.,
Poprzedni mecz Pozostałe
0-1
Liverpool vs Aston Villa
13.09.2014, godzina 18:30
4. kolejka Premier League - Anfield
Następny mecz Pozostałe
Tabela Premier League
Drużyna
M
Pkt
1. Liverpool
0
0
2. Manchester City
0
0
3. Sunderland
0
0
4. Everton
0
0
5. Chelsea
0
0
6. Aston Villa
0
0
7. Arsenal
0
0
8. Stoke City
0
0
9. Tottenham Hotspur
0
0
10. Manchester United
0
0
11. Norwich City
0
0
12. Swansea City
0
0
13. Southampton FC
0
0
14. Newcastle United
0
0
15. West Bromwich Albion
0
0
16. West Ham United
0
0
17. Crystal Palace
0
0
18. Leicester City F.C.
0
0
zobacz szczegółową tabelę
Tabela strzelców
Imię i nazwisko
Br.
zobacz całą tabelę
Aston Villa vs Leicester City 217
Data: 21.02.2021 - 09:40 / Autor: PIT84
Źródło:

W niedzielę w 25 kolejce Aston Villa podejmie Leicaster. Będzie to niezwykle ciekawe spotkanie. Obydwie drużyny są w czołówce tabeli i walczą o udział w europejskich pucharach.


Nasz dzisiejszy przeciwnik zajmuje obecnie 4 miejsce. Po 24 meczach podopieczni Brendena Rogersa zgromadzili 46 punktów. 14 zwycięstw, 4 remisy, 6 porażek. 42 bramki zdobyte i 26 straconych. Najlepszym strzelcem od kilku lat jest Jamie Wardy. 34 letni napastnik dotychczas strzelił 12 bramek. 8 bramek ma Harvey Barnes, 7 James Madison a 5 Youri Tielemans. Najwięcej asyst – 5 ma Maddison. 4 decydujące podania ma Vardy a 3 Barnes. Najwięcej żółtych kartek ma Jonny Evans. Reprezentant Irlandii Północnej ma już 7 żółtych kartek. 5 żółtych kartek ma Nampalys Mendy a po 4 Christian Fuchs, Wesley Fofana, Maddison, Tielemans oraz James Justin. Dotychczas popularne Lisy nie zostały ukarane czerwoną kartka.


Mało kto się spodziewał, że w tym sezonie Aston Villa będzie walczył o puchary. Zespół który cudem uratował się przed spadkiem wszystkich zaskakuje. Brendan Rodgers uwielbi grać na naszym stadionie. W pięciu dotychczasowych meczach jego drużyny na naszym stadionie wszystkie wygrał. Dawniej Leicaster był uważany za dostarczyciela punktów. Wszystko to zmieniło się po sensacyjnym mistrzostwie w sezonie 2015/2016. Wówczas zespół, który sezon wcześniej awansował i zakończył na 14 miejscu w następnym sezonie bez wyjątkowych transferów sięga po mistrzostwo. Wielu uważa, że szturm po mistrzostwo swój początek miało podczas 5 kolejki w której spotkały się obydwie drużyny spotkały się wówczas na King Power Stadium. Po pierwszej połowie nasza drużyna prowadziła. Źle nie graliśmy strzeliliśmy nawet drugą bramkę ale co z tego jak Lisy w około 15 minut strzeliły 3 i zwyciężyły. Dla nasz było to cios. Można powiedzieć, że od tego czasu zaczął się marsz w dół tabeli, który ostatecznie zesłał nas do Championship. A Lisy? No cóż ładnie dla oka nie grały, dużą ilość meczów wygrały 1 – 0. Ich gra nie zachwycała ale była skuteczna i w maju unieśli puchar za mistrzostwo kraju.


Co do dzisiejszego meczu. W naszej ekipie nie zagra Maty Cash, Kortney House, Wesley. W ekipie Brendana Rodgersa nie zagra James Justin, Dennis Preat, Wes Morgan, Wesley Fofana, Ayoze Perez.
Lisy od początku sezonu prezentują wysoka formę. Owszem zdarzają się wpadki ale poniżej 6 miejsca nie spadli w tabeli. W pierwszym meczu nasz zespół dosyć niespodziewanie zwyciężył na Kong Power Stadiuem 1 – 0 po golu Rossa Barkleya.


Mecz o 15:00 a sędzią będzie Michael Oliver. Mecz pokaże Canal+.

Aktualności na temat: Główne newsy;

Dodaj swój komentarz
Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze
Komentarze użytkowników
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 4 marca 2021; 18:36
A co do meczy, to Wolves powinniśmy rozjechać, ale wątpię by ze Srokmi to się udało. Bruce nie da się drugi raz przerobić i wymyślić coś defensywnego. Na szczęście po tej mizerii spodziewać się super spotkania ze Spurs, czyli w tej chwili dwóch równorzędnych drużyn. I wierzę, że AV jest w stanie wygrać, podobnie z LFC i CFC, bo takie drużyny są dla nad wyzwaniem i wymuszają grę na full, a nie na pół gwizdka.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 4 marca 2021; 18:31
Oczywiście, że Dean ma ograniczenia i zapewne zdaje sobie z tego sprawę. Ale póki co tworzymy drużynę, więc zmiana trenera nie miałaby sensu. Za 2-3 lata,gdy wejdziemy do górnej 10. i zaczniemy się rozpychać na drabinie do Top6, można myśleć o zmianie trenera na kogoś klasy Kloppa, Guardioli czy Deschampsa. W tej chwili byłoby to marnowaniem pieniędzy.
offline
Dodał: Bruno., 4 marca 2021; 13:22
Mi jest bliżej do pomysłu Thomasona. Zawsze trzeba dążyć do wyższych celów. Gdyby był awans do L. Europy, to wiadomo, więcej grania ale może wtedy Deano nauczył by się trochę rotowac składem. Za każdym razem powtarzamy że J, Ramsey mało gra. Byłyby mecze gdzie tacy zawodnicy jak Ramsey, Sanson, Heaton mogliby grać, podnosić rywalizację, toż to nie są jakieś głębokie rezerwy.
Przychylam się też do ogólnej tezy że nasz Deano pewnego poziomu nie przeskoczy!! Staliśmy się bardzo chimeryczna drużyną, potrafimy wygrać z Leicester, Liverpoolem czy Arsenalem a nie potrafimy przyklepac 3 pkt. z Brighton czy Szablami, a jeśli nie wygrać to chociaż zremisowac.
offline
Dodał: lepiej, 4 marca 2021; 07:57
Na hajlajtach nie wygląda to tak źle. Mieliśmy swoje szanse, ale nie wpadało. Choć można mieć pretensje, że w drugiej połowie gdy ponad pół godziny gramy w przewadze to robimy jedną akcję.
O ograniczeniach taktycznych DS wiemy i gdy przychodzą takie mecze włącza się tryb Deano Out, ale wiemy też, że na chłodno to zespół robi progres i niestety na zwolnienie nie ma szans. Przy całej sympatii dla Deano też twierdzę, że pewnego poziomu nie przeskoczy, a oczekiwania, że zrobi coś więcej to musi mieć wiecej indywidualności i jakości na boisku. W odróżnieniu od ubiegłego sezonu to ma szczęście, że kontuzje nas omijają. Mówiłem, że utrzymanie 8 miejsca to będzie cud. Przy takim starcie to 10 miejsce niejako obowiązkiem, a zjazd na 12 lub niżej to jednak będzie porażka. Choć końcówkę sezonu mamy zabójczą.
offline
Dodał: thomason, 4 marca 2021; 00:22
Zobaczcie ile lat taki Everton buduje druzyne i ile wydal, a w ile zbudowały ją Lisy. My predzej podazamh droga Wolves czyli wyskok a pozniej stabilizacja w 2 czesci tabeli
offline
Dodał: thomason, 4 marca 2021; 00:19
Szczerze to zadziwia mnie troche bezkrytyczne myslenie o sztabie. Budowa druzyny to dlugotrwaly proces, fakt. Ale my mamy juz team, szkielwt zdecydowanie jest. Problem polega na tym, że mamy tylko 1 pomysl na mecz, gramy to samo az do znudzenia. Zmiany pozno w meczu sa wykonywane. Rezerwowi zbedni - Deano potrzebuje 14 chlopa. Nie zgodze sie, ze nie jest potrzebna LE. Od czegos trzeba zaczac. Lecz w tym momencie to nie nasze progi. Puchar ligi oraz krajowy tez zwykle odpuszczamy bo PL. Ale mamy spokojne utrzymanie, wiec nie mozna myslec w ten sposob. Top4 nam sie nie przytrafi i awans do Lm.

Ja uwazam, ze DS osiagnal szczyt i widzac to, co widze nie przeskoczy pewnego poziomu, gra bedzie wygladac tak samo. Pozycja w lidze? Nie wiem. Ale szkoda bo teraz byla duza szansa zeby wykorzystac te naciułane punkty i male roznice w tabeli. Latem znowu wydamy pierdyliard funtow i znow bajdudzenie o LM za kilka lat. Predzej spodziewam sie regresu formy, albo wypaleniu obecnej formuly. Wystarczy ze Tyron i Emi beda bez formy i jestesmy w dupie.
offline
Dodał: Rbsn, 3 marca 2021; 22:35
Mam trochę inne zdanie, w szczególności co do Smitha. Nie mam do niego zaufania i boli mnie to, że jakościowo mamy super ekipę, ale rowniez ogromne braki taktyczne, czyli coś za co odpowiada w dużej części sztab. Nie wspomnę o tym co się dzieje w trakcie meczu. Nie bez przyczyny w statystykach jesteśmy jednymi z najgorzej odrabiających straty, bo nie ma planu B. Na samych umiejętnościach indywidualnych daleko nie zajedziemy w PL.
Ależ ja bym chciał, żeby ten Davis dostał więcej szans... Brakuje nam takiego byka z przodu jako wsparcie dla Olliego. To on przez te kilkanaście minut dał nam najwięcej w ofensywie według mojej opinii.
offline
Dodał: VTID, 3 marca 2021; 22:08
Co z PIT'em?
offline
Dodał: VTID, 3 marca 2021; 22:04
100% Mr HE. Dopiero budujemy druzyne. Jakas tam Europa League czy jak sie to teraz nazywa tylko by ich zabila . Ten mecz nie pokazal nam miejsca w szeregu. Jestesmy o wiele lepsi niz Szable. A Szable nie sa tak fatalne jakby wskazywala ich pozycja w lidze. Oni madzre w obronie, kalka AV z poprzednich meczow, my glowa w mur, pierdyliard atakow w 2 polowie i wszystkie bez sensu. Nikt nie blysnal. Bywa.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 3 marca 2021; 21:13
Spokojnie, jeszcze rok temu byliśmy w czarnej D., 2 lata temu nie mieliśmy szans na powrót do PL. Dajcie Deanowi jeszcze 2 lata na wejście do pierwszej 10. i kolejne 3 na top 6. Drużynę buduje się powoli.
offline
Dodał: cyc56, 3 marca 2021; 21:12
Tan mecz pokazal nam miejsce w szeregu. Nie ma sie co pchac na puchary jak nie ma sie z czy. Brak Jacka widoczny strqsznie nawet z takim shefield. Dobrze ze sie utrzymalismy juz bo mozna takie porazki jakos przebolec ????????????
offline
Dodał: Rbsn, 3 marca 2021; 20:58
Brak mi słów po prostu.
offline
Dodał: thomason, 3 marca 2021; 20:53
Czas zapomniec o miejscu pucharowym i sobie ogladac mecze o pietruszke. O nic juz nie gramy
offline
Dodał: thomason, 3 marca 2021; 20:51
Co to kurvwa mialo byc?
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 3 marca 2021; 20:51
Bario stawiałem na 12-13 i pierwszą 10 za 2-3 lata. I nadal to podtrzymuję. To naprawdę taki optymizm? :) A co do Spurs to ma sprawny, szybki, technicznie wirtuozerski atak, ale obronę przeciętną. Nasza obrona jest w stanie zneutralizować ofensywę Spurs, a otwarty styl gry z przsobie sunięciem środka ciężkości bardziej nam pasuje. A City może stracić punkty z AV. Spójrz z kim je tracili, o ile pamiętam przegrali np. z Burnley
offline
Dodał: thomason, 3 marca 2021; 20:46
Ale jestesmy bezjajeczni
offline
Dodał: Bario, 3 marca 2021; 20:42
Mr HE - podziwiam optymizm. Moim zdaniem prawda jest taka, że realnie zasługujemy na 10-13 miejsce, a nie top 8
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 3 marca 2021; 20:41
Się namyślił Dean na 2 napastników w 82 min.... Trzeba było tak od początku. Oby to był zwiastun zmiany na stałe i w następnych meczach zobaczymy z przodu ustawienie 3-2
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 3 marca 2021; 20:29
Na szczęście zaczyna się seria ciekawych spotkań z przeciwnikami z górnej połowy. A to zwykle mocno motywuje chłopaków. Tottenham to będzie przygrywka i powinny być 3 punkty. Jak AV wskoczy na swój tryb berserk to nawet City wróci na tarczy
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 3 marca 2021; 20:26
Pojutrze mecz z Wolves i spodziewam się wysokiego zwycięstwa AV. Niestety potem znów stracimy punkty ze Srokami.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 3 marca 2021; 20:23
Nic już z tego nie będzie, nawet wejście Treza w 80 min. niczego nie zmieni
offline
Dodał: lepiej, 3 marca 2021; 20:22
Teraz to dopiero się Szable zabunkrują. Dawać Hassana tylko jego szalenstwo może nas uratować
offline
Dodał: VPK, 3 marca 2021; 20:20
W sumie żadna sensacja. Święto by przecież było, gdyby po udanym meczu następnego koncertowo nie knocili.
offline
Dodał: Bruno., 3 marca 2021; 20:17
Może nie powróca zeszłoroczne demony i ugramy coś w przewadze.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 3 marca 2021; 20:08
Wszystko, co gra AV jest powolne i przewidywalne. SU ma na tyle zwartą obronę i technicznie wystarczająco sprawną, że próby ogrywania pierdylionem podań i zwodów są po prostu bez sensu
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 3 marca 2021; 20:06
Qrna ta dzisiejsza bylejakość udzieliła się nawet Martinezowi.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 3 marca 2021; 20:05
Ta, zobaczycie zmiany od 75 minuty i co 5 min, jak już będzie pozamiatane. Jak już AV straci nawet resztki woli walki. Już powinien się meldować Trez, Barkley i Sanson.
offline
Dodał: Rbsn, 3 marca 2021; 20:02
Nie z Smithem takie numery :)
offline
Dodał: thomason, 3 marca 2021; 19:57
Wg mnie Sanson in od 45 minuty. Nie ma na co czekac
offline
Dodał: Rbsn, 3 marca 2021; 19:55
Nawet tego klepania na 40 metrze nie ma. Wyszliśmy jak wygrani, a SU zapieprza i wyszarpuje nam jakiekolwiek punkty. My statystujemy. Ollie nie czai bazy, Traore przebłyski, ale więcej złego jak dobrego, zero kombinacji. Dla mnie Ramsey też do zmiany. Nawet chyba chciałbym zobaczyć Barkleya wierząc, że czas zapierdzielać, żeby grać w pierwszym.
offline
Dodał: lepiej, 3 marca 2021; 19:49
W statach gnieciemy. Jeden strzal na bramkę. Meczu nie muszę oglądać i wiem, że pierdylion niecelnych wrzutek i klepanie bezcelowe na 40 metrze. Wszystko w ślamazarnym tempie. Mylę się??
offline
Dodał: thomason, 3 marca 2021; 19:41
W ogóle Ci komentatorzy to ja nie wiem o co chodzi. Dean Smif, Smis, Smit. Dobrze, że Dean nie ma korzeni bawarskich bo byłby Szmit.
offline
Dodał: lepiej, 3 marca 2021; 19:39
Oh Pit gdzieś ty??
Ja dzisiaj jedynie zerkam na telegazete i miałem pisać, że jak wydajemy się faworytem to w pałę bedzie i na razie się sprawdza. Mam nadzieję, że Dean potelepie ich w przerwie.
offline
Dodał: thomason, 3 marca 2021; 19:39
Smith jest jak ja w Football Managerze. Jak druzyna wygrywa to po co zmieniac zawodnikow czy taktyke? A potem przychodzi mecz z takimi plackami jak SU i jest w czapę
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 3 marca 2021; 19:39
Bario wystarczy szybciej zagrać i przerzucać piłkę między skrzydłami, a defensywa SU padnie. Tylko do tego potrzeba przyspieszenia gry i długich podań w tempo. Nierealne dla AV. Dlatego pozostaje bombardowanie z dystansu
offline
Dodał: bulas, 3 marca 2021; 19:38
no Bertrant zatańczył...
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 3 marca 2021; 19:37
Nawet nie jestem zaskoczony. Szkoda mi tylko Martineza, że 14. czystego konta nie będzie. Traore do zmiany natychmiast, już nie tylko nie ma go tam, gdzie koledzy oczekują, to jeszcze podaje tam, gdzie nikogo nie ma. I nie zmieni mojej opinii o nim nawet jakby strzelił 2 bramki. Potrzebujemy strzałöw z dystansu jak powietrza!!! Skończyć z tymi koronkowymi akcjami i zacząć grać techniką drwala. Dawać choćby i Barkleya jak obieca, że będzie walił ile wlezie.
offline
Dodał: Bario, 3 marca 2021; 19:35
No i pozamiatane moim zdaniem. Nie widzę opcji przebicia się przez defensywę Szabel.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 3 marca 2021; 19:19
Strasznie olewamy ten mecz. Cel: wygrać tak, ale jak najmniejszym nakładem sił. Wyraźnie potrzeba na boisku kogoś takiego jak Terry, który budził respekt i potrafił huknąć, żeby koledzy wzięli się do roboty.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 3 marca 2021; 19:12
A ja nawet nie wiedziałem, że jest tak kanał jak Family, ale na szczęście mam.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 3 marca 2021; 19:11
Jeszcze nie minęło 10 minut, a już bym pozbył się Traore. Facet notorycznie jest ram, gdzie nkt go nie potrzebuje. Zostawia puste skrzydło, nie zamykając defensywy Szabli i prowokując kontry. I yo kolejny mecz Bertranda z takim obrazkiem
offline
Dodał: Helmut, 3 marca 2021; 19:11
Kurka nie mam C+ Family w pakiecie...
offline
Dodał: Bruno., 3 marca 2021; 19:10
Jak ktoś w necie ogląda niech podesle linka, mój tnie.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 3 marca 2021; 18:59
Patrząc na Endę Stevensa tak sobie pomyślałem, czy jest jakiś zespół w PL, w którym nie zobaczymy wspomnienia AV sprzed lat?
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 3 marca 2021; 18:57
Dla tych, co oglądają mecz na C+ transmisji sja jest na.... Family :)
offline
Dodał: Rbsn, 3 marca 2021; 18:50
Popieram poniższe Tammy z Olliem to mógłby być mega duet, ale myślę że kosztem skrzydeł, które i tak są nasza najsłabsza pozycja
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 3 marca 2021; 18:38
Co do Abrahama to jestem bardzo za, ale pod warunkiem, że Dean zacznie pracować nad ofensywą na duecie napastników
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 3 marca 2021; 18:37
Bario a tym razem będę optymistą i to nie dlatego, że Szable są ostatnie w tabeli, tylko bardziej z powodu silnej motywacji AV do gry i zwycięstwa. Zaryzykowałbym parę złoty na 0:2 :)
offline
Dodał: Rbsn, 3 marca 2021; 18:37
Ja nie widzę innej opcji jak 3 pkt. Jak to mówią zwycięskiego składu się nie zmienia, więc wychodzimy tak samo jak ostatnio.
Watkins dziś coś ugra swoją ruchliwością czuję
offline
Dodał: Bario, 3 marca 2021; 18:16
Ciężka przeprawa nas dziś czeka. Bez kreatywności Jacka będzie bardzo trudno przebić się przez dobrze zorganizowany mur Sheffield. Mimo wszystko liczę na 3 punkty.
offline
Dodał: thomason, 2 marca 2021; 14:20
Chcemy Tammiego z powrotem. Oprócz AV - Leicester City, Southampton, West Hamu United oraz Brighton.
offline
Dodał: Rbsn, 2 marca 2021; 13:29
Emi ma być gotowy na jutro, świetna wiadomość. Widziałem też zdjęcia, że Matty wrócił do treningu
offline
Dodał: Bruno., 28 lutego 2021; 16:29
21 marca zaległy mecz z Tottenhamem gramy.
offline
Dodał: VPK, 28 lutego 2021; 14:48
LE chyba nie bardzo jest potrzebna drużynie będącej wciąż w fazie budowy.
Tymczasem nasz dobry znajomy - Gruby, może z N'castle zlecieć tam, skąd niedawno zwiał, czyli do Championship.
Byłyby jaja, bo jeszcze parę weekendów wstecz nikt by tego nie brał pod uwagę, a 2-3 sezony temu to w ogóle można było Srokom tylko zazdrościć.
offline
Dodał: thomason, 28 lutego 2021; 14:46
a co do Ramseya, ten mecz jak poprzedni też oglądałem jednym okiem. Jak ktoś powiedział - potrzebuje ogrania. W tym sezonie nie ma już presji - niech zagra jeszcze pare spotkań, Barkley niech posiedzi na ławce - tymbardziej jak nie ma Jacka. To jest dobry sezon, by go ogrywać. W meczu z podtopionym już praktycznie SU musi wyjść w podstawie oraz to też idealny mecz do wzięcia 3 pkt i nauki gry bez Jacka
offline
Dodał: thomason, 28 lutego 2021; 14:32
Nie wiem czy więcej w LE, natomiast faktem jest, że teraz zwycięzca LM oraz LE ma zagwarantowany udział w LM, więc jest możliwe 5 drużyn. 6 raczej nie.

W ogole szykuje się reorganizacja pucharów europejskich, mają wejśc 3 rozgrywki ale chyba jeszcze nie w tym sezonie.

Chciałbym zobaczyć naszych chociaż w LE i żeby DS nie odpuścił tych rozgrywek tak jak MON swego czasu. Rotować w tych rozgrywkach oraz marzy mi się taka faza pucharowa LE i jak wyglądamy na tle europejskich teamów bo ile razy można mierzyć się z Burnley?
offline
Dodał: Rbsn, 28 lutego 2021; 12:32
Rafcio jak to Rafcio, wspominał Jacka raz po raz, gubił się, który piłkarz gra w którym klubie, ale już nie będę się nad nim pastwil, musi tam mieć jakiś układ. C+ w mojej ocenie słynęło z najlepszych komentatorów, ale kilku tych lepszych albo zwolnili, albo sami odeszli.
W mediach niekwestionowanym MOTM jest Nakamba i trudno się nie zgodzić. Sporo chwały spłynęło też na Ramseya, zagrał nieźle, chociaż mnie jego gra nie porwała. No ale wiadomo, wychowanek, zmiana Rossa zrobiła swoje :)
Coś koleżka z WHU wspominał, że jeśli angielski klub wygra LM, to będzie 5 angielskich zespołów z premiowana gra w tych rozgrywkach. Prawda to? Bo jeśli tak, to jeden zespół więcej będzie mógł grać w LE chyba?
offline
Dodał: lepiej, 28 lutego 2021; 08:58
Niestety nie dane mu było obejrzeć. Znalazlem tylko 11min hajlajty, ale jakby ktoś miał namiar na cały mecz to chętnie skorzystałbym, bo wydarzyła się, rzecz niebywała Dean poczytał naszą stronę i posadził Rossa, a wpuścił Ramseya, który wyglądał dobrze. Mecz na kartoflisku i piłkarze się ślizgający (McGinn głównie) AEG super się odnalazł i potem w ciągu 15 minut walił ze 3-4 razy na bramkę szkoda, że prosto w bramkarza. Co oni mają z podnoszeniem rywali. Cud, że Watkins nie dostał żółtka za podnoszenie za fraki turlającego się Llorente. Inna sprawa, że cudownie ozdrowiała ta piizzda z Leeds.

Udany rewanż na Leeds nad którym nasi dziennikarze strasznie się spuszczają. A co tam Rafcio Nahorny. Znowu mnóstwo przydatnych info typu ile razy Patryś Bamford dotknął piłkę kolanem w 5 ostatnich meczach?
offline
Dodał: Rbsn, 27 lutego 2021; 21:13
Deanowi przyklasnąć, zaryzykował i zebrał tego owoce.
Gdyby ten Anwar był bardziej regularny.. Potrzeba nam skrzydłowego, bo tam łatwo nas neutralizują.
Z sheffield w środę powinniśmy wyjść ofensywnie, Nakambe mimo kolejnego dobrego meczu bym usadzil.
offline
Dodał: bulas, 27 lutego 2021; 20:44
Żyła wygrał,Villa wygrała...zajeb.sty wieczór-trza się napić ;)
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 27 lutego 2021; 20:36
No i AEG daje nam kolejne 3 punkty. Ile to już razem 12? ????????
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 27 lutego 2021; 20:35
Duet Mings i Konsa dziś praktycznie bezbłędny, Targett klasa, Elmo defensywnie skutecznie, wykorzystał swoje doświadczenie.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 27 lutego 2021; 20:34
No Targett już nie pierwszy raz rozrabia :) Słabo tylko Traore. Nakamba jak za starych dobrych czasów, skutecznu, czujny i przewidujący. Dobrze, że Luiz ma zastępcę. Ramsay to ciekawa przyszłość z dużymi szansami na sukces.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 27 lutego 2021; 20:31
No właśnie... co z nim? Nie zauważyłem sytuacji kontuzjogennej...
offline
Dodał: Rbsn, 27 lutego 2021; 20:29
Mings magia, cała druga polowe siedziałem jak na szpilkach... Wielkie uff mimo że Leeds nie miało. Jakichś wielkich okazji. Ciekawe co z Emiliano, oby nic poważnego.
Zmiana Sansona w moim mniemaniu świetna, odbiór, zmysł do kombinacyjnej gry super. Ale nawet Elmo nie dał pograć lewej stronie, za co duży plus.
Ze zrównoważonego Targetta dzisiaj wyszła bestia,dobrze że nie skończył z czerwoną. :D za to Klich powinien, no ale sędzia i tak lekko pod nas.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 27 lutego 2021; 20:28
Nie dość, że 3 pkt, w które nie wierzyłem, to jeszcze 13 czyste konto Emiliano. No i zespół bez balastu i liczeniu na Jacka, pokazał wysoki pozilm dojrzałości piłkarskiej i mądrą taktykę. Brawo Dean!!!
offline
Dodał: bulas, 27 lutego 2021; 20:28
super!
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 27 lutego 2021; 20:27
Dean pokazał, że potrafi pomimo osłabienia rozbroić Bielsę. Z drugiej strony Bielsa jest przewidywalny, jak Dean, a stawia na ekstremalne przygotowanie kondycyjne. Zobaczymy czy wytrwają do końca sezonu
offline
Dodał: VPK, 27 lutego 2021; 20:25
Mówiłem, że warto byłoby im się zrewanżować za niepotrzebny wstyd na Villa Park.
No i czyste konto strat, to zawsze coś.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 27 lutego 2021; 20:08
Traore jes po prostu beznadziejny dzisiaj
offline
Dodał: bulas, 27 lutego 2021; 20:06
barkley,sanson i luiz...dawać
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 27 lutego 2021; 19:58
Mings się już nauczył wybijać piłkę, teraz zabawy i straty zaczyna Konsa
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 27 lutego 2021; 19:52
Ewidentnie Traore jest nie w temacie, coraz częściej nie ma go tam, gdzie koledzy oczekują.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 27 lutego 2021; 19:36
Może czas na zdjęcie Traore i wstawienie Treza.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 27 lutego 2021; 19:31
Traore nie bardzo ma wsparcie, bo Elmo nie daje rady. Mądrzd zmienił skrzydło, ale ogólnie jest jakiś taki zagubiony. A Ramsayowi brak ogrania, bo na pewno nie woli walki. No i ma zaskakijąco dobre postrzeganie sytuacji na boisku, jak na niogranego 19-latka. McGinn ma przebłyski, ale słabo widoczny, nie paduje mu to skracanie pola przez Leeds.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 27 lutego 2021; 19:28
Mnie to przypomina zaorane pole z kiełkującym zbożem... A ten łysy plac przy Martinezie... Litości..
offline
Dodał: Rbsn, 27 lutego 2021; 19:20
Ogólnie nie wiem co to za tragiczne boisko na którym co chwila ktoś się slizga.
Gra wygląda w porządku, niestety trochę za mało Ramseya, chociaż stara się,to samo można powiedzieć o Traore. Janek i Nakamba super, Ollie w swoim stylu, a obrona dobrze, chociaż Elmo rzeczywiście młodszy nie będzie.. Ogólnie na plus i dobrze ze pokazujemy charakter
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 27 lutego 2021; 19:15
Ale teraz Ollie zamieszał :))))))))
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 27 lutego 2021; 19:01
Nakamba jako psuj akcji Leeds sprawdza się świetnie
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 27 lutego 2021; 18:59
Ale Elmo sobie nie radzi. Nie trzyma w defensywie pozycji na skrzydle i otwiera przez to autostradę na rajdy Raphinho
offline
Dodał: bulas, 27 lutego 2021; 18:58
chyba przejdę na angielską wersję ;)
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 27 lutego 2021; 18:56
Nahorny to chyba coś jarał, bo kompletnie nie wie o której drużynie mówi... Dean trenerem Leeds...
offline
Dodał: Rbsn, 27 lutego 2021; 18:56
I to Leeds sprzedała Grealisha w FPL, ale to jest tuman ;D
Nakamba też fajnie trzyma obronę
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 27 lutego 2021; 18:50
Nahorny... spojrz w tabelę... AV jest 8. a nie 10.
offline
Dodał: Rbsn, 27 lutego 2021; 18:46
Fajnie Anwar, próbuje, nie boi sie. Tak jak piszecie energii jest dużo w naszych poczynaniach. Podoba mi się to co widzę.
offline
Dodał: bulas, 27 lutego 2021; 18:43
mają chłopaki dobrą energię
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 27 lutego 2021; 18:38
Nie ma hamulcowego Barkleya i od razu akcje nabrały dynamiki
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 27 lutego 2021; 18:36
Pięknie i mądrze rozegrane, Ramsay, Ollie perfekcyjne dośrodkowanie i AEG znów się urwał. Brawo!
offline
Dodał: thomason, 27 lutego 2021; 18:35
Młody też fajnie, asysta 2 stopnia. Doda mu to pewności siebie
offline
Dodał: Rbsn, 27 lutego 2021; 18:35
Tak jest!! Będzie dobrze :D
offline
Dodał: thomason, 27 lutego 2021; 18:35
Co Watkins dał piłę szok
offline
Dodał: thomason, 27 lutego 2021; 18:35
ale akcja! ale już myslalem ze nic z tego nie będzie :D
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 27 lutego 2021; 18:32
Rbsn to samo pomyślałem, jak usłyszałem, że Nahorny będzie tworzył alternatywną rzeczywistość...
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 27 lutego 2021; 18:31
Trudno mi wykrzesać optymizm. Mam tylko nadzieję, że sędzia nie wykręci takiego numeru jak Lee Mason w meczu WBA z B&H...
offline
Dodał: Rbsn, 27 lutego 2021; 18:29
Dobrze ze Harrison na ławce. I 90 minut męczarni z Nahornym... :D
offline
Dodał: thomason, 27 lutego 2021; 18:25
Mam tylko nadzieję, że nas mocno nie zjedzą :P nie chciałem grać przeciwko naszym to dzisiaj poszedł bet, że padnie 2-3 goli w meczu.
offline
Dodał: thomason, 27 lutego 2021; 18:24
Ramsay w 1 oraz Barkley na ławie. Jaram się. Szkoda tylko brak Sansona
offline
Dodał: Rbsn, 27 lutego 2021; 17:54
Bario myślę, że dopóki są szanse to światełko w głowie się tli z nadzieją na puchary. :) my lubimy zdobywać punkty seriami, a takie zmiany jak dziś to krok w dobrym kierunku. Co by nie było, jest jakaś reakcja, próba zaskoczenia. To mi się podoba.
Sansona faktycznie wprowadza powoli, za przysłowiową czapkę gruszek go nie kupiliśmy. Może jakieś kłopoty aklimatyzacyjne? Nawet w mediach o nim cicho, koledzy w wywiadach tez go raczej nie pompują, Wielka niewiadoma
offline
Dodał: Bruno., 27 lutego 2021; 17:41
Ciekaw jestem który w rankingu Smitha jest Sanson skoro przy zmianach w wyjściowej 11 łapią się Nakamba i Ramsey a niedawno sprowadzany Francuz nadal wysiaduje ławkę rezerwowych.
offline
Dodał: Bario, 27 lutego 2021; 17:40
Rbsn - w sumie nasi gracze już bez presji - raz, że LE poza zasięgiem, a 2 że nie ma Jacka. Pytanie czy brak presji nie będzie równoważny z brakiem motywacji.
Jednak mimo wszystko wydaje mi się, że Leeds będzie przeważać, ale mam nadzieje że uda się zdobyć chociaż punkt.
offline
Dodał: Rbsn, 27 lutego 2021; 17:36
Ale jaja, Barkley na ławce :D
Ktoś mu przemówił do rozsądku, liczę że AEG też się dziś przełamie. Ciekawy jestem tego meczu, a przede wszystkim Ramseya na dłuższym dystansie. Barkleya na pewno zobaczymy, sądzę że Luiza również.
offline
Dodał: Bario, 27 lutego 2021; 17:32
No i DS nas wszystkich zrobił w trąbe :D Ramsey dawaj czadu dziś.
offline
Dodał: Bario, 27 lutego 2021; 14:18
To ja przekornie wieszcze dzisiaj dobry mecz Rossa Barkleya :D
offline
Dodał: PIT84, 26 lutego 2021; 14:47
Ale taka wazelina jak wczoraj ze strony Deana to przesada. Mam nadzieję, że po sezonie wróci do siebie Barkley. Bo jak maja w planach wywalić na niego 40 mln to będzie wielka przesada.
offline
Dodał: bulas, 26 lutego 2021; 11:47
PIT84...z drugiej strony co ma mówić...że ma jakiś dziwny układ z nim?
offline
Dodał: PIT84, 26 lutego 2021; 08:59
Wczoraj na Canal+ był jakiś program o lidze angielskiej i pod koniec była krótka rozmowa z D. Smithem ( 3-4 minuty ). Początek wiadomo gadka jak to cudownie jest być menadżerem AV itp. Jednak najlepsze to pod koniec. Dean stwierdził, że na porażkę zasługiwaliśmy tylko w meczu z Leeds. Najlepsze było o zawodnikach. Dean zapytany o najważniejszych to oczywiście wymienił Jacka. Ale druga bardzo ważna postać To dla Deana Ross Barkley. Nie padły żadne słowa o E. Martinezie, O. Watkins, M. Targgett. Słysząc te słowa pomyślałem, że Dean pijany ale wydawał sie trzeźwy. Ja widzę, że oni faktycznie są zakochani w tym grajku. Ja rozumiem, że Ross jest Anglikiem itp ale to już przesada. Owszem strzelił 2 bramki dające 6 punktów ale to co wyprawia teraz jest słabe. Oby nasi działacze przejrzeli na oczy.
offline
Dodał: Bruno., 25 lutego 2021; 19:45
Z Newcastle zaległy graliśmy 23 stycznia, było 2:0 po bramkach Watkinsa i Traore. Zaległe mamy z Tofikami i Kurczakami.
offline
Dodał: thomason, 24 lutego 2021; 19:01
12 marca odrabiamy zaległość z Newcastle
offline
Dodał: thomason, 23 lutego 2021; 22:09
Leeds - Soton 3:0 oj Bielsa przejedzie się po nas
offline
Dodał: thomason, 23 lutego 2021; 22:09
Jak można naśmiewać się z Our Sona, Egipskiego Grosickiego? :D Targett ostatnio wspominał, że rozwinął się jako obrońca dzięki Terremu. Jeszcze w zeszłym sezonie był jak wspominany wcześniej Gulbert, czyli może być, przeciętnie, bez szału. Grał jak lewy obrońca, którego nie mieliśmy (Taylor hah :D ) teraz to pan piłkarz.
offline
Dodał: Bario, 23 lutego 2021; 21:47
Rbsn - I to najbardziej wkurza, że faktycznie można by coś pokombinować z tą pomocą bardziej. Ja np chętnie widziałbym na DM Nakambę, cofniętego rozgrywającego Luiza, a centralnie przed nimi McGinna, który non stop nękałby linie obrony rywala, wchodził w pole karne i oddawał strzały z dystansu tak, jak robił to w ubiegłych sezonach u nas.
Co do Trezegueta to darze go sympatią, ale gość jest faktycznie komiczny. Chociaż doceniam zaangażowanie i to, że uratował nas przed spadkiem.
offline
Dodał: Rbsn, 23 lutego 2021; 19:02
AEG ma duze umiejętności, tylko zgubił gdzieś jaja i charakter. Jak był na piedestale to ladowal bramkę co mecz, jak usiadł to znowu nie wiedział gdzie się znajduje. Hassana dobrze mieć :D
offline
Dodał: Rbsn, 23 lutego 2021; 18:58
Thomason to tylko moja fanaberia, ale też wątpię w taki transfer.

Bario, tak, pełna zgoda, potrzebny nam silny przecinak, Luiz się do takich zadań nie nadaje, chociaż bardzo cenie jego talent. Wg mnie na tej pozycji się marnuje, ja nawet zamieniłbym jego z McGinnem pozycjami. Berge mógłby być dobrym dopełnieniem składu, dalby więcej opcji, jeśli w ogóle Dean chciałby z nich korzystać. :D Pytanie czy stać nas na to, żeby któryś z tych zawodników siedział na ławce.
Targett nie sądzę, żeby myślał o odejściu, nie wiem czy też to zauważyliście, że mimo że zasługuje na najwięcej pochwal, to spływają one na bardziej 'medialnych' i efektownych kolegów. Bardziej obawiam się odejścia Konsy, Mingsa, czy Jacka.

Nie chodziło o to że szatnia skłócona, tylko to że Dean lubi odstawić zawodnika w odstawkę, nie biorąc pod uwagę, że mogą się pojawić kontuzje itp.
offline
Dodał: thomason, 23 lutego 2021; 18:55
Ja bym spróbował wziąć Berge za Barkleya.Luiz nie wiadomo czy zostanie z uwagi na zapisy w umowie z MC, może w jego miejsce Sanson? Albo na stałe pożegnamy też Connorka i wtedy liczbowo zagra. Ja mysle, ze sam Sanson powoli się wkurvia bo gra mało, a widzi co gra Barkley.

Nie miałem na myśli skłóconej szatni tylko bardziej indywidualne konflikty DS z poszczególnymi graczami. No z jakiegoś powodu taki Guilbert był niewidoczny całkowicie. Z nim w składzie myślę, że wzięlibyśmy punkt za mecz z Leicester.
offline
Dodał: lepiej, 23 lutego 2021; 18:48
thomason dzięki

Co do Brge to taki Soucek z SHU. Hmm można go wziąć, ale za kogo miałby wejść. Za Luiza? A co z Sansonem?
Buendia to inna bajka, bo nam bardzo potrzeba skrzydeł. AEG i Hassan to goście z głębokich rezerw, więc ofensywnie jesteśmy bardzo przewidywalni. Zwłaszcza, że Traore potrafi sporo, ale pokazuje to raz na 20 minut, boi się gry kontaktowej, a po godzinie zaczyna oddychać getrami. Awans Norwich o niczym nie świadczy, ale nie upieram się na niego, może uda się znaleźć innego skrzydlowego.
offline
Dodał: Bario, 23 lutego 2021; 17:22
A czy szatnia skłócona? Też bym nie dramatyzował - wydaje mi się, że angielski trzon to jest jednak dosyć dobra stabilizacja atmosfery w klubie. Dużo trudniej byłoby pogodzić ze sobą grupę graczy z różnych zakątków świata.
offline
Dodał: Bario, 23 lutego 2021; 17:21
Rbns - seryjne odejścia raczej nam nie grożą bo kasa jest w klubie, a to pensje mimo wszystko są najważniejsze dla graczy. Inna sprawa, że 1-2 gwiazdy faktycznie mogą mieć ambicje iść gdzieś wyżej i na to za bardzo nie ma wpływu (np Grealish, Luiz czy grający świetnie w tym sezonie Targett).
Co do Berge to własnie o czymś takim pisałem pare komentarzy niżej - bardzo przydałby się do środka pola ktoś o świetnych warunkach fizycznych, który zdominuje przeciwnika. W końcu to zrobił z nami 2 x w tym sezonie WHU (drużyna ta składa się z osiłków na każdej pozycji poza bramką - osiłków w tym pozytywnym sensie).
offline
Dodał: thomason, 23 lutego 2021; 15:48
Buendia pewnie nie do wyjęcia bo Norwich zapewne awansuje
offline
Dodał: Rbsn, 23 lutego 2021; 15:31
Co do FPL, w pełni popieram Deana, chociaż ustawienie Lester wskazywało, że nie wiedzieli o braku JG. Grali dwoma nominalnymi prawymi obrońcami.

Na ten moment nie robiłbym żadnych ruchów związanych ze zmianą trenera, wiadomo wkur... brak wyciągania wniosków i przegrywanie na własne życzenie, ale póki co miejscem w tabeli się broni. Myślę, że mielibyśmy kilka punktów więcej, gdyby nie ta nieporadność taktyczna sztabu i to jest irytujące.
Wkraczamy jednak w ważny etap rozgrywek i boję się, że zaczniemy seryjnie tracić punkty, co wpłynie na to, że lepsi zawodnicy będą szukali miejsca w silniejszych ekipach. A my zostaniemy ze "szrotem", z którym w dodatku jest pokłócony trener...

Odnośnie Berge'a-Pierwsza myśl... Tylko nie to... Później przypomniałem sobie jego grę i mimo, że chłopak ma prawie dwa metry to jest dobrze skoordynowany, dobry technicznie i nie boi się wziąć odpowiedzialności na własne barki. Tego nam ostatnimi czasy brakuje.
Ponadto byłby sporym wsparciem przy stałych fragmentach gry, bo w pojedynkach główkowych nie brylujemy. Jestem na tak, chociaż wolałbym Buendię z Norwich.. :)
offline
Dodał: thomason, 23 lutego 2021; 14:43
Sander Berge- dajemy 22m i jesteśmy faworytem w pozyskaniu go. SU już chyba pod wodą
offline
Dodał: thomason, 23 lutego 2021; 13:25
Jakbym miał szukać zastępstwa DS to bym widział u nas takiego Nagelsmanna, ale nie sądze, że zz RB Lipsk ruszyłby się tutaj, gdzie puka do niego Tottenham. Chociaż kto wie, jeśli taki fachura jak Ancelotti poszedł do Evertonu.
offline
Dodał: thomason, 23 lutego 2021; 13:21
DS szuka kreta w szatni - afera związana z kontuzją Jacka. Connorek, Cash, członek sztabu i jeszcze kilka osób dokonało zmian w Fantasy w ostatniej chwili. DS wściekły i zakazał graczom rozgrywki
offline
Dodał: thomason, 23 lutego 2021; 13:16
To tak w skrócie - wywiad był po meczu z WHU. Pytania o Fabiańskiego, którego Emi bardzo szanuje i z którym trenował 2 lata, później mieszkał w jego apartamencie, gdy Łukasz poszedł do Swans. Pochlebnie też nawiązał do rywalizacji z Wojtkiem o miejsce w bramce Polski.

Kolejne pytanie o karierę i o to jak młody chłopak z Argentyny odnalazł się w Londynie. Emi za podpisanie kontrantu z Arsenalem kupił tacie chyba Chevroleta. Wyszło, że to bardzo rodzinny, wrażliwy człowiek. Poznał w UK swoją żonę, ma syna i nie myśli aby wracać do Argentyny.

Wspominał też o wypożyczeniu do Getafe - twierdzi, że wcześniej był dość spięty z uwagi na nagłą szansę, mecz lub 2 -> wpadka i spadek pewności siebie. Tutaj ma stabilizacje. Poza klubem odcina się od piłki nożnej na rzecz rodziny - wyjątek to joga i ćwiczenia rozciągające przed snem.

Tyle co wyłapałem bo już późno było :D
offline
Dodał: lepiej, 23 lutego 2021; 07:18
Wywiadu z Emi nie doczekałem, bo zapomniałem o programie. Rano miała być powtórka i właśnie włączyłem. Zamiast tego gra Iga Świątek. taka karma:)
offline
Dodał: lepiej, 23 lutego 2021; 07:15
Spokojnie. Deana nikt nie zwalnia. Ja się trochę wygupiam gdy widzę, że DS słabo reaguje na to co się dzieje na boisku, a bolączki są te same od 2 lat. Szanuję progres jaki zaliczył, a za okoliczności awansu oraz utrzymania to chwała na wieki. Gdyby utrzymał się na 8 miejscu to też będzię megasukces.
Co nie zmienia faktu, że oglądamy, widzimy mankamenty, a Deano nic z tym nie robi. Nawet nie próbuje tylko łupie to samo licząc, że się uda. Wymienia trybiki, ale nie system gry.
Klub wydał mnóstwo kasy, bo awansując nie miał kim grać. Awans zrobiono emerytami i wypożyczeniami. Drużyna nadal potrzebuje wzmocnień. Jak każda. Progres w tym roku i trafione wzmocnienia, więc Deano zostaje choć za reagowanie na sytuacje boiskowe DS dostaje żółtą kartkę.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 22 lutego 2021; 22:09
A co do wydatków transferowych to City czy CFC wydali na wejście coś w okolicy 1 mld.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 22 lutego 2021; 22:08
Mahrez pewnie nie. Poza tym za słabi jesteśmy, by ściągać takiego zawodnika i pakować się w kosmiczną tygodniówkę. Potrzeba nam wzmocnień, zwłaszcza kreatora i ofensywnych, dobrych technicznie na skrzydłach. A na to trzeba znów ze 100mln. Ale za 2-3 lata jak powoli zbudujemy solidną bazę i trafimy wartościowe transfery to i przysłowiowy Mahrez nie odmówi :) Taki zawodnik to ma być istotne podniesienie jakości zespołu mającego już solidną drużynę i ocierającego się o top6
offline
Dodał: thomason, 22 lutego 2021; 18:03
uważam, że bardzo dużo wydajemy- €339m w ostatnich 10 oknach. Tylko 6 klubów wydało więcej. Całkiem niedawno na FP AV Polska był taki ranking.

Ponadto czy taki Mahrez przejdzie do klubu, który rzutem na taśmę się utrzymał? Albo do klubu, który skończy na miejscu 8-12? Musimy mierzyć siły na zamiary i sami kreować "gwiazdy"
offline
Dodał: VTID, 21 lutego 2021; 23:21
Piszac o spektakularnych wzmocnieniach mialam na mysli gwiazdy typu Mahrez.
offline
Dodał: VTID, 21 lutego 2021; 23:18
Moim zdaniem wydatki przecietne, Pozegnalismy sporo zawodnikow,
offline
Dodał: thomason, 21 lutego 2021; 23:06
Bez spektakularnych wzmocnien 8 miejsce? No to radze zobaczyć nasze wydatki w ostatnich 2 sezonach :D

Jutro ma byc na c+ ten zaległy wywiad z Martinezem, może tym razem Lepieju się doczekasz.
offline
Dodał: Bario, 21 lutego 2021; 22:47
Btw. na pewno cel na lato to powinien być typowy def pom. Nie Nakamba, który nie jest może tragiczny, ale raczej ktoś kto wejdzie przy 1:0 i po prostu będzie rozbijał wszystkie akcje. Dzisiejsza transmisja pokazała, że Leicester ma w obwodzie przynajmniej dwóch takich zawodników. W nowoczesnym futbolu bez tego nie ma opcji żeby coś ugrać.
offline
Dodał: Bario, 21 lutego 2021; 22:46
W sumie VTID dobrze to podsumowała jednym wpisem. Zaraz ekipa wróci do dobrej gry i nagle się okaże, że znowu kochamy DS, trochę to jednak jest taka przywara kibiców Aston Villi, że coś nie idzie dobrze i zaczynamy od razu wieszać psy. Z drugiej strony cierpliwość może się kończyć, a wszystkich od kilku tygodni najbardziej *****a Barkley. Inna sprawa, że dał nam przynajmniej 6 punktów z niczego w tym sezonie (Leicester, Southampton). Cała sprawa nie jest zatem prosta. W tym sezonie o pucharach nie mamy już co marzyć - reszta rozgrywek pokaże czy ten zespół faktycznie ma motywację oraz pomysł na siebie, a w przyszłym roku utrzymanie top 8 to będzie całkiem rozsądny cel.
offline
Dodał: VTID, 21 lutego 2021; 21:51
Kiedy Luiz gral wysoko?
offline
Dodał: VTID, 21 lutego 2021; 21:47
10.10.2018 Villa zajmuje 14-te miejsce w Championship. Dean przejmuje zespol. 21.02.2021. Villa jest na 8-ym miejscu w PL. Bez spektakularnych wzmocnien. Dean out. Alex Ferguson sie smieje.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 lutego 2021; 19:58
PIT84 - no właśnie, to dziwna roszada z tym Luizem. Grał wysoko i robił to skutecznie. Wydawało się, że jest wpasowywany do gry na tej pozycji, jako centralny rozdający. I nagle zmiana, ma grać niżej, jako pierwsza linia defensywy i szybko rozgrywać do przodu, a wyżej grać tylko okazyjnie. Może faktycznie powinien Dean wrócić do ustawienia duetu Luiz-Nakamba, pierwszy jaką ciągnący grę do przodu i rozdający na połowie przeciwnika, drugi jak destruktor i podaniami wyprowadzający piłkę z naszej połowy
offline
Dodał: PIT84, 21 lutego 2021; 19:37
Ramsey potrzebuje oszlifowania a gdyby nie Ross to by grał całe mecze. Skoro Jacek nie gra to może przestawić Douglza trochę wyżej a Nakamba do działań defensywnych. A co do meczu było słabo i już. Elmohamady no cóż nie te lata. Może lepiej było dać szansę temu rezerwowemu. Ross Barkley - mam nadzieje, że nasi działacze nie wpadną na pomysł i nie ściągną tego gościa. To już lepiej grał McGinn. Chłopak chociaż starał się, szarpał ganiał po boisku. Ross to chyba zasłynął tym, że zdjął buty jak go zmieniali i machał rękami. Za bardzo nie ma kim rotować składem. Co do meczu z Leeds - będzie mega ciężko, nie m komu pociągnąć gry, środek nie istnieje. Ja bym zaryzykował i wyżej ustawił Luiza i to żeby on próbował kreować grę ( w ubiegłym sezonie początkowo to robił nie było źle ).
offline
Dodał: Bario, 21 lutego 2021; 18:00
Dlatego niestety wielu z nas ma ambiwalentny stosunek do managera. Owszem piękne wspomnienia, miłość do klubu, awans, utrzymanie, a w tym sezonie dobre transfery i poprawa gry całego zespołu. Ale jednak wszyscy widzimy, że pewnego sufitu DS nigdy nie przeskoczy, a przecież nie jest on zawieszony tak wysoko, skoro tak łatwo wypunktować nasze braki.
Z pozytywów dziś Ramsey - myślę, że w przyszłym sezonie będziemy go widywać na boisku regularnie jako 1 skład.
offline
Dodał: Rbsn, 21 lutego 2021; 17:57
Mr Holtend widzę że się zgadzamy :D
offline
Dodał: Rbsn, 21 lutego 2021; 17:56
Dokładnie thomason, a konflikty są bo DS ma nawyk do odstawiania zawodników na dłuższy okres po jednym, dwóch nieudanych meczach, bądź z założenia. Daleko nie zajedziemy grając 13 zawodnikami. Taki Nakamba byłby dzisiaj idealny do nękania Madissona i wsparcia Elmo. Boli mnie brak wyciągania wniosków i podejmowania odważniejszych decyzji. Właściwie z każdym rywalem gramy tak samo i albo się uda albo nie. Trez tak jak ktoś pisał, powinien grać od pierwszej minuty i wspierać rodaka, a Traore wejść w 50-60 na świeżości i pozamiatać. Lester miało w nogach mecz w tygodniu, więc można było przewidzieć że spuchną... Wystarczyło rozegrać pierwsza połowę bardziej defensywnie..
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 lutego 2021; 17:51
A co do Leeds to może nas zmasakrować bezlitośnie, bo gra otwarcie i bezwzględnie, jak i dostać łomot, bo Bielsa jak Dean gra to samo w każdym meczu.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 lutego 2021; 17:49
Rbsn - Dean i wymyślić... dobre :) Przy całym szacunki i zaufaniu do Deana. Bario się zastanawiał, jak WHU zajmuje tak wysoką pozycję. A z moich obserwachi wynika, że Moyes robi to w prosty sposób - rozpoznaje silną stronę przeciwnika i wszystko podporządkowuje jej neutralizacji. Jak się uda, to cała reszta ma grać swoje. A że czasem się nie uda to już trudno. Natomiast Dean gra to samo z LFC i z Newcastle i z WHU....
offline
Dodał: VTID, 21 lutego 2021; 17:38
Barkley byl juz sciagany w 68 minucie, wiec ta 75 to przypadek. Nie chce tego pilkarza widziec u nas.
offline
Dodał: thomason, 21 lutego 2021; 17:38
Rbsn - no generalnie robią się konflikty w szatni. Engels rzekomo pokłócony z DS, Guilbert to samo, a jest przecież o klasę lepszy od Elmo.
offline
Dodał: thomason, 21 lutego 2021; 17:36
boje sie, ze w takim skladzie osobowym i formie Leeds nas znów zdeklasuje
offline
Dodał: Rbsn, 21 lutego 2021; 17:35
Zgadzam się, Sanson na ten moment nie ma problemu z przyjęciem i podaniem w poprzek, jest też dość ruchliwy, ale to za mało żeby móc ocenić co ma do zaoferowania.
A Ramsey, jak się go oszlifuje, to może być na prawdę fajnym kreatorem ze zdolnością do gry kombinacyjnej. A tego nam właśnie brakuje.
Elmo nie zdał egzaminu i to samo może być przy grze przeciwko Harrisonowi z Leeds, Dean musi coś wymyślić, wyciągnąć wnioski.. Targett bardzo na plus, chyba najrówniej grający piłkarz AV w tym sezonie.
Potrzebne transfery po sezonie, ale nie szukałbym piłkarzy na wyspach, będzie zwyczajnie za drogo. Nawet zespoły z Championship potrafią krzyczeć po 50 mln za swoich piłkarzy..
WHU poszło w kierunku czeskim i już dawno im się te zakupy zwróciły. Dodatkowo DS powinien do składu wprowadzać naszą młodzież, Elmo to już dziadek na realia PL i nie sądzę, aby taki kesler zagrał gorzej.
offline
Dodał: thomason, 21 lutego 2021; 17:34
Można by było spróbować Aguero, tylko czy coś zostało z dawnego Kuna?

Ja widze mega potencjał w Ramsayu, o Sansonie wspomniałem dlatego, że nie widziałem zbyt dużo tego zawodnika w akcji i po prostu chciałbym zobaczyć w ogóle jak to wygląda bo po tych śmiesznych 12 minutach gdy wynik nie gra niewiele można powiedzieć
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 lutego 2021; 17:25
Giroud? Jak już zatrudniać emerytów to Aguero. Kończy mu się kontrakt, a nowego nie widać. Mógłby być free transfer nawet niech i ma 150k tygodniówki
offline
Dodał: lepiej, 21 lutego 2021; 17:08
O tak dawać szanse Ramsayowi, bo co do Sansona to ja na razie nic nie widzę w tym piłkarzu, ale nasz młody powinien więcej dostawać szans. No niestety nic nie wturlaliśmy bo chciałbym zobaczyć ile razy wrzucaliśmy piłek w pole karne Lisów. Mam wrażeie, że chyba pierdylion i wszystkie gładko wybijane. Cóż za doskonała myśl szkoleniowa. Dean out.

Poza tym kim mamy straszyć? Już nawet Twaro dostrezgł, że Hassan to król chaosu i w zasadzie gamoń, a Watkins gdy schodzi na skraj pola karnego (często tak robi) to w zasadzie w świetle bramki nie ma nikogo do kogo można posłać piłlkę. Z daleka wbiega Traore, a przydałby się jakiś NAPASTNIK. Tammy chyba się raczej nie wydarzy, ale takiego Giroud to bym chętnie przytulił. Tyle, że Francuz jest za drogi i raczej wciąż wierzy, że może grać w topowych drużynach.
offline
Dodał: bulas, 21 lutego 2021; 17:08
kurna,Jacek niby na około m-c
offline
Dodał: VPK, 21 lutego 2021; 17:08
Lipa z tymi wynikami ostatnio. To jeszcze nie jest drużyna na czołówkę.
offline
Dodał: bulas, 21 lutego 2021; 17:06
nie ma co narzekać...jak strzelił Barnes to każdy modlił sie by nie było pogromu a tu były emocje do końca i 1-2 tylko
offline
Dodał: Rbsn, 21 lutego 2021; 17:04
Wielka szkoda, że nie udało się wcisnąć bramki ale druga połowa na plus, Lisy nie miały chyba żadnej ciekawej sytuacji, a my pokazaliśmy charakter.
Ramsey jest świetny, energiczny, dobry technicznie, ten zapis jest bardzo możliwy niestety.. Bo on obecnie bije Rossa o głowę, a dostaje śmieszne 15 minut..

offline
Dodał: Bruno., 21 lutego 2021; 17:04
Thomason, co z tego.
Wszyscy też widzimy że potrzebujemy zmian w 46 min. a nie w 70 czy 80.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 lutego 2021; 17:01
Dobra, druga połowa zdecydowanie lepsza. Brak Maddisona wyraźnie rozmontował Lisy. A u nas wciąż za dużo pozostałości CL, by grać z pierwszą 10-ką jako równorzędny partner. Musimy poczekać na kolejny etap budowania zespołu w przyszłym sezonie
offline
Dodał: thomason, 21 lutego 2021; 17:00
ale to już chyba z wiadomych względów w kolejnym sezonie... :D
offline
Dodał: thomason, 21 lutego 2021; 16:59
Mam tylko nadzieje, że DS i reszta widzi, że nie warto wywalać 40m na Barkleya tylko dać szanse Ramsayowi i Sansonowi.
offline
Dodał: lepiej, 21 lutego 2021; 16:45
Mam wrażenie, że Lisom zaczyna brakować pary, może coś wturlamy
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 lutego 2021; 16:45
O tym zapisie pisałem serio, jakkolwiek brzmi to jsk dowcip...
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 lutego 2021; 16:44
Ale sędzia się pogubił z tymi spalonymi. Ollie był ewidentnia a na pewno nie był gwizdnięty Trez...
offline
Dodał: thomason, 21 lutego 2021; 16:43
Jest Morgan. Szkoda, że tak krótko
offline
Dodał: bulas, 21 lutego 2021; 16:40
nie ma Maddisona nie ma Barkleya to może się jakiś cud zdarzy?
offline
Dodał: lepiej, 21 lutego 2021; 16:39
Zaczynam wierzyć w durny zapis, że Ross ma grać przynajmniej 75minut. 75 minuta i Ross do budy, cieniasie.
offline
Dodał: thomason, 21 lutego 2021; 16:39
hahahha 75 minuta i Ross schodzi. ani dłużej ani mniej. Zapis w umowie to nie mżonka? fajnie ze jest Ramsay, ale też szkoda że nie gra Sanson
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 lutego 2021; 16:37
75 minuta i chyba Barkley wypad z boiska
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 lutego 2021; 16:36
Po stracie Maddisona Lisy straciły wyraźnie na jakości gry ofensywnej. Gdybyśmy mieli kreatora, zamiast Barkleya to można by pomyśleć o remisie. Szkoda, że Traore ładnie gra technicznie, ale ma głupie wpadki i brakuje mu sprytu
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 lutego 2021; 16:17
Ale Narkley pier...oli robotę. Coś nieprawdopodobnego... Komu teraz podawał przy tej kontrze????
offline
Dodał: Rbsn, 21 lutego 2021; 16:14
Trez też by to trafił :D
offline
Dodał: Bruno., 21 lutego 2021; 16:13
Czekaj jeszcze Rossa miał zmienić
offline
Dodał: lepiej, 21 lutego 2021; 16:12
Noi miał zmieniać tego Traore i co?
offline
Dodał: Rbsn, 21 lutego 2021; 16:11
Jazda
offline
Dodał: lepiej, 21 lutego 2021; 16:10
Jacek ponoć też kumpluje się z Madisonem, a przynajmniej mają tego samego barbera:)
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 lutego 2021; 16:06
Oddać Barkleya, kupić Abrahama. Pewnie będzie tańszy, a jest rozczarowany CFC i zbyt częstym grzaniem ławy
offline
Dodał: bulas, 21 lutego 2021; 16:04
na BBC piszą,że u Jacka to nie kontuzja tylko jakis dyskomfort
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 lutego 2021; 16:02
Mamy szczęście do tych Rossów... Trzymać się z daleka od piłkarzy o tym imieniu. A swoją drogą nie mógłby się Jack zaprzyjaźnić x Mahrezem czy Kanem? ;)
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 lutego 2021; 15:59
To, co w Barkleyu mnie dobija to bylejakość, brak zaangażowania, kompletny brak pomysłu i poczucia odpowiedzialności za kreowanie gry.
offline
Dodał: Bruno., 21 lutego 2021; 15:59
To przy takim wyniku i grze Deano chyba sam wpadnie na to że czas na zmiany już teraz, Sanson za Rossa i Trez za Traore albo El Ghazi' ego.
offline
Dodał: lepiej, 21 lutego 2021; 15:59
Pozycja L'ster w tabeli nie jest przypadkowa. Są lepiej zorganizowani i mają więcej argumentów. Gramy zbyt ślamazarnie, żeby zaskoczyć rywala. Do zmiany Traore nakryty czapką przez juniora Lisów. Na dodatek Elmo trochę zaspany i Barnes ma autostradę. Na nasze szczęście L'ster nie będzie cisnęło, bo mają napięty kalendarz. Mają bezpieczny wynik i bezzębną Villę, która całty ten sezon ma jeden pomysł na grę (może coś tam któryś ulepi) Dean Out :))
offline
Dodał: Rbsn, 21 lutego 2021; 15:57
Barkley jak na niego to i tak nieźle.
Musi wprowadzić tego Sansona wkoncu, Trez koniecznie za Traore..
Końcówka w miarę bym powiedział, także suszarka w szatni i walczymy dalej.
offline
Dodał: bulas, 21 lutego 2021; 15:56
Jedyna nadzieja,że jednak lisy odczują ligę europy...nadzieja,że nas nie rozniosą
offline
Dodał: Bario, 21 lutego 2021; 15:53
Barkley masakra, faktycznie. Nie da się go wybronić.
offline
Dodał: Bario, 21 lutego 2021; 15:53
Mr HE - racja. WHU po prostu robi do bólu proste rzeczy, ale w perfekcyjny sposób.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 lutego 2021; 15:53
To jest poziom drużyny z CL. Barkley jest beznadziejny, Traore bezmyślny, Elmo i AEG za słabi technicznie. Swoje gra Luis, McGinn i Watkins, ale też bez fajerwerków. Na środku pola przegrywamy wszystko, szybkie górne piłki pod naszym polem karnym demolują obronę.
offline
Dodał: Bruno., 21 lutego 2021; 15:46
Teraz pewnie tak, chodziło mi o pierwsze ok. 25 min.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 lutego 2021; 15:45
Bario pozycja WHU to wyrachowanie wyjadacza Moyesa, cudem to jest 8. AV :)
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 lutego 2021; 15:43
Bruno akurat posiadanie to 49 do 51%. Ale co z tego jak w strzałach 9-5 celnych do 2-0. Generalnie statystyki nie oddają nędzy futbolu AV, a wręcz jak ktoś nie ogląda to może sądzić że grają równorzędne drużyny
offline
Dodał: Helmut, 21 lutego 2021; 15:42
Niestety to może być pogrom
offline
Dodał: Rbsn, 21 lutego 2021; 15:39
Z plusów, mcginn mi się nawet podoba, ale to tyle.
Nie mamy kolejny mecz spokoju przy wyprowadzaniu piłki, nie umiemy się przy niej utrzymać. Jesteśmy wolniejsi od rywala.. Masakra ostatnio
offline
Dodał: thomason, 21 lutego 2021; 15:35
pisałem na koniec poprzedniego sezonu, że życzyłbym sobie spokojne 50 punktów na koniec tego sezonu. Na to realnie nas stać, 2 połowa sezonu nie będzie tak szczęśliwa jak ta pierwsza. Tymbardziej, że mamy braki jakie mamy.
offline
Dodał: lepiej, 21 lutego 2021; 15:34
Trochę z niczego już jest 0-2. Emi sporo pomógł Lisom. Jeśli kreatorem ma dzisiaj być Ross ( a wszystko przez niego przechodzi) to ja nie wróże sukcesu. NAsi zaczęli przebąkiwać, że celują w puchary, więc może niech trochę spuszczą balonik, bo przy całej sympatii to póki co utrzymanie 8 miejsca będzie mega sukcesem.
offline
Dodał: Bruno., 21 lutego 2021; 15:33
Nie istniejemy!
Posiadanie piłki to pewnie z 85 do 15 % dla nich.

Wychodzi uprzedzenie menago do Freda.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 lutego 2021; 15:33
Każda akcja Lisów kończy się strzałem. Barkley i Traore do zabicia.
offline
Dodał: thomason, 21 lutego 2021; 15:30
Zemściło się wypożyczenie Guilberta
offline
Dodał: Rbsn, 21 lutego 2021; 15:30
No i Elmo w blokach startowych został, po meczu
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 lutego 2021; 15:29
Już robią co chcą z naszą defensywą, zwłaszcza Elmo nie w temacie. Może przy 0:4 nieco przystopują... :(
offline
Dodał: thomason, 21 lutego 2021; 15:28
bardzo źle to wygląda
offline
Dodał: lepiej, 21 lutego 2021; 15:28
Już to wspominałem, że przyglądam się grze Madisona pod względem jego rywalizacji z Grealishem no i Lisek jest bardziej chytry niż nasz Jacek, bo to nie pierwsza taka bramka tego piłkarza. Potrafi na metrze objechać obrońcę i precyzyjnie walnąć na bramkę. JAcek przeważnie pieści się z tą piłką, a jak już zabierze się za strzelanie to wali w plecy obrońców.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 lutego 2021; 15:27
Sanson jest na ławce, ale najwcześniej zagra od 75 minuty. Madison+Vardy+Barnes i Elmo za Casha. Słabo to wygląda, Barnes będzie ohrywał Elmo na wszystkie możliwe sposoby.
offline
Dodał: thomason, 21 lutego 2021; 15:25
no leciał taki farfocel jakby od niechcenia. oszukał Mingsa no i Emiego, a było blisko w obu przypadkach
offline
Dodał: Rbsn, 21 lutego 2021; 15:24
Ku.... Alez on ma ułożona stopę, a wcale nie wyglądało to tak źle..
offline
Dodał: thomason, 21 lutego 2021; 15:24
no i zaczęło sie
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 lutego 2021; 15:22
Wszystko w rękach Emiliano i nogach obrońców, bo na ofensywę nie ma co liczyć
offline
Dodał: thomason, 21 lutego 2021; 15:22
a jednak na powtórce wyglądało na wyblok obrońcy
offline
Dodał: thomason, 21 lutego 2021; 15:21
ajjj szkoda teraz zgubił piłkę Traore
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 21 lutego 2021; 15:21
0:1 biorę w ciemno, ale obawiam się pożądnego lania. A od kidy to Elmo zastępuje Jacka? Chyba Nahorny tworzy jakąś nową teorię...
offline
Dodał: Rbsn, 21 lutego 2021; 15:17
Nahorny zaczyna swój występ. Podobno Sansona nie ma na ławce, a że nie ma Grealisha w przeciągu 12 minut słyszałem 5 razy.
My lubimy grać z zespołami które prowadzą grę. Dobrze czujemy się w kontrach, więc zobaczymy.
offline
Dodał: Bruno., 21 lutego 2021; 15:03
jakby ktoś szukał........

http://www.hesgoal.com/news/73960/Aston_Villa_vs_Leicester_City.html
offline
Dodał: Bario, 21 lutego 2021; 15:02
Wiadomo, że szkoda że Jack kontuzjowany, ale z drugiej strony na LE i tak nie ma już szans (jak ten WHU ma tyle punktów to ja nie wiem), a będzie to spoko moment, żeby reszta drużyny pokazała swoją przydatność bez lidera.
offline
Dodał: Rbsn, 21 lutego 2021; 15:00
Jacek z tego co pisza dziennikarze Leeds też ma opuścić.
Zgadzam się, Traore w defensywie dramat a po drugiej stronie świetny Barnes..
offline
Dodał: lepiej, 21 lutego 2021; 14:59
Czy jest życie bez Jacka? Moim zdaniem tak. Tylko czy piłkarze będą wiedzieć co grać i czy wezmą odpowiedzialnść czy się pochowają, by potem znaleźć łatwą wymówkę. UTV
offline
Dodał: thomason, 21 lutego 2021; 14:27
Kesler widze, że jest. Krótka ta kadra niestety. Chyba lepiej byłoby zacząć Trezem, co by pomógł Elmo na prawej stronie...
offline
Dodał: thomason, 21 lutego 2021; 14:25
Carney Chukwuemeka na ławce. totalnie nie kojarzę gościa
offline
Dodał: thomason, 21 lutego 2021; 14:25
Ciekawy jestem tego meczu bez Jacka, ale też bez Casha... obawiam się, że nie damy rady. Natomiast może okaże się, że istnieje życie po Greloszu? No Ross, dziś chwila prawdy.
offline
Dodał: Bruno., 21 lutego 2021; 14:16
Nie ma Jacka to była okazja wpuścić Sansona od początku,szkoda !
Ciekawe na ile Jacek meczy odpocznie.
Ciekawie też wygląda dziś ławka rezerwowych, oprócz J.Ramseya mamy jeszcze 2 młodych, Kesler prawy obrońca w U-23 , Chukwuemeka.
offline
Dodał: Rbsn, 21 lutego 2021; 14:10
Nie dostanie. AEG za Jacka, Elmo za Casha reszta bez zmian
offline
Dodał: Rbsn, 21 lutego 2021; 14:06
Czas pokazać charakter bez Jacka. Chłopaków czeka wielki sprawdzian. Lester też z surowa obrona dzisiaj, chyba Sanson wkoncu dostanie szanse?
Byle nie za długa ta przerwa JG...
offline
Dodał: VTID, 21 lutego 2021; 13:59
Potwierdzila sie plotka o kontuzja Jacka. Bedzie mega trudno. Spodziewam sie br*****ego meczu w naszym wykonaniu. Obrona Czestochowy.
Projekt: KarolKochanowicz.pl / Kodowanie i podpięcie: Kuba Konieczka Copyright © 2006-2011 by AstonVilla.com.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone