.,
Poprzedni mecz Pozostałe
0-1
Liverpool vs Aston Villa
13.09.2014, godzina 18:30
4. kolejka Premier League - Anfield
Następny mecz Pozostałe
Tabela Premier League
Drużyna
M
Pkt
1. Liverpool
0
0
2. Manchester City
0
0
3. Sunderland
0
0
4. Everton
0
0
5. Chelsea
0
0
6. Aston Villa
0
0
7. Arsenal
0
0
8. Stoke City
0
0
9. Tottenham Hotspur
0
0
10. Manchester United
0
0
11. Norwich City
0
0
12. Swansea City
0
0
13. Southampton FC
0
0
14. Newcastle United
0
0
15. West Bromwich Albion
0
0
16. West Ham United
0
0
17. Crystal Palace
0
0
18. Leicester City F.C.
0
0
zobacz szczegółową tabelę
Tabela strzelców
Imię i nazwisko
Br.
zobacz całą tabelę
Quenns Park Rangers vs Aston Villa 68
Data: 01.12.2012 - 11:02 / Autor: PIT84
Źródło:

Już w sobotę nasza drużyna udaje się Loftus Road aby rozegrać w ramach 15 kolejki Premier League. We wtorek zawodnicy z Londynu zremisowali na Stadium of Light z Sunderlandem 0 – 0. Dotychczas w 14 spotkaniach nasi przeciwnicy zdobyli 5 punktów. Dotychczas Q.P.R. nie odniósł zwycięstwa w lidze ( jedyny zespół bez wygranej). Q.P.R. w 14 spotkaniach strzelili 10 bramek i stracili 26 bramek. W pojedynkach na Loftus Road odnieśli 3 remisy (z Reading, Evertonem, Chealsea) i 3 porażki ( Southampton, West Ham, Sweansea). Na wyjeździe 2 razy zremisowali i 6 razy przegrali. Najlepszy strzelec to Bobby Zamora z 3 trafieniami. Po 2 trafienia ma Adel Taarabt, David Hoilett. Wydaje się, że mamy łatwy mecz ale będzie to debiut przed własną publicznością Harrego Redknappa. Wiadomo, że Harry to jeden z najwybitniejszych szkoleniowców w Anglii. W ciągu tygodnia cudów nie uczyni ale będzie bardzo, bardzo ciężko o dobry wynik. Ale nasz młody zespół jest nieobliczalny i mogą wznieść na wyżyny swoich możliwości i ograć każdego przeciwnika a mogą przejść obok meczu i ze słabym przeciwnikiem wtopę zaliczyć. W ostatnim spotkaniu podopieczni Harrego zremisowali 0 – 0. Oto skład z meczu Sunderlandem: J. Cesar (46 R. Green), J. Bosingwa, C. Hill, R. Nelsen, A. Traore, S. M’Bia, S. Diakite ( 65 Park Ji-Sung), S. Granero, A. Taarabt ( 78 S. Wright-Phillips), J. Mackie, D. Cisse. Patrząc na kadrę Q.P.R. można natknąć się na kilku doświadczonych dobrych graczy (Bosingwa, Park Ji-Sung, Johnson, Zamora, Wright-Phillips). Właściciel klubu Tony Fernandes nie szczędzi pieniędzy na zawodników, jest przekonany że za sprawa Redknappa uda mu się utrzymać drużynę w najwyższej klasie rozgrywkowej. Harry w sobotnim spotkaniu nie będzie mógł skorzystać z Julio Cesara, Andego Johnsona, Bobbego Zamory oraz Eprahima.

Nasz zespół w ostatni wtorek odniósł 3 zwycięstwo w lidze. Po ni za ciekawym spotkaniu pokonaliśmy Reading 1 – 0 a strzelcem bramki okazał się Bentenke. Skład ze spotkaniu z Reading: B. Guzan, M. Lowton, C. Clark, N. Bakker, E. Stevens ( 25 E. Lichaj), A. Westwood, B. Bannan, B. Holman ( 67 S. Ireland), A. Weimann ( 68 M. Albrighton), G. Agbonlahor, Ch. Bentenke. W tym spotkaniu średnia wieku naszego zespołu wyniosł 23 lata. Nasz zespół grał słabo, akcji było mało a jak jakieś były to niestety marnowano je (A. Weimann). Nasz zespół nie wystąpią: R. Dunne, E. Stevens, Ch. N’Zogbia, G. Gardner. Nie wiadomo jak wgląda sytuacja Ronnego Vlaara. W zeszłym sezonie na Loftus Road zanotowaliśmy remis 1 – 1, tracąc bramkę w 90 minucie za sprawą samobójczego trafienia Richarda Dunna. Bramkę dla naszego zespołu w 11 minucie z rzutu karnego zdobył Barry Bannan. Na 10 rozegranych spotkań zanotowaliśmy 4 zwycięstw 3 remisy i 3 porażki. Warto wspomnieć, że w szeregach Q.P.R. występuje Luke Young, były nasz zawodnik. W zeszłym sezonie został tam sprzedany aby zrobić miejsce dla ulubieńca AML Alana Huttona. Czeka nas ważne spotkanie, zwycięstwo Aston Villi poprawi nasz dorobek punktowy i nastroje w naszej ekipie.

 

Aktualności na temat: Główne newsy;

Dodaj swój komentarz
Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze
Komentarze użytkowników
offline
Dodał: Agbonlahor, 4 grudnia 2012; 15:38
No wcześniej użyłem skrót AVB odnosząc się do Boasa ale tak na logikę: Co ma Villas-Boas do cieniowania Villi spowodowanego za szybkim odmłodzeniem kadry albo nasz spadek do aktywności Boasa na rynku transferowym?;)
offline
Dodał: treviss, 4 grudnia 2012; 09:50
na Onecie też.
Andre Villas-Boas?
offline
Dodał: klocek, 3 grudnia 2012; 22:57
tak mowia nasi specjalisci w C+ :D
offline
Dodał: Agbonlahor, 3 grudnia 2012; 22:07
Żarty żartami jednak mam nadzieje że AVB to jakikolwiek skrót byle nie Aston Villa Birmingham :|
offline
Dodał: Zyzu, 3 grudnia 2012; 20:56
Z obecna gra to raczej Aston Villa.......Belchatow;-)
offline
Dodał: Agbonlahor, 3 grudnia 2012; 20:22
Aston Villa Barcelona ;)
offline
Dodał: Zyzu, 3 grudnia 2012; 20:06
To ze Bent jakby gral i strzelil by ze 4 bramy nic nie zmienia bo i tak przegralibysmy z Man City 5-4:-) :-) :-) Panie Bent co to jest AVB??? Bo mi tu Tottenhamem zajezdza:-)
offline
Dodał: 1874, 3 grudnia 2012; 17:29
Przeczytalem "bandzior" zamiast "napadzior" ;))) Zle ze mna dzis, a o Benteke juz nie bedzie mozna mowic "zaledwie 21letni", a "dojrzaly, 22 letni weteran" ;))))))))))
offline
Dodał: thomason, 3 grudnia 2012; 17:04
My tu gadu-gadu, a nasz nowy napadzior - Benteke obchodzi dziś 22 urodziny. ;]
offline
Dodał: klocek, 3 grudnia 2012; 14:20
albo zmarnowac 20 sytuacji i nic nie strzelic,co najwyzej focha za posadzenie na lawce :D
offline
Dodał: treviss, 3 grudnia 2012; 12:32
Ja uważam, że Bent jest jednym z najlepszych napastników w Anglii i to po prostu głupie trzymać go na ławce, bo w tym czasie mógł z 4 bramki strzelilć !
offline
Dodał: thomason, 2 grudnia 2012; 23:06
J2M nie dostał pozwolenia na pracę i stąd loan.
offline
Dodał: Bent, 2 grudnia 2012; 21:55
Jeśli chodzi o Benta, to zdecydowanie trzeba dać mu szansę. Sezon temu, bez pomocy Younga, Downinga czy Milnera potrafił zdobyć 9 goli w lidze, a mogło być więcej, gdyby nie kontuzja. Wg mnie, AVB cienieje dlatego, że Lambert za szybko odmłodził skład. Dlatego też wciąż sie dziwie dlaczego wypożyczył Makouna i Warnocka. Teraz kiedy mamy problemy kadrowe mogliby się przydać. Mam nadzieję że AVB zadziała w zimowym oknie, bo chyba nikt nie chce oglądać Villi w Championship ;)
offline
Dodał: Zyzu, 2 grudnia 2012; 19:11
A jeszcze jedno-zeby Bent byl chociaz tak jak taki Liuboja w Legii-3/4 druzyny do nie trawi a i on gwiazdorzy na boisku to mimo wszystko walczy i podaje jak widzi innego swojego w lepszej pozycji-oczywiscie zdarza sie czsem posamolubic,ale ktory napadzior tego nie robi.
offline
Dodał: Zyzu, 2 grudnia 2012; 19:04
To teraz moja kolej;-) Od samego poczatku nie bylem,nie jestem i nie bede zwolennikiem Benta-poprostu dla mnie jest leniwym dupkiem co ma ******** na wszystko i wszystkich-liczy sie tylko ON i najlepiej jakby wszystko bylo podporzadkowanie ku niemu-druzyna ma grac na niego-a on raz na 10 podan strzeli jednego gola bo 4 razy bedzie na spalonym a 5 razy zjebie setke.Nie wiemy za bardzo co sie dzieje w szatni,ale na zdrowy rozum pomyslmy sobie-mamy sporo mlodzikow ktorzy jakby nie patrzec maja w szatni gowno do gadania i boja sie wychylic ale swoje wiedza i niech sie ktorys z Was postawi w ich sytuacji-jestes np takim Bananem i widzisz co robi Bent na i poza boiskiem-*** cie strzela ale nic mu nie powiesz a i w szatni sie nie odezwiesz-cieszysz sie ze grasz w pierwszej druzynie a nie w rezerwach i to sie liczy.Jak juz jestes na boisku i jest tam rowniez Bent to podajesz mu tylko w ostatecznosci.Do sukcesu jest potrzebny kolektyw miedzy mlodymi i starymi-oczywiscie ze sa grupy i podgrupki i zawsze sie znajdzie czarna owca-w naszym przypadku Bent i moim zdaniem Lambert chce to jakos poukladac zeby tryby zaskoczyly jednak ma o kilka zebow ktore trza wyeliminowac-w resocjalizacje Benta nie wierze bo taki juz ma charakter a watpie ze na sile stanie sie przyjacielem w szatni.
A teraz z innej beczki-jesli Banan ma byc "krolem" srodka boiska - ma dzielic i rzadzic pilkami to z calym szacunkiem wole i wierze w powrot naszego pana kółeczko Petrova.
offline
Dodał: thomason, 2 grudnia 2012; 17:18
Mnie zastanawia jeszcze jedna kwestia. Powiedzmy, ze w ciągu sezonu uda sie upchnąć tych z dużymi apanażami. Pytanie brzmi co dalej planuje Lerner?
offline
Dodał: klocek, 2 grudnia 2012; 16:47
Bent jak inzaghi,hmmm tak podobny styl napastnika,lis pola ale wloch gryzl trawe w polu karnym o kazda pilke a bent ostatnio obgryza paznokcie i czeka az mu sie poda
osobiscie oczekuje troche wiecej od napastnika wartego 24 mln niz tylko czekanie na podanie,takie jest moje zdanie o nim - leniwy jak sku....yn,bo braki techniczne mozna nadrobic walecznoscia
a czemu nie gra? chodzi plotka ze to nie tylko konflikt i kontuzje ale wlasnie te 6 mln ktore musielibysmy doplacic,dlatego bent juz chyba nie zagra i w styczniu odejdzie

given - szacun dla niego bo nas uratowal przed spadkiem ale juz chyba nie te lata i refleks,szkoda ale takie zycie

kazdy chce widziec jak nasi chlopcy wygrywaja ale narazie musimy patrzec jak walcza lub chociaz probuja walczyc

come on villa!!!!!!!!!!!!!!!

ipswich town to naz przeciwnik w fa cup,mecz u siebie 5-6 styczen
offline
Dodał: Bruno., 2 grudnia 2012; 16:41
Treviss, to nie jest chyba tak że ktoś w zarządzie jest kretynem.....
To jest bardziej tak że..... jednemu menagerowi pasuje dany zawodnik do koncepcji, a innemu nie. To że Bent przyszedł do nas za 10, 24 , czy 40 melonów to jest rzecz jakby drugorzędna. Tak przynajmniej mysle, wierze że tak jest, bo nie wydaje mi się że ktoś celowo Lambertowi karze sadzać Benta na ławie czy trybunie żeby zdobyć miano finansowego debila.
offline
Dodał: thomason, 2 grudnia 2012; 16:37
Skoro AMC dotrwał do konca sezonu to Lambert tymbardziej.
offline
Dodał: Agbonlahor, 2 grudnia 2012; 16:28
A ja połączę i jednych i drugich bo jak dla mnie każdy z Was ma po trochu racji. Zacznijmy od tego że Paul póki co u mnie też ma kredyt zaufania. Jakoś bardziej spokojny o to wszystko jestem niż pod rządami AMc. Sezon jest długi i nie wiadomo w którym momencie może przyjść zwyżka formy lub jej zniżka. To tyczy się AV jak i wszystkich innych drużyn. Póki nie minęła 38 kolejka i nie zajmujemy jednego z 3 ostatnich miejsc to jest dobrze ;) Lambert odmładza kadrę i tego nie da się ukryć. W tym przypadku nie jest to jego osobiste widzi mi się lecz strategia podyktowana odgórnie. Ale nawet jak to Lerner pociąga za sznurki to i tak w 85% to Lambert będzie z tej rewolucji rozliczany. Jak to się przekonamy na koniec sezonu. Według mnie najgorsze jest w tym wszystkim to że po prostu za szybko to się wszystko dzieje. To że za dużo zmian w szybki czasie jest złym prognostykiem pokazała sytuacja AVB w Chelsea. Co prawda Ville nijak do Chelsea porównać nie można i finansowo i kadrowo ale Lambert działa właśnie podobnie jak Boas. Jak to się wszystko dla Portugalczyka skończyło wszyscy wiemy. Jednak nie posądzam Lernera o taki brak roztropności jak Romka który za szybko się podpala. Reasumując: zmiany Lamberta na 1szy rzut oka są pozytywne bo odmłodzenia kadry daje dobre rokowania na przyszłość. Po głębszym zastanowieniu człowiek zadaje sobie pytania czy nie za dużo rutyny zostało odstawionej kosztem nieprzewidywalnej młodości. Dalsze nasze spory będą podyktowane formą naszych więc aż chce się powiedzieć ciąg dalszy nastąpi ;)
offline
Dodał: treviss, 2 grudnia 2012; 16:17
zbiedniał :)
offline
Dodał: treviss, 2 grudnia 2012; 16:16
Spokojnie, też się nie spinam, tylko przedstawiam swój punkt widzenia.
Największy absurd to zarządzanie drużyną, bo skoro wykłada się 24 miliony na Benta, to chyba nie po to żeby go sprzedać za dwa lata za 8. Ktoś w zarządzie jest kretynem , albo nagle się coś zmieniło, bo gdy dwa lata temu kupiliśmy Benta i Makouna to wydawało się że chcemy wrócić do TOP6. Teraz wypychając zawodników za połowe wartości lub nawet za darmoche to wg mnie bardzo dziwne posunięcia. Nie widzę w tym zupełnie logiki, czyżby Lerner baaardzo zbietniał, albo próbował zbić cenę klubu?
offline
Dodał: 1874, 2 grudnia 2012; 14:37
Treviss, ja sie tylko do jednej rzeczy ustosunkuje, wybaczysz? Tez uwazam, ze BENT POWINIEN DOSTAC SZANSE. Niech pokaze, na co go stac z taka pomoca, jaka mamy. Ale pod jednym warunkiem - nie sprzedajemy Benta w styczniu. Bo jesli ma wejsc na 5 meczy za 5 milionow funtow, to sorry, nie mialoby to sensu. Mam na mysli domniemana klauzule naszej umowy z Sunderlandem.
Bo jesli mamy wpuscic Benta na 5-6 meczy, w ktorych, zalozmy strzeli 3 bramki, a pozniej sprzedac go zima za 8-10 mln, w miedzyczasie doplacajac do interesu kolejne 5mln, to jest to glupota i marnowanie pieniedzy i ROWNIEZ JESTEM TEMU PRZECIWNY.

No, dobra, nie powstrzymam sie - Lichaj gra za Stevensa, ale jego naturalnym konkurentem w walce o miejsce w skladzie jest nie Stevens tylko Lowton. Ktory moim zdaniem lepiej wypada od Erica, pomimo, ze naprawde lubie tego pilkarza. Ciesze sie, ze jest rywalizacja na pozycjach bocznych obroncow.

No i jeszcze jedna rzecz- bez spiny :) Ogolnie ciesze sie, ze jest z kim podyskutowac na temat AV :)))))

Ps: jesli komus musialbym dawac kredyt za gre w przeszlosci, to wybralbym N'Zogbie, nie Benta :)
offline
Dodał: treviss, 2 grudnia 2012; 14:24
Dokładnie o to samo co thomason chciałem zapytać! BEnt jest od strzelania bramek! W zeszłym sezonie grał do stycznia i BEZ Younga i Downinga strzelił 9 bramek! także jak najbardziej zapewnia nam bramki których potrzebujemy a skreślanie go bo nie ma bajecznej techniki i nie kiwa pięciu rywali to tak samo możemy skreślić Gabbiego Weimanna. BEnt w polu karnym jest tam gdzie być powinien. Nie stać nas żeby skreślać jednego z najlepszych napastników na Wyspach! To absurd !
Ejszcze jedno, co wniósł do drużyny np. Carew? też nie kiwał, nie podawał ale strzelał po 15 bramek na sezon! Taki sam a nawet lepszy jest Bent.
Do zakupów Lamberta nic nie mam, bo to młodzi zawodnicy z perspektywą, ale czy ich kosztem trzeba się było pozbyć Warnocka?
W tym sezonie też mieliśmy jeden dobry mecz z City w pucharze. Dlaczego mam nie wspominać meczu z CFC? Zagraliśmy na prawdę świetnie, nie tylko Ireland,ale i Petrov, NZog Clark i oczywiście Bent.
Fakty są takie że bronimy się przed spadkiem, nasza kadra jest coraz słabsza( wiem wiem to wina zarządu) a nasi najlepsi zawodnicy Bent, Ireland, Albrighton przesiadują na ławce albo trybunach. Chciałbym zauważyć, że Lichaj też gra ostatnio tylko dlatego że Stevens ma kontuzje...
offline
Dodał: 1874, 2 grudnia 2012; 14:19
Thomason, gdybys skopiowal WIECEJ niz ten fragment, pewnie sam bys sobie odpowiedzial. Bent nie stworzy sam sobie sytuacji, nie strzeli z niczego ( ok, z WBA STRZELIL ), Bent jest snajperem, egzekutorem, potrzebuje dobrej pomocy zeby strzelac...
Zgadzam sie, ze napastnikow rozlicza sie z bramek, ale sam Bent nam ich nie zagwarantuje, bo nie dostanie pilek, ktore moglby zamienic na bramke.
Magia Darrena Benta polega na jego umiejetnosci ustawiania sie, podejmowania blyskawicznych decyzji, by ruszyc do pilki. On wcale nie jest genialnym snajperem- genialnie za to sie ustawia, stwarzajac DOBRYM POMOCNIKOM okazje do zagrania dobrych pilek. Bent wykorzystuje 100% sytuacje, ktorych, przy dobrym wsparciu ma w meczu srednio 3-4. W takim razie ja wole Benteke, ktory przepchnie obronce rywala, utrzyma sie przy pilce i, ma LEPSZA TECHNIKE od Benta. Poza tym ma tylko 21, a gra naprawde niezle. No i zarabia pewnie z 1/3 tego, co DB9.
offline
Dodał: thomason, 2 grudnia 2012; 13:24
"Bent faktycznie nie wnosi do gry nic poza bramkami." W takim razie z czego rozlicza sie napastnikow? Z tego, ze ladnie sie prezentuja w naszej koszulce?
offline
Dodał: 1874, 2 grudnia 2012; 12:53
Co do pytania o Williamsa- mysle, ze Lambert po prostu chcial dac mu szanse - byc moze dobrze prezentowal sie na treningach wiec zasluzyl na swoje 5 minut :) Niestety, nie wiemy, co sie dzieje na treningach. Mi szkoda bylo Benta, jak pokazali jego reakcje na ostatnia zmiane Lamberta :)
offline
Dodał: 1874, 2 grudnia 2012; 12:50
Treviss, chcialem napisac "tylko prosze, nie pisz mi o meczu z CFC na Stamford, bo to byl JEDYNY NASZ DOBRY MECZ W ZESZLYM SEZONIE", no ale pomyslalem, ze powstrzymasz sie przed tym banalem... Tamten mecz wygrali nam zawodnicy CFC i Steven Ireland, nikt wiecej.
Poza tym, tak jak Ci juz napisalem, a i klocek o tym wspomnial - Twoje zale powinno sie kierowac do ZARZĄDU i Lernera, nie do Lamberta. U mnie szkot ma kredyt, ktorego w zeszlym sezonie nie udzielilem McLeishowi- bo zwyczajnie na niego nie zaslugiwal. Lambert pokazal z Norwich, ze potrafi prowadzic zespol i z sukcesami i malym kosztem. Jego dotychczasowe zakupy mi sie podobaja - Vlaar - bez zarzutu, popelnia bledy, ale mysle, ze to nasz najlepszy wybor na srodek obrony. Stevens, Benett, Lowton- znakomite zakupy, swietnie rokujacy boczni obroncy. Jesli przetrwamy ten sezon, to chlopcy sie ograja i w przyszlym roku mamy najlepszych bocznych obroncow w lidze. To jak Lowton zap...dalal w meczu z Man United od naszego pola karnego do pola karnego MU, gdzie ZAŁOŻYŁ SIATKĘ Rio Ferdinandowi - cos pieknego. Benteke - potwór, potężny w powietrzu i jak na jego wzrost- niezła technika. Potrzebuje ogrania, ale moze byc jednym z naszych najlepszych zawodnikow ostatnich lat.
Co do bramkierów- Given w reprze i na poczatku sezonu zaprezentowal slaba forme. Wiem, ze golkiperzy moga grac do 40tki ( pozdro Friedel ), ale niektorzy szybciej osiagaja szczyt, a nastepnie schylek formy. Mysle, ze Shay to juz jednak melodia przeszlosci. Jako drugiego bramkarza, wzialbym Borubara.
Bent to w moim odczuciu ciezki temat - z jednej strony kwestie finansowe, z drugiej filozofia gry Lamberta. Bent faktycznie nie wnosi do gry nic poza bramkami. Ale Bent potrzebuje, jak pisal Klocek, wsparcia za plecami. Bez Younga i Downinga, Bent nie jest tym samym zawodnikiem i nie zapewni nam bramek, ktorych potrzebujemy.
U mnie Lambert ma poparcie, i bedzie je mial. W walce o utrzymanie zrobilo sie goraco, ale nie wierze w magie Redknappa, QPR spadnie.
offline
Dodał: treviss, 2 grudnia 2012; 12:28
Aż nie wiem od czego zacząć! To prawda, że to pewnie wina Lernera, tym bardziej że rozbudził nasze oczekiwania i ni stąd ni zowąd zamknął kasę w zupełnie niezrozumiałym momencie.
Bent- to żę dostawia nogę albo głowę to żadna tajemnica, ale Inzaghi też był takim zawodnikiem! Obydwoje mają to coś że nawet jak dupnie idzie to staną akurat w takim miejscu że piłka do nich trafi i gol jak to było z WBA np.
Lambert- wydaje mi się że na siłe próbuje wciskać nam młodzież. Po co wczoraj wszedł Williams? co to miało zmienić? to tajemnica, gdyby wszedł Ireland to ten mecz byłby jeszcze do wygrania, myślę.Albo chociaż Weimann skoro Irelanda już nie lubi, ale wszedł debiutant i nic z tego pozytywnego nie wynikło.
Co do bramkarzy to Given na Euro miał obronę gorszą przed sobą nawet niż Polska, więc wykazać się nie miał jak, wpuścił kilka szmat ale z Hiszpanami kilka razy uratował Zielonych bo by się skończyło jeszcze gorzej!
Bruno mówisz że jakoś lepiej, a wyników nie ma, a stylu też jakiegoś konkretnego nie mamy. Co prawda pare razy zrobiliśmy ładne akcje ale gdy na boisku był Ireland. Bez niego to wyglądało tak jak wczoraj. Chaos! Lambert trenuje Ville od 5 miesięcy i jakieś rezultaty powinny być! A czy widać jakąś poprawę od lipca? Ja nie widzę. Jestem cierpliwy i faktycznie nie ma nikogo na miejsce Lamberta na razie. Poczekam do końca sezonu i mam nadzieje że jakoś uda się w lidze zostać, bo Reading gra coraz lepiej a Southampotn to w ogóle gra lepiej niż jego miejsce w tabeli
offline
Dodał: Bruno., 2 grudnia 2012; 11:49
No, Panowie.....!! Wreszcie jakaś dyskusja, jakieś spory na argumenty, itd. Pozwole sobie wtrącić swoje 3 grosiki.
Co Do Givena, absolutnie nie jestem przekonany czy nie jest lepszym od Guzana. Fakt, teraz siedzi, nie ma ogrania więc....różnie mogłoby być. Trzeba też powiedzieć że na pewno pare pkt. w drugiej połowie poprzedniego sezonu nam uratował. To że grał słabo na Euro to jedna sprawa. Ale to reprezentacja. Klub to klub, powinien dostać realną szanse, tzn. kilka meczy z rzędu do grania!!!
Obroncy- z tych których wymieniliście to- Warnocka bym jeszcze zostawił, Rysiek, hmmm bym się zastanowił, bo akurat teraz jak nie ma Vlaara zdecydowanie bym go widział za Bakera. Hutton, zdecydowanie won !!! Bennett ,Stevens jeszcze dużo zdrowia przez nich stracimy. Mimo wszystko mógłby grac Warnock, a nie na siłe młodość. Ale nie znaczy to że nie jestem za odmładzaniem. Od Vlaara ręce precz, pokażcie mi stopera czystego jak łza który nie robi błędów.
Napad- Benteke... już to w innym temacie napisałem. Jestem za nim, niech gra, ogrywa się w lidze.
Co do oszczędności, tez kiedyś z kimś rozmawiałem na ten temat. Kto do nas przyjdzie w zimowym okienku skoro oszczędzamy, a sportowo w tabeli to też wiadomo. Pewnie że taki klub jak AV nie powinien aż tak oszczędzać, no ale niestety jest jak jest.
Lambert ma u mnie poparcie. Czy jest tak jak za rudego kurdupla??? Mysle że mimo wszystko jest jakoś inaczej,lepiej. Pewnie że to wszystko weryfikuje wynik, ale....poczekajmy do końca sezonu !!! No a jeśli Lambert jest taki zły, to co...powinni mu wręczyć dymisje ??? No i wtedy kto na jego miejsce.....???? Słucham !! Tylko pamiętajmy o polityce oszczędności i poinformujmy ewentualnego kandydata o tym drobnym szczególe.
offline
Dodał: klocek, 2 grudnia 2012; 10:34
oszcedzanie AV na zawodnikach to nie pomysl Lamberta tylko Lernera - wiec pod tym adresem powinienes kierowac skargi
bent w formie? - bent strzela branki generalnie tylko wtedy jak wystarczy dolozyc noge do idealnie podanej pilki,tak moglby blyszczec jakby young,milner i downing dalej grali w AV
ale niestety teraz trzeba powalczyc samemu o pilke i pozycje i tu umiejetnosci Benta sie koncza
w czym jest lepszy guz od givena? wniskuje to chocby po tym co given pokazal na euro i kilku ostatnich meczach w barwach AV

nikt nie jest w stanie zbudowac zespolu w pare tygodni,powinienes to wiedziec,ten sezen z gory byl spisany na straty,mamy sie utrzymac,odmlodzic i zaczac zgrywac i powalczyc cos w pucharach krajowych
czy podoba mi sie to co gramy? napewno bardziej niz to co za rudego
jeszcze raz powtarzam Treviss - cierpliwosci :D
offline
Dodał: treviss, 2 grudnia 2012; 03:01
Ile Benteke strzelił bramek dla Villi? 5 w 13 meczach! A Bent 20 w 47 więc statystki mają podobne!
Włączyłem sobie mecz Villi z Chelsea z sylwestra sprzed roku 3:1 dla nas! A Lambert co pokazał ? wygrał ze Swansea Sunderlandem i Reading w średnim stylu. Żeby było jasne nie jestem fanem McLeisha i uważam że był fatalnym trenerem u nas ale Lambert nie jest ani trochę lepszy! Bo kiedy niby nasi zagrali dobry mecz? z MU to tylko do pierwszej straconej bramki i właściwie tylko 3 Gabby Benteke i Weimann grali! Rozumiem że mam drużynę młodszą niż przed rokiem ale czy drużyna pokroju Villi powinna oszczędzać na najlepszych piłkarzach? do czego to prowadzi?

Guzan jest lepszy od Givena? a wnioskujesz to po czym?
Dunne Hutton i Warnock faktycznie już najlepsze lata mają za sobą ale czy Vlaar i Bennet są lepsi? nie wydaje mi się. Vlaar już z kilka bramek zawalił np. z MU i z WBA. Na prawdę Ci się Klocek podoba to co Villa gra? mi absolutnie nie i dzisiejszy mecz nie różni się niczym od tych najgorszych za Rudego.
offline
Dodał: thomason, 2 grudnia 2012; 01:20
Lambert stara sie, jednak nie podoba mi sie to wypychanie na sile zawodnikow. Uwazam, ze Bent w fornie jest w stanie dac nam w sezonie 15 bramek, Given tez w tamtym sezonie to byl pewny punkt druzyny, putrzeba na takim poziomie rywalizacji i 2 rownorzednych bramkarzy.

Jak juz tak piszemy to powinnismy pozbyc sie N'Zoga bo tak ci zawodnicy, o ktorych wczesniej mowowismy mieli jednak dobre okresy gry u nas, a on nie. Pozdrawiam wszystkich Lwów. ;)
offline
Dodał: klocek, 1 grudnia 2012; 23:04
w tym momencie leca swieci,reading i qpr :D
Treviss ktorzy to sa ci najlepsi co ich wypychamy???
tylko nie mow mi bent,bo benteke jak dla mnie go kladzie na dziendobry
given? - guz jest lepszy
dunne?? - mistrz kiksu i swojakow.kiedys byl dobry ale to bylo kiedys
moze hutton?????
warnock???
ireland raczej zostanie,wiec kto jeszcze?
skoro rudy byl taki dobry to czemu jest dalej bezrobotny?? wypromowal chyba tylko huttona bo wiecej odkryc nie pamietam,chociaz nie,chwala mu za holmana-on go sprowadzil
offline
Dodał: 1874, 1 grudnia 2012; 21:21
Treviss, z Twojej wypowiedzi wynika, ze nie Lamberta masz dosc, tylko Lernera. Z gowna bata nie ukrecisz, Lambert i tak niezle sobie radzi z tym, co ma. Jego zakupy rowniez uwazam za trafione.
Wlacz sobie mecze pod rzadami McLeisha i zobaczymy, czy wciaz bedziesz stawial miedzy McLeishem i Lambertem znak rownosci....
offline
Dodał: treviss, 1 grudnia 2012; 20:20
O co my chcemy grać skoro wypychamy najlepszych zawodników! To jakiś absurd. Jeśli nic się nie zmieni to za rok będziemy w Champiosnhip. W ogóle to jakaś schizofrenia Was dopada, bo jak rok temu McLeish miał nawet więcej punktów niż teraz to wszyscy krzyczeli żeby go zwolnić. Ja się pytam co pokazał Lambert? bo stylu lepszego nie widze! wyników tym bardziej! No sorry Villa to nie jest jakieś Wigan żeby grać ogony tylko jedna z 5 drużyn w Anglii która wygrała puchar Europy. Mam dość LAmberta, wg mnie w niczym nie jest lepszy od McLeisha! Daje szanse młodym? a kto wypromował Weimanna, GArdnera i HErda w zeszłym roku? skończmy ze schizofrenią i patrzmy na naszą sytuacje realnie! W obecnym momencie lecimy z ligi!
offline
Dodał: klocek, 1 grudnia 2012; 18:38
nie od dzis wiemy,ze Lambert ma za zadanie pozbyc sie starszyzny z mega zarobkami
given,dunne,bent,moze ireland,warnock - on sam juz powiedzial,ze chce byc sprzedany do boltonu
ci co biegaja po boisku to jak powiedzial lepiej - mlodziezowka,zespol ma osiagnac dobry poziom za 2-3 lata a narazie to tylko utrzymanie i budowanie
nie jestesmy MC ze w jednym okienku kupujemy cala druzyne za 500mln funa,oni zreszta tez graja piach jak na taka kadre
cierpliwosci panie i panowie
offline
Dodał: lepiej, 1 grudnia 2012; 18:26
Szczęście zaczęło się do nas uśmiechać. Wymęczona wygrana z Reading i wymęczony remis z QPR. Styl nie może cieszyć, ale w sumie gramy młodzieżówką, bo średnia chyba nie przekracza 23 lat. Ciułamy punkty i to ważne w walce o utrzymanie. Szkoda tylko, że przyjeżdżamy by zamurować bramkę, a piłkarze tacy jak Ireland i Bent kisną na ławce. Może się lambert zarzekać, ale to wygląda jak wypychanie z klubu piłkarzy przepłacanych. Zohydzić im bycie w AVFC, żeby się wynieśli.
Given, Ireland, Bent i Dunne nie grają, a przypuszczam, że zarabiają tyle co ta jedenastka co zagrała dzisiaj, a może nawet ze zmiennikami.
offline
Dodał: johnnybravo1991, 1 grudnia 2012; 18:15
nie czaje wprowadzenia williamsa na boisko zreszta pozostale zmiany chyba tez nie wypalily. ale najbardziej mnie zastanawia kwestia D.Benta no nie oszukujmy sie Gabby od meczu z City w pucharze nic kompletnie nie gra zero zagrozenia stwarza, i nie rozumiem czemu nasz najlepszy zawodnik( jakby nie patrzec Darren jest najlepszym zawodnikiem Villi) nawet nie dostaje szansy w II polowie, ewidentny konflikt musi byc na lini Lambert:Bent... a szkoda, my go nie widzimy na treningach ale mozna by w takim meczu jak z qpr zaryzykowac ustawienie z Bentem i Benteke, ale ok to jest problem Lamberta, w sumie My mamy najprostsze zadanie bo TYLKO kibicujemy zespolowi, licze na punkty ze Stoke i liverpool'em. pozdr.
offline
Dodał: Maciek_Maciek, 1 grudnia 2012; 18:02
ale żenada... remis z ostatnią drużyną w lidze.... WSTYD jak **** !
Zmiany beznadziejne!
Dobrze że tego nie przegraliśmy, generalnie 2 połowa to obrona Częstochowy i jeden beznadziejny strzał Ahmadiego (po którym nawet nie dostaliśmy rożnego)
Miejmy nadzieję że rywale zagrają pod nas.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 1 grudnia 2012; 18:00
Dokładnie o tych dwóch zmianach myślałem. Może nie poprawiłoby to skuteczności AV, ale na pewno gra nabralaby tempa i kolorytu ! A tak mieliśmy smętne widowisko nad którym unosił się upiór AMLa ;)
offline
Dodał: klocek, 1 grudnia 2012; 18:00
pragne zauwazyc ze miedzy AV i QPR w tabeli nie ma jakiejsc przepasci...tak dla przypomnienia
pragne rowniez zauwazyc ze QPR ma dobry sklad,nawet lepszy a napewno bardziej doswiadczony niz AV,pecha mieli bo prowadzil ich hughes - chyba najslabszy trener w PL
teraz pod okiem harry'ego zaczna grac coraz lepiej

jak komus nie pasi to jeszcze sa miejsca w lozy kibicow MC itp
offline
Dodał: thomason, 1 grudnia 2012; 17:59
Zenua
offline
Dodał: Agbonlahor, 1 grudnia 2012; 17:59
Plan minimum wykonany ale z gry nie możemy być zadowoleni poza początkiem meczu.
offline
Dodał: treviss, 1 grudnia 2012; 17:58
Dlaczego nie gra Wiemann, co prawda ostatnio był słaby ale czasem potrafi z nienacka pójść za ciosem, gdzie Ireland, który ożywił Villi w meczu poprzednim, NIe rozumiem zupelnie tego
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 1 grudnia 2012; 17:50
QPR przynajmniej stara się jeszcze coś ugrać, bo AV gra na remis z drużyną, która ma 5 pkt po 14 kolejkach. Wstyd i żenada. Co do zmian - zgadzam się z Trevissem - bez sensu, na pewno nie zmienią obrazu gry w środku pola, a potrzeba pomysłu i ożywienia.
offline
Dodał: treviss, 1 grudnia 2012; 17:40
nie jestem już optymistą .....
offline
Dodał: treviss, 1 grudnia 2012; 17:39
~gramy z ostatnią drużyną w lidze taki piach żę aż w to nie wierze
Zmiany Lamberta fatalne! mam go dość
offline
Dodał: Maciek_Maciek, 1 grudnia 2012; 17:34
a co! jak zmiany to od razu 3 xD szkoda tylko ze delpha wprowadził
offline
Dodał: androbert, 1 grudnia 2012; 17:31
zaryzykował bym benta..
offline
Dodał: androbert, 1 grudnia 2012; 17:28
może jakieś zmiany? coś by wniosły.. ?
offline
Dodał: Agbonlahor, 1 grudnia 2012; 17:22
treviss nadal jesteś optymistą? :D
offline
Dodał: Maciek_Maciek, 1 grudnia 2012; 16:57
Pierwsza połowa nawet niezła, Benteke powinien więcej uderzać a nie się tyle zastawiać ciałem... Przerażają mnie te kontry QPR, ale obrona narazie daje radę! bramka pięknie strzelona, szkoda że straciliśmy ale myślę że nie przegramy tego meczu.
Jeśli chodzi o zawodnika QPR który upadł i go znosili to co tam się stało?? Gabby coś mu zrobił czy to był przypadek?
offline
Dodał: treviss, 1 grudnia 2012; 16:56
jestem optymista przed druga połową bardzo !
offline
Dodał: Zyzu, 1 grudnia 2012; 16:37
QPR tez:-)
offline
Dodał: thomason, 1 grudnia 2012; 16:20
Dużo czasu jeszcze mamy
offline
Dodał: Agbonlahor, 1 grudnia 2012; 16:20
Kur...
offline
Dodał: Maciek_Maciek, 1 grudnia 2012; 16:17
co jak co, ale nasi powinni się ogolić! tacy młodzi a tak chu**wo wyglądają :P
offline
Dodał: The Villans, 1 grudnia 2012; 16:11
tak jest ! coza gol ;d
offline
Dodał: treviss, 1 grudnia 2012; 16:10
Bret Holman ! podobną bramkę strzelił na MŚ z Serbią w 2010
offline
Dodał: Agbonlahor, 1 grudnia 2012; 16:09
Holman!
offline
Dodał: androbert, 1 grudnia 2012; 16:09
yeah!!

offline
Dodał: Maciek_Maciek, 1 grudnia 2012; 16:09
BRAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
offline
Dodał: thomason, 1 grudnia 2012; 15:45
W tym meczu zdobędziemy jakies punkty. Bardzo bym prosił o linka do meczu. ;)
offline
Dodał: Maciek_Maciek, 1 grudnia 2012; 15:43
QPR gra dno, my nie lepiej, ale dzisiaj 1 punkt minimum będzie!! :)
offline
Dodał: Agbonlahor, 1 grudnia 2012; 15:33
Guzan; Lowton, Clark, Baker, Lichaj, Westwood; Bannan; Herd, Holman, Agbonlahor; Benteke.

Ławka: Given, El Ahmadi, Weimann, Bent, Williams, Ireland.
offline
Dodał: Agbonlahor, 1 grudnia 2012; 14:51
Ja dałem na kuponie 1x ;) Jak mi uwali to chociaż Villa 3pkt.
offline
Dodał: lepiej, 1 grudnia 2012; 11:42
QPR musi wygrać. Na ciasnym Loftus łatwo postawić mur i spróbować szybko pokontrować Gabbym. Chłopaki zagraja na większym luzie niż we wtorek, więc liczę na 3 punkty, ale jak przegramy to płakać nie będę.
Projekt: KarolKochanowicz.pl / Kodowanie i podpięcie: Kuba Konieczka Copyright © 2006-2011 by AstonVilla.com.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone