.,
Poprzedni mecz Pozostałe
0-1
Liverpool vs Aston Villa
13.09.2014, godzina 18:30
4. kolejka Premier League - Anfield
Następny mecz Pozostałe
Tabela Premier League
Drużyna
M
Pkt
1. Liverpool
0
0
2. Manchester City
0
0
3. Sunderland
0
0
4. Everton
0
0
5. Chelsea
0
0
6. Aston Villa
0
0
7. Arsenal
0
0
8. Stoke City
0
0
9. Tottenham Hotspur
0
0
10. Manchester United
0
0
11. Norwich City
0
0
12. Swansea City
0
0
13. Southampton FC
0
0
14. Newcastle United
0
0
15. West Bromwich Albion
0
0
16. West Ham United
0
0
17. Crystal Palace
0
0
18. Leicester City F.C.
0
0
zobacz szczegółową tabelę
Tabela strzelców
Imię i nazwisko
Br.
zobacz całą tabelę
Aston Villa vs Stoke 109
Data: 20.02.2015 - 19:28 / Autor: PIT84
Źródło: wlasne, fortuna, wikipedia

Już jutro Tim Sherwood będzie miał okazja w pełni zaprezentować się jako menedżer Aston Villi. Działacze klubowi już mieli dość tego co się działo z drużyną. Pozycja w tabeli jest coraz gorsza gra nieciekawa, kibice zawiedzenia, coraz mniej ich na trybunach więc wreszcie pożegnano Paula Lamberta. Mnie jako sympatyka cieszy, że asystentem będzie Kevin MacDonald. Szkot już w latach 2003-2012 pracował w naszym klubie. Początkowo opiekował się rezerwami, potem był asystentem Alexa McLeisha. Ten doświadczony trener znany jest z tego, że lubi stawiać na młodzież w klubie, a w naszym klubie ma to być priorytet.


Jutrzejszy nasz przeciwnik Stoke to zespól zajmujący aktualnie 10 miejsce w tabeli. Po 25 meczach podopieczni Marka Hughesa zgromadzili 32 punkty. Zawodnicy z Britannia Stadium odnieśli 9 zwycięstw, 6 remisów, 10 porażek. Strzelili 28 bramek a stracili 33. Najlepszy strzelec drużyny to Irlandczyk Jonathan Walters z 7 golami. 6 bramek strzelił Peter Crouch, 5 Mame Biriem Diouf a 4 Bojan Krkić. Drużynę już drugi sezon prowadzi Hughes. Przed nim był również Walijczyk Tony Pulis. Mark stara się zmienić toporny, siłowy wyspiarski system gry na bardziej ładniejszy dla oka. Jak na razie nie wychodzi mu to źle. Kupił w celi kilku nietuzinkowych zawodników: Diouf, Arnautović, Krkić. Na wyjazdach ekipa ze Stoke radzi sobie całkiem przyzwoicie – 4 zwycięstwa, 4 remisy, 5 porażek. Wiele obiecywano sobie po przyjściu Krkica. Wychowanek FC Barcelony który miał być zawodnikiem pokroju Messi niestety nie sprawdził się. Wypożyczany był do kilku klubów ale tam nie dał rady. Dziwiono się, że zdecydował się przybyć do drużyny, której znakiem szczególnym jest twarda gra pozbawiona polotu i finezji. W pierwszym meczu nasz zespól na otwarcie sezonu dość niespodziewanie wygrał na wyjeździe 1 – 0 po bramce Andreasa Weimanna w 50 minucie. Składy z tamtego meczu. Aston Villa: Guzan, Hutton, Vlaar, Sendeross, Cissokho, Westwood, Delph, Richardson, N’Zogbia ( Grealish 71 ), Weimann ( Bacuna 82 ), Agbonlahor. Stoke: Begović, Bardsley, Showcross, Wilson, Whelen ( Adam 82 ), Pieters, N’Zozi, Irealand, Krkić, Arnautović, Diouf ( Crouch 71 ). W tym meczu dużą przewagę, jeżeli chodzi o posiadanie piłki mieli gospodarze. Podopieczni Hughesa oddali 8 strzałów na bramkę Guzana w tym 3 celne. Nasi oddali 3 w tym 1 celny.


W jutrzejszym meczu nie zobaczymy Bakkera, Senderossa, Agbonlahora. Do gry wraca już Kozak, zagrał nawet w meczu drużyny młodzieżowej. Więc jest straszak na Benteke. Drużyna Stoke od jakiegoś czasu jest trapiona kontuzjami. Nie zagrają Krkić, Odemwingie, Shawcross, Muniesa. Dopiero co kontuzje wyleczył Ireland, Walters, Pieters, Wilson. Zawieszony za kartki jest Cameron. Każdy ciekawy jest zestawienia drużyny. Sherwood jest zwolennikiem systemu 4-4-2. Ciekawe kto zagra w bramce. Cały sezon broni Guzan ale w meczu pucharowym doskonale spisał się Given.
W ostatnich 10 meczach nasz zespół odniósł 2 zwycięstwa, 5 remisów i 3 porażki. Mecz o 16:00 a sędzia będzie Roger East.

Aktualności na temat: Główne newsy;

Dodaj swój komentarz
Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze
Komentarze użytkowników
offline
Dodał: setubal, 26 maja 2015; 12:19
Stoke - chciałbym aby ten klub spadł z ligi, nie cierpię ich
offline
Dodał: mkondras81, 16 marca 2015; 16:34
Tak, tak atk
offline
Dodał: Agbonlahor, 25 lutego 2015; 19:46
Szukanie plusów w spadku to szukanie pozytywów w negatywach. Wiemy że degradacja jest coraz bardziej prawdopodobna i próbujemy sobie wkręcić że wcale nie musi być tak źle, że ludzie zarządzający AV przejrzą na oczy itp. itd. Tak naprawdę nic nam nie zagwarantuje tego że tak będzie i że z przytupem wrócimy do PL. Tak samo niekoniecznie musi być tak że jak się utrzymamy to że w następnym sezonie będziemy się ślizgać aż do usranej. To że taka czy owaka drużyna jeździła 3/4 sezonu pod krechą przez kilka lat by pod finisz się wygrzebywać aż w końcu w jakimś przełomowym sezonie spaść nie jest jednoznaczne z tym że i nas to czeka. Nie możemy się ślizgać, nie możemy wracać z przytupem uzyskując 100pkt w CL i nie możemy spaść. Za zasługi nikt nam 20stki co sezon w PL nie zapewni ale z Milwall czy z Brighton to się możemy mierzyć w towarzyskich albo pucharach ale nie w lidze krajowej! I nikt mi nie powie że jest inaczej. A jak spadniemy to będzie oznaczało jedno - że nie PL zawalił sprawę. PL to za marny gracz żeby spuścić z ligi taki klub jak AV. Obawiam się że więcej osób powinno się wstydzić pokazać na ulicy Bgham po naszej degradacji.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 25 lutego 2015; 18:40
Nie kadra na poziomie CL tylko gra na poziomie co najwyżej CL. No i ambicja gdzieś na poziomie polskiej okręgówki, gdzie mecze sprzedaje się za skrzynkę wódki.

Fakt, nie jesteśmy jak Wigan czy Wolvs, ale też do Newcastle nam trochę brakuje, zwłaszcza finansowo. Szansa na przejęcie klubu to dobra wiadomość, o ile to jakiś trzeźwo myślący inwdstor. Być może dlatego Lerner nie zdecydował się na kosztownego trenera, którego czas mógłby być krótki w przypadku sprzedaży. Osobiście chętnie widziałbym jakiegoś rosyjskiego konkurenta dla Abramovicha.
offline
Dodał: thomason, 24 lutego 2015; 23:51
Nie raz padalo tu stwierdzenie, ze mamy kadre ktora sie poziomem nadaje do Championship ale mam nadzieje, ze nie beda oni musieli grac w tej klasie rozgrywkowej w barwach AV.

Na wygranie ligi w cuglach tak jak Newcastle czy Juventus we Wloszech jakos nie licze.
offline
Dodał: 1874, 24 lutego 2015; 23:37
Wszyscy chcemy wierzyc, ze Aston Villa to nie (dajmy na to) Wigan czy Portsmouth, ale spójrzmy na to z drugiej strony.
Wspomniane wcześniej Bolton Wanderers. Ktoś pamięta, że Kłusaki to zespół założony w tym samym roku, co AV, a w ich klubowej gablocie znajdują się 4 puchary Anglii? (To więcej niż dorobek 10 z obecnie grających w BPL klubów )
Wolves- ta sama historia. 1877 rok, całkiem sporo srebra w gablocie, a kto dziś o nich pamięta? Dla przeciętnego kibica, nawet ligi angielskiej nie znaczą zupełnie nic. Sprzedani parę lat temu za paczkę fajek ( 10 GBP).

Nie chcemy tego losu dla Villi. Spadek z ligi nie wchodzi w grę. Nie możemy dołączyć do listy zapomnianych. Bo ta lista jest znacznie dłuższa i aż strach ją przytaczać.

Nie byłem zwolennikiem zatrudnienia Sherwooda. Jego warsztat wydaje mi się ograniczony i nie widzę, co może nam on dać w porównaniu do Lamberta. Ale teraz, kiedy jest u steru, trzymam kciuki za jego projekt, bo od jego sukcesu, zależy przyszłość AV. Nie wierzę, że odbijemy się szybko jak wspomniane wcześniej Newcastle czy West Ham.

Może gdybyśmy kupili Kevina Nolana ( w sezonie, kiedy Newcastle grało w Championship był ex aequo z Andym Carollem najlepszym strzelcem zespołu z 17 trafieniami, a następnie przeszedł do WHU i z nimi wywalczył awans z Championship z 13 trafieniami - w tym jednym w play-offach).

Podsumowując - jeśli pojawią się plotki o zainteresowaniu Nolanem, to wiedzcie, że coś się święci.
offline
Dodał: klocek, 24 lutego 2015; 22:52
i cena spadla do 150 mln - dodatkowym bonusem dla nowego wlasciciela jest nowa umowa telewizyjna
byle utrzymac,ech.....
offline
Dodał: VTID, 24 lutego 2015; 22:27
Znowu pojawily sie plotki o checi kupna AV. Na TT, ze to juz fakt. W The Mirror, ze wszystko zalezy od utrzymania, sygnowane - James Nursey,
'Potential bidders include American outfit the Phoenix Group plus a Qatari consortium, members of whom recently attended the Chelsea game.'
offline
Dodał: bulas, 24 lutego 2015; 22:26
Jestem tego zdania co Klocek czyli Aston Villa to nie jakieś tam Wigan,Portsmouth czy nawet Wolves...myślę,że takiemu klubowi nikt nie pozwoli na ruinę i niepamięć/mam nadzieję!/..Kluby takie jak choćby kiedyś Oxford czy Wimbledon bardziej niż kasa wynoszą dobry trener i paru bardziej zdolnych grajków...kiedy oni odchodzą po sukcesach do lepszych klubów zaczyna się regres. Jedynym chyba wyjątkiem jest tu Leeds ,które tyle lat już się nie może dźwignąć.
offline
Dodał: VTID, 24 lutego 2015; 21:51
A wlasnie PIT84 napisal, tzw. parachute payment. Podobno Lerner nie polozy lapy na tym. Podobno. Tom Fox.
offline
Dodał: VTID, 24 lutego 2015; 21:50
1874 - widze, ze zapoznales sie z Q&A z TF i wyciagnales wlasciwe wnioski. Tak to ubral. W koncu Amerykanin. Mozna pomyslec - szarlatan, ale z drugiej strony nie opuszcza sie Arsenalu nie wierzac w swoje/innego klubu mozliwosci.

Co do pauzowania Vlaara, 2 zolte = 1 mecz.

A co do spadku, raczej patrzmy na WHU czy NUFC. O Portsmouth to az zal pisac. Zaplacili straszna cene za rzady hochsztaplerow. Chyba nikt nie chce spadku bez gwarancji powrotu, a tej nikt nam nie da.
UTV
offline
Dodał: PIT84, 24 lutego 2015; 21:43
Jeżeli chodzi o zapomogę to klub dostaje około 60 mln. Niby nie mało ale wiadomo, że Lerner zaraz położyłby łapę na kasie i już. Drużynę by rozsprzedano a zostali by emeryci lub Ci co nie znajdą nowego klubu. Spadkowi mówię zdecydowane i kategoryczne nie!!!
offline
Dodał: Adamus, 24 lutego 2015; 21:22
Klocek
Odnośnie zapomogi dla spadkowiczów przerabialiśmy rok temu(trzeba poszukać w naszym archiwum)ale wydaje mi się,że kilka lat temu było łatwiej wrócić,niż teraz-inna kasa.
West Ham czy Newcastle nieprędko powtórzą swe błędy,a już Wolves odczuli smak różnicy.
offline
Dodał: Adamus, 24 lutego 2015; 20:59
Bruno
Jesteś niemożliwy ;)
Jeszcze przed odejściem Lamberta,kilka dni temu,dziś przed południem,nie... wpiszę to wieczorem...siadam przed komputerem...wow
Dokładnie to samo miałem napisać odnośnie naszego ewentualnego spadku.
Z tą trudną drogą w Championship i wspomnieniem o Newcastle położyłeś mnie na łopatki-to samo miałem powiedzieć...
Gdyby ktoś zagwarantował mi,że po spadku ligę niżej,ktoś to wszystko ogarnie i po roku wrócimy bić się o trofea,lub choćby grać przyzwoitą piłkę,to przemęczę degradację i jeden sezon banicji.
Pamiętam kilka lat temu,gdy spadał Newcastle(klub ten nie ziębi mnie i nie grzeje,ale uważam,że powinien być w PL)widok płaczących i żegnających się z elitą kibiców Srok sprawił,że zeszkliły mi się oczy.NIE CHCĘ SPADKU !!!!!
Bo wrócić to nie takie proste jak kiedyś.
Wciąż wierzę,że jakoś się uda i może...w następnym sezonie...
Bruno-piąteczka i żółwik :)
offline
Dodał: klocek, 24 lutego 2015; 20:22
1874 - mam nadzieje,ze ta dyskusja o spadku w maju okaze sie tylko teoria ale....
wiadomo spadek to strata finansowa,ale z tego co kiedys slyszalem spadkowicze dostaja jakas ekstra kase od FA zeby wrocic do PL,za awans tez jest spory zastrzyk
te zespoly co wymieniles fakt leza na ryju ale zaden z nich nie jest powiedzmy tej klasy co AV i z ta historia a ja patrze na WHU - szybki powrot i calkiem dobra gra i organizacja
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 24 lutego 2015; 19:58
Portsmouth to był dramat i szok nie tylko dla kibiców, ale i dla FA. Ten klub trzeba odbudować od podstaw. Nie chciałbym też by AV skończyła w CL jak Reading - wystawiona za 1funta, a chętnych i tak brak. Kiedyś też myślałem że sezon w CL wpłynie trzeźwiąco na zawodników i działaczy, ale teraz ta wizja mnie przeraża. Część zawodników po prostu zmieni barwy, część będzie chciała tylko dotrwać do emerytury, a Lerner wzruszy ramionami i podziękuje. Zostaniemy w czarnej d...pie jak Reading...
offline
Dodał: 1874, 24 lutego 2015; 19:22
Zespoły, które nie tak dawno temu występowały w Premier League:<br /> - Norwich, 5 miejsce Championship
- Blackpool, 24 miejsce Championship
- Wigan, 23 miejsce Championship
- Fulham, 19 miejsce Championship
- Cardiff, 17 miejsce Championship
- Reading, 13 miejsce Championship

Trochę dalej sięgając pamięcią:<br /> - Bolton, 18 miejsce Championship
- Birmingham, 15 miejsce Championship
- Blackburn, 10 miejsce Championship
- Wolves, 8 miejsce Championship

No i warte wspomnienia Portsmouth- jeszcze w 2010 roku grali w Premier League, a dziś są na 14 miejscu LEAGUE TWO.

Więc zdecydowanie, spadek nie jest drogą na "odbudowanie klubu od podstaw". Pieniądze, które mielibyśmy stracić byłyby OLBRZYMIE. Z samej transmisji telewizyjnej- w zeszłym roku 66 milionów funtów. Do tego aż 8.5 miliona za ukończenie rozgrywek na 15 miejscu.

Dla porównania, kluby z championship dostają po ok. 2.5 - 3.5 miliona funtów za transmisję telewizyjną na sezon.

Matematykę pozostawiam Wam.
offline
Dodał: Bruno., 24 lutego 2015; 18:14
VTID może mieć racje, okazuje się że nie do końca orientuje się jak to jest z tymi pauzami po czerwonej, jak jest od razu czerwień to wiadomo - odgórnie 3 mecze, a jak jest 2 żółte = czerwona to myślałem że sumują się żółte do dorobku, no ale skoro VTID tak napisała to pewnie tak jest. ZWRACAM HONOR !

Co do ewentualnego spadku...... do kilku sezonów, chyba od czasu Houlliera wkurzamy się nad poziomem gry, że nie ma progresu itd itd. Przeżyliśmy kilku menagerów, i co ??? I nic , coraz to gorzej, i może potrzeba nam spadku na sezon do Championship żeby to co niektórzy w Klubie przejrzeli na oczy. Jest tylko jedno ale - nie ma żadnej gwarancji że po roku wrócimy do elity I TYLKO DLATEGO NIE CHCE SPADKU !!!! Żebym był pewien że niedługo wrócimy to NAPRAWDĘ chciałbym spadku na rok. Ale Championship to liga twarda,nieprzewidywalna,trudna, ciężka,długa (dużo drużyn,meczy) niekoniecznie mógłby nas czekać los Newcastle, mogło by się skończyć jak Wolves czy wspomniane tu Wigan.
offline
Dodał: 1874, 24 lutego 2015; 10:04
Oczywiście, że PR. Ale Fox tym PR'em kręci znacznie sprawniej i zręczniej niż Faulkner.
Fani, którzy brali udział w Q&A są zachwyceni Foxem i perspektywami, jakie zaprezentował.

Innymi słowy - TF potrafi w taki sposób powiedzieć, że spadniemy, że część fanów się z tego cieszy. Oby potrafił, wraz z Sherwoodem, poprowadzić klub do utrzymania w tym sezonie i rozwoju w następnych.

UTV
offline
Dodał: VTID, 23 lutego 2015; 23:26
Bario, jak najbardziej PR. Gdy pisze, co bedzie itd, to tylko przekazuje to co twierdzi Fox. Uzupelniam kilkoma faktami (dodatki do zespolu) i sie pocieszam. A jak bedzie faktycznie? Puchary mialy byc :D
offline
Dodał: Bario, 23 lutego 2015; 23:11
Lerner ostatnio trochę pieniążkami sypie, Fox też mówił, że Randy dawno nie był tak daleki od sprzedaży klubu, ale dla mnie to i tak jest wszystko PR.
offline
Dodał: VTID, 23 lutego 2015; 22:29
Vlaar odpokutuje 1 mecz.

Mr HolteEnd - nikt tu nie podskakuje z radosci, ze w koncu uda nam sie jakies Millwall pokonac w Championship. Bardziej chodzilo mi o to, ze plany budowy wielkiej Villli nie zostana zarzucone. Dzis dolaczyl trener bramkarzy, a nadal na pewnych stronach widnieje oferta zatrudnienia Director of Football. Wiem, dziwnie to wyglada, gdy profesjonalny klub sie oglasza, ale nie AV pierwsza. Trwa restrukturyzacja klubu i nic nie zmienia sie, niezaleznie od pozycji w tabeli.
offline
Dodał: Bario, 23 lutego 2015; 22:18
Poważnie? To o tym przepisie nie wiedziałem, w takim razie super wiadomość! Myślałem, że czerwona to zawsze eliminacja na 3 mecze.

Zobaczymy, przynajmniej Sherwood nie idzie w zaparte, że jest dobrze jak Lambert. Mecz ze Stoke był bardzo specyficzny. bo obie druzyny nie stwarzały okazji, tylko walczyły w środku pola. Być może jeśli Newcastle się otworzy to coś ugramy.. tak samo inne drużyny, choć każdy mecz jest inny.
offline
Dodał: Bruno., 23 lutego 2015; 20:44
co do Vlaara, dostał czerwoną po drugiej żółtej, więc powinien normalnie móc grać, do tej pory miał na swoim koncie jedną żółtą kartke.
offline
Dodał: PIT84, 23 lutego 2015; 20:15
Jest źle ale nie jest tragicznie. Teraz każdy mecz jest na wagę życia. W meczu ze Stoke tracimy 2 bramki w doliczonym czasie. Wiadomo szybko nie zmieni sie gry ale trzeba wierzyć, że sie uda. Za mną chodzi takie przeczucie, że wszystko rozstrzygnie sie w ostatnim meczu z Burnley. Zwycięzca tego meczu utrzyma się w lidze.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 23 lutego 2015; 20:09
VTID - z tym spadkiem to tak nie do końca. Pomijając fakt finansowej katastrofy i bez wątpienia odejścia kilku piłkarzy, pozostaje kwestia powrotu. Przykład Wigan. Ślizgali się przez parę lat aż raz się potknęli. Na obecną chwilę są już jedną nogą w League One. To potwierdza jak duża rolę odgrywał w klubie Martinez. Co ciekawe niespecjalnie mu idzie prowadzenie Evertonu, jak Moyesowi nie szło z ManU, choć Everton prowadził znakomicie i to przy szczupłych finansach. To pokazuje jak ważną rolę odgrywa trener, który odnajduje się w klubie. Być może Tim Sherwood znakomicie poradzi sobie w CL, ale wolałbym tego eksperymentu nie przerabiać. Lerner, którego zabawa w AV już znudziła, bo marzenia o tytułach okazały się nierealne bez ciągłości dopływu gotówki i długiego okresu pod finansową kreską, nie zainwestuje dodatkowych środków w odbudowę klubu, a te w CL będą wyższe przy wydłużeniu terminu potencjalnego zwrotu. No i oczywiście jest jeszcze coś, czego odbudować się nie da - najbardziej bolesna rysa na wizerunku klubu-legendy. Podzielam więc pogląd 1874 - powrót do PL może zająć AV wiele lat, zwłaszcza wobec reżimu finansowego o którym kiedyś wysmażyłem felieton.
offline
Dodał: 1874, 23 lutego 2015; 14:41
Najgorsze, co moglibyśmy usłyszeć - może to część gierek słownych - wiecie, jak Chelsea z City ścigają się o mistrza to też raz słyszymy, że chcą walczyć, raz że wszystko w rękach drugiej drużyny itd.

Mecze mamy takie, że powinniśmy się ogarnąć. Liczę na Sherwooda- niestety, chłopakom trzeba kopa, może świeżego spojrzenia- przed nami mecz ze zmasakrowanym w weekend Newcastle, potem zmagania z WBA, pozyjemy-zobaczymy.

Absolutnie nie zgadzam sie na spadek! Jesli spadniemy, to niestety nie ma opcji, zebysmy predko wrocili.
offline
Dodał: cyc56, 23 lutego 2015; 01:05
Fox jak przychodzil to o pucharach wspominal a teraz ze spadkiem sie godzi hmmm...
offline
Dodał: cyc56, 23 lutego 2015; 00:59
czyli sami widza ze jest tragedia i juz maja wkalkulowany spadek. Z jednej strony dorze bo mysla nad szybkim powrotem wrazie potkniecia (o ile to prawda co mowia) z drugiej zas czy nie zbyt szybko nad tym mysla?? nie lepiej pomyslec nad tym jak wyjsc z kryzysu i zmobilizowac grajkow?? byle nie spasc , nie stracic kilka milionow i nie dopisywac w i tak juz poplamionej(ten sezon "rekordy Lamberta";) historii pierszego spadku. Jest jeszcze czas na walke tylko to musza przede wszystkim zrozumiec i zaczac walczy sami pilkarze nikt z nich tego niestety nie zrobi a za to biora niezla kase.
offline
Dodał: VTID, 22 lutego 2015; 23:32
Ani ja.

Jesli chodzi o spadek to tylko napisze co na ten temat mial Fox do powiedzenia na spotkaniu z kibicami w zeszlym tygodniu. Priorytety sie nie zmienia i klub bedzie pracowal nad rozwojem marki i natychmiastowym powrotem do PL. Finanse nie beda ograniczone. Spadek to nie koniec swiata, po prostu pewna niedogodnosc, potkniecie sie, tak to zrozumialam. Jak najbardziej to wkalkulowali.
offline
Dodał: 1874, 22 lutego 2015; 21:13
Też za Vlaarem płakać nie będę. Powodzenia w szpitalu w klubach grających w Europie
offline
Dodał: thomason, 22 lutego 2015; 17:28
Vlaara i tak czesciej nie ma jak jest, ja nie bede plakal jak odejdzie, jak nie czerwona kartka to kontuzja, po co goscia na sile trzymac.
offline
Dodał: Bario, 22 lutego 2015; 13:13
No i uważam, żę nieobecność Vlaara w następnych meczach będzie dla nas wielkim osłabieniem
offline
Dodał: Bario, 22 lutego 2015; 13:12
Stoke nie należy do najprzyjemniejszych drużyn w PL, więc możliwe, że następne mecze będą wyglądały trochę inaczej. Ogólnie co do Westwooda i Cleverleya to na pewno Sherwood ma dużo większe pojęcie o ich formie od nas, chociaż szkoda mi było, że nie widziałem ich obydwu na boisku. W meczu pucharowym zagrali bez zarzutu.

Jeżeli nie zdobędziemy przynajmniej 6-7 punktów w następnych 4 meczach to będzie cięzko.

offline
Dodał: VPK, 22 lutego 2015; 12:47
Swoją drogą w tym klubie jest coś takiego - i to z pokolenia na pokolenie - jak problem ze zdobywaniem goli. Przynajmniej od czasu utworzenia PL Villa nigdy nie była na tym polu tuzem, nawet kiedy walczyła o podium.
A dobrzy napastnicy, którzy tam przychodzą albo tracą formę, albo zdrowie po ciężkich kontuzjach.
offline
Dodał: 1874, 22 lutego 2015; 12:26
A, co mi tam, pozwolę sobie na szerszą recenzję pierwszego meczu pod skrzydłami Sherwooda:<br /> 1. Wyjściowa taktyka była ok - przejęliśmy inicjatywę, atakowaliśmy, ataki szły dość szybko, skrzydłami - sensowne.
2. Nie działało, bo ostatnie podanie w 8/10 sytuacji bylo wrzutką na aferę w pole karne - stad moj komentarz "Tim Sherwrzut";<br /> 3. Nasi boczni obroncy nie potrafia dobrze dosrodkowywac- ani Richardson, ani Cissokho ( tragedia) ani Hutton - ten ostatni akurat najlepiej sobie z tym zadaniem radzil, ale i tak byla mizeria.
4. W odwodzie jest jeszcze Lowton,a gdzies daleko Bennett- obaj lepiej nadawaliby się do tego zadania- problem polega na tym, ze nie radza sobie w obronie. Na dzien dzisiejszy - wole Huttona od Lowtona. A Bennett to jeszcze inna historia. Szkoda, bo wrozono mu niezla kariere, zanim jeszcze poszedl do AV.
5. Benteke - nie cisnalbym go zbytnio. Gral zespolowo, rozdysponowywal pilki - byl dzis odgrywajacym, z definicji mial zgrywac pilki pod nogi Agbonlahora/Gila/Sinclaira - jedyne, co mozna mu zarzucic to brak iskry- tego czegos, co sprawialo, ze dwa lata temu uznawany byl za jednego z najlepszych napastnikow swiata
6. Srodek pola - Sherwood lubi 4-4-2, nie mamy tu o czym dyskutowac- szczegolnie, ze jeszcze za Lamberta sporo fanow domagalo sie zmiany ustawienia na dwojke z przodu. W sercu ustawienia Sanchez i Delph - w teori fajnie - Kolumbijczyk destrukcja, Delph bardziej wolna rola. Niestety, obaj nie mieli dnia, szczegolnie Carlos, ktory moim zdaniem mogl zarobic cz/k. Prosil sie o zmiane na Westwooda- niestety, media sugeruja. ze Westwood bedzie ofiara zmiany rzadow - i pomimo, ze "wszyscy zaczynamy od zera" to jednak nowy menager bedzie chcial zaznaczyc swoja obecnosc wywalajac ktorys z podstaowych punktow zespolu Lamberta.
7. Zmiany - Richardson - Cissokho - wymuszona, wiec nie ma co jej komentowac. Gil - Weimann, no tu bylem zaskoczony. Moim zdaniem Carles znow byl jednym z najjasniejszych punktow zespolu, a zmiana na Austriaka nie przyniosla korzysci. Zdecydowanie zabraklo zmiany Sanchez- Westwood albo Sanchez - Cleverley.
8. Mecz wygladal tak samo jak za Lamberta, udalo sie strzelic.
9. UTV
offline
Dodał: VPK, 22 lutego 2015; 12:06
Zawsze lubiłem Sherwooda jako piłkarza i życzę mu powodzenia, choć nie wiem, czy nie jest zbyt mało doświadczony jako trener. Tym niemniej wywalenie - wreszcie! - tego patałacha w okularkach, który w trzy sezony zrobił z drużyny pośmiewisko ligi (specjalność - kompromitująco wysokie porażki do zera, całe serie bez strzelonego gola, zero waleczności i totalny brak myśli przewodniej w grze) nie może być rozpatrywane w kategoriach innych niż zmiana na lepsze. Nawet jeśli nie uda się utrzymać, a będzie ciężko - bo drużyna wygląda na zupełnie rozbitą i zagubioną, pozbawioną wiary we własne umiejętności. Jest w klasycznej sytuacji: jak nie idzie, to nie idzie - wszystko i wszystkim, czego dowodem babol Vlaara.
Tak, czy siak - trzymam kciuki.
offline
Dodał: cyc56, 22 lutego 2015; 11:54
VTID jesli spadniemy a bardzo duzo na to wskazuje to raczej zakotwiczymy tam na dlugo i nie pokazemy raczej nic specjalnego. Moze sie z nami stac to samo co z Wolverhampton.

Ogladalem skroty to co Crystal Palace stworzyli sytuacji z ARSENALEM to chcialoby sie zeby Villa tak grala. My mielismy sytuacje bramkowa i poza tym nic nie widzialem jedna wielka kopanina. Benteke Weimann tregedia Gil Gabby bardzo slabo Vlaar zagral do 90 min Bardzo poprawnie no ale blad z przyjeciem i pozniej wslizg bezmyslny no ale zdarza sie. My potrzebujemy napastnika ktory bedzie wykorzystywal podania i gral dla druzyny bo Benteke wczoraj to nawet do przebijania nie skakal tylko stal i machal skrzydlami. Czarno to wszystko widze obym sie mylil.
offline
Dodał: Bario, 22 lutego 2015; 09:47
Błąd Vlaara mnie nie martwi - zdarza się - martwi mnie, że z całego meczu pamiętam tylko bramkę z główki i milion wrzutek w pole karne. Nie tędy droga
offline
Dodał: thomason, 21 lutego 2015; 23:06
Wlasnie leci skrot meczu AV (meczu nie ogladalem), ale Vlaar zachowal sie jak kretyn do potegi n-tej, nawet w lidze okregowej juniorow mlodszych wiedza, zeby nie robic czegos takiego.
offline
Dodał: VTID, 21 lutego 2015; 22:49
Dzisiejszy mecz ostatecznie przekonal mnie, ze juz pozamiatane. Lambert czy Sherwood, bez znaczenia. Lecimy z tej ligi. Zreszta Sherwood sie dzisiaj tez nie popisal. Dobor zawodnikow, zmiany i sama taktyka na Stoke do d... Ech, moze cos chociaz w Championship pokazemy.
offline
Dodał: 1874, 21 lutego 2015; 18:14
Oczywiscie, ze ciagle jestesmy w grze. Ale trzeba zaczac grac!
offline
Dodał: damianAV, 21 lutego 2015; 18:08
Lambert i jego 3 letni plan po których Villa zagra w pucharach proszę prawie nas spuścił chyba że liczył na zwycięstwo w fa cup w tym roku.
offline
Dodał: cyc56, 21 lutego 2015; 18:08
Gil zagral bardzo slabo jeszcze gorzej jego zmiennik weimann poprostu tragedia. Atmosfera na trybunach byla spoko do przerwy. Druga polowa w naszym wykonaniu ala Lambert. Nikt nie uciekl nam ale to my musimu zaczac uciekac bo bedzie bardzo zle.
offline
Dodał: damianAV, 21 lutego 2015; 18:02
spokojnie TS potrzebuje czasu. Nikt nam nie uciekł na 6 czy 7 punktów. ciągle jesteśmy w grze. trzeba wierzyć do końca. nie rozumie tylko czemu zmienił Gila.
offline
Dodał: VillaMan, 21 lutego 2015; 17:58
Po tej końcówce czuję się, jakby ktoś dał mi w twarz. Piękny weekend
offline
Dodał: androbert, 21 lutego 2015; 17:58
no i przedostatnie nas wita
offline
Dodał: lepiej, 21 lutego 2015; 17:58
przykre zakończenie, ale chyba nie ma co mieć pretensji do wyniku. Stoke było lepsze, ale i tak szkoda punktu. Rywale nadal blisko, więc nie ma co się załamywać. Jeszcze się odbijemy.
offline
Dodał: 1874, 21 lutego 2015; 17:56
Zostało już tylko 12 finałów pucharu
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 lutego 2015; 17:56
juz dawno zauwazyłem, że dla AV połowa mecvzu powinna trwac nie dłużej niz do 40 minuty. Obawiam sie, że do TM zacżeło docierać w co wdepnął....I to by było na tyle dziś. Udanej reszty łykendu wszystkim
offline
Dodał: Dante, 21 lutego 2015; 17:55
ten klub potrafi *****ić jak żaden inny , są żałośni aż obrzydzaja premier league
offline
Dodał: VillaMan, 21 lutego 2015; 17:55
Prosiliśmy się o to przez całą drugą połowe
offline
Dodał: bulas, 21 lutego 2015; 17:55
kuwa,żeśmy nałapali punktów..
offline
Dodał: 1874, 21 lutego 2015; 17:55
poezja
offline
Dodał: klocek, 21 lutego 2015; 17:54
w dupie mam vlaara
tracimy bramki w 45 i 94 minucie - juz to widzialem....
offline
Dodał: VillaMan, 21 lutego 2015; 17:52
No i tracimy Vlaara
offline
Dodał: Bario, 21 lutego 2015; 17:52
Nie wiem, mnie to nerwowo wykończyło. Do widzenia na dziś!
offline
Dodał: Agbonlahor, 21 lutego 2015; 17:52
Zaczęło się obiecująco ale skończyło się jak zawsze. SCD coraz bliżej!
offline
Dodał: Helmut, 21 lutego 2015; 17:51
Totalna załamka...
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 lutego 2015; 17:51
Sedzia dał sie zrobić jak dziecko
offline
Dodał: 1874, 21 lutego 2015; 17:51
Brawo AV! Lambert out
offline
Dodał: VillaMan, 21 lutego 2015; 17:51
Super!!! Karny :/
offline
Dodał: Bario, 21 lutego 2015; 17:51
no i pieknie
offline
Dodał: 1874, 21 lutego 2015; 17:50
Genialnie - gdyby to byl mecz z LAmbertem u steru, to bym powiedzial, ze Vlaar chce sie go pozbyc
offline
Dodał: bulas, 21 lutego 2015; 17:48
Jezu!!!
offline
Dodał: 1874, 21 lutego 2015; 17:47
Tim Sherwrzut :D
offline
Dodał: bulas, 21 lutego 2015; 17:45
liczyłem na coś więcej a tu po przerwie mizeria.
offline
Dodał: Bario, 21 lutego 2015; 17:43
Nudny mecz
offline
Dodał: Agbonlahor, 21 lutego 2015; 17:42
Fajnie kur*a że umiemy bić rogi.
offline
Dodał: bulas, 21 lutego 2015; 17:30
zmiana sędziego?..;)
offline
Dodał: 1874, 21 lutego 2015; 17:27
Jak zaraz nie zmienimy Sancheza, to zrobi nam krzywde...
offline
Dodał: bulas, 21 lutego 2015; 17:19
przygotowanie do sezonu wychodzi...nie stać nas na więcej jak 1 połowa.
offline
Dodał: 1874, 21 lutego 2015; 17:17
Sanchez duzo pracuje, ale po czesci dlatego, ze zle sie ustawia. Ja bym zmienil Sancheza na Westy'ego, a Gila zostawil jeszcze na boisku
offline
Dodał: Bario, 21 lutego 2015; 16:56
Nie wiem co nie tak z Sanchezem aigor, dużo pracuje w obronie
offline
Dodał: aigor, 21 lutego 2015; 16:54
no i Sanchez i Benek , jakos dalej im sie nie chce?
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 lutego 2015; 16:52
Niedobrze się dzieje, jak trzech obrońców pozwala na skuteczne uderzenie głową przez napastnika i to na parę metrów od linii bramkowej. Ogólnie gra AV dość niemrawa, ale Stoke kombinuje jakby tu w ogole nie biegac ;) Przed TM jeszcze duuuużo pracy....
offline
Dodał: Bario, 21 lutego 2015; 16:50
Strzały nasze: 1 i 1 celny, Stoke 5 i 3 celne... Też jakoś swietnie nie gramy..
offline
Dodał: bulas, 21 lutego 2015; 16:47
no szkoda...
offline
Dodał: Helmut, 21 lutego 2015; 16:47
W zasadzie to Stoke miało jedną okazję i od razu brama
offline
Dodał: VillaMan, 21 lutego 2015; 16:46
Spokojnie, teraz Sherwood weźmie ich na rozmowę.
offline
Dodał: Agbonlahor, 21 lutego 2015; 16:45
No to po 1
offline
Dodał: Dani_AVFC, 21 lutego 2015; 16:32
dobra dyspozycja C;arka przez ostatni czas, ale wole Bakera patrzeć jest ciekawszy w obronie :) i Okore czekam aż zacznie więcej grać
offline
Dodał: Dante, 21 lutego 2015; 16:27
brawo clark
offline
Dodał: Dani_AVFC, 21 lutego 2015; 16:26
:) heh i jest pięknie chwilowo gramy w miarę i strzeliliśmy, i rodzi sie mała nadzieja że Sherwood nas poprowadzi tam gdzie marzymy sobie, ale tak poważniej trzeba zmienić wygląd strony bo na górze sie wyświetlają piłkarze których już zapomnieliśmy,
offline
Dodał: Agbonlahor, 21 lutego 2015; 16:23
Szybko się chłop pozbierał bo kilka sekund przed bramką jeszcze leżał :P
offline
Dodał: Helmut, 21 lutego 2015; 16:22
Ale zapodał z dyńki!!!
offline
Dodał: bulas, 21 lutego 2015; 16:21
bierz go! :)
offline
Dodał: 1874, 21 lutego 2015; 16:21
Ja chce Sinclaira na stałe :D GOL :D
offline
Dodał: VillaMan, 21 lutego 2015; 16:21
I wyniki są :D
offline
Dodał: Dante, 21 lutego 2015; 16:20
gol!!
offline
Dodał: bulas, 21 lutego 2015; 16:20
jeeeeeeeeeeeeest!!!!!!!!
offline
Dodał: Agbonlahor, 21 lutego 2015; 16:20
Sinclair :D
offline
Dodał: The Villans, 21 lutego 2015; 16:20
Sinclair !!! :D
offline
Dodał: bulas, 21 lutego 2015; 16:16
ja liczę ,że wreszcie zaczną grać normalną piłkę...
offline
Dodał: Dani_AVFC, 21 lutego 2015; 16:11
ja cudów też nie oczekuję ale wierzę w coś ze uda nam się wygrać
offline
Dodał: lepiej, 21 lutego 2015; 16:06
Cudów nie oczekuję. odrobinę zaangażowania, jakiś zarys idei na grę, ale przede wszystkim punktów. Choćby jednego, bo z tyłu powinni zagrać na zero.
offline
Dodał: The Villans, 21 lutego 2015; 16:01
zaczęli laga na przód jak za Mcleisha :(
offline
Dodał: Helmut, 21 lutego 2015; 16:00
No to trzymamy kciuki za TS'a i całą ferajnę!
offline
Dodał: Bario, 21 lutego 2015; 15:46
Ale mecz jak i skład cholernie ciekawe, oby się udało :)
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 lutego 2015; 15:29
Będzie ciężko .Fakt, że w sierpniu wygraliśmy, ale w zeszłym sezonie było 1:4 i 2:1. Ogólnie bilans na plus dla AV: 47-26-28 (win-draw-lose). Pocieszające, że Stoke na wyjeździe ma bilans 4-4-5 i w bramkach -4. Z drugiej strony bilans AV na Villa Park jest dołujący: 2-5-5 i -7. Myślę, że 1 pkt jest do wyciągnięcia, a wobec faktu, że mamy nowego trenera, co zawsze działa motywująco miejmy nadzieję na 3 pkt !
offline
Dodał: aigor, 21 lutego 2015; 15:03
ooooo, i Sanchez? Fajnie, zagra z Gilem? I z Delph'ikiem
offline
Dodał: VTID, 21 lutego 2015; 15:00
Guzan, Hutton, Vlaar, Clark, Richardson, Sinclair, Sanchez, Delph, Gil, Agbonlahor, Benteke
offline
Dodał: Agbonlahor, 21 lutego 2015; 14:59
Westwood ładnie ostatnio czyścił.
offline
Dodał: VTID, 21 lutego 2015; 12:17
Czytam (Telegraph), ze miejsce w skladzie stracil Westwood (lubie go) i ze Cleverley zacznie na lawce.
offline
Dodał: Dante, 21 lutego 2015; 12:11
mamy okazje w najbliższych kolejkach na zebranie sporej sumki punktów , wykorzystajmy to !
offline
Dodał: 1874, 21 lutego 2015; 08:45
Dzisiejszy mecz po prostu trzeba zobaczyc!!! A co do snow, to mowia, ze nalezy je odwrotnie interpretowac - czyli dzis lajtowe 3 punkty wedruja na nasze konto :)
offline
Dodał: Agbonlahor, 20 lutego 2015; 23:36
Szczerze mówiąc to rzadko pamiętam swoje sny a tym bardziej żeby coś miało związek z AV ale dzisiaj mi się śnił nasz ostatni mecz w PL o być albo nie być bodajże z WHU który przerypaliśmy :D Dlatego nie chce żeby do ost. kolejki się nasz spadek rozstrzygał i 3pkt. jutro muszą być!
offline
Dodał: Bario, 20 lutego 2015; 22:37
No to się szykuje bardzo ciekawa sobota :)
Cały skład to wielka niewiadoma, czy Sherwood postawi na Gila, i Agbonlahora ktorzy nie grali w meczu pucharowym? Strasznie jestem ciekaw ustawienia.
Cholernie ciężko będzie wygrać ze Stoke, oby się udało. UTV!
offline
Dodał: VTID, 20 lutego 2015; 22:28
Super, ze Kev Mac wrocil. Bardzo lubiany i wysoko ceniony przez wszystkich zwiazanych od lat z AV.
Co do info o niedostepnych pilkarzach AV, to nieprawdziwe. Cala trojka jest dostepna. Pewnie Baker i Senderos nie wyjda w podstawowej 11, ale Gabby'ego TS komplementowal po ostatnich treningach, ze 'jest w gazie'.
Projekt: KarolKochanowicz.pl / Kodowanie i podpięcie: Kuba Konieczka Copyright © 2006-2011 by AstonVilla.com.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone