.,
Poprzedni mecz Pozostałe
0-1
Liverpool vs Aston Villa
13.09.2014, godzina 18:30
4. kolejka Premier League - Anfield
Następny mecz Pozostałe
Tabela Premier League
Drużyna
M
Pkt
1. Liverpool
0
0
2. Manchester City
0
0
3. Sunderland
0
0
4. Everton
0
0
5. Chelsea
0
0
6. Aston Villa
0
0
7. Arsenal
0
0
8. Stoke City
0
0
9. Tottenham Hotspur
0
0
10. Manchester United
0
0
11. Norwich City
0
0
12. Swansea City
0
0
13. Southampton FC
0
0
14. Newcastle United
0
0
15. West Bromwich Albion
0
0
16. West Ham United
0
0
17. Crystal Palace
0
0
18. Leicester City F.C.
0
0
zobacz szczegółową tabelę
Tabela strzelców
Imię i nazwisko
Br.
zobacz całą tabelę
Okno transferowe otwarte 195
Data: 09.06.2021 - 19:47 / Autor: Mr HoltEnd
Źródło: Foto: Eurosport

Dziś, czyli 9 czerwca, nastąpiło oficjalne otwarcie okna transferowego dla PL, ale z ograniczeniem do transferu piłkarzy w ramach Zjednoczonego Królestwa. Zaciągi zagraniczne będą możliwe dopiero od 1 lipca. Okno pozostanie otwarte przez 12 tygodni, czyli do północy 31 sierpnia. Czy to oznacza, że czeka nas 12 tygodni nadziei, rozczarowań, emocji i spekulacji ? Raczej nie spodziewałbym się takiego scenariusza, bowiem znając transferową strategię Deana wie już kogo chce, po prostu złoży ofertę, sfinalizuje i za tydzień (upraszczam) będzie „party is over”.

 

Na tę chwilę AV pozyskała Emiliano Buendię z Norwich City, który właśnie awansował do Premier League. Oczywiście jest jeszcze mnóstwo spekulacji dotyczących sprzedaży Jacka i zakupu wielu zawodników z Wysp, kontynentu i reszty świata. Co do odejścia Jacka to chyba trafnie ujął to Gabby, który robi świetną i chyba trochę zaskakującą karierę sportowego dziennikarza-eksperta, przeprowadzając proste rozważania: cena za kapitana AV będzie się wahać między 100 a 130 mln GBP, więc ile klubów stać, by tyle zapłacić i ile z nich naprawdę potrzebuje Grealisha ? Do pierwszej grupy łapią się City, ManU i LFC, przy czym właściciele Red Devils mocną przykręcają śrubę finansową, więc raczej nie zaszaleją z takim transferem. A kto z nich potrzebuje takiego gracza ? W zasadzie żaden. Ponoć najbliżej Jackowi do City, ale tak naprawdę ten klub bardziej potrzebuje defensywnego pomocnika za leciwego Fernandinho (fakt, jest Rodri), bo De Bruyne i Gundogan jeszcze pograją parę lat, Silva też, a na lewym skrzydle jest Sterling i młody Foden. Poza tym Spółka S&E powiedziała, że Jack w tym sezonie zostaje, więc to kończy wszelkie spekulacje.

 

Co do transferów przychodzących to prawie finalizujemy ze 20 zawodników na świecie, a dalszych 50 mamy na celowniku. Tyle spekulacje prasowe. Dean przyzwyczaił nas już, że po prostu realizuje transfery. Bez rozgłosu, licytacji, emocji. Nagle pojawia się fotka obowiązkowo uśmiechniętego faceta z koszulką AV i dowiadujemy się o dopięciu transferu. Tak było i z Traore, i z Samattą, i z Sansonem. Fakt, o Buendii było długo i głośno, ale zwrócę uwagę, że wszystkie oficjalne wypowiedzi Deana wskazywały na Abrahama. Co prawda to nazwisko nie padło z usta naszego managera, ale słowa wydawały się wskazywać na napastnika Chalsea. No i wszyscy się oszukaliśmy. W tej chwili najbardziej gorącym tematem jest kapitan Southampton James Ward-Prowse. Drugim ciekawym ruchem ma być napastnik Burnley Dwight McNeil. Oba transfery brzmią ciekawie i obaj zawodnicy wydają się być potrzebni, aby zrealizować to, co zapowiedział Dean: potrzeba nam zawodników, którzy pozwolą przejść na kolejny poziom jakości (czytaj: co najmniej wejść do górnej 10-ki i raczej co najmniej w okolice 6-7 miejsca). Cóż, póki co, wszystko wygląda dobrze. Ale to samo mówił facet spadając z 20 piętra, gdy był w okolicy piętra 10… Oczywiście nie wieszczę, że lecimy kursem jak za czasów Randy’ego Lernera, raczej zalecam „schłodzony optymizm”.

 

Aktualności na temat: Główne newsy;

Dodaj swój komentarz
Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze
Komentarze użytkowników
offline
Dodał: thomason, 13 sierpnia 2021; 16:06
W sumie czemu nie, 19 lat... może jeszcze odpali. Ja to bym Wesleya oraz Davisa dał na wypożyczenie
offline
Dodał: Rbsn, 13 sierpnia 2021; 14:57
Ja mam nadzieje, że zamiast El Ghaziego zagra Philogene Bidace, a jeśli nie to chociaż Ash Young. Cieszy bardzo gotowość Buendii do gry, natomiast uważam,że nie ma sensu ryzykować zdrowia Olliego...
Dziś wieczorem Smith ma ogłosić drużynie, kto zostanie nowym kapitanem.

Jak dla mnie karne dla Ingsa,

Z ciekawostek, to ponoć brat Carneya Chukwuemeki, Caleb, zmierza do nas, żeby podpisać kontrakt. Obejrzałem na YT, krótką zajawkę jego umiejętności i wydaje się lepszą opcją od Wesleya, na którego swoją drogą mam uczulenie. :)

Czekam z niecierpliwością na jutro!
offline
Dodał: Bario, 13 sierpnia 2021; 14:45
No chyba, że DS zagra na 1 napastnika i wtedy jeszcze jeden zawodnik się zmieści. Zobaczymy jutro. Dziś start sezonu. mam nadzieje, że będzie mniej szalony niż poprzedni pod względem odwoływania spotkań i przekładania terminów.
offline
Dodał: Bario, 13 sierpnia 2021; 14:44
Thomason - to miałem na myśli, to ''Luiza'' to już pisałem myśląc o kolejnym nazwisku stąd błąd. Mózg nie ogarnia bo trochę chory jestem :D
offline
Dodał: thomason, 13 sierpnia 2021; 14:35
Moze McGinn za tego Luiza co go ma nie być? :D
offline
Dodał: Bario, 13 sierpnia 2021; 14:21
Garść wieści na jutro związanych ze składem:<br /> Watkins zagra, jeśli dzisiaj na treningach nie będzie odczuwał bólu.
Buendia zagra :D
Traore i Bailey pewnie będą dostępni, ale raczej zaczną z ławki.
Luiz wróci w przyszłym tygodniu.
Jak dla mnie prawdopodobne ustawienie na jutro to Martinez-Cash-Konsa-Mings-Targett-Nakamba-Luiza-ElGhazi-Buendia-Ings-Watkins
Taki skład powinien dać radę Szerszeniom.
offline
Dodał: Adamus, 12 sierpnia 2021; 23:26
Dwie pierwsze rundy Carabao Cup to dobry sprawdzian dla naszych zmienników i jeśli będzie taka potrzeba,wykalibrowanie celowników naszych napastników.
Hierarchia w strzelaniu karnych The Villans to El Ghazi,Watkins czy widzicie to inaczej?
offline
Dodał: thomason, 12 sierpnia 2021; 21:24
Richard O’Kelly odchodzi z klubu
offline
Dodał: thomason, 12 sierpnia 2021; 16:20
24.08 gramy na wyjedzie z Barrow w ramach Carabao Cup
offline
Dodał: thomason, 10 sierpnia 2021; 23:31
Ooo tak, Gueye to byłaby petarda, czas jakąś podpowiedź wysłać na VP :D

Tymczasem nasz rodak - Oliwier Zych podpisał profesjonalną umowę z AV. W pamiętnym meczu z Liverpoolem chyba w ramach FA Cup był rezerwowym bramkarzem.
offline
Dodał: Rbsn, 10 sierpnia 2021; 16:52
Ja Axela na 6 nie widzę, wolę Nakambę lub Luiza, w zależności przeciwko komu gramy. Ale sam się zastanawiam jaka będzie jego rola w drużynie, tym bardziej, że za samo wypożyczenie płacimy 5 mln funtów. Wydawać tyle za wypożyczenie rezerwowego, rzekomo bez opcji wykupu to byłaby spora rozrzutność. Może się rzeczywiście skończyć grą na 3 ŚO. Bardzo mi szkoda Hause'a, nie pamiętam, żeby kiedykolwiek zawiódł, a i przy stałych fragmentach jest wg mnie najgroźniejszy dla rywali. Taki wieczny rezerwowy.

PSG musi zarobić na pensję Messiego, więc robią wyprzedaż zawodników i na liście "wybranych" znalazł się Idrissa Gueye. Ma już 31 lat, ale bardzo życzyłbym sobie go spowrotem u nas.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 sierpnia 2021; 20:29
Nie po to wypożyczyliśmy Tuanzebe, żeby grzał ławę, bo to akurat świetnie mu szło w ManU. Nie wierzę, że zastąpi Konsę, bo facet jest dobry, coraz lepszy i nasz. Bez sensu byłoby go zmieniać na pożyczkę i ryzykować stabilność obrony. Czyli...6? A w razie czego można go cofnąć za Konsę czy Mingsa, a nawet Casha. Albo jak się sprawdzi to zostawić na tej pozycji, a awaryjnie wystawiać Hausego, on też potrzebuje ogrania.
offline
Dodał: Bario, 9 sierpnia 2021; 12:40
A dla mnie Tuanzebe na 6 to byłoby marzenie.
Co do sezonu to wszystko zależy od tego jak zaczniemy - rok temu 4 pierwsze mecze ustawiły nam udany rok, teraz mamy wyjątkowo łatwe pierwsze 3 spotkania więc zdobycie w nich 3 punktów powinno być obowiązkiem.
offline
Dodał: Koller, 9 sierpnia 2021; 11:56
Podpisuje się pod przewidywaniami Lepieja - ładnie scharakteryzował poszczególne zespoły. Spokojnie możemy być wyżej niż Everton. WHU a nawet Arsenal czy Spurs. Natomiast nie mamy imo kadry na granie 3 z tyłu. Tuanzebe to pewnie pierwszy do wejścia na wypadek kontuzji Mingsa lub Konsy. Tego drugiego ma naciskać i z nim rywalizować. To podobny obrońca, grający dosyć czysto i elegancko. House jest z kolei podobny do Mingsa. Też lewonożny, wysoki, silny , dobrze grający głową. Tuanzebe raczej na 6-stce nie widzę. Będzie fajny sezon:).
offline
Dodał: lepiej, 9 sierpnia 2021; 09:40
Axel swój chłopak, ale czy to znaczy, że będziemy grać trójką z tyłu czy przyszedł grzać ławę, bo kogo miałby wygryźć? Ani Konsę ani Mingsa. Chyba, że będzie naciskał na Casha albo bedzie próbowany na szóstce. Gdyby już nikogo nie udało się dokupić to nie będę zmartwiony. Deano mało rotuje więc kadrę mamy z niewielkim zapleczem.
Co do finansów to przestałem się tym interesować. Nie szastamy kasą choć też nie boimy się wydać wiekszych pieniedzy. Skład młody i transferowo atrakcyjny. Ceny są chore i takie kluby jak Barcelona, Real czy Juve płacą za nakrecenie tego biznesu. Płaczący Messi to dla mnie największa żenada. On zszedł ze 100 baniek rocznie na 60, więc tak bardzo chciał zostać, ale się nie dało. Nosz k...
Z Jacka lekka szydera. Poszedł zdobywać trofea, ana dzieńdobry Lisy zgarneły pierwszy puchar. City wyglądało dość słabo. Chelsea z Lukaku mogą trochę przeszkodzić Pepowi.
Przeglądałem składy w Fantasy i tak na papierze to nie mamy czego się wstydzić i do tej szóstki śmiało się dobijać. Chelsea, Manchestery i Liverpool to inna półka, ale już taki Spurs czy Arsenal to niewiadoma i szału nie ma. WHU bez Lingarda sporo traci, Everton w rozsypce. Lisy bez ławki, a Leeds chimeryczne i już troszkę rozczytane, więc mozemy pokusić się o walkę o top6 choć równie dobrze możemy skończyć na 12 miejscu:)))
offline
Dodał: PIT84, 8 sierpnia 2021; 17:27
Przybycie Alexa Tuanzebe to dobra wiadomość dla naszej obrony. Zapewne cos tam nasi działacze jeszcze wymyśla i ktoś przybędzie. AS Roma jest zainteresowana naszym A. El-Ghazi. Jose jest jego wielkim orędownikiem sprowadzeniem holenderskiego zawodnika do Rzymu. Tylko jak to się faktycznie skończy? Z innej beczki. Tylko 4 kluby nie poniosły w ubiegłym sezonie strat ( Chelsea, Sheffield Utd, Norwich, Burnley ). Nasz klub 99,5 mln strat. Więcej tylko Everton. Cała ligo to 979,3 mln na minusie. Nie od dzisiaj wiadomo, że większość funduszy kluby wydają na wynagrodzenia. Nasz klub 97% ( dokładnie 108,8 mln). Najwięcej Bournemouth 113%, Leicaster 105%. 351,4 mln wydaje Manchester City, 325 mln FC Liverpool. Najmniej 78,5 mln na wypłaty wydało Sheffield United. W ubiegłym sezonie za transmisje telewizyjne otrzymaliśmy 77,7 mln funtów. Tak prezentują sie sprawy finansowe naszego klubu. Mam nadzieję, że nie skończy to się za kilka lat finansową klapą.
offline
Dodał: Rbsn, 8 sierpnia 2021; 16:52
I jak wrażenia?
offline
Dodał: bulas, 8 sierpnia 2021; 16:33
na fb leci stream...lekkie opóźnienie
offline
Dodał: Rbsn, 8 sierpnia 2021; 16:30
Na stronie AV. Wykupiłem dostęp.
Z innych obserwacji, wydaje mi się, że Matty Targett trochę ociężały, AEG słabo. Generalnie innego pomysłu na grę niż w poprzednim sezonie nie widzę. Traore wszedł i gwiazdorzy, szkoda że nic nie wychodzi. :D
offline
Dodał: bulas, 8 sierpnia 2021; 16:20
gdzie to oglądacie?
offline
Dodał: Rbsn, 8 sierpnia 2021; 16:09
I chyba zapeszylem, bo Ollie zszedł z urazem zaraz po tym jak napisałem o dwóch napastnikach
offline
Dodał: Rbsn, 8 sierpnia 2021; 16:05
Super, że Axel u nas. Tyly zabezpieczone.
I dziś Dean postanowił w sparingu wyjść na 2 z przodu. Myślę, że tak będziemy grać, bo nie wierzę, że Ings, czy Watkins będą siedzieli. Może i rywal nie z najwyższej półki, natomiast Nakamba i Janek wg mnie dobrze sobie radzą we dwóch. Philogene Bidace jest świetny.
offline
Dodał: thomason, 8 sierpnia 2021; 15:02
Tuanzebe wypozyczony. Jak dla mnie mozemy zaczynac sezon.
offline
Dodał: PIT84, 7 sierpnia 2021; 22:10
Transfer Jacka no cóż zgarneliśmy niezłą kasę. Skoro chce walczyć o puchary niech walczy. Dla nas dużo zrobił. Oby tylko te pieniądze mądrze wydać. Co do transferów dotychczasowych źle nie jest. Mamy już 4 ciekawych zawodników więc nie ma co przesadzać. Dajmy szansę młodzieży. Dzisiaj zaczął rozgrywki 2, 3 , 4 szczebel rozgrywek i naszych kilku byłych zawodników zagrało. Nasz lokalny rywal Birmingham City prowadzi na wyjeździe z Sheffield Utd 0 - 1. W składzie oprócz S. Hogana M. Sarkić. L. Berry przesiedział na ławce mecz Ipswich ale rozkręci się. Jutro gramy sparing z włoską Salernitana.
Douglaz Luiz zdobył dzisiaj złoty medal na Igrzyskach Olimpijskich.
offline
Dodał: bulas, 7 sierpnia 2021; 14:51
Święci się zarzekają,że W-Prowse nie do wyrwania już...
offline
Dodał: thomason, 7 sierpnia 2021; 00:41
Louie Barry przeniósł się na zasadzie wypożyczenia do Ipswich Town.
offline
Dodał: Bario, 6 sierpnia 2021; 20:18
JWP dałby nam to, co dawał Hourihane... plus wiele więcej. No zobaczymy.
offline
Dodał: Bario, 6 sierpnia 2021; 20:15
Transfermarkt pokazuje, że mamy bilans transferowy na poziomie plus 18 milionów euro. Jest jeszcze kasa na kolejnego zawodnika, niby szczególy z JWP są uzgadniane, ale ten transfer się już trochę dłuży. Ja sam jestem sceptyczny - The Saints bez tego zawodnika oraz Ingsa są właściwie skazani na pożarcie, więc nie wiem czy pozwolą sobie na takie ryzyko.
Nie spodziewam się cudów w tym sezonie. Nowe nabytki są dosyć solidne, ale poza Buendią wszyscy gracze dołączyli do klubu dość późno. Trochę potrwa zanim wejdą do składu. Myślę, że w tym sezonie możemy zrobić delikatny krok w tył. Byle tylko w kolejnym zrobić 2 do przodu.
offline
Dodał: thomason, 6 sierpnia 2021; 14:55
Matheus Pereira (WBA) przenosi się do Al-Hilal.
offline
Dodał: thomason, 6 sierpnia 2021; 14:52
Tylko żeby nie było później, że walczymy o puchary, jest super. Następnie zjazd na miejsca 9-12 i usprawiedliwianie, że w sumie to po co nam puchary, przecież to tylko jakieś LE/Konferencja nie mamy składu itp. tylko LM. Nie chce wyrokować co będzie za rok. nie wiem czy będzie tak dobrze jak teraz, a może być też lepiej.

Na celowniku AV Joaquín Correa. Argentyński pomocnik. Jak gra w Lazio, nie powiem, ale w Sevilli robił całkiem pozytywne wrażenie + dwóch Emilów pozwoliłoby mu w aklimatyzacji w klubie.
offline
Dodał: bulas, 6 sierpnia 2021; 13:25
thomason może Ward-Prowse?
offline
Dodał: lepiej, 6 sierpnia 2021; 09:21
Nie wierzyłem, żektoś wyłoży taką kasę, a jednak. Choć trochę mi szkoda, bo z Jackiem piękna historia chłopaka związanego z klubem całe życie. Jednak bez niego mamy szansę na lepszą drużynę, a niektórzy mogą dostać tlenu. Np Ginni wygladał zdecydowanie lepiej gdy Jacek się kurował. Noi DS będzie miał się okazję wykazać czy jako menago ma pomysł na druzynę i coś do zaoferowania więcej niż tylko podajcie do Jacka.

Z Ingsem świetne posunięcie. Oby tylko zdrowie mu dopisało. Mam nadzieję, że Deano ma lepszy plan na grę i teraz nie będzie zmiany wajchy i przejście do systemu gry. Wszystko leci do Danny'ego.

Przy Ingsie może się rozwinąć Watkns, a nauczyć gry też Wesley. Davis musi szukać klubu choćby na wypożyczenie. Ings może ma swoje lata, ale jak zdrowie dopisze to myślę, że pogra jeszcze ze 3-4 lata i jak dobrze pójdzie to nabije więcej bramek niż ta nibylegenda Agbonlahor

Patrząc na składy to sądzę, że awans o jedno miejsce czy 10 to za mało. Musimy powalczyć o puchary.
offline
Dodał: thomason, 6 sierpnia 2021; 00:46
Kto Waszym zdaniem na kapitana? Mings? McGinn? Ktos inny?
offline
Dodał: thomason, 6 sierpnia 2021; 00:45
JWP ma kontuzje kolana i nie gral w ostatnim sparingu Saints. Nie wiadomo jak powazna jest kontuzja, czy ewentualnie przeszedlby testy medyczne.

Mam nadzieje, ze transfery odpala - Bailey ma coś z ruchow Jacka na boisku, prowadzenie pilki itp. Zobaczymy jak to wyjdzie. Nie moge sie doczekac startu sezonu. Mam tez nadzieje, ze nauczymy sie grac zespolowo. Trenowalismy to praktycznie od marca z roznym skutkiem. Jak mowia Angole - umarl krol, niech zyje krol czy jakos tak :D
offline
Dodał: Bario, 5 sierpnia 2021; 23:39
Pewnie wszyscy już wiedzą, ale:<br /> JG miał w kontrakcie klauzule, że jeśli klub z LM da 100 mln funtów to może odejść. City się zgłosiło, a Jack chce zdobywać trofea. No przykre, ale life goes on.
Zarząd i DS od jakiegoś czasu wiedzieli co się święci dlatego 1 Jack zastąpionu jest przez 3 ofensywnych graczy - ma to sens ponieważ pogłębia skład oraz go balansuje. Teraz nie będziemy tak zależni od jednego zawodnika. Jak dla mnie to ten sezon skończymy wyżej niż poprzedni. Top 8 będzie bardzo dobrym wynikiem, miejsce 9 i 10 takim bardziej realnym.
Do klubu przyszli Buendia, Ings, Bailey. Na dniach przyjdzie Tuanzebe i bardzo prawdopodobny jest JWP. Niczego więcej jak dla mnie nie potrzeba, nawet DM.
offline
Dodał: thomason, 5 sierpnia 2021; 21:10
No i po zawodach. Jacuś w City na 6 lat. Jestem lekko rozczarowany. Zaraz wypowiedź live Purlslowa na FB
offline
Dodał: bulas, 4 sierpnia 2021; 22:18
No właśnie...zastanawia się człowiek kto za kogo,ale trzeba mieć większy wybór i to właśnie mam nadzieje będzie.Możemy grać na 2 napadziorów,ale też jak jeden siądzie na ławę to będzie prawdziwa rywalizacja.Czekam z niecierpliwością.
offline
Dodał: thomason, 4 sierpnia 2021; 22:13
Swoją drogą ciekawe czy DS ma na tyle cojones aby zmienić taktykę aby zagrać na duet napadziorów Ings i Watkins za nim
offline
Dodał: thomason, 4 sierpnia 2021; 22:11
Obejrzałem sobie urywki z Baileya i powiem Wam, że chłop ma ten luz jak Jacek, chociaż wiadomo taki zlepek akcji można nawet Rasiakowi ukręcić czy Tonevovi. A Luiza raczej bym nie ruszał, a na pewno nie za śmieszne 25,5 mln gdzie tyle nam wołają za byle ogórka z Championship. mowa o ogranym w PL reprezentancie Brazylii.
offline
Dodał: Rbsn, 4 sierpnia 2021; 21:46
Axel przyjdzie na wypożyczenie i myślę, że z opcją wykupu, z której pewnie po sezonie skorzystamy. Szkoda trochę Hause'a bo pewnie Axel będzie pierwszym wyborem na ŚO.

Nie zdziwię się jakby Dean wymyśli coś i wcisnął Ingsa do składu. Kupować za 30 mln, 29 latka na ławkę? :) moze Ollie będzie grał lekko za plecami Ingsa? Ciekawe.

Luiz ma duży potencjał, tylko w zeszłym sezonie nie był w stanie go pokazac. Jak już kiedyś chyba pisałem, to piłkarz w stylu Jorginho. A jaka rolę dla swoich zespołów odgrywa, myślę że każdy znający się trochę na piłce widzial . :) nie zmienia to faktu, że fajnie byłoby kupić Ward Prowse, bo na ten moment to bardziej kompletny piłkarz. Ewentualnie jakiś dzik, jak niektórzy się tu domagają :D

Mam nadzieję, że Mings dostanie kapitańską opaskę. Lider lepszy niż Jacek.

Jacka decyzji nie rozumiem, ale szanuje. Dla pieniędzy? Tutaj dostałby znaczna podwyżkę. Dla trofeów? Co mu z tych trofeów, jak w połowie meczów będzie siedział na ławce z miną, jak podczas Euro, albo jak wtedy, co został ściągnięty przez Smitha w 80 min. Być może się mylę, ale nie sądzę, aby blyszczal tak jak u nas.
offline
Dodał: thomason, 4 sierpnia 2021; 21:03
Ja to bym dobrał do tego ŚO - Tuanzebe ma przyjść na wypożyczenie po przedłużeniu umowy z United no i jakiegoś środkowego pomocnika ale sam nie wiem czy def czy ofensywny. Elektriko Nakamba mnie nie przekonuje, ale kto zagra na 10, Buendia? Ponoć pytamy o Curtisa Jonesa
offline
Dodał: Adamus, 4 sierpnia 2021; 21:01
Wow,wyskoczył jak diabeł z pudełka.
Ten transfer zaskoczył niemal wszystkich plotkarzy tranferowych.
Trzyletni kontrakt z nami.
offline
Dodał: thomason, 4 sierpnia 2021; 20:54
Ale Kozak!!! Wczoraj pojawila sie jakas wrzutka, a tu nagle bam! Jestem mega zawodowolony. Ciekawe tylko co teraz z Watkinsem. Wesleya wypchałbym na wypozyczenie
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 4 sierpnia 2021; 20:17
No to Ollie będzie miał mocną konkurencję, bo i Bailey i Ings mają wyższe oceny jako napastnicy.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 4 sierpnia 2021; 20:13
No to atak mamy mocny. Ławka obrony poszerzona i to o klasowych graczy. Pozostaje jeszcze kogoś na środek pomocy, bo Luiz nie do końca jest mocnym punktem. No chyba, że zrobił postępy, jak Hassan w zeszłym sezonie.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 4 sierpnia 2021; 20:10
Też się właśnie dowiedziałem. Super !!! Byłem przekonany, że łatwiej będzie wyciągnąć W-P, bo Ingsa za nic nie puszczą, a tu taka niespodzianka za 30 mln.
offline
Dodał: Rbsn, 4 sierpnia 2021; 19:51
To mamy odpowiedź na oczekiwania Abrahama :D jestem zadowolony
offline
Dodał: Rbsn, 4 sierpnia 2021; 19:50
Ings w AV, wow! Mamy drugiego napastnika
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 4 sierpnia 2021; 19:18
Ponoć znowu mamy wypożyczyć Tuanzebe.
Abraham na pewno nie przyjdzie do AV, bo Smith zapowiedział, że nie ma mowy, żeby dostał oczekiwaną podwyżkę tygodniówki. Ma 50k, a żąda 130k. Ubaw po prostu. Zawodnik, który grzeje ławę przez pół sezonu oczekuje większej tygodniówki niż topowi gracze. WHU też nie jest zainteresowany transferem nawet przy obniżce ceny do 30 mln.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 4 sierpnia 2021; 19:12
Lepieju Twoje życzenie może się spełnić - Roma pyta o Luiza, AV ponoć odpowiedziała, że cena to 25.5 mln.
offline
Dodał: thomason, 4 sierpnia 2021; 11:23
Leon Zawodowiec potwierdzony, za to z gorszych informacji Daily Mail pisze, że dzisiaj Jacek odchodzi
offline
Dodał: Bruno., 2 sierpnia 2021; 21:33
Młody Kesler wypożyczony do League 2, Swindon Town.
offline
Dodał: bulas, 2 sierpnia 2021; 12:01
Ceny cenami,ale aby mieć wyniki trzeba mieć najlepszych graczy i to nie tylko na boisku,ale i na ławce.Ci ,którzy szastają kasą z reguły mają i wyniki.Co z tego,że za Jacka City mogłoby kupić ze 3 dobrych grajków...Dlatego jak masz dużo siana to nie ma co patrzeć na ceny.Jak potrzeba Cantwella to wiadomo ugrać ile można ale go kupić...Śmiano się z Chelsea,M.City czy PSG że kupują wyniki,ale ile by innych klubów kibice dali za takich sponsorów,ile trofeów natrzaskali.
offline
Dodał: thomason, 2 sierpnia 2021; 00:30
Ceny są chore. i my może dajemy 25 ale Soton uznali, że ta kasa to za samego Warda. Za Prowsa trzeba dorzucić kolejne...

Nie oszukujmy się od kilku lat przyzwyczailiśmy na rynku transferowym, że lecimy na grubo z wydatkami. Nie jest tanio niezależnie od ruchu wokół Jacka, który trenuje teraz z AV bo wyciekły zdjęcia z Youngiem na treningu i inni też w okropnych dresach rodem z bazaru.
offline
Dodał: lepiej, 1 sierpnia 2021; 23:29
Gabby legendą?? Chyba dyskotek w Dubaju. Facet całe życie w jednym klubie, a zagrał 1 dobry sezon i jeden poprawny. Reszta do zapomnienia. Jacek przy nim jak superhero. Grealish zrobił awans, potem utrzymanie i pociągnął zespół w górę, A Agbonlahor?? Legenda że hej.

Nie wierzę, że wydamy 40 czy 50 baniek na Cantwella. Ceny pójdą w górę, gdy przytulimy 100 baniek za Jacka, ale bez przesady. Mam spore zaufanie do nowych władz, że nie będą szastać. A jeśłi prawdą jest, że dali tydzień City na dopięcie transferu to znaczy, że jest plan jak zbudować zespół po stracie kapitana. Przecież Ward-Prowse też miał kosztować 60 mnl, a okazało się, że my dajemy 25 i może się podniesiemy na 30-35, ale jednak nie 60.
Cahill jako uzupełnienie to fajna historia byłaby.
Luiz już ma za sobą Copa America. Teraz idzie po medal olimpijski. Potem należą mu się wakacje, ale może dać mu szansę, bo jednak to wciąż młody chłopak i coś musi mieć, czego nie dostrzegam, a dostrzegają w Brazylii. No i może ktoś wyłozy grubszą kasę za niego w przyszłości.

AEG czekam z niecierpliwością aż ktoś go weźmie. Bardziej niż na sprzedaż Huragana.
Przegapiłem, że Indiana poszedł na wypożyczenie do Interu. Tego z Miami
offline
Dodał: thomason, 1 sierpnia 2021; 19:23
Nie głupi ruch z Cahillem a i powinien zyskać sympatie fanów w myśl koncepcji Younga czyli kolejny Villan wraca do domu :D
offline
Dodał: Rbsn, 1 sierpnia 2021; 18:33
Co do rezerwowego ŚO to zadowoliłbym się na ten sezon Garym Cahillem, który dziś stał się wolnym zawodnikiem
offline
Dodał: Rbsn, 1 sierpnia 2021; 18:31
Philogene Bidace największym wygranym sparingów przedsezonowych wg mnie. Nie zmienia to faktu, że przy obecnie dużej konkurencji, lepiej dla młodych, żeby spróbowali swoich sił w Championship na wypożyczeniu.

Krążą filmiki z trenującym Jackiem po powrocie z wakacji. Czy to coś oznacza? Niby nadal jest naszym zawodnikiem, ale jakby temat był przesądzony, raczej dostałby wolne. Tak próbuje po swojemu rozumować i liczę, że jutro oficjalna strona AV zrobi mi tydzień pozytywna informacją :D
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 1 sierpnia 2021; 15:31
Kolejne zakupy konieczne, wciąż mamy za krótką ławkę, zwłaszcza w defensywie. Ponoć nie ma co liczyć, że w tym sezonie zagra młodzeż. Miałem nadzieję na Haydena i Philogene-Bidace'a, mają po 19 lat, więc czas ich sprawdzić na wyższej półce.

Cantwell ma zastąpić Jacka jako kreator, a Norwich go odda za 50 mln. Wiedzą, że jesteśmy w potrzebie, a i cena na transfermarkt 60 mln, więxej niż JG. Odejście JG może wyjść klubowi na zdrowie, zgadzam się z Lepiejem, że można będzie zrównoważyć zespół. Nie jest zdrowo dla klubu mieć gwiazdę wokół ktorej kręci się gra, bo łatwo ją stracić, a trudno zastąpić. No i 100 mln jak ktoś daje to sprzedawać i wydłużać ławkę. Nawet bez Jacka jesteśmy w lepszej sytuacji niż Everton czy Tottenham, więc liczę na 9. miejsce w tym sezonie.

offline
Dodał: Mr HoltEnd, 1 sierpnia 2021; 15:16
Thomason zgadzam się, co Hause'a. To solidny rzemieślnik, nie zawodzi, a błędy nieliczne są wynikiem braku ogrania.
offline
Dodał: thomason, 1 sierpnia 2021; 13:54
A dla mnie Hause to taki żelazny rezerwowy - wchodzi i nie zawodzi, ale oczywiście każdy ma swoje zdanie.
offline
Dodał: Rbsn, 1 sierpnia 2021; 13:15
I jeszcze Cantwella nam z Norwich wciskają, jako zastępstwo JG. :)
ja myślę, że Buendia będzie grał na ŚPO, AEG jeśli go nie sprzedamy (pisze się o 20 mln euro) to będzie grał na lewym skrzydle, mam nadzieję, że nie w pierwszym składzie. Traore i Bailey na prawym skrzydle.
Gabby miał swoje ograniczenia, o których wszyscy wiemy, ale legendą jest niezaprzeczalnie. Cieszy to, że jak jednak odejdzie to nie za niską kwotę, tak jak napisał bulas. Co ma być to będzie.
Zouma 20-30 mln, wolałbym jakąś tańszą opcje, a wzmocnic pozycje defensywnego pomocnika. Bo obecnie mamy elektrycznego Nakambe i nieodpowiedzialnego Luiza. Dziwi mnie ze Bissouma się jeszcze nigdzie nie ruszył, chętnie bym go widział u nas.
offline
Dodał: Koller, 1 sierpnia 2021; 13:11
Chodzi plota, że Cantwell za 40 baniek miałby przyjść do AV. Mam nadzieje, że to plota i nieśmieszny żart. Gość jest wart max 15, ma rok kontraktu i w Championship nie błyszczał. Nawet jak Jack odejdzie to dadzą rady, Buendia, Bailey, Sanson ( on ciągle może wypalić), AEG, Traore, młodzi Ramsey, Chukwu, P-B wystarczą. Koniecznie trzeba kupić DC (mamy tylko 3 w tym House, który nie gwarantuje poziomu PL) - wystarczyłby nawet ten Tuanzebe na Loan, ale fajnie jakby to był gość, który powalczy z Konsą o pierwszy skład. Takim z prawdziwego zdarzenia DMC również bym nie pogardził. Wracając do Grealisha - Jeżeli chce tego transferu to należy mu się jak psu buda. Zarobimy dobry pieniądz, rozstajemy się w miłości, kiedyś może do nas wróci, a AV w jego miejsce kupi 3 dobrych piłkarzy. Myślę, że spokojnie możemy powalczyć o miejsca 6-8:)
offline
Dodał: thomason, 1 sierpnia 2021; 12:59
Taki Zouma jest do wzięcia moim zdaniem to niebyłby głupi ruch
offline
Dodał: thomason, 1 sierpnia 2021; 12:58
Mam nadzieję, że podpiszemy jeszcze jakiegoś środkowego obrońcę oraz przedłużymy roczną umowę z Hausem bo z samym Tyronem i Konsą to my daleko nie zajedziemy
offline
Dodał: thomason, 1 sierpnia 2021; 12:57
Mnie zastanawia co innego bo wg transfermarkt zarówno Leon, AEG, Traore oraz Buendia grają na jednej pozycji. Gdzie ich tam wszystkich nasz DS pomieści? Czy na lewej stronie po odejściu Jacka odnajdą swój potencjał?

Z legendami to jest ciężki temat. Gabby moim zdaniem był legendą a potem wieszali na nim psy, że nic nie gra, siedzi w klubie mającym problemy finansowe itp. Tutaj biegu przeciwny tj. Jacuś wyrósł ponad klub. Niech idzie - 100 m piechotą nie chodzi a my musimy przeorganizować grę. Jak zostanie też będę zadowolony. Chociaż nie powiem, że po tych wszystkich deklaracjach z przeszłości i jeszcze teraz sesje foto w nowych stronach to małe deja vu z Delpha mogło wystąpić...
offline
Dodał: Bario, 1 sierpnia 2021; 11:24
Buendia i Bailey moim zdaniem to dobre zastępstwo za JG. W obwodzie jest jeszcze Sanson, który będzie walczył o miejsce w składzie z Luizem i Nakambą. Ogólnie jeśli Jack odejdzie to faktycznie będzie dość dziwne.
offline
Dodał: bulas, 1 sierpnia 2021; 10:44
Dobrze,że nie poszedł wcześniej za czapkę gruszek...
offline
Dodał: Rbsn, 1 sierpnia 2021; 10:40
Za Baileya 30 mln funtów podobno. Myślę, że cena jest spoko jak za zawodnika tej rangi. Za wesleya daliśmy 8 mln mniej :D

Ja w temacie Jacka nie rozumiem tylko jednego. W zeszłym sezonie podpisując kontrakt mówił o wiarze w projekt budujący się w AV, co skłoniło go do złożenia podpisu. Sezon w ogólnym rozrachunku mieliśmy dobry, nie pozbyliśmy się żadnego ważnego piłkarza, a wręcz ulepszylismy skład. Dostał również propozycje nowego kontraktu, mimo, że nie było to konieczne, więc o kasę też raczej nie chodzi. Uwielbiam Jacka, ale do legendy klubu to mu jeszcze brakuje wg mnie.
offline
Dodał: Bruno., 1 sierpnia 2021; 09:51
Wiadomo ile za Leona zygniemy ? No i ciekawe jak będzie z jego pozwoleniem na pracę, ma chyba tylko paszport Jamaiki.
Faktycznie ofensywnie robi się tlok, jeśli jeszcze właściciele będą chcieli kupować (dać kasiore) to zdecydowanie kogoś do tyłu !!!
offline
Dodał: lepiej, 1 sierpnia 2021; 08:14
Bailey klepnięty. Jacek w tym tygodniu odchodzi. My szykujemy się do wyjęcia Ward-Prowsa i Cantwella. Wszystko fajnie, ale bez wzmocnienia defensywy nasza ofensywa może mieć problemy zaistnieć.
Jackowi życzę sukcesów. U Pepa powinien się jeszcze rozwinąć i zasmakować futbolu na najwyższym poziomie. Ciekawy jestem jak się odnajdzie w nowej roli i nowego sposobu gry.
Transfer Jacka może pozwolić rozwinąć się i jemu i Aston Villi. Byliśmy zbyt uzależnieni i zbyt jednowymiarowi. Gra Villi była łatwa do rozczytania i momentami irytująca.

Podoba mi się polityka ściągania młodych z dużym potencjałem i bez obawy na zainwestowanie 30-40 baniek. Jednak będę się upierał, że za plecami młodych kozaczków potrzeba kilku starych i silnych cwaniaków. Young super ruch, ale dajcie jeszcze szóstkę, która wesprze Mingsa w jego szaleństwie, a w odpowiednim momencie pacnie go w czoło i przypomni od czego jest stoper.
offline
Dodał: Rbsn, 31 lipca 2021; 17:58
Bailey naszym nowym nabytkiem. Super, ale to wiąże się ze stratą Jacka na 90 procent
offline
Dodał: thomason, 31 lipca 2021; 13:50
Uważam, że Jacuś nie da tyle MC co AV, będzie jednym wśród wielu. Jak odejdzie to szkoda, ale swoje dla klubu zrobił. Pewnie kiedyś wróci jak w mojej karierze w FM :D
Myśle jednak, że bez Jacka będziemy mieli słabszy sezon od poprzedniego niezależnie od tego kogo jeszcze pozyskamy.
offline
Dodał: Bario, 31 lipca 2021; 13:21
Znowu zagęszczają się ruchy w okół Grealisha. Czy odejdzie czy nie miejsce w top 8 będzie dla mnie dużym sukcesem w nadchodzącym sezonie, bardziej realne niestety top 10.
offline
Dodał: lepiej, 30 lipca 2021; 07:03
Sterlinga nie znoszę i nie chciałbym nawet za darmo. Na dodatek ma taki kontrakt, że rozwaliłby nam budżet. Bailey za 30 baniek? No raczej nie za AEG, którego staramy się wypchnąć tylko niestety za Jacka. Jeśli City będzie konkretne to Jacka nie utrzymamy nawet planowaną szaloną podwyżką. Mam nadzieję że nie pójdziemy na żadne wymiany, bo w tej chwili City nie ma nikogo ciekawego do zaoferowania. chyba, że de Bruyne hehe
offline
Dodał: thomason, 27 lipca 2021; 14:20
Leon Bailey blizej AV, pytanie tylko za kogo?
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 26 lipca 2021; 18:56
Ponoć Pep nie dostanie tyle kasy (czyżby FPP?), żeby zrobić takie zakupy i musi wybrać. A w takim przypadku priorytetem jest ponoć Kane, bo bardziej potrzebują rasowego napastnika. Tylko, że City nie zapłaci 160 mln, które krzyczy Tottenham.... Robi się coraz ciekawiej....
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 26 lipca 2021; 18:50
Jeśli City kupi JG i jak słychać również Kane'a i Calvert-Lewina to w takim układzie pewnie wypchną Sterlinga, dając mu jako alternatywę grzanie ławy i granie ogonów. Jeśli to się potwierdzi to nadal chętnie bym go przygarnął na Villa Park :)
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 26 lipca 2021; 18:48
Jeśli JG faktycznie odejdzie to mam nadzieję, że DS brał to pod uwagę i ma przygotowany transfer w to miejsce. Jeśli ma to być Ward-Prowse to obawiam się, że Święci nie zejdą poniżęj 60 mln wiedząc, że AV jest w pilnej potrzebie, a to zarazem ich najlepszy zawodnik. Sam W-P powinien być zainteresowany transferem, bo to tak, jak dla JG, szansa na dalszy rozwój. Obawiam się jednak, że W-P nie jest w stanie zastąpić JG.
offline
Dodał: lepiej, 26 lipca 2021; 16:41
Odszedl Terry, odejdzie Grealish i do Boxing Day będzie po Deanie. Czy wtedy JT wroci jako pierwszy czy pójdziemy tropem Evertonu i sciagniemy nazwisko, ktore nawieje przy pierwszej ofercie z topu?? Leverkusen nie chce puscic za 25 mln jakiegos Bayleya, Burnley za McNeila tez wywalulo cenę zaporową, a co z Pereyrą z WBa?? Ogladał ktos Brazylię na IO. Luiz jak gra?
offline
Dodał: thomason, 26 lipca 2021; 14:27
Terry odszedł z klubu
offline
Dodał: thomason, 25 lipca 2021; 19:38
AV kontratakuje - dajemy Jackowi 200 tys funtów tygodniówki. W Man City tylko De Bruyne i Sterling dostają więcej. Zobaczymy co wyjdzie. W kadrze Jacuś zobaczył jak to jest posiedzieć na ławce. Podobnie będzie w MC. Chociaż tam trofea zagwarantowane. Zobaczymy.
offline
Dodał: thomason, 24 lipca 2021; 11:59
Rzekomo Jacuś zaakceptował oferte kontraktu od Man City
offline
Dodał: PIT84, 23 lipca 2021; 19:32
Cieszy zwycięstwo, bramki ale to tylko sparing. Część zawodników jeszcze na wakacjach więc nie ma co się podniecać. Co do transferów nie potrzebujemy już takiej armii zaciężnej jak 2 lata temu. 3-4 transfery i wystarczy. Ewentualnie ktoś na skrzydło i defensywny pomocnik ( ale nie za wszelką cenę ) i wystarczy. Nawet przy odejściu Jacka nie popadałbym w panikę i nie szukał kogoś na siłę. Co do postawy Guilberta jak faktycznie nie daje rady to sprzedać i dać szansę 19 letniemu wychowankowi, który zbiera dobre recenzje.
offline
Dodał: Rbsn, 22 lipca 2021; 22:36
Mr HoltEnd jasne że sobie zdaje sprawę, nie podniecam się szczególnie tym wynikiem, tylko oceniałem co widzę. :) Guilbert wypadł wg mnie słabiutko, natomiast bardzo dobrze Philogene Bidace. Wesley jak był klocowaty tak nadal jest, wolę Davisa, którego chce wypożyczyć połowa Championship. Na ten moment nie mamy drugiego napastnika, bo Smith Keinana nie lubi.
Totki właśnie wypożyczają naszego starego znajomego, czyli Goliniego, do tego kupują pomocnika Sevilli i obrońcę Atalanty. Łącznie może ich to około 60 mln funta wynieść, także Levy sięgnął głęboko do portfela.
Też się zgadzam z tym, że DM oraz napastnik i możemy walczyć.
offline
Dodał: lepiej, 22 lipca 2021; 20:08
Arsenal się przebudowuje, Smith-Rowe z nową umową. Na dodatek ponoć chcą wziąć Abrahama na wypożyczene. My chcemy przygarnąć Cantwella. Jeśli Jacek zostanie to sobie Cantwell nie pogra.

Spurs mają niezły skład i nawet bez Kane'a dawali sobie radę. Na razie transferów brak, ale chyba główna batalia toczy się o Kane'a. Wilki miały za krótką ławkę na grę w Europie, ale jakoś to pociagnęli, a w ubiegłym sezonie stracili Jimeneza i Jotę, więc i tak nieźle im poszło.

Ja czekam na chama do środka pola. Trochę też na napastnika (może ten klocek z Celtiku, albo Wood) ale chyba będzie parcie na odbudowę Wesa, zeby odzyskać choć trochę kasy, a może...
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 22 lipca 2021; 19:02
Bardzo jestem ciekawy, co Santo pokaże ze Spurs. W Wolves ułożył cały zespół pod swoją taktykę, a i tak pociągnął w top ten tylko 1 sezon. Teraz ma zespół w dołku, brak kasy na zakupy i widmo utraty Kane'a, za którego moż i dostaną ze 130 mln, ale Nunez zobaczy z tego 30....
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 22 lipca 2021; 18:57
Rbsn, ale oczywiście bierzesz pod uwagę, że Walsall to nie City czy inny LFC ? Łatwo efektownie i skutecznie grać wobec przeciwnika z L2, który technicznie nie jest w stanie przeszkadzać. Co nie znaczy, że deprecjonuję trio Grealish-Buendia-Watkins. Oby jeszcze Traore zrobił taki postęp jak w zeszłym sezonie Hassan, plus ze dwa ofensywne zakupy i będzie szansa na mocne zaistnienie w pierwszej 10.
offline
Dodał: Rbsn, 21 lipca 2021; 21:08
I Buendia z drugą piękna asysta, Watkins gol. Szybko się spłaci chłopak :)
offline
Dodał: Rbsn, 21 lipca 2021; 21:04
Mr HoltEnd w grze cały czas jest Alvarez który mógłby grać z przodu. Bo zgadzam się ze tam mamy największy kłopot.
Ten Bailey byłby mega.
Kupiłem sobie subskrypcję na dzisiejszy mecz, oglądam od 20 minuty. Buendia to jest Pan piłkarz, najlepszy na boisku, cudne podanie prostopadle do Watkinsa i gol. Generalnie nie forsujemy tempa, ale różnica jakości jest ogromna między zespołami. Ramsey fajnie rozgrywa, Chukwu niewidoczny, Young się przyda na pewno.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 lipca 2021; 19:13
A media szaleją, że aż nie chce się czytać. Z ciekawszych pomysłów jest Leon Bailey z Bayernu, o którego stara się też Everton. Cena ok. 30 mln GBP.

Kolejny to Todd Cantwell z Norwich, też lewoskrzydłowy napastnik, tyle że tańszy, bo za 20 mln ponoć Norwich go puści. Obaj zawodnicy przy McNeilu są atrakcyjni cenowo, bo ponoć Burnley krzyknęło 50 mln.

Następny to Turek Attila Szalai z Fenerbahce, okazja bo tylko 13 mln GBP. Ponoć ma być alternatywą po nieudanych podchodach po Smith-Rowe'a.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 lipca 2021; 19:01
Opcją w defensywie na prawe skrzydło jest Kesler, na lewe na razie będzie Young, ale tu trzeba kogoś wstawić (kupić?). Środkowym zapasowym jest Hause, który i na lewym grał. Najgorzej wygląda ofensywa, bo ani Davis ani Ramsay ani Wesley to nie poziom PL. Nie wiadomo co zrobić z Wesleyem, bo po takiej kontuzji nikt go nie kupi, chyba że za 10% ceny naszego zakupu. Davis tylko jako zmiennik, nie wierzę w nagły wybuch talentu, choc to solidny rzemieślnik. Z Ramsaya może będzie rasowy napastnik, ale na tę chwilę może być na pół etatu. Trzeba kogoś kupić choć na 1 sezon i to najlepiej kogoś doświadczonego. Gdyby City chciało Jacka to chętnie widziałbym Sterlinga w rozliczeniu. Może warto powalczyć o Dwighta McNeila, bo wydaje się być przyszłościową inwestycją. Oczywiście jeszcze pozostaje kwestia czy kandydata zaakceptuje Lange i jego sztab psychologów.
offline
Dodał: thomason, 21 lipca 2021; 00:32
Marcus Bettinelli ostatnio Fulham. Jesteśmy nim zainteresowani jako rezerwowym golkiperem. Arsenal i Chelsea też go chcą.
offline
Dodał: Bario, 20 lipca 2021; 18:43
Sigurdsson zatrzymany przez policję, podejrzenia w sprawie materiałów pornograficznych nieletnich. Trochę kiepska sprawa. Ale tak z naszej perspektywy patrząc to Everton, który sezon temu był mocnym kandydatem do top 6 trochę się sypie. No chyba, ze Rafa to poskłada do kupy - pytanie czy jego czas już nie minął.
offline
Dodał: lepiej, 19 lipca 2021; 22:00
Huragan za cienki na Premier jak chce grać to powinien odejść. Na razie względnie cicho, ale tak jest u wszystkich. Pewnie sporo za kulisami i spodziewam się za 2 tygodnie ruszą się klocki domina.
Jeśli Pep faktycznie zauroczony Jackiem to go nie utrzymamy, ale coś mi się wydaje, że City w pierwszej kolejności powalczy o Kane'a i Jacek zostanie na Villa park. Innych nabywców brak. Liverpool nie ma kasy, Chelsea ma Mounta, Pulisicia i Ziyecha, a MU wypstrykało się na Sancho i póki nie wyczyści składu to też bez kasy. Poza tym chyba patrzą gdzie indziej.
Święci z tarapatach i co lepsi rozglądają się za wyjściem ewakuacyjnym. Kto wie może uda się wyjąć tego Ward-Prowse'a
offline
Dodał: PIT84, 19 lipca 2021; 07:59
Skoro jest chętny na Conorka to dlaczego by nie. Chłopa jeszcze ma kilka lat grania to niech wykorzysta szansę a po za tym nam wpadnie kilka groszy za niego. Co do reszty wszystko ślamazarnie sie kręci. Drużyna wróciła już do treningów oprócz Grealisha, Martineza, D. Luiza. Jacuś z kilkoma reprezentantami robią z siebie idiotów w Grecji na wakacjach. Mam nadzieje, że nikt nie znajdzie go leżącego na rano na chodniku.
offline
Dodał: thomason, 18 lipca 2021; 21:38
Szable oraz WBA chcą Connora
offline
Dodał: PIT84, 18 lipca 2021; 11:57
Vassiliev wrócił z wypożyczenia wszystko zależy jak wypadnie w przedsezonowych przygotowań. Albo zostaje u nas i będzie wchodził z ławki albo kolejne wypożyczenie. Huragan jeżeli chce coś jeszcze osiągnąć to musi to musi znaleźć sobie klub. Zastępstwo Targetta - zależy jakie zadania będzie miał A. Young. Zaryzykowałbym kogoś z akademii. Może wypali i coś będzie.
offline
Dodał: Bruno., 17 lipca 2021; 14:38
A Indiana Vassilev wrócił z wypozyczenia czy odszedł z klubu ??
Co z Huraganem, bo miał kończyć kontrakt a na transfermarktcie stoi że jeszcze ma rok, pewnie klauzula przedłużenia o rok była.
Co do obrony to zmiennik dla Targetta by się przydał, Taylor odszedł, no chyba że umieszcza tam emeryta Asha.
offline
Dodał: PIT84, 17 lipca 2021; 08:19
Wszystko zależy kto odejdzie z klubu. Problem będzie jak Jacek opuści, z drugiej strony nie dziwię mu się. Chce coś osiągnąć to pójdzie do lepszej drużyny. Kręgosłup drużyny mamy. Przydałby sie ktoś na skrzydło. Włączyłbym 3 -4 chłopaków z akademii. Napastnicy- mamy Watkinsa, do tego Wesley, Davis no i Barry. Obrona - jakiś jeszcze środkowy obrońca by sie przydał.
offline
Dodał: thomason, 15 lipca 2021; 15:28
Zastanawia mnie pomysł na dalsze ruchy. Bo w chwili obecnej mamy 2 GK gwarantujących poziom PL (Steer to nie wiadoma, ale zaliczam go jednak). Ponadto mamy 3 środkowych obrońców. Reszta to młodzież. Ciekawi mnie jaki jest na to plan bo robi się dosyć dziwna struktura składu względem zajmowanych przez piłkarzy pozycji na boisku. A może ja czegoś nie wiem? :P Moim zdaniem to trochę liczenie na brak kontuzji, kartek, formę itp. Z drugiej strony to DS niechętnie korzysta z rezerwowych. Jakie jest Wasze zdanie?
offline
Dodał: Rbsn, 15 lipca 2021; 15:05
Najbardziej boli to, że Southgate grając taką kaszanę, obronił się wynikami. Ja myślę, że z tym składem i Franek Smuda by dotarł do finału. Dopóki on będzie selekcjonerem, dopóty Jacek nie będzie podstawowym zawodnikiem. Obym się mylił...
Foden na dobrą sprawę, poza pierwszym meczem na którym się spalił, nie dostał więcej szans. Szkoda, bo zawsze przyjemnie się patrzy na jego grę.

ESR zostaje w Arsenalu, o JWP ucichło, od czasu do czasu coś rzucą o Abrahamie. Julian Alvarez na razie najbliżej podpisu.
Generalnie konkretów brak.

Jak Wam się podobają stroje? Pierwsza moja reakcja była negatywna, ale w sumie nie jest źle, chyba zamówię. Jak zobaczyłem filmik z prezentacją, gdzie pojawił się Jacek w nowej koszulce i napis "I LOVE PLAYING FOR THIS CLUB" to stałem się jeszcze spokojniejszy o podpis pod nowym kontraktem. :) To nie Delph
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 15 lipca 2021; 12:48
Nie odmawiam Sterlingowi umiejętności, ale w tych meczach nie grał po prostu zespołowo. Fakt, że notorycznie nie był na swojej nominalnej pozycji. W meczu z Niemcami było OK, jak wszedł Jack, potrafił rozegrać i bramki zdobyli i Sterling i Kane. W meczu z Duńczykami znów było wejście Jacka, ale Sterling pozostał na prawym skrzydle i wszystkie ataki szły tym skrzydłem. To po co było wpuszczać Jacka ??? No i Sterling nic nie ustrzelił (karny odpuszczam). Kane też nie był na swojej pozycji, wyraźnie brakowało mu wsparcia 2. linii (Rice & Philips) i przez to się chłop naganiał mało produktywnie. A co do Mounta i Fodena to chyba dwie największe nadzieje i dwa największe rozczarowania.
offline
Dodał: Rbsn, 14 lipca 2021; 22:45
Mr HoltEnd - Sterling, poza pierwszym meczem, jak dla mnie zagrał dobry turniej, mimo że go nie trawię. Jego kiwki i przetrzymywanie piłki mogą bardzo drażnić, ale jednak dzięki duzej ruchliwości w ofensywie potrafi się znaleźć w wielu sytuacjach, w których Jacek by się nie znalazł. Trochę też lepiej sprawuje się w defensywie. Gdyby nie opinia nurka, uzyskałby jeszcze ze dwa karne.
Bardziej skupiłbym się na zmianie drugiego skrzydła, które nie trybilo. Tak jak napisałeś, Saka grał bardzo słabo, Sancho też nie porwał jak już dostał szansę. Jackowi poprostu te miejsce w składzie się należało, no ale Southgate upatrzył sobie w nim jokera... Inna sprawa, że jeśli nie prawe skrzydło, to powinien zająć miejsce Mounta który był zwyczajnie bezproduktywny. Kane lepiej rozgrywał od niego..
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 14 lipca 2021; 20:46
Rbsn - a co do piłki przy nodze, to co powiesz o grze Sterlinga, który jak dostał piłkę to nikogo nie widział i szedł na przebój, czasem zatrzymując się już za linią końcową... I to jakoś drogiemu Garretowi nie przeszkadzało wystawiać go w każdym meczu.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 14 lipca 2021; 20:19
Rbsn - zgadzam się w pełni. Wspierałem drużynę angielską, ale myśl, że to bydło będzie się cieszyło z mistrzostwa była mi niemiła.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 14 lipca 2021; 20:18
PIT - S'gate nie cierpi Jacka, pisałem o tym. Tych, których nie lubi, nie wystawia, chyba że już musi. Ewidentnie promował słabego w każdym meczu Philipsa czy Sakę. Demolowali Włochów w pierwszej połowie i zamiast do końca wkręcić ich w murawę to genialna taktyka S'gate'a ale Steve Bruce umożliwiła Włochom przejście do ofensywy, a że grac i strzelać potrafią to skopali Anglików. I kiedy w dogrywce Mancini wzmacniał ofensywę, to S'gate nie reagował.
offline
Dodał: Rbsn, 13 lipca 2021; 21:31
Szkoda naszych chłopaków, ale cieszę się że Anglicy przegrali. Za to bydło pod stadionem i na mieście.
Zgadzam się, Southgate nie lubi Jacka, zresztą też pewnie z tego względu, że nie pasuje do jego taktyki. On lubi mieć piłkę przy nodze, a nie lubi za nią biegać i zakładać pressing. A Anglicy dupa na swojej połowie i biegaj za piłka. Generalnie pokazuje w tych meczach jakieś 50 procent swoich możliwości mimo niezłych liczb.
Uważam, że jeśli poszedłby do topki, mógłby przepaść. Tam nie dostanie takiej swobody jaka ma w AV i nie będzie tym jedynym i najlepszym, tylko będzie jedna z wielu gwiazd.
Inna sprawa, że już podobno czeka na niego w klubie propozycja nowego kontraktu. Niech wraca z wakacji i podpisuje. :)
Nie mogę się doczekać nowego sezonu, jeszcze jeden/dwa dobre zakupy i możemy walczyć o Europę.
Jutro prezentacja strojów na ten sezon.
offline
Dodał: PIT84, 13 lipca 2021; 19:30
Trochę szkoda Anglików ale jak się gra to nie dziwie się, że przegrywają. Poza tym decydujący karny wykonuje młody niedoświadczony zawodnik to czasami tak bywa. Podobno Jacuś chciał strzelać wcześniej niż jego kolej ale nie dano mu szansy ( w lidze nie zawsze udaje mu się pokonać bramkarza gości z 11 metrów ). Mam wrażenie, że Gareth nie przepada za naszym kapitanem.
Euro skończone, za miesiąc wraca liga i 14 sierpnia gramy z Watfordem.
offline
Dodał: lepiej, 12 lipca 2021; 08:21
Kto nie ryzykuje nie pije szampana. Anglicy ślizgali się na 1-0 do finału, ale wygrał futbol. Nie przepadam za Włochami, ale w drugiej połowie rozklepali angielski autobus. Przy takim potencjale ofensywnym grać taką padlinę (murarkę) to zbrodnia, która słusznie została ukarana. Southgate sam się wczoraj przelicytował. Zmiany w 119 minucie "genialne." Jeszcze tylko brakowało, żeby Rashford wszedł za Jacka.
offline
Dodał: thomason, 12 lipca 2021; 02:19
Wczoraj Emi klasa. Zasłużył jak nikt. Czyste konto i mistrz z Argentyną. Doceniony przez Messiego.

Anglii szkoda komentować w ogóle :d Szkoda Jacka i Tyrona jednak. GS wuefista.

Kalinic idzie do Hajduka Split na wypozyczenie
offline
Dodał: Rbsn, 11 lipca 2021; 19:47
Oczywiście mowa o warunkach kontraktu :) w swoim kontrakcie z River Plate miał zawarta klauzulę około 15 mln euro. Gdzieś na Twitterze kibice River pisali, że to duża promocja
offline
Dodał: Rbsn, 11 lipca 2021; 19:45
Ponoć osiągnęliśmy porozumienie z Julianem Alvarezem.
offline
Dodał: thomason, 10 lipca 2021; 16:45
31 lipca sparing z Bristol City
offline
Dodał: lepiej, 9 lipca 2021; 00:03
Żeby nie było. Wk.. mnie jak Southgate prowadzi kadrę z takim potencjałem ludzkim, ale... wyniki ma. Angole zamiast równać do hasla gramy jak nigdy odpadamy jak zawsze tym razem cynicznie śliżnęli się do finału. Owszem brzydko, z pomocą sędziowską, ale w sumie byli lepsi od Duńczyków i Niemców. Padolino grają też Włosi, więc finał dramatyczny z aktorskimi popisami. Choojowy taki futbol, ale jeśli Anglia zdobędzie majstra to kto bedzie to pamiętal za 5, 10 20 lat?? A Jacek szalal po karnym, a po koncowym gwizdku wygladał na zdeptanego. , ale generał GS wygrywa wielką wojnę, a żołnierze muszą się podporządkować
offline
Dodał: bulas, 8 lipca 2021; 21:39
he he...masz rację Helmut
offline
Dodał: Helmut, 8 lipca 2021; 17:45
Bulas pls, nie dowalaj cipkom a tym bardziej babciom klozetowym. Nie zasłużyły na to, a szanowny Pan Trenejro to w pewnych kwestiach mógłby się od nich uczyć.
offline
Dodał: thomason, 8 lipca 2021; 01:10
A nasz Jacuś dostał wędke :D
offline
Dodał: bulas, 7 lipca 2021; 23:43
Anglicy weszli do finału ale co ta pizda robi...ta babcia klozetowa a nie trener.Ale wszyscy bedą pisać jak to southgate wygrał...
offline
Dodał: Bruno., 7 lipca 2021; 21:46
Fakt, Kalinic wrócił z wypozyczenia, ale pewnie będzie chciał odejść żeby grać, był na Euro jako rezerwowy.

Bario
W lidze wszystkie mecze rozegrał Martinez, w Pucharze Ligi grał, tak źle to nie wyglądało, ale mówiąc o daniu szansy miałem na myśli Premier League no ale Argentynczyka tylko kontuzja może wyeliminować. W sezonie 2019/ 20 zagrał bodaj 7 minut i złapał kilku miesięczną kontuzje, więc szansy nie miał.
offline
Dodał: thomason, 7 lipca 2021; 20:56
A co z Lovre Kaliniciem? z tego co wiem to jest wciaz bramkarz AV
offline
Dodał: Bario, 7 lipca 2021; 20:45
Jeżeli Jack faktycznie odejdzie to jakoś przeżyjemy. Chociaż wątpie. Niemniej jednak droga Leicester wydaje się tą najbardziej zrównoważoną. Lisy po zdobyciu mistrzostwa prowadzą naprawdę rozsądną strategię.
offline
Dodał: Bario, 7 lipca 2021; 20:43
Bruno - z tego co pamiętam Steer dostał jednak szansę w ubiegłym sezonie i nie za dobrze się spisał. Jedyne co lubię w tym bramkarzu to sentyment za awans i karne z WBA, ale nie możemy na siłę trzymać tego typu zawodników, jeśli mamy europejskie aspiracje.
offline
Dodał: PIT84, 7 lipca 2021; 20:02
Co do reszty transferów więcej plotek. Media ostro zabierają nam Jacka za 100 mln do City. Wszystko wyjaśni sie po Euro.
offline
Dodał: PIT84, 7 lipca 2021; 20:01
Szykuje nam się ciekawy bramkarz oby nie spoczął na laurach. Wiem, jestem minimalistą i nie lubię wydawać zbędnie kasy ale na rezerwowego dałbym Steara, owszem kilkanaście meczów na zapleczu to nie to samo co Premier League ale chłop wie za co mu płacą i powinien się wywiązać z zadań. Jak spisze się w pucharach to może otworzyć mu szansę na transfer. Co do 3 to albo wychowanek albo jakiś emeryt bez kontraktu.
offline
Dodał: Bruno., 7 lipca 2021; 18:23
MAESTRO. !!!!!!!

Super. Normalnie w Arsenalu nie wiedzieli chyba kogo mają.
Nie szukalbym jakiegoś Henesseya, numerem 2 powinien być Steer należy mu się to, nawet nie wiemy jak by mu poszło w bramce bo nie dostaje szans. Pewnie że nr 3 jest w długim sezonie potrzebny, może nie trzeba było się pozbywać Sarkica.
offline
Dodał: bulas, 7 lipca 2021; 17:14
PIT84 właśnie o tym usłyszałem...fajnie.
offline
Dodał: PIT84, 7 lipca 2021; 14:22
Emiliano Martinez w meczu Copa America w meczu z Kolumbią podczas rzutów karnych obronił 3 z 5. No no niedługo zaczną o niego pytać mocarne kluby.
offline
Dodał: PIT84, 7 lipca 2021; 12:36
Jesteśmy zainteresowany byłym bramkarzem Crystal Palace - W. Hennesey. Walijczyk jest wolnym agentem. Szukamy zastępstwa dla E. Martineza. Faktycznie został J. Stear. Ewentualnie dać szansę na 3 bramkarza V. Sinisalo. Reperezentant Finlandii w ubiegłym sezonie na wypożyczeniu w Szkocji zbierał dobre oceny. Wróża mu dużą karierę, ile razy to już słyszeliśmy.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 2 lipca 2021; 21:09
Mogą być zakusy na Mngsa i McGinna i oczywiście Grealisha. Mings jest raczej nie do wyjęcia, ale McGinnavmoże skusić marka LFC. Szacunkowa cena to 60 mln. Wątpliwe jednak, by LFC chciał tyle wydać. Temat Tuanzebe wraca przez ploty o zainteresowaniu Mingsem.

Davis idzie pograć do CL, gdzie chyba jego miejsce i już wrócił temat Abrahama. To chyba nie jest najlepsza opcja, bo Tammy nie ukrywa, że chce zostać w Londynie. Tyle, że jak będzie grymasił to w przyszłym sezoniebmoże pójść na wypożyczenie na jakieś zadoopie. Cały czas wałkowany jest temat Ward-Prowse'a i Smith-Rowe'a, a pomimo otwarcia okna transferowego na zakupy spoza Wysp to żaeen gorący temat nie wypłynął.
offline
Dodał: thomason, 2 lipca 2021; 19:22
Zaawansowane rozmowy w sprawie Tammiego - 38 mln. Ciekawe na ile to realne.

Podobne rewelacje czytałem 2 dni temu o Jacku, że w poniedzialek ma być ogłoszony przez City.
offline
Dodał: thomason, 2 lipca 2021; 14:42
4 sparingi potwierdzone:
Wednesday, July 21 (ko 7.30pm) - Walsall (A)

Saturday, July 24 (ko 3pm) - Stoke City (A)

Wednesday, July 28 (ko 1pm) - Nottingham Forest (H – Bodymoor Heath)

Saturday, August 7 (ko 3pm) - Sevilla (H – Villa Park)
offline
Dodał: thomason, 30 czerwca 2021; 10:27
Niby ma naciskac razem z Konsa wlasnie na Mingsa i Konse. Natomiast to sa tez gorace kaski na rynku transferowym, Tyrone gral w pierwszym skladzie na euro, Konsa wiek i mega progress. Natomiast mamy 3 stoperow na poziomie PL i trzeba kogos zakupic bo na tej pozycji brac jakiegos mlodziana z akademii to jest mega ryzyko
offline
Dodał: lepiej, 30 czerwca 2021; 09:45
Rośnie hajp na Jacka. Z Niemcami wszedł jako joker i jest mocno pompowany przez kibiców i dziennikarzy, że Southgate dureń i trzyma go na ławce. Plota z Tuanzebe może wskazywać, że są jakieś ruchy wokół Mingsa lub Konsy, bo w tej chwili Tuanzebe jako 3 czy 4 obrońca więc po co miały przychodzić.
offline
Dodał: thomason, 29 czerwca 2021; 15:15
Wraca temat Tuanzebe
offline
Dodał: PIT84, 26 czerwca 2021; 21:17
Coraz głośniej o transferze Jacka tym razem niby City ma za niego dać 100 mln funtów.
offline
Dodał: thomason, 23 czerwca 2021; 14:27
JT z licencja UEFA pro, ciekawe czy zdecyduje sie w najbliższym czasie na samodzielna kariere
offline
Dodał: thomason, 23 czerwca 2021; 12:35
Klopp chce pokryć stratę Giniego co poszedł do PSG Jaśkiem McGinnem. My chcemy 45-50 mln. Live jednak nie ma kasy. Muszą zacząć sprzedawać. Co na to sam zawodnik? Nie wiaodomo.
offline
Dodał: Rbsn, 22 czerwca 2021; 18:23
Julian Alvarez-20 letni prawy skrzydlowy/napastnik blisko przenosin z River Plate do nas. Kwota 15 mln funtów. Obejrzałem na YouTube jego skillsy i myślę, że byłby to ciekawy transfer. Czyli co, żegnamy się z El Ghazim?
Rashica chyba jako zastępstwo za Buendie. Za 9 mln to nie dużo, ale faktycznie takich kręcących nosem nam nie trzeba.
Ciekawe czy młodzież dostanie szanse, patrząc jak. Chcemy się zbroić
offline
Dodał: lepiej, 22 czerwca 2021; 17:45
Rashica nie chciał iść rok temu do Villi, bo bał się walki o utrzymanie. Noi był za drogi. Więc teraz za 9 baniek poszedł do Norwich. Uff jak dobrze, że nie zgarnęliśmy takiego dzbana primadonnę.
Smith Rowe na 10, lepszy od Barkleya.
Ward-Prowse hmm nie pogardzę, ale w tej chwili to nie bardzo wiem gdzie miałby grać. Za Luiza? Wtedy na środku nadal będziemy mieć dwóch małych. Czy to źle? Nie, ale w polu karnym to będzie nam brakować centymetrów i wtedy po co dośrodkowywać? Chyba, że weźmiemy tego Wooda, a wtedy po co nam Smith -Rowe. Jako długofalowe zastepstwo za Jacka fajnie, ale co na to SR?? No chyba, że to takie sondowanie coijak gdyby jednak ktoś Grealisha wykupił, w co coraz mniej wierzę.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 czerwca 2021; 20:26
A Ward-Prowse jest ponoć zainteresowany transferem do AV, jeśli oferta cenowa będzie korzystna dla klubu. Oby Święci nie wpadli w amok i nie krzyknęli 50 mln...
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 czerwca 2021; 20:19
Co do występów Jacka, to na pewno nie pomaga mu coraz głośniejszy konflikt z Southgatem, który nie ukrywa, że nie ma zaufania do Jacka, choć docenia jego talent i umiejętności. Z kolei Jack oskarża S. o forsowanie swoich ulubieńców, nawet bez rozsądnej oceny, czego przykładem ma być Jordan Henderson, który dopiero co powrócił po ciężkiej kontuzji. Innym faworytem ma być Mason Mount, a do grona pewniaków na występ zalicza się też Sterling i Trippier.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 czerwca 2021; 20:07
Nie bardzo widzę sens kupowania S-R. Dubluje pozycję z Buendią, a zapasie jest jeszcz Sanson. To już lepiej podkręcić fundusz o 5 mln i spróbować jeszcze raz Warda-P, jest bardziej uniwersalny i doświadczony.
offline
Dodał: thomason, 21 czerwca 2021; 15:49
Julián Álvarez skrzydłowy River Plate, startujemy po niego razem z Ajaxem
offline
Dodał: thomason, 21 czerwca 2021; 15:46
Dajemy £30m za Smith-Rowe'a
offline
Dodał: VPK, 19 czerwca 2021; 16:12
Ja bym tam po Jacusiu nie jechał, bo chociaż próbował, był aktywny.
Nie jest łatwo wejść z ławki w taki mecz i przy tak nabuzowanych rywalach zostać zbawcą.
offline
Dodał: Bruno., 19 czerwca 2021; 12:10
Kane to akurat był do zmiany od początku, słaby. Szkoda bo Foden mógł zagrać na szpicy byłoby więcej pożytku, Ginny i Mings super.
offline
Dodał: lepiej, 19 czerwca 2021; 11:29
Jesli Luiz out to czekam właśnie na konkretną szostke, bo Luiz ani to szostka ani ósemka.
W meczu Anglii ze Szkocją to pokazał się Mings, bo nie gwiazdorzył i Ginny, bo pracowal jak dzik. Za to Jacek wszedł i nic nie wniósl, ale zabrano mu Kane'a i nie miał z kim pograć. Southgate porobil idiotyczne zmiany
offline
Dodał: VPK, 18 czerwca 2021; 22:54
W wielkich derbach GB towarzystwo z Villa Park było dziś widoczne.
offline
Dodał: thomason, 18 czerwca 2021; 18:59
Engels potwierdzony przez Antwerpie
offline
Dodał: thomason, 18 czerwca 2021; 18:37
AV doszła do porozumienia z Royal Antwerp w sprawie transferu Engelsa jeśli zda testy medyczne w tym tygodniu.

W takim razie czeka nas transfer stopera, bo zostaje nam Mings, Konsa oraz Hause z roczną umową. Mam nadzieję, że przedłużą ten kontrakt, bo jako 1 zmiennik w obronie jest to naprawdę dobra opcja.
offline
Dodał: thomason, 18 czerwca 2021; 13:42
Lepieju jeśli Luiz out to kto na szóstkę? No na electrico-Nakambę to ja nie liczę
offline
Dodał: lepiej, 18 czerwca 2021; 07:03
Luiz do Romy?? Jose bierz, nie krepuj się. Nie jestem fanem Brazylijczyka.
Dobry piłkarz z potencjałem, ale do walki o utrzymanie. Gdy nam się priorytety przestawiły to jako szóstka Luiz nie daje odpowiedniej jakości.
offline
Dodał: lepiej, 18 czerwca 2021; 06:56
McNeil na uzupełnienie składu. Nie jest piłkrzem "must have" Fakt, u nas placu by nie miał. Jak pryjdzie to fajnie jak nie to płakać nie będę.

Ash jako uzupełnienie składu rewelacja. Może się w końcu nauczą od niego dośrodkowywać.

Jeśli udaloby nam się wyciągnąć Smith-Rowe z Arsenalu to poszedłby potężny sygnał, że Villa buduje potęgę. Chłopak ma potencjał być za 2 lata być piłkarzem formatu Jacka. Gdyby poszła plota, że się interesujemy to machnałbym ręką, ale skoro złożyliśmy ofertę to temat nawet w kategorii zagrywki marketingowej poszedł grubo.
Szklany Ramsey?? Nie, dziękuję. Hehe się porobiło, że tak gymasimy
offline
Dodał: VTID, 17 czerwca 2021; 23:47
Tez to gdzies czytalam. Moim zdaniem nie ma tematu. Natomiast ewidentnie szykujemy sie na kolejny sezon z perspektywa 'bez Jacka', ale to zalezy od finalnej pozycji w tabeli. Zreszta Jack nie sprawia wrazenia kogos kto chce odejsc. Byla mowa o Spurs gdybysmy zbankrutowali 2 lata temu i przyznal, ze wtedy musialby isc, zeby AV zarobila cos, ale ze zlamaloby mu to serce.
offline
Dodał: thomason, 17 czerwca 2021; 22:42
mi gdzieś śmignęło, że nie ma w ogole tematu sprzedaży Jacka w tym sezonie. Takie jest stanowisko właścicieli
offline
Dodał: VTID, 17 czerwca 2021; 22:30
lepieju, a dlaczego oslupiales na plote o Smith-Rowe? Jego agent pracuje nad przedluzeniem umowy z Arse do 2026, wiec to na bank jego zagrywka. Ward-Prowse tez nie do wyjecia.
offline
Dodał: Rbsn, 17 czerwca 2021; 22:28
Mr HoltEnd fakt, jeśli Jacka nie będzie, to wtedy trzeba czymś załatać te dziurę. Wtedy Mcneil na pewno będzie lepsza, a na pewno bardziej wszechstronną opcja, jak AEG. Ja wierzę, że zostanie. Dziś gdzieś czytałem, że pieniądze które wydajemy, nie idą z kasy która dostaniemy za Jacka i że nie ma w planach jego sprzedaży.
Co do Ramseya to w Arsenalu poradził sobie i to wyśmienicie. Chyba że coś przeoczyłem :D no ale fakt, ciasno w środku i jest jeszcze Sanson i Młody Ramsey, który pewnie pójdzie na wypożyczenie
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 17 czerwca 2021; 22:16
Jak dla mnie to transfer Ramseya byłby kompletnie bez sensu. Mamy Luiza i Buendię na środek i nie potrzeba nam 30-latka, który nie poradził sobie w Arsenalu. Poza tym ma kontrakt do 2023 r. i są lepsze możliwości wykorzystania 25-30 mln
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 17 czerwca 2021; 22:10
A Ashley to był zawsze dobry duch driżuny i wprowadzał w szatni mnóstwo luzu, radości i motywacji. I to się chyba nie zmieni, w końcu wrócił do swojej kolebki. Na pewno nie będzie grał pełnych 90 minut, ale jest świetny technicznie, wciąż szybki i doskonały aktor. W dodatku potrafi grać i jako ofensywny i defensywny pomocnik. Młodzież ma szansę wiele się nauczyć. No i co ważne to transfer free.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 17 czerwca 2021; 22:05
Z McNeilem na razie cisza, szkoda. Celujemy w 2-3 grube zakupy, na które pójdzie ze 100 mln. No, ale chyba doszliśmy do etapu, w którym bez takiej kasy na rzeczywiste wzmocnienia nie wskoczymy do top ten. I nie chodzi o to, żeby wejść, ale żeby to było pewne i stabilne miejsce, kolejny przyczółek do "żabiego skoku", tym razem już w top 6.

A McNeil jest idealny jako napastnik na lewym skrzydle za AEGa, a spokojnie może też grać niżej, gdy zabraknie Jacka. I chyba taki jest zamysł Deana, żeby powoli kompletować drużynę, która będzie potrafiła grać bez Jacka. A Word-Prowse to trochę trudny temat do ugryzienia. Zaoferowaliśmy za mało, myślę że rozmowy mogą się zacząć od 35 mln
offline
Dodał: Rbsn, 17 czerwca 2021; 21:53
Lepiej, sądzisz ze Young wrócił do nas z myślą o grze w pierwszej jedenastce? Nie sądzę. Może jakby poszedł do takiego Crystal Palace, to prędzej.
Z dragalem, albo poprostu bykiem w środku się zgadzam, ale pytanie gdzie widziałbyś McNeila? Dla młodego najważniejsza gra, a u nas nie wiedziałbym za kogo go upchnąć.
offline
Dodał: lepiej, 17 czerwca 2021; 21:44
Nie wpadłem w zachwyt nad powrotem Asha. Jego padlino w końcowych miesiącach pobytu na Villa Park i odejście do MU pozostawiły niesmak. Nie widzę go w pierwszej jedenastce. Czy ego nie rozpieprzy ławki, na której przyjdzie mu siedzieć? Jeśli przyjmie role mentora dla młodszych piłkarzy i jokera w talli DS to może być super transfe, a jeśli nie?
Czekam na drągala, McNeila i osłupiałem na plotę o Smith-Rowe
offline
Dodał: Rbsn, 17 czerwca 2021; 21:41
Ależ to byłby zakup!
Ramsey głównie siedział, chociaż kontuzje się zdarzały. Włoska liga ewidentnie nie dla niego.
Tylko jak ich wszystkich pomieścić? Szkoda byłoby posadzić na ławce Bertranda, albo Janka.
offline
Dodał: thomason, 17 czerwca 2021; 21:14
Idziemy baaardzo grubo. Chcemy Aarona Ramseya z Juve. Chociaż ostatnio to chyba wiecej sie leczył?
offline
Dodał: Rbsn, 17 czerwca 2021; 21:11
Young!!!! Początki mojego kibicowania się przypominają. Wydaje się, że to bardzo dobry zakup, dla niego to ponoć była bardzo latwa decyzja. Myślę, że będzie oddawał całe serducho na boisku. :)

Luiz nie będzie tańszy jak 25-30 mln, więc myślę, że Roma nie wyłoży takiej kasy na zawodnika, który jeszcze nie pokazał pełni swoich możliwości.

Kto następny? O Abrahamie ucichlo, Smith Rowe i Ward Prowse mało realni.
Nie mogę się doczekać rozpoczęcia sezonu, z każdym dniem i transferem moje oczekiwania wobec przyszłych rozgrywek wzrastają. Na te porę widzę nas w europejskich pucharach :D
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 17 czerwca 2021; 20:31
Welcome back, Ashley !!!
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 17 czerwca 2021; 20:30
Niech już ten Mourinho przestanie żebrać. Luiz nigdzie się nie wybiera.
offline
Dodał: VTID, 17 czerwca 2021; 20:24
Wrocil :) Kurcze, ale sie wzruszylam.
offline
Dodał: thomason, 17 czerwca 2021; 20:15
Luiz ponoć powołany na IO. Czuje, że na początku sezonu go zabraknie, chociaż nie znam szczegółowego kalendarza.
offline
Dodał: thomason, 17 czerwca 2021; 20:11
Umowa ponoć na rok z możliwością przedłużenia na kolejny sezon
offline
Dodał: thomason, 17 czerwca 2021; 20:10
Ash potwierdzony. Dla mnie to taka mała legenda klubu, bo jak zacząłem śledzić poczynania AV to tam wymiatał na skrzydełku :D Pokryje lewą pomoc i obrone, nie trzeba będzie wydawać hajsu na kolege dla Targetta.
offline
Dodał: thomason, 17 czerwca 2021; 16:17
La Gazzetta dello Sport: Występujący w Aston Villi Douglas Luiz, to dla AS Romy alternatywa w razie niepowodzenia transferu Granita Xhaki.
offline
Dodał: thomason, 17 czerwca 2021; 16:05
W ogóle to jest terminarz i chyba pierwsze trzy mecze 9 punktów? :D

Później bedzie ciężko, ale jest szansa znów dobrze rozpocząć sezon
offline
Dodał: VTID, 17 czerwca 2021; 13:41
Jeszcze tylko testy medyczne.
offline
Dodał: thomason, 17 czerwca 2021; 00:25
Kiedyś pisałem co sądzicie na powrót Asha Younga i... może wypali. Zawodnik Interu, przyczynił sie do scudetto, nawet w ostatnim meczu sezonu trafił. Inter chce go na kolejny sezon, Watford złożył oferte. Burnley to samo. Tutaj sie przekonywał wlasnie do Burnley z uwagi na trenera. Gdy Young wchodził do Watfordu Dyche był chyba tam kapitanem. No i do gry weszła Villa i Ashley zmienił zdanie
offline
Dodał: VTID, 16 czerwca 2021; 23:37
Podobno Arsenal odrzucil nasza oferte 25 mil za Emiego Rowe-Smithsa czy jak mu tam. Nie wiem czy dziennikarze i agenci wyweszyli, ze jednak stac nas i mamy ambicje czy pismaki celuja w kazdego Emiego.
offline
Dodał: VPK, 14 czerwca 2021; 16:29
Za to McGinn & reszta Szkotów nie wyglądają, jakby mieli zostać bohaterami mistrzostw.
offline
Dodał: Bario, 14 czerwca 2021; 13:54
Jak zwykle zgadzam się z MrHE - Jack nigdzie nie odejdzie.
Mings ma szanse zostać jednym z bohaterów Anglików, ciekawe czy Grealish dostanie jakieś minuty w następnych spotkaniach.
offline
Dodał: lepiej, 13 czerwca 2021; 17:14
Nie ma Maguirea to zagrał Mings. Dobrze zagrał, ale też Chorwaci tak na prawdę nie zagrozili Anglikom. Jacek wyglada na piłkarza niechcianego albo inaczej dalszego wyboru. Szkoda z perspektywy Jacka. Dobrze z perspektywy AVFC.
Southgate potwierdza, że to nudziarz 1-0. Do czasu. Anglicy max półfinał mimo, że grają u siebie
offline
Dodał: Rbsn, 13 czerwca 2021; 15:45
Mings w pierwszej połowie najlepszy na boisku
offline
Dodał: Rbsn, 13 czerwca 2021; 13:50
Z tym brytyjskim Smudą na ławce, Southgatem to Jacek może nie mieć szans żeby odpalić. Mings pierwszy skład, Jacek na ławce, a na boisku marny w tym sezonie Sterling
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 13 czerwca 2021; 12:06
Zgadzam się, że pozbycie się Sterlinga zwolniłoby sporo środków w City i pozwoliłoby i na zakup utrzymanie Jacka i na trzymanie na dystans FA. Tyle, że znów wraca pytanie: kogo stać na transfer za 120-150 mln i tygodniówkę 250-300 tys. ? I to musi być drużyna, która w dodatku potrzebuje takiego napastnika na ściśle określoną pozycję, bo Raheem nie jest asem mobilności na boisku. I oczywiście jest jeszcze kwestia akceptacji przeprowadzki przez Raheem. Za dużo czynników musi być spełnionych, żeby to się spełniło.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 13 czerwca 2021; 12:01
Jack nie przejdzie do City, przynajmniej nie w tym sezonie. Widzi, że z AV, która znów się wzmocniła ma szansę sięgnąć jeszcze wyżej i zbudować swojemu klubowi, z którym jest związany od dziecka, silną, przynależna historycznie pozycję. i nie jest kwestią cena transferu tylko pozycja i tygodniówki. Jeśli Pep zaoferuje mu opaskę kapitana i da ze 300-350 tys. tygodniówki to wtedy Jack pewnie to rozważy. Niemniej, City ma kafaniec i nie moze przekroczyć pewnego poziomu kosztów, bo FA im się w końcu dobierze do tyłka. A ewentualny zakup Jamesa i Dwighta ma być raczej ruchem wyprzedzającym, przygotowującym drużynę na odejście Jacka w przyszłym sezonie.
offline
Dodał: lepiej, 13 czerwca 2021; 11:19
Czy Jacek zostanie czy odejdzie to kwestia ceny. Jak Pep wypchnie Sterlinga i nie skusi Haalanda to pożegnamy Jacka. Utd chyba ma priorytety gdzie indziej, ale jak Jacek na Euro ppzamiata to kolejka chetnych może wzrosnąć i gdy przyjdą grube kotlety z pełnymi walizkami to nie zatrzymamy Jacka. Myślę, że przymiarki do Ward-Prawsa to taki scenariusz na zespól bez Grealisha.
Nadal uważam, że priorytetem jest tur na DM. I nie jakiś gówniarz z Metz tylko doświadczony cwaniak co wyczysci przedpole, powalczy o górne piłki w środkowym kole i doda wzrostu w obu jedenastkach.
offline
Dodał: bulas, 12 czerwca 2021; 18:42
Bario chyba pomyliłeś z Oliwerem Zychem ;)
offline
Dodał: Bario, 12 czerwca 2021; 15:07
Harry Kane jest nietykalny. Myślę, że Grealish również. Jack zdecydowanie najlepiej czuje się, gdy schodzi z lewej strony, a dla mnie to jedyne miejsce, gdzie może grać Rashford. Marcus, gdy gra na prawej stronie, jest kompletnie zagubiony. Dynamika zespołu z Rashfordem na prawej nie jest odpowiednia, to nie działa. Musi grać z lewej, wbiegając do ataku, gdy Harry Kane cofa się głębiej. Jednak Grealish jest dla mnie niesamowity. To, co potrafi wykreować, jego mentalność. To wszystko mówi do innych „daj mi piłkę”. Nie lubię porównywać piłkarzy, szczególnie ze zwycięzcami Złotej Piłki, ale Grealish przypomina mi Figo – sposób, w jaki zdobywa piłkę i atakuje, jak swoim stylem gry wymusza faule i zdobywa rzuty karne dla swojej drużyny. - Jose Mourinho
Serce rośnie :D
offline
Dodał: Bario, 11 czerwca 2021; 11:52
Nie wiem czy ktoś wspominał wcześniej ale w naszej młodzieżówce gra polski bramkarz Filip Marshall - z tego co udało mi się dowiedzieć reprezentuje on również naszą reprezentacje U19.
offline
Dodał: thomason, 10 czerwca 2021; 23:19
Oficjalka potwierdzila transfer Buendii, czekamy co dalej z JWP oraz Sarrem
offline
Dodał: VTID, 10 czerwca 2021; 22:41
Przesadzilam z ta Turcja, moze Chiny, kraje arabskie.
offline
Dodał: VTID, 10 czerwca 2021; 22:39
Dobre zarty, Skonczy w League 1 albo w Turcji.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 10 czerwca 2021; 19:27
Czyżby Joshua, mający 29 lat, dostrzegł że wobec cyrków w Evertonie trzeba się ewakuować i jeśli jeszcze ma coś osiągnąć to pozostaje AV ?
offline
Dodał: VTID, 10 czerwca 2021; 18:36
Sarr jest bardzo prawdopodobny.
offline
Dodał: Rbsn, 10 czerwca 2021; 13:14
Duża szansa na zakontraktowanie Josha Kinga za free. Jeszcze sezon temu rozważaliśmy jego zakup za kilkanaście milionów. Myślę, że dalby więcej niż Wesley, no i przy absencji Watkinsa powinien jako tako rozwiązać problem.
offline
Dodał: Bario, 10 czerwca 2021; 08:48
Jeśli chodzi o plotki to interesujemy się defensywnym pomocnikiem Matar Sarrem - 18 latek rozegrał w FC Metz 22 spotkania w poprzednim sezonie co jak na tak młodego gracza jest nie lada wyczynem.
Projekt: KarolKochanowicz.pl / Kodowanie i podpięcie: Kuba Konieczka Copyright © 2006-2011 by AstonVilla.com.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone