.,
Poprzedni mecz Pozostałe
0-1
Liverpool vs Aston Villa
13.09.2014, godzina 18:30
4. kolejka Premier League - Anfield
Następny mecz Pozostałe
Tabela Premier League
Drużyna
M
Pkt
1. Liverpool
0
0
2. Manchester City
0
0
3. Sunderland
0
0
4. Everton
0
0
5. Chelsea
0
0
6. Aston Villa
0
0
7. Arsenal
0
0
8. Stoke City
0
0
9. Tottenham Hotspur
0
0
10. Manchester United
0
0
11. Norwich City
0
0
12. Swansea City
0
0
13. Southampton FC
0
0
14. Newcastle United
0
0
15. West Bromwich Albion
0
0
16. West Ham United
0
0
17. Crystal Palace
0
0
18. Leicester City F.C.
0
0
zobacz szczegółową tabelę
Tabela strzelców
Imię i nazwisko
Br.
zobacz całą tabelę
Lepieje: 35 punktów nie wystarczy 93
Data: 27.07.2020 - 13:40 / Autor: lepiej
Źródło:

 

Dean Smith drugi raz dokonał cudu i na tą chwilę jest talizmanem klubu. Nie mam zamiaru spuszczać się na jego widok, bo każdy miał mniej lub więcej uwag do tego jak wyglądała Aston Villa w tym sezonie, zwłaszcza w drugiej jej połowie. Podtrzymuję zdanie, że utrzymaliśmy się nie dzięki swoim wyczynom, a dzięki temu, że rywale w walce o spadek byli jeszcze słabsi.

 

Niemniej trzeba oddać Deano, że rok temu dokonał niemożliwego najpierw po serii wygranych wyszarpał miejsce w barażach, a następnie z pozycji autsajdera te baraże wygrał. W ostatnich tygodniach to powtórzył. Z Villą skreślaną, bezzebną i frajersko gubiącą punkty zdołał wygramolić się ze strefy spadkowej i w ostatniej kolejce obronić 17 miejsce. Szaleństwo, euforia i jak sam Smith przyznaje radość większa niż po wygranej na Wembley. Deano przeszedł do historii.

 

Co teraz musi zrobić, żeby za wcześnie do tej historii nie odejść. Oczywiście jeśli zakładamy, że ma coś więcej do powiedzenia w kwestiach transferowych. Wyliczanka kibiców jest bardzo długa i najlepiej jakby przyszło z 10 nowych piłkarzy. W co nie bardzo wierzę nawet jeśli mówi się, że FFP przestał faktycznie istnieć po akcji ManCity.

 

Sądzę, że tym razem powinniśmy wzmocnić realnie pierwszą jedenastkę. Czyli ściągnąć 3-4 piłkarzy, którzy nie będą z castingu MamTalent (może wypali, może nie), ale będą konkretną wartością dodaną. Stoper, skrzydłowy i napastnik. Jeśli odejdzie Jacek, a wszystko na to wskazuje to również drugiego skrzydłowego.

 

Jeśli Mings zostanie (a moim zdaniem ma większe szanse na transfer niż Jacek) to potrzebuje mocnego partnera. Konsa fajnie się rozwija, ale dla mnie wciąż uzupełnienie składu, a nie pewniak. Ewentualnie przesunąć go na prawą obronę, bo tam zaczął dobrze wyglądać.

 

Skrzydeł nie mamy. Śmieszny Trez jest sympatyczny, bo dużo gania i ma szczęście stać tam gdzie piłka przed bramką spada, ale drybling ma pokraczny, a strzału zza szesnastki w ogóle. AEG zbytnio gwiazdorzy, nic nie daje w defensywie i mam wrażenie, że jest obok drużyny, a nie w niej.

 

Napadu brak. Wes się uczy ligi. Nerwowy, przestawiany, szybko gotujący się i odcięty od wsparcia (wina taktyki) nie dźwignął zadania, które mu dał DS. Zanim wyzdrowieje jeszcze sporo upłynie. Na ile z głowy wyrzuci kontuzję i czy zbyt szybko nie wróci. Dużo pytajników przy napastniku, który i tak nie powalał skutecznością. Keinan jest młody,ale już stary, a do tego szklany. To głęboka rezerwa. Samata zupełnie się nie odnalazł w drużynie. Nie ma chemii z resztą, nie ma z kim grać, nie bardzo wie co ma robić na boisku. Pytajnik na ile to jego wina, na ile to wina DS?

 

Jedno wiem. Na pewno mamy lepszą drużynę niż po zakończeniu ubiegłego sezonu i bardziej doświadczonego menedżera. Z drugiej strony założę się, że 35 punktów w przyszłym roku na pewno nie wystarczy do utrzymania.

Aktualności na temat: Główne newsy; "Lepieje lepieja";

Dodaj swój komentarz
Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze
Komentarze użytkowników
offline
Dodał: thomason, 10 listopada 2021; 02:14
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 20 sierpnia 2020; 20:12
Trochę dziwne to tłumaczenie przełożonego meczu AV z City. Powodem udzoał City w sierpniowych meczach Ligi Mistrzów. Mecz był 15.08 i miesiąc odpoczynku to mało ? Ten ekstra tydzień coś zmienia? A jak w trakcie sezonu są rozgrywki to żadna drużyna miesiąc nie odpoczywa, tydzień, góra 10 dni i liga.
offline
Dodał: lepiej, 20 sierpnia 2020; 15:03
Sezon zaczynamy od meczu na Etihad..., który został przełożony więc dla nas start ligi tydzień później od meczu z SheffUtd u siebie, a potem jazda do Fuham. Sezon kończymy meczami ze Spurs i Chelsea, więc tym razem wcześniej musimy naciułać punkty na utrzymanie.

Z zakupów to na razie kupiliśmy jakiegoś młodzieżowca z Exeter i dalej cisza.
Henderson podpisuje kontrakt z MU na 100k tygodniówki, więc jeśli by przyszedł to na zasadzie wypożyczenia. Choć poszła plota, że chcą nam upchnąć Romero.

Generalnie nadal wakacyjnie, bo u innych drużyn też generalnie cisza.
offline
Dodał: thomason, 19 sierpnia 2020; 14:50
Jesteśmy zainteresowani Hendersonem z United
offline
Dodał: thomason, 19 sierpnia 2020; 14:49
Jutro tj. 20.08 ma być terminarz
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 16 sierpnia 2020; 19:11
Ciekawe czy to była decyzja Chestera czy Smitha. Jeśli Tyron zdecyduje się odejść to ze środkiem ovrony może być krucho. I oby nie trzeba było na szybko łatać tej dziury. Zakładam, że Dean ma pewność co do pozostania Tyrona w AV
offline
Dodał: Bruno., 13 sierpnia 2020; 17:24
Myślę że nie byłby gorszy od Hause czy Konsy, a przy tym jeszcze doszło by jego doświadczenie.

Masz racje Lepiej'u ,wszyscy chyba na wakacjach, wkurza ta cisza i bezruch.
offline
Dodał: Bario, 13 sierpnia 2020; 12:53
Też bardzo cenię sobie Chestera - przede wszystkim za opanowanie i spokój. Natomiast chyba jest za wolny żeby grać w tym stylu, do którego próbujemy się dostosować.
offline
Dodał: Bruno., 13 sierpnia 2020; 12:37
Chester i tak konczył kontrakt, skoro Deano go nie widział w koncepcji to jego los był przesądzony. Mi go szkoda, bo to solidny stoper i nie wierzę że nie poradziłby sobie na środku w duecie z Tyronem.
offline
Dodał: lepiej, 13 sierpnia 2020; 07:31
Wszyscy na wakacjach. Na rynku transferowym nudy. Ploty tylko podsyłane przez agentów piłkarzy. Każdy kosztuje 20-30-40 mln
U nas ciągnie się saga dwóch panów z Brentford.
W drugą stronę też cicho. James Chester definitywnie przeniósł się do Stoke.
Kalendarz chyba pod koniec miesiąca.
offline
Dodał: Bruno., 12 sierpnia 2020; 18:09
Ktoś wie kiedy terminarz ligi ? Za miesiąc rusza a tu rozkładu jazdy brak !
offline
Dodał: lepiej, 9 sierpnia 2020; 17:36
McKenzie filiował sprowadzenie Kapustki. Czasem coś nie pyknie, ale on tego Kapustkę to jeszcze do Leuven pociągnął. Dobrze, że Bigos idzie do Legii, bo jeszcze by nam go wpasował na Villa park
offline
Dodał: VTID, 9 sierpnia 2020; 01:54
Nie, to nie ten.Nasz jest z Notts County.
offline
Dodał: Bruno., 8 sierpnia 2020; 22:57
Jeśli to ten McParland co myślę, to jest nasz były zawodnik, pewnie już starszy pan, strzelił 2 bramki w zwycięskim finale Pucharu Angli w 1957 roku.
offline
Dodał: VTID, 8 sierpnia 2020; 22:15
Udalo mi sie tylko znalezc info, ze zatrudnilismy Iana McParlanda jako Senior Scout, natomiast nic na temat szefa skautow (Chief Scout).
offline
Dodał: VTID, 8 sierpnia 2020; 19:25
Thomason, moge sie mylic, ale my juz chyba mamy szefa skautow, ktory mial zaczac budowac siec skautingowa po tym jak awansowalismy do PL. Sprobuje poszukac.
offline
Dodał: VTID, 8 sierpnia 2020; 19:16
MacKenzie swego czasu pracowal w Spurs, gdzie sciagnal Aldeiwerda i Hueng Min Sona, ale to jego pobyt w Leicester mi najbardziej zaimponowal. Czytalam mnostwo jego artykulow na temat nowoczesnego skautingu. Gosc jest, podobnie jak Johan Lange, z ktorym sie dobrze znaja maniakiem rozbudowanych baz danych, analizy i profilowania zawodnikow bardziej niz tradycyjnych obserwacji 'na zywo'. Dla mnie bylo fascynujace jak wynalazl Anthony'ego Knoackerta, Riyada Mahreza czy N'Golo Kante w klubach Ligue 2 gdy Leicester nie posiadalo we Francji ani jednego skauta. Oczywiscie pilkarze ci przyszli za smieszne pieniadze, bo tych Lisy za wiele nie mialy. No i bach! Mistrzostwo. On szczegolowo opisywal jak ich typowal, jak analizowal ryzyko i przewidywal ich dalszy rozwoj.
Z Leicester MacKenzie przeniosl sie do belgijskiego Leuven, ktore jest siostrzanym klubem Leicester, a podazyl tam za Nigelem Pearsonem,z ktorym zawsze blisko wspolpracowal. Sciagnal kilku doswiadczonych grajkow I leuven z pozycji spadkowicza awansowalo do 1 ligi belgijskiej.
Co ciekawe, z Pearsonem blisko zwiazany jest tez CS. Wiec raczej tutaj szukalabym nastepcy DS.
offline
Dodał: thomason, 8 sierpnia 2020; 13:37
Head of Recruitment to chyba szef scoutów?

Gdzieś mi śmignęło, że JT nigdzie się nie wybiera a DS będzie miał 3 asystentów. Jeszcze Rysiek O'Kelly.

CS - nawet fajnie wyglądało jego Leicester w LM na boisku, więc jestem na tak.
offline
Dodał: Bruno., 8 sierpnia 2020; 12:58
Mi to wygląda że wzięliśmy Szekspira, a w razie jak byśmy chcieli pogonić Deana,no to mamy już w klubie menagera z przeszłością Premier League.
Co do John'a Terry 'ego to wcześniej mówiło się w jego samodzielnej pracy w Bristol, teraz pojawiły się Wisnie. POWODZENIA JANKU !!

Może ktoś bardziej przybliżyć Roba MacKenzie i jego funkcje....? Będzie szefem rekrutacji ale czy do akademii, młodych graczy, czy do seniorów. W ogóle skąd on się wziął, skąd przyszedł skoro to taka rewelacyjna nominacja ??
offline
Dodał: lepiej, 8 sierpnia 2020; 12:11
DS plus CS robi się nam kibolska ławka.
Janek czyżby się jednak przymierzał do samodzielnej roboty? B'mouth lub Bristol City.
Ciekawy jestem współpracy dwóch kiboli. Szekspir na pewno wniesie doświadczeie z Premierleague, ale na ile Dean kupi jego rozwiązania.
Owoce Mackenziego to poznamy dopiero za 2-3 lata, więc w tej chwili za mało wiem gościu. Poza tym, że w CV ma Leicester i Tottenham i opiniował Mahreza oraz Aldeiwerelda to na plus, ale ciekawe jakie niewypały polecał::))
offline
Dodał: VTID, 7 sierpnia 2020; 19:09
CS jest kibicem AV,
offline
Dodał: VTID, 7 sierpnia 2020; 19:08
A Rob MacKenzie nowym Head of Recruitment. Obie nominacje rewelacyjne.
offline
Dodał: Bario, 7 sierpnia 2020; 17:44
Craig Shakespeare nowym asystentem u nas :)
offline
Dodał: lepiej, 7 sierpnia 2020; 17:41
Liczby bronią parę Watkns i Benrahma, ale liczby broniły Hogana i McCormacka. Tyle, że to piłkarze kreatywni, a nie jak dobijający o pustaka, a nam przede wszystkim brakuje piłkarzy kreujących. Dlatego Jacek nie ma z kim pograć, a napastnik osamotniony nie oddaje nawet strzałów na bramkę. Pszczółki to może nie top marzeń, ale przy obecnych możliwościach finansowo - piarowych to nie liczę na zaciągi piłkarzy z topu.

Arsenal ponoć nie ma kasy. Wystawił połowę swojego składu na sprzedaż, a jednocześnie wiązany jest z Jackiem, Mingsem i Luizem. Takie wrzutki tylko mnie utwierdzają w tym, że mamy spore szanse zatrzymać Jacka na kolejny sezon.

Skoro poszła deklaracja, że mamy ze 100 baniek do wydania to teraz jesteśmy klubem dyżurnym przy niemal każdym transferze do klubów z dolnej półki. Jak na kogoś poluje Leeds, WHU czy Palace to oczywiście wmieszana w to jest Villa.
offline
Dodał: thomason, 6 sierpnia 2020; 23:59
Szału nie zrobili w meczu z Fulham w finale playoff, ale zaufajmy DS, szczególnie jeśli chodzi o Watkinsa, którego ściągał do Brentford.

Ponoć oferta na 45m za obu zaakceptowana, mówi się, że ofertę złożyła właśnie AV
offline
Dodał: cyc56, 6 sierpnia 2020; 22:35
Benrahme chcemy my ale i Arsenal, Chelsea, Tottenham, West Ham i Leeds takze kolejka dluga hmmm co z tego bedzie?
offline
Dodał: PIT84, 5 sierpnia 2020; 19:20
Plotek coraz więcej ale póki co tylko domysły i spekulacje. Po odpadnięciu Bradford jesteśmy poważnie zainteresowani ich 2 zawodnikami S. Benrahma, O. Watkins ( 26 bramek w tym sezonie na zapleczu Premier League ). Co z tego wyjdzie dowiemy się ale kiedy trudno powiedzieć.
offline
Dodał: lepiej, 3 sierpnia 2020; 10:38
Dziwię się, że nie ma jeszcze tematu Batshy ani jednego diamenciku z Danii czy nawet Skandynawii, a Bronek Iwanow czemu ma iść do Evertonu (znajomość z Carlo), a nie do nas (znajomosc z Jankiem)

A tak na serio to czy wróci temat Harry Wilsona?
offline
Dodał: lepiej, 3 sierpnia 2020; 10:35
Okazuje się, że wcale nie byłem odkrywczy w tezach, że potrzeba nam 3-4 konkretnych grajków, bo ponoć takie ma być to okienko transferowe i jeszcze padła przytoczona przez PITa niezła sumka. Niestety skoro okienko ma potrwać 2 miesiące to niestety czekają nas długie tygodnie karmienia się nadziejami i plotami.
TAMMY. chciałby więcej zarabiać i został odstawiony na drugi plan, ale wątpię, żeby nie powalczył o skład bijącej się w Lidze Mistrzów oraz o podium w Premierleague. Może jak posiedzi pół roku to w styczniu go wypożyczymy. Póki co dla mnie nie ma tematu.

DIVOCK
Facet, który został bohaterem finału Ligi Mistrzów z medalem miszcza Anglii postanawia sobie obciąć pensję i przechodzi do drużyny skazywanej na walkę o utrzymanie. Nie ma tematu.

McCARTHY
Szklany ogórek z trzeciego szeregu Crystal Palace. Tshibo jest jeszcze u nas?? Byłoby taniej, a wątpię czy gorzej.

BEHRAMA
Jeśli pszczółki awansują dlaczego miałby pójść do innej drużyny walczącej o utrzymanie? Skoro fajnie się ma w Londynie to... kasa. U nas dostałby znaczną podwyżkę i grę w klubie na zdecydowanie wyższym poziomie organizacyjnym. O wartości sportowej się nie wypowiadam, bo znam tylko liczby (bardzo dobre), ale ufam osądowi DS.

offline
Dodał: PIT84, 2 sierpnia 2020; 19:56
Dean ma dostać 100 mln na transfery. Wśród priorytetów min. S. Berahino.
Podobno interesujemy się D. Origi z FC Liverpool. Nazwisk jest dużo ale kto trafi to mamy czas do 5 października ma trwać okres transferowy.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 2 sierpnia 2020; 17:49
Zgadzam się z Thomasonem. Zwłaszcza w drigiej linii potrzeba doświadczonego zawodnika. I tu wskazany choćby na jeden sezon ktoś z PL. W ataku też postawiłbym na 1 gracza nawet 30+. I niekoniecznie z PL, a nawet nie z Wysp, a do tego kogoś młodego. Taki doświadczony napastnik albo ogra i zmobilizuje Davisa i Wesleya, albo udowodni, że szkoda na nich czasu, bo mają "syndrom Delfouneso" (to wciąż zawodnik AV !).
offline
Dodał: thomason, 2 sierpnia 2020; 13:29
James McCarthy pomocnik CP - poszła oferta na 5mln
offline
Dodał: thomason, 2 sierpnia 2020; 12:51
Ja uważam, że my mamy młody, wciąż niedoświadczony skład i potrzeba ludzi ogranych w PL. Wynalazki z Championship to my już mamy.
offline
Dodał: Bruno., 2 sierpnia 2020; 09:51
To jeśli Olsen faktycznie nas zasili to poza Heaton 'em reszta bramkarzy niech szuka nowych pracodawców, z trójki Nyland, Kalinic, Steer przynajmniej 2 do oddania.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 2 sierpnia 2020; 09:03
Wygląda na to, że Dean będzie realizował zakupy w CL i L1, a zadaniem Langego jest wyszukiwanie młodych zawodników, którzy mogą być uzupełnieniem podstawowego składu, czyli model biznesowy: kupić tanio, ograć, wypromować i sprzedać drogo. Bardzo mi się podoba kierunek, w którym płynie AV.
offline
Dodał: PIT84, 1 sierpnia 2020; 12:57
Czyli nowy spec od transferów zaczyna ściągać swoich znajomych do klubu. Rob w tym roku zagrał w 17 meczach Cagilari. Nie za bardzo jestem za tym transferem, bramkarzy mamy potrzebni nam zawodnicy na inne pozycje.
Jesteśmy poważnie zainteresowani pomocnikiem Reading - John Swift. 25 letni pomocnik to wychowanek Chelsea. Od 3 sezonów gra dla Reading. W tym sezonie zagrał w 32 meczach strzelił 5 bramek i zaliczył 10 asyst. Brzmi ciekawie. Interesujemy się E. Buendia z Norwich.
offline
Dodał: thomason, 31 lipca 2020; 23:32
Nowy spec od transferów chce ściągnąć z Romy swojego starego znajomego z Kopenhagi- bramkarza Robina Olsena
offline
Dodał: lepiej, 31 lipca 2020; 07:35
Już mamy DS - nazywa się Johan Lange.
Mamy też DS, który nazywa się Dean Smith.
Oby ten DS do kwadratu wprowadził nas do pierwszej dziesiątki, a nie wywalił do Championship
offline
Dodał: thomason, 31 lipca 2020; 01:45
Moze musi mu sie przestawic cos w glowie jak Zielinskiemu? :D

Poszla plota o zastapieniu DS przez Bruno Lage - byly trener Benfiki
offline
Dodał: Bario, 30 lipca 2020; 23:22
Saudyjczycy wycofali się z przejęcia Newcastle - bardzo dobre wieści dla nas.
offline
Dodał: Bario, 30 lipca 2020; 23:13
Też jestem za Wesleyem, przede wszystkim zależało mu. Może naprawde wystrzelić jak troche ogarnie głowę.
offline
Dodał: PIT84, 30 lipca 2020; 20:27
Nie skreślałbym po niespełna jednym sezonie Wesleya. Umie utrzymać się przy piłce, dobrze gra głową. To nie znaczy jednak, że nie potrzebny nam napastnik. Potrzebny nam zwinny, szybki napastnik który będzie umiał urwać się obronie. Może Wilson z Bournemouth. Zawodnik doświadczony potrafiący strzelać.
Skoro angażujemy speca od wyszukiwania tanich zawodników czyżby to nie znaczył, że właściciele zamierzają przykręcić kurek z pieniędzmi?
Benrahma awansował ze swoją drużyną do finału baraży.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 lipca 2020; 16:07
Wracając jeszcze na chwilę do Grabbana i spalania w PL bramkostrzelnych napastników z CL, to wdpomnę, że Jamie Vardy nie miał z tym problemów...
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 lipca 2020; 16:02
Benrahma wyceniany jest na 12-15 mln, więc i ryzyko akceptowalne. Girszy od Wesleya i Samatty na pewno nie będzie :)
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 lipca 2020; 15:59
Dzięki Thomason. Może faktyycznie to nienajlepszy pomysł, zwłaszcza że pewnie cena za Grabbana to nie mniej niż 25 mln. Z drugiej strony nigdy niecwiadomo kto i gdzie odpali a gdzie zgonie. Przykładów jest mnóstwo, z naszego podwórka Benteke.
offline
Dodał: thomason, 30 lipca 2020; 15:57
Lewis Grabban w PL:
Norwich sezon 15/16 - 6m 1gol
Bournemouth 15/16 - 15 m 0 goli
Bournemouth 16/17 - 3 m 0 goli

No jakiegoś zbawcy AV w Premier League w nim ie widzę. Do Championship fajnie.
offline
Dodał: thomason, 30 lipca 2020; 15:54
Już pisałem wcześniej, że strzelby z Champioship często się nie odnajdują wyżej. Przykład Kodija. Tammy poszedł i odbił się od PL dalej grać niżej.

Grabban był w PL w Wisienkach i w Norwich i z jakichś powodów się nie przebił...
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 lipca 2020; 15:04
A co do strojów to zielone koszulki zostały uznane za najbrzydsze w historii
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 lipca 2020; 14:56
Nievwiem skąd ta ocena Grabbana, że nie nadaje się na PL. Już mniej nadającym się wydaje mi się drobny Benrahma.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 lipca 2020; 14:54
Mings ma jeszcze 3 lata kontrakt i żadnych podstaw do jego skracania. Więc jeśli zechce odejść to 40 mln to cena na "dzień dobry". Jak jakiś szejk się uprze to trudno.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 lipca 2020; 14:52
No z tą Kappą to błysnąłem :) Jakoś nie zakonotowałem, że w tym sezonie robi nam kity.... A wcześniej to chyba gdzieś połowa lat 80. ?
offline
Dodał: VPK, 30 lipca 2020; 13:23
Dzisiejsze stroje piłkarskie (i nie tylko) żadnej firmy i tak nie umywają się do tych z lat 90-tych.
Umbro (wtedy najpowszechniejsze na wyspach) i inne firmy osiągnęły wtedy chyba optimum jeśli chodzi o projektowanie takiej odzieży.
offline
Dodał: VTID, 30 lipca 2020; 13:13
Johan Lange nowym DS. 40-letni Dunczyk przez ostatnie kilka lat byl dyr. tech. FC Copenhagen. Sciagnal tam mnostwo pilkarzy za frytki. Mistrz wyszukiwania talentow.
offline
Dodał: lepiej, 30 lipca 2020; 12:25
W sobotę graliśmy w Kappie :))
Grabban fajny jest na championship. Musimy poszukać napadziora większego kalibru. Ichenacho?? Plota. Chcą go wypchnac z Leicester, ale kto da 25 baniek. 15 to max.
Jeśli za Ake dają 40-50 to nie wiem czemu nie mieliby wydać 30 na Mingsa, a obrońcę potrzebują wszyscy w top8
offline
Dodał: Bario, 30 lipca 2020; 12:24
MrHE - Pamiętam, było to dokładnie w sezonie 19/20 :D
Jeśli przecieki się potwierdzą to moim skromnym zdaniem będą to jedne z naszych najbrzydszych koszulek w historii, no ale wiadomo takie odważne projekty zazwyczaj zyskują po równo zwolenników jak i przeciwników.
Co do transferów to będzie o tyle ciekawie, że czasu na to i na zgrywanie drużyny bardzo mało.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 lipca 2020; 11:44
Kelechi Icheanacho na celowniku Smitha i Rogersa. Napastnik z City od 2017. Łączony z Leicester za 25 mln, ale sprawa ucichła i oby i tym razem skończyło się na plotach.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 lipca 2020; 11:39
A W88 ma zastąpić Cazoo.....
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 lipca 2020; 11:38
Nowe kity wyciekły - dostawcą ma być Kappa. Czy ktoś pamięta kiedy ostatni raz The Villans występowali w koszulkach tej włoskiej firmy ?
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 lipca 2020; 10:23
I koniecznie dać szansę młodzieży + zakupy w L1 i ogrywać, ogrywać, ogrywać.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 lipca 2020; 10:21
Co do Mingsa to moim zdaniem jest mało realne jego wyjęcie. Cena to pewnie 35-40 mln i niewiele klubów może sobie pozeolić na taki wydatek. A te, co mogą raczej nie będą zainterseowane.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 lipca 2020; 10:17
Brentford jeszcze walczy w barażach. I osobiście im życzę awansu. Benrahma jest więc, póki co, trudniejszy do wyciągnięcia niż Grabban. Za Saidem może przemawiać cena, bo napewno byłby tańszy od Lewisa. No i ma 24 lata, a Lewis 32. Jeśli Brentford awansuje to raczej nie będzie do wyjęcia. Najlepiej byłoby ściągnąć obu. Grabban jako wysunięty w miejsce Samatty / Wesleya, a Benrahma gra na obu skrzydłachn Jeśli Jack by został to Benrahma mógłby obstawić drugie skrzydło. Jeśliby się dogadali to mielibyśmy ofensywę na podbój górnrj połowy tabeli.
offline
Dodał: lepiej, 30 lipca 2020; 08:37
Villa podaje priorytety. Szybki napadzior i skrzydłowy. W dalszej kolejności prawy obrońca i silny defensywny pomocnik plus ewentualnie zmiennik dla Targetta.

Pytanie czy utrzymamy Jacka? Szanse są spore, bo nie ma na niego zbytnio chętnych. Interesuje się MU, ale oni skupieni są na ściągnięciu Sancho. Jak im to wypali to nie będą mieć kasy. (chyba, że sprzedadzą Pogbę tylko kto kupi?) Kręci się też Arsenal, ale oni nie mają kasy. Nawet jak wyczyszczą skład to nie rzucą takiej kasy.

Za to prędzej możemy stracić Mingsa, bo jest popyt na środkowych obrońców.

Wrócił temat Milota Rashicy, ale na razie wstrzymany, bo przymierzany jest, żeby zastąpić Sancho w BvB.
Badamy możliwość ściągnięcia Behramy, który ponoć nawet gdyby awansował z Brentford to chce zmienić klub. W odwodzie jest zainteresowanie Eze z QPR, ale tego chcą też w West Hamie.

Na wielkie nazwiska nawet w wieku przedemerytalnym nas nie stać finansowo, a sportowo też nie wierzę, żeby nam coś dali, bo goście z topu gdy decydują się na grę nisko to mogą mieć w doopie
offline
Dodał: thomason, 30 lipca 2020; 00:52
Wolni Agenci to Cavani oraz Mandzukic. Może któryś z nich? :D
offline
Dodał: VTID, 29 lipca 2020; 21:12
Watford tez pyszczyl tydzien temu o wytoczeniu procesu, ale cos przycichli.

Bron Boze sprzedawac Hourihane'a lub McGinna.
offline
Dodał: VTID, 29 lipca 2020; 21:10
Ktos tam z Rady Nadzorczej Bournemouth sprostowal, ze nie chodzi o pozew przeciwko AV czy sedzim, a wobce tworcow technologii Hawkeye, ktora co tu nie mowic, zawiodla. Oczywiscie, tajming jest wazny, bo mogli to zrobic dawno temu, ale chyba nie spodziewali sie spadku. Teraz sa w finansowych tarapatach. Podobno 85% ich przychodu bylo z praw TV, a najlepiej zarabiajacy pilkarze w druzynie nie maja klauzuli spadkowej w umowach, co oznacza, ze nie musza sie godzic na obnizenie pensji. Stad pomysl z wnioskiem o finansowe zadoscuczynienie. Slyszalam, ze chca 150 mil.
offline
Dodał: PIT84, 29 lipca 2020; 19:41
Jesteśmy zainteresowani pomocnikiem Q.P.R. Ebezechri Ezri 22 letni pomocnik który ciągnie grę swojej druzyny. W tym sezonie 14 bramek i 8 asyst. S. Berahino czyli dawny znajomy D. Smitha z Brentford. Co do transferów przede wszystkim doświadczony napastnik. Szybki zwinny sprytny. 2 pomocników ( ewentualnie 3 jak Jack odejdzie ). Warto dać szansę naszej młodzieży: I. Vasiliev, L. Barry, L. Ramsey lepiej dać im szanse niż ściągać tabuny zawodników co będą siedzieć na ławce.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 29 lipca 2020; 14:30
A co do sądu to bez szans. Jeśli sąd przyznałby rację skarżącym to futbol przeniósłby się z boisk na sale sądowe. Faul i kontuzja napastnika ? To już wypaczenie wyniku, więc do sądu o zasądzenie punktów. Jeden zawodnik obraził drugiego ? Stres, trauma, a przez to obniżenie jego skuteczności i wypaczenie wyniku. Takich cyrków byłoby więcej i doszlibyśmy do absurdu. Moim zdaniem sąd odrzuci wniosek, uzasadniającn, że błędy sędziowskie są elementem tego sportu. Podobnie jak faule, deszcz i tysiąc innych zjawisk i sytuacji, które mają wpływ na wynik i są elementami nie do uniknięcia wypaczającymi efekty czystej gry zawodników
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 29 lipca 2020; 14:23
Co do bramkarzy to mam podobne zdanie jak większość - Kalinic, Steer, Heaton i wystarczy.

Z obrony Engels ewentualnie jako rezerwa, Tylor out. Ktoś pisał, że Targett szklany, a mnie od razu przypomina się Marc Albrighton , którego pozbyliśmy się z tego samego powodu. Luiz się rozkręca, Nakamba przeciwnie, gaśnie. Ale nie spieszyłbym się z wyprzedażą. Dużo zależy od tego czy Jack zostanie czy nie.

Hourihane i McGinn out, póki ktoś jest gotowy dać za nich parę funtów. Mam dylemat co do Lansbury'ego i Joty. Dostaniemy za nich jakieś grosze, a jeśli tygodniówki mają niskie to zostawić na rezerwie.

Samatta, Wesley jak dla mnie do sprzedania. I tak nie wkomponowali się w zespół więc nie ryzykujemy wyczyzzczenia ataku, albo raczej tzw. ataku. I znów wszystko zależy od tego co z Jackiem, czyli ile będzie na transfery. Widziałbym u nas Grabbana i po wpadce Forest powinien być do wyciągnięcia.

Trez zostaje, bo choć umiejętności ma poniżej średnie w PL to potrafi być skuteczny, czego nie można powiedzieć o innych zawodnikach z ofensywy. AEG raczej out i na jego miejsce kupić jakąś wersję Amaviego.

Generalnie nie robiłbym rewolucji w defensywie, bo jest jedną z najmocniejszych w PL. Koniecznie 2-3 zawodników w drugiej linii i tu postawiłbym na doświadczonych, nawet zaawansowanych wiekiem na 1-2 sezony. Oczywiście 2 napastników, wspomniany Grabban i może jeszcze ktoś z CL. W ogóle postawiłbym na zakupy w CL i L1, a zaciągi z PL i kontynentu tylko jako doświadczone uzupełnienie i do akademii.

Oczywiście Dean zostaje. Nie widzę powodu by zmieniać trenera, który mnie nie zawiódł i który realizuje plan właścicieli.
offline
Dodał: Bruno., 28 lipca 2020; 18:51
A niech idą do sądu, toż nie w sprawie Villi tylko sędziów, hugo nam zrobią, jak udowodnią że w późniejszych kolejkach nie zdobylibysmy tegoż punktu, a że na koniec ten punkt miał takie znaczenie to już całkiem inna historia ! Można powiedzieć, toż mielibyśmy więcej determinacji w walce o utrzymanie.
offline
Dodał: VPK, 28 lipca 2020; 18:17
Daleko nie szukać: dopiero co był mecz z MU i przy stanie 0-0 skandaliczny karny dla rywali, który ustawił resztę gry.
offline
Dodał: thomason, 28 lipca 2020; 16:47
Wiśnie chcą iść do sądu w związku z sytuacją z SUFC gdzie Nyland wpadł z piłką do bramki.

To był mega fart, ale w takim razie dlaczego nie rozmawia się o pozostałych decyzjach zarówno na +/- AV oraz Wiśni? Przecież sędzia ewidentnie nas przekręcił w którymś z 1 meczów sezonu (Everton albo CP) gdzie strzelał Lansbury albo Grealish...
offline
Dodał: lepiej, 28 lipca 2020; 09:52
Avfc fajna strona, ale chłopaki zamiast gadać na privie niech zaczną pod wpisami to ludzie pójda tam komentować. Na razie nie ma z kim gadać
offline
Dodał: lepiej, 28 lipca 2020; 09:50
Jesusa pogonili czyli bardziej autorskie zakupy Deana?? Newcastle wciaż czeka na saudyjczyków, więc na razie nie popsują rynku. My chcemy 80baniek za Jacka. Wątpię czy ktoś będzie chętny. Żeby poprawić mu samopoczucie to trzeba mu kupić fajnych partnerów do grania, a Zaha dostał zielone światło, a też wątpię, żeby stał tłum chetnych z top6. Jeśli mamy gonić czołówkę to nie ma co sprzedawać Jacka by kupić 3 jokerów i liczyć że któryś odpali.
offline
Dodał: VPK, 28 lipca 2020; 00:51
Taka ciekawostka z przeszłości: poprzednim razem jako beniaminek, 31 lat temu AV też skończyła sezon na ostatnim bezpiecznym miejscu, też punkt przewagi nad spadkowiczem - a w następnym sezonie było wicemistrzostwo Anglii... :)
offline
Dodał: thomason, 28 lipca 2020; 00:10
Bruno - akurat A.Young oraz Milner wcale sobie tak źle nie poradzili. Jeden był kapitanem Man Utd, cośtam wygrał. Milner pograł trochę z Man City, a potem druga młodość w Liverpoolu
offline
Dodał: thomason, 28 lipca 2020; 00:07
To ja może ograniczę się jedynie do zmian kadrowych wg mnie, bez większej oceny reszty.

Bramka: Tomek bezapelacyjnie jako numer jeden, Reina już jest na wakacjach, ale nie wykluczył niczego w wywiadzie - dlaczego nie? Na początku poprzedniego sezonu pomyślałem - 4 bramkarzy? To za dużo... no i pech sprawił, że było za mało. Steer w rezerwie. Sprzedać jednego z dwójki Kalinić/Nyland albo najlepiej obu. Drugi za rok koniec kontraktu, ostatni dzwonek.

Obrona: na środku stabilizacja, raczej nikt nie myśli o przedłużeniu kontraktu z Chesterem, który po cichu wypożyczony został zimą do Stoke. Myślę, że Mings nie zaryzykuje zmiany klubu na rok przed EURO gdzie dopiero puka do kadry.

Lewa obrona: Szklany Targett no i... największym marzeniem jest nie zobaczenie więcej na boisku N.Taylora, mam alergie na gościa. Roczny kontrakt. Koniecznie wzmocnić pozycję.

Prawa strona: Jest Fredek i Elmo, do bólu poprawny, kontrakt do 2021, nie wiem co postanowią w klubie. W sumie to nawet darzę go sympatią, może odejść, może zostać. James Bree - niech sobie kopie w Championship.

Skrzydła: nie skreślałbym ostatecznie AEG, nawet wybrakowanej wersji Grosika - Treza. No Chłop zasłużył, żeby nie jechać po nim bezrefleksyjnie, podobnie jak po DS. Sprzedać Jotę (on jest jeszcze w klubie, i wziąć jakiegoś wiatraka typu Zaha,

Środek pola - mam nadzieje, że McGinn jest do odbudowania, to samo że Nakamba jeszcze okrzepnie, kogoś bym zakupił w miejsce Lansburego. Zostawić Connora w klubie.

Atak: Koniecznie wzmocnić, Tammy nie byłby głupi, ale chce pensji CHO raczej nie będzie nas stać. W rezerwie i do odbudowania Wesley. Samatta - wygląda jak ciało obce w tym zespole. Może wypożyczenie? Hogan nie nie i jeszcze raz nie. Byłbym też ostrożny w wyjmowaniu napastników z Championship - dużo było przypadków, gdzie na poziomie PL nie mogli się odnaleźć, dlatego nie podniecałbym się tak tym Grabbanem.
Davis - może zmienić mu pozycję na boisku? Jego miejsce jest ligę niżej. Nie wiem co postanowią w klubie, może zostanie z uwagi na liczbę wychowanków?ale czy nie lepiej dać szanse dla Vasilleva?

Mam nadzieję, że Mings, Luiz i przede wszystkim Jacek zostaną. Natomiast jeśli Grealish będzie chciał odejść to niech idzie, już jest legendą AV, zasłużył by się dalej rozwijać, niech ma wolną rękę.

+ menago - DS czy ktoś inny - musi mieć istotny wpływ na wzmocnienia.

Podsumowując: z uwagi na rewolucję kadrową sprzed roku wolałbym nie powielać podobnego scenariusza. Graczy których bym się pozbył to w większości nie podnoszący się z ławki rezerwowi z rocznym kontraktem. 4-5 nowych graczy. Prawy obrońca, lewy obrońca, środkowy pomocnik, skrzydłowy, rasowy napastnik.

Tego Sarkicia to jeszcze pożałujemy jeśli poszedł do Wolves.

UTV
offline
Dodał: bulas, 27 lipca 2020; 23:10
fajnie się wasze przemyślenia czyta...lubie to!
offline
Dodał: VTID, 27 lipca 2020; 22:55
I Suso out :)
offline
Dodał: VTID, 27 lipca 2020; 22:53
A co za problem z masowym trasferem? Troche wstyd, ze w tak wielkim kraju nie ma jednej porzadnej strony z nami komentujacymi.
Pepe Reina - widzialam i pomyslalam o tym samym. Swir jakiego nam trzeba w szatni. Ale za sasiada bym go nie chciala. Juz sobie wyobrazam co sie dzieje na grillu u niego :D
offline
Dodał: Bario, 27 lipca 2020; 22:14
Prawda. AVFC.PL jest naprawdę świetnie prowadzona - profesjonalnie, ale z jajem Natomiast potrzebny by był jakiś masowy transfer nas tam, bo te dyskusje tutaj są bardzo fajne.
Chce zabrać głos w 2 kwestiach - drugi bramkarz, Nyland tragedia, Steer spoko, ale pewnego poziomu też nie przeskoczy. Pepe Reina naprawdę dobrze się spisywał, przede wszystkim widać doświadczenie i charyzmę. Obejrzyjcie sobie filmiki z wczorajszego świetowania naszych - Hiszpan najgłośniej dokazuje i zaraża innych (trochę głupie sformułowanie w dzisiejszych czasach). Moim zdaniem byłby wartością dodaną do klubu jako rezerwowy, który dodatkowo poprawiałaby team spirit
Keinan Davis - coraz lepiej mu idzie, być może w końcu pokaże na co go stać. W ostatnich 2 meczach był o centymetry od bramki.
offline
Dodał: VTID, 27 lipca 2020; 22:01
A tak w ogole drugi rok jest dla beniaminkow czesto sadnym rokiem, Villa - beniaminek. Jak to brzmi? Oby Dean mial wiecej do powiedzenia przy transferach. Nie wiem co Suso jeszcze robi w klubie.
offline
Dodał: VTID, 27 lipca 2020; 21:53
Hmmm.. ja nie uzywam FB, a jestem zarejestrowana. A ze brak komentujacych, to dlatego, ze wszyscy tu jestesmy :)

Jako fanka Boruca pisze NIE, nawet nie do L. Byl temat mlodego z Zaglebia Lubin pod koniec czerwca, ale nie wiem czyc cos jest nadal na rzeczy.
offline
Dodał: lepiej, 27 lipca 2020; 21:47
A fanom Boruca przypominam, że kończy mu się kontrakt z Wisienkami i jest do wzięcia
offline
Dodał: Bruno., 27 lipca 2020; 21:46
Zgadza się VTID, jest ta stronka, to ona jest na bazie fejsbookowej, i jest mało zarejestrowanych, komentujących.
offline
Dodał: VTID, 27 lipca 2020; 21:43
Vitoria to raczej do wyciagania pilkarzy. Tam jest jakis Edwards chyba, ma dobre staty, ale wyceniany na 35 mil.
Z tym Benrahma mam mieszane uczucia. Przymierzany od sezonow niczym Kalinic, ktory jak przyszedl to chyba kazdy pozalowal :)
offline
Dodał: VTID, 27 lipca 2020; 21:39
W sumie moge sie podpisac pod postem PITa. El Ghaziego bym pogonila, a zatrzymala Treza (ale ma oferty z dobrych tureckich klubow), poniewaz ten pierwszy jest za delikatny na PL i w przeciwienstwie do Treza nie zostawia serca na boisku. Nawet na licznych nagraniach z wczorajszej fety go nie widac. Choc jak teraz pomysle, to Treza chyba tez nie.
Hogan zaskoczyl u smrodow poczatkowo, ale w ostatnich meczach byl jednym z najgorszych na boisku. Jestem na nie.

Ten talent CC - sorry nie powtorze nazwiska w tej chwili - wlasnie podpisal 3-letni profesjonalny kontrakt.

Bruno, wczoraj wspominales, ze nie ma innej strony AVFC. Jest. Avfc.pl. Bardzo profesjonalnie prowadzona.
offline
Dodał: lepiej, 27 lipca 2020; 21:36
Tammy za cienki na Chesea. Potrzebuje grania na niego, a w The Blues jest więcej gwiazdeczek, które nie partolą tak jak on. Na dodatek zarabia 1/3 tego co Hudson-Odoi, który nic nie gra, bo albo się leczy albo szuka formy, więc może faktycznie dałoby się go wyrwać? Nie jestem fanem, bo to taki Crouchinho, ale liczby go bronią, a i on sam sprawdzony na Villa Park. Zawsze w ten łeb go gdzieś ustrzelą.

Powraca temat Behramy, zwłaszcza gdy Brentford nie awansuje, a ma duże szanse już odpaść ze Swansea. Dean go zna, liczby ma dobre.

Z tym wypychaniem z klubu to bym nie szalał. Kadrę mamy krótką, więc konkurencja się przyda. Engels może odejść. Za drogi jako 4 wybór. Taylor wiadomo, że bomba móglby cykać w czyimś ogródku. Ręcznik szansę dostał. Ja już w niego nie wierzę. Keinana wypożyczyć np. do Vitorii Guimaraes (hehe będzie naszym klubem satelickim??)
Kupiłbym Ake, Zahę i Kinga.
offline
Dodał: Bruno., 27 lipca 2020; 21:25
O widzisz VTID, ostatnie info o Sarkic 'u i Greenie mam ze stycznia, Sarkic był ściągnięty z wypożyczenia do Livingston wobec kontuzji Heaton 'a i Steera.
A Green'a sciagnieto z wypożyczenia do Preston i poszedł do Charltonu, byłem święcie przekonany że też na wypożyczenie !!
Będziemy żałować Sarkica, teraz pociągnie się przy Patricio a z czasem wskoczy.
offline
Dodał: PIT84, 27 lipca 2020; 20:35
Cudem pozostaliśmy dobrze byłoby to wykorzystać i umiejętnie zbudować drużynę na przyszły sezon. Czasu jest nie wiele. Kilku zawodnikom należy podziękować. Kilku będzie kuszonych przez inne kluby. Potrzeba nam kilku 4-5 zawodników.
Bramkarze:<br /> Miejmy nadzieje, że T.Heaton powróci do formy i to on powinien być numerem jeden. W rezerwie ktoś z dwójki Stear, Nyland. W akademii dobre recenzje zbiera Fin ( nie pamiętam nazwiska, zapowiada się ciekawie ale jak będzie )

Obrona:<br /> formacja obronna pod koniec sezonu unormowała się. Podstawa to zatrzymania Mingsa. Tylko kto do pary. Może dać szanse Konzie. Coraz lepiej mu idzie. Engels - nie skreślał bym go po 1 sezonie. Jak faktycznie będzie zawalał to go sprzedać. House - rezerwowy.
Boczni obrońcy - przydałby się ktoś do rywalizacji z Targettem. Nieźle zapowiada sie kariera D. Ravena - dać na wypożyczenie. Warto byłoby kupić doświadczonego środkowego obrońcę.

Pomoc:<br /> D. Luiz - sprawdził się oby pozostał.
J. Grealish - od dawna łączy sie go z różnymi klubami. Jak koniecznie chce odejść to sprzedać ale za porządne pieniądze.
J. McGinn - początek sezonu miał udany, po kontuzji było coraz gorzej. Nie pozbywał bym się Szkota. Walczak dla którego nie ma straconych piłek.
H. Lansbury - siedzi na ławce, dać wolna rękę.
M. Nakamba - ostatnio siedzi na ławce, pierwszy sezon w Anglii, ciężko powiedzieć jak będzie chętny na niego i da odpowiednie pieniądza to sprzedać.
C. Hourihanne - nie najmłodszy zawodnik ale z doskonale ułożona lewa nogą. Zostawić
Jota - grał mało, gdy grał to nie zachwycał, asysta w meczu z Evertonem na Villa Park.
A. El-Ghazi - miał być jednym z liderów w pomoc ale ostatnio słabo.
M. Trezeguet - jeździec bez głowy, ale udana końcówka sezonu był tam gdzie piłka była. Ale jego umiejętności techniczne trochę za małe na porządna grę w Anglii.

Napad:<br /> Wesley wywalone ponad 22 mln 6 bramek i kontuzja. Często pozostawiany sam przeciw obrońcom gości. Może jakby dokupić szybkiego, zwrotnego napastnika to by stworzyli ciekawy duet w napadzie.
M. Sammatta - wydawało się, dobra inwestycja ale po wznowieniu rozgrywek zawiódł. Jak będzie chętny to sprzedać.
K. Davis - wychowanek. Umie sie zastawić, pojedynki główkowe również wygrywa. Ma jeszcze kontrakt przez rok, może zaskoczy.
S. Hogan - wypożyczony ligę niżej a tam 9 bramek w 30 meczach. Może dać szansę.

Warto wspomnieć o młodzieży, która nie jest taka słaba. I. Vasillev, bracia Raven w pomocy, L. Barry - ściągnięty z FC Barcelony no i jeden z największych talentów C. Chukwuemeka o którego dużo klubów pyta.

Co do transferów. Potrzebny doświadczony napastnik ktoś pokroju D. Ingsa może C. Wilson, L. Grabban. A może T. Abraham - jakoś nie może przebić się u F. Lamparda. Wspomina Tammy, że chce odejść ale raczej chyba nie odejdzie.
Pomoc - porządny rozgrywający jak Jacek odejdzie. No i boczni pomocnicy umiejący szybka kontrę przeprowadzić, bo jakoś słabo idzie nam kontratak. Akcje te sa statyczne, łatwo do przewidzenia.
To by było na tyle.
offline
Dodał: VTID, 27 lipca 2020; 20:20
O wilku mowa... Sarkic wlasnie podpisal 3-letni kontrakt z ... Wilkami.
offline
Dodał: VTID, 27 lipca 2020; 19:24
Bruno - Sarkic i Green juz odeszli.
offline
Dodał: Bruno., 27 lipca 2020; 18:35
Kogo bym się pozbył, wypożyczył, lub bardzo zastanowił

Bramkarze - Kalinić do odejścia, z dwójki Nyland , Steer zostawił bym jednego. Czemu mało grał czy nawet siedził na ławie Steer, czy aż tak bardzo stracil forme po kontuzji.....? Sarkić, zdecydowanie dać szanse !!! zostali byśmy przy 3 bramkarzach, Heaton,Steer, Sarkić, pasuje.

Obrona- Taylor, Engels chyba tez, do odejścia. El Mo coraz bliżej emerytury, ale jak zaczął się pojawiać (z Palace) to zaczęło być dobrze, gdy grał na prawej obronie nominalny prawy a nie nominalny stoper, Konsa. Hause, niby przbłyski, niby się nada ale.....pozbyłbym się.

Pomoc- Heniek, Nakamba do odejścia. Naka typowy środkowy defensywny, powinien być masywniejszy, taki typowy łamignat, mnie nie przekonuje.
Trez/El Ghazi z nich zostawiłbym jednego, kogo nie wiem. Jota, chyba do odejścia.
Jacek, ja bym na jego miejscu został, jeśli pójdzie będzie kasa na transfery,ale....bedzie z nim jak z Ashem Youngiem,,Milnerem czy Downingiewm, odeszli do top 6, pograli w pierwszym roku nawet niezle, pozniej z biegiem czasu coraz częściej ława, tylko kasa na koncie bardziej się zgadza, u nas byli pierwszo planowi !!!!
McGinn, pojawiają się głosy że do odejścia, ja sobie narazie tego nie wyobrażam żeby odejścia, pracuś często jego pracy nie widać gołym okiem, ale jest wartością, fakt dużo ostatnio strat, ale może to jest tak że od niego więcej wymagamy.

Napad- Wesley, długa kontuzja,pech, jakby pograł cały sezon, troche by się tej ligi nauczył, może by zatrybił, Samatta zdecydowanie do odejścia, Davis na wypożyczenie

Napisałem że tylu do odejścia i pewnie powiecie, kto ich kupi i za ile, oczywiście że pewnie mało kto z wymienionych odejdzie, ale tak ja to widzę, takie są moje odczucia.
Pamiętajmy że z wypożyczeń wrócą Bree,Green,Hogan, powinni dostać szanse, jeśli treneiro nadal ich nie widzi w zespoleto niech odchodząnie blokują ani kasy ani miejsca. Green jest wychowankiem, no nad nim bym się pochylił.

Kto do kupienia.....? Oczywiście napastnik, nawet dwóch, parę dni temu napomknąłem o Grabbanie , ktoś tam też by go chciał, bo to dobry pomysł.
Obrońca, nawet dwóch, pomocnik. oczywiście mając na myśli transfery do nas mam na myśli piłkarzyków do grania, a nie na ławke.
offline
Dodał: VPK, 27 lipca 2020; 18:29
Striker to oczywiście konieczność, ale przede wszystkim - 2 linia. Kreatywność i umiejętność utrzymania się przy piłce są jak tlen, pod tym kątem należy szukać wzmocnień. Bez kreatywności 2 linii najlepszy napastnik jest jałowy, a brak umiejętności utrzymania się przy piłce w środku pola i oddawanie jej za darmo, to będzie znów ciągły alarm pod bramką i powtórka z zakończonego sezonu. Nawet jeśli obrona trochę się zgrała i wygląda lepiej, niż kilka m-cy temu.
Projekt: KarolKochanowicz.pl / Kodowanie i podpięcie: Kuba Konieczka Copyright © 2006-2011 by AstonVilla.com.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone