.,
Poprzedni mecz Pozostałe
0-1
Liverpool vs Aston Villa
13.09.2014, godzina 18:30
4. kolejka Premier League - Anfield
Następny mecz Pozostałe
Tabela Premier League
Drużyna
M
Pkt
1. Liverpool
0
0
2. Manchester City
0
0
3. Sunderland
0
0
4. Everton
0
0
5. Chelsea
0
0
6. Aston Villa
0
0
7. Arsenal
0
0
8. Stoke City
0
0
9. Tottenham Hotspur
0
0
10. Manchester United
0
0
11. Norwich City
0
0
12. Swansea City
0
0
13. Southampton FC
0
0
14. Newcastle United
0
0
15. West Bromwich Albion
0
0
16. West Ham United
0
0
17. Crystal Palace
0
0
18. Leicester City F.C.
0
0
zobacz szczegółową tabelę
Tabela strzelców
Imię i nazwisko
Br.
zobacz całą tabelę
Aston Villa vs Wigan Athletic 211
Data: 28.12.2012 - 16:18 / Autor: PIT84
Źródło: wikipedia, własne, skarb kibica....

Po sromotnych porażkach z londyńskimi drużynami ( Chelsea i Tottenham) przyjeżdża do nas Wigan Athletic. Będzie to mecz o tzw. 6 punktów. W sobotę o 16:00 podopieczni Paula Lamberta staną naprzeciw podopiecznym Roberto Martineza. Zawodnicy Martineza na półmetku sezonu zajmują 18 pozycję z 15 punktami. Zawodnicy z DW Stadium 4 mecze wygrali, 3 zremisowali i 12 przegrali. 19 bramek zdobyli a 35 stracili. Najlepsi strzelcy to: Aruna Kone 5 goli, po 3 trafienia mają Jordi Gomez, Franco Di Santo. 2 bramki zdobył były nasz zawodnik Shaun Maloney. Na wyjazdach podopieczni Martineza zdobyli 6 punktów ( wygrana z Southampton i Tottenhamem).
Patrząc na skład The Latics spotkamy dużo zawodników posługujących się językiem hiszpańskim. Jest oczywiście kilku zawodników z Wysp Brytyjskich. W bramce oczywiście występuje mierzący 194 cm reprezentant Omanu Ali Al Habsi. W obronie najczęściej spotkać można 3 zawodników. Kapitana Caldwella, Ramisa, Figuroe. Pomoc tworzy 4 czasami 5 zawodników (Beausejour, McCarthy, Watson, Boyce, McArthur). Z przodu Kone, Maloney. Di Santo najczęściej wchodzi z rezerwy. W ostatnim spotkaniu podopieczni Martineza ulegli na Goodison Park Evertonowi 1 – 2 ( Kone 82; Osman 52, Jagielka 77). Skład Wigan z tamtego spotkania: Al Habsi, Caldwell, Figuroa, Boyce, Stam ( 79 Gomez), McCarthy, Jones ( 72 Di Santo),  Maloney, Beausejour, McArthur, Kone.
Drużyna co roku toczy przez cały sezon zacięte boje o pozostanie w lidze ( niestety my też od jakiegoś czasu mamy taka sytuacje). Klub mimo małe budżetu potrafi ściągnąć ciekawych zawodników, którzy zapewniają ciekawe widowiska w wykonaniu Wigan. My jesteśmy w przebudowie. Nasza młodzież uczy się dopiero gry na najwyższym poziomie. Mecze są nudne a często przypominają obronę Częstochowy. W naszym zespole niestety zabraknie kilku zawodników: Dunne, Baker, Weimann, Bent, Vlaar, Agbonlahor, Delph. W ubiegłym sezonie na Villa Park po bramkach Benta i Agbonlahora pokonaliśmy Wigan 2 – 0. Ostatnie 10 spotkań to 5 naszych zwycięstw, 3 remisy i 2 porażki. W tym sezonie Wigan na wyjeździe 7 razy przegrało i 2 razy wygrało. My za to u siebie zanotowaliśmy 2 zwycięstwa, 4 remisy i 3 porażki. Pora odnieść zwycięstwo w ostatnim spotkaniu w tym roku.

Aktualności na temat: Główne newsy;

Dodaj swój komentarz
Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze
Komentarze użytkowników
offline
Dodał: zbigniew1111, 15 listopada 2014; 13:33
było zacnie
offline
Dodał: Koller, 31 grudnia 2012; 11:25
The Telegraph informuje, że podczas spotkania Lamberta z Lernerem ten pierwszy dostał 10mln funtów na wzmocnienia podczas okienka zimowego. Lambert za te pieniądze szukał będzie podobno stopera, pomocnika, napastnika i tam gdzie macie kłopot bogactwa lewego obrońcę.
offline
Dodał: Bruno., 30 grudnia 2012; 21:11
Y.Benayoun kończy właśnie wypożyczenie u Młotków, mało tam grał, i Chelsea może będzie chciała go dalej wypożyczyć.
Mało grał i nie wiem czy byłaby to dobra kandydatura, ale może dzięki temu nie chciałby wielkiej tygodniówki, może londynczycy[bo to chyba ciągle pilkarz Chelsea] by się dołożyli....
offline
Dodał: thomason, 30 grudnia 2012; 19:28
Wiem, ze to bezsens i kaczka dziennikarska, ale bylo cos o zainteresowaniu Blackburn Ronaldinho. Takiego zawodnika jak on u nas potrzeba, zdecydowanie.
offline
Dodał: Bruno., 30 grudnia 2012; 19:20
PRZEPRASZAM za błąd.
Oczywiście chodziło mi o kandydatów na lewą obrone i takich wymieniłem, ale czemu napisałem lewa pomoc, to za chlere nie wiem.....

Ale Kibice AV są inteligentni i wiedzą o co chodzi !!!
offline
Dodał: klocek, 30 grudnia 2012; 19:20
zapomnijmy o takim graczu jak lescott - nie przyjdzie z mistrza do kandydata na rozpaczliwa walke o utrzymanie,i nie obnizy pensji o 100tys,pewnie wroci do evertonu lub moze cos w stylu arsenal,spurs

a my powinnismy sprzedac drogi w utrzymaniu szrot i poszukac wzmocnien w lidze francuskiej,portugalskiej,belgijskiej czy holenderskiej,albo uderzyc w rynek azjatycki - tam tez sa perelki za grosze
za vlaar'a nie dalismy majatku i gosc prezentuje sie bardzo przyzwoicie
o spadku narazie nie mysle,jeszcze jest kupa czasu,jak narazie obstawiam qpr,reading i chyba southampton,dla nas miejsce 13-16
a my potrzebujemy powrotu kontuzjowanych,2-3 wzmocnieniaw zimie-Panie blagamy o kreatywnego pomocnika,kopa w dupe i meczu na przelamanie
offline
Dodał: thomason, 30 grudnia 2012; 19:15
na lewej obronie to jest mizeria, tak samo jak w pomocy. Niby ktoś jest, coś, a jednak nie można sklecić z tego sensownej linii.
offline
Dodał: Koller, 30 grudnia 2012; 19:06
grywał, ale to stare dzieje - jeszcze za czasów początkowych w Evertonie.
Jak widzę ten kłopot bogactwa na lewej obronie o jakim mówicie to mnie śmiech ogarnia.

offline
Dodał: thomason, 30 grudnia 2012; 18:37
A Lescott przypadkiem nie grywał czasem na lewej obronie?
offline
Dodał: treviss, 30 grudnia 2012; 18:09
Chodziło mi o lewą obronę, to jest jedyna pozycja na której mamy tylu zawodników, bo oprócz Bennetta i Stevensa, mogą tam grać również Lichaj, Clark, nawet Baker tam grywał i ze dwa razy za GH Delph. Także jest bogactwo wyboru, nie najlepszego wyboru ale jednak wyboru. ZGadzam sie że Clark to głównie stoper ale na lewej ostatecznie też może zagrać
offline
Dodał: Bruno., 30 grudnia 2012; 17:52
tak, Clark STOPER na lewej obronie. W ogóle mi to nie pasuje, to już niech gra tam gdzie jest lub ewentualnie defensywna pomoc..

Lewa pomoc i bogactwo wyboru.... chyba mylisz pojęcia. Mamy dwóch kandydatów ale są młodzi i co tu dużo gadać slabi.
Bennett,Stevens jak pisalem słabi, a Lichaj jest nominalnie prawym [jakby ktoś nie pamiętał] tylko tam jest Lowton. Dlatego chciałbym chociaż do końca sezonu Warnocka, choć Lichaj większych błędów się wystrzega.
offline
Dodał: lepiej, 30 grudnia 2012; 17:37
ponoć Rysiek dogadany jest z NY Red Bulls. Warnock jak się zdecyduje na odejście ( a ma zielone światło) to tez zimą odejdzie. Jakby jeszcze Pinokio na stałe odszedł do Forest to praktycznie najbardziej zbędne ogniwa zostaną wykluczone. Jak dla mnie to mógłby jeszcze do USA wyjechać Ireland, a Benta wziąć Stoke. Byłby komplet. Wtedy możnaby ściagnąć nawet z 6-7 chłopa, a budżet byłby nawet niższy.
offline
Dodał: lepiej, 30 grudnia 2012; 17:20
Zapomnijcie o Lescotcie. Za drogi. Zapomnijcie o dużych nazwiskach. Polityka jest taka, że bierzemy ogórków za 2-3 miliony, ktorzy nie zepsują średniej wieku U-23.

Mnie niepokoi brak elastyczności taktycznej u Lamberta, bo w ten sposób gra AV jest bardzo czytelna. Wyłączyć Benteke i zdominować środek pola i jest po nas. Zwłaszcza z tym drugim nie ma problemów, a jak widzę przyjęcie na 2-3 metry to znaczy, że chłopcy mają w porach, bo nie wierzę, że piłkarz z Premier League nie potrafi przyjąć i podać piłki.

offline
Dodał: treviss, 30 grudnia 2012; 16:43
Bruno, mi się bardziej Clark podobał w pomocy niż w obronie, pamietamy piekną akcje z Chelsea z zeszłego sylwestra zakończoną efektowną bramką. W obronie jakoś jest za cichy jak na dyrygenta obrony. Może też grać na lewej obronie, ale tam mamy bogactwo wyboru.
Mimo wielkiej chęci zatrudnienia Lescotta jednak obawiam się, że nikogo nie kupimy tej zimy.
offline
Dodał: Koller, 30 grudnia 2012; 15:56
żądania*. Ja tam po cichu liczę , że może się uda go pozyskać. Marzy mi się ten gracz od paru dobrych lat. Myślę, że Clark jest na tyle elastycznym graczem, że bez problemu zagrałby z powodzeniem na innej pozycji niż stoper. Zresztą co to jest 3 stoperów? Albo jakaś kontuzja albo pauza za kartki i często kogoś brakuje.
offline
Dodał: Bruno., 30 grudnia 2012; 15:31
Treviss, tylko że dalej piszę [poniżej] że powinniśmy grać czwórką obrońców. I z tą myślą pisałem o Lescott'cie dalej.
Tak,wiem że Clark może zagrać w pomocy jako defenswny pomocnik, tak przecież grywał. Ale to rozwiązanie tymczasowe, docelowo to stoper i już.
Poza tym zarobki ,rządania Lescotta sprawią że nie będziemy mieli tego problemu.
offline
Dodał: Zyzu, 30 grudnia 2012; 15:11
Nie zebym mial cos przecwko Vlaarowi ale od momentu jego kontuzji (mecz z Arsenalem) mielismy 6 meczy bez porazki-wiec bez niego tez mozna.
offline
Dodał: treviss, 30 grudnia 2012; 15:05
lepiej spaść do Championship? Czy Wy mówicie na serio? absurd!
@Bruno piszesz że Lambert gra 3 obrońcami a za chwile mówisz, że Lescott by musiał wyrzucić ze składu Clarka! Przecież ustawienie Clark-Vlaar-Lescott by było całkiem niezłe, dodatkowo, Clark mozę grać w pomocy, więc kolejny problem rozwiązany!
offline
Dodał: VTID, 30 grudnia 2012; 15:04
Od sezonu 2013/14 dochod z tytulu sprzedazy praw do transmisji w TV wzrosnie o 70%. Mowi sie, ze zajmujac 17 miejsce dostalibysmy ok. 60 mln. Wyobrazcie sobie jak kazdy zespol sie wzmocni, lacznie z tymi, ktore wejda z Championship. Spadek teraz bylby tragedia, bo finansowo zostalibysmy lata swietlne za PL.
offline
Dodał: Koller, 30 grudnia 2012; 14:54
to popatrz w drugą stronę - Bolton, Boro, Birmingham, Blackburn (chociaż my nie jesteśmy na B :)) Można spaść i popaść w marazm, nikt nie daję gwarancji, że taka "czystka" się uda...Lepiej by było, abyśmy zgodnie z historią ciągnęli w PL
offline
Dodał: kylo, 30 grudnia 2012; 14:45
1874, nie krzycz tak glosno, a popatrz chociazby na West Ham :)
offline
Dodał: 1874, 30 grudnia 2012; 14:40
Lepiej spasc i sie poukladac? Poukladajcie to sobie, ale... w glowach. Gdybysmy spadli, mielibysmy problemy ze sponsorami. Kasa bylaby mniejsza. To samo tyczy sie transmisji. Mecze z Burnsley, Cardiff, Ipswich nie bylyby tak prestizowe i interesujace dla TV jak pojedynki z Arsenalem, MU, City, CFC, czy nawet Liverpoolem czy Fulham.
Czesc zawodnikow prawdopodobnie by z miejsca od nas odeszla. Co wiecej, kogo bysmy, kurna, sciagneli DO CHAMPIONSHIP!? Zostalibysmy z... reka w nocniku. I totalnie bez perspektyw. Kto wie, pewnie i Lambert by odszedl :) Gdybajcie sobie dalej... Co za poroniony pomysl.
offline
Dodał: thomason, 30 grudnia 2012; 14:01
Co do Warnocka troche niefortunnie sie wyrazilem, ale mam takie same zdanie o nim jak Bruno,
offline
Dodał: Adamus, 30 grudnia 2012; 12:36
Mr HoltEnd tylko kto da gwarancję szybkiego powrotu?
offline
Dodał: Adamus, 30 grudnia 2012; 12:33
Rychu jest po trzeciej operacji,Vlaar nie wrócił jeszcze do pełnych treningów,nie ma też żadnej konktetnej daty/prognozy powrotu innych kontuzjowanych.Chyba najbliżej jest N'Zogbia.

Bruno odnośnie twoich rozważań zgadzam się z tobą,oprócz tematu bramkarza.
Nie widzę powodu,aby sadzać na ławę Guzana,bo ja nie widziałem u niego żadnej psychicznej obsuwy.Wręcz przeciwnie,w każdej z ostatnich katastrof był najmocniejszym punktem zespołu,a z Wigan,tylko jego zasługa,że wpadło tylko trzy razy.Nie mam nic przeciw Givenowi,powinniśmy się cieszyć,że mamy dwóch równorzędnych golkiperów,amerykanin wykorzystał swoje 5 minut i na razie niech tak zostanie.Wejście Givena nie gwarantuje,że będzie lepiej bronił,ani też to,że lepiej poustawia obrońców.Moim zdaniem to właśnie Guzan lepiej komunikuje się z obrońcami,gdzie Shay zwiesza głowę razem z nimi,Wysadzenie z bramki Guzana teraz byłoby głosem nieufności i jego winy w ostatnich blamażach.Nie róbmy dodatkowego problemu w bramce.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 grudnia 2012; 12:26
Aha.... obecnie AV zajmuje 2 pierwsze miejsca w PL - pod względem różnicy bramek -24 i pod względem liczby kontuzjowanych zawodników z pierwszego składu ex-equo z Newcastle -8 (wliczając w to Petrova, ale bez Weimanna).
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 grudnia 2012; 12:24
Na obecnym etapie rozwoju drużyny chyba najlepszym rozwiązaniem byłby po prostu spadek i uporządkowanie tej stajni Augiasza w CL. Młodzi zawodnicy mieliby czas ograć się, nabrać pewności siebie i psychicznie wzmocnić. Uważam, że lepiej jest spaść i wrócić wzmocnionym niż jak Wigan co roku walczyć o przetrwanie.

W sprawie kontuzji:<br /> - Lambert potwierdził po meczu, że jest problem z Weimannem - kontuzja łydki, ale prawdopodobnie będzie grał
- Dunne - cały czas pachwina - nie wiadomo kiedy powróci do gry
- Gardner - kontuzja kolana - wyłączony do maja 2013
- Bent - ścięgno podkolanowe - nie wiadomo kiedy powróci do gry
- Vlaar - kontuzja łydki i golenia - powrót 1 stycznia, niepewne
- N'Zogbia - kontuzja kolana - powrót 1 stycznia, niepewne
- Agbonlahor - kontuzja uda - powrót 13 stycznia
- Baker - kontuzja ścięgna - nie wiadomo kiedy powróci do gry
offline
Dodał: Bruno., 30 grudnia 2012; 10:55
Lepieju, tak ja uwazam że powinien wejść do bramki Given. Wcale nie uważam że Guzan jest gorszy, przeciwnie, ciesze się że się ograł ,że przez te pół roku pokazał że zasługuje na nr 1. Ale każdy człowiek ma instalacje nerwową [psychike] jeden mocniejszą inny słabszą. Choćby nie wiem jaką kase zarabiał, miał jaką to dobrą obrone, to jak tracisz 12 bramek [po wczorajszym meczu 15] to nie mów mi że nie siedzi to w głowie. Amerykan powinien na chwile odpocząć, ale nie w meczach pucharowych które się zbliżają, ale też ligowych, przynajmniej jednym/dwóch.

Co do poruszanego tu Warnocka. Przychylałbym się do zdania VTID.
Przyznaje że zawsze bylem po jego stronie, co nie znaczy że uważam że nie powinien ustępować miejsca młodszym. Ale wobec problemów obecnych, i jak powrócił z wypożyczenia, spróbowałbym go wstawić. Do pinokia nie nabiore przekonania już chyba nigdy, do Ryśka mam mieszane odczucia, ale Warnock powinien zagrac. Zgoda Lepiej, Warnock za młodych[Bennett,Stevens,choć on nie gra teraz] nie sprawi że zremisujemy czy wygramy mecz, ale na tą chwile po tych porażkach ci młodzi są spaleni psychicznie jeszcze w tunelu. Boją się grać.

Poza tym zgadzam się z ogólnym zdaniem że większość problemów[albo wszystkie] zaczynają się w pomocy.Poza Holmanem [od niego i Weimana wszyscy powinni czerpać ";pokłady" ambicji] nie widze żadnego jasnego punktu. Czemu El Ahmadi zawodzi to też jest zagadka.
Myśle że ustawienie z 3 obrońcami to jest błąd. No jeśli się bronimy to oczywiście gramy pięcioma w obronie. Powrót do klasycznego 4-4-2, lub 4-4-1-1 powinno przyświecać Lambertowi.

Co do zakupów..... Pojawiło się nazwisko Lescott. Tak Panie i Panowie, tylko nie zapominajmy że mamy Vlaara i do niego Clarka. Przy obecnej polityce Lernera Lescott jest niepotrzebny, bo Vlaar zaraz się wyleczy a zabieranie miejsca Clarkowi [przy stoperach Vlaar Lescott] jest bezcelowe. No i czy myślicie że Lescott zgodziłby się na tygodniówke rzędu 40/50 tys/tydzień i to jeszcze w zespole do spadku ????
Kogoś do pomocy, BEZAPELACYJNIE!!!!!
Ewentualne zakupy z 2 / 3 jak wczoraj ktoś tu pisal bym sobie odpuścił. Na darmo wydana kasa. A wątpie żebyśmy trafili jakąś uzdolnioną perełke. Delph miał taką być....
Bardziej mnie interesuje kiedy wrócą nasi filarowi kontuzjowani- Vlaar,Gabby,N'Zogbia, może Dunne. I tu prosba do naszych kibiców którzy operują j.angielskim. Jeśli gdzieś piszą wiarygodnie o przypuszczalnej dacie ich powrotu,długości kontuzji, etc. to moglibyście wpisac tu jakieś info.
offline
Dodał: VTID, 30 grudnia 2012; 01:08
Lescott nie pasuje do naszej polityki transferowej. Dzisiaj Lambert wyraznie powiedzial, ze tylko nizsze ligi wchodza w gre. Ile ja bym dala za Lescotta u nas.
offline
Dodał: treviss, 30 grudnia 2012; 00:58
Lescott oficjalnie na liście transferowej! BRAĆ GO ! BŁAGAĆ ŻEBY PRZYSZEDŁ
offline
Dodał: VTID, 30 grudnia 2012; 00:41
Raczej 'albo cos' bo gracz typu Warnocka nie wplynie na wynik w ciagu 10 minut. No ale mozemy zapomniec. Generalnie dzisiejszy wynik zdolowal mnie bardziej niz ten z Chelsea. Jesli nie z Wigan to z kim mamy wygrywac? Ba, remisowac.
offline
Dodał: thomason, 30 grudnia 2012; 00:24
juz o tym mowilem, nie idzie, sa kontuzje to po co zawezac na sile sobie kadre? i tak musimy placic tygodniowki to chociaz niech wejdzie na 10 minut albo cos jak mamy noz na gardle.
offline
Dodał: klocek, 29 grudnia 2012; 23:36
oby vlaar wrocil jak najszybciej to pouklada mlodych w obronie,clark jest ok ale nie na lidera defensywy
pomoc tragedia nie od dzis,choc tak tragicznie to dawno nie bylo,holman a potem dlugo dlugo nic
benteke jak na pierwszy sezon w PL i tak niezle sobie radzi,ale bez wsparcia nic nie zdziala
mam nadzieje,ze lerner przejrzal na oczy i da z 20 mln na zakupy,chyba zew chce miec klub championship
offline
Dodał: VTID, 29 grudnia 2012; 22:59
Warnock gral w pomocy za McLeisha i o ile pamietam dobrze sobie radzil. Moglby choc na lawie usiasc. Nie lubie go, ale jak sie ma tylu zawodnikow kontuzjowanych to kazda dodatkowa opcja powinna byc brana pod uwage. Dlatego martwi mnie upor Lamberta. Ale absolutnie nie wyobrazam sobie gego zwolnienia. To dopiero bylaby katastrofa.
offline
Dodał: lepiej, 29 grudnia 2012; 22:34
Kaman, a to niby lewa strona obrony zawiniła, ze ten Warnock ma wrócić? A Rysiek to nie grał, bo kulawy, nie bo go nie lubią.
Każdy widzie, że nie mamy środka pola. Banany, Delphy i Herdy to śwmiech, a nie pomoc, rezerwowi gracze na klub Championship.
Zwolnienie Lamberta nic nie da, bo po prostu nie ma kim walczyć. Potrzebne wzmocnienia, ale boję się panicznych zakupów zimowych i zaczyna nam ciążyć piętno ekipy do odstrzału, więc ktoś "normalny" nie będzie się kwapił by zakotwiczyć na Villa Park.
Spokojnie czekam, aż się karta odwróci. Chcieliśmy zmian to mamy na całego, a co nas nie zabije to nas wzmocni. Wciąż mamy spore szanse na utrzymanie, a w tym roku tylko o to chodzi. No może jeszcze ten Bradford przejść.

Ja sobie wrzucam na luz. Już wiem czemu po zobaczeniu 0-3 k..ca mnie strzeliła w ryj. Bo się napiąłem na wygraną, a przecież jesteśmy w dupie. Popatrzmy na nazwiska. Z drugiej strony jak słyszę niech zagra Warnock to pytam się za kogo Benneta? I co wtedy będzie 0-0, a może wygramy? A jak wejdzie Given to nam wybroni mecz, który kończy się 0-3 czy 0-8? Dajcie spokój. Nie mamy środka i największe pytanie co się stało z KEA? Tak dobrze zaczął.
offline
Dodał: VTID, 29 grudnia 2012; 22:15
Lambert jest uparty. Warnock z ladnej strony sie pokazal w Boltonie, chca go ponownie wypozyczyc, a u nas dalej trenuje z dzieciakami. Choc w 1 meczu moglby zagrac.
offline
Dodał: Zyzu, 29 grudnia 2012; 22:03
Eno-dawac tu mi jeszcze 25 postow zeby bylo 200......im wiecej przegrywamy tym wiecej piszemy:-) :-) :-)
offline
Dodał: Koller, 29 grudnia 2012; 21:49
Nie dziwne, bo lepiej przegrać 8-0 na Chelsea niż u siebie 0-3 z będące w spadku Wigan.
Nastasic gra w City w pierwszym, więc moje nazwiska są łatwiejsze do wyciągnięcia. Lerner ślepa kuro mam nadzieje, że to czytasz dusigroszu! :)
offline
Dodał: Bruno., 29 grudnia 2012; 21:11
na bank to myslałem że dzisiaj wygramy. remis to mi się wydawał....za kare, że np. wcisną nam w ostatniej min. przy stanie 1:0. w ogóle nie myślałem że można tak przegrać z Wigan.
A jak zobaczylem wyjściowy skład to pomyślalem- no.... będzie dobrze, jest Ireland ten rzekomo nie doceniany pomocnik to będzie chciał udowodnić swoją wartośc i w takim dołku drużyny i naprawde coś pogra, no i pograł......
Nawet szybko stracona bramka nie zmieniła takiego myslenia.

Musze przyznać że na dziś ,po przegraniu takiego meczu to mam NAPRAWDĘ czarne myśli......ze spadkiem włącznie!!! My naprawde nic nie gramy.

Nie jestem broń Boże za wywaleniem Lamberta, ale musi coś próbować zmienić w taktyce, ustawieniu. Nawet teraz bez ewent.transferow na szybko, bez kreatywnego pomocnika. Jak będe miał siły to może jutro coś na ten temat napisze, bo dziś jeszcze "nerwy grają"

TRZYMAJCIE SIĘ FANI AV, DZIŚ SIĘ CZUJE JAK PO LANIU NA CHELSEA.
offline
Dodał: treviss, 29 grudnia 2012; 21:03
haha cały dzień czytam różne wpisy na temat naszych dokonań i generalnie to się przedstawia tak, że Villa z Premier League OUT, Lerner OUT, Lambert OUT, nawet przecztałem, że Benteke OUT
offline
Dodał: treviss, 29 grudnia 2012; 21:00
no mimo wszystko z Ipswich i Bradford wygramy na bank, Swansea nas zlekceważą i wywieziemy remisik :)
offline
Dodał: Bruno., 29 grudnia 2012; 20:44
Nasi najblizsi rywale....
- Swansea wygrywa wyjazd z Fulham
- Ipswich [w FA Cup] wygrywa wyjazd u Wilków
- Bradford [P.Ligi] przegrywa u siebie 2:4 z Rochdale, ale widać że też umieją zdobywać bramki..
- Southampton 3;3 wyjazd ze Stoke.

Czy my mamy czego szukać w najbliższych meczach....?
offline
Dodał: Adamus, 29 grudnia 2012; 20:33
Dobrze,że dzisiaj nie graliśmy w Arsenalu
offline
Dodał: Arczi_wroc, 29 grudnia 2012; 20:23
No i sie skończyło 7-3 ...
offline
Dodał: Zyzu, 29 grudnia 2012; 20:16
Jestem ciekaw ilu kibicow wytrwalo do 90min:-) Pytam sie dlatego ze ok godz 16.45 czyli jak trwal jeszcze mecz przejezdzalem kolo Villa Park i takich tlumow w koszulkach AV nigdy nie widzialm. Ciekawe czy wytrwal do konca Lerner:-)
offline
Dodał: 1874, 29 grudnia 2012; 20:09
Takie Newcastle to chociaz walczy o pozycje w lidze... na razie jest 4:3 dla Arsenalu na obiekcie Kanonierow... a my...? W dupe u siebie, z Wigan, 0:3........
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 19:34
Pewnie mamy kasiore jedynie na jednego z trójki tych co wymienił Koller
offline
Dodał: treviss, 29 grudnia 2012; 19:33
wątpie żebyśmy się z którymkolwiek z nich dogadali Koller :(
Tak dałem dla przykładu Nastasica bo ma 18 lat, lepiej wypożyczyć niż kupić jakiś średniaków z 2 , 3 ligi ?
offline
Dodał: Koller, 29 grudnia 2012; 19:29
J.Lescott, Y. M'Vila i P. Aubameyang - kupili by tych 3 piłkarzy i o pozostanie jestem spokojniutki. Przypuszczam, że każdym byśmy się dogadali - trzeba było by tylko wyłożyć lekko ponad 20 baniek.
offline
Dodał: Bruno., 29 grudnia 2012; 19:28
no to znowu kupimy kogoś typu Westwood, Bennett....
offline
Dodał: VTID, 29 grudnia 2012; 19:26
PL wlasnie powiedzial radiu West Midlands, ze zimowe transfery beda z nizszych lig, gdyz tylko na takie mu budzet pozwala.
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 19:13
Nastasic gra regularnie dla obywateli. TRZEBA zrobic zakupy, nawet mimo polityki klubu bo inaczej zaczeniemy poziom niżej,
offline
Dodał: 1874, 29 grudnia 2012; 19:03
Jest takie stare porzekadło: zimą kupuje panika... Ale co tu zrobic, jak dziury w skaldzie. Guidettiego, Nastasica?! PRZECIEŻ MY K**WA NIE MAMY POMOCY....
Poza tym, treviss- czemu City mialoby nam wypozyczyc Nastasica, jak on byl ich pilkarzem listopada...
offline
Dodał: treviss, 29 grudnia 2012; 18:59
co Wy wszyscy powariowaliście z tymi transferami? Polityka klubu jest taka, żeby obniżać koszty a Wy chcecie przepłaconych zawodników zimą kupować? Pamiętacie kto zimą do nas przychodził? Heskey, Routledge, Makounza 8 milionów i Bent za 24! To wbrew polityce klubu w obecnej sytuacji! jedyna szansa to wypożyczenia Guidettego, czy innego Nastasicia
offline
Dodał: 1874, 29 grudnia 2012; 18:59
A w nastepnym meczu wp...dol od łabędzi...
offline
Dodał: Arczi_wroc, 29 grudnia 2012; 18:56
Nie mam pytań .... ;/
offline
Dodał: sezonowiec, 29 grudnia 2012; 18:38
drodzy kibice prawda jest taka ze posiadamy sklad sklejony z juniorow , obiektywnie patrzac to poziom league one , barakuje doswiadczenia i umiejetnosci
2 - zmiana trenera nie da nic tu trzaba przebudowac sklad opierajac druzyne na irlandzie , vlarze gabbym , bencie bo to jedyni jakosciowi gracze - kilku mlodzikow na lawke a reszte sprowadzic , ,,,z gowna bicza nie ukrecisz,,,jak mawia przyslowie , JESZCE NIGDY od istnienia PL i mojego kibicowania AV nie bylo tak slabego skladu zawsze byli tutaj solidni znani pilkarze i jakos sie to krecilo teraz mamy nowa sytuacje i trzeba ja zakcteptowac , chlopaki sa totalnie rozbici mysla ----,,skoro w 3 meczach tracimy15 goli i nie strzelamy zadnego to czemu w 4 meczu ma sie cos zmienic ,, jezeli klub nie kupi zawodnikow ASTON VILLA spadnie z ligi
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 18:23
Na wzmocnienie latem poszło z 20 melonów jak nic.
offline
Dodał: Koller, 29 grudnia 2012; 18:16
Przykre to jest, ale z zawodników którzy grają dłużej niż pół roku to zostawiłbym... tylko C.Clarka, Ci co grają te pół roku to jednak za krótko żeby stwierdzić o ich przydatności, ale perełek to ja tam też nie widzę...Takiego gówna to dawno nie widziałem, ale te 18pkt to jednak jakaś tam zaliczka jest i jeśli nie prześpimy okresu transferowego to jednak można wierzyć w szczęśliwe zakończenie (utrzymanie).
offline
Dodał: KptSisko, 29 grudnia 2012; 18:06
Z całym szacunkiem dla Gabbyego jego czas dobiega końca na Villa Park gra takie samo gówno jak pozostali, kibicuje Villi juz 25 lat gorzej tylko za rudego gralismy, Lambert musi zostac, i wierze ze zbuduje drużyne na top 6, ale musi pozbyc sie starej (wiecznych talentów) ekipy, mieli swoje szanse i ich nie wykorzystali jeden wyjatek Andy Weimann.
Daren Bent -> Pippo Inzaghi w wydaniu brytyjskim, przypominam napastnika rozlicza sie z bramek, aBent mysle ze gdyby grał od poczatku spokojnie miał by 10 trafień, Benteeke + Bent+ Weimann to jest napad na miare Villi.
Pomoc cała do w......a bez wyjatków.
Obrona może zostac
offline
Dodał: treviss, 29 grudnia 2012; 18:05
Wg mnie PL nie wie co robi! Wcale bym aż tak nie winił Lernera bo pozwolil Lambertowi kupic kogo chciał Vlaar, Ahmadi i Benteke tez za darmo tu nie przyszli...
offline
Dodał: Bruno., 29 grudnia 2012; 18:04
Zgadza się Thomason.
i przód nam nie uciekł bo poprzegrywał Fulham,Sunderland, a sroki zaraz grają
offline
Dodał: johnnybravo1991, 29 grudnia 2012; 18:03
Dobra Panowie my tu gadu gadu a ludzie biora za to grube siano zeby cos z ta sytuacja Villi zrobic, ja spadam na browar i pizze a wszystkim miłośnikom Aston Villi zycze mimo wszystko udanego wieczoru;) pozdrawiam serdecznie
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 18:01
Z moich przypuszczeń wynika że dzięki remisowi stoke jesteśmy na 17 miejscu, tuż nad bagnem. Jeśli sie mylę proszę o poprawkę
offline
Dodał: bulas, 29 grudnia 2012; 17:59
Łatwo sie teraz znecać..moim zdaniem ekipa ma potencjał...jak przede sezonem przyszli Holman ,El Ahmadi czy Benteke wydawało sie ,ze swiat jest nasz...a teraz co?grają jak by ich babcia klozetowa trenowała.Żal patrzeć! Nie wiem ,ale albo PL sie pogubił albo ...przyjeżdża takie srigan i robi u nas za profesorów.takiego dola to chyba jeszcze nie mialem.
offline
Dodał: klocek, 29 grudnia 2012; 17:59
chociaz bolton stanal na wysokosci zadania
offline
Dodał: Bruno., 29 grudnia 2012; 17:51
Agbonlahor akurat w tych ostatnich blamażach nie uczestniczył- kontuzja, reszte popieram Sisko, Bent- temat mocno dyskusyjny...
offline
Dodał: johnnybravo1991, 29 grudnia 2012; 17:50
a zapomnialem dodac tak tak licze na okienko transferowe teraz ale zadajmy sobie pytanie: kto bedzie chcial wsiasc na tonacy statek???? wydawac hajs na grajkow typu holman, westwood? w tym momencie to bez sensu, a nie sadze aby taki Aubemyang chcial do nas teraz przyjsc, ale to juz nie nam za to placa, poczekamy zobaczymy
offline
Dodał: KptSisko, 29 grudnia 2012; 17:48
Panowie i piekne panie, to nie jest wina Lamberta to co gramy chłopina ma grajków jakich dostał w spadku kilka wyjatków, z gówna bata nie ukręcisz, mamy przebłyski i to tyle, talenty jak Bannan , Albraighton gówno graja, kiedys na nich bardzo liczyłem okazuje sie ze sie przeliczyłem, Lambert musi zrobic czystke w drużynie nowi zostaja, moze cos z nich bedzie , wieczne talenty typu Bannan , Albraighton , Agbonlahor do sprzedania o ile ktos bedzie chciał ich kupic, Daren Bent zostaje i mozecie po mnie jechac , ja jestem zwolennikiem jego pozostania na Villa Park mimom krytyki z kazdej strony widze go w duecie z Bennteke, i na zmiane Andy Weiman, pomoc cała do wymiany, obrona drobne korekty.
offline
Dodał: Adamus, 29 grudnia 2012; 17:47
stoke 3+3
offline
Dodał: Adamus, 29 grudnia 2012; 17:46
Ostatnio się z nas śmieją,że jesteśmy Aston Vanilla,bo obronę mamy jak lody waniliowe (
offline
Dodał: Agbonlahor, 29 grudnia 2012; 17:45
0-15 :)
offline
Dodał: johnnybravo1991, 29 grudnia 2012; 17:44
Nie no Panowie powiedzmy sobie szczerze: stajemy sie glownym faworytem do spadku, a najbaredziej mnie osobiscie wkurzaja komentarze typu ";pozbadzmy sie Benta, Dunne'a. Warnocka itd" Ja osobiscie tez jestem za odmlodzeniem zespolu i przewietrzeniem szatni ale na miłosc Boską sory po kilkunastu meczach analizy nie uwarzam aby Bennet, Lichaj, Baker, Westwood i jeszcze paru mieli potencjal na zaistnienie w PREMIER league, wiadomo na starych nie ma co budowac zespolu ale tak diametralne zmiany trzeba przeprowadzac jedynie z wybitna mlodzieza a nie chłopakami z 3,2 ligi. podsumowujac licze na okienko transf. i to ze cos(sam nie wiem co) sie zmieni o 180 stopni, bo jako kibic AV mam dosc ***** 15 bramek w 3 mecze!!! pozdr
offline
Dodał: Bruno., 29 grudnia 2012; 17:44
a ceny koszulek?? gadzetów ??
offline
Dodał: klocek, 29 grudnia 2012; 17:40
jak spadniemy to bilety na mecze beda tansze :D
nie weim czy sie smiac czy plakac,ale napewno wstyd isc jutro do roboty....
offline
Dodał: Koller, 29 grudnia 2012; 17:39
będziemy na miejscu spadkowym i kipa jak ****...chyba, że zmiana polityki (i najlepiej tego cymbała od koni z Hameryki Lernera) nastąpi w przerwie zimowej...
offline
Dodał: klocek, 29 grudnia 2012; 17:38
a ja ze smiechu :D
offline
Dodał: Koller, 29 grudnia 2012; 17:36
nie wyrobiłem się na mecz, myślałem obejrzę może emocjonującą końcówkę...ale jak zobaczyłem wynik to prawie się popłakałem i nie ze śmiechu...
offline
Dodał: Bruno., 29 grudnia 2012; 17:36
tak, tylko to on musi nas chcieć sprzedac...
offline
Dodał: klocek, 29 grudnia 2012; 17:34
powiem tak,***** lernera
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 29 grudnia 2012; 17:32
Patrząc na ten mecz to chyba był wypadek przy pracy, że przegraliśmy z Tottenhamem 0:4....tylko...
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 17:31
Było gorąco znowu
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 17:27
Ale czy teraz to coś da? Pomysl Bruno. W przerwie mógł zrobić zmianę wiedząc że przegrywamy
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 29 grudnia 2012; 17:27
Tak, jest...z Milton-Keynes ;)
offline
Dodał: Agbonlahor, 29 grudnia 2012; 17:27
Z Norwich to my może chcieliśmy wygrać ale tego nie zrobiliśmy ;) Najlepsze jak pogramy na czas i utrzymamy to co mamy. Przypadek przy pracy każdemu mógł się trafić.
offline
Dodał: Adamus, 29 grudnia 2012; 17:27
może Stoke i West Ham coś dziś wspomogą?
offline
Dodał: Maciek_Maciek, 29 grudnia 2012; 17:25
spadam... moze nie bedzie 0-5 :)
offline
Dodał: 1874, 29 grudnia 2012; 17:24
Prawda jest taka, ze jestesmy jedna z najslabszych druzyn w Premier League, a zwyciestwa nad Norwich i Liverpoolem przeslonily nam prawde... Nie wiem, co o tym myslec, czuje sie upokorzony... Czy jest jakis zespol z ktorym zagramy jak rowny z rownym??
Sorki Bruno, poniosly mnie nerwy
offline
Dodał: Bruno., 29 grudnia 2012; 17:23
To co , lamber ma nic nie robic ??? Nie przesadzajmy, Jesteśmy w czarnej dupie, ale po meczu będzie zarzucanie Lambertowi ze nic nie robił, zanim się obejrzeliśmy wpadły 2 bramy...
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 17:22
Bent pewnie je popcorn i sie śmieje z tego co tu sie dzieje
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 29 grudnia 2012; 17:21
W MediaMarkt jest wyprzedaż...zadzwonię do Benta i pójdziemy na zakupy ;)
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 17:20
Teraz 3 zmiany? Teraz to już możesz wpuścić nawet mnie.
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 17:19
Oni pojechali Arsenal także wiesz ;)
offline
Dodał: lepiej, 29 grudnia 2012; 17:18
niepotrzebnie spieszyłem się na mecz. 0-3, no to ja wychodzę.
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 17:17
Niedosc, że gramy kiepe i wyniki są słabe + kontuzje to zawezajmy sobie na siłę kadrę odsuwając warnockow od składu ;-) jak już jest to może pomoże, bo teraz co jest to tragedia
offline
Dodał: Agbonlahor, 29 grudnia 2012; 17:17
Villa strzeż się! Bradford nadchodzi.
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 17:15
'Too easy' mówi samo za siebie
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 29 grudnia 2012; 17:15
Nie szkodzi...z taką grą ich dogonimy...
offline
Dodał: Bruno., 29 grudnia 2012; 17:14
juz po 0:8 powiedziałem że powinien Given wejść.
1874- ?? to co mam oglądać od początku z nadzieją ze przegraja???? ZASTANÓW SIĘ !!!!
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 17:14
Haha, wychodzą
offline
Dodał: 1874, 29 grudnia 2012; 17:14
Ahahahahhaha OK ***** TO, MAM DOSYĆ, MIŁEGO WIECZORU, Panie, Panowie
offline
Dodał: klocek, 29 grudnia 2012; 17:14
hahahahhahahahahhahahaha
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 17:14
Sha ma okazję zleciec jeszcze ligę niżej z tego co widziałem ich pozycję
offline
Dodał: klocek, 29 grudnia 2012; 17:14
brawo dla lernera za wspaniala polityke transferowa i plan rozwoju klubu,brawo
mam nadzieje uslyszec na koniec takie gwizdy jak jeszcze nigdy dotad
offline
Dodał: Maciek_Maciek, 29 grudnia 2012; 17:14
staliśmy się chłopcami do bicia w P L
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 29 grudnia 2012; 17:13
a może wpuszczenie na następny mecz dzieciaków z NextGen wyszłoby nam na zdrowie ???
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 17:13
2 do zera Wigan żegna f...
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 29 grudnia 2012; 17:12
W przyszłym sezonie mamy gwarantowane derby. I to nie dlatego, że SHA awansuje.....
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 17:12
I zbliżenie na Givena
offline
Dodał: , 29 grudnia 2012; 17:11
okej ja już idę ale mecz dalej będę oglądał, ale to co dzisiaj widzimy to jest najlepszy kabaret na świecie
offline
Dodał: 1874, 29 grudnia 2012; 17:11
jaahahhahaahhahahahhahaha, BRUNO OPTYMISTO :D
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 17:11
Drewniak w lesie pasuje jak ulał
offline
Dodał: Maciek_Maciek, 29 grudnia 2012; 17:11
o kurcze, dwa zero ...
offline
Dodał: Agbonlahor, 29 grudnia 2012; 17:11
Ale ze mnie pacan...było grać czystą 2 zamiast x2 ;/ Kurs 3.00 poszedł się...
offline
Dodał: klocek, 29 grudnia 2012; 17:10
czterech wykiwal...hahhaa
offline
Dodał: Bruno., 29 grudnia 2012; 17:10
pięknie, co ????????????????
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 17:10
Kolejny mecz i znowu progres o połowę ;-)
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 29 grudnia 2012; 17:10
Przyznaję się do nadmiernego optymizmu jeszcze w okolicy 7-8 kolejki :\ Dokładając do tego fakt, że drugą połowę sezonu AV ma od lat gorszą....resztę niech każdy sobie dopowie :(
offline
Dodał: klocek, 29 grudnia 2012; 17:10
hahahha
offline
Dodał: Bruno., 29 grudnia 2012; 17:09
to może złużmy propozycje Forest na wykup...... hi hi hi.
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 17:06
Już nawet nie pamiętam, ale był argument w stylu że gorzej niż za rudego nie będzie
offline
Dodał: Adamus, 29 grudnia 2012; 17:02
COME ON VILLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
offline
Dodał: treviss, 29 grudnia 2012; 17:00
@thomason właśnie który to nam prorokował tyle punktów do końca roku?
w sumie to nie ma sie co dziwic, wiekszosc z naszych jeszcze pół roku temu biegała po Championship. League 1, czy rezerwach :(
offline
Dodał: Agbonlahor, 29 grudnia 2012; 16:49
Może Wigan nie wyjdzie na drugą połowę i dadzą walkowera...:)
offline
Dodał: Maciek_Maciek, 29 grudnia 2012; 16:47
moze Benteke zgarnie przypadkowo tą asyste :p bo coś mu nawet wychodzi
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 16:46
Trzeba czekać co sie stanie w okienku bo inaczej to kaplica. Już jakiś czas temu mówiłem że nie ugramy 20 pkt do końca roku
offline
Dodał: 1874, 29 grudnia 2012; 16:45
Jezus, co za żałość....
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 16:44
Gabby - u nich też jest kicha, ale jednak punktuja
offline
Dodał: Agbonlahor, 29 grudnia 2012; 16:44
Nie no Holman to teraz przegiął troszkę.
offline
Dodał: Sachar93, 29 grudnia 2012; 16:44
Ja jebie za przeproszeniem ;s
offline
Dodał: Bruno., 29 grudnia 2012; 16:43
mikołaje, z nami i ze Stoke
offline
Dodał: , 29 grudnia 2012; 16:43
mam nadzieję że wejdzie na początek drugiej połowy Marc Albrighton bo mu się chcę grać przynajmniej to widziałem ostatnio z Kogutami
offline
Dodał: Agbonlahor, 29 grudnia 2012; 16:42
Co Lpool zrobił że z nami przegrał to ja do dziś się zastanawiam.
offline
Dodał: Maciek_Maciek, 29 grudnia 2012; 16:42
wrzutki to jakaś porażka...
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 16:41
Stoper Wigan w czarnym NIE gra dla nas!
offline
Dodał: Bruno., 29 grudnia 2012; 16:40
Artur na ławie
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 16:39
Skończymy ten rok w szambie. Smutne
offline
Dodał: Bruno., 29 grudnia 2012; 16:39
i to w jednym meczu...
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 16:38
3 bramki wcisnąć Stoke w tym sezonie to wyczyn. Artur gra?
offline
Dodał: Agbonlahor, 29 grudnia 2012; 16:38
Niebo nad Bgham płacze. A Benteke chyba chcę pobić Benta z tymi spalonymi.
offline
Dodał: Maciek_Maciek, 29 grudnia 2012; 16:38
końcówka tabeli na razie wygrywa... włącznie z Wigan :(
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 16:37
Znowu benteke na spalonym...
offline
Dodał: Sachar93, 29 grudnia 2012; 16:37
Denerwuje mnie to, że przez te 3 mecze Benteke był na tylu spalonych, ile było od początku sezonu..
offline
Dodał: Bruno., 29 grudnia 2012; 16:37
zobaczcie co Southampton wyrabia......
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 16:37
Barry może przyjdzie na zakończenie kariery za jakiś czas
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 29 grudnia 2012; 16:36
W Belgii to odgwizdują spalone czy mają inne zasady futbolu ???
offline
Dodał: 1874, 29 grudnia 2012; 16:36
Ich jest jakoś więcej... o... pięciu minimum...
offline
Dodał: Bruno., 29 grudnia 2012; 16:36
chodziło mi o clowninga
offline
Dodał: Bruno., 29 grudnia 2012; 16:35
no tego co na końcu wymieniłeś to NA PEWNO NIE !!!
offline
Dodał: treviss, 29 grudnia 2012; 16:34
mi jeszcze brakuje Johna Carew, przynajmniej było wiadome, że jakąś głowę wygramy!
offline
Dodał: , 29 grudnia 2012; 16:34
o nie Gardner odpada tym bardziej po tej wypowiedzi co powiedział że zawsze kibicował Birmingham City
offline
Dodał: , 29 grudnia 2012; 16:34
no to jeszcze Gary Cahill też nasz były piłkarz i na pewno Downing
offline
Dodał: Bruno., 29 grudnia 2012; 16:33
taaa, i craig....gardner
offline
Dodał: Agbonlahor, 29 grudnia 2012; 16:31
Barry Ash Milner i wszyscy którzy umiecie grać w piłkę wróćcie!
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 29 grudnia 2012; 16:31
Fakt. Lambert powinien uzgadniać kiedy rozgrywać mecze po konsultacji z Irelandem ;) Nie od dziś Stephen gra ostro i ryzykownie, ale dziś może się to bardzo niemiło skończyć dla AV.
offline
Dodał: , 29 grudnia 2012; 16:31
ja zawsze krytykowałem Petrova to się przyznaję z wielkim bólem bo tego żałuję teraz
offline
Dodał: 1874, 29 grudnia 2012; 16:29
Ireland ma dzień raz na trzy miesiące..... I zalicza wtedy asyste
offline
Dodał: Sachar93, 29 grudnia 2012; 16:29
Ireland ma potencjał, ale musi mieć swój dzień, takie moje zdanie :)
offline
Dodał: , 29 grudnia 2012; 16:29
jest druga opcja Lambert pokazuję właścicielowi dawaj kasę ale spadek pewny
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 16:28
Nie sądziłem, że to powiem ale Petrov wróć!!!
offline
Dodał: Sachar93, 29 grudnia 2012; 16:28
Bennet ładnie poleciał :)
offline
Dodał: 1874, 29 grudnia 2012; 16:28
Kto jest takim wielkim fanem Irelanda na tej stronie? Na razie tylko kopie przeciwnikow po nogach, ciaga za koszulki i nie chce mu sie biegac, zalosne.
offline
Dodał: treviss, 29 grudnia 2012; 16:28
ale w sumie czego można było się spodziewać skoro przeciwko Wigan wychodzimy 5 obrońców
offline
Dodał: , 29 grudnia 2012; 16:27
czy my gramy z Barceloną czy nasza drużyna się składa z amatorów lub gorzej
offline
Dodał: kylo, 29 grudnia 2012; 16:27
Villa powinna spac z rudym, moze wowczas, od zalazka tworzone byloby cos co da radosc. a tak? mowiac szczerze, wszystko skalda sie na to, by na sile 'bylo dobrze'..
offline
Dodał: Sachar93, 29 grudnia 2012; 16:27
To jest komedia!!
offline
Dodał: treviss, 29 grudnia 2012; 16:26
Wigan ciśnie nas na naszym stadionie!
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 29 grudnia 2012; 16:25
tak tak...jak uczyć się futbolu to od lepszych ;)
offline
Dodał: klocek, 29 grudnia 2012; 16:24
ladnie gramy na jeden kontakt..swietna technika i co za klej w nogach..
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 29 grudnia 2012; 16:21
qrna...przecież Wigan robi co chce i jak chce w AV penalty area...to jakaś nowa forma pobudzania adrenaliny u kibiców opracowana przez Lamberta ?????
offline
Dodał: 1874, 29 grudnia 2012; 16:21
18ta druzyna BPL daje nam solidna lekcje futbolu....
offline
Dodał: Sachar93, 29 grudnia 2012; 16:21
Przykro mi to stwierdzić, ale nie istniejemy jak to Agbonlahor mówi ;s
offline
Dodał: klocek, 29 grudnia 2012; 16:21
dopoki nie wroci vlaar to nie widze naszej obrony..
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 29 grudnia 2012; 16:20
No dobra , niech nie przesadzają z tą uprzejmą gościnnością i trochę pojadą po Latics.
offline
Dodał: Agbonlahor, 29 grudnia 2012; 16:19
Po tych 20 min. śmiem twierdzić że jak tak dalej pójdzie to Wigan wygra a co ważniejsze to wygra zasłużenie bo póki co nie istniejemy.
offline
Dodał: klocek, 29 grudnia 2012; 16:17
zzzzz.....zzzzzzzzzz........zzzzzzzzz
offline
Dodał: VTID, 29 grudnia 2012; 16:16
posiadanie pilki 31%
offline
Dodał: Agbonlahor, 29 grudnia 2012; 16:12
Mecz z Chelsea to już historia. Teraz Wigan tworzy nową historię ;)
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 29 grudnia 2012; 16:10
Komentator twierdzi, że zagranie Irelanda to ewidentny karny...coraz lepiej...i oczywiście już jest wspomnienie dwóch karnych z CFC. Oj będzie nas prześladowac tamten mecz :(
offline
Dodał: Agbonlahor, 29 grudnia 2012; 16:09
Jeszcze sędzia drukuje na naszą korzyść :D Powinien być karny dla Wigan.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 29 grudnia 2012; 16:05
Jaki może być wynik, gdy spotyka się dwoje "dawców punktów" ? 0:0 ? 3:0 ? 0:2 ? każdy wynik chyba jest tu możliwy....
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 16:05
To już nie jest śmieszne.
offline
Dodał: Maciek_Maciek, 29 grudnia 2012; 16:04
zajebiście 3 min. jak z Chelsea..
offline
Dodał: Bruno., 29 grudnia 2012; 16:04
dobrze że na początku, mamy cały mecz do odrobienia...
offline
Dodał: , 29 grudnia 2012; 16:04
przez wszytskie mecze byłez za Lambertem ale jeśli ten mecz przegramy to zmienię zdanię
offline
Dodał: Sachar93, 29 grudnia 2012; 16:04
Olaboga, strach oglądać..
offline
Dodał: klocek, 29 grudnia 2012; 16:03
omg....
offline
Dodał: androbert, 29 grudnia 2012; 16:03
dziekuje!!
offline
Dodał: Agbonlahor, 29 grudnia 2012; 16:03
Obiecujący początek...
offline
Dodał: mogli, 29 grudnia 2012; 15:57
gdzie go wkleić, tutaj można?
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 15:56
mogli posiadasz linka do meczu?
offline
Dodał: mogli, 29 grudnia 2012; 15:56
ależ pusto na trybunach :/
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 15:41
Mówi się, że jesteś tak mocny jak Twoja ławka rezerwowych, Odpowiedzcie sobie sami gdzie jesteśmy. :D Nie pogardzę linkiem,
offline
Dodał: treviss, 29 grudnia 2012; 15:31
VILLA: Guzan, Lowton, Clark, Bennett, Holman, Herd, Lichaj, Weimann, Bannan, Ireland, Benteke. Subs: Given, El Ahmadi, Albrighton, Westwood, Bowery, Stevens, Carruthers.


Irlandia w pierwszym składzie!
offline
Dodał: VTID, 29 grudnia 2012; 15:25
Lerner jest na VP. Pierwszy raz w tym sezonie.
offline
Dodał: Koller, 29 grudnia 2012; 14:57
stawiam, że nie padnie więcej niż 1 gol i wierzę, że to my go wepchniemy...niestety obawiam się o jakąś przyzwoitą transmisję z uwagi na reputacje i ostatnią formę (szczególnie Villi) drużyn
offline
Dodał: treviss, 29 grudnia 2012; 14:38
tak na papierze to właściwie Wigan ma więcej argumentów niż my.. WIGAN ma więcej argumentów niż my,,, przykre
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 14:35
Ostatnie mecze bylem nastawiony optymistycznie i mocno sie zawiodlem. Ktos mial mnie pilnowac jak bede myslal opytymistycznie :D Wole sie miło rozczarowac.
offline
Dodał: Bruno., 29 grudnia 2012; 14:24
Panowie......
jesteście tu już jakiś czas, a Kibicami AV pewnie jeszcze dłużej..... więc pozwole sobie napisać wprost.
Kur... mać nie kraczcie chociaż przed meczem !!!!!!!!!!!!
Jestem pelen optymizmu, choć okoliczności niekoniecznie tak pozwalają myśleć [ostatnie wyniki, psychka piłkarzy, kontuzje] więc nie piszcie tu o remisie. Jak nie wygrają to sobie krytykujcie do bólu, ale przed meczem......... kurna, BĄDZMY PEŁNI WIARY !!!!!!!!!!!!!!!!
offline
Dodał: thomason, 29 grudnia 2012; 14:10
kroi sie wymeczone 0:0
offline
Dodał: Maciek_Maciek, 29 grudnia 2012; 13:53
Patrząc na ostatnie wydarzenia z takim Wigan wymęczymy remis...
offline
Dodał: klocek, 29 grudnia 2012; 12:24
niestety kontuzje znowu nas dopadly nasza i tak juz skromna kadre
jakby dorzucic bramkarza i pomocnika to mamy chyba nawet mocniejsza kadre niz ta wyjsciowa...
ale chlopaki dadza rade i licze na skromne ale zwyciestwo
offline
Dodał: Bruno., 29 grudnia 2012; 11:25
Też nie dopuszczam innej mysli jak wygrana. Ten mecz po prostu trzeba wygrać. Daleko jeszcze jest do końca ligi,ale brak 3 pkt. może nas pogrążyć, przybliżyć [zrównać] do strefy spadkowej.
Tylko czy zespół wytrzyma tą presje...?
offline
Dodał: Agbonlahor, 29 grudnia 2012; 11:15
W przypadku wygranej 6pkt. nad 18stą drużyną(Wigan) więc po prostu trzeba to wygrać żeby choć trochę odsapnąć. x2 w ogóle nie biorę pod uwagę.
offline
Dodał: MUFC, 29 grudnia 2012; 10:54
Pewnie będzie 1-0 po ciężkim meczu.
offline
Dodał: mogli, 29 grudnia 2012; 07:55
jasna cholera, bardzo ważny mecz dzisiaj... mam nadzieję, że w rewanżu - 19.05.2013 (ostatnia kolejka) - nie będziemy potrzebowali punktów żeby się utrzymać w PL
offline
Dodał: treviss, 28 grudnia 2012; 23:45
każdy wynik inny niż wygrana to porażka w tym meczu
offline
Dodał: Adamus, 28 grudnia 2012; 22:41
ktoś tu w przerwie szkolnej nadużywa oranżady ;)
offline
Dodał: Sachar93, 28 grudnia 2012; 22:12
Cinek czy Ty wogóle widzisz co piszesz?
offline
Dodał: Zyzu, 28 grudnia 2012; 21:36
Cinek zmien dilera
offline
Dodał: cinek1998, 28 grudnia 2012; 20:28
Myślę ze jakby im sie grać chciało to by mogli w lidze i 7 miejsce na koniec zająć
offline
Dodał: cinek1998, 28 grudnia 2012; 20:26
2-1 dla naszych 2x Benteke
Projekt: KarolKochanowicz.pl / Kodowanie i podpięcie: Kuba Konieczka Copyright © 2006-2011 by AstonVilla.com.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone