.,
Poprzedni mecz Pozostałe
0-1
Liverpool vs Aston Villa
13.09.2014, godzina 18:30
4. kolejka Premier League - Anfield
Następny mecz Pozostałe
Tabela Premier League
Drużyna
M
Pkt
1. Liverpool
0
0
2. Manchester City
0
0
3. Sunderland
0
0
4. Everton
0
0
5. Chelsea
0
0
6. Aston Villa
0
0
7. Arsenal
0
0
8. Stoke City
0
0
9. Tottenham Hotspur
0
0
10. Manchester United
0
0
11. Norwich City
0
0
12. Swansea City
0
0
13. Southampton FC
0
0
14. Newcastle United
0
0
15. West Bromwich Albion
0
0
16. West Ham United
0
0
17. Crystal Palace
0
0
18. Leicester City F.C.
0
0
zobacz szczegółową tabelę
Tabela strzelców
Imię i nazwisko
Br.
zobacz całą tabelę
Southampton FC vs Aston Villa 127
Data: 21.01.2023 - 14:10 / Autor: PIT84
Źródło:

Dzisiejsze popołudnie Aston Villa zawita do Southampton gdzie zagra ligowy mecz w ramach 21kolejki Premier League. Nasz dzisiejszy przeciwnik obecnie zajmuje 20 miejsce. Aston Villa w tym sezonie nie ma szczęścia do meczów z drużynami zajmującymi ostatnie miejsce. W dwóch meczach z takimi ekipami ( West Ham, Nottingham Forest ) zgromadzili jeden punkt. Miejmy nadzieję, że z Southampton będzie lepiej. Nasz dzisiejszy przeciwnik w 19 meczach zdobył 15 punktów. 4 zwycięstwa, 3 remisy, 12 porażek to bilans meczów. 17 bramek zdobytych i 34 stracone. Najlepszy strzelec to James Ward-Prowse z 5 golami, Che Adams 4 gole a po 2 Joe Aribo oraz Romain Perraud. Najwięcej żółtych kartek ma Mohammed Salisu – 4. Po żółte kartki mają Lyanco, Romeo Lavia, Suard Armstrong oraz Mohamed Elyounoussi. Puki co zespół Świętych nie trzymał czerwonej kartki.


Southampton od kilku lat regularnie kończy sezon w drugiej połowie tabeli. Ostatnie 2 sezony to 15 miejsce. Ten sezon od początku nie jest po myśli kibicom Świętych. Zespół grał słabo i znajdował się w dolnych rejonach tabeli. Na początku listopada podziękowano menadżerowi Ralphowi Hasenhuttlowi i dano szansę Nathanowi Jonsowi. Anglik były menadżer Luton ma za zadanie przede wszystkim utrzymać Southampton. Puki co źle mu aż tak nie idzie. W 8 meczach ( wliczając puchary ) 4 wygrał i 4 przegrał. Anglik nie ma może bardzo długiej kariery menadżerskiej ale poprowadził w roli menadżera pond 350 razy. Okazje miał pracować dwukrotnie w Luton ( ponad 300 meczów ) oraz Stoke. W ostatnich 3 meczach jego podopiecznie nie przegrali. W ostatniej kolejce zespół Świętych pokonał na wyjeździe Everton 2 – 1. Kadra zespołu to głównie doświadczeni zawodnicy grający w różnych ligach oraz kilku młodych utalentowanych piłkarzy – G. Bazunu ( bramkarz kupiony z Manchesteru City ), R. Lavia, Kotchap. Będzie to drugi mecz pomiędzy obydwoma drużynami w tym sezonie. W pierwszym meczy na Villa Park nasz zespół skromnie wygrał 1 – 0.
Odkąd Unai Emery przybył do naszego klubu pozycja jak i gra naszej drużyny się poprawiła. Może nie wygląda to a nie wiadomo jak ale są pierwsze efekty pracy Hiszpana. Jeden minus to haniebna porażka w Pucharze Anglii ze Stevenege w 3 rundzie Pucharu Anglii na Villa Park 1 – 2. Emery ściągnął już 2 nowych zawodników w czasie okna transferowego. Gra jest odrobine lepsza.


W dzisiejszym meczu w naszej drużynie nie zagra John McGinn, Diego Carlos, Luca Digne, Jed Steer. Zdrowi powinni być Ollie Watkins, Matty Cash, Ludwig Augustinsson. Z klubu odszedł Danny Ings.
Mecz o 16:00 a sędzią będzie Michael Salisbury.

Aktualności na temat: Główne newsy;

Dodaj swój komentarz
Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze
Komentarze użytkowników
offline
Dodał: thomason, 2 lutego 2023; 00:24
Z cyklu ciekawe ciekawostki. Axel "Szkalują mnie bo jestem z United, a Stevie G z LFC' Tuanzebe wypożyczony do Stoke City. Ostry zjazd...
offline
Dodał: Bario, 1 lutego 2023; 11:58
W tym sezonie nie ma wielkich szans na puchary - fajnie jesli udaloby sie ugruntować to miejsce w top 10. Jeśli tak będzie, to na pewno w przyszłym sezonie będziemy mogli w końcu myśleć o realnym miejscu w top 6. Porządki, które zrobił Emery były niezbędne ( i tak mamy jeszcze paru zawodników, którzy nie spełniają oczekiwań). Na zakupy pewnie przyjdzie czas latem.
offline
Dodał: PIT84, 1 lutego 2023; 10:36
Mam nadzieję że szansę dostaną młodzi - Kesler, B. Young.
offline
Dodał: PIT84, 1 lutego 2023; 10:34
Kadra nie jest za duża ale damy jakoś radę. Problem może być ataku bo jest tylko O. Watkins i niedoświadczony J. Duran.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 1 lutego 2023; 07:34
Podsumowanie okienka:

W grupie seniorów PRZYSZLI:<br /> Jhon Duran (14.75 mln z Chicago Fire)
Alex Moreno (12 mln z Real Betis)
Bertrand Traore (z loan z Basaksehir FK)

ODESZLI:<br /> Danny Ings (12 mln do WHU)
Frederic Guilbert (free transfer do RC Strasbourg)
Cameron Archer (loan do Middlesbrough)
Morgan Sanson (loan do RC Strasbourg)
Marvelous Nakamba (loan do Luton Town)
Jan Bednarek (zwrot loan do Southampton)
Ludwig Augustinsson (zwrot loan do Sevilli)

W U-21 PRZYSZLI:<br /> Kaine Kesler (z loan z Huddersfield Town)
Viljami Sinisalo (z loan z Burton Albion)
Brad Young (z loan z Ayr United)
Hayden Lindley (z loan z Newport County)

ODESZLI
Indiana Vassilev (wolny transfer do St Louis City SC)
Tyreik Wright (do Plymouth Argyle)
Louie Barry (loan do Salford City)
Aaron Ramsey (loan do Middlesbrough)
Lamare Bogarde (loan do Bristol Rovers)
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 1 lutego 2023; 07:27
Z Traore słuszny ruch, ma chłopak potencjał, jest dobry technicznie, trzeba go tylko nieco ostudzić i lepiej zgrac z zespołem. Trochę szkoda, że nie wzięliśmy Dembele. A czy udało się sfinalizować zakup Houssema Aouara z OL ?
offline
Dodał: lepiej, 1 lutego 2023; 07:26
o tak latem czeka nas ofensywa. Na celowniku francuski pomocnik ... Sanson oraz obiecujący skrzydłowy z angielskiej młodzieżowki Philogene-Bidace. Możliwe, że ściągniemy silnego napastnika Keinana Davisa. Natomiast obronę może wzmocnić K. Hause. UTV
offline
Dodał: thomason, 1 lutego 2023; 00:59
W sumie to mógł przyjść jakiś Aleksandyr Tonew albo inny Jordan Bowery. Nie jest dobrze. Co prawda nie jest też źle. Można powiedzieć, że jest średnio.

UTV
offline
Dodał: VTID, 31 stycznia 2023; 23:04
Bedzie sie dzialo latem na na na... :)
offline
Dodał: thomason, 31 stycznia 2023; 22:54
Jaki tu spokój, na, na, na
Nic się nie dzieje, na, na, na, na
Nikt się nie bawi, na, na, na
Wszyscy się nudzą, na, na, na, na....

Deadline day
offline
Dodał: lepiej, 31 stycznia 2023; 18:25
wyglądało, że czyścimy kadrę, bo szykujemy mocne nazwisko, które będzie podtrzymywać markę Aston Villi, a kończymy z zapomnianym Traore. Czyli latem będziemy polować na pomocnika, a przyjdzie ...Sanson :))
offline
Dodał: thomason, 31 stycznia 2023; 17:57
Chambers jest rozwazany w WHU.

AV pracuje nad wypozyczeniem Aourara z Lyonu
offline
Dodał: thomason, 31 stycznia 2023; 17:47
Emery niby ceni sobie Traore z czasow gry w OL. To specyficzny zawodnik, ale to jak najbardziej miejsce i czas zeby Unai testował to co mamy
offline
Dodał: thomason, 31 stycznia 2023; 17:46
Aaron Ramsey dolacza do Archera w Boro. Tam asystentem chyba jest inny Aaron - Danks.

Nakamba w Luton - wypozyczenie.

Raczej nie przyjdzie nikt do klubu wiecej w tym oknie.
offline
Dodał: Rbsn, 31 stycznia 2023; 15:57
Cofnęliśmy Traore z wypożyczenia. Powinien być gotowy do gry za jakieś 2-3 tygodnie, teraz leczy kontuzję.
Świetny ruch, wiemy, że stać go na wiele i jestem bardzo ciekawy co wykrzesa z niego Emery.
Z tego co czytam, to nie ma co się spodziewać kolejnych transferów.
offline
Dodał: PIT84, 31 stycznia 2023; 11:26
Powinniśmy dograć sezon tym składem, ewentualnie ściągnąć 2-3 młodzieżowców co faktycznie grają na wypożyczeniach. Latem pójść na zakupy ale zrobić to z głową a nie wydać tylko po to aby kupić.
offline
Dodał: Rbsn, 31 stycznia 2023; 10:21
Nakamba właśnie przechodzi testy medyczne w Luton. Mamy obecnie 20 zawodników, w tym kontuzjowanego Carlosa i niesprawdzonego Durana. W dodatku Chambers na wylocie. Najzdolniejsza młodzież na wypożyczeniach. Trochę zacząłem się martwić, tym bardziej, że nasi nie lubią robić transferów na ostatnią chwilę.
offline
Dodał: PIT84, 31 stycznia 2023; 09:14
Plotek jest dużo, ale jak mamy przepłacać za nie rokującego kopacza to lepiej dać sobie na wstrzymanie. Zastanowił bym się nad I. Sorry atak to czekacdo lata.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 31 stycznia 2023; 07:47
Ponoć i AV krąży wokół tematu Dembele. Spośród innych 'gorących' ciekawostek jest Hakim Ziyech, Conor Gallagher, Kieran Tierney, oczywiście Sarr za 25 mln, Darío Osorio z gotowością przebicia każdej oferty Tottenhamu. Odzył też temat Guendouziego - ponoć Everton dał 22 mln, OM chce 26 mln, inne tytuły podają, że nie ma mowy o sprzedaży itd. Najlepiej byłoby w ogóle wstrzymać się z kupowaniem do letniego okna i wtedy zrobić solidne przemeblowanie zespołu. w ciągu ostatnich 5 lat pod względem transferów jesteśmy mocno pod kreską z kwotą -270 mln GBP (7. w PL). Moze to nie tragedia, bo taki dołujący WHU jest na 4. z kwotą -356 mln ,a rekordziści to Arsenal i ManU z ponad -550 mln....
offline
Dodał: PIT84, 30 stycznia 2023; 22:01
Najtrudniej będzie znaleźć chętnego na Filipka, raczej jego tygodniowkę. Jeszcze niecała doba i będziemy wiedzieli wszystko. Southampton chętne na Dembele z OL.
offline
Dodał: thomason, 30 stycznia 2023; 21:35
Z innej beczki, myślałem że Hause wrócił, ale ponoć Watford jednak nie ma możliwość skrócenia wypożyczenia.

Keinan Davis - Watford rzekomo ma obowiązek wykupu za 15mln po awansie do PL
offline
Dodał: thomason, 30 stycznia 2023; 21:33
Nakamba może odejść do WBA albo Evertonu jeszcze w tym oknie. Olsena sam chętnie bym pożegnał, ale Steer to jest chyba jedynie pacjentem, a nie czynnym zawodnikiem.
offline
Dodał: Bruno., 30 stycznia 2023; 21:06
Do leniuszka Cou dołożył bym jeszcze do wypchnięcia Nakambe i Olsena, ale drugiego bramera nie mamy więc Szwed musi być.
offline
Dodał: thomason, 30 stycznia 2023; 20:50
Otóż to, kadra wysuszona, ale największego ananaska czyli Cou nie uda się wypchnąć tak łatwo. Pomęczymy się co najmniej do lata...
offline
Dodał: Bario, 30 stycznia 2023; 19:00
Udało nam się pognać trochę ''szrotu'' (przy całym szacunku): Sanson, Augustinsson. Teraz pora na Coutinho. Ingsa nie zaliczam bo to takie pół na pół (dobry gracz, ale zdecydowanie już po swoim prime-time)
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 stycznia 2023; 08:27
Ponoć sprawa transferu Guendoziego umarła. 44 mln GBP...he he he..dobre. Niech siedzi w OM.
offline
Dodał: PIT84, 29 stycznia 2023; 14:53
Sarr miał okazję grać w Premier League więc jeżeli mamy go kupić to nie jest zły pomysł. Co do innych zawodników więcej się plotkuje niż robi. Jak mamy na siłę wydawać kasę i mamy być rozczarowani to lepiej dać na wstrzymanie. Szkoda, że M. Sanson faktycznie nie dostał szansy. Jeszcze 2 dni i wszystko się wyjaśni
offline
Dodał: bulas, 29 stycznia 2023; 14:10
ja z kolei oglądałem trochę Guendouziego...nic ciekawego nie pokazał i zmieniony w przerwie
offline
Dodał: lepiej, 29 stycznia 2023; 13:42
Wczoraj odpoczywałem po piątuniu i skusiłem się wieczorem na mecz Betisu. Wytrwałem pierwszą połowę. Henrique to troszkę ulepszona wersja Watkinsa, ale marnował podobnie.
Co do wyprzedaży to jak mówiłem może UE wyprzedawać. Nie jestem jakoś przywiązany do nazwisk. No Matiego trochę szkoda. Tylko jak na sprzedaje to kim chce dograć sezon? Będzie juniorów z wypożyczeń ściągał czy jak? Ponoć realnie w grze do wzmocnienia jest Guendouzi i Osorio na którego poluje Milan, więc szanse maleją. Oraz wraca temat Sarra. Watford się opamiętał i już im przeszło wołanie 40mln i już im starczy 24 bańki. Brałbym
offline
Dodał: thomason, 28 stycznia 2023; 21:36
O Bielsie to slyszalem jeszcze cos innego. Ponoc powiedzial, ze on moze objac Everton ale druzyne mlodziezowa do konca sezonu, a 1 zespol przejmie jego sztab. No i wzieli Dyche, ktory powinien to ogarnac.
offline
Dodał: PIT84, 28 stycznia 2023; 18:09
W lidze mamy chyba najmniejszą kadrę. Emery pozbywa się nie pasujących zawodników by swoją wizję realizować. U. Emery jest skłonny sprzedać teraz parę bocznych obrońców L. Digne, M. Cash. Podobno M. Bielsa gdyby objął stery w Evertonie to chciał aby zawodnicy rezerw więcej grali a zarazem nie przepłacać za pseudo gwiazdki
offline
Dodał: thomason, 28 stycznia 2023; 15:59
Ciekawi mnie jakie ruchu do klubu zostana wykonane bo owszem pozbylismy sie czesci szrotu, ale moze to byc za malo aby dograc sezon…
offline
Dodał: thomason, 28 stycznia 2023; 15:58
Wypozyczenie Augustinssona skrocone. Bedzie wypozyczony do Mallorcy
offline
Dodał: PIT84, 27 stycznia 2023; 14:02
Sean Dyche będzie prowadził Everton,
offline
Dodał: PIT84, 27 stycznia 2023; 09:22
Fajnie sie mówi budujmy zespół z rodzimych piłkarzy. Każdy widzi, że jak pojawi sie jakiś ciekawy Anglik to zaraz wróżą mu nie wiadomo jakie kariery i ustawia się kolejka chętnych. Nie ma na to recepty. Trzeba jakoś do tego podchodzić na chłodno i nie wpadać w szał zakupowy. Jak sie przegląda dawne skarby kibica ( powiedzmy lata 90 te ) to pełno było wychowanków, owszem nie grali zawsze ale dostawali szansę. A teraz nawet jak klub ma po 2 zawodników na każdą pozycje to i tak się przepala kasę i kupuje jakby to w akademii nie było ludzi. Wydaliśmy 18 mln na gówniarza z Kolumbii, który ledwo co przyjechał a już domaga sie miejsca w drużynie. Okazuje się, że Emery chce kolejnego napastnika. To nie można było dać szansę C. Archer?
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 27 stycznia 2023; 08:01
I tu się zgadzam z Lepiejem. U nas był Cuellar, ale też Gil i jest Coutinho. El Ghazi i Hassan OK, ale Wesley. Generalnie z importem nie wychodziliśmy najlepiej, zwykle traciliśmy na kosztownych nabytkach. Reasumując im mniej zagranicznych zaciągów tym, nomen omen, lepiej. Powinniśmy budować klub na Anglikach, nie oglądać się na Arsenale czy City, które z UK mają tyle wspólnego, co nazwy ich stadionów. Oczywiście warto sięgnąć po zagranicznego zawodnika, ale tylko w dwóch przypadkach - gdy nie będzie odpowiednika na rynku rodzimym lub gdy będzie to opłacalne, czyli kupić, ograć i dobrze sprzedać.
offline
Dodał: PIT84, 26 stycznia 2023; 19:40
Jesteśmy średniakiem i tak w najbliższej przyszłości pozostanie. Właściciele mają ambitne plany ale który nowy właściciel ich nie miał. Puki im się nie znudzi to będą ładować kasę. Dlatego nie napalam się na jakieś puchary. Dla mnie liczy się aby utrzymywali się z lidze oraz akademia wypuszczała coraz lepszych piłkarzy. L. Hernandez z Betisu nigdzie nie chce odchodzić. A. Gordon ma fochy domaga się transferu do Newcastle i nie przychodzi na treningi Evertonu. Nie potrzebujemy takiego mazgaja.
offline
Dodał: lepiej, 26 stycznia 2023; 18:51
Nie ma grania, więc transfery zaprzątają głowę. Czemu ktoś miałby przyjść do Villi? Co średniak z dolnej półki może zaoferować. Fajne życie?? w B'gham? Niezły żart. Wyzwanie sportowe? Bez pucharów? Choćby Ligi Europy. Praca z Emerym? No może troszkę. Więc albo kasa albo kaleka do odbudowania bądź młodzian na dorobku. Patrzę na przymiarki i jakoś nie jestem zachwycony. Nie chcę już więcej Brazileiros, a wciskają Luiza Henrique z Betisu. Czemu nie? bo te figofago grajki uciekną gdy tylko przyjdzie większy klub, a poza tym to nie są solidni piłkarze. Dlatego nie szanuję naszego Luiza. Za brak solidności. Owszem zagra raz na 4 mecze dobry mecz, ale problem, że albo raz na 4 mecze albo 2 kwadranse w kazdym meczu. Reszta to maniana. Pokażcie solidnego Brazylijczyka poza Thiago Silvą. Filipek jaki jest każdy widzi, ale patrzcie na Richarlisona, Rafinię czy Wiliana. 2 dobre mecze i już sodówa, samba i balety. Fochy, zjazd formy i machanie łapkami. Wes się w to wkomponował.
Podobnie z Arabami, a przymierzany Ouazzi z Anger. Po co? Zna ktoś solidnego arabskiego piłkarza, który grałby równo więcej niż miesiąc. Salah wyjątek, a potem dłuuugo, długo nikt. Tak pamiętam Elmo, ale mówimy o podniesieniu poziomu, a nie taniej podróbie dla zapchania składu. A tu jeszcze Ziyecha nam chcą podrzucić.
offline
Dodał: thomason, 26 stycznia 2023; 12:40
Ograny czyli sezon/dwa w pl i kilka bramek i za to 60 mln :-)

A co do przeplacania ze strony AV to srednio mi sie to widzi, chociaz jak Lepiej powiedzial - nie z naszej kasy. Nie ma co łykac tez narracji angoli bo ciagle pieprza „we’re massive” no tylko po wynikach jakos tego nie widac. Ludzie z kontynentu mają z tego polewke. Gdyby nie wieksza kasa nikt z takiego OM nie poszedlby do AV majac na stole oferte z Atleti
offline
Dodał: PIT84, 26 stycznia 2023; 09:25
Teraz co chwilę młodym Anglikom co coś potrafią to wróży się kariery i wołają kosmiczne pieniądze. Zamiast Gordona wolałbym dać szansę któremuś z akademii np. brat Ramseya. Można powiedzieć że za czasów S. Gerrarda zaczęły się u nas stawki ponad 100 tyś
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 26 stycznia 2023; 06:39
Anglik, ograny, dobry, inflacja, mało homegrown na rynku = 60 mln za Gordona. Mniej więcej tyle krzyczelibyśmy teraz z Ramseya, Ollie 45-50 mln. Dlatego dobrze, że jest jeszcze rynek francuski, niemiecki, włoski i bardziej egzotyczne :)
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 26 stycznia 2023; 06:36
Rbsn - z wyliczeń na podstawie obecnych zarobków i spodziewanych dla piłkarzy, którym kończą się kontrakty. Nie wierzę, że Ramsey będzie dalej gra za roczne zarobki będące równowartością 2 tygodniówek Kamary. Większość piłkarzy będzie oczekiwała podwyżek, a do tego jeśli mają być transfery to nie wierzę, że po 20-30 tys. tylko raczej 100 i 100+ tys.
offline
Dodał: thomason, 25 stycznia 2023; 22:58
Będą mieli większy problem jak spadną, ale 60 mln za tego Gordona? no kogoś tam pogrzało ostro
offline
Dodał: PIT84, 25 stycznia 2023; 19:26
Everton ma trochę problem z kasą. Chodzą plotki, że najpierw muszą kogoś sprzedać by potem kogoś kupić. Możliwe, że odejdzie A. Gordon. Anglik ma kosztować około 60 mln. Tradycyjnie nasz zespół jest łączony z Anglikiem którego ostatnio dopadli kibice Evertonu i lekko poturbowali. Jakoś nie chciałbym abyśmy ściągnęli tego gracza.
offline
Dodał: lepiej, 25 stycznia 2023; 18:05
Co do Brighton to oni mają model skautingowy i chyba jakiś czary mary. Z trossardem ok deal, ale sprzedać Cucurelle za 60 baniek? Tu maczał palce szaman, a teraz 70 baniek wołają za Caicedo. Za kogo?? Super numer wykręcił Danjuma. Po testach medycznych w Evertonie podpisał papiery ze Spursami:))) Tofiki chyba polecą.
offline
Dodał: lepiej, 25 stycznia 2023; 18:00
W tygodniówce Kamary jest ukryty bonus dla piłkarza za przyjście za darmo. Yakie obejście finansowego fairplay/
Poza tym koszty utrzymania piłkarza mniej mnie interesują, bo nie z mojej kasy, a chyba też skończyły się czasy zaciskania pasa. Jedynie uważałbym, żeby nie wywalić jakiegoś komina na gwiazdę, bo dziwnym trafem potem gaśnie. Hazard jak dostał mega kontrakt to zdechł. Ozil i Auba w Arsenalu. Salah dostał chyba na wiosnę 350k i gdzie jest Salah?
offline
Dodał: Rbsn, 25 stycznia 2023; 16:50
Mr HoltEnd, a skąd to info o 100% podwyżce wynagrodzeń?
Podsumuję tę rozmowę stwierdzeniem, że kazdym zawodnikiem, przy podejmowaniu decyzji o następnym kroku w karierze, kierują inne pobudki. Jeden zagra gdziekolwiek, byle dobrze zaplacili, kolejny chce grać regularnie w LM, a innego marzeniem jest gra w Premier League. To nie kariera w Football Manager, tylko temat jest bardziej złożony (chociaż sama gra i tak jest mocno rozbudowana :)). Im bardziej będziemy stabilni i wyrobimy sobie silną markę, tym łatwiej nam będzie skusić dobrych piłkarzy do gry w naszych barwach, niekoniecznie za kosmiczną tygodniowke.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 25 stycznia 2023; 13:55
Reasumując, Carlos dostał za wysoka tygodniówkę na początek. To na pewno dotknęło i Mingsa i Konse, którzy są od lat w klubie i zapracowali na solidną markę. Z Baileyem była ta sama sytuacja co z Carlosem - kontuzja też dostał za dużo. Dobrze, ze teraz uczciwie pracuje na te tygodniówkę. Czy Bayer jest takim świetnym pracodawcą na tle AV ? Moim zdaniem niekoniecznie. W niemieckiej lidze łatwiej się wybić, ale PL szerzej otwiera horyzonty na dalszą karierę i większe finanse. Załóżmy, że jakiś LFC czy ManU będzie zainteresowany ściągnięciem Baileya. Gdyby kupował go z ErsteD, to zapewne nie przekroczyłby tygodniówki 70-80 tys., w porywach 100 tys. A teraz musi dosypać ze 20-30 tys., żeby się to zawodnikowi opłaciło. A jeśli UE uzna go za kluczowego to może dostać podwyżkę np. do 150 tys. i zostać.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 25 stycznia 2023; 13:35
Rbsn, no bez przesady. Powiedzmy, że jesteśmy w grupie 5-6 zespołów, które warto rozważyć, jak się nie ma szans na grę w klasowym zespole. W tej chwili liczą się NUFC, AV i Fulham. WHU i Wolves mają problemy. B&H jest ciekawym zespołem, ale nie wygląda na projekt długookresowy, czyli wejście na dłużej do top 6, bo to niestety wymaga już znacznych nakładów. Gra w PL po League 1 to zdecydowany awans zwłaszcza do zespołu mającego ambicje na rzucenie wyzwania potentatom. la Liga też nie jest tak zasobna, by konkurować z PL. Kariera zawodnika trwa na tyle krótko, że różnica w zarobkach 50 tys., a 75 tys. jest bardzo znacząca. Poza tym zauważ, że AV czeka gwałtowny wzrost wynagrodzeń sporej grupy zawodników i to już będzie problem. Na koniec przyszłego sezonu może to być nawet 100% więcej niż obecnie.
offline
Dodał: Rbsn, 25 stycznia 2023; 13:19
Mr HoltEnd, do wcześniejszego wpisu, to odnoszę wrażenie, jakbyś miał przekonanie, że każdy zawodnik marzy o grze w Villi. Przykład Kamary omówiliśmy..
Carlos grał w Sevilli, która sezon w sezon gra z sukcesami w Europie, czym zatem mieliśmy go przekonać? Kamare? Baileya? Że gwarajtujemy grę w PL? Oprócz nas jest 19 innych zespołów. Niektórzy faktycznie są przepłaceni, ale kto mógł o tym wiedzieć? Na papierze to Filipek i Digne mieli być naszymi kluczowymi graczami, a wyszły popierdolki
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 25 stycznia 2023; 13:05
No właśnie też mam nieco zdystansowane podejście do danych finansowych. Z drugiej strony te dane pewnie muszą być ujawniane dla rozliczeń finansowych z FA. Tygodniówki wszystkich zawodników z różnych lig na przestrzeni lat można sobie prześledzić na stronach dot. danej ligi.
offline
Dodał: Rbsn, 25 stycznia 2023; 12:55
Dokładnie, najpierw wróćmy do Top 6, stańmy się silną i stabilną marką, a wtedy to będziemy mieli jakieś argumenty do negocjacji warunków płacowych. :) ale do tego myślę, że jeszcze daleka droga.
Inna sprawa, że jestem ciekaw skąd źródła mają informację dotyczącą pensji. Bo Villa nawet nie zdradza za ile kupiła lub sprzedała zawodnika.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 25 stycznia 2023; 12:48
i jeszcze kwestia, o której wspomniałeś - ambicji pucharowych. Nawet jeśli mamy takie ambicje to nie znaczy, że trzeba zaraz rzucać kosmicznymi tygodniówkami. Wzrost pensji powinien odzwierciedlać pozycję AV w tabeli. Jeśli Kamara teraz zarabia 170 tys. to w przyszłym sezonie, gdy wejdziemy do Top 10 to Ollie krzyknie 200 tys., Bailey 250 tys. itd. Mingsowi kończy sie kontrakt w przyszłym roku, więc zapewne też poniżej 120-150 tys. raczej nie zejdzie.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 25 stycznia 2023; 12:38
OK. Jesli Kamara faktycznie miał ofertę z ManU, więc musieliśmy przebić stawkę, choć wówczas dość słabo wyglądali. Ale niestety klasowo nakrywają AV czapką, wiec nie ma tematu. W przypadku Carlosa nie chodzi mi o to, że ma nieprzewidywalna kontuzję, tylko o to, że od razu podbiliśmy stawkę tygodniową prawie dwukrotnie w stosunku do tego co zarabiał. A że dodatkowo ma kontuzję i w tym sezonie raczej już nie zagra to dodatkowy "kamyczek" żeby nie płacić tyle na wejście. Kontrakt powinien zakłądać bazowe i progresywne wynagrodzenie.
offline
Dodał: Rbsn, 25 stycznia 2023; 12:28
Tylko, że Brighton nie ma aspiracji na grę w europejskich pucharach, poza tym świetną robotę wykonuje skauting w tym klubie, który ściąga za niewielkie kwoty dobrych i perspektywicznych piłkarzy. Nie pomaga to jednak w stabilizacji, taka polityka klubu. Widać, że my ewidentnie nie chcemy iść tą drogą, tylko jeśli w ogóle sprzedać, to za grubą kasę.
Crystal Palace to mieszanka młodych i starych, która też jakoś współgra, ale raczej bliżej im do walki o utrzymanie, niż gry o puchary.
Kamare chciało pół Europy, w tym chociażby United i Atletico Madryt. To oczywiste, że aby ściągnąć takiego gracza, musieliśmy dać mu duży argument, aby zdecydował się na grę u nas. Zarabial 24 tys. tygodniowo, bo nie chciał przedłużyć kontraktu w Marsylii. Dzięki temu mógł odejść za darmo i windować swoją pensję.
Przykład Carlosa to przypadek, pech. Przez całą karierę, to była chyba jedna z nielicznych kontuzji jakiej doznał. Przecież nikt nie zakładał, ani nie spodziewał się że chłopak urwie Achillesa w pierwszym swoim meczu... Takie ryzyko w prowadzeniu tego typu działalności
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 25 stycznia 2023; 11:40
Bulas - tak, masz rację, że to są takie dywagacje. Tylko, że w PL są zespoły, które wydają znacznie mniej a w tabeli są wyżej lub na naszym poziomie np. Crystal Palace czy B&H. Nie mamy takiej marki jak LFC czy CFC, wiec i płacić musimy więcej. Choć nie zawsze - tylko w przypadku, gdy potencjalnym nabywcą jest klub z klasą jak LFC czy CFC czy inny City. czy kamara nie przyszedłby za niższą tygodniówkę ? Nie zgodzę się - w OM zarabiał 24 tys. tygodniowo, wiec podwyżka niechby i o 100% na pewno by go skusiła.
offline
Dodał: bulas, 25 stycznia 2023; 10:22
ok Mr HoltEnd...tylko to są dywagacje typu życzeniowego czyli to co byśmy my chcieli.Prawda jest taka,że taki Kamara pewnie do nas by nie przyszedł gdyby nie wysoka tygodniówka.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 25 stycznia 2023; 09:07
Przeliczyłem tygodniówki najlepiej zarabiającej 10-ki na roczne przychody podane w linku i się zgadza. Na tle Dendockera czy Coutinho szokuje wynagrodzenie roczne Ramseya 390 tys. GBP, Konsa ma mniej niż Nakamba i 1/3 tego co dostaje Olsen ?!?!?!?!
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 25 stycznia 2023; 08:59
Nie wiem na ile te dane są wiarygodne:<br /> https://www.spotrac.com/epl/rankings/
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 25 stycznia 2023; 08:47
Na szczęście pozbyliśmy się Ingsa (110 tys.). Zarobki niektórych zdecydowanie za wysokie - Digne, Coutinho, Carlos, Buendia, Dendocker. Powinniśmy iść tropem LFC czy CFC, w których mocno przycięto tygodniówki. W LFC tylko kilku zawodników zarabia więcej niż Kamara i to o 10-20% ! W CFC jest podobnie. Warto utrzymać tygodniówki na średnim poziomie 60 tys. GBP i podnosić tylko tym zawodnikom, których gra faktycznie wzmacnia pozycję AV. Przykładowo 100 tys. dla Carlosa ? Facet nawet nie zagrał, bo ma kontuzję a już kosztował AV kilkanaście milionów. A jak się nie sprawdzi, jak Coutinho ? Nie tędy droga. Zarobki piłkarzy muszą rosnąć wraz ze wzrostem pozycji klubu, ale nie mogą zaczynać się od 6-cyfrowych kwot. To patologia. Jeśli kupujemy zawodnika z Francji czy nawet Hiszpanii to 60 tys. tygodniówki to i tak jest astronomiczna kwota, bo w tych ligach tylko najlepsi mają 6-cyfrowe tygodniówki, a przeciętnie 20-30 tys. (pomijam jednostki typu Mbappe, Messi, Modric czy Benzema)
offline
Dodał: thomason, 24 stycznia 2023; 21:57
Może ten ranking powstał przed podpisaniem umowy z Luizem, tak samo pewnie Moreno wylądował w top10
offline
Dodał: PIT84, 24 stycznia 2023; 21:33
Trochę dziwi mnie brak D. Luiz. Niedawno podpisał nowy kontrakt, każdy pamięta jakie były z nim przeboje. Jedną z mniejszych tygodniówek ma J. Ramsey.
offline
Dodał: thomason, 24 stycznia 2023; 21:22
Tyrone ma starą umowę, która została podpisana zaraz po awansie do PL. Umowa do 2024. Latem pewnie decyzja UE, czy będzie nowy stoper czy Mings dalej będzie grać.
offline
Dodał: thomason, 24 stycznia 2023; 21:21
Arnaut Danjuma wypożyczony do Tottenhamu
offline
Dodał: Bruno., 24 stycznia 2023; 21:20
Co rzuciło mi się w oczy, brak Tyrone Mingsa.
Buba przychodził za darmo więc tak sobie wynegocjował, narazie pokazuje dobrą grą że zasługuje!
Cou to są kpiny, za siedzenie na ławie ponad stówa tygodniowo, Martinez ok , Emi Buendia myślałem że ma więcej, bardziej zasługuje jak Cou.

Z jednej strony mamy wąską kadrę, ale z drugiej strony wydajemy na zarobki więcej jak Arsenal czy Sroki..... czy my jesteśmy za bogaci czy nasi decydenci są zbyt rozrzutni ??
Wiadomo, jak chce się kogoś przyciągnąć do klubu to trzeba czymś skusić ale wymienione zespoły za chwilę zagrają w Champions League i zbilansuje im się, a my, środek tabeli i pewnie kolejny sezon dokładać, dokładać, dokładać.
offline
Dodał: PIT84, 24 stycznia 2023; 20:34
Temat z innej bajki. 10 zawodników o największych zarobkach w naszym klubie ( funty na tydzień):<br /> 10. E. Konsa - 72 tyś
9. L. Dendoncker - 75 tyś
8. E. Buendia - 82 tyś
7. A. Young - 83 tyś
6. L. Bailey - 85 tyś
5. E. Martinez - 100 tyś
4. D. Carlos - 100 tyś
3. L. Digne - 120 tyś
2. P. Coutinho - 125 tyś
1. B. Kamara - 175 tyś
Rocznie na same płace piłkarzy wydajemy 96, 28 mln. W wydawaniu na pensje piłkarzy przewyższamy min. Arsenal czy Newcastle.
Dobrze było pozbyć się P. Coutinho oraz L. Digne - troche za dużo biorą w porównaniu do gry.
Nasi działacze są skłonni podnieść zarobki G. Delofeu z 22 tyś do 72 tyś aby tylko przybył do nas , żałosne.
offline
Dodał: PIT84, 24 stycznia 2023; 16:29
Temat Delofeu wałkowany jest od dawna. Owszem ma w ostatnim czasie udany okres ale Everton i Watford go już przerabiał i jakoś szału nie było. Skoro chce doświadczonego napastnika to po co wydawaliśmy kasę na Kolumbijczyka? Młodzieży u nas dużo.
offline
Dodał: Rbsn, 24 stycznia 2023; 14:42
Chcieliśmy uruchomić rekordową (45 mln funtów) klauzulę odstępnego za Nico Williamsa z Athleticu Bilbao, ale ten ponoć nie chce się ruszać z obecnego klubu. Jeśli to prawda, to wow. Kolejny pokaz ambicji klubu.
Po odmowie Williamsa, mamy ruszyć po Luiza Henrique z Betisu.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 24 stycznia 2023; 13:40
Czy Gerard Deulofeu zastąpi Phillipe Coutinho? Jeśli tak to zamienił stryjek itd. Jeszcze nie pozbyliśmy się jednego kosztownego szrotu, a już mamy brać kolejny ? Oby to była plota bez pokrycia.

Co do ataku to ponoć trwają rozmowy z Juventusem o Westonie McKennie'm. Klub z Turynu jest w trudnej sytuacji po karach nałożonych przez włoską federację i McKennie może chcieć opuścić nabierający wody statek. W dodatku nie ma chętnych, którzy byliby gotowi wyłożyć co najmniej 15 mln GBP, więc oferta AV może być jedyną.

Ponoć dziś ma być złożona oferta za Guendouziego. UE bardzo chce go w zespole. Nieoficjalnie mówi się że przed zamknięciem okna mają zostać sfinalizowane jeszcze 2 transfery. Na topie jest właśnie Guendouzi i.... Moussa Dembele, za którego oferujemy 5 mln GDP. UE nie kryje, że chce kupić doświadczonego napastnika. W takim razie po co sprzedawał Ingsa, który ma bogate doświadczenie i którego potencjału zespół nie wykorzystywał ? Być może kupno Francuza za niewielką kwotę (kontrakt kończy mu się 30 czerwca) jest słusznym posunięciem. Być może UE wierzy, że wykrzesze z niego dawną świetność ? Być może....
offline
Dodał: thomason, 23 stycznia 2023; 23:09
Oficjalka potwierdza wypozyczenie Sansona
offline
Dodał: thomason, 23 stycznia 2023; 22:08
Aaron Ramsay kontuzjowany i Norwich odeslalo go do domu. Kesley ponoc szykuje sie do nowego wypozyczenia. Iro jak gra to niech gra. Mamy w tym miejscu Kamare

A Synek to ktory? Kadan Young? :D
offline
Dodał: PIT84, 23 stycznia 2023; 21:15
Emery chce pokazać już w pierwszym roku że potrafi zrobić dobry wynik i na razie to mu wychodzi. Nie pamiętam jaką politykę miał w Arsenalu? W Hiszpanii nie zawsze miał portfel wypchany pieniędzmi więc musiał dawać szansę młodym. Jestem ciekaw jakie ma sugestie zarządu? Czy sukces ponad wszystko czy praca z młodzieżą?
offline
Dodał: lepiej, 23 stycznia 2023; 20:13
Iro gra prawie cale mecze w QPR. Ponoć dobrze wygląda. Barry za to grzeje często .ławę i chyba stzrelił 1 bramkę do tej pory. Młodszy Ramsey zbierał super recenzje, ale nie wiem po co go sciągnęli. Tylko jaki pomysł na zespół ma UE oraz jak właściciele chcą wyprofilować klub? Na razie za krótko jest Unai, żeby coś wieszczyć, ale niepokoi mniefakt, że praktycznie nie ogrywamy żadnego młodzieżowca. Synek to nawet na rozgrzewki się nie podnosi, a potem dłuuuugo nikt. Może więc zamknijmy szkółkę??
offline
Dodał: PIT84, 23 stycznia 2023; 20:02
Archer wchodzi z ławki i dostaje po 15-20 minut i puki co. L. Barry wypożyczony do MK Dons i szału nie robi. F. Azz robi coraz więcej go szerzyć. Tak jak mówicie nasi mają chrapkę na puchary i kupują gotowców, którzy mają te puchary zapewnić. Po za tym niestety mamy czasy gdzie wszystko się kupuje. Może któryś się wychowanek się przebije do kadry ale musi faktycznie wyróżniać się.
offline
Dodał: Rbsn, 23 stycznia 2023; 18:53
Tak, młody Ramsey by się nadał za Filipka np.

Mnie jeszcze ciekawi jeden chłopak, a mianowicie Finn Azaz.
W tym sezonie na poziomie league one 6 goli 6 asyst w 17 meczach, w zeszłym sezonie 7 goli na poziomie league Two. U nas w pre seasonie chyba też coś strzelił.

Zdaje się, że właściciele mają złudzenia, że jeszcze załapiemy się na puchary w tym sezonie i dlatego będziemy sprowadzać gotowych zawodników tj. właśnie Moreno. W ostatnim meczu nie błyszczał, ale też wkoncu coś dzieje się poza wrzutkami z naszej lewej strony jeżeli chodzi o ofensywę
offline
Dodał: thomason, 23 stycznia 2023; 18:34
Z napastnikow to jeszcze na wypozyczeniu w Levante - 2 liga hiszpanska jest Wesley. Ponadto Keinan Davis w Watfordzie. Obaj nie zachwycaja
offline
Dodał: thomason, 23 stycznia 2023; 18:31
Aaron Ramsey pozytywnie pokazal sie w Norwich ale jest kontuzjowany.

Z ciekawostek to Ings wypadl na pare tygodni po debiucie - kontuzja kolana.

Inna sprawa, ze tak jak wczesniej wspomnieliscie - zaciag francusko-hiszpanski. Moreno nie jest jakis wybitny, ponadto jest tez wiekowy - kolejny gracz dosc zaawansowany wiekowo za ciezka kase. Do Digne powinien przyjsc jakis mlody zawodnik ktory w perspektywie sezonu lub 2 by go zastapil.
offline
Dodał: Bruno., 23 stycznia 2023; 18:15
Na pewno do sprawdzenia/grania Kesler, Ash pogra jeszcze co najwyżej sezon, zmiennik Casha....
Archer furory w Boro nie robi, ale przy lepszym zespole (u nas) jako drugi napastnik w duecie do sprawdzenia. Podobnie z Philogene-Bidace.
Do Iro przekonania nie mam ale skoro gdzieś go tam chcą + tu na stronce wspominacie o nim tzn. że to ja się nie znam.
Był jeszcze Louie Barry napastnik ale gdzieś jest na wypożyczeniu i cisza o nim więc chyba nic z niego nie będzie jeśli chodzi o poziom Premier League.
Brat naszego Ramseya, Aaron, był na wypożyczeniu u Kanarków, parę bramek, parę asyst, z pewnością trzeba się przyjrzeć!!

Tak możemy sobie wymieniać, ale to UE musi chcieć dostrzec naszych młodych, a nie tylko dajcie mi miliony to kupię Durana czy Moreno.
offline
Dodał: Rbsn, 23 stycznia 2023; 17:41
Duran właśnie oficjalnie potwierdzony, może zagrać już z Lester.
offline
Dodał: Rbsn, 23 stycznia 2023; 17:40
Bruno, ja myślę że to był ostatni gwizdek na to, żeby dostać jakieś sensowne pieniądze za Dannego, w dodatku tygodniówka wysoka. Na oceny trzeba poczekać do końca okna, bo nie ulega wątpliwości, że zakupy się szykują, pytanie tylko jakie.
Najlepszych młodych wypuściliśmy do Championship, a reszta się jeszcze chyba nie nadaje. Mimo to, tak jak mówisz, liczę, że od przyszłego sezonu będzie sukcesywnie wprowadzał tych juniorów do składu, żeby się ta inwestycja zwróciła. Iro to jak dla mnie 3 śpd w drużynie, Kesler 3 PO, przy czym powinien już dostawać szansę. Masz na myśli kogoś konkretnego z juniorów?
offline
Dodał: Bruno., 23 stycznia 2023; 17:08
UE bronią wyniki, ostatnio wygrywamy, tylko że......
nie pasuje mi jego myślenie w stosunku do jego doświadczenia jako trenera.
Sprzedaje Dannego gdy nie mamy żadnego drugiego napastnika, niemożliwe że w ciemno liczy na Durana, chłopak młody z poza wysp nie ma pewności czy zatrybi, a naszych młodych z klubu wogole nie dostrzega.
Chce Guendouziego, a po kiego nam kolejny grajek do środka ciekawe kosztem kogo?
Iroegbunama odwołać z wypożyczenia......?? Nie sądzę żeby Emery brał go pod uwagę, nie dostrzega naszych młodych.
offline
Dodał: PIT84, 23 stycznia 2023; 15:29
Sprzedaż Chambersa to przesada, dobra gość siedzi na ławce ale musimy mieć jakiś zmienników. To że Emery chce u nas zrobić kolonię hiszpańsko- francuską to już przesada. Po za tym mamy jedną z mniejszych kadr w lidze.
offline
Dodał: Rbsn, 23 stycznia 2023; 15:22
Wow, Luiza? Czołówka naszych grajków w tym sezonie wg mnie, świeżo po podpisaniu nowego kontraktu.
Środek mamy mocny i raczej nie widzę Guendouziego w podstawie. Duet Luiz-Kamara nie do ruszenia, Janek ma gorszy okres, ale to kapitan i można na nim polegać, a Ramsey to nasza perełka, do tego jest jeszcze Buendia. Najrozsądniejszym ruchem byłoby chyba wycofanie wypożyczenia Tima Iro, o ile zapisy umowy na to pozwalają. Zapewne jakieś minuty by złapał. Nie wiadomo też co z Keslerem.
offline
Dodał: lepiej, 23 stycznia 2023; 14:59
Nie chce mi się wierzyć, że czyszczona jest ławka, żeby pozostała pusta. Kto będzie płakał po Bednarku, Chambersie, Sansonie, Nakambie czy Ingsie? Wszyscy byli do rotacji i oprócz Ingsa to raczej głębsza rezerwa. To wszystko zapchajdziury, a nie zmiennicy do zrobienia różnicy in plus. Inna sprawa, że ja bym śmiało do wagonu ze szrotem wsadził Watkinsa, Filipka, Buendię, Luiza. Można dorzucić Janka, JJ czy Casha, ale to jednak nasze swojaki, które mocniej identyfikują się z klubem i do szerokiefo składu użyteczni. Czekam na 2 mocne strzały i nie na Guendouziego, bo po co.
offline
Dodał: thomason, 23 stycznia 2023; 14:15
Dla mnie moze isc. Zapomnialem ze jeszcze Dendo gra na stoperze. Na MS gral linii 3 obroncow
offline
Dodał: thomason, 23 stycznia 2023; 14:13
Emery chce wypchnac Chambersa.
offline
Dodał: thomason, 23 stycznia 2023; 13:41
Trudno powiedziec. Byl temat jakichs mistrzostw u20 w styczniu/lutym na ktore zostal powolany. Inna sprawa, ze w ogole moze nie dostac pozwolenia na prace i zostanie wypozyczony do jakiejs Belgii albo Holandii. Podobnie jak bylo z Kozlowskim w Brighton
offline
Dodał: PIT84, 23 stycznia 2023; 13:27
Trener Southampton wcześniej kontaktował się z Bednarkiem i wynika z tego, że chce dać mu szansę. Jak ma siedzieć to niech wraca i gra. Konsa i Mings dają radę więc nie ma co szukać kogoś na siłę a jak wyzdrowieje D. Carlos to już całkiem będzie ok. Górze z napastkiem. Ktoś może kojarzy kiedy będzie mógł grać nasz nowy nabytek z Kolumbii?
offline
Dodał: thomason, 23 stycznia 2023; 12:28
Dobra decyzja, damy rade. Jest jeszcze Hause, ale niby ma wrocic za 2 miesiace. Dodatkowo w OM Kamara tez grywal na stoperze z koniecznosci.

Nakamby nie bylo wczoraj nawet na lawce. Mowi sie ze jak odejdzie on i Sanson to sie zrobi miejsce dla kolejnego pomocnika w srodku pola
offline
Dodał: Rbsn, 23 stycznia 2023; 11:58
I Bednarek też wraca z wypożyczenia do Soton. Nie stawiamy się w zbyt dobrej pozycji do negocjacji, chyba, że już mamy dogadane transfery. Must have teraz to napastnik i skrzydłowy. Dokupiłbym jeszcze Guendouziego.
Z Chambersem się przemęczymy do momentu powrotu Carlosa. W ogóle jestem ciekaw, czy coś jeszcze w tym sezonie pogra, biorąc pod uwagę wysoką formę Mingsa i Konsy.
offline
Dodał: thomason, 23 stycznia 2023; 11:39
Teoretycznie tak, natomiast ciezko wypchnac naszych ananaskow na wysokich kontraktach szczegolnie w styczniu i do Francji. Przy jeszcze 2 letniej umowie takiej wypozyczenie nie musi byc zle. Jak sie dobrze pokaze to bedzie mozna sensownego talara jeszcze wziąć :-)
offline
Dodał: PIT84, 23 stycznia 2023; 07:11
Skoro U. Emery nie widzi M. Sansona w klubie to lepiej byłoby sprzedać zawodnika, który faktycznie nie dostał szansy w klubie. Mamy chyba najmniej liczną kadrę ale nie byłoby sensu sprowadzać zawodników jak to robi Nottingham. Krąży wiele nazwisk jakimi jesteśmy zainteresowani ale mamy jeszcze ponad tydzień na finalizacje.
offline
Dodał: thomason, 23 stycznia 2023; 00:37
Danjuma ponoc wypozyczenie bez wykupu do Evertonu.

Morgan Sanson rowniez wypozyczenie bez wykupu do Strasburga - najnowsza plotka, gdzie ma dolaczyc do Guilberta.

Romano twierdzi, ze AV dokona jeszcze 2-3 transferow w styczniu. Lawka wyglada strasznie biednie, atak wrecz tragicznie. Watkins i wielka niewiadoma.
offline
Dodał: lepiej, 22 stycznia 2023; 12:12
obejrzałem tylko skróty. Nie wiem czemu anulowano gola Świętych. Ollie w końcu coś ustrzelił, a Leon zaimponował podaniem do JJ, a potem jak w=zwykle po trybunach. Powodzenia dla dziadka Ingsa. Mam przeczucie, że do końca sezonu strzeli więcej niż Watkins i Baileys razem wzięci.
offline
Dodał: VPK, 22 stycznia 2023; 01:51
Może ta gra porywająca nie jest, ale za to rodzi się coś na kształt solidności - czyli towaru daaaaaawno na Villa Park niewidzianego. A gdyby nie niepotrzebna wtopa z mdłym w tym sezonie Liverpoolem i remis z dołującymi Wilkami, to już byłby w tabeli kosmos :))

Za to taki np. Everton, od początku obecny w erze PL, na którego parę lat temu mogliśmy patrzeć z zazdrością - tonie.
offline
Dodał: VTID, 21 stycznia 2023; 21:45
Ech... gdyby nie ten poczatek sezonu. Ale wtedy nie byloby Unaia. Cos za cos.
Moim zdaniem nie musimy wsciekle szukac napadziora. O nic nie walczymy w tym sezonie. Niech UE robi co uwaza za sluszne. Pierwszy raz od lat ogladajac mecz nie obawiam sie straty bramki gdy prowadzimy - Stevenage sie nie liczy, bo graly rezerwy.
Ciekawostka, UE nigdy nie zremisowal meczu w PL 0-0.
offline
Dodał: PIT84, 21 stycznia 2023; 18:06
3 punkty zgarnięte. Fajnie że mamy kilka punktów przewagi nad 12 drużyną. Oby tak dalej. Szkoda, że Emery bou się dawać szansę zawodnikom z rezerw.
offline
Dodał: Rbsn, 21 stycznia 2023; 18:05
Zasłużona wygrana, która powinna zostać przyklepana dużo wcześniej. Kluczem chyba ponownie duet Luiz-Kamara, aczkolwiek Konsa z Mingsem też świetna gra. No i Dibu, co to jest za kocur.
offline
Dodał: bulas, 21 stycznia 2023; 18:04
noo
offline
Dodał: thomason, 21 stycznia 2023; 18:04
Tak jak powiedzieli komentatorzy. 5 punktow to tottenhamu. Leicester spokojnie do ogolenia jest…
offline
Dodał: PIT84, 21 stycznia 2023; 17:50
Utrzymać to jakoś trzeba.
offline
Dodał: bulas, 21 stycznia 2023; 17:48
ta
offline
Dodał: thomason, 21 stycznia 2023; 17:47
Kuwa, zeby sie chlopak odblokowal w koncu bo potrzebujemy jego bramek. Nie 4 ale 14 w sezonie
offline
Dodał: thomason, 21 stycznia 2023; 17:46
Haha, mam opoznienie. Na flashscore bylo 1:0 a tu jeszcze rzut wolny
offline
Dodał: Rbsn, 21 stycznia 2023; 17:46
Proszę bardzo :D
offline
Dodał: bulas, 21 stycznia 2023; 17:37
musimy trafic bo moze sie tak zdarzyc i uj
offline
Dodał: Rbsn, 21 stycznia 2023; 17:35
Uff... Już myślałem że przekręcą nas konkretnie. Ale fakt, gra kiepska
offline
Dodał: thomason, 21 stycznia 2023; 17:34
Ale fart
offline
Dodał: bulas, 21 stycznia 2023; 17:32
no nie
offline
Dodał: thomason, 21 stycznia 2023; 17:32
Uja gramy w 2 polowie
offline
Dodał: bulas, 21 stycznia 2023; 17:22
hehe
offline
Dodał: thomason, 21 stycznia 2023; 17:21
Ings… a nie czekaj…
offline
Dodał: bulas, 21 stycznia 2023; 17:17
Sanson?Coutinho?
offline
Dodał: bulas, 21 stycznia 2023; 16:58
ale sie wjeali sobie
offline
Dodał: thomason, 21 stycznia 2023; 16:36
No my kupilismy jakiegos mlodego z USA oczywiscie przeplacony bo jak kogos kupujemy to ten klub ma rekord sprzedazowy hehe. Sceptycznie jestem nastawiony
offline
Dodał: bulas, 21 stycznia 2023; 16:35
na tle Soton wyglądamy jak potęga
offline
Dodał: Rbsn, 21 stycznia 2023; 16:35
Kuwa mają mu nogę urwać, żeby wskazali na jedenastkę?
Dobrze gramy dziś, kontrolujemy mecz, ale tutaj trzeba pewnie wygrać.
offline
Dodał: thomason, 21 stycznia 2023; 16:35
Jeszcze tak z innej beczki ciekawi mnie transfer Kiwiora do Arsenalu…
offline
Dodał: bulas, 21 stycznia 2023; 16:34
póki co Ramsey
offline
Dodał: thomason, 21 stycznia 2023; 16:32
Kto ma strzelac, sierota Watkins?
offline
Dodał: bulas, 21 stycznia 2023; 16:29
no gramy tylko Watkinsem
offline
Dodał: Bruno., 21 stycznia 2023; 16:29
Na ławce 8 zamiast 9, w tym dwóch bramkarzy.
Trzeba było Dannego po weekendzie sprzedać !
offline
Dodał: Rbsn, 21 stycznia 2023; 16:25
Watkins to chyba na siłę wepchniety na boisku. Masakra.
offline
Dodał: bulas, 21 stycznia 2023; 16:13
posiadanie piłki 75%...ładnie
offline
Dodał: Rbsn, 21 stycznia 2023; 16:09
Mógł gwizdnąć karnego, dziwna decyzja
offline
Dodał: bulas, 21 stycznia 2023; 16:04
oby
offline
Dodał: Rbsn, 21 stycznia 2023; 16:00
Ławka dziś wygląda u nas dość marnie. Danjuma już przyklepany w Evertonie, a my musimy szybko kogoś do przodu kupić.

Jedziemy z nimi!
Projekt: KarolKochanowicz.pl / Kodowanie i podpięcie: Kuba Konieczka Copyright © 2006-2011 by AstonVilla.com.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone