.,
Poprzedni mecz Pozostałe
0-1
Liverpool vs Aston Villa
13.09.2014, godzina 18:30
4. kolejka Premier League - Anfield
Następny mecz Pozostałe
Tabela Premier League
Drużyna
M
Pkt
1. Liverpool
0
0
2. Manchester City
0
0
3. Sunderland
0
0
4. Everton
0
0
5. Chelsea
0
0
6. Aston Villa
0
0
7. Arsenal
0
0
8. Stoke City
0
0
9. Tottenham Hotspur
0
0
10. Manchester United
0
0
11. Norwich City
0
0
12. Swansea City
0
0
13. Southampton FC
0
0
14. Newcastle United
0
0
15. West Bromwich Albion
0
0
16. West Ham United
0
0
17. Crystal Palace
0
0
18. Leicester City F.C.
0
0
zobacz szczegółową tabelę
Tabela strzelców
Imię i nazwisko
Br.
zobacz całą tabelę
Plan przygotowań i rozgrywek 126
Data: 15.06.2019 - 10:05 / Autor: PIT84
Źródło:

Sukces odtrąbiony zawodnicy nie rokujący dostali wolną rękę przychodzą nowi pora wspomnieć o terminarzu rozgrywek i przygotowaniach.
Przygotowania do nowego sezonu będą w kilku miejscach min. Stany Zjednoczone, Niemcy, boiska klubowe.


Pierwszy sparing podopieczni Deana Smitha rozegra w USA 17 lipca z Minnesotą United.
Następnie 3 mecze w Anglii. 21 lipca z drużyna Shrewsbury, 24 lipiec Walsall, 27 lipiec Charlton. Ostatni mecz rozegramy w Niemczech z Red Bull Lipsk.


W czwartek zaprezentowano kalendarz rozgrywek. Sezon rozpocznie się 9 sierpnia meczem Norwich z FC Liverpool. Nasz zespół dzień później jedzie do Londynu na mecz z Tottenhamem. Sezon zakończymy również w Londynie ale z drużyną West Ham. Poniżej plan meczów Aston Villi ( poszczególne dni mogą się zmienić ).


Sierpień
10. Tottenham W
17. Bournemouth D
24. Everton D
31. Crystal Palace W


Wrzesień
14. West Ham D
21. Arsenal W
28. Burnley D


Październik
5. Norwich W
19. Brighton D
26. Manchester City W


Listopad
2. FC Liverpool D
9. Wolves W
23. Newcastle United D
30. Manchester United W


Grudzień
4. Chelsea W
7. Leicaster City D
14. Sheffield United W
21. Southampton D
26. Norwich D
28. Watford W


Styczeń
1.Burnley
11. Manchester City
18. Brighton W
21. Watford


Luty
1.Bournemouth W
8. Tottenham D
22. Southampton W
29. Sheffield United D


Marzec
7. Leicaster W
14. Chelsea D
21.Newcastle United W


Kwiecień
4. Wolves D
11. FC Liverpool W
18. Manchester United D
25. Crystal Palace D


Maj
2. Everton W
9. Arsenal D
17. West Ham W

Aktualności na temat: Główne newsy;

Dodaj swój komentarz
Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze
Komentarze użytkowników
offline
Dodał: VTID, 21 lipca 2019; 17:10
Z ciekawostek. Wesley ma jedna noge o 3 cm krotsza, w wieku 9 lat pracowal w fabryce sortujac srobki, a ojcem zostal po raz pierwszy majac 15 lat.
offline
Dodał: lepiej, 21 lipca 2019; 16:59
nudy i lekka obawa, że mocniejsza ekipa by nas zlała
offline
Dodał: Bario, 21 lipca 2019; 16:51
Dzieki VTID, w środę chyba obejrzę.
offline
Dodał: VTID, 21 lipca 2019; 16:49
W srode z Walsall, a potem w sobote z Charlton. Oba na YT. Ja nie bede mogla ogladac, wiec poprosze o kilka slow komentarza :)
offline
Dodał: Bario, 21 lipca 2019; 16:46
Za to Wesley na plus, kiedy gramy nastepny mecz i z kim?
offline
Dodał: VTID, 21 lipca 2019; 16:36
Tak nie za bardzo chce im sie grac. A Steer dzis sie kilka razy skompromitowal.
offline
Dodał: Bario, 21 lipca 2019; 16:00
No szału nie ma, Guilbert szczególnie mnie nie zachwycił.
Konsa za to wygląda mega dobrze, ma chyba ten sam rodzaj spokoju co Tuanzebe.
offline
Dodał: VTID, 21 lipca 2019; 15:56
Slabo to wygladalo. Troche sie zaczynam martwic.
offline
Dodał: lepiej, 21 lipca 2019; 15:48
Gramy ślamazarnie, a Shrews powinni już wygrywać 2,3 bramkami.
offline
Dodał: lepiej, 21 lipca 2019; 15:42
na plus Thor, Taylor i Jacek. Davis zagubiony, Green słaby, McGinn jakiś takiś.
offline
Dodał: lepiej, 21 lipca 2019; 15:38
ze skrótów MNUtd i dzisiejszego sparingu to najlepiej wygląda Jota
offline
Dodał: VTID, 21 lipca 2019; 15:11
LOL
offline
Dodał: VTID, 21 lipca 2019; 15:11
Juz lepiej :) Guilbert wydaje sie troche za delikatny. Jota fajnie.
offline
Dodał: lepiej, 21 lipca 2019; 15:07
No super. 3 minuty meczu, a nie wyszliśmy poza swoją połowę. Guilbert już strata i gospodarze mieli dwie okazje strzelić gola
offline
Dodał: VTID, 21 lipca 2019; 14:50
1 polowa: Steer, Guilbert, Konsa, Mings, Taylor, Bjarnason, Grealish (C), McGinn, Jota, Green, Davis.
2: Kalinic; Bree, Chester, Hause, Targett; Hourihane, O’Hare, Lansbury; El Ghazi, Wesley, Hogan.

Mecz na YT
offline
Dodał: Bario, 20 lipca 2019; 15:52
SB z pierwszym trofeum w Newcastle :D
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 19 lipca 2019; 13:33
A tymczasem nasi skauci dalej penetrują rynek francuski. Rafael Leao z Lille ma wzmocnić atak AV. Konkurentami w pozskaniu 20-latka są Valencia, Napoli i NUFC. Sam zainteresowany potwierdził, że spośród wymienionych interesuje go tylko przejście do AV.
offline
Dodał: lepiej, 19 lipca 2019; 07:54
dwie połowy i dwie jedenastki. Swoje szanse dostali i Bree, Hogan, Davis czy O'hare i Henio z Thorem najlepiej wykorzystali strzelając gole. Ładną asystę zaliczył Green.
Stefek w Newcastle. Kibice Srok załamani. My się cieszymy. Transferowo trochę ucichło. Męczenie kasy za Heatona, Od tygodnia już prawie Trezeguet oraz Nakamba co się buntuje w Brugge, żeby go wytransferowali do Villi. Jeśli mamy kupować kolejnego defensora to pytam po co. Nam trza tego Luiza albo Phillipsa (bo gole na sparingu to jedno, ale jakoś mało stawiam na Lansbury'ego czy BB Thora) i jakiegoś skrzydłowego
offline
Dodał: Bario, 18 lipca 2019; 23:40
Dean Smith miał okazję pracować z dwoma kolejnymi wzmocnieniami – Jotą oraz 21-letnim Ezri Konsą. Były menedżer Brentford korzysta ze swoich kontaktów i przyprowadza na Villa Park piłkarzy, do których umie trafić. To największa różnica pomiędzy Aston Villą a Fulham – menedżer oraz sztab rekrutacyjny tworzą jeden organizm i słuchają siebie nawzajem. Dla tegorocznego beniaminka liczy się wiele aspektów, według których pozyskiwani są gracze, a jednym z nich jest możliwość bezproblemowej aklimatyzacji w drużynie prowadzonej przez Smitha.
Wklejam fragment tekstu o AV na angielskieespresso, link do całości w boksie :)
offline
Dodał: PIT84, 18 lipca 2019; 11:19
To tylko sparing, nie wszyscy zawodnicy byli dostępni dla zespołu. Ładne bramki Grealisha oraz Bjarnasona. Po za tym ciężko cokolwiek powiedzieć. Oglądając skróty widać, że Jota nawet nieźle sobie radził miał ciąg na bramkę rywali. Niech zawodnicy spokojnie się zgrywają. Prawdziy egzamin zacznie się od 10 sierpnia.
offline
Dodał: Bario, 18 lipca 2019; 02:57
Hmmm więc co tu mówić po 1 połowie. Przez początkowe 10 minut byliśmy wyraźnie lepsi, ale szybko dostosowaliśmy się do poziomu gospodarzy mimo, że technicznie każdy z naszych zawodników jest inną klasą dla graczy z USA. Swoją droga to niesamowite ze na taki mecz Minnesota ma zapełniony stadion, plus te wszystkie reklamy. Poziom tragiczny, ale marketing w Stanach działa jak ta lala, obyśmy nie zobaczyli tego prędko w Europie.
Nikt się nie wyróżniał póki co. Z moich obserwacji to Jota bardzo lubi sobie porozgrywać i poschodzić do środka, ciekawy skrzydłowy. Ten nowy obrońca coś tam spieprzył raz, ale generalnie 2 środkowych ogarnia no i nie miała za dużo roboty. Bree nic ciekawego, Targett nie wyróżnił się. Reszta to wiadomo.
Wesley oddał fajny strzał na początku, potem nieudanie głowkował, generalnie jakąs tam technikę i pomyślunek chyba ma, ale tez za mało zeby oceniać.
Gola Grealisha nie pokazali bo w tym czasie puszczali powtórke akcji Minesotta :) Podobno piękny strzał z lini pola karnego, także większość z nas myśle sobie go spokojnie wyborazi :D
offline
Dodał: bulas, 18 lipca 2019; 01:00
????
offline
Dodał: VTID, 17 lipca 2019; 21:38
Dni/noce mi sie pomerdaly. Ja zoralam internet rano szukajac wyniku :)
offline
Dodał: thomason, 17 lipca 2019; 16:47
*wypaliło
offline
Dodał: thomason, 17 lipca 2019; 16:44
To Sherwood ściągał ten zaciąg, później w mediach Lambert śmiał się, że on nie miał szylinga na wzmocnienia bo przychodził do nas grać Bowery - napastnik z 4 poziomu rozgrywkowego.

Co do akademii totalna zgoda. Chyba ta cała akademia to troszkę mit, kilku owszem wylaliło jak Grealish, Albie czy Gabby ale to nie jest wciąż to, żebyśmy dostali jednego gracza rocznie do pierwszego składu. Nie te progi niestety.
offline
Dodał: lepiej, 17 lipca 2019; 15:59
Bruno,
Jeśli nasza legendarna szkółka nie jest w stanie wyprodukować nikogo do gry w Championship. (kilka błysków Greena i marne ogony Davisa) to kim mamy łatać skład na Premierleague? Jeśłi zespół okrzepnie można próbować młodych, ale robić z nich zespół na walkę o utrzymanie to samobójstwo. Davis, Rushian i Bree mogliby zostać w szerokiej kadrze. Hogan, to raczej nie ta półka. Lansbury jest po długiej rekonwalescencji i jak dla mnie może szukać nowego pracodawcy, bo w tej chwili to dość głęboka rezerwa, a facet ma ambicje i może trochę kwasić ławkę. Albo Thor. W kadrze Islandii gra super w klubie prawie wcale i co z nim zrobić?
offline
Dodał: lepiej, 17 lipca 2019; 15:47
zorałem internet, a mec faktycznie dzisiaj. Ma być live n yt więc może będzie jakiś replay, bo ja ostatnio przed północą padam na pysk.
Mielismy świadomość, że czekają nas masowe zakupy skoro po awansie zostało na 5-6 piłkarzy i ze 3 na dopięcie ławki. Zresztą taki urok beniaminka. Fulham nakupowało i spadło. Wilki nakupiły i rewelacja sezonu. Mnie cieszy, że nie skupujemy przepłacone gwiazdki ani szklanych panienek na odbudowanie tylko zaciąg wygląda solidnie i perspektywicznie. Z drugiej strony trochę mi się przypomina lato Lamberta gdy ściągnął Gueye, Amaviego, Traore Veretrouta i solidnie spadliśmy, a perspektywiczny zaciąg okazał się perspektywiczny dla innych.
Ponoć mieliśmy mieć jakiego Luiza z ManCity, a tu cisza. Czyżby czekają z ogłoszeniem do czasu gdy klepniętą będzie miał wjazdówkę na Wyspy, bo ponoć nie grał u szejków, bo nie dostał pozwolenia.
offline
Dodał: Bario, 17 lipca 2019; 14:20
VTID - tyle ze mecz dzisiejszej (jutrzejszej) nocy :D Dziekuje, ja może sobie posiedze bo i tak ostatnio mam problemy ze snem :(
Newcastle dostało w dupę 4:0 od Wilków, wiadomo że to Puchar dla Azji, ale wyglądali bardzo słabo na tle Wolves. Ciekawe co na to poradzi Steve Bruce. Swoją drogą pamiętam, że parę lat temu odchodził z Hull bo właściciel nie zapewnił mu odpowiednich pieniędzy na transfery. Jakoś wątpie żeby Ashley sypnął w tym wypadku kasą, no ale chyba SB uznał, że to jedna z ostatnich okazji by zapisać się w historii Premier League.
Co do transferów to powtórze po raz kolejny, inaczej się nie dało tego zrobić. A jakoś tak jestem dziwnie spokojny i widać w tym głębszy sens. Jeżeli chodzi o Engelsa to warunki fizyczne ma świetne. Deano ponoć obserwował go już od 1,5 roku. Zobaczymy kto będzie naszą podstawową dwójką obrońców w tym sezonie.
offline
Dodał: VTID, 16 lipca 2019; 22:33
Jakby sie komus w nocy nudzilo, to link do meczu w sb. Nie przyjmuje reklamacji, ide spac.
offline
Dodał: VTID, 16 lipca 2019; 20:18
Sorry, zapomnialam, ze jest jeszcze Guilbert pozyskany zima, wiec 10 nowych (w tym 5 zagadek) i nie moge znalezc tych 14 straconych (tylko 10). Za transfermarkt.co.uk
offline
Dodał: VTID, 16 lipca 2019; 20:12
Bruno. Mamy trzeciego najbogatszego wlasciciela w PL. Po MCity i Chelsea. Moga wydawac ile chca. Mings juz jest ikona klubu i stad cena taka, a nie inna. Z kilku innych zrezygnowali, bo nie byli warci 30 mln. Wiec to nie jest tak, ze szalejemy.
Stracilismy 14 zawodnikow, ktorych trzeba zastapic. Z 9, ktorzy dolaczyli 3 bylo u nas w zeszlym sezonie, 2 Dean zna z wczesniejszej pracy z nimi. Zostaje 4 nowych. Tak zle?
Ci, ktorych wspominasz na koncu pojda na wypozyczenie/sprzedaz.
offline
Dodał: Bruno., 16 lipca 2019; 19:21
Jak na moją głowę to za dużo tych zakupów, i to zakupów takich zawodników o których jeszcze parę miesięcy temu się nie słyszało /nie kojarzyło.
D.Luis, B.Engels te nazwiska wogóle nic mi nie mówią, na tych 2 grajkow poszło jakieś 20 mln. ,nie wspomnę że to dużo za dużo kasy , przy Mingsie pisaliscie mi abym nie przesadzal, więc nie będę się rozwodzić. Odnoszę tylko wrażenie że coś za szybko to idzie, z jednej strony to bardzo dobrze że w okresie przygotowawczym mamy do dyspozycji nowych zawodników, ale jeśli w sezonie pójdzie za bardzo nie tak to co wtedy. .......? Będziemy pisać coś w stylu, trzeba korzystać z naszej akademii, tyle nie wykorzystywanych talentów jest?
Chciałbym jeszcze tylko jakiegoś bramkarza, wypożyczyć /sprzedać Nylanda i niech się zgrywaja. Ciekaw jestem co z takimi piłkarzami jak Lansbury, Hogan Davis, Hepburn-Murphy,Bree.
offline
Dodał: lepiej, 16 lipca 2019; 14:17
Tofiki lubią kaleki. Będzie szał jak z Walcottem. Szpital, dwa mecze na odbudowanie i do zajezdni na kolejne leczenie.
Trzymam kciuki za Stefka, żeby w końcu trafił do Newcastle. Ponoć kibice się burzą, bo nie tacy gupi jak Ashley i czują, że otwiera im się droga do spadku. Dla nas lepiej, bo nasze szanse rosną.
offline
Dodał: Bario, 15 lipca 2019; 23:29
Delph w Evertonie, w sumie jestem ciekaw co pokaże, bo mimo 29 lat myślę, że tego gracza stać na ważniejszą rolę niż odgrywał w City.
offline
Dodał: PIT84, 14 lipca 2019; 22:47
Snoddy niestety przedłużył kontrakt z West Ham. Każdy pamięta jak 2 sezony temu grał u nas. Gra do końca, nie ma straconych piłek, stałe fragmenty gry taki by nam sie przydał. Każdy jest ciekaw jak zaprezentuje sie ten zaciąg jaki u nas jest. Czy chłopaki zgrają się. Czy nie za dużo tych transferów zawodników co nie grali w Anglii. Ostatnio temat bramkarz. Skoro Heaton ma kosztować 15 mln to może warto dać szansę tym bramkarzom co mamy.
offline
Dodał: lepiej, 14 lipca 2019; 12:01
Snoddy?
offline
Dodał: lepiej, 14 lipca 2019; 11:52
Z jednej strony chcieliśmy mieć skład perspektywiczny i na prawdę podoba mi się ten zaciąg. Śmieję się z porównań do Fuham, które też wywaliło 100 baniek, żeby gładko spaść. Jednak trochę mnie martwi, że w zasadzie mamy ekipę żółtodziobów na czele z trenejro, który znowu chce grać na wyniki hokejowe czy jednak go Premierleague nie zweryfikuje i wypunktuje?
Dlatego zastanawiam się nad sensem ściągania kolejnego talentu?? Sessegnonna za gruuubą kasę. Jakoś Fulham nie uratował i może i jest mega talentem, ale młodziaki tak mają, że zagrają mega mecz, by potem w 5 kolejnych cieniować. I co wtedy? Nie wiem czy już teraz jest sens pakować się w takie interesy. Od razu widzę inne mega talenty. Zaha kilka lat temu nie dźwignął presji. Tom Ince w Barcelonie, ktoś jeszcze o nim pamięta? Moses turlał się po wypożyczeniach i zagrał pół sezonu u Contego. Gdzież on? Januzaj? Iheanacho? Berahino?
Wolałbym poszukać już bardziej ogranego ligowca tylko jakoś brakuje mi pomysłu kto to miałby być. Realnie.
offline
Dodał: thomason, 13 lipca 2019; 20:29
Dubravka solidny bramkarz z ograniem w PL, Engelsa niestety nie kojarzę. Sessegnon - za tego gościa rok temu latały kosmiczne kwoty, ludzie pisali, że w PL jakiegoś szału nie zrobił. Jeśli cena nie będzie wygórowana w sumie można spróbować.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 13 lipca 2019; 18:10
Bjorn Engels oficjalnie potwierdzony za 9 mln. To 9 nabytek AV w tym oknie transferowym. Ponoć dogrywanie transferu Sessegnona jest coraz bliżej. To byłby hit transferowy i chyba finalizacja zakupów. Może oprócz dogrania bramkarza. Może wreszcie będziemy mieli skład na parę lat i szansę zapamiętania nazwisk i powiązania ich z postaciami na boisku...
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 13 lipca 2019; 17:52
Martin Dubravka, słoweński bramkarz NUFC teraz w polu zainteresowania AV. Słoweniec był w trakcie negocjacji nowego kontraktu, gdy Benitez niespodziewanie zakończył karierę. Wygląda na to, że w tej sytuacji Martin nie bardzo widzi swoją przyszłość u Srok,więc jest do wyjęcia. Problemem może być wzrost zainteresowania tym bramkarzem przez ManU i Spurs, co może podbić cenę.
offline
Dodał: thomason, 13 lipca 2019; 00:34
Sheffield United za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej poinformowało o pozyskaniu Calluma Robinsona z Preston. Callum to nasz wychowanek.
offline
Dodał: PIT84, 12 lipca 2019; 19:10
Tylko nie Hart w ubiegłym sezonie tak grał, że prawie spuścił Burnley z ligi. 15 mln za Heston któremu za rok kończy się kontrakt to trochę za dużo. Lepiej pozostać przy swoich bramkarzach. Steve Bruce najprawdopodobniej obejmę posadę w Newcastle. To co robi właściciel M. Ashley ze Srokami podobnie robił R. Lerner u nas.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 12 lipca 2019; 17:52
Oferta AV 7 mln za bramkarza Burnley Toma Heatona odrzucona. Ponoć za 10 mln Burnley może przeczytać ofertę, za 12 mln zastanowić się, a za 15 mln usiąść do negocjacji. Sean Dyche zaprzecza, aby ktoś z AV oficjalnie wystąpił z propozycją. Czyżby Dean Smith aż tak obawiał się, ż Jed nie da rady w PL, że testuje różne opcje ? Może po prostu na wszelki wypadek wziąć Hurta, w końcu to był klasowy bramkarz tylko coś mu się popsuło.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 12 lipca 2019; 17:43
Chodziły słuchy, że Dean szuka kreatora gry i kimś takim miał być Bayliss z Coventry. Jednak Robins zaprzecza jakoby dostał jakąkolwiek propozycję czy choćby zapytanie od Deana. Może jeszcze coś się z tego rozwinie, bo to (przynajmniej na papierze) wartościowy nabytek, a potrzebujemy wychować kreatora zanim odejdzie Jack.

18-latek Lewis Brunt, środkowy pomocnik, wypożyczony do Carlisle Utd. Na tę chwilę jeszcze na 14-dniowych testach. Może za niedługo wzmocni drugą linię The Villans.

Ponoć Dean chętnie by widział w AV Ryana Sessegnona, któremu został rok kontraktu i rozgląda się za nową propozycją. Ja też chętnie bym go widział w AV. Szacowana cena jest akceptowalna, choć z pozoru może wydawać się wysoka bo 45-50 mln. Ale to zawodnik z najwyższej półki, który za rok czy dwa moż być wart o połowę więcej. Przydałby nam się taki talent.
offline
Dodał: lepiej, 12 lipca 2019; 14:25
Bielik czy Cahill? A Villa po cichutku i nagle bam. Nic nie było,a zgarnęliśmy 21 latka z Brentford. 12baniek sporo za nieopierzonego defensora, ale to synek Deano i jak go Jasiek poustawia to za rok będzie wart dwa razy więcej. Wreszcie jest gość na DM. Cisza cisza, atu bam i zgarniamy młodzieżowca z ManCity. Znowu niby sporo bo 15 baniek, ale Brazylijczyk ma 21 lat i już jako podstawowy wychodził w Gironie.
Ponoć blisko jest Engels. 24letni obrońca z Belgii, który ostatnio grał w Reims. Jeśli tak to chyba temat defensywy mielibyśmy domknięty na miesiąc przed startem ligi. No jeszcze niech tego Heatona zakontraktują.

Z innej beki Kodjia strzelił gola w meczu z Algierią w AFCON, ale parę razy też zmarnował i ostatecznie Wybrzeże Kości Słoniowej odpadło po rzutach karnych, którego nie strzelił Bony. Zastapił Kodjię
offline
Dodał: Bario, 12 lipca 2019; 13:01
No niestety inaczej się nie da w naszym przypadku :D
Kolejny transfer prawie dopiety - Douglas Luiz z Man City, młody pomocnik z Brazylii (21 lat), z tego co widziałem gra jako dm i świetnie dystrybuuje piłkę. Pep chciał go zatrzymać ale jakieś tam papiery nie pozwalają. Nie wiem tylko czy to transfer czy wypożyczenie, ale jaram się :D
offline
Dodał: VTID, 11 lipca 2019; 21:43
Przypadek Bednarka faktycznie znamienny, ale ryzyko duze. Smialam sie, gdy go kupowali, juz sie nie smieje, ale nadal bym nie ryzykowala z naszymi mlodymi. Raz sie udalo. Sorry :)

Laczeni jestesmy z jeszcze co najmniej 3 zawodnikami. Ten Trezeguet powinien jutro przyleciec. Troche ich duzo jak na jedno okienko.
offline
Dodał: Bario, 11 lipca 2019; 11:25
Tak czy inaczej Ezri u nas oficjalnie więc temat młodego obrońcy mamy zamknięty. Jeżeli przejdzie jeszcze ktoś z dwójki Cahill Tuanzebe (wypożyczenie) to będę mega zadowolony z defensywy.
offline
Dodał: thomason, 11 lipca 2019; 01:15
Właściwie moje zdanie na ten temat przedstawił Bario

VTID - jeśli tak podchodzimy do sprawy to nadaje się tylko Lewandowski, Szczesny i Fabian + Glik :D jednak wszyscy raczej nie do wyjęcia, no chyba że Kamil. Przypadek Bednarka przywołany przez Bario jest tu znamienny
offline
Dodał: Bario, 11 lipca 2019; 00:06
VTID - Ale to samo powiedzielibysmy jakiś czas temu o Bednarku. Niemniej jednak nie twierdzę, że Bielik się sprawdzi, a to dlatego że go nie obserwowałem.
offline
Dodał: VTID, 10 lipca 2019; 22:42
Serio? Nieopierzony Bielik? Na atak zespolow z PL? Ja rozumiem, ze fajnie miec Polaka w skladzie, ale sa granice...
offline
Dodał: thomason, 10 lipca 2019; 22:14
Bielik pograł też w Championship u rywala zza miedzy :D nie wiem co na to kibice, ale uważam, że to ciekawy zawodnik, żeby pokryć pozycję ŚO lub przecinaka.
offline
Dodał: PIT84, 10 lipca 2019; 21:52
Środkowy obrońca jak na swój młody wiek ma udany sezon w byłym klubie naszego menadżera. Z trzech beniaminków nasz klub robi największe zakupy i co ważne nie czekamy na koniec okresu transferowego. Jakby jeszcze ściągnąć T. Heaton to byłoby bardzo dobrze. Co myślicie o Krystianie Bieliku. Grał tylko na 3 poziomie ale się sprawdził i w reprezentacji młodzieżowej udane mistrzostwa. Po za tym dobrze radzi sobie jako środkowy obrońca oraz defensywny pomocnik. Fajnie byłoby pozbyć się Hogana, któregoś z bramkarzy zawsze to parę groszy.
offline
Dodał: Koller, 10 lipca 2019; 20:25
Ezri Konsa ponoć bardzo blisko, kwota ok. 12 baniek funtów. Cieszy mocno, bardzo utalentowany młody CBek:)
offline
Dodał: lepiej, 10 lipca 2019; 08:46
No właśnie na tle sfochowanych princessek miętkim hooyem robionych Mings wygląda dobrze i warto było sypnąć dukatami. Nabór jest prowadzony z głową i jakoś nie martwię się na zapas, że za rok zburzą Villa Park i po 150 latach Aston Villa przestanie istnieć. Właściciele wyglądają na rozsądnych spryciarzy, a nie tajski dorobkiewicz, który do kolekcji fur i jachtów dorzucił sobie klub piłkarski. Jak jeden mądrala mawiał. Nie martwię się o rzeczy na które nie mam wpływu. Na razie cieszmy się się pworotem do elity, bo nie znamy portfeli klubowych

Philipsa zgarniemy jak sobie odpuścimy Cahilla, bo Leeds też go chce zatrudnić. Sturridge jest załamany, bo mu psa ukradli, więc na razie może sobie odpuśćmy. Będzie jak Rossem.
Ponieważ mamy egipskiego współwłaściciela to nam faraonki media wciskają. Trezeguet i Hegazy. Pierwszego nie znam. Drugi byłby ok.
offline
Dodał: Bario, 10 lipca 2019; 00:35
PIT poruszył ważny temat. Sam nieraz się już nad tym zastanawiałem. Generalnie anglicy świetnie wykorzystali markę i legendę, która szła za premier league. Od kilku lat widać wyraźnie w jakim kierunku to zmierza, myślę że jesteśmy teraz na progu przełomowe okresu i wydaje mi się, że za parę lat cześć kibiców może się rozczarować. Oczywiście dla włodarzy nie będzie to problem bo zagraniczne rynki, szczególnie wschodnie z nawiązką wypełnia dziurę, w takich Chinach z tego co się orientuję jest szał na punkcie PŁ zresztą same reklamy sponsorów na koszulkach na to wskazują. W każdym razie liga z sezonu na sezon będzie tracić swój charakter, no ale to kwestia raczej kilkunastu lat niż kilku. Zobaczymy, na razie trzeba się cieszyć tym co mamy :)
offline
Dodał: PIT84, 9 lipca 2019; 22:22
Liga angielska zwariowała. Ceny zwłaszcza w Anglii poszybowały mega do góry. Można powiedzieć, że jak nie masz 80-100 mln na transfery to nikogo nie kupisz. Przyszli do ligi Romki, katarczyc i inni bogacze i szaleją myślą, że wszystko można kupić. Popatrzcie co sie dzieje w United. Sanchez gra mało i słabo a co tydzień ponad 350 tyś wpada na konto. Tak samo De Gea. Pogba stroi fochy nie wie w którym klubie ma grać. Piłkarze kiedyś byli twardzi nie bali się ostrej gry i nie wylewali za kołnierz ( dzisiaj może tylko Anglicy jeszcze lubują sie w alkoholach ) dzisiaj to wyżelowane lalusie z kolczykami w uszach i tatuażami byle kopnięcie i już leżą. A kluby za takich płacą. Jestem ciekaw kiedy to wszystko rąbnie? Widać to po naszym klubie, płacimy astronomiczne sumy, nieudolne rządy Lernera doprowadziły [rawie do upadku drużyny. W zeszłym roku o tej porze drżeliśmy jakim składem zagramy w lidze.

Tom Heaton cena nie jest zła, ma doświadczenie. W ubiegłym sezonie mimo, że nie rozegrał połowy sezonu to i tak przyczynił się do utrzymanie podopiecznych Seana Dyche. Jak bronił J. Hart to Burnley słabo szło. Jak przyjdzie Heaton to mamy 4 bramkarzy. Media coś wspominały, że FC Nantes zainteresowane jest Kalinicem. Philips nie chce podpisać kontraktu. Może kupimy go.
offline
Dodał: VTID, 9 lipca 2019; 21:54
Bruno, z samych praw TV dostalismy ok 170 mln, Wlasciciele w ciagu ostatnnich 6 miesiecy dolozyli 150 mln (kilka dni temu kolejne 30), zeszli nam pilkarze z kontraktow, Purslow na pewno czuwa. Do ratusza wplynal wniosek o budowe hotelu/domu handlowego na obecnym terenie sklepu i akademii. Wniosek przyjety. Trzeba im po prostu zaufac, nie mamy wyjscia.
offline
Dodał: Bruno., 9 lipca 2019; 21:33
Lepiej -u
Pewnie chodzi Ci o mój wpis.
Tak uwazam że za dużo daliśmy za Minga. Oczywiście, facet sprawdzony, pasuje do nas, pokochalismy go jak swojego od lat! Mi chodzi tylko o inną rzecz, mianowicie co jak nam po roku nie wyjdzie. ....? Nie jesteśmy Chelsea czy junajted że jak w jednym roku nie wypala zakupy za 100 baniek to w drugim poprawimy podobną kwotą. Teraz już sprzedaliśmy świątynie VP żeby sprostać finansowym fair play, co dalej ?
Super ,wzmacniamy skład bo MUSIELIŚMY to zrobić, tylko te ceny. Jeszcze ze 2 /3 zakupy i będziemy przy 100 milionach. Obłęd !!!!

Heaton to będzie dobry krok,i jak czytam nie przekroczy 10 mln, mówi się o 7 , 8 . Ciekawe czy Smith zostawi w kadrze 4 bramkerów czy któregoś wysle na loan. Nyland mógłby zluzowac kadre.
offline
Dodał: VTID, 9 lipca 2019; 21:06
Podobno Heaton o krok od podpisania. Natomiast Philips nie pojawil sie w zadnych materialach promujacych nowe koszulki Leeds :0
offline
Dodał: lepiej, 9 lipca 2019; 08:41
hę?? Źydów mi wygwiazdkowało
offline
Dodał: lepiej, 9 lipca 2019; 08:39
Telegraph pisze o tym, że Cahill w orbicie zainteresowań Villi.
Maupay na celwoniku SheffUtd.
My prowadzimy rozmowy by zgarnąć Trezeguet, z Kasimpasa w Turcji. Egipski pomocnik.
Bristol City defensor Adam Webster, Kalvin Phillips oraz z Brentford skrzydłowy Said Benrahma. Pojawia się temat Sturridge'a, ale tak jak Cahilla też sam tu typowałem, że będzie w mediach szumnie bo chłopakom kończyły się kontrakty. Obu chętnie bym widział w koszulkach Villi jesli nie zamordują budżetu tygodniówkami.

Nowe koszulki ze sponsorem W88. A co na to ***zi? Czy będziemy mogli w nich grać przeciw Spursiakom? u nas byłaby by już guffnoburza
offline
Dodał: lepiej, 9 lipca 2019; 08:22
Po awansie wszyscy chcieli Mingsa wyupić, a teraz 20baniek za sprawdzonego defensora i zżytego z klubem to za dużo? a kto w zamian miałby być tańszy. Dałby jakość i serducho? Wolę dodać kilka baniek za gościa, który daje pewność, że wsadzi łeb gdzie inni będą się wahać czy wsadzić nogę. Zwłaszcza, że nie moja kasa :))
Ponoć badamy czy MU wypożyczy nam Tuanzebe. Niewątpliwie jeszce jeden defensor potrzebny. Złożyliśmy też ofertę 7m za Heatona z Burnley. Dla mnie dobry bramkarz i cena do łyknięcia, a nie 30baniek za Butlanda.
Nie dziwmy się, że dużo kupujemy. Przecieżż po awansie do grania w PL mieliśmy 3ipół zawodnika. To jak chcieliśmy walczyć o utrzymanie?? Dzisiaj nadal trudno ulepić jedenastkę, więc czekam na kolejne wzmocnienia. Bardzo mi odpowiada budowanie kadry
offline
Dodał: Bario, 8 lipca 2019; 22:53
A w sumie to czemu? Bo może trochę nie w temacie jestem, wydawało mi się że Grabara to ten z młodych gniewnych :D
offline
Dodał: VTID, 8 lipca 2019; 22:49
Zgadzam sie z charyzma bramkarska i Polakiem w klubie, ale tego goscia nie zniose.
offline
Dodał: Bario, 8 lipca 2019; 22:43
Dobry bramkarz musi mieć charyzme, a charyzmatyk to czasami psychol. Inna sprawa że dużo dużo lepszy od steera to on raczej nie jest, myślałem raczej o tym że ciekawie byłoby oglądać Polaka rodaka w AV.
offline
Dodał: VTID, 8 lipca 2019; 22:39
Bario, blagam. Psychol Dragowski u nas, po moim trupie.
offline
Dodał: Bario, 8 lipca 2019; 22:30
I też uważam, że spoko
Drągowski nie może dopiąc nowej umowy z Fiorentiną. Southampton i Burnley zainteresowane. Kurcze fajnie byłoby go zobaczyć u nas :)
offline
Dodał: VTID, 8 lipca 2019; 22:02
Bario, nie pisalam, ze sa super, ale ze spoko :) Rekawki fajne. U Luke'a nie podobal m sie gumiany lew. Poza tym byly ekstra.
offline
Dodał: Bario, 8 lipca 2019; 21:44
futbol w futbolu, przepraszam za masło maślane ale pisane po 3 piwkach :D
Btw - VTID jednak przekonałem się do nowych strojów, może taka klasyka w domówkach była w końcu potrzebna :D no i te wycięte rękawki to fajny detal
offline
Dodał: Bario, 8 lipca 2019; 21:34
Zgadzam się z VTID, ta cena za Mingsa to nic strasznego. 26 lat, więc dopiero teraz staje się kompletnym obrońcą. Gość był swego czasu rekordowym transferem w Bournemouth tylko wykończyły go kontuzje i to chyba powód tych wszystkich zawirowań. Wydaje mi się, że sprawdzi się w PL.
W ogóle jestem jakoś pozytywnie nastawiony. Jest w końcu jakaś myśl za tym wszystkim. Potrzebny nam tylko jeszcze jeden obrońca, najlepiej z PL, skuteczny DM i może ten Maupay. Na tej podstawie można budować drużynę. Cardiff spadło bo futbol Warnocka w dzisiejszym futbolu się nie sprawdza, Fulham z kolei straciło swój największy atut czyli obronę przez pół sezonu grając tam Chambersem, który był chyba jednym z gorszych obrońców w lidze ( cenię go jako cofniętego pomocnika żeby nie było ). Jeżeli zbilansujemy obronę bedzie dobrze, bo potencjał ofensywny jakiś tam jest.
offline
Dodał: VTID, 8 lipca 2019; 21:04
VPK, stadion sprzedany. Pisalam nizej chyba.

Bruno, jasne, ze to duzo, gdy spojrzec ile minut rozegral w B'mouth, ale stanowil jasny punkt w drodze do awansu, mega zzyl sie z klubem i kibicami, a jego powrot do B'mouth w pelnym stroju AV i z medalem na szyi juz go uczynil ikona klubu. Troche mu wisienki mieli to za zle, ale dzisiaj widze, ze masowo zycza mu powodzenia u nas. Fajny czlowiek z niego. Oby byl nasza ostoja w obronie.
Nie bedziemy jak Fulham, troche wiary :) 70 milionow za 4? Jak czytam za jakich pilkarzy kluby chca po 60-80 mln to smiac mi sie chce. Rynek brytyjski lol
Nic zlego w wypowiedziach Abrahama nie widze. Normalne, ze ma ambicje wybic sie w Chelsea. Zycze mu powodzenia. Byle nie przeciwko nam.

Podziwiam ludzi, ktorzy wiernie kibicuja na odleglosc klubom spoza czolowki :)
offline
Dodał: VPK, 8 lipca 2019; 20:24
A jak tam sytuacja ze stadionem - sprzedany?/niesprzedany? Bo była mowa o jakiejś groźbie ujemnych punktów, byłoby bardzo nie halo.
offline
Dodał: Bruno., 8 lipca 2019; 19:28
20 / 26 mln za faceta który nie mieścił się w składzie Bournemouth, dlatego go wypozyczyli, a teraz sprzedali to stanowczo za dużo !!! Jednakże T.Mings pracuje na miano zawodnika THE VILLER, jego zachowanie po awansie o tym świadczy, a przecież był na wypożyczeniu.
Taki Abraham(w końcówce sezonu ) w wywiadach podkreślał że chce walczyć o miejsce w The Blues, a Tyrone od początku był z drużyną, KIBICAMI, etc.

VTID
Mam podobnie, cholernie się ciesze jak dziś przeczytałem że Go przyklepiemy, jestem emocjonalnie z tym Klubem 30 lat (fakt że to tylko kibicowanie na odległość, z Polski), radość jednak jest. .......!!!
Włącza mi się jednak tak zwana lampka, ktoś poniżej napisał że na bodaj 4 transfery wydaliśmy 70- pare milionów, świat futbolu stoi na głowie. No i jest czasami myślenie, co będzie jeśli skończymy jak Cardiff czy Fulham? ??
Jednak tak jak piszesz, w tej chwili człowiek się niesamowicie cieszy i jest ciekawy jak to się pouklada od początku sezonu !!!
offline
Dodał: Koller, 8 lipca 2019; 06:06
Wiadomo, że kupując wielu to duża niewiadoma, jednak my posiadamy taką kadrę , że kupować musimy. No bo chyba nie wyobrażacie sobie (właściciele i trenerzy na szczęście też nie), że Taylor jak jedyny LB czy Chester jako jedyny CB podołają w PL. Spadlibyśmy z większym kretesem niż ostatnio. Bardzo mi się podoba polityka klubu i spojrzenie trenera-zgadzam się w 100% z listą pożegnanych i bardzo mi się podobają może nie tyle nazwiska, ale na pewno pozycje jakie wzmacniamy. Widać w tym zamysł. Mimo wszystko będzie trudno się utrzymać, ale jestem sobrej myśli. Brighton, Sheffield, Norwich, osierocone Newcastle, wiecznie słabe kadrowo Burnley , ale ze świetnym trenerem. Z tymi drużynami powalczymy o bezpieczne miejsca.
offline
Dodał: thomason, 8 lipca 2019; 01:36
*w ostatnim sezonie w PL
offline
Dodał: thomason, 8 lipca 2019; 01:31
VTID - cena za Mingsa to totalny odlot, ale jakoś w połączeniu z promocją za Hause oraz obniżoną ceną za Anwara w jakiś sposób to się bilansuje. Nie ryzykujemy tak dużo jak w przypadku np. Wesleya.

Trochę się boję, że będzie casus Fulham. Dobrze wyglądali na papierze, wydawali kasę a spadli. W ostatnim sezonie też ściągneliśmy pojedynczo dobrych zawodników. Amavi z powodzeniem grał w OM, Veretout odpalił po odejściu z klubu, Gueye był w czołówce DM w lidze. Na ten moment cieszę się tym co jest, gdyż w życiu kibica AV przez ostatnie lata ciężko znaleźć lepszy okres od tego w którym teraz się znajdujemy.
offline
Dodał: thomason, 8 lipca 2019; 01:26
PIT - w żadnym wypadku nie moim zamiarem było krytykowanie Ciebie, ani innego użytkownika tej stronki. Mogę sobie ponarzekać co najwyżej na zawodników, trenera, czy właścicieli.

Mój wpis odnosił się do tego, że szukając informacji na temat Garego w internecie nie znalazłem innych żródeł poza Twoim (było to kilka dni temu), a kojarzyłem, że wspomniałeś o nim kilkukrotnie. Jeśli poczułeś się urażony to wybacz.

Ja zawsze chętnie się dzieliłem informacjami na temat klubu, które znajduję natomiast problem polega na tym, że nie śledzę anglojęzycznych mediów, z uwagi na słabą znajomość języka. Dodatkowo mamy sezon ogórkowy, więc poza wrzutkami typu nowe spekulacje czy koszulki nie ma się czym dzielić.

Mr HoltEnd - faktycznie, zwracam honor. Jakoś mi to umknęło.
offline
Dodał: VTID, 7 lipca 2019; 23:19
Philips wlasnie rozpoczal negocjacje kontraktu z Leeds, wiec chyba nic z tego. Swoja droga troche ryzykujemy sciagajac graczy z nizszych lig.
Podobno z Cahilem to sciema.
offline
Dodał: VTID, 7 lipca 2019; 23:15
Cena za Mingsa moze jeszcze wzrosnac do 26 mil. Tak to jest jak pilkarz zwariuje z milosci do klubu, kibice z milosci do niego,a klub sprzedajacy wie, ze ma bogatego kupca. Ja niestety naleze do zakochanych, wiec bez wzgledu na cene, jestem w 7 niebie.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 7 lipca 2019; 20:03
Thomason o Cahilu pisałem 4 lipca w tym wątku ;) A Mings potwierdzony dopiero po wpisie PITa, więc Panowie bez nerwów :) Podpisanie Mingsa ma nastąpić w ciągu 48 godzin.

Kalvin Philips za 20 mln ponoć oferta akceptowalna dla Leeds. W jego miejsce chcą ściągnąć Ryana Woodsa ze Stoke. Sturridge wciąż na celowniku, ale żadnych ruchów oficjalnych ze strony Deana. Osobiście czekam na pierwszy występ Moraesa, bo dla mnie ten zawodnik to wielka niewiadoma. Ale ufam Deanowi i jego przemyślanym koncepcjomi ruchom.
offline
Dodał: PIT84, 7 lipca 2019; 19:32
S. Smith dopiął swego i sprowadził Mingsa. Ponad 75 mln w tym okienku wydane na wzmocnienia. Ciekawe kogo jeszcze sprowadzimy?

thomson ja pisałem że ";podobno" jesteśmy zainteresowani. Chłopie rusz 4 litery i napisz coś czasem a nie tylko wytykasz innych pomyłki. W ostatnim czasie zero Twojej inicjatywy.
offline
Dodał: Bruno., 7 lipca 2019; 19:26
20 mln. DROGO !!
Miało być 12 / 14 i to już wydawało mi się dużo. Cóż takie ceny dziś szaleją. ....
Borini...... nie, dziękuję !!! Tylko nie Włosi !!!!!
offline
Dodał: thomason, 7 lipca 2019; 19:20
Mings ponoc dogadany za 20m.

O Cahillu to slysze tylko od PITa :D ale nie powiem przydalby sie dodstkowy obronca na srodek
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 7 lipca 2019; 16:26
Wciąż czekamy na wyjaśnienie sprawy z Austinem. Chyba 30 mln to dla Deana za dużo i pewnie stąd oficjalne zainteresowanie napastnikiem AC Milan Fabio Borini za połowę tej kwoty.
offline
Dodał: Bario, 7 lipca 2019; 13:07
PIT84 - moim zdaniem problem z Hoganem polega na tym, że jest to typowa 9. Jest silny, szybki i ma dobre wykończenie, ale musi mieć piłkę podaną na tacy. A my od dłuższego czasu gramy na ścianę z napastnikiem, który potrafi się zastawić, odegrać i także strzelić głową. Patrz Benteke, Kodjia i Abraham. Szczególnie Tammy chętnie delikatnie się cofał i rozgrywał kolegom co nie przeszkodziło mu też w indywidualnych popisach. Bardzo mi szkoda, że go nie zakontraktujemy ale nie można mieć wszystkiego, no i jego ego faktycznie moze troche za bardzo już zaczęło dawać o sobie. Nadzieje w Wesleyu :)
offline
Dodał: PIT84, 7 lipca 2019; 10:48
Karier po za Villa Park nie zrobili może dlatego, że tam byli jednymi z wielu a u nas zazwyczaj na nich opierała się gra, oni byli najważniejsi a tam no cóż. Co do Benteke u nas dużo grał i strzelał a w Liverpool przepadł a tym bardziej w Crystal Palace stał się rezerwowym, który wchodził na końcówki meczów. Teraz chyba skończy w lidze chińskiej gdzie ma się przenieść.
Z tym transferem T. Mingsa sprawa jeszcze bardziej nie po naszej myśli gdyż City planują sprowadzić N. Ake z Bournemouth. Czyli jak na razie nic z tego. Mam nadzieję, że Cahill do nas przyjdzie. Ewentualnie kogoś z Europy.
offline
Dodał: VPK, 7 lipca 2019; 01:06
Swoją drogą ciekawe, że zawodnicy tacy jak Delph, Barry, Young, czy Benteke - a więc reprezentanci Anglii/Belgii i filary trzymające klub najpierw w czołówce, a potem w ogóle w Premiership, olśniewających karier po odejściu z Villa Park do potentatów nie zrobili.
Jeden Milner poradził sobie na miarę oczekiwań.
offline
Dodał: PIT84, 6 lipca 2019; 19:41
Podobno jesteśmy blisko podpisania kontraktu z G. Cahillem ( nasz wychowanek ). Doświadczony obrońca myślę, że przyda się. Tylko kto jeszcze na środek obrony? Jest House ( jakoś mnie nie przekonuje ), Chester i to by było tyle na środek obrony ( . Ze środkiem obrony mamy największe problemy. Chcieliśmy A. Webstera ale cena 30 mln za gracza z zaplecza Premier League to za dużo.
Tak jak wspomniał Bruno gdyby w zeszłym sezonie udało się sprowadzić S. Johnstone to byłyby transfer na lata. Mamy Steera, Kalinica myślę, że któryś z nich da radę i nie trzeba nam wywalać 30 mln na Butlanda. Jak Steer się spisze to za rok my zawołamy za niego 30 mln. D. Smith przymierza sie do ściągnięcia N. Maupey ( były jego podopieczny ). Na razie w napadzie Kodija Wesley oraz młodzież aha Hogan. Z nim taki problem, że ubiegły sezon na wypożyczeniu w Sheffield Utd ( 8 meczów i 2 bramki ). Jak u nas jakoś przez 3 sezony szału nie zrobił na zapleczu to raczej w Premier League też nie zrobi. Co gorsze ma zapis w kontrakcie, że po awansie wzrasta mu tygodniówka.
A jak sytuacja z naszym Bjarnasonem niby mieliśmy rezygnować a on dalej jest. Tak samo Lansbury.
Z Delphem to jednak przesadziłem, owszem u nas grał jako tako ale dezercja i zapewne wysoka tygodniówka. Zdecydowanie wolę Hourihana czy Jacka G.
offline
Dodał: thomason, 6 lipca 2019; 19:35
Tak, zapomnialem o Hoganie. Ponoć skrócił swoj urlop żeby zawalczyć o miejsce w składzie.
offline
Dodał: Bruno., 6 lipca 2019; 16:53
W ataku jest jeszcze Hogan, czy mi umknęło i gdzieś poszedł ??
Nyland.....przychylam się do Thomasona, raczej nie na Premier League !!

Butland oczywiscie że za drogi, i pomyśleć że rok temu zabrakło nam kilku tygodni ( do momentu przyjścia 2 wlascicieli) że moglismy mieć Johnstone'a za 6 czy 8 milionów, śmiem twierdzić że bramkarza na lata.
offline
Dodał: thomason, 6 lipca 2019; 13:00
Ponownie muszę zgodzić się z Lepiejem, potrzebujemy stopera lub nawet dwóch oraz DM pierwszej kolejności. Boki obrony raczej mamy pokryte. Pomoc to teoretycznie nasza najmocniejsza linia w tym momencie. W ataku Wesley, Kodjia, Green, Davis.

Myślę, że nowy GK nie przyjdzie. Steer się wykazał, Kalinic to chyba też nie jest ogórek chociaż się w barwach AV zbytnio nie wykazał. Nyland to nie jest gracz na PL moim zdaniem.

Butland czy nny GK mógłby być ale w sytuacji jak pożegnamy pokoś z dwójki Nyland/Kalinić.

Delph niech idzie sobie do Leeds, w pomocy miejsca dla niego brak, a i na lewej obronie też do nie widzę i w ogóle w klubie.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 lipca 2019; 20:48
Dean się nie spieszy z zakupami. Przykładem jest Sturridge, o którym pisałem parę postów niżej. Pierwszoplanowe zakupy na Wyspach już chyba zrealizował, więc teraz starannie wybiera. Albo będzie to przemyślany zaciąg z zagranicy albo jego odpowiednik z Wysp, ale w okazyjnej cenie pod koniec okna. Wystarczy porównać ceny na Wyspach i na kontynencie, rozdźwięk jest z roju na rok coraz większy, a PL to chyba najbardziej pożądany promotor utalentowanych piłkarzy z kontynentu.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 lipca 2019; 20:43
Jakkolwiek wysoko sobie cenię opinie Bario, to w kwestii Delpha zgadzam się z Lepiejem. Nie bardzo widzę dla niego miejsce, pomijając oczywiście kwestie etycznego odejścia. Teraz jest Grealish, więc z Delphem by się dublowali i na pewno bez sensu rywalizowali. Z jednej strony oddany AV zawodnik, z drugiej facet, który odszedł w aureoli kłamcy. Atmosfera byłaby nieciekawa. Jeśli Jack odejdzie w przyszłym sezonie to wtedy zrobi się miejsce dla Delpha lub kogoś jemu podobnego. Poza tym Delph ma za wysoką tygodniówkę. City musiało go kupić, AV nie.
offline
Dodał: lepiej, 5 lipca 2019; 19:22
30 baniek za Butlanda to hehehe, nie dziękuję. Po co wywalaliśmy kasę na Kalinicia. Toż nie taki słaby. A Steer? Chyba w innych miejscach mamy większe zmartwienie. np Obrona, której w tej chwili praktycznie nie ma. Ani stoperów ani porządnego DM, bo jeśli lekarstwem ma być Tshibo to czeka nas wesoły sezon.
McGinn w MU za 50 baniek?? A myślałem, że April's Fool raz w roku jest.
Delph?? serio?? Nie dziękuję, nawet za free. Za szklany, za głupi, zbędny. Gdzie miałby stać na boisku i za kogo? Mamy lepszych grajków
offline
Dodał: PIT84, 5 lipca 2019; 18:37
Stroje jak to stroje same nie będą grać ale te z ubiegłego sezonu były ok. Po tym jak Stoke upiera się przy 30 mln za Butlanda zaczynamy interesować się bramkarzem Southampton A. McCarthy. Cena 8 mln. Jestem jak najbardziej za sprowadzeniem G. Cahilla może już nie ta forma co kiedyś ale doświadczenie to on ma. Powrót Delpha no cóż uraz pozostał ale jakby przybył za rozsądne pieniądze to dlaczego by nie.
offline
Dodał: Bario, 5 lipca 2019; 13:04
VTID - jak to są te wycieki, o których myślę to mi się podoba tylko 3 komplet, w którym pewnie zagramy raz albo dwa razy :p
Ciężko będzie pobić projekt LUKE jeszcze przez wiele lat.
offline
Dodał: VTID, 4 lipca 2019; 23:39
Nowe stroje juz wyciekly. Spoko sa.
offline
Dodał: VTID, 4 lipca 2019; 23:37
Hause oficjalnie ogloszony kilka dni temu
offline
Dodał: Bario, 4 lipca 2019; 22:04
Delpha bym widział bardzo u nas.... wiem wiem, pewnie tylko ja :D
Czytałem na MOMS artykuł o Mingsie i w sumie ktoś tam rozsądnie zauważył, że może teraz nie jest najlepszy okres na jego kupno bo Wisienki wiedzą, że jesteśmy mówiąc delikatnie napaleni na jego pozyskanie. Bardziej bym się spodziewał, że przejdzie do nas pod koniec okienka o ile nie wyciągnie go jakiś Everton etc.
Ktoś wie kiedy prezentacja strojów? Treningówki całkiem spoko, aczkolwiek to logo sponsora nieco przytłacza jak dla mnie
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 4 lipca 2019; 18:47
Sprawa Santamaria przycichła niestety. Mingsa z resztą też. Najbliżej domknięcia jest transfer Cahilla. Pozyskanie Kelvina Philipsa jest też ponoć bliskie, ale póki co nie domknęliśmy jeszcze Hausego. Jeśli Rangersi nie wezmą Sturridge'a to ponoć AV złoży ofertę. Pojawił się wielki h(k)it transferowy - do AV ma wrócić..... Fabian Delph. Mocne, głębokie. Jest jeszcze cała kolekcja 'perełek' transferowych, ale nie ma sensu ich przytaczać.
offline
Dodał: PIT84, 3 lipca 2019; 19:37
Ciąg dalszy dywagacji na temat przyjścia do nas Butlanda. Stoke chce 30 mln za Anglika ( dużo o wiele za dużo ). Przyglądamy się bramkarzowi Reims - Edouard Mendy. Zawodnik z Senegalu od 2016 roku rozegrał 78 meczów w lidze francuskiej. Cena to około 7 mln i co ważne lepszy niż Butland. Po awansie mam wrażenie, że każdy chce nam wepchnąć zawodnika za duże pieniądze. Negocjacje z Leeds za defensywnego pomocnika Kelvin Phillips. Leeds oczywiście żąda 30 mln. Baptiste Santamaria - francuski pomocnik z Angers. Tańszy niż Phillips.
Wie ktoś może jak sprawy przejścia do nas T. Mings?
offline
Dodał: VTID, 3 lipca 2019; 19:36
Troche martwi mnie to, ze nowi wlasciciele kupili nasz stadion, zeby sprostac zasadom FFP. O ile oni wydaja sie byc jak najbardziej w porzadku, to kto wie w czyich rekach wyladuje klub w przyszlosci i jakie plany ten ktos bedzie mial.

Nowe koszulki treningowe cudne. Granatowa chyba kupie.
offline
Dodał: VTID, 2 lipca 2019; 21:43
Zamkneli tylko trzeci poziom/pietro jednej trybuny (Trinity), ale zapotrzebowanie na bilety w 2 polowie sezonu bylo tak duze, ze pozostawala otwarta.
offline
Dodał: thomason, 1 lipca 2019; 22:32
ja slyszalem ze po spadku zamkneli jakas trybune na VP. Czy teraz ona bedzie znow otwarta ?
offline
Dodał: VTID, 1 lipca 2019; 20:01
Wszystkie karnety zostaly sprzedane, a co wiecej... po raz pierwszy w historii mamy kolejke oczekujacych na wolne miejsce. Na przyszly rok :)
offline
Dodał: Bario, 1 lipca 2019; 16:47
Co do McGinna to raczej wiadomo, że to zwyczajna plotka i to nienajwyższych lotów, aczkolwiek to byłoby bardzo ciekawe zobaczyć skromnego Szkota wśród zblazowanych gwiazd ManU.
offline
Dodał: Bario, 1 lipca 2019; 14:09
Thomason - 11 mln funtów z mozliwoscia powiekszenia do 17, cytuje za Aston Villa Polska :D
Bardzo dobry transfer. Wszystko zaczyna wyglądać naprawde optymistycznie dodatkowo skutecznie odmładzamy kadrę.
offline
Dodał: thomason, 1 lipca 2019; 12:49
Targett zaklepany za nieujawnioną kwotę.
offline
Dodał: bulas, 30 czerwca 2019; 22:34
raczej to bicie piany...
offline
Dodał: PIT84, 30 czerwca 2019; 21:55
Co to na tym rynku transferowym się porobiło. Skoro chcą dać 50 mln za J. McGinna to za J. Grealisha jakieś 80 mln. Ciekawie ile faktycznie damy za Butlanda - Stoke chce 30 mln.
offline
Dodał: thomason, 30 czerwca 2019; 19:57
Oni naprawdę chcą wyłożyć 50 baniek za gościa z Championship? Dopilnować, żeby się nie rozmyślili :D
offline
Dodał: Bruno., 30 czerwca 2019; 18:51
Man.Utd wyciąga łapy po J.McGinna. Chcemy rzekomo 50 melonow. NA DRZEWO !!!!!!!!!
Za anglia goal pl
offline
Dodał: thomason, 29 czerwca 2019; 21:25
Matt Targett ma zostać nowym zawodnikiem Aston Villi! Zespół z Birmingham zapłaci za lewego obrońcę 14 milionów funtów

Sky Sports
offline
Dodał: VPK, 29 czerwca 2019; 12:24
Trochę szkoda, że w Anglii nie ma zwyczaju rozpoczynania sezonu przez beniaminków na własnym stadionie.
offline
Dodał: Bario, 27 czerwca 2019; 23:10
PIT84 Chestera i Kodiji chętnie bym się pozbył. Elmo może zostać jescze na sezon bo pod koniec sezonu złapał niezłą formę, plus może się przydać w defensywnie w tym trudnym sezonie. No, ale wiadomo ze to raczej spekulacje, jakos nie widzę SB w Newcastle.
offline
Dodał: PIT84, 27 czerwca 2019; 22:40
Okres transferowy w pełni u nas jak na razie plotki. Jesteśmy zainteresowani min. obrońcą Bristol City Adamem Webster tylko rozbieżność cen jest duża.
W Newcastle swoje rządy kończy R. Benitez. Wśród jego następców wymienia się min. Steva Bruca, Patricka Vieirę. A co lepsze gdyby Steve podjął sie pracy dla skąpca M. Ashleya to miałby wyciągnąć od nas min. Elmohamadiego, Chestera, Kodjia. Widać, że w Anglii nudzą się chociaż kto ich tam wie.
offline
Dodał: bulas, 23 czerwca 2019; 19:03
Nie wiem czy jak przyjdzie Butland to Jednak pogra.
offline
Dodał: PIT84, 23 czerwca 2019; 13:17
Miejmy nadzieję, że Jed sumiennie przepracuje okres przygotowawczy i dobrze spisze się w Premier League. Po za tym na razie nic ciekawego u nas się nie dzieje.
offline
Dodał: kom233, 20 czerwca 2019; 22:34
Jed całkowicie zasłużenie. Wrócił w styczniu, uratował tyłek a w playoffach porpowadził na Wembley
offline
Dodał: PIT84, 20 czerwca 2019; 20:29
Jed Steer przedłużył kontrakt do 2023 roku.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 18 czerwca 2019; 16:38
Kalinic może iść do Nantes, ale w rozliczeniu chcemypomocnika Valentina Rongiera,
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 18 czerwca 2019; 16:33
Koller faktycznie, Guilbert to nasz zawodnik. Ściągamy go z Caen bo koniec wypożyczenia.
offline
Dodał: Koller, 18 czerwca 2019; 11:28
House na rezerwe jedynie. Benrahma by się bardzo przydał. Guilbert z tego co kojarze jest naszym piłkarzem od stycznia, tylko go wypożyczyliśmy (ale nic o nim nie wiem), w Lolleya wątpie na tym etapie. Powinniśmy się skupić na newralgicznych pozycjach, myślę, że wiele transferów, dróg jest rozpatrywanych tylko cena nie puszcza...Czekamy:)
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 18 czerwca 2019; 10:11
Hause za 3 mln to jak prezent gwiazdkowy.

Z ostatnich potencjalnych transferów:<br /> Said Benrahma, 20mln, 23-letni algierski skrzydłowy, którego Dean trenował w Brentford. Ponoć zawodnik mało rozpoznawalny, ale znakomity technicznie.
Frederic Guilbert, 24-letni francuski obrońca z Caen. Ponoć idealny następca Alana Huttona.
Joe Lolley,
offline
Dodał: Bruno., 17 czerwca 2019; 22:20
Hause dziś przyklepany.

Zainteresowanie FC Nantes Kalinicem.
Projekt: KarolKochanowicz.pl / Kodowanie i podpięcie: Kuba Konieczka Copyright © 2006-2011 by AstonVilla.com.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone