.,
Poprzedni mecz Pozostałe
0-1
Liverpool vs Aston Villa
13.09.2014, godzina 18:30
4. kolejka Premier League - Anfield
Następny mecz Pozostałe
Tabela Premier League
Drużyna
M
Pkt
1. Liverpool
0
0
2. Manchester City
0
0
3. Sunderland
0
0
4. Everton
0
0
5. Chelsea
0
0
6. Aston Villa
0
0
7. Arsenal
0
0
8. Stoke City
0
0
9. Tottenham Hotspur
0
0
10. Manchester United
0
0
11. Norwich City
0
0
12. Swansea City
0
0
13. Southampton FC
0
0
14. Newcastle United
0
0
15. West Bromwich Albion
0
0
16. West Ham United
0
0
17. Crystal Palace
0
0
18. Leicester City F.C.
0
0
zobacz szczegółową tabelę
Tabela strzelców
Imię i nazwisko
Br.
zobacz całą tabelę
Leicester City vs. Aston Villa FC 103
Data: 23.04.2022 - 12:55 / Autor: Mr HoltEnd
Źródło:

Czas wrócić do ligowej rywalizacji. Dzisiaj The Villans zaprezentują się na King Power Stadium i zapewne spróbują przerwać ciąg 4 ligowych porażek z rzędu. Lisy w tym sezonie grają niestabilnie, przeplatając zwycięstwa z zaskakującymi porażkami, jak ostatnia z NUFC. Trzeba jednak pamiętać, że nasz dzisiejszy przeciwnik to zespół doświadczony, od lat wyżej w tabeli PL i obecny półfinalista Ligi Konferencji. Z kolei gra AV nie zachwyca, niedokładność podań, nieudolność w konstruowaniu akcji ofensywnych, katastrofalne „wchodzenie” w kolejne mecze oraz niezdolność do grania przez 90 minut na zadowalającym poziomie coraz mocniej irytują kibiców. Kredyt zaufania do Stevena Gerrarda zaczyna się coraz szybciej wyczerpywać, o ile jeszcze jakieś jego resztki pozostały.

 

Szczególnie niepokojący jest dostrzegalny brak strategii i taktyki na boisku. SG kombinuje przesuwając zawodników na różne pozycje, ale te eksperymenty póki co nie generuje punktów. Irytująca jest niemoc strzelecka Watkinsa i Ingsa, a także gwiazdy, po której tak wiele sobie obiecywaliśmy, czyli Philippa Coutinho. Brazylijczyk blokuje miejsce na boisku Buendii, którego drogi transfer miał być istotnym wzmocnieniem zespołu. Niewiele gra też Sanson, który na początku rządów SG wyraźnie odżył i sprawiał wrażenie solidnego gracza. Drugą sprawą jest wycofanie ze składu młodych zawodników, którzy zostali co prawda wypożyczeni, ale zza kulis dochodzą niepokojące informacje o nowym planie trenera, w którym nie ma dla nich miejsca.

 

Reasumując zamiast walczyć o wejście do Top 10, a co najmniej mocną pozycję w trzeciej ćwiartce, AV zaliczyła zjazd do ćwiartki spadkowej. Wciąż mamy 8 pkt przewagi na strefą zrzutu do CL, ale różnica ta systematycznie maleje. Kibice nie mają już wątpliwości, że ten sezon jest stracony i nie ma co liczyć na jakikolwiek progres punktowy czy miejsca w tabeli w odniesieniu do poprzedniego sezonu. Pod tym względem sytuacja Lisów jest podobna, bo wypadli raczej definitywnie z topowej szóstki, ale wciąż jeszcze maja szansę na najmniej znaczący, ale jednak europejski puchar.

 

Nasz najlepszy strzelec, Ollie Watkinas z 8 bramkami plasuje się dopiero na 26. miejscu w rankingu strzelców, a kolejny, Jacob Ramsey z 6 trafieniami na 41. Pod tym względem Leicester jest znacznie lepsze – Tielemans z 6 na 35., Maddison z 8 na 23 i niezwodny Vardy z 10 na 12. Oczywiście grające „w kratkę” Lisy mogą dziś dostarczyć Lwom 3 pkt., choć zapewne większość kibiców podchodzi do tego meczu bez złudzeń na zdobycie punktów, zwłaszcza po ostatnim laniu 0:4, jakie dostali od Spurs na Villa Park.

 

Aktualności na temat: Główne newsy;

Dodaj swój komentarz
Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze
Komentarze użytkowników
offline
Dodał: thomason, 5 maja 2022; 17:29
Lepiej - ja tez na to licze, ale z barazami chodzilo mi o to, ze tam jest gen przegrywu jak MC w LM. Davis kontuzjowany, NF w tym czasie idzie w gore. Nie wiem czy Davis by pogral u nich w PL

Juz ten Fernandinho to nudny sie robi, chlop stary i spozniony. Za 50 mln euro Casemiro do wziecia, ale po co mialby isc do AV? Moze Seko Fofana z Lens?
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 5 maja 2022; 15:56
Dlatego znów napiszę - brać Fernandinho !!! Wiek to sprawa drugorzędna. Wystarczy spojrzeć co wyczynia Ronaldo - bez niego ManU tułałby się w okolicy 10. miejsca. U nas Ashley też jest pełnowartościowym zawodnikiem i t oz klasa, a nie drepczącym emerytem ze stanem przedzawałowym. Inna 30+ Benzema w LM strzela i asystuje co mecz, nawet zalicza hatriki !
offline
Dodał: VPK, 5 maja 2022; 15:52
A Pepowi kolejny raz w LM wyłazi bokiem ośli upór z brakiem klasycznej "9".
offline
Dodał: VPK, 5 maja 2022; 15:50
No, Mingsa mógłby ktoś wreszcie poustawiać :) bo wygląda, jak przeciwnicy Realu w końcówkach meczów LM na Bernabeu.
Chyba tam jakiegoś ogłupiacza rywalom rozpylają na te końcówki, bo to przypomina matrix. Trzecią rundę z rzędu drużyna gorsza z gry (i wyniku) tuż przed końcowym gwizdkiem nagle dostaje ";poweru" i strzela gola za golem, a przeciwnicy w jednej chwili zamieniają się w krowę na lodowisku...
offline
Dodał: lepiej, 5 maja 2022; 15:39
City jak nie dowiezie pierwszego miejsca przy takim kalendarzu to chyba przegryw Pep poleci. Gdy Jacek miał dwie akcje to wydawało się, że po meczu, a tu taka niespodziewajka. City pogubione i sporo znowu dodał Fernandinho.

Co do Forest to nie wiem czemu nie mieliby wejść poprzez baraże? Jeśłi Keinan ma tam zostać to trzymam kciuki. Chętnie zobaczyłbym Keinana na Villa Park jak poustawia Mingsa:))
offline
Dodał: VPK, 5 maja 2022; 01:25
Te Araby z City za swoje notoryczne frajerstwo w LM powinny jeszcze stracić tytuł w Anglii :)))
offline
Dodał: VPK, 4 maja 2022; 22:52
Fulham, nie Leeds.
A na powrót Forest też czekam, za długo trwa to wygnanie, po cichu stawiałem na odwrotny wynik z B"mouth. Ale są w gazie, może to przedłużą na play offs.
offline
Dodał: thomason, 4 maja 2022; 18:08
Szkoda bo liczylem na Forest. Ciezko im bedzie awansowac z barazy. Nie zdziwie sie jak nie wejda. Luton po tym jak ich Leeds zgruzowalo w Pl tez nie ma czego szukac
offline
Dodał: VPK, 4 maja 2022; 16:09
Tymczasem z PL robi się coś w rodzaju superligi: kto spada - ten z powrotem wchodzi.
offline
Dodał: Rbsn, 2 maja 2022; 10:23
Jak dla mnie Chukwu powinien nałapać minut gdzieś na zapleczu Premier League i przestać gwiazdorzyć, obecnie nie ma szans na grę u nas. Jego wejścia były niezłe, ale nie na tyle, żeby wychodzić w pierwszym składzie. Janek w sobotę jednym z lepszych na boisku.
Wypożyczenia Archerowi, Keslerowi, Barremu, Davisowi, Azazowi wyszły na duży plus.Szkoda, że Philogene przepadł, ale kontuzje się go trzymają.

Nasz Martinez ma tyle samo czystych kont, co wychwalany Sa z Wolves. Bardzo mi się podoba Chambers, niezły z piłką, bardzo solidnie w obronie, nie kombinuje, jak nie trzeba i dobrze główkuje.

Też myślę, że Gerrard jeszcze długo będzie nie do ruszenia, nawet jakbyśmy walczyli w przyszłym sezonie o utrzymanie, ale obym się mylił. Buendia w kolejnym meczu raczej wyjdzie, nie sądzę, żeby SG chciał aż tak iść pod prąd względem kibiców.
offline
Dodał: lepiej, 2 maja 2022; 06:35
Wygraliśmy i na zero z tyłu więc nie ma co marudzić. Ings mógł mieć hattrika, dobrze, że choć jedno wpadło. Widać brak ogrania. Watkins irytuje nadal. Filipek coś tam podrzucił, ale Ollie oczywiście musial to spartolić.
Villa rozdaje karty. 2 mecze z Burnley. Powinniśmy to wygrać. Dość ślizgania się drwali choć Everton przepłacony w sumie też mógłby zlecieć. Gramy też z Liverpoolem i City. Jakbyśmy urwali komuś punkt to możemy rozwiązać kwestię majstra, ale z czym do ludzi.

SG to musiałby nas spuścić, żeby polecieć. Jest projekt na przyszły rok, więc spokojnie poczekajmy. Fajnie, że minuty dostał Iroe. Nie wiem czemu siedzi Chukwu gdy Janek i JJ mają ewidentny zjazd formy. Buendia na ławce to kryminał. SG out
offline
Dodał: thomason, 1 maja 2022; 16:26
Szkoda Deano, wydaje mi sie ze to moze byc typ pracoholika. Do tej pory przechodził płynnie z klubu do klubu, 1 zwolnienie i od razu wzieta propozycja. W tym zawodzie potrzebne jest tez przemyslenie pewnych spraw, a Kanarki to pewny spadek był.

Nie widze powodu dla ktorego mozna im kibicowac poza strojami, ale szanuję Twój wybór :) Myślę, że nawet 2 wtopy z Burnley nie wystarcza na pogonienie SG. Za to ten bedzie mogl znowu pogadać sobie o intensytności. No i o keczupach.
offline
Dodał: PIT84, 1 maja 2022; 16:22
Oczywiście kibicuję naszym ale do Burnley mam sentyment bo mimo przeciętnych zawodników dają radę a jak się utrzymają to tymczasowemu trenerowi dać pomnik ewentualnie etat. Po za tym nie przepadam za Evertonem. Dwa zwycięstwa Burnley z nami dlaczego by nie. Tylko co musi się stać aby zwolnić Gerrarda? Chociaż cieszy że wczoraj zagrał ten młodziak. Szkoda D. Smitha Chociaż trochę dziwię się jemu że przyjął tą propozycję. Mógł siedzieć w domu, ewentualnie po sezonie przejąć jakąś drużynę na spokojnie.
offline
Dodał: thomason, 1 maja 2022; 16:11
Wczoraj tak oglądałem jednym okiem, ale co mi się rzuciło. Oczywiście to tylko Norwich, ale obrona w miare poprawnie, fajnie Tim złapał minuty. Buendia extra, ale pewnie dalej ława. Cieszy mnie, że Danny strzela i asystuje, Ollie też z trafieniem. Filipek w swoim stylu czyli nijak. A Bailey to mem, drugi Traore. Niepasujące puzle. To ja już wolę drugoligowego AEG, chociaż się nie wykrzacze na meczu i trafi z karnego.
offline
Dodał: thomason, 1 maja 2022; 16:09
Hehe, PIT dobrze kombinuje, bo na rozkładzie 2x Burnley, 2x porażka to może SG poleci :D

Dla nas chyba najlepsza byłaby zsyłka Leeds bo wtedy Phillips byłby do wzięcia za pół ceny.
offline
Dodał: Bruno., 1 maja 2022; 13:09
Nie mam nic przeciwko pogonieniu Stiviego, pamiętajmy tylko że podpisaliśmy z nim na jeszcze 3 lata kontrakt, więc czy na to pójdą nasi właściciele..... trochę wątpię ! Jeśli poszło by po naszej myśli, to kto w jego miejsce.....?

PIT
Jeśli Burnley miałoby się utrzymać to kosztem kogo ??? Pawików czy Toffików ?
offline
Dodał: PIT84, 1 maja 2022; 00:41
Cieszy wreszcie wygrana ale szkoda, że naszym byłem menadżerem. Jakoś wreszcie wygrana. Mam nadzieję, że S.G. poleci po sezonie.
p.s. cieszy mnie wygrana Burnley mam nadzieję że chłopaki się utrzymają :)
offline
Dodał: VPK, 30 kwietnia 2022; 19:26
Skoro Ings wreszcie trafił, to znak, że mecz był z najsłabszą ekipą ligi i ulubioną ofiarą AV.
Gdyby Villa grała tylko z Norwich, byłaby mistrzem wszystkiego.
Ale i tak była mordęga z rozgrywaniem piłki w ofensywie, dalej nie widać myśli przewodniej made in Gerrard.
offline
Dodał: Rbsn, 30 kwietnia 2022; 18:06
Ja tam oglądałem, bo urlop zaraz po majówce :D
Druga połowa pod nasze dyktando, Emi wszedł w 75 i zrobił więcej niż Cou, który schodząc ewidentnie nie był z siebie zadowolony.
Mings z Chambersem super, Ollie bardzo walecznie, acz samolubnie. Gerrard chciał liczby od Buendii, to ma asystę, zobaczymy jak się to przełoży na wyjściowa jedenastkę w kolejnym meczu.
offline
Dodał: lepiej, 30 kwietnia 2022; 17:10
Fakju gerrard. Nikt tego guffna nie będzie oglądać. majóweczka. Póki Buendia na ławce póty bojkot SG
offline
Dodał: Rbsn, 30 kwietnia 2022; 16:59
Tim się bardzo rozkręcił pod koniec, super przechwyty. Ramsey mi się podoba.
Niemożliwe jaki ten Bailey jest szklany, to nie liga dla niego.

Z bólem serca przyznam, że jakoś pewniej wygląda nasza obrona z Chambersem, niż Konsa.
Generalnie nie jest źle, ale spodziewalem się, że ich zepchniemy do defensywy. Do 35 minuty graliśmy jak równy z równym, co jest w sumie dość przykre patrząc na pozycję w tabeli Norwich.
Całe szczęscie, że Watkins to wykorzystał, bo pewnie dostałby niezłą zjebke, że nie podał do Cou :p
offline
Dodał: Rbsn, 30 kwietnia 2022; 15:58
Super, że otrzymali szansę, oby Tim dał radę :)
Szkoda znów Buendii. Gerrard w wywiadzie powiedział że oczekuje od niego liczb. Tylko jak je nabić, wchodząc w 70-80 minucie... Coutinho z tym też ostatnio nie błyszczy, Bailey tym bardziej
offline
Dodał: thomason, 30 kwietnia 2022; 15:20
Chambers i Iro w 1 składzie. Buendia wciąż na ławce. Mecz niby na c+now
offline
Dodał: thomason, 29 kwietnia 2022; 01:09
Guilbert chce zostać na stałe w Strasburgu.

My zastanawiamy się nad Filipkiem, a Mendes ma dla nas tańsze zastępstwo - James Rodriquez
offline
Dodał: lepiej, 27 kwietnia 2022; 19:22
City w sezonie 2008/09 grali w Pucharze UEFA.

Gdy oni wcodzili to byly inne czasy. Kasa nie robi to można porównać Liverpool i Everton. Tofiki ponoć w ostatnich 7 latach wydały więcej niż Klopp i co?? Wiem, że Reds mieli inną kadrę. Nam też zarzucano, że po awansie wydaliśmy ponad 100 baniek i ledwo się utrzymaliśmy. Niemniej pompowana jest gruba kasa i jest powolny postęp, ale ten sezon zmarnowany. Nabytki nietrafione, bo cały czas kuleje brak zbilansowania i pewna stabilizacja myśłi szkoleniowej. Deano wykonał super robotę, ale po grze drużyny widzieliśmy, że to jego sufit. Potrzebne było nazwisko, które pociągnie piłarzy z wyższej półki. Gerrard może takie ma, ale nie tak mocne, żeby ściągać piłkarzy z topu. Ruch z Coutinho wydawał się super i na początku fajnie to zagrało, ale teraz marnowany jest potencjał marketingowy przyjścia Filipka i nie wierzę, że jesteśmy w stanie pościągać piłkarzy z topu w ich prajmie. Wczoraj grało City i widać jak na Fernardinho działa wiek i brak ogrania. Pewnie na Brighton starczy, ale czy on chce się kopać u średniaków ze średniakami? Czy da nam coś ekstra w meczu z MU lub Spurs?
Tak, ściągnijmy 2-3 kozaków.
Nie, nie ściągajmy dziadersów jak Fernardinho czy Suarez.
O Sterlingach i Griezmannach zapomnijmy, bo nic im teraz nie możemy zaoferować poza złotym kiblem, ale to wątpliwa motywacja do walki za Villę.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 27 kwietnia 2022; 14:41
Lepieju - troche uprościłeś. Mansour przejął klub w sezonie 2008/09. Do tego czasu City grało w pucharach europejskich raptem raz, niespodziewanie po awansie do PL w 2002/03. Wcześniej drużyna zaliczyła występ w pucharach bodajże w 1993 (?). Od 2005 był już zjazd do 3 ćwiartki i dopiero przyjście Mansoura zmieniło sytuację i to dopiero po zatrudnieniu Manciniego w połowie sezonu 09/10

2002/03 9. miejsce w Premier League
2003/04 16. miejsce w Premier League
2004/05 8. miejsce w Premier League
2005/06 15. miejsce w Premier League
2006/07 14. miejsce w Premier League
2007/08 9. miejsce w Premier League
2008/09 10. miejsce w Premier League
offline
Dodał: thomason, 26 kwietnia 2022; 22:11
Cały skład robi regres pod SG mam wrażenie. Nawet Mati podupadł po kadrze
offline
Dodał: thomason, 26 kwietnia 2022; 22:03
Lepiej - dodałbym do tego grona stopniowe gaśnięcie Cou pod SG
offline
Dodał: thomason, 26 kwietnia 2022; 19:48
OM niby zainteresowani ściągnięciem z powrotem Sansona. Cena 11-12 mln euro. W sumie i tak głównie ława i kontuzje. On, plus nie wykupienie Cou, sprzedaż DL oraz pewnie Chukwuemeki oznaczałby Buendię w składzie i oprócz nowego DM konieczność dokupienia kogoś na pozycję 8/10 aby wzmocnić rywalizację.
offline
Dodał: lepiej, 26 kwietnia 2022; 19:40
Ten prowicjonalny klubik grywał wtedy w europejskich pucharach. Jawił się jako ciekawy projekt plus wieelka kasa.

my jesteśmy z dolnej części tabeli o kasie mniejszej niż 8 innych klubów. Co zaoferujemy Griezmanom? Czemu mają wybrać nas, a nie Spurs, Juve czy Athleti? Niestety musimy szukać w drugim albo trzecim szeregu.
Zgadzam się, ze w tej chwili, żeby teraz podnieść rangę klubu musimy kupić już kozaków, a nie na dorobku czy kaleki do odbudowy. Do tego musi być wizja trenera jak wykorzystać kozaka. 100 baniek poszło w piach, bo SG nie umie wykorzystać ani Buendii ani Baileya ani Ingsa. To już niepokojące

offline
Dodał: thomason, 26 kwietnia 2022; 18:53
Jacob Ramsay 2027

Wczoraj w Jej Wysokości PL w C+ się trochę panowie obudzili, że Steven nie taki fajny.

Ktoś z widzów przytoczył (piszę z pamięci); średnia punktów za Deana 1,41, za SG 1,23
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 26 kwietnia 2022; 09:38
Absolutnie nie chodzi mi o kopiowanie PSG czy innego City. Po pierwsze chodzi o wywindowanie AV w górę, aby wzmocnić markę i sprawić, by klub był atrakcyjna alternatywą dla LFC, City czy CFC. A będzie, gdy zacznie się kręcić w okolicy 7-8 miejsca. Wówczas przynajmniej jakaś część cenionych zawodników rozpatrzy AV jako alternatywę, mając szansę na stałe występy, a nie bycie jednym z wielu (casus Graelisha) i w dodatku może przyczynić się do sukcesów klubu, co przełoży się na ich wartość transferową i tygodniówkę. Po drugie młodzież będzie miała wzorce, od których może się czegoś nauczyć. Po trzecie nazwiska i wyraźny progres zatrzymają młodzież i wartościowych zawodników w klubie.

Nie wierzę, że z przeciętnym i zawodnikami, nawet tak walecznymi jak McGinn możemy przeskoczyć City, LFC, CFC, Arsenal czy Spurs. Póki co nawet Wolves i WHU są dla nas za silne. I to nie prawda, że do AV nie przyjdzie żadna gwiazda pokroju Griezmana. Do City przyszli choć ten prowincjonalny klub zaczynał wówczas od podobnego poziomu jak obecnie AV. Oczywiście to kwestia tygodniówki i wcale niekoniecznie kominów. 250-300 tys. tygodniowo pozwoli na sprowadzenie paru wartościowych graczy, zwłaszcza w wieku 29-30 lat. Właściciele są gotowi na taki ruch i wiedzą, że bez takich wzmocnień będziemy się tułać w trzeciej ćwiartce do usr...nej śmierci. Problem tylko w tym, że do przeprowadzenia takiej akcji potrzebny jest solidny, sprawdzony, lojalny trener,. SG raczej odbiega od tych wymagań. Nie chodzi bowiem o budowanie nowego zespołu, bo jak pisałem, szkielet już jest, tylko o podniesienie jakości gry. Czyli inwestycje w te obszary, które wyraźnie są kulą u nogi pozostałych formacji. Kto wie co pokazałby Watkins, gdyby w środku pola był ktoś pokroju Kroosa. Być może nic, ale wtedy można by się g oz czystym sumieniem pozbyć i nie dziwić potem, że u nas nic nie pokazał a w nowym zespole strzela jak natchniony.
offline
Dodał: VPK, 26 kwietnia 2022; 02:13
Pośród tych wszystkich marzeń z Norwich póki co o spokojną końcówkę sezonu.
offline
Dodał: PIT84, 25 kwietnia 2022; 19:50
Raczej żadna poważna gwiazda do nas nie przyjdzie. Ewentualnie emeryt który łasy jest na kasę. Filipek przyszedł się odbudować choć ostatnio słabo mu to wychodzi. Nam są potrzebni ambitne walczaki pokroju McGinn i podobni. Żadnych przepłaconych, pazernych gwiazdeczek.
offline
Dodał: lepiej, 25 kwietnia 2022; 18:48
Zakup 2-3 piłkarzy z topu byłby fajny gdyby był realny. Może być realny gdy ci piłkarze dostaną szansę na trofea. W tej chwili to chyba 8 z topu musielibyśmy kupić, żeby marzyć o top4. MU kupuje z topu i ...kuku gablota pusta.

Możemy sobie pomarzyć o Sterlingach i Griezmanach (akurat obu nie chciałbym) i tu jest kluczowe pytanie jaki model mamy przyjąć? Próbować być PSG czy raczej Borussią. Droga BVB wydaje mi się bardziej realna i przyjemna. PSG mimo milionów płonie.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 25 kwietnia 2022; 11:13
Co do SG to nie podoba mi się, ale jak wcześniej pisałem, jeśli już jest to dać mu co najmniej 2-3 sezony, żeby pokazał co i czy cos potrafi. Zmiana trenerów co sezon demoluje mentalność drużyny, no w pewnym momencie każdego trenera traktują jako chwilowy byt w szatni. Przerabialiśmy to za Lernera. Trzeba zacisnać zęby i wierzyć, że nie doceniamy SG, jak Arsenal Artetę.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 25 kwietnia 2022; 11:10
A ja jednak będę upierał się, że bez zakupu 2-3 graczy z topu, nawet w okolicy 30-ki pozostaniemy średniakiem na 3. ćwiartkę, z chwilowymi pobytami w okolicy 8-10. miejsca. Żadna z drużyn z Top 6 nie budowała swojej potęgi wyłącznie na własnej młodzieży i transferowych średniakach. Jeśli nawet pojawia się obiecujący zawodnicy to zostaną podkupieni przez kluby, które zaoferują im walkę o konkretne trofea. Młodzieżową politykę uprawiał z powodzeniem Ajax przez wiele lat i odnosił sukcesy w Europie. Ale czasy się zmieniły i Ajax zniknął na lata, niedawno dopiero się odbudowując, ale póki co bez sukcesów.
offline
Dodał: lepiej, 24 kwietnia 2022; 16:08
Podobała mi się koncepcja z Gerrardem. Z Deano doszliśmy do ściany. Gdyby nie aspiracje, że idziemy do topu to Deano mógly sobie eksperymentować i rozwijać młodych. Tu przyszła kasa i konkretne oczekiwania i za wysokie progi dla Smitha.
Purslow chciał ziomka Gerrarda. Szlify w Szkocji dawały nadzieje. Sam byłem zaciekawiony co ulepi SG. Na razie wygląda to słabo. Nie skreślam jeszcze projektu Gerrarda, ale zastanawiam się jakim klubem mamy być. Jaka jest wizja? Sądziłem, że pomysł jest taki, że szukamy młodych na rodzimym rynku. Szlifujemy i sprzedajemy. Przegięto w jedną stronę gdzie zabrakło doświadczenia, a forma młodych faluje i tego doświadczenia potrzebujemy. Tego mitycznego Fernandinho, Tarkowskiego do konkurencji dla stoperów albo niech im będzie ten Koulibaly (nie stać nas) i napastnika. No i właśnie czy SG chce kupić 3-4 piłkarzy czy 10. Jeśli 3-4 to ok. Byle nie żadnych Griezmannów czy Suarezów. Doświadczonych, ale wciąż głodnych, a nie syte koty z kominami płacowymi
offline
Dodał: VPK, 24 kwietnia 2022; 01:51
Na miejscu takich szejków, to ja bym pozwolił Eddiemu budować pakę z młodych, ultratalentów (oczywiście jeśli ma taką koncepcję i duży "sos" nie przewróci mu w głowie), a nie z ogranych gwiazd.
I mogłaby z tego wyjść prawdziwa petarda.
offline
Dodał: Rbsn, 23 kwietnia 2022; 23:36
No przyznam, że jak broniłem długo Gerrarda, tak swoim wywiadem, gdzie zbesztal swoich zawodników i zapowiedział rewolucję, strasznie stracił. Po pierwszych meczach można było uwierzyć, że jest odpowiednią osobą na odpowiednim miejscu. Ale czas weryfikuje. Ta jednowymiarowosc w grze i brak koncepcji w ataku aż razi w oczy. Stracił chyba tutaj ostatniego sojusznika :)
Ponownie nadchodzą niepewne czasy. O ile nie byłem wielkim fanem strategii Smitha, tak on przynajmniej miał za swoimi plecami szatnię. Boję się co będzie, jak ci lepsi gracze zaczną strzelać fochy. Żeby nam ten Gerrard nie wyszedł bokiem.
Howe super poukładał Newcastle, mimo że wcale nie mają jakościowo lepszej paki. Aż strach pomyśleć co będzie jak dostanie konkretne fundusze od szejków.
offline
Dodał: VPK, 23 kwietnia 2022; 21:44
Tak, Howe to był jakiś wybór. Nie dlatego, że z B'mouth wbrew wszystkim trzymał się w PL, ale dlatego, że jego drużyna robiła to grając z jakimś stylem. A nie łupaninę jak Burnley.
offline
Dodał: VPK, 23 kwietnia 2022; 21:42
Na plus przynajmniej 0 z tyłu. bo już tych męczarni z przodu - żeby cokolwiek strzelić nie chce się komentować.
Wstyd, że drużyna z tym składem jest taka NIJAKA.
offline
Dodał: PIT84, 23 kwietnia 2022; 21:21
Kolejny nudny mecz, zero gry. Filipek słaby. Można powiedzieć że więcej się działo jak E. Buendia wszedł na kwadrans. Mam nadzieję że Filipek pójdzie do jakiś szejków i tam będzie ludzi wkurzał. A może kadra zespołu zaczyna mieć dosyć Gerrarda i pomału się buntuje. Najlepiej jakby władze klubu przejrzały na oczy i po sezonie pogoniły tego bajeranta. Przestańcie że ściąganiem zawodników pokroju Suarez, Kroos, Grizman i tym podobni. Kominy płacowe nie u nas.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 23 kwietnia 2022; 20:53
Co do Howe'a to zgoda. To mógłby być godny następca DS. A Deano za szybko poleciał. Można było poczekać, aż się znajdzie trenera, który pociągnie zespół wyżej, a nie będzie narzekał, że ma słabą ekipę. Chyba widziały gały co brały ?!?! A Dean stworzył solidny szkielet i trzeba go obudować solidnymi graczami i kasa na to jest. Ale nie na jakieś wyimaginowane fantazje trenera, któremu kiepsko wychodzi uprawianie tego zawodu. I jest młodzież, która może być przyszłością klubu. Wystarczy kupić 2-3 graczy z górnej półki, jak Griezmana czy na środek Kroosa lub choćby Fernandinho.
offline
Dodał: thomason, 23 kwietnia 2022; 20:26
Pelna zgoda. Zostali olani, debilne wypowiedzi, ze on musi poprawic albo nie to wypad bo beda nastepni. To nie motywuje. Nikt nie bedzie umieral za SG wiedzac, ze moze skonczyc jak Targett, ktory sie smieje z tego cyrku na VP.

AV negocjuje niby na pol ceny za Cou. Ale czy to ma sens? Lewa zajeta przez Filipka. Plac pewny. Buendia sie buzuje na lawce. Jako ze Filipek na lewej, to Bailey na prawej. Czyli tam gdzie powinien byc Emiliano.

Sprzedac Watkinsa, parodyste DL. Obawiam sie ze z nowymi to bedzie jak z Digne. Do konca roku nie bedzie w klubie SG. Strasznie zaluje tego Howe bo byl realnie do wziecia
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 23 kwietnia 2022; 19:09
A jak ma być mentalnie dobrze, jak zawodnicy uwierzyli w projekt zwany AV, szanowali i ufali Deanowi. A tu przychodzi facet, który chce sobie poeksperymentować, promuje ściągniętego na chwilę kolegę, sadzając na ławce zawodnika, którego Dean kupił za sporą kasę, jako kluczowego zawodnika dla ofensywy. A do tego SG zapowiada wywalenie połowy z nich, bo ma nowy pomysł,albo w najlepszym razie będą grać ogony, bo szefunio ma wielu kumpli. To jak ma być ok w szatni ? Czy dzisiejsza nędza to wynik tego, że chłopaki czują się oszukani czy olania ich przez SG, bo i tak się icj pozbędzie ? Jedno jest pewne, ten zespół nie chce grać dla SG.
offline
Dodał: Rbsn, 23 kwietnia 2022; 18:27
Z plusów zmiana Tima, oby częściej. Nakamba chyba trochę przybrał na masie.
Też mi się wydaje że problem jest bardziej złożony. To wygląda jakby ten mental przegranego był bardzo głęboko zakorzeniony. Nawet Coutinho po kilku dobrych meczach zmarniał. Tak samo było z kilkoma innymi piłkarzami, którzy do nas dołączyli
offline
Dodał: lepiej, 23 kwietnia 2022; 18:02
Zmarnowane popołudnie, zmarnowana kasa. Lansowanie Filipka doprowadza do tego, że po 4 porażkach udalo się dowieźć 0-0 z Lisami, które spacerowo nie chciały się wypstrykać przed pucharami. Super osiągnięcie.
Watkins żałosny. Coutinho nie było, Bailey jakby wczoraj spotkał kolegów z drużyny. Nie wiem co jest grane, ale tam musi być jakiś kwas w środku
offline
Dodał: thomason, 23 kwietnia 2022; 18:00
Zgadza sie MrHE - takie niechlujstwo i widac po nim brak pokory, ale tez to ze naturalnie on nie lubi sie z pilka. Sprawia mu problemy i w trakcie meczu jest spiety jak gacie w d… mysle ze osiagnal swoj sufit i poprzedniego sezonu raczej nie poprawi
offline
Dodał: thomason, 23 kwietnia 2022; 17:56
To bylo zalosne.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 23 kwietnia 2022; 17:51
Thomason - dokłądnie to samo o Ollim powiedziałem ostatnio w dyskusji w realu ! Zatrzymał się w rozwoju i pytaniem jest czy to brak wsparcia czy po prostu osiagnał szczyt swoim możliwosci. Moim zdaniem raczej brak motywacji i jakieś wrodzone niechlujstwo. Dlatego sprzedać, jak ktoś da te 36-37 mln i kupić ..... Griezmana :)
offline
Dodał: thomason, 23 kwietnia 2022; 17:50
Cou gra dobrze jak zespol gra dobrze. My jestesmy w dooopach to i Cou schowany. A przeciez nie o to chodzi
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 23 kwietnia 2022; 17:48
No i wchodzi Buendia i gra ożyła ! nawet Ollie i Cash sie rozbudzili ! SG powinien mieć zakaz kontaktów z byłymi kolegami.
offline
Dodał: thomason, 23 kwietnia 2022; 17:44
Watkins tylko dzisiaj chyba 1 udana akcja z poczatku meczu gdzie Bailey kiksowal. Nie rozumiem hejtu na Dannego, nie dostaje tyle szans co Ollie, ktory jest lansowany. Moze slabsza forma strzelecka ale brak problemow z koordynacja, ustawieniem, zgraniem z kolegami. Ollie nie rozwija sie, wieczne pretensje do kolegow. Bym go sprzedal do jakiegos Arsenalu i wzial nowa 9
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 23 kwietnia 2022; 17:43
Im tak chce sie grać, jak nam oglądąc :(
offline
Dodał: lepiej, 23 kwietnia 2022; 17:42
2 tygodnie odpoczynku, a wyglądają jakby byli na wczasach w MacDonaldzie. Ociężale bez konceptu, czlapanie, chowanie się. Nie ma komu podać. Watkins partoli większość piłek albo się pośliźnie albo podanie do rywala albo drybling nieudany.
offline
Dodał: lepiej, 23 kwietnia 2022; 17:40
Za późno z tym Buendią Jeszcze Watkinsa wysłać na trybuny. Za Iro szacun, ale nie zmienia to faktu, że SG out
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 23 kwietnia 2022; 17:37
Wreszcie.....
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 23 kwietnia 2022; 17:35
Gdyby tak jeszcze Buendia za Coutinho
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 23 kwietnia 2022; 17:34
Noooo !!!! Świetna zmiana SG ! Iroegbunam na pewno nie zmniejszy potencjału AV, bardziej niz uddawało sie to chwilami Luizowi
offline
Dodał: thomason, 23 kwietnia 2022; 17:34
O, jest Tim. Fajnie ze sie obudzil. Chociaz ja bym chetnie zobaczyl Cudownego Nakambę
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 23 kwietnia 2022; 17:33
Dobrze, że mamy Younga ! I chyba Lisy też widzą, że to mocny punkt defensywy, dlatego chłop leży co kilkanaście minut.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 23 kwietnia 2022; 17:30
Luiz out, dawać Chambersa. Luiz nie upilnuje i nie zatrzyma Vardy'ego. Chambersowi może się udać.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 23 kwietnia 2022; 17:29
Vardy, znaczy będzie bolało.
offline
Dodał: thomason, 23 kwietnia 2022; 17:28
Lepieju - Twoje zyczenie spelni się za tydzien ;-)
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 23 kwietnia 2022; 17:28
Lepieju znaczy proponujesz typowo angielską promocję "buy one, get one free" :)
offline
Dodał: thomason, 23 kwietnia 2022; 17:27
Oho, Vardy sie przebiera. Ukłuje
offline
Dodał: lepiej, 23 kwietnia 2022; 17:27
i jeszcze Luiza na dokładkę do brazylijskiego pakietu
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 23 kwietnia 2022; 17:23
No to jakaś tragedia jest. Jakby grały 2 drużyny, w ostatnim meczu sezonu i mające pewność spadku do CL. Oczy krwawią...
offline
Dodał: lepiej, 23 kwietnia 2022; 17:23
Może niech sobie Liverpool weźmie tego Steviego w pakiecie z Filipkiem. Deanoooo wróć
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 23 kwietnia 2022; 17:20
Bogowie, jak na boisko wejdzie Vardy to przy jego wejściach kwadrans mu wystarczy, by rozmontować i ośmieszyć drepczącą defensywę.
offline
Dodał: thomason, 23 kwietnia 2022; 17:18
I jeszcze mnie bawi podnieta SG na stonkach fanowskich w stylu SG is the man for the job, tak hehe. Dajcie 200 mln ja pokaze jak sie gra!
offline
Dodał: thomason, 23 kwietnia 2022; 17:16
No zeby Panowie Cash, Konsa, Martinez czy McGinn (!!!) stracili forme to trzeba byc wybitnym fachowcem
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 23 kwietnia 2022; 17:13
AV w pierwszej połowie osiągnęła wynik podań, które przyniosły by wstyd drużynom z Ekstraklapy - 157 podań, w tym udanych 67%. Brawo SG !
offline
Dodał: thomason, 23 kwietnia 2022; 17:11
Young profesor. Moze czasem nie dojezdza ale koles klasa. Zawsze szacunek
offline
Dodał: thomason, 23 kwietnia 2022; 17:10
Ktos mi wytlumaczy dlaczego prawonozny Watkins gra po lewej stronie, a Leon lewonozny po prawej? Tak slyszalem o koncepcji schodzenia do srodka z pilkarzem ze slabsza noga ale widac ze w ogole to nie idzie tylko przeszkadza
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 23 kwietnia 2022; 17:08
mamy na ławce 3 młodych na środek, którzy moga grać na pozycji Luiza. Panie SG, może dać któremuś szansę ? I wpuścić Buendie za Coutinho. Patrząc na ławkę to nie bardzo można zdjąć duet Ramsey-Coutinho, bo po prostu nie ma ich kim zastąpić ! Poza Buendią nie ma nikogo na lewe skrzydło....
offline
Dodał: thomason, 23 kwietnia 2022; 17:04
SG to jest ta sama półka trenerska do Lampard. Czas to sobie powiedziec otwarcie. Moze nawet slabiej, gdyz Frank ze slabym Derby doszedl do finalu playoffs a pozniej przy banie transferowym calkiem dobrze mu wyszlo tam z Chelsea. Ale generalnie przereklamowany. Natomiast SG wygral lige na poziomie Ekstraklasy gdzie Rangers wykonali przed zmudna prace a Celtic byl w kryzysie. Przeciez SG meczyl się w eliminacjach z Legią, bez jaj
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 23 kwietnia 2022; 17:01
Ale tak po prawdzie, to i Lisy realizują program minimum. Nie mają już szans na strefę pucharową to myślami są przy meczu z Romą.
offline
Dodał: Rbsn, 23 kwietnia 2022; 17:00
Paskudna gra w naszym wykonaniu, chociaż dwie patelnie mieliśmy, które powinniśmy wykorzystać. Lester rozgrywa, ale w strefie ataku wyglądają podobnie do nas. Young też daje rade, jak na ten moment.
W międzyczasie kiedy Lester rozegrało 4 mecze, my rozegraliśmy jeden sparing. Dlaczego oni wyglądają, jakby nie mieli siły biegać?
Do zmiany Ramsey i Coutinho ASAP
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 23 kwietnia 2022; 16:58
No i jeszcze Young walczy. McGinn zgasł, planuje gdzie pojedzie na wakacje ? Ramsey nie bardzo wie co i z kim. Ollie by coś zrobił, ale mu się nie bardzo chce chcieć. Coutinho myślami jest przy negocjacjach tygodniówki na przyszły sezon. Martinez podenerwowany, że mu przerywają popołudniową fiestę. Cashowi ktoś złośliwy wepchnął ołów w getry.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 23 kwietnia 2022; 16:55
A jak napisałem ze 2 mce temu, że będziemy walczyć o pozostanie w trzeciej ćwiartce i możemy skończyć na 16-17. miejscu to niektórzy mocno się obruszyli. Dobra niech będzie nawet to 16., ale żeby w tej grze było widać jakąś myśl taktyczną, jakiś pomysł, chęć gry, kombinację nawet i niezbyt udaną. Ale póki co jedynym pomysłem jest dodreptać do 38. kolejki i w okienku wydać ze 200 mln na nowy skład.
offline
Dodał: lepiej, 23 kwietnia 2022; 16:52
Mings szef, rszta do zmiany. Nawet Emi. SG out
offline
Dodał: thomason, 23 kwietnia 2022; 16:48
Z tym utrzymaniem to ja nie żartuję. Mnostwo spotkan wtopionych. Bez pomyslu, bez woli walki. Na rozkladzie MC Liverpool i walczace o zycie drwale z Burnley. Nagle okaze sie ze nie gramy o nic :)
offline
Dodał: thomason, 23 kwietnia 2022; 16:44
Masz racje Mr HoltEnd. U mnie na A klasie sie mowiło, że „grał” to Kaziu Deyna. A my co najwyżej przebywamy na boisku. :-)
offline
Dodał: Bruno., 23 kwietnia 2022; 16:42
Nuuuda
Lisy czekają na grę pucharową i patrzą żeby nie było żadnych urazów, no a my jesteśmy na boisku, dogrywamy sezon.
Wiosna panie sierżancie !!!
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 23 kwietnia 2022; 16:42
Thomason - z tym "gramy" to bym nie przesadzał ;) Co najwyżej próbujemy nie stracic piłki i gola.
offline
Dodał: thomason, 23 kwietnia 2022; 16:40
Przepraszam 9 :-)

A my tak gramy az zeby bola
offline
Dodał: thomason, 23 kwietnia 2022; 16:40
Tymczasem Newcastle juz na 8 miejscu. Howe pokazuje jak sie uklada zespol, Targett tryumfuje
offline
Dodał: thomason, 23 kwietnia 2022; 16:36
No coz, SG zamiast trenowac zespol to jezdzi na wycieczki :-) z ta parodia menedzerska jeszcze powalczymy o utrzymanie w tym sezonie
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 23 kwietnia 2022; 16:36
Z przebiegu meczu można wnioskować, że nową strategią SG jest przeczołgać się przez mecze na remisach, bo trzy remisy raczej zapewnią pozostanie w PL.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 23 kwietnia 2022; 16:31
Fakt, widziałeś kilka minut to jakbyś widział całe pół godziny. Emocje jak obserwacja deptaka w Ciechocinku.
offline
Dodał: lepiej, 23 kwietnia 2022; 16:27
Jaka padlina. Jest jakiś plan na mecz? Przetrwać??
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 23 kwietnia 2022; 16:12
Lepieju - miałem to samo napisać :))))
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 23 kwietnia 2022; 16:12
Już znalazłem - Sanson kontuzja kolana i raczej w tym sezonie nie wróci
offline
Dodał: lepiej, 23 kwietnia 2022; 16:11
pierwszy sukces. 10minut i nadal 0 z tyłu
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 23 kwietnia 2022; 16:10
No i na ławkę wróciła kolekcja młodzieży.
Raczej wstawiłbym Chambersa zamiast Luiza.
A co z Sansonem ?
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 23 kwietnia 2022; 16:08
Dobrze, że Coutinho wrócił na skrzydło. Zobaczymy czy znów stworzy udany duet z Ramseyem.
offline
Dodał: VTID, 23 kwietnia 2022; 16:00
Ode mnie 3 kopniaki dla SG. 1. Buendia 2. Chambers 3. Nakamba. No, ale moze mnie przekona, choc meczu raczej nie zobacze, bo mi koszmarnie dzis net rwie sie.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 23 kwietnia 2022; 15:57
Mam takie przeczucie, że dziś złapiemy komplet. I to wcale niekoniecznie po nijakim meczu. Jak pisał lepiej na papierze potencjał jest, wiec czego brakuje ? Nie trenera, bo przerobiliśmy ich wielu w ostatnich 15 latach i tylko MON coś sensownego urzeźbił. No i Smith w CL. Jesli o coś mozna mieć pretensje do SG, to o brak umiejętności zmotywowania zawodników. Pod tym względem DS był o klasę lepszy.
offline
Dodał: Rbsn, 23 kwietnia 2022; 15:10
To się wykazał, sadzając znów Buendie na ławce. Ten Young na LO mnie trochę przeraża. Niektórzy trenerzy kombinują, zmieniają pozycję, jeśli sytuacja tego wymaga, ale widzę flashbacki z czasów Smitha..
offline
Dodał: lepiej, 23 kwietnia 2022; 14:58
czekam na przełamanie. Owszem Lisy wyzej, ale jak popatzreć na kadrę to kogo z nich wziąłbym do nas? Barnesa?? i tyle. Doceniam tielemansa i Maddisona, ale jednak mam wrażenie, że kadrowo jesteśmy mocniejsi. To czas się wykazać panie SG, bo Sroki już nas przegoniły, a Howe zaczynał w podobnym czasie i z kadrą o wiele bardziej słabszą, a jednak natłukł punktów.
offline
Dodał: Bruno., 23 kwietnia 2022; 14:23
Wg flash score mecz do obejrzenia na c+ family.
Projekt: KarolKochanowicz.pl / Kodowanie i podpięcie: Kuba Konieczka Copyright © 2006-2011 by AstonVilla.com.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone