errors.8192.1 (8192): mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [ SYSPATH/classes/database/driver/mysql.php, line 61 ]
 AstonVilla.com.pl - Jedyny polski serwis The Villans - Aston Villa vs Everton
.,
Poprzedni mecz Pozostałe
0-1
Liverpool vs Aston Villa
13.09.2014, godzina 18:30
4. kolejka Premier League - Anfield
Następny mecz Pozostałe
Tabela Premier League
Drużyna
M
Pkt
1. Liverpool
0
0
2. Manchester City
0
0
3. Sunderland
0
0
4. Everton
0
0
5. Chelsea
0
0
6. Aston Villa
0
0
7. Arsenal
0
0
8. Stoke City
0
0
9. Tottenham Hotspur
0
0
10. Manchester United
0
0
11. Norwich City
0
0
12. Swansea City
0
0
13. Southampton FC
0
0
14. Newcastle United
0
0
15. West Bromwich Albion
0
0
16. West Ham United
0
0
17. Crystal Palace
0
0
18. Leicester City F.C.
0
0
zobacz szczegółową tabelę
Tabela strzelców
Imię i nazwisko
Br.
zobacz całą tabelę
Aston Villa vs Everton 149
Data: 02.05.2015 - 07:41 / Autor: PIT84
Źródło: wikipedia, własne, skarb kibica....

Sezon zbliża się ku końcowi a nasz zespół jeszcze nie zapewnił sobie utrzymania. W ramach 35 kolejki na Villa Park zawita Everton. Drużyna prowadzona przez Roberto Martineza ostatnio ma bardzo dobrą passę. W ostatnich 6 meczach ligowych odniósł 5 zwycięstw i remis. Taką dobrą formę drużyna Martineza ma odkąd odpadła z Ligi Europejskiej ( The Toffes zostali wyeliminowani przez Dynamo Kijów ). Drużyna z Goodison Park zajmuje 10 miejsce mają po 11 zwycięstw i remisów oraz 12 porażek. Jak dotąd zawodnicy z niebieskiej części Liverpoolu strzelili 44 bramki a stracili 43. Najskuteczniejszym strzelcem jest Romelu Lukaku z 8 bramkami. Po 7 goli strzelili Kevin Mirallas i Steven Naismith. Po 3 gole mają Seamus Coleman, Phil Jagielka oraz Samuel Eto’o. Jeżeli chodzi o asysty to bezkonkurencyjny jest Leighton Baines z 9 decydującymi podaniami. 4 asysty ma Lukaku. Po 2 decydujące podania maja Leon Osman, Gareth Barry, Aiden McGeady i Coleman. Jeżeli chodzi o dyscyplinę to zawodnicy Evertonu nie należą do najgrzeczniejszych w lidze. 9 żółtych kartek ma nasz wychowanek i był kapitan Gareth Barry. Po 8 Muhamed Mesic i Steven Naismith. 6 żółtych kartek ma James McCarthy. Jeżeli chodzi o czerwone kartki są 2 ( obydwie w wyniku 2 żółtej kartki ) – Antonio Alcatraz i Barry. Drużyna Martineza początek sezonu nie miała w najlepszym wykonaniu. Oprócz rozgrywek w Anglii podopieczni Martineza rywalizowali w Lidze Europejskiej. Podopieczni Hiszpana przeszli fazę grupową jednak w 1/8 musieli uznać wyższość kijowskiego Dynama. Kijowanie w dwumeczu zwyciężyli 6 – 3. Drużyna Martineza ma kilku ciekawych zawodników. Tradycyjnie w bramce ujrzymy Tima Howarda. Można powiedzieć, że dziś będzie pojedynek amerykańskich bramkarzy - Guzan kontra Howard. Howard od 8 lat broni barw The Toffes i ma na swym koncie ponad 340 meczy. W 2012 roku po wykopaniu piłki wiatr zmienił parabolę lotu i futbolówka trafiła do bramki Boltonu. Tim jest czwartym bramkarzem, który strzelił bramkę ( inni strzelcy to Brad Fridel, Paul Robinson ). W obronie parę środkowych obrońców najczęściej tworzy Jagielka oraz Stones. Po bokach obrony Baines oraz Coleman. W pomocy najczęściej Barry, nadzieja brytyjskiej piłki Ross Barkley, James McCarthy, wypożyczony z Tottenhamu Lennon oraz Osman. Na szpicy najczęściej Lukaku. W ostatniej kolejce dość łatwo podopieczni hiszpańskiego szkoleniowca Manchester United 3 – 0 ( McCarthy 5, Stones 35, Mirallas 74 ). W październikowym pojedynku Aston Villa poległa na Goodison Park 0 – 3 ( Jagielka 18, Lukaku 48, Coleman 76 ). W tamtym spotkaniu Everton miał przeważał. Nasz zespół stosował siermieżną taktykę dalekich podań na Benteke. W ostatnich 10 meczach z Evertonem odnieśliśmy tylko 1 zwycięstwo, 5 remisów i 4 porażki. Jeżeli chodzi o spotkania ligowe z Evertonem będzie to 200 mecz w lidze. Nasz zespół odniósł 72 zwycięstwa, 53 remisy i 74 porażki. W naszej drużynie nie zagra Clark, Herd, Baker. Niepewny jest udział Huttona oraz Agbonlahora. Szkoda szczególnie Gabbego gdyż uwielbia strzelać gole Evertonowi, ma ich 7 na swoim koncie. Roberto Martinez nie będzie mógł skorzystać z Bryana Oviedo, Tonego Hibberta, Stevena Pienaara i Darrona Gibsona.
Bukmacherzy stawiają na Everton ale może tym razem się będą mylić a my zrobimy kolejny krok w kierunku utrzymania. Mecz o 16:00 na Villa Park.

Aktualności na temat: Główne newsy;

Dodaj swój komentarz
Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze
Komentarze użytkowników
offline
Dodał: chadzimoszek, 21 lipca 2015; 15:35
yeah :)
offline
Dodał: setubal, 26 maja 2015; 12:18
Dobrze żę jest utrzymanie :)
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 9 maja 2015; 06:38
Najwyższa pora, żeby chińscy inwestorzy pojawili się na rynku piłkarskim w Europie. Mają praktycznie nieograniczone możliwości finansowe, zważywszy że większość z nich stanowi kapitał łączony prywatny z państwowym. Dodam tylko, że chińska nadwyżka handlowa, to coś ok. 1 mld USD dziennie. Chiny nie mają co robić z pieniędzmi (dosłownie), ale z innych przyczyn niż inwestorzy arabscy. Dodatkowo to zupełnie inny krąg kulturowy, o zupełnie innej mentalności. Chińczycy bardzo silnie doceniają tradycję i są bardzo cierpliwi, w realizacji strategii stosując filozofię ";przechodzić przez rzekę czując kamienie pod stopami". Z drugiej strony dla przypomnienia był już pewien klub w B'ham, w który zainwestowali jacyś Chińczycy, chyba z Hongkongu i wiemy jak to wyszło. No ale z g...wna bata nie ukręcą nawet oni....
offline
Dodał: VPK, 8 maja 2015; 11:05
Może nowy właściciel (jeśli będzie) będzie miał ambicje większe, niż tylko rozpaczliwa walka o utrzymanie?
offline
Dodał: 1874, 8 maja 2015; 10:27
Benteke z nagrodą dla zawodnika miesiąca Barclays Premier League za kwiecień ;)))
offline
Dodał: klocek, 7 maja 2015; 23:27
crisa chce tez arsenal razem z benzema - 68mln
chinczycy wchodza w europe - podobno maja kupic 3 kluby - malaga,ac milan i aston villa
i jezcze cos pisano ze tony adams ma namowic inwestorow do kupna av
vlaar ponoc do man utd
offline
Dodał: thomason, 7 maja 2015; 17:24
My z kolei chcemy Micaha Richardsa. Obok nas klub Boruca, Watford, Tottenham, Sunderland, Newcastle United oraz West Ham United
offline
Dodał: thomason, 7 maja 2015; 16:51
Chelsea chce Benteke. Mou ponoc widzi w nim nowego Drogbe
offline
Dodał: Agbonlahor, 6 maja 2015; 18:00
Czy Everton lekko klepnął Diabły to raczej wątpliwe. Wynik jak najbardziej na to wskazuje ale w tamtym meczu Tofki były po prostu niesamowicie skuteczne a ManU wręcz odwrotnie. Gospodarze strzelili co mieli strzelić i się w sumie skończyło na 3-0. A to że każdy mecz to nowa historia to akurat prawda ;)
offline
Dodał: Bario, 6 maja 2015; 16:44
Też się zgadzam, przeciez Arsenal ma niezłą formę już od jakiegoś czasu, a w półfinale FA strasznie się meczyli... Puchar rządzi się swoimi prawami i często ''gorszy'' zespół zaskakuje... tak tworzy sie historia :D
offline
Dodał: Bruno., 6 maja 2015; 16:03
Finał, jeden mecz , i naprawde różnie może być. Mogą nas klepnąć bez dyskusji ze 3 :0 ale i my nie jesteśmy bez szans. Kto był pewnien awansu w półfinale, ja szczerze mówiąc miałem z tym problem. Teraz też mam podobne odczucia więc mamy szanse na Puchar, ale najpierw utrzymanie trza sobie zapewnić !!!
offline
Dodał: klocek, 6 maja 2015; 12:39
dla pesymistow - everton lekko klepnal man utd 3-0 a potem dostal w dupe od AV i tez powinno byc 3-0 bo bramki dla nich byly naciagane jak nie powiem co....
offline
Dodał: Helmut, 5 maja 2015; 20:22
Forma niech im poleci, ale dopiero po tym jak skopią tyłek Sunderland :)
offline
Dodał: Koller, 5 maja 2015; 19:56
no po Hull nie wróży dobrze ten finał:(...
offline
Dodał: Agbonlahor, 5 maja 2015; 16:24
Arsenalowi mogłaby forma zacząć pomału spadać...:P
offline
Dodał: 1874, 5 maja 2015; 00:25
Tez mieszkalem w Malvern :D ;D ;D
offline
Dodał: Adamus, 5 maja 2015; 00:03
Nigel Kennedy jest obecnie gościnnym dyrektorem artystycznym Filharmonii Krakowskiej[potrzebne źródło], w której często koncertuje, a w 2002 objął kierownictwo artystyczne Polskiej Orkiestry Kameralnej[potrzebne źródło]. W roku 2003 nagrał z krakowskim zespołem Kroke płytę East Meets East. Można go spotkać w krakowskich klubach jazzowych, w których często spontanicznie gra improwizowane jam sessions. Również w czasie koncertów towarzyszą mu polscy muzycy – najczęściej polski pianista jazzowy Piotr Wyleżoł oraz Adam Kowalewski (bas), Paweł Dobrowolski (instrumenty perkusyjne) i Tomasz Grzegorski (saksofon).

Nigel Kennedy jest kibicem Cracovii (klubem najbliższym jego sercu pozostaje jednak Aston Villa)[3]. Swój wolny czas spędza albo w swojej brytyjskiej posiadłości w Malvern w hrabstwie Worcestershire, albo w mieszkaniu przy ul. Floriańskiej w Krakowie. Jego żoną jest Polka, Agnieszka[4].

Jest prezesem honorowym stowarzyszenia działającego przy klubie Muzyczna Owczarnia w Jaworkach[5]. Regularnie też gra tam koncerty[6].
offline
Dodał: thomason, 4 maja 2015; 23:05
Cracovii? O.o Jakaś żona Polka czy cos?
offline
Dodał: PIT84, 4 maja 2015; 22:17
Hull przegrywa po pierwszej połowie z Arsenalem 0 - 3.
Z innej beczki
1 maja we Wrocłąwiu był koncert wielkiego fana Aston Villi - Nigel Kennedy. Ten genialny skrzypek gra genialne koncerty w ciekawy sposób. Często występuje w koszulce Aston Villi ( np. G. Agbonlahora ). We Wrocławiu wystąpił początkowo w koszulce Cracovi ( jego drugi ulubiony klub ).
offline
Dodał: Bario, 4 maja 2015; 14:14
Oj to szkoda... miałem nadzieje, ze zobaczymy GG w meczu z Burnley jeśli będzie już pewne utrzymanie :p
Może mu być ciężko przedostać się do składu jeżeli Clev zostanie.
offline
Dodał: 1874, 4 maja 2015; 09:39
I Bent i Gardner ( jak pisała VTID ) wrócili do treningów z pierwszym zespołem The Villans. W rozgrywkach ich jednak nie zobaczymy, bo nie zostali do nich zgłoszeni w styczniu.
offline
Dodał: cyc56, 4 maja 2015; 00:45
Ja juz w tym sezonie nie dam rady isc na Villa Park alr caly cxas kombinuje z biletem na Wembley tylko troche lipa bo sa w sprzedazy dla posiadaczy karnetow :( a nastepna kolejka tez sie ciekawie zapowiada wszystkie druzyny w zasiegu 18 miejsca moga punktowac i tak nie lubiane przez nas WBA moze nam pomoc i trzepnac newcastle. Fajnie by bylo:)
offline
Dodał: Bario, 3 maja 2015; 21:18
Hahahahah
Tak sobie właśnie myślałem co on musi czuć jak teraz tyle bramek strzelamy :D
offline
Dodał: Agbonlahor, 3 maja 2015; 20:32
Bario nie przejmuj się - Lambert na to 'coś' jeszcze długo poczeka ;)
offline
Dodał: Bario, 3 maja 2015; 19:59
W końcu cos mi się udało :D
offline
Dodał: 1874, 3 maja 2015; 18:22
Bario, post z szogunem trafił na My Old Man Said :D
offline
Dodał: Bario, 3 maja 2015; 13:35
Powiem wam tak, niby jestesmy niżej od WBA, ale wolałbym być nawet na 17 miejscu ostatecznie niż przez kolejny rok znosić kupę Pullisa ;)
Po za tym w 3 rozegranych meczach w tym sezonie pokonaliśmy ich 2 razy... i to my mamy szanse na Puchar FA więc to chyba my mamy bardziej udany rok. :D
Samuraj Richardson - link w boxie
offline
Dodał: 1874, 3 maja 2015; 12:00
Klocek - gole dla Evertonu byly naciagane i moim zdaniem zasluzylismy na 2 bramki komfortu, szczegolnie ze w pierwszej jeszcze polowie Vlaar spartolil setkę. To byl swietny, budujacy wystep. Brawo Tim Sherwood!!!
offline
Dodał: klocek, 3 maja 2015; 11:07
to dzis sie chyba wybiore po bilet
obejrzalem skroty - nasze bramki piekne akcje szczegolnie clev
a karny.....przeciez w c klasie nawet sie nie gwizdze czegos takiego a druga bramka wydaje mi sie ze given przy probie wyskoku byl sprytnie chwycony za reke
offline
Dodał: VTID, 3 maja 2015; 00:37
Przypominam :) Gary Gardner wraca we wtorek do treningow z AV i moze zagrac w pozostalych meczach.
offline
Dodał: VTID, 2 maja 2015; 23:29
No chyba, ze zadowala Cie upper North Stand, to jeszcze spoko. Ale tylko do jutra masz znizke 10 funtow.
offline
Dodał: VTID, 2 maja 2015; 23:26
klocek- pospiesz sie. Juz tylko pojedyncze miejscowki zostaly. Mnie samej nie udalo sie kupic 2 siedzisk razem.
offline
Dodał: 1874, 2 maja 2015; 23:13
Ja bym bardzo chcial, ale jest lipa z biletami lotniczymi... Moze jeszcze sie nad tym pochyle... To moze byc piekny mecz :))
offline
Dodał: klocek, 2 maja 2015; 23:09
bilety juz chyba w general sale wiec pora odwiedzic Villa Park
oby mama sie nie zawiodla :P
offline
Dodał: VTID, 2 maja 2015; 22:51
Ja ide i zabieram mame, dla ktorej bedzie to pierwszy mecz w zyciu :)

W SB fajny vine z Grealishem sadzajacym McCarthy'ego na d...
offline
Dodał: klocek, 2 maja 2015; 22:33
ebac wba - w przyszlym roku ich zdeptamy,man utd gral kiepe a taktyka pulisa - jak podsumowali slusznie w C+ - wba gra teraz wysunietym napastnikiem,jest wysuniety prawie za swoje pole karne :P:P
Villa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kto idzie na ostatni mecz z burnley ?
offline
Dodał: 1874, 2 maja 2015; 22:01
Taaa... Man United gral okropnie, nic zupelnie. WBA wykorzystalo swoja szanse... Damn ;/
offline
Dodał: VillaMan, 2 maja 2015; 20:32
West Brom wygrał.. o kurczę
offline
Dodał: 1874, 2 maja 2015; 19:42
Ja tak sobie patrze na United - WBA ( straszne nudy) liczac na to, ze The Baggies dostana w dupke i stwierdzam, ze Craig Gardner to najgorszy widok dla skacowanego organizmu.
offline
Dodał: Danielsy, 2 maja 2015; 19:22
Myślał ktoś by oglądnąć RAZEM gdzieś w Polsce FinaŁ FA ? Polecam Kraków...
offline
Dodał: 1874, 2 maja 2015; 18:29
Musze powiedziec, ze gramy koncertowo. Wciaz zdarzaja sie glupie bledy - pierwszy gol z City, ostatni z Evertonem - ale ogolnie robimy dobre wrazenie - kazdy wie, gdzie i dlaczego powinien byc. Akcje ofensywne sa przemyslane, a i w defensywie jest spokoj.

Chociaz przy stanie 3:2 sie zagotowalo i zapachnialo lambertowską koncowka.
offline
Dodał: thomason, 2 maja 2015; 17:58
cos czuje ze Newcastle spadnie w ostatecznym rozrachunku na 18 miejsce, grają straszną kupę. Od odejścia Pardewa (styczen) ugrali 8 punktow
offline
Dodał: Bario, 2 maja 2015; 17:58
Przynajmniej Sunderland pokazał ze Swieci też są do ogrania ;)
offline
Dodał: lepiej, 2 maja 2015; 17:56
Given trochę dupowato. Coleman stał, więc nasz bramkarz powinien smiało wypiąstkować jeśli już nie czuł się pewny by łapać. No i zrobiło się ciepło na 2 minuty. Na szczęście są 3 punkty
offline
Dodał: Agbonlahor, 2 maja 2015; 17:55
Koty wygrywają i 18ste miejsce wciąż 'wolne'
offline
Dodał: Dante, 2 maja 2015; 17:53
Ale brawo villa!
offline
Dodał: 1874, 2 maja 2015; 17:53
Moim zdaniem Given byl faulowany, ale i tak powinien sobie poradzic z ta interwencja. Bardzo slabe to bylo
offline
Dodał: Dante, 2 maja 2015; 17:53
nerwowooo
offline
Dodał: 1874, 2 maja 2015; 17:51
Ja jebie
offline
Dodał: Agbonlahor, 2 maja 2015; 17:50
To kto za tydzień broni?
offline
Dodał: Agbonlahor, 2 maja 2015; 17:50
Ja pieprze ale kabareton.
offline
Dodał: thomason, 2 maja 2015; 17:49
Krwaaaa
offline
Dodał: lepiej, 2 maja 2015; 17:46
śmieszne, ale podoba mi się gra na czas Aston Villi po czasach Rudego i Lamberta, grają na czas piłką, a nie pierdut jak najdalej od bramki
offline
Dodał: Agbonlahor, 2 maja 2015; 17:42
6 czerwonych kartek przyjezdni dziś dostali. Dawać Everton - podtrzymać staty ;)
offline
Dodał: Dani_AVFC, 2 maja 2015; 17:38
no, Grealish gra dobrze i mi się podoba jego waleczność, widać ze nas zawodnik heh
offline
Dodał: Agbonlahor, 2 maja 2015; 17:38
Jack będzie drugim ;)
offline
Dodał: Bario, 2 maja 2015; 17:34
To jak Delph sie przeslizguje pomiedzy przeciwnikami jest po prostu niesamowite, znacie 2 takiego pomocnika?
offline
Dodał: Dani_AVFC, 2 maja 2015; 17:31
Warnocka chyba nie, według od momentu kiedy Bouma odszedł nie mamy lewego obrońcy
offline
Dodał: thomason, 2 maja 2015; 17:26
Od czasow Warnocka ciagle szukamy tego lewego i szukamy i szukamy...
offline
Dodał: thomason, 2 maja 2015; 17:25
W zyciu by nie zagral.
offline
Dodał: 1874, 2 maja 2015; 17:24
Woooooooooo
offline
Dodał: Agbonlahor, 2 maja 2015; 17:24
I niech mi ktoś kuwa teraz powie że nasz przez długi czas podstawowy boczny obrońca - nijaki Cissokho zagrałby taką piłkę jak Bacuna.
offline
Dodał: thomason, 2 maja 2015; 17:24
Sunderland wygrywa :/
offline
Dodał: Dante, 2 maja 2015; 17:23
uffffffffffffffffffff
offline
Dodał: lepiej, 2 maja 2015; 17:23
najprzyjemniejsze uspokojenie wk... po akcji Naismitha.
offline
Dodał: aigor, 2 maja 2015; 17:23
mozna? mozna! ufffff
offline
Dodał: Bario, 2 maja 2015; 17:23
No wam powiem ze teraz to mi prawie łezka poleciala... Clev nie mail latwego zycia u nas i teraz strzela bramke, jestem prawie pewien ze zostanie :D
offline
Dodał: thomason, 2 maja 2015; 17:23
W koncu jaram sie gra Aston Villi
offline
Dodał: 1874, 2 maja 2015; 17:22
MC ch..jowo prowadzi te zawody, ttle mozna o jego pracy dzis powiedziec
offline
Dodał: thomason, 2 maja 2015; 17:22
Teraz martinez sobie mysli "biere cleberleya" super akcja!
offline
Dodał: Agbonlahor, 2 maja 2015; 17:22
Takiego Cleva to ja nie znałem :O
offline
Dodał: lepiej, 2 maja 2015; 17:19
Clattenburg postanowił pobudzić widowisko i dał z d... karnego dla Evertonu, a jak wycinają Delpha to tylko upomnienia.
offline
Dodał: aigor, 2 maja 2015; 17:17
i sie osralo, nerwowo
offline
Dodał: Bario, 2 maja 2015; 17:17
ale z drugiej strony juz sie nudno robilo :D
offline
Dodał: Bario, 2 maja 2015; 17:16
cholera
offline
Dodał: thomason, 2 maja 2015; 17:16
Wiedzialem ze zbyt pieknie nie moze byc i spokojnie
offline
Dodał: Helmut, 2 maja 2015; 17:04
Niestety nie oglądam ale i tak jestem w niebie :)
offline
Dodał: Agbonlahor, 2 maja 2015; 17:02
Barremu to się akurat oberwało przy okazji całego Evertonu jak nie wybyli piłki kiedy Delph leżał.
offline
Dodał: aigor, 2 maja 2015; 17:00
wiadomo ze od nas odchodza do "lepszych" ( pi pi pi pi bogatszych) klubow, i Benek tez tak moze zrobic, ale nie rozumiem tego gwizdania np: dzis na Barry'ego..........
offline
Dodał: Bario, 2 maja 2015; 16:58
To prawda, ale musi pamietać, że trudno bedzie mu znaleźć drugą taką drużyna, która zostanie ustawiona właściwie pod niego
offline
Dodał: Agbonlahor, 2 maja 2015; 16:56
klocek przyznaj się że tu nie o WBA chodzi w meczu na OT...:D Co do Benka to nawet nie będę zły jak odejdzie. W tej chwili pomimo tego że sportowo wyglądamy naprawdę całkiem fajnie to Benteke w takiej formie to prawdziwy top na LM.
offline
Dodał: klocek, 2 maja 2015; 16:52
dziekujemy - kocham crisa :D
jeszcze swieci i arsenal i man utd :D i takm moze zostac bo milo byloby skonczyc jednak przed wba
offline
Dodał: aigor, 2 maja 2015; 16:49
stanowczo w przerwie ide na szklaneczke rudej i cygarko!
offline
Dodał: VTID, 2 maja 2015; 16:47
Haha. Wygramy wszystko!
offline
Dodał: thomason, 2 maja 2015; 16:47
Brama do szatni, dziekuje do widzenia. Po przerwie jeszcze jeden dla pewnosci
offline
Dodał: aigor, 2 maja 2015; 16:46
mozna? mozna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
offline
Dodał: Agbonlahor, 2 maja 2015; 16:46
Gdyby nie słaby początek sezonu to dałbym sobie rękę obciąć że zgarnie króla strzelców.
offline
Dodał: lepiej, 2 maja 2015; 16:46
2-0 chyba kończy sprawę chyba, że Everton nagle rzuci się do odrabiania strat, żeby im nikt handlu meczami nie zarzucił
offline
Dodał: Bario, 2 maja 2015; 16:45
No Benteke powinien teraz kupić coś ładnego Vlaarowi i powiedzieć stary, zotajemy w tym klubie na 10 lat :D
offline
Dodał: thomason, 2 maja 2015; 16:45
Tak tak! Grealish + benek+ chyba ron well done
offline
Dodał: lepiej, 2 maja 2015; 16:45
W zasadzie to wygląda na to, że obie drużyny najchetniej skończyłyby mecz i poszły na piwo. taka senna majówka, w której Villa niemrawo atakuje, a Tofiki trochę przeszkadzają.
offline
Dodał: thomason, 2 maja 2015; 16:32
I aktualnie korzystne wyniki na innych stadionach
offline
Dodał: lepiej, 2 maja 2015; 16:30
powinno 2-0, ale najważniejsze, że mamy brame i fajnie grający zespół
offline
Dodał: Bario, 2 maja 2015; 16:29
Oj Ron!
offline
Dodał: thomason, 2 maja 2015; 16:26
Jak tak dalej pojdzie to guz dluzej posiedzi na lawce
offline
Dodał: 1874, 2 maja 2015; 16:23
Okore ma Miralassa w kieszeni poki co
offline
Dodał: aigor, 2 maja 2015; 16:19
na razie bez kartek , paluszkiem tylko macha, ale.....jak tak dalej Delfik bedzie ich obchodzil to bedzie i czerwien....
offline
Dodał: Agbonlahor, 2 maja 2015; 16:17
Ten pajac wziął z szatni kartki jakieś?
offline
Dodał: thomason, 2 maja 2015; 16:17
Jak lubie bainesa to za takie cos jest karton
offline
Dodał: Bario, 2 maja 2015; 16:17
swietny mamy dynamiznm w 2 linii, zrobilismy niesamowity postep
offline
Dodał: thomason, 2 maja 2015; 16:15
Richhardson chyba sie inspirowal Lordem Bendtnerem jesli chodzi o uczesanie :)
offline
Dodał: thomason, 2 maja 2015; 16:13
Koniecznie nowa umowa z benkiem po sezonie, znowu nam tylko ratuje
offline
Dodał: Agbonlahor, 2 maja 2015; 16:12
Na dzisiaj chyba najlepszy napadzior w PL!
offline
Dodał: aigor, 2 maja 2015; 16:11
mozna? mozna!!!!!!!!!!!!
offline
Dodał: 1874, 2 maja 2015; 16:11
Bentekeeeeeeeeeeeeee Bentekeeeeeeeeeeeeeee Bentekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
offline
Dodał: Bario, 2 maja 2015; 16:11
Juz chcialem narzekac ze jestesmy skazani na atak pozycyjny.. Benteke nie zawodny... co za forma :)
offline
Dodał: thomason, 2 maja 2015; 16:11
Howard do teraz nie wie co sie stalo. Jedziemy z nimi !!!
offline
Dodał: Dante, 2 maja 2015; 16:10
goool!
offline
Dodał: thomason, 2 maja 2015; 16:10
Mialem pisac cos o givenie ale krisuuuuu goooooooool
offline
Dodał: 1874, 2 maja 2015; 16:09
Richardson szogun :D politycznie zabrzmialo
offline
Dodał: thomason, 2 maja 2015; 16:09
Cos sie z nim stalo, everton chyba 30 milionow az za niego dalo
offline
Dodał: Bario, 2 maja 2015; 16:09
Moze nie za jedna wpadke, ale teraz mógłby grac przez to pod presją. A gven w formie wiec trzeba korzystac moimz daniem
offline
Dodał: Bario, 2 maja 2015; 16:08
dobrze ze lukaku bez formy - 1 bramka w osttnich 9 meczach
offline
Dodał: aigor, 2 maja 2015; 16:08
ale Brada nie wystawil- mam nadzieje ze nie za jedna wpadke z " Manczesterem". To byloby infantylne... Choc Given tez fantastycznie w FA broni
offline
Dodał: Bario, 2 maja 2015; 16:08
Teraz to Beniu był blisko
offline
Dodał: thomason, 2 maja 2015; 16:06
Leandro niepoprawny optymista :p
offline
Dodał: thomason, 2 maja 2015; 16:05
Hahaha richardson
offline
Dodał: Bario, 2 maja 2015; 16:03
no wam powiem ze niezle tempo tego meczu
offline
Dodał: Agbonlahor, 2 maja 2015; 16:02
Wolałbym dobry poziom sportowy tylko jednej drużyny ;)
offline
Dodał: 1874, 2 maja 2015; 15:59
Calkiem kozacki stream ode mnie w boxie
offline
Dodał: Bario, 2 maja 2015; 15:59
oby nasz mecz nie wygladal jak fryzura Richardsona :D
offline
Dodał: Bario, 2 maja 2015; 15:59
zapinamy pasy i lecimy...
mial byc pojedynek amerykanskich bramkarzy... mamy pojedynek belgijskich snajperów, i angielskich def pomocników :D
offline
Dodał: thomason, 2 maja 2015; 15:58
Na mapie z koszulkami pojawila sie ladna choineczka. to bedzie dobry mecz pod wzgledem poziomu sportowego, tak czuje :)
offline
Dodał: 1874, 2 maja 2015; 15:58
No i zaczynaja....!
offline
Dodał: thomason, 2 maja 2015; 15:55
Dani - ladny stream jak narazie, dziekuje. Tylko podpiac sie pod tv jeszcze, zapinamy pasy i startujemy! UTV
offline
Dodał: thomason, 2 maja 2015; 15:53
Zmiany w bramce w zyciu bym sie nie spodziewal
offline
Dodał: Dani_AVFC, 2 maja 2015; 15:52
link do meczu już podałem
offline
Dodał: Agbonlahor, 2 maja 2015; 15:45
Mam już pełne pory :(
offline
Dodał: Agbonlahor, 2 maja 2015; 15:29
Myślę że C.Gardner, AMC czy Lambert są podziurawieni na większości drzwiach przez kibiców AV :P
offline
Dodał: 1874, 2 maja 2015; 15:25
a na drzwiach ma zawieszone zdjęcie Sherwooda i rzuca do niego dartami :D
offline
Dodał: Agbonlahor, 2 maja 2015; 15:16
Gil już pewnie ma całą szafę w ciuchach i lodówkę w art. spożywczych ;)
offline
Dodał: 1874, 2 maja 2015; 15:08
Na ławie też Sinclair i Hutton, a Gil na zakupach ;)
offline
Dodał: 1874, 2 maja 2015; 15:07
Ooo, jednak. Given dawał radę w FA CUP, ale nie wiem czy to najrozsadniejsza decyzja. Poki co jednak TS zawsze bronil sie wynikami i postawa zawodnikow na boisku wiec musimy mu zaufac :) uf uf uf
offline
Dodał: VTID, 2 maja 2015; 15:05
Guzan na lawie!
offline
Dodał: Agbonlahor, 2 maja 2015; 14:59
Ncastle to niech się zepnie i już nic nie wygra w tym sezonie :P
offline
Dodał: 1874, 2 maja 2015; 14:52
i 3:0 :D
offline
Dodał: 1874, 2 maja 2015; 14:51
... karny dla Leicester...
offline
Dodał: 1874, 2 maja 2015; 14:51
Jeszcze Newcastle moze wyciagnac remis, ale musza sie spiac
offline
Dodał: Agbonlahor, 2 maja 2015; 14:15
Jak już mielibyśmy się na kogoś oglądać to ja tylko dodam że szkoda tych punktów Srok które wcześniej nazbierały bo byliby chyba w tej chwili pewniakiem na szlagier ze SH w 15/16 ;)
offline
Dodał: 1874, 2 maja 2015; 14:04
Wiem, ze mielismy sie nie ogladac na rywali, ale Leicester juz 2:0- asysta z wolnego Albrightona
offline
Dodał: VillaMan, 2 maja 2015; 13:50
Lisy się rozkręciły, pierwsza minuta i już 1:0
offline
Dodał: Agbonlahor, 2 maja 2015; 13:42
Ok - podobno jeszcze nie wrócił do treningów :(
offline
Dodał: Agbonlahor, 2 maja 2015; 13:31
Wie ktoś coś o Gabrielu?
offline
Dodał: Bario, 2 maja 2015; 12:48
Obstawiam remis, ale kazda z druzyn strzeli przynajmnej jedną bramkę.
Jedno wiem na pewno, będzie to jeden z ciekawszych meczów przy otwartej, ofensywnej grze obu drużyn.
offline
Dodał: 1874, 2 maja 2015; 11:08
Mysle, ze kibice na stadionie dadzą dziś radę i zdominują Tofiki :)
offline
Dodał: 1874, 2 maja 2015; 11:07
A co do zapowiedzi - według bukmacherów MINIMALNYM faworytem jest dziś Villa!!! Jaram się :D
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 2 maja 2015; 09:28
Jęsli chodzi o notowanie to w zakładach stawiają na remis, szanse na wygraną obu stron podobne. Leicester zdecydowanie nad Newcastle, LFC nad QPR, Southampton nad Sunderland, WHU nad Burnley i oczywiście Arsenal wysoko nad Hull. Oby jeszcze Leicester wywalczyło tylko 1 pkt ze Srokami, a my 3 i będzie miło.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 2 maja 2015; 09:15
Dziś pojedynek dwóch największych legend ligi angielskiej. Niestety, nie będzie mi dane obejrzeć...Stawiam na The Villans, choć The Toffies są w dobrej formie, a Martinez to solidny rzemieślnik, nie ustępujący umiejętnościami Sherwoodowi, a mający większe doświadczenie w PL. Mam nadzieję, że po meczu każdy kibic AV, któremu marzył się Martinez pomyśli: dobrze, że jednak mamy Sherwooda :)
offline
Dodał: 1874, 2 maja 2015; 09:12
Ja, ogolnie rzecz ujmujac, nie przepadam za meczami z Evertonem. Mam nadzieje, ze dzisiejszy jednak bedzie sie chcialo dlugo wspominac. 3 punkty w tym meczu beda bardzo cenne w kontekscie utrzymania, ale obie druzyny zlapaly niedawno wiatr w zagle- Tofiki spuscily tydzien temu lanie Man United, to jednak o czhms swiadczy..
Projekt: KarolKochanowicz.pl / Kodowanie i podpięcie: Kuba Konieczka Copyright © 2006-2011 by AstonVilla.com.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone