.,
Poprzedni mecz Pozostałe
0-1
Liverpool vs Aston Villa
13.09.2014, godzina 18:30
4. kolejka Premier League - Anfield
Następny mecz Pozostałe
Tabela Premier League
Drużyna
M
Pkt
1. Liverpool
0
0
2. Manchester City
0
0
3. Sunderland
0
0
4. Everton
0
0
5. Chelsea
0
0
6. Aston Villa
0
0
7. Arsenal
0
0
8. Stoke City
0
0
9. Tottenham Hotspur
0
0
10. Manchester United
0
0
11. Norwich City
0
0
12. Swansea City
0
0
13. Southampton FC
0
0
14. Newcastle United
0
0
15. West Bromwich Albion
0
0
16. West Ham United
0
0
17. Crystal Palace
0
0
18. Leicester City F.C.
0
0
zobacz szczegółową tabelę
Tabela strzelców
Imię i nazwisko
Br.
zobacz całą tabelę
Southampton vs Aston Villa 150
Data: 04.11.2021 - 20:37 / Autor: PIT84
Źródło:

11 kolejka a u nas już pożar. Drużyna gra fatalnie, coraz bliżej nam do strefy spadkowej. Obrona, która w ubiegłym sezonie była ostoją drużyny jest dziurawa jak sito.


Po 10 meczach zajmujemy 16 miejsce z 10 punktami. 3 zwycięstwa, remis oraz 6 porażek. 14 bramek zdobytych i 19 straconych to bilans bramkowy. Początek sezonu nie był zły ale od ponad miesiąca nie możemy wygrać. Najbardziej boli frajerska porażka z Volves. Prowadzimy 2 – 0 gra jakoś źle nie wygląda a tu 3 ciosy i do domu. Niedzielny mecz to lepiej zapomnieć. Matt Targgett chyba pomału należy zaliczyć do najgorszych bocznych obrońców w lidze. Największy niesmak to kibice opuszczający mecz na jakiś kwadrans przed końcem. Rozumiem że gramy slaby ale żeby wychodzić to już przesada ale tak to jest jak są wyniki to jest dużo sezonowców ale jak nie idzie to wychodzą.


Jutrzejszym przeciwnikiem jest sąsiad z tabeli Southampton. Podopieczni Ralpha Hasenhuttla zajmują 15 lokatę z 11 punktami. 2 zwycięstwa, 5 remisów 3 porażki. 9 bramek zdobytych i 12 straconych to bilans bramkowy. Najlepszy strzelcy to James Ward-Prowse oraz Armando Broja którzy strzelili po 2 bramki. Nathan Redmond ma 2 asysty a najwięcej żółtych kartek mają Mohammed Salisu oraz Mousa Djenepo po 3. Jak dotychczas popularni Święci mają 1 czerwona kartkę a dostał ją kapitan James Ward-Prowse.
Przed sezonem gorąco było pomiędzy obydwoma drużynami. Po stracie Jacka Grealisha szukaliśmy kogoś na jego miejsce. Wybór padł na Ward-Prowse. Nasi działacze chcieli wyłożyć nawet 50 mln £ ale jednak nic z tego nie wyszło. Anglik podpisał nowy 5-letni kontrakt i temat ucichł. Ale jednak ktoś zasilił nasze szeregi z St Mary’s Stadium. Przybył Angielski napastnik Danny Ings za 25 mln £. Anglik w ubiegłym sezonie 12 razy pokonał bramkarzy gości. Z drużyny prowadzonej przez Hasenhuttla menadżera odszedł bramkarz Gunn, obrońca Bertrand czy powrócił z wypożyczenia reprezentant Japonii Minamino. Do klubu przybyli obrońcy Perraud, Livramento. Szczególnie coraz lepsze oceny zbiera boczny obrońca Livramento. Coraz częściej zbiera doskonałe noty, jest aktywny w akcjach ofensywnych. Zespół ubiegły sezon zakończył na 15 pozycji gromadząc 43 punkty.


Southampton to w ostatnim czasie trudny dla nas przeciwnik. W ostatnich 8 meczach nasi zawodnicy zaliczyli zwycięstwo, remis i 6 porażek. Szczególnie kiepsko wyglądała ostatnia wizyta Świętych na Villa Park. Co z tego, że przegraliśmy 3 – 4 jak w pewnym momencie przegrywaliśmy 0 – 4 a nasi rozpoczęli strzelać dopiero w ostatnich minutach gry. W ubiegłym sezonie w delegacji udało nam się dość szczęśliwie ograć Southampton 1 – 0. My zaliczamy ostatnio 4 porażki z rzędu a Święci w 3 ostatnich meczach zgarnęli 7 punktów. Będzie mega ciężko naszym się przełamać. Mam wrażenie, że pomysły Smitha już się skończyły, nie ogarnia szatni ( ciągłe pretensji o brak gry Buendii ) oraz pech. Jeżeli w jutrzejszym meczu podopieczni Smitha nie zgarną punktów to może być to ostatni mecz na ławce trenerskiej Anglika. Od 1993 roku w 37 meczach pomiędzy obydwoma klubami Southampton 18 razy wygrało, 8 meczy zremisowało i 17 przegrało.


Mecz poprowadzi Andy Madley a mecz o 21:00. Transmisje przeprowadzi Canal+.

Aktualności na temat: Główne newsy;

Dodaj swój komentarz
Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze
Komentarze użytkowników
offline
Dodał: thomason, 20 listopada 2021; 15:03
offline
Dodał: thomason, 17 listopada 2021; 14:58
offline
Dodał: thomason, 13 listopada 2021; 21:59
offline
Dodał: thomason, 12 listopada 2021; 16:45
offline
Dodał: Rbsn, 10 listopada 2021; 22:46
offline
Dodał: thomason, 10 listopada 2021; 20:49
offline
Dodał: PIT84, 10 listopada 2021; 07:01
offline
Dodał: lepiej, 9 listopada 2021; 19:17
offline
Dodał: VTID, 8 listopada 2021; 22:28
offline
Dodał: Bruno., 8 listopada 2021; 16:38
offline
Dodał: thomason, 8 listopada 2021; 15:12
offline
Dodał: lepiej, 8 listopada 2021; 14:52
offline
Dodał: lepiej, 8 listopada 2021; 14:52
offline
Dodał: lepiej, 8 listopada 2021; 14:49
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 8 listopada 2021; 13:43
W przypływie emocji zwolniono Deana Smitha i teraz jest kombinowanie kogo zatrudnić w jego miejsce ? Nie, to mi nie pasuje do duetu Sawiris & Edens. Takie ruchy są planowane wcześniej, czyli musiały być przynajmniej omówione wstępne kandydatury i niezobowiązujące rozmowy z potencjalnymi następcami Deana.
offline
Dodał: thomason, 8 listopada 2021; 12:15
Kolejne nazwisko - Thomas Frank z Brentford. AV jest gotowa zapłacić odszkodowanie za każdego z menago, który aktualnie ma zatrudnienie.
offline
Dodał: lepiej, 7 listopada 2021; 19:54
Prędzej czy później musiało do tego dojść. Deano najlepszy menago Villi w XXI wieku. Dozgonny szacun, ale pewna formuła się wyczerpała. 5 ostatnich meczów było przypieczętowaniem tego dreptania w miejscu w całym 2021 roku.
Purslow chce Gerrarda
Lange chce Hjulmanda
A kto chce Aston Villę prowadzić?
offline
Dodał: VPK, 7 listopada 2021; 19:26
Co fakt, to fakt. Szalonego, zakonczonego awansem finiszu w Championship i 7-2 z Liverpoolem nikt Deanowi nie odbierze. Ale trzeba się rozwijać, a tu niestety coraz mniej było widoków.
Co do nowej miotły, to wiadomo, że na taką z topu nie ma szans. Wyspiarscy póki co do takich nie należą, a co do Ralfa "09' H. - niekoniecznie...
offline
Dodał: VTID, 7 listopada 2021; 19:13
Andre Villas-Boas pozostaje bezrobotny od lutego.
offline
Dodał: PIT84, 7 listopada 2021; 19:03
Terry owszem zna klub ale czy sobie poradzi. Małe doświadczenie. Zdecydowanie wolę Lamparda czy Gerrarda. R. Hassenhuttl - trochę pracuje w Anglii ale mało prawdopodobne aby odszedł tak nagle do rywala z ligi ( szanujmy siebie i rywali ). Jeżeli już chcemy zagranicznego to może L. Favre. Chłop ma doświadczenie w pracy menadżerskiej (Borussia Dortmund, Nicea, Hertha, Borussia M ). Zapewne do czwartku -piątku poznamy nowego menadżera.
offline
Dodał: thomason, 7 listopada 2021; 18:56
Mówi się też o Ralph Hasenhüttl z Saints
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 7 listopada 2021; 18:49
Obawiam się kolejnego eksperymentu z trenerem. Chyba Terry jest moim faworytem, poznał klub z perspektywy boiska, choć to dawne czasy i od zaplecza, choć wiele się zmieniło w sztabie. Ale to facet uczciwy, mający autorytet, znający specyfikę ligi i potrafiący zarządzać chłpakami.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 7 listopada 2021; 18:45
Żegnaj Dean i powodzenia ! Zafundowałeś nam huśtawkę nastrojów, trzyletni rollercoaster, ale dałeś nam wiele radosnych chwil i odbudowałeś nasze nadzieje na uczynienie Aston Villi wielką. Dla mnie również pozostaniesz wyjątkową postacią w historii AV i jedynym trenerem w mojej kibicowskiej karierze, którego odejście wzbudziło żal. Wszystkiego najlepszego, powodzenia i sukcesów w pracy. Oby kibice kolejnej drużyny, którą będziesz prowadził, również Cię szanowali i docenili. Na Villa Park zawsze będziesz witany z entuzjazmem, radością i szacunkiem !
offline
Dodał: Bruno., 7 listopada 2021; 18:08
PIT
A czemu dopiero teraz chwalisz sie takim news'em ? GRATKI, WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO NA NOWEJ DRODZE !!!
To już wiadomo czemu wygrali na Old Trafford....okazało się że Hausi zrobił to dla Ciebie (dla Was)

Co do dymisji. ...taka jest kolej rzeczy,nie było wyników, gry, jakiegoś pomysłu na druzyne to tak się kończy. Ale macie wszyscy rację, jakoś tak smutno się zrobiło, odszedł nie tylko trener/ menager ale kibic, nie każdy potrafiłby po roku pracy awansować z Championship.
Jakoś nie potrafię wyłonić swojego faworyta z tych nazwisk które krążą. Na pewno nie Bruce, z dwójki Lampard, Gerrard wolałbym tego drugiego ale ogólnie trochę mało doświadczenia jako menago, Rangers to jego pierwszy klub (chyba) ,Fonseca- bardzo nie przepadam za południowcami. Może właściciele już są z kimś po słowie skoro pogonili Deano.
offline
Dodał: PIT84, 7 listopada 2021; 17:41
Dziękuję za życzenia. W Norwich typuje się 4 kandydatów. F. Lampart, L. Favre, S. Bruce, J. Terry ( Bruca dopiero co zwolnili dostał sowitą odprawę stwierdził że puki co daje sobie spokój z trenerką. Frank Kampard niby największy faworyt ale trochę mu się dziwię). U nas niby faworyt S. Gerrard. Pożyjemy zobaczymy.
offline
Dodał: thomason, 7 listopada 2021; 17:38
Ehh, z zazdrością patrzę na WHU. Prowadzą z Liverpoolem, 3 miejsce w tabeli. Tak właśnie widziałbym rolę AV w lidze. Nawet koszulki są w odpowiednich barwach. :D
offline
Dodał: Rbsn, 7 listopada 2021; 17:06
Gratulacje PIT :)
Nawet Jacek wrzucił zdjęcie ze Smithem i podpis: the Best. Ładnie z jego strony.
Ciekawe czasy nas czekają teraz. Cieszę się, że przyjdzie ktoś z zewnątrz, kto zrobi pełen przegląd składu i wybierze obecnie najmocniejsza ekipę. Przynajmniej taka mam nadzieję.
offline
Dodał: thomason, 7 listopada 2021; 16:47
Wow PIT zatem gratulacje:) na nowej drodze życia. Tej prywatnej i tej kibicowskiej wszystkiego najlepszego. :)
offline
Dodał: PIT84, 7 listopada 2021; 16:43
No to stało się. Dziękuję Panie Deane za te 3 sezony. Za szybkie ogarnięcie drużyny na zapleczu Premier League, serię 10 zwycięstw, awans i te ponad 2 sezony w Premier League. Dotarł do Premier League ale niestety pewnego poziomu nie przeskoczył. Może jakby nie pechowa porażka z Volves to jeszcze chyba by pracował. Powodzenia Dean .
Co do nowego menadżera szkoda, E. Hotel ma już zajęcie. S. Gerrard ciekawa osoba tylko czy będzie chciał. W Szkocji walczy o tytuł A tutaj o pozostanie w lidze. Mam nadzieję że będzie ktoś kto to ogarnie i utrzyma drużynę.
P.S. ostatnie zwycięstwo Deana w lidze w meczu z United to akurat wtedy ślub brałem :-)
offline
Dodał: VTID, 7 listopada 2021; 16:23
No nie sadzilam, ze az tak smutno mi bedzie. Mnostwo fantastycznych wspomnien, mnostwo szczescia po latach porazek i pomylek pilkarskich, trenerskich i wlascicielskich. To byla piekna podroz z Deanem.
Coz, czaas isc dalej, a wlasciciele pokazali jednak ambicje. CS tez odszedl. Ulubiencem Purslowa jest Gerrard. Spodziewam sie szybkiej nominacji.
offline
Dodał: Rbsn, 7 listopada 2021; 16:18
Dla mnie Fonseca numer jeden. Gerrard też będzie ok. Byle nam jakiegoś dziadka nie wcisnęli.
offline
Dodał: thomason, 7 listopada 2021; 16:11
Z tej listy to chyba najbardziej widziałbym Gerrarda na chwilę obecną. Jakoś widzę tutaj casus Rodgersa, który zdominował Szkocję, a później wyciągnął z dołka Leicester.
offline
Dodał: thomason, 7 listopada 2021; 16:10
Dobra, po focie dopiero poznałem. :D Menager reprezentacji Danii
offline
Dodał: thomason, 7 listopada 2021; 16:09
Next Aston Villa manager odds (via Sky Bet)
Steven Gerrard - 11/8
Paulo Fonseca - 7/2
Kasper Hjulmand - 4/1
John Terry - 12/1
14/1 bar

Co to za Kasper, jakiś kumpel Langego?
offline
Dodał: Rbsn, 7 listopada 2021; 16:07
Oj tak thomason, jak już decyzja zapadła to smutno mi się zrobiło. Chłopaki już na Twitterze dziękują Smithowi.
Mam nadzieję, że jednak nie CS tylko zarząd szykuje jakiś konkret
offline
Dodał: thomason, 7 listopada 2021; 16:07
Czytam o zainteresowaniu S.Gerrardem
offline
Dodał: Rbsn, 7 listopada 2021; 16:04
Rozstaliśmy się z Deanem Smithem. Dziękuję za wszystko i życzę powodzenia w przyszłości.
Być może po czasie chętnie zobaczylbym go spowrotem, ale teraz to najlepsza możliwa decyzja.
Juz po tym jak ze smutna miną klaskał w kierunku kibiców dało mi do myślenia, że coś jest na rzeczy.
To co, Fonseca?
offline
Dodał: thomason, 7 listopada 2021; 16:02
I stało się. DS poza klubem. Tak jak Lepiej ujął - dozgonny szacunek, miejsce na loży VIP, kwiaty i bombonierka. Autentycznie to jedyny gość, którego żal mi żegnać z trenerów (a klub jako AV zmienia ich dość często).

Czyżby CS jako strażak? Szanowni Państwo kto za niego? Może E.Howe uda się odbić? :D
offline
Dodał: PIT84, 6 listopada 2021; 21:35
Jeden kandydat do spadku już jest. Jak tak dalej będziemy grać to dołączymy do nich.
offline
Dodał: thomason, 6 listopada 2021; 21:00
PIT - władze Norwich uznały, że wygrywając mecz nie realizuje celu jakim jest spadek do Championship :D
offline
Dodał: PIT84, 6 listopada 2021; 20:49
Tuż po pierwszym zwycięstwie Norwich władze klubu zwolniły menadżera.
offline
Dodał: PIT84, 6 listopada 2021; 20:40
MON przed samym początkiem sezonu uciekł jak szczur bo wiedział że klub zaczyna się nudzić właścicielowi. Owszem w zimie wydano ponad 20 mln na Benta ( drużynę prowadził G. Houllier ). Brighton remisuje z Newcastle i traci bramkarza. E. Howe przygląda się swoim nowym podopiecznym.
offline
Dodał: Bruno., 6 listopada 2021; 18:50
Co do dyskusji o MON- ie, jeśli ktoś nie pamięta. MON odszedł tydzień przed rozpoczęciem ligi, bo się wnerwil, Lerner sprzedał J.Milnera i nie chciał przeznaczyć tej kasy na transfery. Bodaj w zimowym oknie kupił (przepłacił) Darrena Benta.
offline
Dodał: VPK, 6 listopada 2021; 16:37
W kwestii obrony Deana, to obecnie w budowaniu linii tej obrony, mimo całej sympatii, bardzo ciężko znaleźć jakieś punkty, na których można by ją oprzeć.
Bo wszyscy słusznie wskazują brak pomysłu i schematów konstruowania akcji zaczepnych, ale czy lepiej wypada obrona? Pod presją gubi się jak dzieci w nocy i gęstej mgle, na domiar złego coraz częściej daje się rywalom zaskakiwać zaraz na początku i zamiast po I gwizdku myśleć o objęciu prowadzenia mecze trzeba zaczynać na minusie. Za dużo tych usterek jak na kilkuletnią pracę trenera.
offline
Dodał: VPK, 6 listopada 2021; 15:28
Tkwimy w dołku w zacnym towarzystwie - MU, Spurs.
No, ale pocieszenie to raczej żadne.
offline
Dodał: lepiej, 6 listopada 2021; 10:50
Możemy trwać z Deanem. Może do grudnia, może do marca, ale ja nie wiążę z nim przyszłości. Zadnych strażaków Big Samów, Nuno, Koemana czy Ojrzyńskich nie widzę. Ja bym wziął tego dziadka z Atalanty, ale może być też jakiś nonejm z ligi duńskiej. Gerard byłby fajny nawet jeśli mówią, że jak zwolni się miejsce w Liverpoolu to ucieknie. Niech ucieka. Jurgen raczej szybko nie zmieni klubu, a przez 2-3 lata może fajnie poukładać Villę i wtedy będzie ona atrakcyjna dla innych wschodzących gwiazdek menedżerskich.

Póki co poszła plota, że DS dostanie szansę w meczach z Brighton i może Palace, a potem się zobaczy.
offline
Dodał: lepiej, 6 listopada 2021; 10:35
Deanowi medal, laurka i bombonierka. Pełen szacun i zawsze ukłony. MON niezły miał sezon, ale mimo lepszych wyników to nie darzę taką estymą jak Smitha. Problem ze Smithem jest taki, że pod jego wodzą ja nie widzę w dłuższej perspektywie rozwoju druzyny. Wygra ze 3 mecze ze dwa przegra i tak drepczemy w miejscu. Zespół ma niezły, ale czy poza lagą on coś zaproponował? Czy umie grać pod rywala czy raczej gramy swoje może się uda?

Nie kupuje tłumaczeń, że zarząd, że Purslow, że jakieś gierki. Przecież i rok temu i dwa pytania były te same. Czy poza lagą lub piłką do Jacka potrafimy coś rozegrać. Czy wygrywamy, bo indywidualnie komuś coś wyszło czy wygrywamy bo był plan na mecz. To nie kwestia ostatnich 5-7 kolejek, ale właściwie całej kadencji Deana
offline
Dodał: Rbsn, 6 listopada 2021; 10:03
A to nie był Bailey? Buendia po zejściu z boiska zdawał się być niezadowolony z decyzji, znowu. Ale może czegoś nie zauważyłem.
offline
Dodał: PIT84, 6 listopada 2021; 09:58
Podczas drugiej połowy Buendia łapały skurcze, nie dawał rady. Ciężko będzie D.S. przełamać się drużynie chociaż mam nadzieję. Media wspominają że ma dostać jeszcze jedną szansę. Szczęście go opuściło ostatnio. Wczoraj głupio stracona na samym początku bramka a w meczu z Volves w 8 minut stracone zwycięstwo. Co do nastawienia kibiców w meczu z West Ham po godzinie gry spora ich część zaczęła opuszczać trybuny, smutny widok ale w dzisiejszych czasach coraz częstszy.
offline
Dodał: Rbsn, 6 listopada 2021; 09:31
Eddie Howe jeszcze nie potwierdzony w Newcastle, ale rzeczywiście raczej tam pójdzie. Jak kudłaty od stałych fragmentów pojawia się w kamerze, to chce mi się śmiać, sam bym wpadł na takie rozwiązania, a byłbym tańszy w utrzymaniu. :)

Szkoda mi Smitha, tak zwyczajnie po ludzku, ale dostał bardzo dużo zaufania i kasy od zarządu. Myślę że już niewiele brakuje, aby na stadionie pojawiały się pierwsze transparenty "SmithOut" czego chciałbym uniknąć. Przez pryzmat historii i przywiązania do klubu DS nie zasługuje na to. Mam nadzieję, że zarząd już działa, bo tutaj już znacznej poprawy nie będzie, bardzo zdziwiłbym się, jakbyśmy wrócili z obecnym trenerem na ścieżkę zwycięstw. Swoją drogą, gdyby nie Martinez wczoraj, to już wcześniej mecz byłby zamknięty. No i wczoraj Buendii wkoncu zaczęło coś wychodzić po przerwie, to go zmienił...
offline
Dodał: PIT84, 6 listopada 2021; 07:21
No właśnie bardzo paskudny początek weekendu. W pierwszej połowie nie istnieliśmy a druga o wiele lepsza tylko niestety nic nie strzelone, bicie głową w mur. Nie ma kto faktycznie pociągnąć gry. Co do dalszej przyszłości mam mieszane uczucia. Owszem można zwolnić Deana ale tylko kto za niego. Szkoda, że E.Howe już nie jest wolny. Też mam odczucia, że Premier League przerasta Deana a może po prostu już go mają dosyć i stracił nawet szatnie i tylko wszyscy czekają aby go pogonić. Dla mnie trochę to podejrzane było odejście ROK. Rysiek przez większość kariery trenerskiej współpracował z Deanem a tu odchodzi. Czy na pewno w ubiegłym sezonie silnie potrzebował Craiga S? Czy może wbrew woli Deana go tam zatrudniono? Tak samo osoba trenera od stałych fragmentów gry. Wczoraj rzuty wolne to porażka. Wykonawca ich grał jakby przez cały tydzień nic nie jadł. A rzuty z autu. Skoro pomysłem jest daleki wyrzut pod bramkę na aferę i zamysł " daleki wyrzut pod bramkę przeciwnika a dalej jakoś tam będzie ",to szkoda kasy na taka osobę ( to już zdecydowanie lepiej robił to Rory Delap ). Jak chcemy grać taką piłkę to trzeba było zatrudnić Tonego Pulisa. A tak na poważnie jak chcą zwolnić Deana to kto za niego? Jeżeli chcemy Anglika to pozostaje faktycznie F. Lampard i ewentualnie menadżer Glasgow Rangers S. Gerrard ale on stamtąd się nie ruszy i chyba by wolał FC Liverpool. Big Sam - odgrzewany kotlet, szczerze to bym wolał dać szanse trenerowi rezerw Markowi Delaneyowi. Trenowanie rezerw to nie to samo co Premier League ale gość jest w klubie od kilku lat jak ogarnia rezerwy to ogarnie gwiazdki ( zapewne część ludzi zlinczuje mnie za tą kandydaturę :). Co do innych nazwisk jest trochę ciekawych kandydatur ale jakoś nie do końca przekonuje mnie Fonseca. Można jeszcze pomyśleć na osobą niedawno zwolnionego Portugalczyka z Tottenhamu ale chyba to jest za wcześnie. Łudzenie się, e Dean ułoży jeszcze ekipę jest nie na miejscu.
offline
Dodał: VPK, 6 listopada 2021; 01:08
Paskudne uczucie tak zacząć weekend - ledwie piątek, a tu już ";pozamiatane", piata wtopa z rzędu i żadnych widoków na poprawę.
offline
Dodał: thomason, 5 listopada 2021; 23:25
MON odszedł jak szczur gdzieś z tydzień przed rozpoczęciem sezonu. Nikt nic by mu nie zarzucal jakby zrobił to po sezonie, a nie tuż przed kolejnym.
offline
Dodał: VTID, 5 listopada 2021; 23:23
Mr Holtend - MON odszedl w chwale?
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 23:06
DS jest tylko jednym z elementów maszyny. Fakt, firmuje swoim nazwiskiem to, co dzieje sie na boisku. I dlatego, jak pisałem, powinien odejść jak MON. W chwale i z tęsknotą kibiców za tymi czasami, jak tęsknimy za czasami MONa
offline
Dodał: lepiej, 5 listopada 2021; 23:02
Nie chodzi o jakiś cud i nagle walkę o top6, ale o progres i pomysł na drużynę. Z DS ani jedneho ani drugiego
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 22:57
Przewidywałem, że Leeds to meteor na jeden sezon. A jednak nikt nie mówi o wywaleniu Bielsy.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 22:55
naprawdę wierzycie, że jak Dean poleci to zdarzy się cud nad Severn i nowy trener wprowadzi AV do top ten ? Zapomnijcie. Dean nie jest ideałem kreatywnej gry i nowoczesnych metod pracowania nad taktyką, ale ma jedną przewagę nad innymi trenerami - kocha ten klub.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 22:53
Był JT, ROK, DS i jakoś to szło sobie. Powoli, ale do przodu. I za kilka lat mogło przynieść top ten. A tak będzie walka o 15. miejsce.
offline
Dodał: Koller, 5 listopada 2021; 22:53
Smith ma chyba jakieś kwity na góre....
offline
Dodał: Koller, 5 listopada 2021; 22:52
jak wyjebią Smitha po tym meczu to na coś się ten mecz jednak przyda....
offline
Dodał: lepiej, 5 listopada 2021; 22:52
Jak nie idzie to nie idzie. Ile meczów trzeba przewalić, żeby mieć gorący stołek?
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 22:50
Davis..................................
offline
Dodał: VTID, 5 listopada 2021; 22:50
Nie no, defensywa ewidentnie ucierpiala na odejsciu JT.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 22:47
To wina atmosfery, która gdzieś z jakiejś przyczyny zaczęła się psuć. I to wśród działaczy a nie zawodników. Dopóki nie było kombinowania z administracją, zarządem, statystykami itp. to wszystko jakoś działało. Przynajmniej było wiadomo kto tak naprawdę jest odpowiedzialny za błędy i porażki. A teraz ? Dean został sam. Otoczony obcymi ludźmi, których nie wybierał. Powinien w tej sytuacji podziękować i odejść w chwale, jak MON.
offline
Dodał: lepiej, 5 listopada 2021; 22:40
Przed sezonem mówiliśmy, że skład niezły, a odejście Jacka może wyzwolić w innych zmiany na lepsze, bo aczną grać, a nie wszystko do Grealisha. To, że gramy kupę od lutego to czyja wina. Transferów? Defensywa się posypała to wina Purslowa?
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 22:39
A najstraszniejsza w dzisiejszym meczu jest świadomość, że w drugiej połowie AV wreszcie stała się rywalem dla S'hampton....
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 22:36
Odnoszę wrażenie, że jak klub zaczął rokowac nadzieje na sukces to od cholery cwaniaków chciało sie do tego podczepić. Dopóki był to klub prawie jak interes rodzinny to jakos to szło powoli do przodu.
offline
Dodał: Helmut, 5 listopada 2021; 22:36
Przynajmniej target na ten sezon nam się klaruje… UTRZYMANIE!!!
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 22:35
Davis ? Serio ?!
offline
Dodał: VTID, 5 listopada 2021; 22:24
No tajemnica poliszynela jest, ze ROK odszedl, bo Deanowi wcisnieto CS, ktory odsunal ROK-a. Trudno, jest jak jest. Dean sie podporzadkowal, kulisow nie znamy, kropka. Niech sobie kazdy wyciagnie sam wnioski.
offline
Dodał: thomason, 5 listopada 2021; 22:22
To co pisze VTID ma duzo racji i daje szerszy poglad na temat. Jedna sprawa to problem i wypalenie na boisku. Druga to kwestia struktur klubu i interesy poszczegolnych osob
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 22:19
Rbsn - no właśnie. To juz nie pierwszy raz, gdy zawodnicy AV nagle zapominaja jak sie gra w piłkę. W zeszły sezonie też mieliśmy takie głupie wpadki.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 22:18
Co do ROKa to zgoda. Dziwne to odejście, gdy klub jest w fazie wzrostowej. Taka zmiana nie miała sensu, bo nie przekładała się bezpośrednio na sytuację na boisku. Fakt, nie wiemy jakie rozgrywki mają miejsce w klubie, kto i za jakie sznurki pociaga.
offline
Dodał: VTID, 5 listopada 2021; 22:18
Nie bronie Deana, ale moim zdaniem tu jest glebszy problem. Oczywiscie, ze trener czesto ma niewiele do powiedzenia. A czemu nie odejdzie w takim wypadku to juz nie mnie wnikac. Wyniki ida na jego konto.
offline
Dodał: VTID, 5 listopada 2021; 22:16
Shakespere tez. Czemu zaufany ROK odszedl? Cos tu sie grzeje, ale nic dobrego ani dla DS ani dla nas.
offline
Dodał: Rbsn, 5 listopada 2021; 22:15
My nie kupowaliśmy kota w worku, tylko zawodników z doświadczeniem w PL (Ings, Buendia, Young). Nagle każdy zapomnial jak się gra w piłkę?
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 22:15
Bo jest trenerem i odpowiedzialność za wyniki spada na niego. Nie wierzę, że jakikolwiek trener będzie brał co mu dają i firmował to swoim nazwiskiem. Jeśli trener nie może mieć zawodników, których chce i nie z przyczyn finansowych to odchodzi. Przykładów jest wiele.
offline
Dodał: VTID, 5 listopada 2021; 22:14
Thomason ma racje, Purslow go zatrudnil. A Purslow ma ogromne ego.
offline
Dodał: VTID, 5 listopada 2021; 22:13
A skad wiemy, ze Dean ma ostateczne zdanie?
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 22:11
A kto niby wskazał Langego ? I niby czemu Lange ma być kozłem ofiarnym ? Ostateczny głos w sprawie transferów ma Dean. Lange jest weryfikatorem i przedstawia swoją opinie kto z listy Deana może się nadac, a kogo lepiej omijac.
offline
Dodał: VTID, 5 listopada 2021; 22:10
Odejscia JT i ROK to moim zdaniem klucz.
offline
Dodał: Rbsn, 5 listopada 2021; 22:10
Oczywiście mam na myśli przygotowanie taktyczne, ustawianie na boisku itp
offline
Dodał: VPK, 5 listopada 2021; 22:09
Mr HoltEnd - coś jak z Nawałką na mundialu w Rosji. Wcześniej miał wyniki, ale tak mu truli d..ę, że jest ";przewidywalny", że wszystko rozkopał, a poukładać na nowo się nie udało.
offline
Dodał: thomason, 5 listopada 2021; 22:09
Purslow dobiera dyrektora sportowego
offline
Dodał: Rbsn, 5 listopada 2021; 22:09
VTID tu się zgodzę że za transfery nie ma co winić Smitha, ale być może przez to że on jest trenerem, nie potrafią odpalić.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 22:08
Teraz Święci odczekają ten wściekłą aktywność AV, co potrwa pewnie z 15 minut i załatwią nas jedną akcją.
offline
Dodał: Rbsn, 5 listopada 2021; 22:08
Nagle się ruszyło. Nawet nieźle ten fragment wygląda
offline
Dodał: VTID, 5 listopada 2021; 22:07
Dean zatrudnil sobie Lange? Sports Director ?
offline
Dodał: VPK, 5 listopada 2021; 22:06
Jeszcze inna sprawa to to, że przez druzgocącą końcówkę z Wolves, wyraźnie posypał się mental, takie w każdym razie można odnieść wrażenie.
W takim stanie nawet Norwich może ich sklepać.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 22:06
VPK - dokładnie tak ! To widac, że oni nie wiedzą co właściwie maja grać, jak DS ogłasza "nowy ład" co tydzień. W zeszłym sezonie narzekaliśmy, że grał cały sezon jednym ustawieniem, ale teraz to juz przegięcie po całości w drugą stronę. On po prostu sam już nie wie czy dalej próbować to, co zaczął czy wrócić do poprzedniego ustawienia,
offline
Dodał: VTID, 5 listopada 2021; 22:05
Albo bramke
offline
Dodał: thomason, 5 listopada 2021; 22:04
Przeciez byla spiewka, ze wczesniej polityka transferowa AV byla do bani i Dean nie chcial tych wszystkich Engelsow i po to wziel Lange bo on rzekomo jest taki fenomenalny i teraz Dean jest zadowolony
offline
Dodał: VTID, 5 listopada 2021; 22:04
AEG - kto moze o stawiac, niech obstawia czerwo
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 22:03
Dobrze, że chociaż Bailey wrócił na swoje lewe skrzydło.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 22:02
Hasselhuttel zrobił jedną prostą rzecz - zagwarantował ścisłe krycie, co przy niemrawych ruchach AV nie jest specjalnym wyzwaniem nawet dla słabego jednak Soto.
offline
Dodał: VPK, 5 listopada 2021; 22:02
Mr HoltEnd - o tym właśnie piszę. Oni po prostu wyglądają tak, jakby co tydzień ktoś wymyślał dla nich futbol od nowa - i to już jest "zasługa"szkoleniowca.
offline
Dodał: VTID, 5 listopada 2021; 22:02
Ale to nie Dean rekrutuje, tylko Lange. Tak czy inaczej nie wywalisz 11 chlopa, a raczej 1.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 22:01
AEG na boisku, czyli zejdzie dopiero jak dostanie czerwoną.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 22:00
I nie ma szans, żeby zwolnili Deana. Co najwyżej po sezonie.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 21:59
Nakamba - zgoda, ale ma podawać celnie do przodu, a podaje źle. McGinn musi robić za kreatora gry,m a to nie jego bajka. Bailey zapomniał o technice, tu Lepiej ma rację. Poza tym jest za bardzo cofnięty. Na drugą połowę nie powinien w ogóle wyjść AEG, niech wejdzie ktoś z młodych, bo gorzej już nie będzie.
offline
Dodał: lepiej, 5 listopada 2021; 21:58
Najśmieszniejsze, że ci Święci są tacy ciency, że jeszcze psim swedem to wygramy i dopiero będzie jajo.
offline
Dodał: lepiej, 5 listopada 2021; 21:55
Sziwne uczucie gdy w sumie to chciałbyś przegranej byle władze przejrzały i podziękowali już Deanowi. Mam sympatię do chłopa tak po ludzku i przykro na to patrzeć, ale Deano daj spokój.
offline
Dodał: Rbsn, 5 listopada 2021; 21:51
Przede wszystkim Nakamba jest od zabezpieczania tyłu i oddaniu najbliższemu. Dziś bierze więcej gry na siebie niż Janek nawet i przecina wiele piłek przez co mamy szansę na kontrę.
Szukałem trochę jakiegoś plusa, w wielu minusach. Bailey i Buendia to są tak zesrani, że placza im się nogi.
Ostatnie 45 minut Deana Smitha w Aston Villi?
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 21:50
VPK - Deana nic już nie broni, odejście Jacka było oczywiste i tak podarowal nam 1 sezon ekstra. A Dean miał dość czasu, żeby to przemyśleć. Zwłaszcza jak Jack był kontuzjowany. A wygląda na to, że uznał, że "jakoś to będzie"
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 21:48
Jak sobie uświadamiam, że gramy z zespołem będącym tylko oczko nad nami z 1 pkt więcej to dopiero pokazuje rozmiar niemocy i beznadziejności AV.
offline
Dodał: VPK, 5 listopada 2021; 21:48
Zasługi zasługami, ale z tym trenerem jakiegoś stylu gry już nie będzie.
Zbyt wiele lat to trwa.
Kiedy jest styl, to nawet odejście największej gwiazdy nie powoduje takiego bajzlu i bezhołowia.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 21:46
We wszystkich próbach ofensywnego rozegrania jesteśmy przewidywalni jak nakręcane zabawki. I trudno się dziwić, że plastry Świętych sie nie daja zgubić.
offline
Dodał: VPK, 5 listopada 2021; 21:45
Ta wzmianka o spadkowiczu całkiem na miejscu, bo chłopaki pracują na serię wtop, jak za czasów niesławnego spadku.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 21:45
Nakamba ??? Przecież jego nieskuteczne podania to jakiś dowcip... On ma rozprowadzać grę, a nie kasować akcje ofensywne marnymi podaniami
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 21:43
Spuchnie to Cash, jak będzie tak naciskany co 2-3 minuty i kołowany przez 2 napastników nie mając w dodatku wsparcia
offline
Dodał: Rbsn, 5 listopada 2021; 21:42
I jakie to szczęście że ataki Soton idą strona Mattyego Casha, bo już by było po meczu pewnie
offline
Dodał: Rbsn, 5 listopada 2021; 21:41
My biegamy najmniej z PL, więc raczej bym na to nie liczył :p gramy jak spadkowicz, a najlepszym u nas znowu Nakamba
offline
Dodał: Helmut, 5 listopada 2021; 21:39
Może jednak Soton spuchnie?
offline
Dodał: thomason, 5 listopada 2021; 21:36
Najbardziej w tym meczu to podoba mi się futbolówka zimowa.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 21:35
Straszny ten mecz. Tak bylejakiej, bezmyślnej gry na przetrwanie 90 min. dawno nie widziałem
offline
Dodał: thomason, 5 listopada 2021; 21:30
ale nasi kibice WORLD CLASS. Ci kopacze nie zasługują na taki doping
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 21:29
AEG jest świetnym przykładem stylu: gram sobie., sobie strzelę teraz, a wy stójcie i patrzcie.
offline
Dodał: thomason, 5 listopada 2021; 21:27
Co oni robią grają w głuchy telefon? xD CYRK
offline
Dodał: thomason, 5 listopada 2021; 21:27
AEG robi wszystko dobrze aż do momentu strzału. YEEEEB na siłe w trybune
offline
Dodał: Rbsn, 5 listopada 2021; 21:26
Znów byśmy grali w dziesięciu gdyby sędzia błędu nie popełnił. Szkolna gra
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 21:24
Rozpaczliwie to wygląda. Jakbyśmy grali z City czy innym LFC :(
offline
Dodał: thomason, 5 listopada 2021; 21:21
Zgadza się, dużo indywidualności, brak zgrania, też zawodnicy z różnych kręgów kulturowych (język)
offline
Dodał: Helmut, 5 listopada 2021; 21:20
Me oczy krwawią.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 21:18
Nie odnosicie wrażenia, że ten zespół to zbiór indywidualnych prób gry, a nie zespołowej ? Jakby dopiero się uczyli współpracy. Może to efekt taktycznego miotania się DS ?
offline
Dodał: thomason, 5 listopada 2021; 21:17
W 2016 też się wydawało, że mamy za mocny skład na spadek. Ayew - odpalił w CP, Amavi - OM, Veretout, Sanchez - Serie A. Jeszcze kilku mógłbym wymienić w tym Adaś Traore.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 21:15
Mamy za mocny skład na spadek do Cl. Ale to może nas uratować tylko w tym sezonie, bo część w takim przypadku odejdzie i kolejny sezon może być ostatnim w PL.
offline
Dodał: thomason, 5 listopada 2021; 21:15
Jak mawia klasyk - tu nie ma co trenować tu trzeba dzwonić :D
offline
Dodał: thomason, 5 listopada 2021; 21:14
Tam nawet z Jackiem zajęło 3 lata aby wrócić
offline
Dodał: thomason, 5 listopada 2021; 21:13
A stać nas a Championship?
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 21:12
Tylko, że nawydawaliśmy sporo kasy i zmontowaliśmy sztab pod Deana. I teraz wszystko znów od zera ???
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 21:11
Sanson jest przeciętny, moim zdaniem lepszy, zwłaszcza technicznie jest Traore i widać, że się rozwija. Nie wiem co się z nim dzieje, bo nie ma go wśród kontuzjowanych. Jedyną szansą dla AV dziś jest trójkąt Buendia-Bailey-Watkins, ze wsparciem McGinna. Tylko czy odpalą....
offline
Dodał: thomason, 5 listopada 2021; 21:10
i nie żałować talara na sztab
offline
Dodał: thomason, 5 listopada 2021; 21:10
Tu trzeba TOP trenera i dać mu wolną rękę, niech ratuje sezon i układa skład na następny. Nie mogę patrzeć na tego wiecznie zdziwionego parodystę.
offline
Dodał: Rbsn, 5 listopada 2021; 21:07
Sanson pójdzie gdzieś na wypożyczenie i coś czuję że odpali, u Smitha już nie pogra co nie jest powiedziane ze w tej rundzie dla nas nie zagra. :)
offline
Dodał: Rbsn, 5 listopada 2021; 21:05
Mnie drażni to, że przez cały okres przygotowawczy najlepszym zawodnikiem był Philogene Bidace. Ale jaj starczyło Smithowi na wystawianie go tylko w tych sparingach
offline
Dodał: thomason, 5 listopada 2021; 21:05
A Morgan So-są siedzi i zawija sreberka...
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 21:04
3. minuta i tylko 1:0. Nie jest źle......... jest katastrofalnie.
offline
Dodał: lepiej, 5 listopada 2021; 21:04
Bogowie opuścili Deana. Kolejna bramka z doopy
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 21:04
Pewnie masz rację Lepieju. Może Ramsey wcześniej zastąpi Buendię, a pod koniec Davis za Watkinsa.
offline
Dodał: thomason, 5 listopada 2021; 21:04
Dean już wie. Dajcie Eddiego Howa, Fonesce, Xabiego Alonso, kogo kurva kolwiek nawet Big Sama. Mam dość.
offline
Dodał: Rbsn, 5 listopada 2021; 21:03
Ja pierd nie wierzę w to
offline
Dodał: lepiej, 5 listopada 2021; 21:02
Jakie ogrywanie młodzieży. Kto zdrowy z seniorów to w wyjściowej jedenastce, a na ławie dzieciarnia, bo reszta konuzjowana. I teraz ie bardzo jest kim straszyć z ławki. Pewnie jeśli coś się nie odpijerdzieli to pewnie w 85 minucie wejdzie Archer i tyle zmian.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 20:41
Jesteśmy w czarnej głębokiej, a Dean wpadł na szalony pomysł ogrywania młodzieży. Nie żebym był przeciwnikiem ich ogrywania, ale w tej chwili potrzebujemy wyników. Czyżby Dean czuł, że połowa składu może mu prysnąć w najbliższym oknie transferowym ? Ollie jest obserwowany przez parę klubów, z City i LFC włącznie. Czyżby Dean obawiał się, że mu ucieknie, jak będzie musiał dzielić się z Ingsem i stąd brak tego drugiego w składzie ?
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 20:37
To żart ? Ławka na mecz Carabao Cup z jakimś L2 ??? AEG i Nakamba w wyjściowym składzie ? Ingsa ani Traore nie ma na ławce ? Co się w ogóle dzieje z Traore ? Po cholerę były te zakupy, jak na ławce 6 młodzików ?
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 20:34
Watkins definitywnie nie dogaduje się z Ingsem. Nie było chyba meczu, który obaj zaliczyliby do udanych. Jak jeden gra, to drugi w cieniu. Ostatni mecz z WHU był dla mnie rozpaczliwym motaniem się Deana, który próbuje czymś zaskoczyć przeciwnika. Sam już chyba nie wie, czy cofnąć się do ustawienia z poprzedniego sezonu, czy jednak cierpliwie forsować nowy model taktyczny. Być może Buendia i Bailey w końcu zagrają na poziomie, może potrzebują więcej czasu, bo talentu i umiejętności im nie brak. Problem w tym, że my tego czasu już niewiele mamy. Kolejne mecze to przeciwnicy z górnej półki i raczej nie będzie to mobilizacja dla drużyny, tylko beznamiętne przyjmowanie lania. I tak dobrniemy prawie do połowy sezonu, prawdopodobnie w okolicy 16-17. miejsca. Szansa na kolejne 3 pkt to dopiero mecz z Norwich w połowie grudnia.
offline
Dodał: thomason, 5 listopada 2021; 20:33
Są składy. Ławka wręcz PORAŻA
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 listopada 2021; 20:28
Lepieju - nic dodać nic ująć, idealnie podsumowałeś sytuację w drużynie. Jak Dean zaczął budować ofensywę i wydawało się, że wygląda to dobrze na papierze, to defensywa się rozpadła. Jeśli my, kibice, zaczynamy mieć dość tego gonienia za własnym ogonem, to co mówić o zawodnikach ? Wszyscy byliśmy optymistycznie nastawieni na ten sezon, nie że od razu 6. miejsce, ale chociaż 8-9. A tu zanosi się na walkę o utrzymanie w trzeciej ćwiartce.
offline
Dodał: PIT84, 5 listopada 2021; 12:12
E. Howe nowym menadżerem Newcastle.
offline
Dodał: lepiej, 5 listopada 2021; 08:55
Chyba nie rusza mnie wynik tego meczu. Nawet 5-0 nie zmieni mojego nastawienia, że straciłem serce do Deano. To nie kwestia ostatnich 5-7 kolejek, ale szerszej perspektywy. W sumie od 2 lat widzimy, że pewnego poziomu nie jest w stanie przeskoczyć. Ratował się się niezłą defensywą (podejrzenie, że Terry mu poukładał) oraz pojedynczymi zrywami indywidualnymi w ofensywie. Co zagramy z przodu? Któż to wie? Coś się skleci. I tak możemy sobie wegetować i jarać, że już tużtuż i będziemy w pierwszej dziesiątce. Nie będziemy.
Po co kupiliśmy Sansona? Czy przez rok Ramsey się rozwinął? Czy AEG wie po co wchodzi? Czy jest jakiś plan na Archera i Chukwu? Czy Ings wie, że gra z Watkinsem w jednej drużynie,i wicewersa? Deano out. Drużyna potrzebuje nowego impulsu, bo nam w styczniu się rozpadnie. Sroki nie wiedzą co z kasą robić.
Projekt: KarolKochanowicz.pl / Kodowanie i podpięcie: Kuba Konieczka Copyright © 2006-2011 by AstonVilla.com.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone