał: lepiej, 2 kwietnia 2022; 16:15
Jest taki filmik jak trener w szatni leje po gębach po kolei każdego młodziaka i ieeebie ich za grę. Powinien Gerard wziać czas i właśnie tak zdzielić każdego jenego, bo jak się nie obudzą to ans zjedzą. Można w chodzonego z Brentford czy innym Brighton, ale to są k.... derby
offline
Dodał: Rbsn, 2 kwietnia 2022; 16:15
Dobrze ze Lucas przyszedł do nas, przynajmniej lekarze się nie nudzą... Ja pier....
offline
Dodał: thomason, 2 kwietnia 2022; 16:15
Bez jaj z tym Dignem
offline
Dodał: Rbsn, 2 kwietnia 2022; 16:12
Digne jak przedszkolak ogrywany. Chyba najgorszy start meczu jaki widziałem w wykonaniu Villi
offline
Dodał: thomason, 2 kwietnia 2022; 16:11
Oho, ostre opóźnienie mam na strimie
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 2 kwietnia 2022; 16:11
No to zaczęliśmy....zamieszali naszych jak przedszkolaków
offline
Dodał: thomason, 2 kwietnia 2022; 16:10
Teraz Tajron XD z czym do ludzi
offline
Dodał: lepiej, 2 kwietnia 2022; 16:09
buahahha Chyba Mati tej wódki nawiózl dla kolegów, ale czemu walili przed meczem?
offline
Dodał: Rbsn, 2 kwietnia 2022; 16:08
Hahahaha ale absurd. Zawodowe dobranie obuwia przez zawodników
offline
Dodał: thomason, 2 kwietnia 2022; 16:07
"Makdżin" zmingsował. to koniec
offline
Dodał: Dani_AVFC, 2 kwietnia 2022; 16:07
obejrzałem wszystkie mecze Argentyny od kąd broni Martinez, po nocach siedziałem i oglądałem, ostatnio wybronił karnego z dobitki dopiero wpuścił bramkę, od 9 spotkań za każdym razem komentatorzy zaznaczają jedno, Argentyna w końcu znalazła bramkarza, oglądam mecze i ten Majdan chyba powinien snikersa zjeść bo gwiazdorzy, pamiętam jak majdan bronił w reprezentacji i od 80 minuty wpuścił 3 mega szmaty wiec powinien zamknąć się
offline
Dodał: thomason, 2 kwietnia 2022; 15:13
Wiadomo co z Ingsem? Nie ma go nawet na ławce
offline
Dodał: thomason, 2 kwietnia 2022; 15:11
Buendia dalej na ławce. Ciekawe co pokaże Leon. Fajnie, że jest Sanson od początku. Tylko na 6 on czy Janek?
offline
Dodał: Rbsn, 2 kwietnia 2022; 15:04
Podoba mi się nasz dzisiejszy skład.
Sanson i Bailey z szansą na pokazanie się i Luiz na ławce. Janek pewnie jako defensywny pomocnik, szkoda tylko Buendii. Ciekawe o co tam chodzi, że nie gra.
Oczekiwań brak, ale mam dobre przeczucie.
offline
Dodał: lepiej, 2 kwietnia 2022; 14:32
Dzisiaj taki mecz, że lepiej nie obstawiać, bo każdy wynik możliwy. Nie ma Jimeneza więc jakby szanse rosną. Jeśli będziemy w stanie oddac więcej niż 2 celne strzały to już będzie dobry mecz. Jak jeszcze nikt nie odmingsuje niczego to będzie bardzo dobrze.
offline
Dodał: lepiej, 2 kwietnia 2022; 14:30
Żeby wiedziec czy Emi faktycznie jest najsłabszym ogniwem w reprze Argentyny to musiałbym znać resztę składu, a ja tam ledwo kojarzę ze 3-4 dziadków w stylu Leo, Di Maria, Otamendi czy Lanzini. Dwaj pierwsi zwiędłe gwiazdy, a dwaj następni zwiędli, ale nawet nie średniaki. Ciekawe czy Radzio potrafi wymienić więcej reprezentantów Argentyny?
offline
Dodał: thomason, 2 kwietnia 2022; 14:15
Dziękuję.
offline
Dodał: Rbsn, 2 kwietnia 2022; 14:05
Majdan ogląda pewnie tylko ekstraklasę, ale udaje mądrale. Nasz Martinez kolejny sezon trzyma Top formę, a Majdan może chce budować naszych reprezentantów :D

Wrzucam linka, tutaj jest zbiór transmitowanych meczów danego dnia, można sobie wybrać naszą Ville. Zapiszcie sobie na przyszłość.
https://redi1.soccerstreams.net/
offline
Dodał: thomason, 2 kwietnia 2022; 13:52
Byłbym wdzięczny za link
offline
Dodał: thomason, 2 kwietnia 2022; 13:37
Wygląda na to, że na C+ znów nie ma transmisji. Nawet online. A co do R. Majdana. Jaka stacja tacy eksperci
offline
Dodał: PIT84, 2 kwietnia 2022; 09:46
Pseudo ekspert Canal + R. Majdan uważa, że bramkarz argentyński jest jednym z najsłabszych zawodników tej reprezentacji. Widać, że reklama mopów do mycia podłóg jest bardziej absorbujące niż rzetelna obserwacja piłki nożnej.
offline
Dodał: thomason, 2 kwietnia 2022; 00:15
No to mamy Cashy vs Emi + Emi w Katarze
Projekt: KarolKochanowicz.pl / Kodowanie i podpięcie: Kuba Konieczka Copyright © 2006-2011 by AstonVilla.com.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone