errors.8192.1 (8192): mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [ SYSPATH/classes/database/driver/mysql.php, line 61 ]
 AstonVilla.com.pl - Jedyny polski serwis The Villans - Aston Villa-Liverpool
.,
Poprzedni mecz Pozostałe
0-1
Liverpool vs Aston Villa
13.09.2014, godzina 18:30
4. kolejka Premier League - Anfield
Następny mecz Pozostałe
Tabela Premier League
Drużyna
M
Pkt
1. Liverpool
0
0
2. Manchester City
0
0
3. Sunderland
0
0
4. Everton
0
0
5. Chelsea
0
0
6. Aston Villa
0
0
7. Arsenal
0
0
8. Stoke City
0
0
9. Tottenham Hotspur
0
0
10. Manchester United
0
0
11. Norwich City
0
0
12. Swansea City
0
0
13. Southampton FC
0
0
14. Newcastle United
0
0
15. West Bromwich Albion
0
0
16. West Ham United
0
0
17. Crystal Palace
0
0
18. Leicester City F.C.
0
0
zobacz szczegółową tabelę
Tabela strzelców
Imię i nazwisko
Br.
zobacz całą tabelę
Aston Villa-Liverpool 160
Data: 18.04.2015 - 04:27 / Autor: Adamus
Źródło:

Po pięciu latach Aston Villa wraca na Wembley,stając przed kolejną szansą gry o finał FA Cup.
Kilka lat temu nie udało się dotrzeć do celu,na drodze stanął póżniejszy triumfator Chelsea,który pokonał nas 3-0 po bramkach Drogby,Maloudy i Lamparda.
Ten sam klub w 2000r.również odesłał nas z kwitkiem,ale stawka była już inna,finał tych rozgrywek.Po golu Roberto Di Matteo puchar w górę wzniosła drużyna z Londynu.
Był to ostatni finał FA Cup na starym obiekcie Wembley i trzecia nasza finałowa porażka w historii.

 

 

Były też finałowe zwycięstwa,siedem razy The Villans zdobyli ten Puchar co w rankingu plasuje klub na czwartym miejscu.
Ostatnia victoria AVFC tych rozgrywek miała miejsce w 1957r.czego chyba żaden z nas nie miał prawa być świadkiem.Przy prawie stutysięcznej widowni AV pokonała ManU 2-1.
Taka ciekawostka z tamtego roku,otóż w półfinale AV pokonała WBA 1-0,a ManU rozprawił się z Birmingham City 2-0.

 

 

Nasz najbliższy przeciwnik to również siedmiokrotny zdobywca tego pucharu.
Liverpool w tegorocznej drodze na Wembley miał trochę po grudzie.Zwycięstwa z niżej notowanymi przeciwnikami (Wimbledon 2-1,Crystal Palace 2-1)przeplatał wygranymi bitwami,na które potrzebował dodatkowych,rewanżowych spotkań(Bolton 0-0 i 2-1,Blackburn 0-0 i 1-0).

My po męczarniach z Blackpool 1-0,resztę spotkań dość pewnie rozstrzygnęliśmy na swoją korzyść(Bournemouth 2-1,Leicester 2-1,WBA 2-0).

 

 

Choć w ligowych zmaganiach nasze utrzymanie jeszcze nie jest pewne,a przeciwnik gra o inne cele to przed niedzielnym spotkaniem drużyna Sherwooda ma pełne prawo bić się o finał.
Wspomniany szkoleniowiec mówi-jedziemy na Wembley z pozytywnym nastawieniem,jedziemy szukając sławy dla naszego klubu,mamy plan aby wygrać mecz i wrócić tam w maju na finał.

 

 

Sinclair i Westwood wracają do kadry,Senderos i Gil w pełnym treningu,Agbonlahor walczy z urazem ścięgna,Clark i Hutton rehabilitacja,Given na bramce.

 

Srktel i Gerrard wracają do kadry,występ Sturridgea i Lallany bardzo wątpliwy,Sakho uraz ścięgna uda.

 

Ponad 32tys. kibiców AV ma być na Wembley i szykowana jest ładna oprawa meczu będzie bordowo-niebiesko-biało.

Mecz obowiązkowo do oglądania!

Sędzia zawodów Michael Oliver.

Aktualności na temat: Główne newsy;

Dodaj swój komentarz
Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze
Komentarze użytkowników
offline
Dodał: klocek, 24 kwietnia 2015; 21:28
a wracajac do rzeczywistosci to jutro mecz !!!
narazie wstepne wiesci z obozow - u nas gabby walka z czasem,clark i baker napewno out
w city silva podobnie jak gabby-moze ale nie pewne-milner,clichy,kompany napewno nie
offline
Dodał: VillaMan, 24 kwietnia 2015; 17:52
Jeśli mam się wypowiadać o strojach, to bardzo podobają mi się nasze obecne stroje wyjazdowe, a jesli chodzi o domowe to podobały mi się stroje z sezonu bodajże 2010-11 z głębokim bordem i niebiesko- bordową szachownicą po bokach :)
online
Dodał: Bario, 23 kwietnia 2015; 22:16
Zdjęcia z treningu na fb AVFC, Senderos w akcji. Jestem ciekaw czy przekona do siebie Sherwooda.
online
Dodał: Bario, 23 kwietnia 2015; 22:13
Wielka szkoda... bo w finale FA najchetniej widziałbym w linii obrony Vlaara i Clarka...
offline
Dodał: VTID, 23 kwietnia 2015; 20:56
Wlasnie nabylam karnet na nowy sezon, wiec jakby ktos potrzebowal bilety, gdy kryteria sa zaostrzone to do mnie ;)
offline
Dodał: klocek, 23 kwietnia 2015; 20:10
Clark podobno juz zakonczyl wystepy w tym sezonie - kolano....
offline
Dodał: klocek, 23 kwietnia 2015; 13:10
VTID - ja mam wyjazdowke limonkowa,dla mnie chyba top1 :D
nike osobiscie uwazam slabo wypada,wolalbym adidasa jak juz cos
jak sprawimy kolejna niespodzianke i walniemy arabow na wyjezdzie to utrzymanie juz pewne - mecz live C+
offline
Dodał: 1874, 23 kwietnia 2015; 11:25
A ja się trochę boję tej LE... Można np. wygrać FA Cup i nie grać w Europie? :D
offline
Dodał: 1874, 22 kwietnia 2015; 23:40
We glow in the dark, we glow in the dark, Aston Villa we glow in the dark.;))
offline
Dodał: VTID, 22 kwietnia 2015; 23:32
Z tego sezonu biala sliczna. Moja druga ulubiona to limonkowa :) (nie licze na poparcie lol). Domowki mi sie srednio podobaja, bo kolnierzykow nie lubie. Ogolnie Macron wypada lepiej niz Nike, ktore nas olewalo na maksa. Do grudnia sie czekalo na stroje :/
online
Dodał: Bario, 22 kwietnia 2015; 22:49
Żółte to moglibyśmy mieć jako 3.... na lige europy :p
A tak to bardzo podobały mi sie oba projekty macrona, na poprzedni i obecny sezon ( wyjazdówki ). Takie stonowane kolory, ale z pomysłem.
offline
Dodał: VTID, 22 kwietnia 2015; 21:13
Bario - Macron mamy do 2016. Ciekawostka - slyszalam, ze wyjazdowka na kolejny sezon bedzie zolta,
Clarka jak najbardziej bedzie mozna nazwac doswiadczonym obronca za rok. Martwia mnie tylko kontuzje, bo obrone mamy fajna. Vlaar powiedzial dzis, ze ciekawe i dobre rzeczy dzieja sie w klubie, ale wiecej nie moze w tej chwili powiedziec.
Kolejna ciekawostka - Sherwood zatrudnil psychologa, ktory jezdzi z druzyna. Widac, ze to wsztstko zaczyna miec rece i nogi. Nie wiem czy pisano, ale mamy tez nowego skauta bramkarzy. Ogolnie Fox wykonuje mega robote i ufam, ze dopoki jest w klubie, nic zlego nam sie nie przytrafi (np. 'lewy' wlasciciel).

1874 - 100% zgoda. A pan Moss podobno nie podyktowal 2 oczywistych karnych w meczu Palace - Albion, po 1 dla kazdej ze stron.
online
Dodał: Bario, 22 kwietnia 2015; 20:58
Szeroka nam się robi ta kadra... I chwała Bogu
Dzisiaj Sherwood wybiera w pomocy z Gila, N'Zoga i Cole'a
Rok temu Lambert mial El-Ahmadiego i Sylle :P
offline
Dodał: VTID, 22 kwietnia 2015; 20:09
Sherwood wspominal, ze Gardnerowi chetnie sie przyjrzy. Fakt, ze w Forest jest niesamowity.
offline
Dodał: 1874, 22 kwietnia 2015; 18:50
Gary Gardner roz...dala system w Nottingham Forest- asystuje, strzela bramki, a kibice nosza go na rekach :))
offline
Dodał: thomason, 22 kwietnia 2015; 18:11
Mowilismy tez o pomocnikach, a co sie dzieje z Garym Gardnerem, dalej na wypozyczeniu?
online
Dodał: Bario, 22 kwietnia 2015; 11:03
VTID - kto wie co strzeli Randiemu do głowy. Jak przyszedł Sherwood to Fox mówił, że Lerner dawno nie był tak daleko myślami od sprzedaży klubu. Pamiętajmy, od naszego szefa marketingu zależy bardzo wiele. Tutaj jest bardzo wiele czynników, i nie chce zapeszać bo nawet utrzymanie nie jest pewne, ale chyba kończy nam się w tym roku umowa z Macronem i raczej na pewno z Dafabetem, a przecież to nie jedyni reklamodawcy. Może gdyby klub zaczął przynosić lepsze zyski ( bo nie wiem jak wyglada teraz sytuacja finansowa) to Lerner inaczej by na to popatrzył.
Co do obrońców, zgadzam się, jeden doświadczony potrzebny, ale za rok Clark też już będzie doświadczony, zaczął grać bardzo wcześnie i chwała mu za to.
Ogólnie śmieszne jest jak czasami tu na forum ciśniemy na różnych zawodników, a potem robią nam takie psikusy. Ja sam bardzo narzekałem na Clarka w zeszłym sezonie i Clverleya w tym roku.... a tu popatrz... Zmysł trenerski Lamberta się ujawnił... może trzeba było zatrzymać tego Granta Holta i Toneva :(
offline
Dodał: 1874, 22 kwietnia 2015; 10:50
A sędzią w finale będzie Jon(athan) Moss, nie John ;) Co do pomyłek to zasłynął przede wszystkim psiknięciem sobie i Cazorli w oczy tym magicznym sprayem do rysowania linii do wolnych w meczu Arsenal - Crystal Palace.
offline
Dodał: 1874, 22 kwietnia 2015; 10:47
Mi się czasami Senderos przypomina, chociaż zamierzchłe to czasy były. Nawet coś grał chyba, nie?
W kończącym się sezonie nie można mieć wielkich zastrzeżeń do obrońców. Zdarzały im się gorsze mecze, ale ogólnie - biorąc pod uwagę ilość urazów- było całkiem nieźle. Clark i Baker poczynili olbrzymie postępy. Okore przeplata fantastyczne występy niesamowitymi klopsami i był naszym najmniej odpowiedzialnym obrońcą w tym sezonie. Ale za to jak piłkę wyprowadza z defensywy... No miodzio po prostu.

Vlaar - podobnie jak VTID się na niego obraziłem. Niby kapitan, a z nowym kontraktem grymasi jak trzylatek przy sniadaniu. Wziąłby przykład z Delpha - ten to mi zimą zaimponował.

Na razie bym nie brał newsów o "chińskim konsorcjum" na poważnie. Już miały być arabusy, amerykanie, "brytyjskie konsorcjum", a nie ma nic. Pożyjemy, zobaczymy. Ponownie zgodzę się z VTID - na razie jest nieźle, aż strach cokolwiek ruszać, żeby nie runęło jak domek z kart.

Bario - ja też lubię Westwooda i również uważam, że jest niedocenianym zawodnikiem. Troszkę w sumie jak Cleverley, który ostatnio i dobrze gra i ma dobrą prasę - co również jest dość istotne.

Truizmem będzie stwierdzenie, że Tim Sherwood natchnął nasz zespół do zupełnie innej walki. Widzimy ich tydzień w tydzień zmotywowanych, grających bez strachu i cieszących się każdym meczem. Tego, chyba nawet bardziej niż wyników, brakowało mi w większości meczy Lamberta.
offline
Dodał: VTID, 22 kwietnia 2015; 00:32
A jeszcze odnosnie obroncow, jak dla mnie Clark juz jest pilkarzem sezonu, Baker kontuzjogenny, ale chocby w ostatnim meczu mial 95.7% celnych podan i 3 kluczowe czystki (25 minut?), a Okore bramke zawalil, ale jest mlodziak i ma mega potencjal. Doswiadczony obronca jednak potrzebny. I to jest Vlaar. Ktos pamieta Senderosa?
offline
Dodał: VTID, 22 kwietnia 2015; 00:25
Sorry Bario. Randolph = Randy Lerner. Myslalam, ze chodzi Ci o to, ze sie obudzi jak awansujemy do LE :)
online
Dodał: Bario, 21 kwietnia 2015; 23:03
VTID - Sinclair chyba ostatnio nie grał przez jakiś drobny uraz, chociaż teraz wydaje się, że stracił miejsce w składzie na rzecz Grealisha.

Randolph??? Szczerze mowiac nie wiem o czym mowa :D Ale druzyna grajaca w Lidze Europy jest duuużo bardziej atrakcyjna dla kupującego.

Baker, Okore i Clark mogą być za 2 sezony naprawde dobrymi obrońcami... i wtedy pożegnamy Rona z wielkim szacunkiem :)
offline
Dodał: Dani_AVFC, 21 kwietnia 2015; 22:49
co to Cleverley;a byłem sprzeciw, chciałem aby się go od razu pozbyli bo grał dno, ale od kąd jest Sherwood to Tim C gra co raz lepiej czym więczej gra tym bardziej mi sie podoba, w ostatnich necach zaskakiwał mnie najbardziej, jest według mnie solidnym piłkarzem podporą tak to wygląda jak dla mnie, a Sinclair dobrze grywa też, a co do obrony Baker najbardziej mi sie podoba z obrońców ale on jest bardzo podatny na kontuzje bardziej od Vlaara chyba i tu jest kłopot co do jego osoby
offline
Dodał: VTID, 21 kwietnia 2015; 22:30
No ja akurat Sinclaira od poczatku chcialam na stale, natomiast nie podchodzil mi Clev, a na Vlaara sie troche obrazilam.
Obecnie Cleverley z meczu na mecz gra lepiej i naprawde zzyl sie z druzyna, wiec szkoda byloby to psuc. Vlaar, w obliczu licznych kontuzji w obronie, wydaje sie w tej chwili niezastapiony. W polfinale zagral jak profesor i jesli nie bedzie mial wygorowanych oczekiwan, to 2 lata moglby dostac.
Nie zapominajmy, ze jak podkresla TS, gramy o utrzymanie, wiec wykorzystuje tych zawodnikow, ktorzy mu w tym celu podpasuja, a nie zapewnia ambitny, efektowny futbol i stad zapewne brak Gila, a i ostatnio maly udzial Sinclaira. Przynajmniej taka mam nadzieje, bo milo sie na nich patrzylo wczesniej.

Bario, gdy piszesz, ze w przypadku LE wlasciciel by sie znalazl, to masz na mysli Randolpha?
online
Dodał: Bario, 21 kwietnia 2015; 22:01
Jakby była LE to i Benteke by został i pewnie właściciel się znalazł.
Chociaż trzeba przyznać, że Randy nie schował się w szybie naftowym w Teksasie ze swoim portfelem tylko rozumie, ze trzeba troszke zainwestowac zeby sie zwrocilo.
online
Dodał: Bario, 21 kwietnia 2015; 21:59
Sinclair na razie grał stosunkowo mało. Za to jak grał to był skuteczny, chociaż bramki, które zdobywał nie były dowodem jakichś wielkich umiejętności. Ostatnio jak wszedł z Liverpoolem to nawet go nie widziałem. Nie skreślam go jeszcze, bo może coś pokazać pod koniec sezonu, ale na dzień dzisiejszy byłbym przeciwny.
offline
Dodał: VTID, 21 kwietnia 2015; 21:59
Vlaar, Cleverley, Sinclair - wszystkich bym zatrzymala. Co ciekawe, jak juz wspomniano, ci pierwsi dwaj zmieniaja ostatnio spiewke i rozwazaja pozostanie w klubie. A inne oferty podobno sa na stole. Wydaje mi sie, ze jedyne co jest w stanie zatrzymac Benteke to wygranie pucharu i LE.
Dzisiaj ukazala sie informacja, ze potencjalny nowy wlasciciel to konsorcjum chinskie. Co mnie niepokoi to fakt, ze jesli nie uda sie z AV, to wezma chetnie WBA. Wolalabym kogos bardziej zdeterminowanego. A poza tym teraz jest tak dobrze w AV, ze boje sie jakichkolwiek zmian.
Odnosnie finalu, bardzo krytykowany jest wybor sedziego - Johna Mossa - ktory podobno co mecz popelnia bledy.
offline
Dodał: thomason, 21 kwietnia 2015; 21:30
A co myślicie o Sinclarze? Warty zakontraktowania na kolejny sezon?
offline
Dodał: thomason, 21 kwietnia 2015; 21:22
Clev wykpynal na szerokie wody Manchesteru United przy Martinezie w praktycznie lecącym obecnie do L1 Wigan. To moze byc glowny czynnik,
offline
Dodał: klocek, 21 kwietnia 2015; 19:42
nie mowie ze westwood jest zly bo obecnie chyba nawet ciezko wskazac kogos kto gra kompletna padake :D
ale osobiscie uwazam ze nie jest jeszcze tak dobry aby walczyc z najlepszymi,dlatego chetnie widzialbym go na wypozyczeniu nie koniecznie w lidze nizej
andi przypomina mi troche marca albiego - wiecej juz chyba z niego nie wycisniemy,moze tez wypozyczyc zeby pogral gdzies regularnie
cleverley ponoc podobnie jak vlaar zastanawia sie nad pozostaniem,no bo niby co lepszego moze zaoferowac everton? a nowy wlasciciel moze faktycznie dokonac 3-4 konkretnych wzmocnien i bedziemy walczyc o LE
ostatnio skauci AV byli na meczu benfici lizbona
online
Dodał: Bario, 21 kwietnia 2015; 17:45
Vlaar powiedzial właśnie ze w tym sezonie to więcej siedzial w szpitalu niż gral, i teraz jest bardzo zmotywowany bo mamy nowego trenera i chce dać z siebie wszystko dla zespołu.. Wiec może jest jakas szansa, dla mnie jest nadal o poziom lepszy od reszty obrońców.
Weimann nawet jezeli odszedlby Benteke moze miec problem z gra w pierwszym składzie... Moze warto byloby pomyśleć o przestawieniu go na pomocnika? Jedno jest pewne- ze zawsze faje z siebie 100 %
Co do Kozaka to nie podnieca mnie jakos myśl o jego powrocie, szalu nie robił, brakuje mu instynktu zabójcy. Po za tymmial bardzo dluga przerwę, spójrzcie jak gral N'Zog po takiej pauzie
offline
Dodał: thomason, 21 kwietnia 2015; 17:30
Co do Vlaara moze być też tak, że miał sporo kontuzji i też oferty są dość mizerne.
offline
Dodał: thomason, 21 kwietnia 2015; 17:29
Sanchez nie przemawia do mnie kompletnie. Given w dosc dobrej formie się wydaje i chyba ma jeszcze roczny konktrakt, dlatego GK chyba nie jest na gwałt potrzebny.

Andiemu będzie bardzo ciężko się przebić do 1 składu, no chyba, że odejdzie Benek i nikogo nie kupimy. Poza tym liczę, że odpali Kozak (już pewnie w nowym sezonie).
offline
Dodał: Agbonlahor, 21 kwietnia 2015; 16:03
No Westwood się bardzo rozwinął odkąd do nas przylazł. O wiele pewniej czuje się jak on gra cofniętego ŚP niż Sanchez.
online
Dodał: Bario, 21 kwietnia 2015; 15:28
Ciekawe jak Clev się zapatruje na podpisanie kontraktu z AV, go bym chetnie widział w następnym sezonie.
online
Dodał: Bario, 21 kwietnia 2015; 15:28
A ja Westwooda bede konsekwentnie bronił, bo moim zdaniem to jest solidny i odpowiedzialny zawodnik, chyba jeden z najbardziej niedocenianych angielskich pomocników. Rok temu to mu dalbym opaskę kapitana i mam nadzieje ze będzie gral u nas jak najdłużej!
offline
Dodał: klocek, 21 kwietnia 2015; 15:10
oczywiscie ze wszystko zalezy czy bedzie nowy wlasciciel,ale wydaje mi sie,ze jezeli Randy wystawil juz na sprzedaz dom w Bham to sprawa chyba juz jest przesadzona
wielkiego przemeblowania nie,ale to zalezy kto odejdzie
dzis czytalem ze Vlaar wcale nie wyklucza podpisania nowej umowy a wszystko dzieki TS i ze AV zaczela wreszcie grac
jak odejdzie Krisu to taki Adebayor jak zloto chyba ze wezmiemy z Man City dzeko albo joveticia :D
delph tez potrzebuje wsparcia bo jakas kontuzja czy kartki - a gra ostro - i tracimy mozg zespolu
i Guzowi przydalby sie konkurent
Andi sorki ale chyba juz nic wiecej z niego nie bedzie,zmiennik max,westwood to tez nie zawodnik na walke o top6 i tak kilka pozycji jeszcze by sie znalazlo
offline
Dodał: 1874, 21 kwietnia 2015; 08:43
Jaka dyskusja- az milo czytac :D
offline
Dodał: thomason, 20 kwietnia 2015; 22:39
Nawet grajac w FM byl z tym problem :P
offline
Dodał: thomason, 20 kwietnia 2015; 22:37
Osobiscie uwazam ze LO obok bramkarza to najbardziej newgalgiczne pozycje na boisku, ciezko jest znalezc odpowiednich wykonawców, malo jest solidnych zawodnikow na te pozycje.

Ostatnio to chyba Warnock wydawal sie pewny na lewej obronie, od tego czasu ciagle szukamy.
online
Dodał: Bario, 20 kwietnia 2015; 22:31
No jest jeszcze nadzieja na LO Lewis Kinsella, mowilismy swego czasu sporo o tym zawodniku, chyba ma juz 20 lat, wiec jesl ifaktycznie jest utalentowany to najwyzsza pora go ogrywać
Baker wykluczony z gry do konca roku, za to Senderos grał podobno ostatnio z drużyną u-21
offline
Dodał: thomason, 20 kwietnia 2015; 22:19
Ja wiem, ze to nie jest dobre, ale chodzilo mi bardziej o wydanie wiecej niz sie zarobilo. Przede wszystkim musimy pozbyc sie szrotu pod postawia Lun czy Tovenvow a potem kupic koniecznie lewego obronce, środkowego pomocnika i jeszcze kogos
online
Dodał: Bario, 20 kwietnia 2015; 22:08
Co do spraw finansowych to sie nie wypowiem, bo wiedzy o przepisach nie mam, ale nie uważam, żeby było nam konieczne jakies wielkie przemeblowanie... Zobaczcie jak było z Totenhamem w zeszłym roku i Liverpoolem w tym sezonie, po kilku nowych graczy i trzeba bylo wiele czasu by jakos to zaczęło funkcjonować. Co u nas by trzeba zmienic?
Lewa obrona, prawe skrzydło. Jeżeli Benteke by został to można by się powstrzymać od transferu napastnika i wprowadzać powoli do składu np. Robinsona.. ale w tym juz głowa Sherwooda.
Ja sam uważam, że jeszcze daleko od utrzymania, ale z taką grą byłoby bardzo niesprawiedliwe gdybyśmy spadli...

offline
Dodał: bulas, 20 kwietnia 2015; 20:09
Rule changes mean the team finishing seventh in the Premier League - currently occupied by Southampton - will qualify for the Europa League next season if Arsenal defeat Aston Villa in the FA Cup final. (Daily Mail)
offline
Dodał: thomason, 20 kwietnia 2015; 19:57
Nowy wlasciciel to jedno, ja mowie przy zalozeniu ze dalej zostaje Randy. Dopoki nie bedzie oficjalki nie biore tego zbytnio pod uwage. Tak nawiasem mowiac jak to sie ma do ffp? Nagle przychodzi nowy wlasciciel i mozna sobie wydawac ile chce? Czy to obejmuje tylko tych grajacych w europejskich pucharach?
offline
Dodał: klocek, 20 kwietnia 2015; 19:41
thomason - watpie zeby dal mu teraz ktos wiecej niz 60-70,dla nowego wlasciciela to moze nie byc problem a z TS ma swietne stosunki,do zespolu z top 4 raczej juz nie trafi,jedyna szansa na LM to wyjazd do turcji grecji czy rosji pyt czy chcialby sie wyprowadzac z UK
lutrzymania jestem juz raczej pewny wiec licze ze nowi wlasciciele beda stopniowo wprowadzac klasowych zawodnikow nie koniecznie z najdrozszej polki ale kilku klasy Benteke da nam szanse na top 6 min
z samego man city na odstrzal jest chyba 6 zawodnikow
online
Dodał: Bario, 20 kwietnia 2015; 19:30
Nowi właściciele - nowe zasady
Po za tym Adebayor już swoje lata ma... a ostatnio też jakies głupie akcje odwalał... że niby ktoś na niego czar rzucił i nie ma formy :D
Z drugiej strony pod Sherwoodem grał świetnie
offline
Dodał: thomason, 20 kwietnia 2015; 17:40
Naprawde sadzisz, ze zgodzi sie na obnizke zarobkow? w Spurs pewnie ma 80-100, a tutaj dostanie max 50 (tyle ma Benek), moze 60k.
offline
Dodał: klocek, 20 kwietnia 2015; 07:02
Dante - TS juz podobno jest dogadany z adebayorem i spurs - teraz pozostaje tylko dogadac kwestie zarobkow
offline
Dodał: Agbonlahor, 19 kwietnia 2015; 22:41
Kto by pomyślał że kaszana z Blackpool Nas do finału zaprowadzi...;)
offline
Dodał: thomason, 19 kwietnia 2015; 22:09
Ja wlasnie mysle jak ktorys z poprzednikow, ze uda sie zatrzymac czolowych zawodnikow jesli sie utrzymamy oraz zagramy w LE.

AV + Benteke to obecnie najlepsze polaczenie dla obu stron.
offline
Dodał: Dante, 19 kwietnia 2015; 20:46
Benteke odejdzie i to jest raczej pewne , zycze mu jak najlepiej ale bedzie tego zalowal , trzeba bedzie sie z tym pogodzic , pytanie czy Tim bedzie w stanie sprowadzić kogos odpowiedniego na jego miejsce
online
Dodał: Bario, 19 kwietnia 2015; 20:45
Klocek - teraz mamy sezon 14/15 ale LE bedzie juz 15/16
Syllus - a ja wole jak jest nas mniej, bo z wami można przynajmniej podyskutować, natomiast dziekuje za wielkich kibiców świetnych drużyn którzy jak tylko cos nie idzie to zmieniają ulubienca
offline
Dodał: klocek, 19 kwietnia 2015; 19:49
co za dzien:D
a odnosnie LE - rok temu Hull gralo w pucharach jako przegrany finalista
jezeli tam pisaliscie od sezonu 2015/16 nie to teraz mamy przeciez sezon 2014/15 wiec wydaje mi sie ze powinno byc
dla pewnosci walniemy arsenal w finale i po klopocie :D
offline
Dodał: Syllans, 19 kwietnia 2015; 19:26
Dlaczego te spekulacje! Po prostu my to wygramy i tyle w tym temacie! A tak abstra***ąc to dziwne że nas jest tak mało taki klub takie tradycje?
offline
Dodał: Adamus, 19 kwietnia 2015; 18:59
Tylko wygrana FA Cup z Arsenalem daje nam prawo występu w Lidze Europy
online
Dodał: Bario, 19 kwietnia 2015; 18:49
Moim zdaniem też nie wchodzimy dopóki nie wygramy... ale mam nadzieje ze sie myle :)
Jezeli zagramy w LE to jestem właściwie pewien ze zatrzymamy Benteke, Vlaara i Delpha, a tak to myślę, że posypie się latem pare propozycji transferowych i to nie tylko apropo tej trójki :p
offline
Dodał: VillaMan, 19 kwietnia 2015; 18:40
Nie wchodzimy do LE. Finalista rozgrywek od tego sezonu FA Cup nie wchodzi do Ligi Europejskiej a taką przepustkę dostaje drużyna z najwyższego miejsca w lidze, nie promowanego pucharami, czyli w tym przypadku, jest to Tottenham.
offline
Dodał: damijan13, 19 kwietnia 2015; 18:28
No wlasnie
offline
Dodał: bulas, 19 kwietnia 2015; 18:27
chyba,że nie od sezonu 15/16 rozgrywek UEFA a od rozstrzygnięć w sezonie ligowym 2015/16...
offline
Dodał: damijan13, 19 kwietnia 2015; 18:26
Nic nie wiadomo
offline
Dodał: bulas, 19 kwietnia 2015; 18:24
czyli jednak trzeba wygrać
offline
Dodał: damijan13, 19 kwietnia 2015; 18:20
From the 2015-16 UEFA Europa League season, however, UEFA will not allow the runners-up to qualify for the Europa League through the competition.[12
offline
Dodał: thomason, 19 kwietnia 2015; 18:17
na anglia.goal piszą, że ten przepis ma wejść od następnego sezonu i to ostatni sezon w którym miejsce jest przeznaczone dla finalisty, aczkolwiek ręki sobie uciąć nie dam :)
offline
Dodał: damijan13, 19 kwietnia 2015; 18:16
Gramy w LE!!!!!!!!
offline
Dodał: damijan13, 19 kwietnia 2015; 18:15
The FA Cup winners qualify for the following season's UEFA Europa League (formerly named the UEFA Cup; until 1998 they entered the Cup Winners' Cup instead). This European place applies even if the team is relegated or is not in the English top flight. In the past, if the FA Cup winning team also qualified for the following season's Champions League orEuropa League through their league position, then the losing FA Cup finalist was given the Europa League place instead. FA Cup winners enter the Europa League at the Group Stage. Losing finalists, if they entered the Europa League, began earlier, at the play-off or Q3 stage.[11] From the 2015-16 UEFA Europa League season, however, UEFA will not allow the runners-up to qualify for the Europa League through the competition.[12]

The FA Cup winners also qualify for the single-match FA Community Shield against the Premier League champions (or the league runners-up, if the FA Cup winners have done the double).
offline
Dodał: VillaMan, 19 kwietnia 2015; 18:06
Przy Lambercie o takich sukcesach moglibyśmy zapomnieć
offline
Dodał: PIT84, 19 kwietnia 2015; 18:04
oby tak dalej :)
offline
Dodał: VillaMan, 19 kwietnia 2015; 18:03
No nie wierzę :) Czy to znaczy, że....GRAMY W LE?!
offline
Dodał: Adamus, 19 kwietnia 2015; 18:00
Stevie G chciał w swe urodziny zagrać w finale FA Cup,jaka szkoda :)
offline
Dodał: Helmut, 19 kwietnia 2015; 17:58
Tak, grali lepiej niż Czerwoni. W pełni zasłużyli na ten finał!
offline
Dodał: Syllans, 19 kwietnia 2015; 17:58
Ku...... Jest. Finał, jechać z The reds, ha ha ha
offline
Dodał: Agbonlahor, 19 kwietnia 2015; 17:58
Elegancko! Przepiękne zakończenie weekendu się szykuje :)
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 19 kwietnia 2015; 17:58
Powrót na Wembley po puchar po 15 latach !!! Świetna gra ! TS wydobył z AV to, co najlepsze. Wejście do finału daje AV bardzo dużo - przede wszystkim wiarę, że mogą wygrywać, że są dobrym zespołem ze sporym potencjałem, czego n ie oddaje obecne miejsce w tabeli. Po takiej kolekcji porażek, zmian trenerów, stopniowej degradacji aż do realnego zagrożenia spadkiem wejście do finału legendarnego FA Cup jest bardzo wążne dla morale ! Brawo TS, brawo AV !
offline
Dodał: The Villans, 19 kwietnia 2015; 17:56
Pięknie! :D i oby tak w finale!
offline
Dodał: bulas, 19 kwietnia 2015; 17:56
byliśmy po prostu znacznie lepsi!
offline
Dodał: Dani_AVFC, 19 kwietnia 2015; 17:56
przyznawać się komu lży poleciały oprócz mi :) Aston Villa Finale !!!
online
Dodał: Bario, 19 kwietnia 2015; 17:55
Piekna postawa naszych piłkarzy, naprawde imponujący mecz :)
offline
Dodał: 1874, 19 kwietnia 2015; 17:54
Finał!!! QUE SERA SERA
offline
Dodał: bulas, 19 kwietnia 2015; 17:53
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!
offline
Dodał: thomason, 19 kwietnia 2015; 17:53
Udalo sie!!!
offline
Dodał: Dante, 19 kwietnia 2015; 17:52
takkkkk!!!
online
Dodał: Bario, 19 kwietnia 2015; 17:46
Ten Balo to sie chyba nigdy nie nauczy co to ofsajd
offline
Dodał: thomason, 19 kwietnia 2015; 17:45
Richardson uratowal mecz
offline
Dodał: bulas, 19 kwietnia 2015; 17:45
jak te sekundy wolno "uciekają"
offline
Dodał: Dante, 19 kwietnia 2015; 17:44
ufff
offline
Dodał: bulas, 19 kwietnia 2015; 17:40
a to chyba,że od tego roku...może być
online
Dodał: Bario, 19 kwietnia 2015; 17:39
z tego co ja czytalem to od tego roku uczestnictwo przechodzi na kolejna druzyne z tabeli w przypadku jesli arsenal wygralby fa i premiowane miejsce w lm, ale mozliwe ze sie myle
online
Dodał: Bario, 19 kwietnia 2015; 17:38
Coutinho szmaciarz
offline
Dodał: bulas, 19 kwietnia 2015; 17:37
sądzę ,że jest jak pisze thomason
offline
Dodał: Adamus, 19 kwietnia 2015; 17:36
W czwartek widziałem w Solihull Sinclaira i jego lady Helen Flanagan.
offline
Dodał: bulas, 19 kwietnia 2015; 17:36
na 100% ? hmmm...
offline
Dodał: thomason, 19 kwietnia 2015; 17:35
Myslalem, ze przy zalozeniu ze Arsenal zagra w LM to miejsce LE przechodzi na finaliste
online
Dodał: Bario, 19 kwietnia 2015; 17:34
Niestety samo uczestnicwto w finale nic nam nie daje
offline
Dodał: thomason, 19 kwietnia 2015; 17:22
*finalu. Wybaczcie pisze z telefonu :)
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 19 kwietnia 2015; 17:21
Delphowi się ta bramka po prostu należała, za całokształt wkładu w grę AV przez cały sezon. Benteke odżył i jak widać TS doskonale wiedział co robi stawiając na Grealisha. Oj Andi będzie miał problem, by wrócić na boisko.
offline
Dodał: thomason, 19 kwietnia 2015; 17:21
Czy wiedzac ze Arsenal jest w finale i zajma miejsce w top4 a my wejdziemy do ginalu da nam to automatycznie gre w LE?
online
Dodał: Bario, 19 kwietnia 2015; 17:20
Oj Richardson spanikował... CISSOKHO BY TO WYKONCZYL :D
offline
Dodał: androbert, 19 kwietnia 2015; 17:18
Oby taki wynik do konca dociagnac!! Nie prosze.. nakazuje!!
offline
Dodał: PIT84, 19 kwietnia 2015; 17:15
Grealish mecz życia, jeszcze jedną bramkę i będzie pięknie
offline
Dodał: 1874, 19 kwietnia 2015; 17:15
BANG!!! CO ZROBIŁ BENEK, to nie mam pytannn
offline
Dodał: Dani_AVFC, 19 kwietnia 2015; 17:15
jedna Asysta Grealish ale mówiąc tak to przy bramkach dwukrotnie brali udział ta szama Trójka, Benteke, Grealish i Delph
offline
Dodał: thomason, 19 kwietnia 2015; 17:14
Grealish bardzo bardzo dobrze rowniez
offline
Dodał: thomason, 19 kwietnia 2015; 17:13
Prawdziwy kapitan :)
offline
Dodał: 1874, 19 kwietnia 2015; 17:13
Grealish 2 asysty???? NAJSSSSSSSSSSSSSS
online
Dodał: Bario, 19 kwietnia 2015; 17:13
DELPH GREALISH BENTEKE!!!
offline
Dodał: Koller, 19 kwietnia 2015; 17:13
FABIAN!!!
offline
Dodał: klocek, 19 kwietnia 2015; 17:13
fiu fiu :P
offline
Dodał: The Villans, 19 kwietnia 2015; 17:13
2-1!!!! Delphikk
offline
Dodał: 1874, 19 kwietnia 2015; 17:12
Który tak ładnie podawał do Bacuny? Po tej akcji Benteke strzelal teraz z rykosztem
offline
Dodał: Agbonlahor, 19 kwietnia 2015; 17:12
Delp[h!!
online
Dodał: Bario, 19 kwietnia 2015; 17:05
No prosze. Malotelli na boisku
offline
Dodał: Dani_AVFC, 19 kwietnia 2015; 17:01
no Vlaar też dobry dziś jest ale Grealish pokażuje niezły potencjał aż uśmiech się na twarzy pokazuję ze mamy kogoś takiego, taki nieoszlifowany diament jest to
offline
Dodał: 1874, 19 kwietnia 2015; 16:51
Pierwszej polowy nie ogladalem, ale wynik mowi sam za siebie! Damy rade, bramka Benteke palce lizac, jak w swoim najlepszym okresie w AV!!!!!!!!!!!!!!! JAZDA Z NIMI
offline
Dodał: Agbonlahor, 19 kwietnia 2015; 16:49
Jest Benteke jest nadzieja ;) 1sza połowa nie najgorsza. Oby teraz wyjść na prowadzenie a nie gonić wynik.
online
Dodał: Bario, 19 kwietnia 2015; 16:47
Do Twojej listy Dani dołozyłbym Vlaara. A Grealish jest dzis niesamowity. Pocisnac ich dalej i musimy to wygrac! Live nic nie gra
offline
Dodał: Dani_AVFC, 19 kwietnia 2015; 16:40
nie wiem co mówić ale dzisiaj nas przód Benteke, Delph, Grealish, Cleverley i N'Zogbia grają bardzo dobrze i powiem to po raz kolejny< Benteke Kocham Cię
offline
Dodał: KptSisko, 19 kwietnia 2015; 16:37
BENTEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
offline
Dodał: thomason, 19 kwietnia 2015; 16:37
Oooo Cristian Bentekeeee
offline
Dodał: Koller, 19 kwietnia 2015; 16:37
będzie dobrze....!
online
Dodał: Bario, 19 kwietnia 2015; 16:36
Piekna akcja Delpha Grealisha i Benia
online
Dodał: Bario, 19 kwietnia 2015; 16:36
No jak nie ON to kto!
offline
Dodał: thomason, 19 kwietnia 2015; 16:36
Pilka w siatce, jestem pewien. Wpadla i przycielo haha
offline
Dodał: thomason, 19 kwietnia 2015; 16:36
Jeeeeest
offline
Dodał: Dante, 19 kwietnia 2015; 16:36
jest
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 19 kwietnia 2015; 16:35
Na razie cieniutko piszczymy :( Oby na drugą połowę TS podkręcił chłopaków
offline
Dodał: androbert, 19 kwietnia 2015; 16:34
Nie po takich bledach... ***** niee
offline
Dodał: thomason, 19 kwietnia 2015; 16:33
Nie mozna za duzo chwalic na to wyglada.
offline
Dodał: Dani_AVFC, 19 kwietnia 2015; 16:32
Okore dwa błędy najpierw nie udało mu się wybić a potem od niego sie piłka odbiła i wpadła do bramki Given
offline
Dodał: Koller, 19 kwietnia 2015; 16:31
lypa..
online
Dodał: Bario, 19 kwietnia 2015; 16:30
No i dali rade
offline
Dodał: thomason, 19 kwietnia 2015; 16:30
Jak padla bramka? Przycielo
offline
Dodał: thomason, 19 kwietnia 2015; 16:28
Okore lubie chlopaka, powinien dac rade :)
offline
Dodał: PIT84, 19 kwietnia 2015; 16:26
w poprzednim meczu też obrońca miał kontuzje więc liczę na taki sam wynik jak z Kogutami
online
Dodał: Bario, 19 kwietnia 2015; 16:25
No to Okore wchodzi.. oby podołał. Na razie cisniemy, a Live cofniete i wychodzi to im skutecznie...
offline
Dodał: thomason, 19 kwietnia 2015; 16:25
Baker czlowiek-kontuzja
offline
Dodał: thomason, 19 kwietnia 2015; 16:17
Dzieki, narazie ogladam na streamir Daniego, czasem sie przytnie ale ogolnie moze byc
offline
Dodał: Adamus, 19 kwietnia 2015; 16:13
1874
Na forum prowadzimy z The Reds 1-0 ;)
offline
Dodał: 1874, 19 kwietnia 2015; 16:09
1:0!!! Szkoda ze w meczu kobiet z Oxfordem... :)
online
Dodał: Bario, 19 kwietnia 2015; 16:08
Ja rwrzucilem jeden
offline
Dodał: thomason, 19 kwietnia 2015; 15:59
Ten stream od VTID mi regularnie pada i cos mam z glosem ;/ cos innego moze ktos ma?
offline
Dodał: Dante, 19 kwietnia 2015; 15:57
oprawa 1:0 dla nas
online
Dodał: Bario, 19 kwietnia 2015; 15:57
ale nasi kibice zrobili ladna oprawe!
offline
Dodał: androbert, 19 kwietnia 2015; 15:51
ALez sie boje... Villa Villa Villaa!!!!
offline
Dodał: PIT84, 19 kwietnia 2015; 15:51
Wszyscy przed komputery i kibicujemy naszym. TS liczę na Ciebie i chłopaków, będzie dobrze :)
offline
Dodał: VTID, 19 kwietnia 2015; 15:37
Wrzucilam. Juz trwa transmisja, ale jakosc slaba.
offline
Dodał: Dani_AVFC, 19 kwietnia 2015; 15:29
ja stream wrzucę dwie minuty przed meczem jak coś
offline
Dodał: PIT84, 19 kwietnia 2015; 15:15
Oto składy na dzisiejszy mecz:<br /> VILLA: Given, Bacuna, Baker, Vlaar, Richardson, Westwood, Delph (c), Cleverley, Grealish, N’Zogbia, Benteke. Subs: Guzan, Okore, Sinclair, Weimann, Cole, Lowton, Gil.

LIVERPOOL: Mignolet, Can, Skrtel, Lovren, Moreno, Allen, Henderson, Gerrard, Markovic, Coutinho, Sterling. Subs: Jones, Johnson, Toure, Lambert, Manquillo, Borini, Balotelli.
offline
Dodał: thomason, 19 kwietnia 2015; 15:10
Przygarnę stream :D
online
Dodał: Bario, 19 kwietnia 2015; 14:54
Jeżeli utrzyma do końca sezonu taką formę i przejdzie do innego klubu to może się przejechać... U nas ma niesamowicie silną pozycje, po za tym chyba dobrze rozumie się z Sherwoodem. W silniejszym klubie nigdy nie wiadomo..
offline
Dodał: Dante, 19 kwietnia 2015; 14:13
united juz ostrzy pazury na Benteke , nie wie ktoś czy final bedzie transmitowany na c+ ?
online
Dodał: Bario, 18 kwietnia 2015; 22:18
ale z Reading meczyli sie az do dogrywki - puchar jednak rzadzi sie wlasnymi prawami
online
Dodał: Bario, 18 kwietnia 2015; 22:18
No to już wiemy, że w finale łatwo nie będzie - Arsenal
Ostatni mecz z nimi 0-5 :D ( Paul Lambert )
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 18 kwietnia 2015; 17:43
Już widzę...jak 31 maja otwieram Birmingham Mail i czytam .... "w sezonie 2015/16 jedynym reprezentantem Birmingham będzie tradycyjnie już Aston Villa FC, tegoroczny zdobywca FA Cup" :D
offline
Dodał: VillaMan, 18 kwietnia 2015; 16:57
Leicester prowadzi ze Swansea, i są blisko wyjścia ze strefy spadkowej.
offline
Dodał: PIT84, 18 kwietnia 2015; 16:16
Największą motywacje do dobrego występu ma Given. Na następny dzień ma urodziny :)
offline
Dodał: Agbonlahor, 18 kwietnia 2015; 15:56
Na pewno nie jesteśmy bez szans. Ja jestem dobrej myśli! Byle nie spieprzyć sprawy w jakiś frajerski sposób tj. gol stracony z dupy, czerwona kartka, czy 10 niewykorzystanych sytuacji. Villa Villa Villa!
offline
Dodał: Dani_AVFC, 18 kwietnia 2015; 13:57
nie wiem jak wy ale ja już nie mogę się doczekać meczu a emocje już mnie trzymają heh
C' Mon Villa !!!
online
Dodał: Bario, 18 kwietnia 2015; 13:45
Aha - dla The Reds nie zagra również Ibe ponieważ wcześniej występował w pucharze w barwach innej drużyny - nie pamietam jakiej :D
online
Dodał: Bario, 18 kwietnia 2015; 13:43
Na jakimś kanale bedzie to mozna obejrzec?

Sherwood mówił, że wciąż jest szansa żeby Gabby zagrał jutro - chociaż wczoraj sam Agbonlahor wstawił na instagrama fotke ze smutną emotikoną - co wskazywałoby, że raczej nie da rady... Jeżeli Sherwood chciał zmylić Rodgersa przed meczem to Gabby troche spieprzył... :p
Liverpool będzie zdeterminowany, bo FA Cup to dla nich jedyna szansa na zdobycie jakiegoś trofeum w tym roku. Dobrze, że ostatnio Arsenal i ManU wytknęli im pare luk w obronie. Problemy kadrowe na pewno działają na naszą korzyść. Myśle, że da się to wygrać! :)
Projekt: KarolKochanowicz.pl / Kodowanie i podpięcie: Kuba Konieczka Copyright © 2006-2011 by AstonVilla.com.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone