.,
Poprzedni mecz Pozostałe
0-1
Liverpool vs Aston Villa
13.09.2014, godzina 18:30
4. kolejka Premier League - Anfield
Następny mecz Pozostałe
Tabela Premier League
Drużyna
M
Pkt
1. Liverpool
0
0
2. Manchester City
0
0
3. Sunderland
0
0
4. Everton
0
0
5. Chelsea
0
0
6. Aston Villa
0
0
7. Arsenal
0
0
8. Stoke City
0
0
9. Tottenham Hotspur
0
0
10. Manchester United
0
0
11. Norwich City
0
0
12. Swansea City
0
0
13. Southampton FC
0
0
14. Newcastle United
0
0
15. West Bromwich Albion
0
0
16. West Ham United
0
0
17. Crystal Palace
0
0
18. Leicester City F.C.
0
0
zobacz szczegółową tabelę
Tabela strzelców
Imię i nazwisko
Br.
zobacz całą tabelę
Aston Villa vs Tottenham Hotspur 122
Data: 09.04.2022 - 09:02 / Autor: PIT84
Źródło:

W piątek meczem Newcastle przeciwko Wolverhampton rozpoczęło 32 kolejkę Premier League. Liga jest już na finiszu. Nasz zespół w sumie ma już zapewnione utrzymanie. Dobrze byłoby zdobyć jak najwięcej punktów w najbliższych meczach aby zająć 9 miejsce. Na ten czas mamy 36 punktów.


Nasz dzisiejszy przeciwnik to Tottenham. Zespół prowadzony przez Antonio Conte zajmuje 4 miejsce z 54 punktami. 17 zwycięstw, 3 remisy oraz 10 porażek to bilans meczów. 52 bramki zdobyte i 37 stracone to bilans bramkowy. Najlepszy strzelec to Koreańczyk Son z 14 golami. 12 trafień ma Harry Kane a 3 Steven Bergwijn. Najwięcej asyst na swoim koncie 7 ma Harry Kane. 6 decydujących podań ma Son a po 5 Matt Doherty, Dejan Kulusekvski oraz Lucas Moura. Najwięcej żółtych kartek ma argentyński obrońca Cristian Romero - 8. 6 kartek ma Anglik Oladafo Afolayan. Po 4 kartki dostali Sergio Reguilon, Davinson Sanchez oraz Harry Kane. Dotychczas popularne Koguty 1 raz otrzymały czerwoną kartkę a dostał ją Japhet Tanganga.
Zespół Tottenhamu można zaliczyć do czołówki ligi. Od kilku lat bije się o najlepsze miejsca. Nie zawsze to wychodzi. Danie Levy jest zawzięty i jak coś nie wychodzi to zmienia menadżera i łudzi się, że nowy da radę. Przed każdym sezonem angielski prezes stara się sprowadzić kilku ciekawych zawodników. Ciekawą opcja stał się sprowadzony zimą Szwed Dejan Kulusevski. Były zawodnik Juventusu od samego początku się odnalazł i efektywnie wzbogaca swoje konto o bramki i asysty. Wypożyczenie zawodnika, który najczęściej gra po lewej stronie ataku było dobrym rozwiązaniem.


Początek sezonu podopiecznie Conte mieli średnio udany. Owszem utrzymywali się w środkowych rejonach tabeli ale szału nie było. Wraz z coraz większa liczba meczów zaczęli umacniać swoje miejsce w czołówce tabeli. Zespół nie uznaje kompromisów. W lidze zanotował tylko 3 zwycięstwa ( tyle samo ma Arsenal ). W meczach na wyjeździe 7 razy pokonał rywala. Mimo tak dobrego miejsca również zdarzają się przegrana mecze i to nie z najlepszymi ( przegrana z Middlesbrough w Pucharze Anglii czy Burnley w lidze ). W ostatniej kolejce Tottenham pokonał Newcastle 5 – 1 ( Davis, Doherty, Son, Emerson, Bergwajn, bramkę dla Srok strzelił Schar ).
Nasz zespół po serii 3 zwycięstw zanotował ostatnio 3 porażki z rzędu. Co najgorsze często przegrywamy z teoretycznie słabszymi rywalami. Po początkowym optymizmie i znacznych zdobyczach punktowych zaczęliśmy grać słabo. Gra jest nudno, przewidywalna. F. Coutinho początkowo potrafił sam wygrać mecz a teraz często jest cieniem samego siebie. Czyżby gra dla drużyny już mu się znudziła. Czyżby zapewnione miejsce w pierwszej jedenastce z urzędu do czegoś nie zobowiązuje. Filipek jak Ci się znudziła gra, jak myślisz, że człapaniem wystarczy aby zadowolić kibiców to wracaj do Barcelony. Niestety Steven Gerrard uparł się na jednych zawodników i jedno ustawienie i trzyma się tego cały czas. Panie Gerrard choinka była dobra na święta teraz trzeba cos zmienić. Media co chwilę przypisują nam zawodnika za którego mamy wydać kosmiczne pieniądze. Jak ma tak być to ja dziękuję. Wolę drużynę może i walczącą o utrzymania ale grającą z charakterem, walcząca o każda piłkę niż zbieraninę gwiazdeczek z wysokimi tygodniówkami. Mam nadzieje, że Gerrard pójdzie po rozum do głowy i wskrzesi tą drużynę. Drogie zakupy to nie tędy droga. Taką drogą niech idzie Newcastle, Manchester City a nie my. Każdy wie jak się skończyło życie ponad stan.


Nasz zespół w ostatniej kolejce po słabym meczu i błędach przegrał z Volves 2 – 1. Będzie to 54 mecz pomiędzy obydwoma drużynami od 1993 roku. Bilans zdecydowanie bardziej przemawia na korzyść Tottenhamu. 25 zwycięstw, 13 remisów 15 porażek. W ubiegłym roku na Villa Park nasz zespół uległ 0 – 2. W dzisiejszym meczu w naszym zespole ze względu na kontuzje nie zagra Marvelus Nakamba. Niepewny jest udział Lucasa Digne oraz Kortneya Housa. Powinien być dostępny Danny Ings. W zespole gości nie zagra Olivier Skipp, Japhet Tanganga. Niepewny jest udział Ryana Sessegnon oraz Sergio Reguilon.


Mecz o 18:30 a sędzią będzie Graham Scott. Transmisje przeprowadzi Canal+.

Aktualności na temat: Główne newsy;

Dodaj swój komentarz
Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze
Komentarze użytkowników
offline
Dodał: PIT84, 22 kwietnia 2022; 06:23
Po za tym nie po to jest wzmacniana akademia żeby teraz gwiazdeczki rozwalały system. Mam nadzieję że to tylko plotki o ściągnięciu Suareza, Grizmana, Gomeza czy Kulibalego. Jeżeli Gerrardowi się nie podoba to wynocha do Liverpoolu
offline
Dodał: thomason, 22 kwietnia 2022; 00:43
Lepiej jak zawsze celnie i dosadnie. Tylko przyklasnąć
offline
Dodał: thomason, 22 kwietnia 2022; 00:41
Ten ranking odnosnie wydatkow co AV jest na 9 miejscu to od sezonu 12/13

Mam problemy znow ze stronka, strona glowna mi sie wykrzacza i jedynie na telefonie moglem sie zalogowac
offline
Dodał: lepiej, 21 kwietnia 2022; 22:53
Mamy drużynę z brytyjskim charakterem opartą na rodzimych chłopakach. Myślałem, że naszą drogą będzie szlifowanie talencików. Owszem JJ się mógł rozwijać, bo przed sobą miał dużego formatu piłkarza jakim jest Filipek, ale tacy piłkarze jeśli nie walczą o najwyższe cele to szybko zaliczają zjazd. Wypożyczenie na pół roku to majstersztyk, ale jakby miał zostać na kolejne 2-3 lata i bić się o 6-8 miejsce to będziemy mieć sfochowaną gwiazdeczkę z kominem płacowym.
Gwiazdeczka zrobi różnicę w półfinale pucharu. Do żmudnej ligowej orki trzeba ludzi co będą zap.d.alać co tydzień. Plus menedżera, który umie zarzadzać zespołem 18-20 osobowym, a nie z żelazną jedenastką i upartym schematem.
offline
Dodał: lepiej, 21 kwietnia 2022; 22:44
Żadnych dziadersów z 300k tygodniówki. Griezmann i Cou to piłkarze Barcy, która musi reperować budżet. Może i będzie chciała ich wypchnąć, a le tez nie za paczkę landrynek, a oni to taaakie gwiazdy, że kominy płacowe rozyebią nam zespół. Po takich hulankach dopiero odbudowuje się Arsenal i odbudowuje się na młodzieży (Saka, Martinelli, Smith-rowe czy Odegaard) Przepłacone gwiazdory rozwaliły markę MU (co akurat nie martwi) Zmieniają trenerów, ale póki dalej będą trzymać zgniłę francuskie jajka to nic nie naprawią.
Wolę przegrywać z Keinanem niż wygrywać z Suarezem, serio. Owszem do młodego składu potrzeba 2-3 doświadczonych piłkarzy, ale jak mamy się sztucznie ścigać z szejkami to ja podziękuję. Zdam szal.
offline
Dodał: PIT84, 21 kwietnia 2022; 20:52
Wydawanie 150 mln na podstarzałych zawodników którzy nie zapewnią nawet 10 miejsca to marnowanie pieniędzy. To wolę wydać mniej na młodych perspektywicznych zawodników i walczyć o utrzymanie. Z dwojga złego wolę Grizmana niż Suareza który czasem ugryzie a czasem popłaczę się.
offline
Dodał: Rbsn, 21 kwietnia 2022; 16:16
A to ciekawostka, byłem przekonany, że Johnny'ego sprowadził Smith. Jednak na coś się ten Bruce przydał.
Będę miał duży żal do Gerrarda, jeśli Buendia nie będzie grał...
Suarez byłby za free, jedynie kwota za podpis kontraktu i tygodniówka. Tak samo sprawa ma się z ewentualnym sprowadzeniem Kamary z Marsylii.
Potrzebny na pewno jeszcze lewy obrońca, bo jak patrzę na Digne i jego kontuzjogenność to na samym Youngu daleko nie zajedziemy, a na powrót Targetta bym nie liczył.
Na PO wróci Guilbert, a w razie czego mamy Keslera, który poziom rozgrywkowy wyżej również zbiera świetne noty.
Doświadczony napastnik, ŚPD, lewy obrońca i wykupić wypożyczonych Cou i Olsena. I jak dla mnie można zamykać okienko.
Pozbyć się Traore, Luiza, Targetta, AEG, Treza, Wesleya, Ingsa. W razie problemów kadrowych, łatać dziury młodymi.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 kwietnia 2022; 15:55
Jak już wydawać taką kasę to z Atletico brać nie Suareza, tylko A. Griezmana. Ma kontrakt do czerwca i nie zanosi się, żeby przedłużył. Nawet jeśli na otarcie łez zapłacimy coś Atletico to i tak się opłaci. Dobra tygodniówka na pewno przekona Antoina do przejścia do AV. A w środek dorzuciłbym Kroosa z Realu. I nic wiecej nie kombinować, ewentualnie kogoś za za Luiza, ale tylko górna półka. Generalnie okienko zamknęłoby się w tych 150 mln netto.
offline
Dodał: PIT84, 21 kwietnia 2022; 11:16
Suarez czy ja wiem. Gość pomału kończy karierę, owszem strzela bramki ale ja bym sobie darował. Coutinho ostatnio słaby, dostał miejsce od razu i po paru dobrych meczach cieniuje. Po za tym nie zgodzi się zapewne na obniżenie pensji nawet na 150 -200 tyś. Po za tym mamy E. Buendia, po słabym wejściu zaczyna grać i nie odpuszcz. Co do transferów Deana pozytywnie je odbieram. Kilku ciekawych perspektywicznych zawodników kupił. Szkoda, że przeważnie grał tym samym systemem mimo niepowodzeń.
p.s. J. McGinn kupił jeszcze S. Bruce za około 3 mln.
offline
Dodał: Rbsn, 21 kwietnia 2022; 09:57
Akurat wchodząc do PL mieliśmy najmłodszą, albo jedna z młodszych ekip w lidze. Nie oceniam źle zakupów Deana, wręcz przeciwnie. Martinez, Konsa, Cash, Mings, McGinn czy Watkins to super wzmocnienia i przy ewentualnej sprzedaży prawdopodobnie byśmy zarobili (No może nie na Mingsie ze względu na wiek). Wybór padł na Gerrarda i trzeba czasu i jednak funduszy, żeby to mogło zatrybić. Okienko letnie będzie kluczowe, gdyż mimo wielu plotek transferowych nie wiemy jaki jest rzeczywiście plan na budowanie zespołu. Ze sprzedaży niepotrzebnych zawodników może wrócić do nas około 70-80 mln, plus to co ewentualnie dosypia właściciele. Bedzie czym szastać. Jeżeli odpowiednio zostanie to poprowadzone, to on może nam faktycznie pomóc, bo chociażby taki Coutinho by do nas nie przyszedł gdyby nie Stevie. Nazwisko robi swoje. Co do Suareza mam mieszane uczucia, z jednej strony dziadek, z drugiej nie schodzi poniżej jakiegoś poziomu mimo wieku.
offline
Dodał: PIT84, 21 kwietnia 2022; 07:31
Od wejścia do Premier League co sezon wydawaliśmy duże kwoty na zawodników ( nawet gdy przez 3 sezony byliśmy na zapleczu również duże kwoty szły często na przeciętnych grajków). Co do Deana A kim on miał grać? Wchodząc do Premier League Aston Villa była zbieraniną doświadczonych przeciętnych zawodników oraz młodzieży z akademii. Dean w swoich transferach popełnił kilka wpadek ale bardzo rzadko wszyscy zawodnicy są udanym zakupem. Co do Gerrarda chłop nie ma doświadczenie w prowadzeniu zespołów a chce wydawać ogromne sumy na zawodników a co ciekawsze są wśród nich rezerwowi z byłego klubu. Dać mu na nowe okienko transferowe powiedzmy 50 mln i niech pokaże co potrafi. Jestem ciekaw kiedy właścicielom znudzi się klub i zaczną zaciskać pas z funduszami?
offline
Dodał: Rbsn, 20 kwietnia 2022; 22:08
Oj bardzo bym się zdziwił, jakby doszło to do skutku. Kalidou z powodzeniem może grać w czołowym klubie Ligi Mistrzów. Poza tym, ze względu właśnie na wiek nie dałbym tyle za niego, mimo że to świetny piłkarz.

Ciekawa sprawa, chyba blisko transferu kogoś z Olimpique Marsylii. Trójka Purslow, Lange i Gerrard na trybunach Olimpiku. Raczej dość rzadko się zdarza taka delegacja. Swego czasu interesowaliśmy się Kamarą, którego wielu chciało.

Jesteśmy na 9 miejscu w Europie, jeżeli chodzi o wydatki na transfery w jakimś tam kilkusezonowym okresie. Ogromny kredyt zaufania dostał Deano.
offline
Dodał: thomason, 20 kwietnia 2022; 20:50
Chociaż taka kasa za 30 latka...
offline
Dodał: thomason, 20 kwietnia 2022; 20:49
Gruuuuuuubo

Aston Villa make shock ‘request’ over £58m transfer
Latest Aston Villa transfer news includes a surprise link to Napoli defender Kalidou Koulibaly
offline
Dodał: VPK, 20 kwietnia 2022; 10:14
No, to jedna wańka-wstańka (czyli klub z gatunku: wchodzę - spadam, wchodzę - spadam), Fulham z powrotem w PL. Drugi pewnie B'mouth.
Ciekawe, kto trzeci, może wreszcie Nottingham, który się pięknie rozbujał na finiszu.
Ale będą jaja, jeśli wejdzie Luton, chyba równe 3 dychy lat po spadku.
offline
Dodał: PIT84, 19 kwietnia 2022; 15:07
Juventus zainteresowany naszym naszym bramkarzem. Emiliano puki co nie chce odchodzić. Oby dotrzymał słowa.
offline
Dodał: PIT84, 18 kwietnia 2022; 19:14
Również wszystkiego najlepszego na Święta Wielkanocne.
offline
Dodał: thomason, 17 kwietnia 2022; 16:39
Wesołych świąt tak w ogóle wszystkim! :-)
offline
Dodał: thomason, 17 kwietnia 2022; 16:38
MU to cien dawnej druzyny. Gdyby nie CR7 to by wtopili i tyle.
offline
Dodał: VPK, 17 kwietnia 2022; 13:56
Żeby poprawić wyniki trzeba zacząć od naprawy tyłów, inaczej się nie da. Nie będzie miała wyników drużyna, która ma z przodu nazwiska (lecz nie z najwyższej półki), ale w pierwszym/drugim ataku rywala zaraz dostaje "klapsa" w szczękę i musi się podnosić z desek.
Trenerzy się zmieniają, a AV dalej jest taką kopią (gorszą) United, jest jak samolot zbudowany za dobrą kasę, ale z wadą konstrukcyjną powodującą łatwe wpadanie w korkociąg.
offline
Dodał: VPK, 17 kwietnia 2022; 13:47
Wczoraj na Old Trafford był dowód na to, dlaczego to MU (mimo wygranej) jest tą drużyną z czołówki, która oddała AV punkty - bo mimo szatni, w której gwiazd nie brakuje, to tak samo jak Villa ekipa z miękkim podbrzuszem (zwłaszcza mentalnym), wrażliwa na pressing i kontry.
Tak samo może ich tym załatwić każdy, nawet absolutny dół tabeli.
offline
Dodał: PIT84, 16 kwietnia 2022; 17:30
Steven po prostu nie wie co ma robić. Myśli że jak ma bogatych właścicieli to każdy przyjdzie do średniego klubu. Aston Villa to klub ewentualnie na środek tabeli. Kiedyś biliśmy się o wyższe cele teraz Abby pozostać ewentualnie 10 -12 miejsce. Chłop za bardzo nie ma pojęcia o prowadzeniu klubu i myśli że jakoś to będzie a jak się ma dużo kasy to tym bardziej. Oby go zwolnili
offline
Dodał: thomason, 15 kwietnia 2022; 17:03
Dla mnie to takie sci-fi. Po co taki Kondogbia mialby isc do nas? Sportowo - nonsens, kasa - w Atleti też zarabia bardzo dobrze.
offline
Dodał: Rbsn, 15 kwietnia 2022; 15:47
Stevie podobno osobiście pojechał do Hiszpanii oglądać Kondogbie z Atletico. Jeśli się uda to będzie ten upragniony schab w środku pola ;)
Różnica między nami a WHU jest taka, że oni potrafią błyskawicznie przejść z obrony do ataku. Wczoraj trzy szybkie podania i Bowen z golem. My za to próbujemy długo rozgrywać przez obrońcow, a wtedy rywal ma czas, żeby się poukładać w defensywie.
Też jestem ciekaw jak wyglądałaby drużyna Dyche'a z technicznymi piłkarzami. Kojarzę go tylko z Burnley.
offline
Dodał: thomason, 15 kwietnia 2022; 15:07
Tymczasem WHU w półfinale Ligi Europy. Aż mnie coś strzela, ehh. To mogła być AV.

Burnley mnie dziwi, to było do wyciągnięcia. Przeważyła pewnie porażka z Kanarkami Deano.

Naszych odejść potencjalnych nie komentuję bo jestem już wręcz zły tym co ten SG wyprawia.
offline
Dodał: PIT84, 15 kwietnia 2022; 13:02
Kierunek Lipska byłby najlepszy ale u nas lubią pieniądze wydawać. Dziwne posunięcie Burnley chłop utrzymywał zespół z takimi zawodnikami. Ciekawe co by zrobił z naszym zespołem jakie osiągnął by wyniki?
offline
Dodał: Rbsn, 15 kwietnia 2022; 12:34
A Burnley praktycznie już spadło. Zwolnili Dyche'a, który z takim materiałem co sezon robi wynik ponad STAN. Bzdura!
Z drugiej strony my też nie możemy tak co sezon przebudowywać ekipy, sprzedawac i kupować za krocie. Trochę to wszystko wygląda jakby było budowane na wariackich papierach.
Powinniśmy iść kierunkiem RB Lipsk. Nie wydają fortuny, nie mają kominów płacowych i z zespołu bodaj trzecioligowego w kilka sezonów zdążyli być już w półfinale LM i LE.
offline
Dodał: PIT84, 15 kwietnia 2022; 12:08
Sezon ma się ku końcowi media już typują zawodników których mamy się pozbyć. A. Young, E. Konza, D. Ings, L. Bailey, D. Luiz, M. Sanson, A. El-Ghazi. Jak tak dalej nasi będą grać to warto dołożyć do tej listy S. Gerrard :)
offline
Dodał: thomason, 14 kwietnia 2022; 18:37
Jutro sparing z brentfordem za zamknietymi drzwiami
offline
Dodał: Bruno., 13 kwietnia 2022; 10:45
Za BBC PREMIER LEAGUE
Interesujemy się Matthiasem Ginterem z Gladbach, stoper, def. pomocnik. Rywale Juve, Tottenham, WHU.
offline
Dodał: thomason, 10 kwietnia 2022; 17:18
Mings nie dojeżdża, grzeje się. Konsa też zjazd formy.
offline
Dodał: thomason, 10 kwietnia 2022; 17:17
Kluczem do sukcesu w zeszłym sezonie była obrona. Potrzebny nowy lider obrony, Targett z powrotem, nowym DM, nowy napastnik.

Bailey nie daje więcej, niż Traore czy AEG. Czas pożegnać DL, Watkinsa, tych skrzydłowych. Wyciągnąć niezłą kasę od Strasburga za Guilberta bo SG zakochany w Matim.

Tej młody z PSV mógłby być niezłym wyborem. De Vrij też byłby bardzo dobrą opcją.
offline
Dodał: thomason, 10 kwietnia 2022; 17:14
VPK - pamiętam na początku SG jak mówiłem, że za Deano potrafiliśmy się postawić topce, to usłyszałem, że wtedy byliśmy jak dzieci. Za SG jest super bo remis z United. Później okazało się, że jest znacznie gorzej. Może nie potrafimy strzelać ALE ZA TO nie potrafimy też bronić.

O WHU chodziło mi całokształt, strzelają z doopska, ale są wysoko w tabeli. Też wczoraj dużo osób pisało, że Tottenham nic nie gra, a jak to się skończyło?

offline
Dodał: VPK, 10 kwietnia 2022; 16:56
Mr HoltEnd - czyli de facto poległ, bo w półtora roku nic sensownego na Goodison nie stworzył, tylko właśnie rozkopał, a potem jeszcze czmychnął.
Co do Moyesa to on też potrzebowałby czasu, by coś stworzyć, zresztą nie potrafię się pozbyć wrażenia, że to trener zdolny, ale pewnego pułapu nigdy nie przeskoczy (może przez to, że wyspiarz...).
offline
Dodał: VPK, 10 kwietnia 2022; 16:50
Który to WHU jak gra z AV strzela gole z byle czego, nawet jak im się od d... odbije - to zaraz wpada do bramki, a teraz niczym Chelsea dostaje wciry od Brentfordu (za niskie).
I tu jest właśnie zasadnicza różnica - a właściwie dwie: potencjał piłkarski AV i potencjał Brentfordu i gra jednych i drugich przeciwko drużynom z góry tabeli.
offline
Dodał: thomason, 10 kwietnia 2022; 15:51
Gdybyśmy byli na miejscu WHU to bylbym mega zadowolony. A tak taka mizeria ligowa z wydmuszką trenerską. Jeszcze będzie dobrze, oby!
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 10 kwietnia 2022; 11:21
Nie powiedziałbym, że poległ, bo nie zdążył się wykazać. Rozgrzebał zespół i dostał ofertę z Realu, więc nawet się nie zawahał. I zgda, on potrzebuje do sukcesów zawodników topowych, dokładnie tak samojak Mourinho. Na drugim końcu tego rzemiosła jest Moyes, który mógłby być dla nas idealny.
offline
Dodał: VPK, 9 kwietnia 2022; 23:09
Wspomniany tutaj Ancelotti w Evertonie poległ, bo to jest trener, który do zrobienia wyniku potrzebuje materiału piłkarskiego z górnej póły.
offline
Dodał: VPK, 9 kwietnia 2022; 23:04
Mr HoltEnd - szkopuł w tym, że tak jest co mecz z wyżej notowanymi - i tu już się niestety kończy zabawowy nastrój.
A zaczyna *****.
offline
Dodał: PIT84, 9 kwietnia 2022; 21:52
A kto kupował Suareza, Corolla, Teresa. Jak na tamte czasy były to duże pieniądze. Przepłacanie zawodników nie ma sensu. Widzę że niektórzy chcą tutaj działać jak Chelsea, City, United.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 kwietnia 2022; 21:42
PIT no akurat LFC nie szastał kasa i nadal tego nie robi, tygodniówki ich najlepszych zawodników oscylują w okolicy 200 tys., co jak na topowy klub w PL nie jest wcale dużo.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 kwietnia 2022; 21:36
VPK - ubawiłem się :)))) W punkt. Nie da się lepiej podsumować tego meczu :)))
offline
Dodał: PIT84, 9 kwietnia 2022; 21:36
Wszystko wygląda na to że Gerrard nie nadaje się do tej roboty tak jak Lampard. Najpierw było mówione że drużyna ma być budowana na młodych ściągamy ich. A tu nagle zmiana. Mamy kupować starych którzy będą zapewne inkasować wysokie tygodniówki. Gdzie tu jest logika. W ogóle co sobie myśli ten idiota który całe życie grał w klubie gdzie kasę wydawano na lewo i prawo. My nie jesteśmy klubem typu United, Arsenal. Owszem mamy kibiców historię ciekawy stadion. Ale co najwyżej możemy bić się o okolice 6 - 8 i tyle wystarczy. Mam nadzieję że do końca sezonu wygramy ewentualnie 1 - 2 mecze i właściciele przejrzą na oczy i pogonią tą czerwoną pizdę. Najłatwiej jest kupować i zadłużać klubie. Gerrard out!!!
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 kwietnia 2022; 21:34
Szkoda mi Hause'go. Wcale nie jest gorszy niż Konsa, tylko nieograny. Co do Buendii, cóż, jesteśmy jak City, stać nas, żeby trzymać zawodnika za 35 mln ławce. Watkins przestał się rozwijać. Ings ma talent, ale nie odnajduje sie w tym zespole, w S'hampton jakoś się odnajdywał. Panie SG może warto się zastanowić dlaczego ?

FFP to nie problem, bo jesteśmy w świetnej sytuacji finansowej, wiec mozemy poszaleć. Tylko to trzeba z głową, pod plan, jako uzupełnienie, podnoszenie jakosci tam, gdzie jej nie brakuje. Poza tym jak dla mnie kluczowe jest utrzymanie pewnego poziomu gry, a tego w AV nie ma. jeden mecz błyskotliwy, a drugi taka żenada, że zęby bolą. Dopiero jak osiagniemy stabilność, powtarzalnosć, będzie widać, która formacja kuleje i wtedy można wydawać dziesiątki milionów na poprawę jakości. A budowanie zespołu od zera, bo nowy trener ma wizję ? Jak ma wizję to potrzebny psychiatra. Evertonowi tez się wydawało, że Ancelotti stworzy mocarstwo. Niecały rok później walczą o utrzymanie.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 kwietnia 2022; 21:25
Lepieju - Fernandinho gra mało, bo to City - ma już na tę pozycję kolejnego zawodnika podobnej klasy, młodszego. Fernandinho potrafi poukładać grę, umie utrzymać się przy piłce, ma znakomity ogląd pola gry i wie gdzie podać. Nie musi dużo biegać, ma kreować grę i robi to świetnie. My potrzebujemy kogoś takiego, a na zawodnika tej klasy, ale młodego nie wyłożymy 80-100 mln.
offline
Dodał: VPK, 9 kwietnia 2022; 21:02
Ciekawe, co Gerrard zamierza zrobić z tym, by drużyna w meczach z wyżej notowanymi przestała wreszcie przypominać dziecko, któremu dorośli pozwalają się na imprezie pobawić do 20-22, a potem wyprowadzają je do sypialni i gaszą światło.
Bo trochę już w klubie jest, a skład na pewno nie jest tak cienki, by coś takiego powtarzało się nagminnie. I nie ważne, czy stracony gol jest jeden, dwa, czy cztery. Po prostu wrażenie bezradności nie mija.
Conte przejmował Tottki pogrążone w ciężkiej apatii i w atom-tempie zrobił z nich topową ekipę.
offline
Dodał: lepiej, 9 kwietnia 2022; 21:00
Jeśli jest presja na wynik to stawianie na młodych jest dużym ryzykiem. Jesl Archer, Davis czy Philo mają dostać po 10 minut w miesiącu to faktycznie niech chłopaki idą podbijać Champiosnship. Za 2-3 lata sprawdzimy co z nich wyrośnie. Jeśli mamy robić wynik to potrzeba jakości, a tego nie dadzą piłkarze na dorobku. Takich można mieć 2-3. My mamy połowę. Po niektórych widać, że pewnego poziomu nie przeskoczą, ale trudno wszystkich wywalić, bo ktoś musi być na ławce. Tylko ławką trzeba też zarządzać. Jak Hause przyspawany do ławki to jak będzie się rozwijał? Jak Buendia choćby s...ły skały to ma szansę najwyżej na kwadrans to frustracja rośnie. Bailey mentalnie jest spalony. Nie ma z kim grać i znim też nie za bardzo grają. Chukwu jest w klubie kokosa dopóki nie podpisze kontraktu??
Ciekawy jestem jakie zakupy porobi SG i jak to ogarniemy pod względem FFP, bo ceny znowu szybują
offline
Dodał: lepiej, 9 kwietnia 2022; 20:45
Nie zasłużyliśmy na takie lanie. Pierwsza połowa dała sygnał, że może coś z tego będzie. Jednak naiwnie wyszliśmy wysoko na Spurs, a oni to lubią. Pewnie inaczej byśmy mówili gdyby wpadło, ale nie wpadło, a oni nas brutalnie wypunktowali.
O ile doceniam jakość Fernandinho to nie rozumiem po co go mamy ściągać. Chłop w tym roku praktycznie nie gra. Jest emerytem, który nie zostawi serducha na boisku i płuc do biegania 90minut nie ma. W srodku potrzebujemy zdrowego, wyganianego chama. Nie mamy realnych zmiennikow na stoperze ani zmienników bocznych obrońców. Ash łata dziury, ale nie wywiera realnej presji. Na tych pozycjach nie ma rywalizacji. Digne pokazał dzisiaj jaki ma potencjał. Niestety ma pecha.
W napadzie też nie ma wielkiego pola manewru, ale mamy kim grać tylko Gerrard nic nie proponuje. Atak nadal wyglada jak przypadkowe wydarzenia. Dlatego Watkins nie wie co zrobić z piłką, a Ingsowi jak coś spadnie koło nogi to jest zaskoczony, bo to raczej tak spadło przy okazji, a nie zostało to rozegrane wg schematu.
offline
Dodał: Bruno., 9 kwietnia 2022; 20:40
Właśnie Thomason, ZAŁAMKA ! Dobrze powiedziane.
To nie tak miało być, Stivi przyszedł wcale źle nie zaczął, a teraz wygląda to jak za Deano. Nie pogonią Stiviego jest w sumie niedawno zatrudnionym i rację mają ci którzy mówią że trzeba trochę czasu mu dać, tylko widać brak mu pomysłu co dalej. No a naleganie na Preston żeby wzięli Camerona to już w ogóle bez komentarza.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 kwietnia 2022; 20:38
Tak, na całe mecze. Podałem pierwsze z brzegu przykłady "emerytów". Możemy kupić zawodników 29-32 lata. I nie ma co mówić, że tacy z topu nie przyjdą do AV, bo przychodzili do takiej prowincjonalnej drużynki jak City. I po paru latach City jest potęgą. Widać, że SG nie chce stawiać na młodych, choć jak przyszedł do klubu to głosił co innego o naszej młodzieży. Zauważcie jednak, że to był piłkarz z topu i chyba potrafi obserwować i wyciągać wnioski czy zawodnik faktycznie będzie ewoluował na high-end, czy nie. Widać coś mu nie pasuje w Archerze czy Philegenie.
offline
Dodał: thomason, 9 kwietnia 2022; 20:29
Generalnie załamka. Gdyby nie Norwich w kalendarzu to byłby pobity rekord 5 porazek z rzędu Deano. A z resztą to się jeszcze okaże…
offline
Dodał: Bruno., 9 kwietnia 2022; 20:25
Ash daje rade ale nie na całe mecze, tak jest z graczami 35+ my potrzebujemy jeśli nowych graczy to czynnych na całe mecze.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 kwietnia 2022; 20:21
Bruno - np. Fernandinho ma 36 lat, tyle co Young. A czy Young nie daje rady ? Ronaldo, Messi, Giroud, Salihamidzic, Ibrahimovic i sporo innych nazwisk 30+, którym wiek nie przeszkadzał być w grze.
offline
Dodał: Bruno., 9 kwietnia 2022; 20:17
Doświadczonych ale nie dziadków !
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 kwietnia 2022; 20:15
Bruno - całkowita zgoda. Byłem i nadal jestem zwolennikiem kupna kilku starszych zawodników, ale wystawiania ich z młodymi, żeby się uczyli od najlepszych ! A wbrew temu, co mi zarzuca Lepiej, nie jestem fanem budowania Ciechocinek FC.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 kwietnia 2022; 20:13
Kane będzie na sprzedaż...może Sg sie pokusi ? :)
offline
Dodał: thomason, 9 kwietnia 2022; 20:12
Jak ktos jest pechowy to i palca w d… złamie
offline
Dodał: Bruno., 9 kwietnia 2022; 20:11
Skuteczność !!!
W pierwszej połowie przy przewadze jak byśmy strzelili 1 czy 2 bramki to w 2 polowce byłoby inne granie !!!!

Taaa, sprzedajmy Archera, Davisa, obu Chukwuemekow, Philogena-Bidace, sprowadźmy wiekowego Suareza który zagra sezon, półtora bidzie git
offline
Dodał: lepiej, 9 kwietnia 2022; 20:10
No ale to Romero weeebał się w niego co ma Francuz począć. Pechowiec
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 kwietnia 2022; 20:10
No Luiz to mój faworyt na listę transferową od 2 sezonów i stara się chłop jak może, a tu nie chcą go sprzedać.
offline
Dodał: thomason, 9 kwietnia 2022; 20:09
Digne szklanka wieksza od Targetta
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 kwietnia 2022; 20:09
Dogne....znów kontuzja ???? To są jakieś Yaya
offline
Dodał: bulas, 9 kwietnia 2022; 20:08
po co on watkinsa jeszcze trzyma?Nawet jak coś strzeli to nic nie da a wpuściłby choćby Chukwu
offline
Dodał: lepiej, 9 kwietnia 2022; 20:06
Tak chłopaki pokazali, a Luiz pokazał, że jeśłi go zobaczę w składzie to daruję sobie oglądanie. Toż on człapie gorzej niż Messi.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 kwietnia 2022; 20:05
Jedyne, co mi sie w AV dzis nie podoba i jest karygodne, to brak ścisłego krycia ! i t osie zemściło tymi bramkami !
offline
Dodał: bulas, 9 kwietnia 2022; 20:05
jak się nie wykorzystuje okazji to potem z dobrego meczu kończy się to klęską
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 kwietnia 2022; 20:03
Chyba nikt nie ma złudzeń, że chociążby AV wzniosło się na szczyt swoich technicznych możliwości to w meczu z City i LFC będzie co najmniej 5-6 straconych bramek. A Spurs nie odbiega zbyt wiele od tych dwóch drużyn.
offline
Dodał: thomason, 9 kwietnia 2022; 20:01
O borze tucholski…
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 kwietnia 2022; 20:01
Wynik nie jest ważny, bo Spurs to inna liga. Ważne, że chłopaki pokazali, że potrafia grać ciekawy szybki futbol ! Jeśli SG udowodni, że potrafi ułożyć ten zespół, żeby w sposób powtarzalny grał jak dziś, to na pewno spółka S&E otworzy portfel szeroko, żeby podnieść jakość.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 kwietnia 2022; 19:59
No i AV padli kondycyjnie, a Spurs gra swoje i poluje na okazje. I upolował. Potrzebujemy jak tlenu szybkiego i technicznego napastnika takiego jak Son/Kane/Sterling, że o Mane czy Salahu nie wspomnę. SG też to chyba wie, stąd ploty o Suarezie.
offline
Dodał: bulas, 9 kwietnia 2022; 19:59
no masakra
offline
Dodał: thomason, 9 kwietnia 2022; 19:56
Typowy dzien w biurze hehe
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 kwietnia 2022; 19:53
Dawać Buendię za Watkinsa
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 kwietnia 2022; 19:51
Ings dziś szaleje, fakt nieskuteczny, ale w porównaniu z Olliem jest dużo bardziej ruchliwy. W dodatku wydaje się być znacznie lepszy technicznie i bardziej doświadczony.
offline
Dodał: lepiej, 9 kwietnia 2022; 19:50
U mnie C+ bez problemu
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 kwietnia 2022; 19:48
Lepieju - no to jest jeden problem, a drugi to powtarzalność udanych meczów.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 kwietnia 2022; 19:45
Jakośc transmisji C+ jest żałosna. U kogoś też tak tnie ?
offline
Dodał: lepiej, 9 kwietnia 2022; 19:44
Boję się, że włączy się frustru i zaraz komuś przepalą się styki. Cash z Konsą dzisiaj mocno wsparli Spurs.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 kwietnia 2022; 19:41
Farciarska bramka. No to teraz AV ich dociśnie i jest szansa na remis.
offline
Dodał: thomason, 9 kwietnia 2022; 19:40
Hahahaha żałosne to jest
offline
Dodał: thomason, 9 kwietnia 2022; 19:35
Szkoda straconej bramki, ale bez niej nie gralibysmy tak. Amen
offline
Dodał: lepiej, 9 kwietnia 2022; 19:31
Szkoda straconej bramki. Styl gry jest zadowalający tylko jakoś nie chce wpaść. Obyśmy nie nadziali się na kontrę. wk... są te stracone gole w sumie z dooopy, a to się ktoś potknie, a to zamingsuje. Potem niby jest walka i odrabianie strat, ale nie chce wpadać.
Na pewno na plus jest pressing, na plus szybkie granie, bo ostatnio ślimaczyli aż zęby puchły oraz na plus, że są strzały w światło bramki. Chyba w ostatnich 3 m3czach tyle nie oddaliśmy co dzisiaj w 45 minut.
offline
Dodał: thomason, 9 kwietnia 2022; 19:26
Filipek dzis niezle, a te rzuty wolne dzisiaj powiem ze ciekawie to wygladalo. Zagranie do Ingsa, albo przed przerwa gdzie HL malo nie zabil sie o slupek
offline
Dodał: thomason, 9 kwietnia 2022; 19:25
Generalnie obaj napastnicy nie strzelają, ale mam wrazenie, ze Ings jest bardziej ogarniety w grze kombinacyjnej, rozegraniu itp. To tylko moje subiektywne odczucia

Po przerwie pewnie siądziemy.
offline
Dodał: bulas, 9 kwietnia 2022; 19:23
Mr HoltEnd masz rację...szkoda tej bramki.Gdyby nasi wcisnęli ze dwie to by był świetny meczyk,ale i tak grają,że jest nadzieja
offline
Dodał: VPK, 9 kwietnia 2022; 19:23
Ależ oni są wk...jąco bezzębni w tych meczach z czołówką. Czasem można odnieść wrażenie, że te mecze przepieprzają w głowach zanim jeszcze wyjdą na boisko. Po prostu muszą szybko stracić głupiego gola i potem się miotać jak pies w studni.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 kwietnia 2022; 19:20
Bulas - fakt, PC trochę za ostro potraktowałem, bo faktycznie jest bardzo ruchliwy i dużo zaczął podawać. Ollie te z zresztą nieźle i dlatego go mocno obstawiają we 2-3. Ings ma pecha, ale widać, że jest wkomponowany w akcje ofensywne, wiec na pewno nie jest do zmiany. Generalnie chłopaki grają ciekawie i widać szybkie podania, sporo kombinacji. Naprawdę to jest dobry futbol !
offline
Dodał: lepiej, 9 kwietnia 2022; 19:11
Nie wiem co bardziej wk... nieporadność z ostatnich meczów czy partolenie, bo siedzimy na Kogutach, a oni zaraz pewnie pójdą z kontrą i można się załamać. Klątwa nad Villą.
offline
Dodał: bulas, 9 kwietnia 2022; 19:09
Filipek moim zdaniem nie tak słabo jak ostatnio-gra do przodu ,przyspiesza i w tempo raczej
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 kwietnia 2022; 19:08
Ja pier...Ings....no nie można takich zagrań marnować !!! To juz drugie złe wejście na piłkę przy sam na sam :(
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 kwietnia 2022; 19:04
Cieszy postawa McGinna i Ramseya, za to Coutinho i Watkins marnie.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 kwietnia 2022; 19:02
No i szok. Spurs kompletnie sobie nie radzą, a AV to zupełnie inny zespół niż w 3 ostatnich meczach. Jak wytrzymają to tempo i nie zrobią jakiegoś babola, po którym Kane-Son skontrują, to mogą być 3 punkty !
offline
Dodał: lepiej, 9 kwietnia 2022; 18:54
Davis strzela, Archer strzela. To może niech sprzeda Watkinsa, bo ten co dotknie piłkę to sperdololo. Zaczynamy jak zwykle, ale w sumie potrafiliśmy ich przycisnąć i postraszyć. Lloris 2 razy musiał się się sporo nagimnastykować.
offline
Dodał: bulas, 9 kwietnia 2022; 18:53
po niezłym okresie stadion ożył
offline
Dodał: bulas, 9 kwietnia 2022; 18:50
eee tam
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 kwietnia 2022; 18:50
Mings... zgroza i do tego chamskie zachowanie :(
offline
Dodał: thomason, 9 kwietnia 2022; 18:49
Mings rzeznik
offline
Dodał: thomason, 9 kwietnia 2022; 18:46
No i co Artera? Z Brighton bez formy w czape, z CP to samo. Nie wejda do Top4 przy takim Tottenhamie
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 kwietnia 2022; 18:43
Jak SG zrobi rewolucję to bez sensu będzie go zmieniać. Niech seidzi ze 2 kolejne sezony i zobaczymy co jest wart. Jak mantrę powtórzę: Arteta ! Kibice Arsenalu też byli przekonani, że zespół nic z nim nie osiągnie, a tu proszę, walczą o top 6, a być może i top 4.
offline
Dodał: thomason, 9 kwietnia 2022; 18:38
A wczoraj zerkalem na Newcastle Wolves. Wilki byly tak zalosne ze az przykro. Newcastle do bolu pragmatyczni
offline
Dodał: Bruno., 9 kwietnia 2022; 18:38
To tak na dzień dobry.

Rbsn
Wg mnie będzie mógł grać, Preston skończy sezon.
offline
Dodał: thomason, 9 kwietnia 2022; 18:37
Juz nie ma czeo ogladac. Chyba tyle, zeby zobaczyc jak wyglada Bentancur. Po ciul grac to samo i tak samo jak sie placze, ze jest slabo? Mam dosc SG. Ale ten zostanie do grudnia. I to nie wypali. Bo duzo nowych zakupow, zmian, kontuzje, mundial = dziwny sezon.

Generalnie SG obstal zbroje bo Newcastle go chcialo, ale byli w strefie spadkowej. Teraz sa 2 pkt od nas. A tutaj? Hajs sie zgadza, o nic nie gramy.

Panowie Howe oraz Conte to fachowcy, a nie popierdolki jedynie z nazwiskiem jako pilkarz
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 kwietnia 2022; 18:36
To już nie jest kwestia co zrobi Gerrard tylko czy zespół go jeszcze wspiera.
offline
Dodał: lepiej, 9 kwietnia 2022; 18:33
Mark Noble jest do wzięcia. Taki wódz chyba, że o Tarkowskim myśłi to w sumie bym przyklasnął
offline
Dodał: lepiej, 9 kwietnia 2022; 18:31
SG out. Znowu to samo. MU i Arsenal się wyłożył więc Koguty muszą wygrać, żeby umocnić pozycję w tabeli, więc do przerwy 0-2.
offline
Dodał: bulas, 9 kwietnia 2022; 18:28
statystyki z kogutami są tragiczne...może wbrew wszystkiemu coś ugramy
offline
Dodał: Rbsn, 9 kwietnia 2022; 18:27
Faktycznie Bruno. Jak wróci do nas, będzie mógł grać w lidze, czy nie?
offline
Dodał: bulas, 9 kwietnia 2022; 18:19
kurde...patrząc na skład jest kim grać.Gerrard nie potrafi tego poukładać to chce wszystko wywrócić do góry nogami bo może wtedy coś się wydarzy.
offline
Dodał: Bruno., 9 kwietnia 2022; 18:17
Taki Archer wróci na końcówkę sezonu, Championship szybciej kończy, może Stivi go wpuści choć na chwilę i zobaczy go zanim sprzeda.
offline
Dodał: Rbsn, 9 kwietnia 2022; 17:39
Żałosne. Buendia i Sanson ławka, wrócił Luiz :/
Tylko wynik go obroni. Niby Buendia miał jakiś uraz, ale skoro siedzi na ławce to zapewne może grać.
offline
Dodał: Rbsn, 9 kwietnia 2022; 17:24
Zobaczcie, zawsze może być gorzej, Soton już dostaje 6-0 w łeb u siebie. :)
Archer ma dostać szanse w pierwszej drużynie. Ale fakt, jeśli by go opchnął, patrząc co wyprawia ten dzieciak to mocno straciłby w oczach wielu.
Tak właśnie czytam tą ostatnią prasę, to chyba Stevie zaczyna się mocno motać. Do tej pory go broniłem, ale zaczyna mnie drażnić ta jego tendencja do chęci robienia rewolucji.

Dzis niestety pierwszy mecz AV w tym sezonie, którego nie obejrzę. Spodziewam się wyniku 3-1 dla Totkow.
offline
Dodał: VTID, 9 kwietnia 2022; 17:17
Widze, ze Swieci chyba szykuja sie na coroczne 9-0 :)
offline
Dodał: VTID, 9 kwietnia 2022; 17:15
I Archer z brameczka!

Gerrard wpsomnial, ze ma na msli pilkarza, ktorego dobrze zna od wielu lat i ktory ma doswiadczenie w przewodzeniu.
offline
Dodał: PIT84, 9 kwietnia 2022; 16:44
Dawać od razu nowemu zawodnikowi opaskę kapitana to gruba przesada. Sprzedaż młodego chlopaka który strzela gola na zapleczu ligi no nieźle ma w tej głowie ten cwaniak z Liverpoolu. Jak do końca sezonu nic się nie poprawi to ja proponuję go zwolnić. Mam pomału dość tego człowieka mało robi a zachowuje się jak rozkapryszone dziecko. S. Gerrard odejdź!!!
offline
Dodał: bulas, 9 kwietnia 2022; 16:19
Keinanek już ukąsił ;)
offline
Dodał: Bruno., 9 kwietnia 2022; 16:05
Nie no, nie popadajmy w paranoje ! Toż nowego kapitana nie trzeba kupować, może nim spokojnie zostać Jasiek, albo Emi Martinez, to po pierwsze. Po drugie, zawodnicy powinni między sobą wybrać kapitana i zakomunikować tą wiadomość menagerowi. A Pan menager co chce zrobić ?? Kupić jakiegoś grajka i ten od razu zostaje kapitanem, hola hola najpierw niech chwilę pogra w klubie, pokaże ze jest niezły, szatnia go zaakceptuje, wtedy proszę bardzo.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 kwietnia 2022; 15:57
A dzisiejszy mecz to kwestia czy do zera czy jednak coś ustrzelimy. Po tej kolejce 13. miejsce i wielkie szanse, żebu skończyć w okolicy 15., a i 17. mnie nie zaskoczy.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 kwietnia 2022; 15:53
A czy Mings będąc kapitanem za pewnie się czuje? Moim zdaniem raczej nie. Ta rola go przerasta. Czy zakup kapitana rozwiąże problem ? A czy znacie zespół, w którym taki ruch zadziałał ? No, chyba, że ma się w planach monstrualne zakupy i wymianę połowy składu. Zgadzam się z SG w jednym - żadnych inwestycji w potencjalne talenty. Jak już kupować to sprawdzonych graczy, ale jako uzupełnienie dla tych młodych potencjalnych talentów. Nie robić hurtowej wyprzedaży młodzieży, tylko najpierw potestować ich. Ileż to już młodych z AV poszło na rynek, by potem błyszczeć w różnych topowych klubach ? Za to Delfouneso był chołubiony jak Messi czy inny Ronaldo, a jak wyszło to wiemy...
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 kwietnia 2022; 15:46
Nowy trener, nowy plan, nowy skład i za dwa lata walka o utrzymanie. Tak to widzę. Obym musiał to odszczekać, zamiast wyć ptrząc na degradację zespołu. Takie zapowiedzi SG są sygnałem dla młodych i tych ogranych, wartościowych, że trzeba zacząć wysyłać CV, bo nikt nie może być spokojny o regularne występy.
offline
Dodał: thomason, 9 kwietnia 2022; 15:30
Taaaak sprzedajmy Archera, Chukwu i wszystkich. Weźmy za to więcej Suarezów...

Akurat nowy kapitan to pozytywna sprawa bo Mings troche się za pewnie czuje.
offline
Dodał: VTID, 9 kwietnia 2022; 15:24
Dzisiaj rano Gerrard udzielil wwiadu, w ktorm mowil, ze nie zamierza sciagac latem zadnch pilkarz 'z potencjalem', a tlko doswiadczonych, w tym nowego kapitana. Zachecil tez szefa Preston North End do wykupienia Archera. Nie podoba mi sie to.
Ja juz pisalam, ze nie widze sensu ogladania meczow do konca sezonu. Chyba, ze zobacze mlodych w skladzie lub inne ustawienie.
offline
Dodał: lepiej, 9 kwietnia 2022; 13:45
po 3 nędznych występach czekam na reakcję menago. Na razie zaczał od publicznej krytyki swoich piłkarzy.Czasem działa, a czasem kończy się zwolnieniem menedżera. Gerrard ma pewną pozycję, ale musi zacząć tasować składem, żeby rezerwowym dać sygnał, że będą potrzebni. Chyba, że już ma w głowie interesy porobić i odpalić kilku, a w ich miejsce ściągnąć swoich. Obawiam się że to drugie, a wtedy można sobie darować oglądanie Villi do końca sezonu. Dzisiaj w pałę.
Projekt: KarolKochanowicz.pl / Kodowanie i podpięcie: Kuba Konieczka Copyright © 2006-2011 by AstonVilla.com.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone