.,
Poprzedni mecz Pozostałe
0-1
Liverpool vs Aston Villa
13.09.2014, godzina 18:30
4. kolejka Premier League - Anfield
Następny mecz Pozostałe
Tabela Premier League
Drużyna
M
Pkt
1. Liverpool
0
0
2. Manchester City
0
0
3. Sunderland
0
0
4. Everton
0
0
5. Chelsea
0
0
6. Aston Villa
0
0
7. Arsenal
0
0
8. Stoke City
0
0
9. Tottenham Hotspur
0
0
10. Manchester United
0
0
11. Norwich City
0
0
12. Swansea City
0
0
13. Southampton FC
0
0
14. Newcastle United
0
0
15. West Bromwich Albion
0
0
16. West Ham United
0
0
17. Crystal Palace
0
0
18. Leicester City F.C.
0
0
zobacz szczegółową tabelę
Tabela strzelców
Imię i nazwisko
Br.
zobacz całą tabelę
Arsenal vs Aston Villa 202
Data: 29.05.2015 - 23:08 / Autor: PIT84
Źródło: wikipedia, własne, skarb kibica....

Po słabym sezonie 2014/2015 jutro wszystkie smutki, bolączki możemy odmienić zwycięstwem w Pucharze Anglii. Tak, tak jutro o 18:30 na Wembley nasz zespół zmierzy się z Arsenalem. Będzie to 11 finał dla Aston Villi w historii klubu. Nasza drużyna miała okazje zdobyć to trofeum w 1887, 1895, 1897, 1905, 1913, 1920, 1957. Warto wspomnieć, że nasz legendarny trener George Ramsay ( 42 lata był menadżerem The Villans ) zdobył to trofeum 6 razy ( Arsene Wenger 5 razy ). Mecz niebywale trudny dla naszego zespołu. Wydawało się, że podopieczni Sherwooda kryzys mają za sobą ale niestety dwa ostatnie mecze zakończyły się nie po naszej myśli. Najpierw 1 – 6 z Southampton a w ostatniej kolejce 0 – 1 u siebie ze zdegradowanym już Burnley najlepiej nie nastraja przed finałem. Droga do finału tego trofeum nie należy do najlepszych. Drużyny uczestniczące w tych rozgrywkach niezależnie od Ligii w której występują do meczy w pucharze podchodzą z największą uwagę. Mecze są zacięte, nikt nie odstawia nogi, często bywa, że drużyny z niższych lig eliminują przedstawicieli Premier League. Nasza drużyna rozpoczęła przygodę z Pucharem od pokonania Blackpool 1 – 0. W następnej rundzie ograliśmy tegorocznego zwycięzce Championschip Bournemoth 2 – 1 ( Gil 51, Weimann 71; Wilson 90+3 ). Przepiękną bramke w tym meczu zdobył Carles Gil. W następnej rundzie znów na Villa Park ograliśmy Leicester 2 – 1 ( Bacuna 68, Sinclair 90; Kramarić 90+1 ). Kolejna przepiękna bramka tym razem Bacuna. W ćwierćfinale czekało na nas W.B.A. i kolejne zwycięstwo tym razem 2 – 0 ( Delph 50, Sinclair 85 ). Obydwa zespoły ten mecz kończyły w dziesiątkę. U nas czerwoną kartkę dostał Grealish. W półfinale rozegranym na Wembley pokonaliśmy FC Liverpool 2 – 1 ( Benteke 36, Delph 54; Coutinho 30 ). Mecz nie było może za ciekawy ale to nasza drużyna sprawiła lepsze wrażenie. Jeżeli chodzi o najlepszych strzelców w tegorocznym pucharze to po dwie bramki mają Christian Bentek, Fabian Delph i Scott Sinclair. W kartkach po 2 żółte maja Leandro Bacuna, Charles N’Zogbia, Alan Hutton, Jack Grealish ( w 1 meczu co wiązało się z czerwoną kartką ). W naszym zespole na pewno nie wystąpi Libor Kozak oraz Ciaran Clark. Niepewny jest udział Joresa Okore, Aly Cisokho, Kierana Richardsona.


Arsenal sezon zakończył na 3 miejscu zdobywając 75 punktów. Podopieczni Arsene Wengera w 3 rundzie pokonali Hull City 2 – 0. W następnej rundzie mimo, że przegrywali już 0 – 2 przeszli Brighton wygrywając na obiekcie gości 3 – 2. W 5 rundzie na Emirates Stadium po golach Oliviera Giroud w 27 i 29 minucie pokonali Middlesbrough. W ćwierć finale po zaciętym meczu pokonali w Manchesterze na Old Trafford 2 – 1 ( Monreal 25, Welbeck 61; Rooney 29 ). W półfinale po dogrywce odprawili Reading 2 – 1 ( Sanchez 39, 106; McCleary 54 ). Jeżeli chodzi o Puchar Anglii najskuteczniejszym strzelcem jest Alexis Sanchez z 3 bramkami. 2 gole ma Giroud. Zawodnicy Wengera nie należą do najbrutalniejszych. 2 żółte kartki ma Paulista. Żadnej czerwonej w pucharze nie dostali. Na pewno nie wystąpi Danny Welbeck. Niepewny jest udział Matheiu Debuchy, Alex Oxlade- Chamberlain, Mikel Arteta. Jednak kadra Kanonierów jest o wiele ciekawsza od naszej. Arsene Wenger na każdej pozycji ma bardzo dobrych zawodników. Każdy wie jaki potencjał ma Sanchez, Giroud, Walcott, Özil, Wilshere. Nie wiadomo do końca kto zagra w bramce. Raczej ujrzymy naszego Wojtka Szczęsnego. Drużyna Arsenalu jest zdecydowanym faworytem. Wszystko jest przed nami. Mecz o 18:30 na Wembley.

Aktualności na temat: Główne newsy;

Dodaj swój komentarz
Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze
Komentarze użytkowników
offline
Dodał: BearGills, 6 września 2015; 14:03
Wspaniały mecz!
offline
Dodał: mkondras40, 10 lipca 2015; 15:10
Chester-26-letni obrońca Hull.Zainteresowani to Newcastle i WBA.10 mln funtów.
Johny Evans-27-letni obrońca ManU.Zaint.Everton,Tottenham.10mln.
Kieran Trippier-24-let
offline
Dodał: 1874, 3 czerwca 2015; 09:50
Trippier i Chester to fajni zawodnicy, solidni i ograni w BPL - mysle ze obaj byliby dobrymi zakupami. Aczkolwiek pomyslalbym o bardziej newralgicznej czesci boiska- lewej obronie.

Z prawej moim zdaniem spokojnie mozna zostawic Huttona/Lowtona i nie trzeba tam wzmocnien.
offline
Dodał: Adamus, 3 czerwca 2015; 00:44
oops niesolidny
offline
Dodał: Adamus, 3 czerwca 2015; 00:41
Przymiarki Sherwooda?

James Chester-26-letni obrońca Hull.Zainteresowani to Newcastle i WBA.10 mln funtów.
Johny Evans-27-letni obrońca ManU.Zaint.Everton,Tottenham.10mln.
Kieran Trippier-24-letni prawy obrońca Burnley.Zaint.Tottenham i Liverpool. 3.5mln.
offline
Dodał: Dani_AVFC, 3 czerwca 2015; 00:23
wiem ze Johnson przeszedł za kilka tysięcy a dokładniej to co wiem to chyba za 180 tyś Funtów ale według mnie to jest nic bo akuratnie ten piłkarz pokazywał co potrafi i szkoda ze odszedł
offline
Dodał: Dani_AVFC, 3 czerwca 2015; 00:17
Darren Bent radzi sobie dobrze w Derby i dać jemu szansę,
Nicklas Helenius w AaB radzi sobie ale u nas nie radził sobie ale jak każdy za Lamberta dla tego dać jemu szansę a nie,
Graham Burke nie radzi sobie w Notts Country i co do niego lipa nic sie nie zmieni.
Enda Stevens radzi dobrze w Doncaster a my nie mamy lewych obrońców dla tego dać jemu szansę,
Janoi Donacien,szybki młody obrońca który w 31 mecach w Tranmere Rovers zaliczył jedną asystę grał we wszystkich spotkaniach dla tego klubu od kąd w nim się znalazł na wypożyczeniu, racja słabsza liga ale zobaczymy co dalej,
Gary Gardner bardzo dobrze grał w Nottingham Forest rozegrał 35 spotkań zaliczył w tym 6 bramek i 1 asystę czekam co pokaże u nas,
Aleksandar Tonev jakby ktoś o nim zapomniał heh ale dalej to nas zawodnik, zagrał tylko 7 meczy dla Celtic, powód tej małej ilości był taki ze niby obraził czarnoskórego piłkarza, ale nikt w to nie wierzy ale federacja piłkarska w wszystko wierzy i ukarała piłkarza na długą ilość zawieszeń i dwie Asysty załapał w Celticu jednak he he,
Antonio Luna lewy obrońca jednak ale w Hiszpanii sobie nie poradził bo wcale nie zagrał no to Seria B go przyjęła na wypożyczenie a dokładniej klub z tej ligi ale tylko 4 meczy i to nie pełne bo w nich zagrał tylko 330 minut i nic po za tym niby klapa,
Callum Robinson 25 meczy 4 gole i 4 asysty rozgrywał w miarę dobre spotkania zobaczymy co u nas pokaże jeśli dostanie szansę,
Yacouba Sylla 27 meczy w Turcji 1 bramka dobrze się spisywał co dalej nie wiem,
Benjamin Siegrist nas 4 bramkarz, w Burton Albion w poprzednim sezonie niby dobrze sobie radził, mało tego, bardzo dobrze, w tym sezonie znalazł się na wypożyczeniu w Cambridge United ale to tylko tyle zagrał w nim dwa mecze 8 straconych bramek ale to nie powód ze nie grał tylko dla tego nie grał bo doznał kontuzji poważnej i to tyle nie wiem co dalej ale licze ze jednak on będzie drugim bramkarzem Av

offline
Dodał: Adamus, 3 czerwca 2015; 00:09
Dani
Nie zauważyłem,ąby ktoś wspominał o Guzanie
że jest nie solidny.
Jeśli o mnie chodzi to widok Guzana na liścię Sherwooda to szok.
Jeżeli chodzi o bramkarzy Premier League,Guzan to co najmniej Liga Europy(bez Kwalifikacji oczywiście) ;)
offline
Dodał: Adamus, 2 czerwca 2015; 23:58
Kilka tygodni temu TS wspominał,że da szansę/sprawdzi Robinsona,Gardnera i Bennetta.
Kiedy i jak nie wiadomo.Wyżej wymienieni muszą być przygotowani na test Iwonka,czyli raz i won ;)
Wydaje się ,że podobnego testu nie przeszli m.in Gil i Guzan ;)

Jednym z ulubieńców Tima jest Ashley Westwood.
Powiada,że jest typem piłkarza,którego lubi.
Potrafi w tempo podać piłkę i przesunąć drużynę do przodu.Nie zdobędzie wora bramek,ale jeśli go przeanalizować,podaje do przodu więcej,niż większość z graczy.
Dobrze rozdaje piłki pomiędzy linią pomocy a napastnikami.Podaje tak szybko,że komentatorzy nie mają czasu wymienić jego nazwisko.To jest to co lubi TS.
Porównuje go do Carricka,ale myśli,że może być lepszy.
offline
Dodał: 1874, 2 czerwca 2015; 23:50
A Johnson nie odszedl za free tylko zostal sprzedany za paczke fajek - kilkadziesiąt tysięcy funtów.
offline
Dodał: 1874, 2 czerwca 2015; 23:49
VTID
Po pierwsze Kismet musialby byc idiota, aby dac sie tak wkrecic, kiedy w gre wchodzi prowizja w wysokosci ponad miliona funtów. Są o nim różne opinie i może wygląda jak rom z bazaru, ale na pewno jest profesjonalista. Poza tym mnie ten gosc od telefonu raczej by nie zdolal przekonac, cala rozmowa byla na maksa nieprofesjonalna i watpie, ze tak by wygladala gadka z Rodgersem.

Po drugie widzialem opinie wg ktorej na ekranie telefonu jest wybrany numer UK, nie belgijski. Sam tego nie dostrzeglem, ale chlopinie pod komentarzem propsowali te uwage. Autor filmiku juz sie do tego ustosunkowal i wrzucil loga z dialed numbers.

A trzecia rzecz to przy calym szacunku dla profesjonalizmu Kismeta, slyszalem kiedys jego wypowiedz w radiu i pomimo, ze glos podobny to i akcent i umiejetnosc wypowiadania sie po angielsku byly jednak polke nizej. Moze sie douczyl :)


A to czy Benek zostanie czy odejdzie to zupelnie inna para kaloszy.Jesli zglosi sie rozsadny i majetny chetny - to odejdzie. Bo czemu mialby zostac? Ja na jego miejscu, gdybym czul sie naprawde mocny bym odszedl - i to bez sentymentow. 3 sezony w AV zagral, bramek nastukal- jesli chce sie rozwijac to nie mamy prawa mu tego bronic.
Czas pokaze, czy to bedzie dobra decyzja. Bo jesli nagle sie zatnie na pol sezonu - to ani fani ani inni szkoleniowcy nie beda tak wyrozumiali.


A jak Weimanna chcial dwa lata temu (niby) Liverpool to krecilismy nosami.... Hehe
offline
Dodał: Dani_AVFC, 2 czerwca 2015; 23:37
Johnson grał w tym sezonie bardzo dobrze w preston to co on prezentuje to jest wysoki poziom który by poradził w Premier League
offline
Dodał: Dani_AVFC, 2 czerwca 2015; 23:35
i co wy gadacie o Guzanie, prawda potrzebuje konkurencji ale kłamstwo ze nie jest solidny, jest to według mnie jeden z najlepszych bramkarzy w Anglii to nie jego wina ze gra w takiej drużynie cienkiej on musi zostać bo jak nie on top przywitamy się z Birmingham w tej samej lidze
offline
Dodał: Dani_AVFC, 2 czerwca 2015; 23:34
z Danielem Jonhsonem to było tak ze jak się nie myle klub nie chciał przedłożyć z nim kontraktu a był na wypożyczeniu i skończył mu sie kontrakt z AV i Preston wykorzystało to i pozyskała go za darmo było to w połowie Sezonu jeszcze Lambert u nas rządził w szatni
offline
Dodał: VTID, 2 czerwca 2015; 23:24
Przesledzilam media, fora i tt i nie widze, zeby ktokolwiek zglaszal fejka.
offline
Dodał: VTID, 2 czerwca 2015; 23:10
1874 - Skad wiesz, ze fejk?
offline
Dodał: Bario, 2 czerwca 2015; 23:09
No i jeszcze się okaże, że kupi go jakieś WBA albo Sunderland i pokaże na co go stać...
Zobaczymy co będzie z tymi transferami - 2 mln za Weimanna to całkiem dużo moim zdaniem, oby to doszło do skutku ;)
offline
Dodał: 1874, 2 czerwca 2015; 23:06
A i podoba mi sie, ze Bennett dostanie druga szanse. Szkoda, ze Helenius nie bedzie mial takiej mozliwosci.
offline
Dodał: 1874, 2 czerwca 2015; 23:03
Na MOMS pochwalają pomysł wietrzenia składu, bez sentymentów.
Numer z agentem Bentekeja to fejk.

Ja Guzana bym bez zawahania zostawił, a za Cleverleyem, podobnie jak nizej podpisani - nie zapłaczę. Jeśli zostanie to fajnie, jeśli nie to... jeszcze fajniej, bo będzie miejsce dla Gardnera.
Mnie najbardziej boli, że Gil nie dostał szansy. Ma papiery na granie.
offline
Dodał: VTID, 2 czerwca 2015; 22:55
Weimann za 2 mil do Derby.
Ja juz wczesniej pisalam, ze ci potencjalni nabywcy, a konkretnie konsorcjum Smitha, maja problem z zebraniem kasy dla Lernera i nic sie nie zmienilo.
Syf coraz wiekszy.
offline
Dodał: lepiej, 2 czerwca 2015; 22:28
Acha, a rewolucje kadrowe to dkla mnie zaraz śmierdzi lewą kasą, którą menedżerowie próbują ugrać na dealach z agentami.
offline
Dodał: lepiej, 2 czerwca 2015; 22:27
Akcjsa jest prosta jak układ z Dudą. Idzie nowe. TS może pitolić o rewolucji, ale na razie to jest więcej niewiadomych. Czy w ogole bedzie zespół prowadził. Czy legendarni kupcy faktycznie istnieją. Kwota za Benka jest mi zupełnie obojętna. Czy to bedzie 10 baniek czy 50 to i tak większość pójdzie do kieszeni Lernera.

Projekt młodych gniewnych, którzy oddadzą zdrowie za The Villans mieliśmy już rok temu. Najmłodsza ekipa Premierleague grała piach i ledwo sie utrzymała.

Co do Guzana to uważam, że więcej razy nam uratował zadek niż spaprał. Wiosny nie miał za szczęśliwej, ale ubiegły sezon to ja pamiętam jego Vlaara i Delpha. Powinien dostać jeszcze szansę, ale dokupić realnego rywala nie jakiegoś Steeda czy dziadka. A Siegrist taki słaby??

Clev w Evertonie?? Na zdrowie. 3 mecze w sezonie to troche mało, żebym za nim płakał.
offline
Dodał: Adamus, 2 czerwca 2015; 21:42
Nie powiem,szczęka mi opadła na widok listy Sherwooda.
Jacy by tam cieniarze nie byli ,zdecydowanie za długa.Ci lepsi gdzieś znajdą swoje miejsce,a złom będzie wciąż kulą u nogi.Pozbywa się Gila,który po pierwsze ma chyba 4-letni kontakt,po drugie jako jeden z niewielu może dać drużynie odrobinę technicznej fantazji,po jednym słabym występie eliminuje go tłumaczeniem,że kiepski na treningach.Wielu było takich co na treningach nie istnieli,a na meczach wirtuozi.Jeszcze raz powtórzę,TS nie udowodnił nam,że ma rację.
Guzan-po prostu żart!!!
Nie jest to bramkarz z najwyższej półki,ale solidny z końskim zdrowiem,na obecną chwilę dla nas niemal idealny.Chyba,że na jego miejsce szykuje Adebayora,no to sorry ;)
Nowy trener,fachowiec to taki,który zmienia kilka ogniw,kształtuje drużynę i jedzie w górę tabeli.Najprościej jest usunąć i wyj..ać takich i owakich,zasłaniając się formułą,że są to ludzie poprzednika,a ja kupię gromadkę nowych wg.swojej wizji.Tylko,ze AV już miała kilku podobnych wizjonerów,utrzymanie w lidze staje się coraz trudniejsze,a balast niepotrzebnych wzrasta.
Downing i Young byli chyba ostatnimi,na których zarobiliśmy.Minęło kilka lat,kupujemy,ale sprzedajemy za grosze,lub oddajemy za darmo jeszcze się klaszcząc po dupach z zachwytu,że dobry biznes,bo oszczędzamy na tygodniówkach,które mieli.
Teraz wreszcie rodzynek,bo z zyskiem sprzedamy Benteke zapewne za 30mln.
TU przyznam zasługa Sherwooda ,bo z Lambertem(patrząc jak w końcówce dół tabeli przyśpieszył,a my mimo lepszej gry i wielu niespodziewanych wyników z trudem się utrzymaliśmy)trzy kolejki przed końcem,ostatnie miejsce w tabeli nie do ruszenia i Benka wartość 10-12mln.
Cieszy szczerość TS,ale nie do końca...bo nie przedstawia nam swojego planu.Zostawia szkielet drużyny,zdecydowanie za krótki,za krótki o 3-4 kośći.
Czystka,czy jak by to zwał przewietrzenie drużyny konieczne.Ale nie z takim budżetem jaki mamy.Podejrzewam,że polityka taka:sprzedamy niepotrzebnych,coś dorzuci dobrodziej Lerner plus zysk z Benteke.Skończy się tak jak zawsze;sprzedamy 2-3,resztę bedziemy upychać na wypożyczenia,kasa z Benteke do kieszeni Lernera i coś dobrodziej dorzuci.
Może przesadzam,może będzie inaczej.
Ile tych transferów in dokona Tim?4 góra 5.
Jaki plan ma TS?
Podejrzewam,że młodzi,gniewni gdzieś tam niepotrzebni,coś z wykopalisk+ nazwisko żeby zatkać gęby fanom.
I dodatkowy zrzut/problem dla następnego wizjonera,a może dla fachowca z niewąskim budżetem.
offline
Dodał: klocek, 2 czerwca 2015; 21:36
za Crisa reds maja ponoc zaplacic 32 mln Ł - wiecej juz chyba nie wyciagniemy wiec albo teraz albo nigdy,choc w dalszym ciagu licze ze pojawi sie nowy wlasciciel ktory zbuduje zespol wokol naszej najlepszej trojki z kazdej linii benteke-delph-vlaar
lista transferowa spora ale chyba nie ma na co czekac,lowton mial sezon konia i teraz juz co najwyzej nasza szkapa,guzan fakt wybronil nam sporo punktow ale tez sporo zawalil
i wcale solidny bramkarz nie musi kosztowac kokosow - patrz fabianski
zreszta jak bylo wspomniane to ze moga sobie szukac nowego pracodawcy nie znaczy ze go znajda
offline
Dodał: VTID, 2 czerwca 2015; 20:11
Zmartwie Was, ale wiekszosc mediow podaje, ze Cleverley jest bliski podpisania umowy z Evertonem. Natomiast agent Benteke dal sobie wykrecic numer przez kibica AV, ktory zadzwonil do niego i podal sie za Brendana Rodgersa. Tenze agent stwierdzil, ze Chris nie zostanie w AV na przysly sezon chocby nie wiem ile kasy mu zaproponowac i zrobi wszystko co w jego mocy by odejsc . Jest nagranie rozmowy.

Jeszcze odnosnie dyskusji Baker/Clark. Clark moim zdaniem gral rewelacyjnie w tym sezonie. Wrecz wyrosl na lidera obrony i mysle, ze moze godnie zstapic Vlaara.
Gardner moglby zastapic Cleverleya.
offline
Dodał: lepiej, 2 czerwca 2015; 18:15
Dzięki Bruno
Faktycznie Johnson przeszedł do Preston.
Młodzi?? Ta nasza akademia to nie ma zbytnich sukcesów, ale sądzę, że głównie przez sposób ich wprowadzania do dorosłej piłki. Albo faktycznie tacy ciency albo presja wyniku (walka o utrzymanie) sprawiała, że kolejni bossowie stawiali na bardziej doświadczonych. Niestety nie dane nam było się przekonać jak grają. Z drugiej strony nikt nie zaistniał po odejściu. Cahilla nie wspominam, bo to już prehistoria, ale
bannan?? kto?
Albrighton zagrał ze 2 mecze pod koniec sezonu Lisów. Delfouneso spadł do 3 ligi, bo strzelił dla Blackpool ze 2 bramki Lichaj solidny drugoligowiec, Carruthers wywalczył za to awans dla MK Dons do 2 ligi., Burke ma już 21 lat i nikt go nie chce. Andi u nas podąża w ślady Gabby'ego. czyli przebłysk raz na pół roku. Baker jak dobrze prawi Bruno to szklany chłopiec, bo trudno mu rozegrać 3 mecze pod rząd. Jedynie Clark notował niezła końcówkę. No i Delph, ale czy można go traktować jak naszego wychowanka??

Za to fajnie pokazał się Grealish. Dlatego chętnie zobaczyłbym Robinsona (chyba za nic nie wzięli go do młodzieżówki i Gradnera, który zebrał pochwały za grę w Forest.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 2 czerwca 2015; 18:04
Sylla na wylocie, może sobie szukać nowego klubu, bo po powrocie z wypożyczenia z tureckiego Kayseri Erciyesspor 'nie ma dla niego przyszłości w AV'. Oficjalnie nie ma potwierdzenia, ale 'jest MAŁO PRAWDOPODOBNE' by TS dał mu szansę pogrania choćby w meczach pre-sezonu.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 2 czerwca 2015; 17:53
Bario - z Sinclairem fakt, moje przeoczenie. W poprzedniej swojej wypowiedzi zaznaczyłem, że MOŻE JESZCZE Cleverley. Co do Cleverleya to istotnie stwierdził, że przy tych zarobkach jakie mają, jak się je nieco obniży to nikomu nie stanie się krzywda, a i z korzyścią dla zawodnika, bo może się lepiej rozwijać czy coś w tym stylu (piszę z pamięci). Nie przypominam sobie, by mówił bezpośrednio o AV, raczej w domyśle. Nie mam nic przeciwko temu by został, bo to oszczędność na transferze. Za dużo jest niewiadomych, więc tak sobie spekulujemy. Nie wiemy jaki układ ma TS z Lernerem, ani jak wygląda sprawa sprzedaży klubu. Nie wiemy jaki plan ma TS ani kogo na celowniku. To, co napisałem poprzednio to na podstawie doświadczeń z AML i PL i polityki transferowej Lernera.
offline
Dodał: Bruno., 2 czerwca 2015; 17:35
Johnson to chyba w trakcie sezonu został wykupiony przez Preston.
Co do naszych młodych zdolnych - chyba ich zdolność kończy się na młodzieżówce, jakoś żaden nie może się przebić, czy to dla przykładu Robinson, czy to Gardner
Co do trzonu który Lepiej wymienił.....z dwójki Clark/Baker zostawiłbym jednego, którego NIE WIEM !! Obaj wieczne talenty, ale ja szczerze to mam ich obu dosyć. Wszyscy tu piszą że Baker na tak, sorry ale ja tego nie widzę, a jeśli już mu wyjdzie jakiś mecz/dwa to łapie kontuzje.... ale skoro większość widzi w nim potencjał to znaczy że ja się myle, jestem ślepy.
offline
Dodał: lepiej, 2 czerwca 2015; 17:21
Mogą szukać nowego klubu?? No Pinokio 2 lata szukał i wróócił do kadry. Więc między mogą szukać, a odchodzą jest spora róznicą. Poza tym jedynie niepokoi mnie ewentualna strata Guzana. Reszta to i tak średnia drewniana i bez żalu pożegnam. No może jeszcze Bakerowi należy się szacunek.

Kasa?? No tym to się wogóle nie martwię. To Lerner i tak ustala budzęt, a jakby opchnął The Villans to wtedy nowy właściciel będzie decydował. Nie wiadomo czy mamy 3 bańki czy 33, a może 133. Przy nowym włąścicielu to nie wiadomo czy Sherwood będzie w ogóle robił rewolucję czy jego zrewolucjonizują.

W tej chwili trzon drużyny to Guzan, Clark, Okore, Delph, Sinclair, Grealish i Bacuna. Gabby trochę przez zasiedzenie i z małym pytajnikiem Cleverley. REsztę bez żalu pożegnam. Właściwie to bardziej żaluję Heleniusa niż Weimanna. Mamy rezerwy młodych powypożyczanych. Niech w końcu zagra Gardner, Robinson czy Johnson. Niech wróci Sylla.
offline
Dodał: Bario, 2 czerwca 2015; 16:45
MrHoltEnd - Sinclair podpisał z nami kontrakt, nie wróci do City. Cleverley też ostatnio stwierdził, że nawet jezeli mialby zarabiac mniej to woli zostać w AV.
Na pewno będziemy świadkami wielu interesujących zmian, i czeka nas najciekawsze oczekiwanie na sezon od lat, ale na razie chyba i tak nie ma co spekulować. Jak dotąd nikt nie dostał wypowiedzenia.
offline
Dodał: Agbonlahor, 2 czerwca 2015; 15:33
Coś w tym jest że chyba przeceniamy swoich zawodników ale jaką motywację teraz oni mają mieć skoro dostali wolną rękę? Na ich miejsce gotowe produkty już są? TS strasznie źle to rozegrał. Szczerość to zaleta. Trzeba jednak mądrze niektóre sprawy rozgrywać. Ma inną wizję z innymi zawodnikami? OK. Tylko sukcesywnie powinien ściągać tych zawodników którzy mu w tej wizji odpowiadają i stopniowo rozmawiać z tymi których już nie chce. A ten se walnął że Ci - sio a kto przyjdzie to w sumie też nie wiadomo. Zostaniemy goli i weseli i tyle nas w PL będą widzieli.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 2 czerwca 2015; 14:44
No właśnie to, co pisze Thomason to jest podstawowy problem - money, money, money... Przypomnę, że po przejęciu zespołu po AMLu, PL zrobił rzeźnię w obronie. Pisałem wtedy, że przesadza, że doświadczonych zawodników, nawet nie najlepszych zastępuje młodymi, niedoświadczonymi i to może być katastrofa. Niestety, miałem rację. Teraz kolejny pomysł - zmienimy CAŁY zespół. Pomysł świetny, ale tylko gdyby trenerem został przywołany przeze mnie Ancelotti, bo to oznaczałoby, że dogadał się z Lernerem na jakieś 200-300 mln GBP na transfery. Ale Sherwood pewnie dostanie max. 10% tej sumy.

Zakładając, że Benteke i Vlaar odejdą, w AV zostanie ekstra ekipa do nakręcenia kolejnych odcinków Monthy Pythona: prezes Związku Inwalidów AV Libor Kozak, 'suwak' Bent, starzejący się Gabby, niezrównany w bieganiu bez sensu N'Zogbia, nieobliczalny Sanchez i 'drwal' Herd. Z wartościowych Delph, ze średniej półki Westwood, Okore, Clark, Bacuna i rosnący talent Grealish... może jeszcze Cleverley, ale obawiam się, że wybierze każdy inny zespół, a nie AV, Sinclair wróci do MC...Kogoś pominąłem ?

Guzan out ??? Zdobycie DOBREGO, średniej klasy bramkarza to koszt minimum jakieś 10-15 mln ! Guzan jest wyceniany na 4-5 mln GBP. Czyli Lerner musi dołożyć. Chyba, że cięcia kosztów ciąg dalszy i szukamy zawodników grających za 'miskę ryżu' dziennie. Scouci AV już myszkują po Korei Północnej, Kambodży i Laosie ?
offline
Dodał: thomason, 2 czerwca 2015; 00:45
Chciałbym przy okazji podziękować WAM za możliwość wspólnego przeżywania sezonu 14/15 na łamach strony. :) UTV
offline
Dodał: thomason, 2 czerwca 2015; 00:41
Pomine komentowanie tej listy transferowej, jedni są moim zdaniem zasłużenie, inny niezasłużenie - chcę wspomnieć tylko o jednym panu. Pozbycie się Guzana w połączeniu z odejściem Benka, Vlaara i kilku innych z listy transferowej dla mnie oznacza gwóźdź do trumny AV. Poza tym nie mamy kasy na tyle, żeby kupić wartościowych 10/12 graczy. Nie oszukujmy się, nawet jeśli to zgranie będzie zerowe a to nic dobrego nie wróży.

Co do Benka - Bario pełna zgoda. Niestety nie mamy czym przekonać Christiana. Wygrana w FA Cup i LE w przyszłym sezonie byłaby to motywacja do pozostania w klubie.
offline
Dodał: VTID, 1 czerwca 2015; 23:39
1874 - chyba po raz pierwszy sie z Toba nie zgodze. Upraszczasz piszac, albo on albo my. Jesli mamy zapomniec o sentymentach, to moze Gabby powinien poleciec? 12 zawodnikow na liscie transferowej? Lekka przesada. Moglabym caly komentarz lepieja tu wkleic, bo akurat on ma racje moim zdaniem. |Nagle oni wszyscy maja mentalnosc przegranych (cytat z TS), ale zaloze sie, ze jak wygrywali to inaczej spiewal. Jestem pewna i wygrzebie Wam te wywiady jak bedzie trzeba.
Bario, 100% racji, ze Timowi chyba latwo jednym meczem podpasc. No i to jego wieczne komentowanie wszystkiego w mediach. A ostrzegali kibice Spurs.
Nie wiem co on kombinuje, ale nie podoba mi sie to w tym momencie.
offline
Dodał: Bario, 1 czerwca 2015; 22:36
Aha i jeszcze jedna rzecz mi się nie podoba wiadomosci typu ''Sherwood apeluje do Benteke'' na anglia.goal. Kurcze Lambert za grosz charyzmy nie miał, ale jak trzeba było przedłużyć kontrakt z Beniem to siedział cicho i załatwił, a teraz ciągle widze jak Sherwood opowiada jakieś bzdury ze nastepny klub Belga to powinien być Real Madryt itd. Skonczy sie tak ze sobie pojdzie.
No ale i tak nadal uważam, że w przyszłym sezonie znajdziemy się przynajmniej o 5 pozycji wyzej niz w tym ;)
offline
Dodał: Bario, 1 czerwca 2015; 22:28
Masz racje 1874, ale kurcze jeżeli taka ekipa w całości by odeszła to byłoby kompletne nieporozumienie... Nie komentuje już Gila, bo każdy z nas zna temat, ale Guzan, który jest naprawde solidnym bramkarzem w kwiecie bramkarskiego wieku, Hutton, który rozegrał naprawdę niezły sezon? Richardsona i Cissokho rozumiem, ale chyba wypadałoby najpierw znaleźć zastępstwo, a nie od razu ich skreślać...
Wszystko to wygląda jakby jeden kiepski występ wystarczył Sherwoodowi do wyrobienia sobie opinii. Bardzo wierze w jego plan, ale pamietajmy tez ze wymiana połowy składu w ciągu wakacji to fatalny pomysł (Liverpool, Tottenham).
offline
Dodał: 1874, 1 czerwca 2015; 21:09
Ktos ma racje. Albo TS albo my. Biorac pod uwage, ze ten sklad przez 3/lata, rok w rok walczyl o utrzymanie, a my mierzymy wyzej- to chyba wlasciwe decyzje. Jestesmy zbyt senntymentalni.

Pytanie- czy damy rade znalezc lepsze zastepstwa dla wymienionych pilkarzy? Bo jakos Callumem Wilsonem i tego pokroju pilkarzami sie nie jaram.

Ps: Given i Guzan odchodzą, ale Steer zostaje?? Oh well
offline
Dodał: Agbonlahor, 1 czerwca 2015; 21:04
Bardzo dużo zawodników z 1szego składu...jestem ciekaw co on chce wymyślić.
offline
Dodał: VTID, 1 czerwca 2015; 20:39
Telegraph (Matt Law - solidny) podaje, ze wolna reke maja dostac Carles Gil, Andreas Weimann, Philippe Senderos, Aly Cissokho, Matthew Lowton, Brad Guzan, Shay Given, Joe Cole, Nathan Baker, Kieran Richardson i Alan Hutton.
Z Guzanem to porazka jakas. O Gilu bylo wiadomo.
offline
Dodał: VillaMan, 1 czerwca 2015; 17:24
Ja wciąż czuję w sercu ten mecz :/ a miałem taką nadzieję, że się uda. Na anglia.goal pisze, że Sherwood chciałby ściągnąć Calluma Wilsona z Bournemouth.
offline
Dodał: lepiej, 1 czerwca 2015; 16:50
łomot z S'ton miał być wpadką. Buły z Burnley można jeszcze było tłumaczyć mydleniem oczu czy małą rotacją, ale taka kupa na Wembley jest niewybaczalna. Niech mi tu Sherwood nie pieprzy o mentalności, bo k.... pracuje z nimi już ponad 3 miechy. Boję się, ze po efekcie miotły wrócimy do efektu AVFC czyli mordowanie kibica żenadą. I tak od 20 lat z dwuletnią przerwa na MONa i 3 miesiącami Lamberta.

Czemu nie padli w półfinale byłby spokój, a ja znowu jak ostatni frajer dałem się nabrać, napaliłem jak szczerbaty na suchary i dostaje w pysk 4 razy.
offline
Dodał: Bario, 31 maja 2015; 22:27
Dla mnie do zatrzymania:<br /> Baker, Clark, Westwood, Cleverley, Gil,
Na pewno do wywalenia:<br /> Cissokho, Senderos, Lowton, Weimann, N'Zog, Cole, Richardson, Kozak, Given
I to mimo, że część z nich daże sporą sympatią.
offline
Dodał: Helmut, 31 maja 2015; 21:21
Całe szczęście nie dane było mi oglądać tego blamażu...
offline
Dodał: Bruno., 31 maja 2015; 19:46
ups pomyłka
większości z wymienionych graczy kontrakty konczą sie w 2016 a nie teraz. np. Given,Baker,Clark,Zog. ,Cole.
przepraszam.
offline
Dodał: Bruno., 31 maja 2015; 18:21
Ja wczoraj oglądałem ten finał z zatwardziałym Kibicem Arsenalu.,dobrym i wieloletnim Kumplem. Od lat marzyliśmy o takim finale !!!!
Napisać że najadłem się wstydu to jak nic nie napisać. Można przegrać, można mieć pecha czy do sytuacji podbramkowych czy do sędziego czy do pogody, ale trzeba coś grać. po prostu nic nie grali, a jak widze w statystykach Mr HoltEnd'a strzały na bramke w ilości DWA to i tak wydaje się dziś (po dniu od upływu meczu) bardzo dużo.
Cóż nie będe się dalej rozwodził..... po prostu żal cholerny i tyle, ciekawe ile lat znów będzie musiało upłynąć żebyśmy zagrali w finale najstarszych rozgrywak świata.
A jeśli chodzi o przewietrzenie szatni..... oj chyba większość bym pogonił. Benteke nam pójdzie bo zwyczajnie zasługuje na lepszy klub poza tym już go teraz chyba nie przekonamy do zostania.
Given,Baker(chyba), Bennett,Vlaar,Clark,Cole,Herd, N'Zogbia,Weimann,Bent, tym zawodnikom kończą się kontrakty i w zdecydowanej większości bym nie przedłużał, Cleverley i Westwood artyści środka pola też do zastanowienia.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 31 maja 2015; 14:24
Statystyki pomeczowe (Arsenal - Aston Villa)

Posiadanie piłki: 62% - 38%
Oddane strzały: 16 - 2
Strzały na bramkę: 9 - 2
Liczba podań: 499 - 370
% długich podań: 12.6% - 11.7%
Dokładność podań: 86.6% - 83.5%
Off-sides: 5 - 2
Rzuty rożne: 8 - 2

Wypowiedzi pomeczowe Sherwooda:<br /> 'To byli nadzwyczajni, światowej klasy piłkarze. Dominowali cały mecz. Czuję się chory. Tak jak i chłopaki'
'Muszę zmienić ich mentalność, ponieważ przyzwyczajali się przegrywać mecze. Wg mnie to nie jest dobry zwyczaj.'
'Niektórym chłopcom powiedziałem, że nie będzie ich tu w kolejnym sezonie. Mogą iść i szukać sobie innego klubu'.
offline
Dodał: PIT84, 31 maja 2015; 09:41
Spodziewałem się, że będzie strasznie ciężko ale że aż tak słabo nasi zagrają to nie. Mogli stracić 4 gole ale, że nasi coś ustrzelili a tu nic. Wynik 2 - 4; 3 - 4 o wiele lepiej wygląda niż 0 - 4. Żeby nie było z nami w przyszłym sezonie jak z Hull. Zagrali w finale Pucharu Anglii przegrali ale bynajmniej jakieś bramki strzelili a pamiętam, że chyba prowadzili nawet a w tym sezonie polecieli z ligi. U nas trzeba przewietrzyć drużynę, jestem ciekaw jaką koncepcje ma TS, bo jak ma to wyglądać jak teraz to warto zastanowić się nad nowym menadżerem.
Z tej kadry co mamy kilku chłopaków ma za sobą najlepsze lata a część jest po prostu za słaba. Osobiście nie zdziwiłbym się jakby odeszli: Given, Bennett, Vlaar, Sendreos, Stevens, Cole, Richardson, Herd, Tonew, N'Zogbia, Weimann, Bent, Kozak.
offline
Dodał: 1874, 31 maja 2015; 00:14
Wstyd. Sherwood, zajmij się swoją robotą. Po tym meczu nie zatęskniłbym ani za Benkiem ani za Ronem.
offline
Dodał: VTID, 30 maja 2015; 22:28
b r z y d k i
offline
Dodał: VTID, 30 maja 2015; 22:27
Co to za cenzura slowa 'br*****'?
offline
Dodał: VTID, 30 maja 2015; 22:25
Przykre to bylo. Od samego rana BBC nadawalo relacje z FA Cup. Wspominki i wywiady. Wielkie swieto i wielki zaszczyt dla druzyn, ktore doszly do tego finalu. A jak przyszlo co do czego to nasi sie polozyli. Zepsuli to swieto w bardzo br***** sposob.
Tiiiim?
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 22:03
City chce Grealisha
offline
Dodał: Fizzy Womack AV, 30 maja 2015; 20:59
Jestem zawiedziony, nie graliśmy NIC! poprostu nic, a ja sie łudziłem, że powalczymy o ten puchar..
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 maja 2015; 20:33
Teraz zrobię sobie dużego drinka - wódka pół na pół z nervosolem - i wrzucę link od Adamusa :) Kolejne emocje to juz chyba okno transferowe...
offline
Dodał: Adamus, 30 maja 2015; 20:31
eee tam wszystko przez Lernera,po c..uj tam jechał jak wiadomo,że jego wizyty przynoszą pecha i pętają nogi piłkarzom.
Podsumowując spektakl jednego aktora(drużyna)i 11statystów
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 20:30
najgorsze jest to ze zostanie smrod na kartach historii, dostalismy 4ke w finale
offline
Dodał: bulas, 30 maja 2015; 20:29
zaangażowanie może i było ,ale wyglądało to jakby na ławce siedział lambert...
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 maja 2015; 20:29
nie jestem* miało być
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 maja 2015; 20:28
Gratulacje dla Arsenalu. Byli dziś świetni, po prostu nie do przejścia. Dla nikogo z PL. Dobrze, ze Puchar zostanie w rękach szanowanej drużyny z tradycjami.

Nie jest zły wq..ny z powodu porażki. Jest mi po prostu smutno, że AV zrobiła mi taką przykrość swoją grą.
offline
Dodał: VillaMan, 30 maja 2015; 20:27
Nie wiem co mam myśleć po meczu, zagraliśmy jak 4 ligowiec a nawet i nie to, czwartoligowcy mieliby więcej zaangażowania.
offline
Dodał: bulas, 30 maja 2015; 20:25
sory,ale jestem wk..wiony
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 maja 2015; 20:25
Adamus - dobrze, że mecz się skończył, bo jeszcze bardziej Arsenal mógłby Cię posluchać ;)
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 20:25
To smutne, dlugo taka szansa moze sie nie powtorzyc. 5 lat temu tez się nie udalo z United za MONA ;/
offline
Dodał: klocek, 30 maja 2015; 20:24
cudem sie utrzymalismy i ilosc cudow zostala wykorzystana
TS mnie troche zaskakuje negatywnie - dlaczego sinclair nie gra ani nie wchodzi z lawki? gil?
caly czas licze na nowego wlasciciela i byc moze wtedy bedzie nas stac na dobrego trenera z nazwiskiem - klinsman to jest moje marzenie
offline
Dodał: Adamus, 30 maja 2015; 20:24
bulas olej gówniarza i nie odpowiadaj
offline
Dodał: aigor, 30 maja 2015; 20:23
grali w finale :). arsenal lepszy. nasi kompletnie zaspani. Villa, Villa, Villa
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 maja 2015; 20:23
moim zdaniem spalony jak ch.....
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 maja 2015; 20:23
Bario - kwestia ceny... Chelsea to niby jaką druzyną była do przejęcia przez Abramovicha ?
offline
Dodał: bulas, 30 maja 2015; 20:22
haha...kibicuj barcy a jak im nie będzie szło to bedziesz kibicem realu..powodzenia
offline
Dodał: Bario, 30 maja 2015; 20:22
Ancelotti w AV? Nie djamy się poniesc fantazji :D
offline
Dodał: VillaMan, 30 maja 2015; 20:22
Wstyd ;/
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 20:22
nie bylo spalonego?
offline
Dodał: Adamus, 30 maja 2015; 20:21
to nic bo 4-0
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 maja 2015; 20:21
Obawiam się, że niewiele TS zaoferuje. Chyba, ze chciał dociągnąc do końca sezonu i ma układ z Lernerem w sprawie transferów i zmontowania zespołu ";po swojemu". Osobiście uważam, że Lerner powinien sypnąć kasą na trenera z wysokiej półki. Ancelotti jest już w zasadzie bezrobotny. fakt, że koszmarnie drogi, ale jak chce się mieć zespół w PL, który ma coś znaczyć to niestety kosztowna zabawa. Nie wystawia się Fiata Punto na wyścigi Formuły 1.
offline
Dodał: Mati_1993, 30 maja 2015; 20:20
Bulas, prawda boli?
offline
Dodał: Adamus, 30 maja 2015; 20:20
powiem ,że 3-0 najniższy wymiar kary
offline
Dodał: Adamus, 30 maja 2015; 20:19
liverpool po porażce z nami,w lidze na 18 możliwych zdobył aż 5pkt
offline
Dodał: bulas, 30 maja 2015; 20:17
raczej liverpool grał większą kupe...
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 20:17
Zaczęliśmy i skończyliśmy :) Liverpool grał w koncowce sezonu mega kupę. Kazdy ich lał. AV, Stoke i mozna mnożyć i mnożyć
offline
Dodał: Adamus, 30 maja 2015; 20:16
komentatorzy też przyznali,że na Grealishu powinien być karny
offline
Dodał: Bario, 30 maja 2015; 20:15
Ja nie będę wieszał psów na Sherwoodzie. Dzięki niemu zaczęliśmy atrakcyjnie grać, nie pamiętacie juz meczu z Liverpoolem? Po prostu Arsenal jest o 3 klasy wyżej od nas.
Poczekajmy co Tim zaoferuje nam w następnym sezonie.
offline
Dodał: treviss, 30 maja 2015; 20:14
jak mozemy strzelic bramke jak atakujemy stojąc? Swoją drogą powinni nam przyznac dwa karne
offline
Dodał: bulas, 30 maja 2015; 20:14
jak nie idzie to nie idzie
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 20:13
co to ma byc bez przesady?
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 maja 2015; 20:13
A Sanchezowi to powiedzieli na która bramkę ma grać ?
offline
Dodał: Adamus, 30 maja 2015; 20:10
ewidentny faul,ale może sędzia chciał nam oszczędzić większego wstydu-bo kto by dziś strzelił tego karnego
offline
Dodał: bulas, 30 maja 2015; 20:09
no dokładnie..efekt miotły zadziałałby z każdym innym trenerem...*****ił mnie na maxa jak lekką rączką zrezygnował z Gila
offline
Dodał: Agbonlahor, 30 maja 2015; 20:08
1 sytuacja i 0 strzałów na bramkę - musielibyśmy mieć 6 betonowych Ronów i 4 Sanchezowe skały żeby doprowadzić do dogrywki.
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 20:08
Faul przed polem karnym, kontynuowany w 16ce = wapno
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 maja 2015; 20:07
Treviss - absolutnie tak, zgadzam się. TS tchnął życie w zespół i za to mu chwała. Ale z uporem maniaka uważam, że to nie jest trener na cały sezon.
offline
Dodał: treviss, 30 maja 2015; 20:04
bez strategii na mecz, bo usilne podawanie do Huttona nie jest żadną strategią
offline
Dodał: Bario, 30 maja 2015; 20:04
0 strzałów na bramke - 70 min :/
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 20:02
Mati - ulubiony klub - Barcelona, piłkarz - Messi.

Nie mam nic do tego klubu, ani Messiego, ale samo to nie wymaga zadnego komentarza.
offline
Dodał: treviss, 30 maja 2015; 20:01
MrHolteEnd
Gdyby nie efekt miotły to byśmy od sierpnia gnili w Championship
offline
Dodał: bulas, 30 maja 2015; 20:01
mati ,idź zjedz snikersa
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 maja 2015; 20:01
Przypomnę Wigan, który poleciał, ale potrafił Puchar wywalczyć i to z City !
offline
Dodał: treviss, 30 maja 2015; 20:00
nie rozumiem po co wszedł bezuzyteczny Sanczez zamiast Sinclaira
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 maja 2015; 19:59
Od początku pisałem, że TS to strażak i że nie widzę AV pod jego wodzą przez cały sezon. Efekt miotły na 4 kolejki, ostatnie 3 mecze marne, a dziś potwierdzenie, ze to nie był przypadek i zmęczenie końcem seoznu. Po prostu TS nie ma pomysłu na długi okres. Na dobra sprawę zmotywował chłopaków, jak PL po AML i tyle. Jak dostanie cały sezon, jak PL to znów będziemy walczyć o 17 miejsce. I to nie jest kwestia dzisiejszej rzeźni, bo Arsenal gra po prostu perfekcyjnie.
offline
Dodał: Bario, 30 maja 2015; 19:58
haha, a chcialem wam napisac w przerwie ze nas zaskoczy i wstawi Sancheza :D
offline
Dodał: Mati_1993, 30 maja 2015; 19:57
Litości. Jak można kibicować drużynie, której do dobrej gry przeszkadza piłka?
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 19:52
zaczynam sie obawiac o przyszlosc AV z TS jak mam byc szczery.
offline
Dodał: Agbonlahor, 30 maja 2015; 19:51
W sumie jakie to niebywałe szczęście że się utrzymaliśmy. Jakbyśmy zagrali taką kupę jako 18sta drużyna PL to był chyba teraz płakał :D
offline
Dodał: VillaMan, 30 maja 2015; 19:51
To Hull w poprzednim finale, walczyło jak równy z równym a my jesteśmy pośmiewiskiem
offline
Dodał: bulas, 30 maja 2015; 19:51
kuwa,nadzieja...żeby jutro w newsach nie było jak po meczu z soton...
offline
Dodał: Adamus, 30 maja 2015; 19:50
i tak właśnie spada cena za Benteke
offline
Dodał: Dani_AVFC, 30 maja 2015; 19:50
ok dziękuje ja teraz nadziei nie mam idę na piwo narka ziomki
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 19:50
wszelka nadzieje umarla
offline
Dodał: VillaMan, 30 maja 2015; 19:49
Szkoda mi Givena, mógł być taki sukces na zakończenie kariery a tu ... :(
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 maja 2015; 19:48
Arsenal nie chce tylko wygrać, wyraźnie chce zmasakrować AV. Nie musi się oszczędzać, bo to ostatni mecz na prawie 3 mce...
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 19:48
klepcie sie dalej przed polem karnym bez oddania strzalu
offline
Dodał: Agbonlahor, 30 maja 2015; 19:47
Żeby wygrać powinniśmy mieć masę szczęścia. Tego szczęścia na początku było sporo ale żadnego punktu zaczepowego aż do teraz. No a teraz to już nie mamy najmniejszych szans. Przy 1-0 jakaś kontra czy gol z dupy a 2-1 nic nam nie daje.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 maja 2015; 19:47
zgroza...to co AV dziś pokazuje to po raz kolejny liga okręgowa. Wszystkie górne piłki zmarnowane. Given to chyba najmocniejszy punkt zespołu.
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 19:46
2 bramka nie jest winą Givena. 1 nie pamietam jak padla :P
offline
Dodał: bulas, 30 maja 2015; 19:46
ta..jest szybka kontra i zatrzymanie na 20 metrze i..."co tu dalej zrobić"
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 19:45
"It is the best Aston Villa's player - Shay Given" nic dodac nic ujac
offline
Dodał: treviss, 30 maja 2015; 19:45
Benteke nie jest wart 50 milionów. Oni nawet nie podjęli wyzwania...
offline
Dodał: Bario, 30 maja 2015; 19:45
Ja bym nie winił Givena za tą bramke, to naprawde była petarda. A chyba z 5 razy juz nas uratował....
offline
Dodał: Adamus, 30 maja 2015; 19:44
mnie wynik tego meczu nie martwi...jeszcze nie,ale styl gry,a właściwie jego brak.
liverpool pokonany w półfinale,narobił nam apetytu,w końcówce sezonu The Reds nie istnieli.
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 19:44
Grelisz nie gra lepiej alepan N'Zog juz ktorys sezon z rzędu gra kupę i mnie to irytuje
offline
Dodał: The Villans, 30 maja 2015; 19:44
jeszcze się 5-0 jak w lidze skończy
offline
Dodał: VillaMan, 30 maja 2015; 19:43
To wygląda coraz gorzej
offline
Dodał: Dani_AVFC, 30 maja 2015; 19:43
ja dalej wierzę C' Mon Villa !!!
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 19:43
mina chlopca - fana AV mowi wszystko
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 19:40
teraz zmienia N'Zogbie, troche pozno. w przerwie trzeba bylo to zrobic jak bylo 1-0. Z calym szacunkiem i moja sympatia do niego ale nie wydaje mi sie ze cos zmieni
offline
Dodał: Agbonlahor, 30 maja 2015; 19:40
N'Zog kaszana ale czy Grelisz gra lepiej? Czemu tak doświadczony zawodnik jak Gabby zaczął na ławie? 2-0 jak dotrzymamy to będzie cud.
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 19:39
wolalbym odpasc w polfinale bo przegrac w finale to niezwykla kicha.
offline
Dodał: bulas, 30 maja 2015; 19:39
żal patrzeć
offline
Dodał: Adamus, 30 maja 2015; 19:38
i tu właśnie brakło Givenowi tych kilku centymetrów
offline
Dodał: Dani_AVFC, 30 maja 2015; 19:38
no to już nie mam nadziei
offline
Dodał: The Villans, 30 maja 2015; 19:38
tak jak powiedziałem już przegraliśmy
offline
Dodał: VillaMan, 30 maja 2015; 19:38
Przynajmniej się nie skompromitujemy w LE
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 19:37
o, zaczelo sie. 2-0 dziekuje po meczu
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 19:37
o, zaczelo sie. 2-0 dziekuje po meczu
offline
Dodał: bulas, 30 maja 2015; 19:37
ja pier
offline
Dodał: Bario, 30 maja 2015; 19:34
Bez zmian :)
offline
Dodał: Adamus, 30 maja 2015; 19:32
W takich meczach bohaterami często zostają piłkarze dotychczas niewidoczni tzw.joker jest nam potrzebny.Weimaann i Gil gdzie oni są?
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 maja 2015; 19:31
Chyba nawet Arsenal dostrzega, że N'Zogbia to nie zagrożenie, bo skrzydło jest często nieobstawione, a jak N'Zogbia dostanie piłkę to pozwalają mu biegać, jak nikomu innemu z AV. Wengera trudno będzie zaskoczyć czymkolwiek, a już nie sądzę, żeby Timowi sie to udało. To kolejny mecz, w którym jego strategia jest przewidywalna jak nakręcana zabawka...
offline
Dodał: treviss, 30 maja 2015; 19:31
Dawać gabbiego albo Sinclaira za Grealisha
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 19:26
Mamy na lawce Sinclara, Gabbiego, Bacune, w druzynie jest jeszcze Gil, a ciagle gra N'Zogbia. Ja nie kumam, to jest taki wirtuoz treningów?
offline
Dodał: bulas, 30 maja 2015; 19:23
różnica jak w tabeli...;(
offline
Dodał: Bario, 30 maja 2015; 19:23
Arsenal nas na razie po prostu przerasta... Niestety, ale powinno być już 2 albo 3:0. Chociaż też zmieniłbym N'Zogbie bo nie daje rady. Nadzieja zawsze zostaje...
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 19:22
Bacuna, Cole i Sinclar in, nie ma na co czekac
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 maja 2015; 19:21
Całym sercem jestem za AV...ale nie wierzę, że coś zmajstrują. Teraz Arsenal zagra już spokojniej, bo nie dość, że widzi swoja miażdżącą przewagę na boisku to jeszcze prowadzi. Benteke zneutralizowany, Delph nie daje rady, N'Zogbia biega bez sensu jakby mu płacili od kilometra, czy jemu sie wydaje, że jest taki szybki i technicznie świetny, żeby pchać się w największy tłum ??? Cleverley też dziś niewyraźny. Westwood bez szansy na dośrodkowanie lub strzał z dystansu. Gabby z N'Zogbie, Cole za Westwooda ? Nie mam pomysłu, co można zrobić wobec tak znakomicie grającego przeciwnika. Tim chyba też nie...
offline
Dodał: Agbonlahor, 30 maja 2015; 19:19
Mecz można przegrać ale finał FA Cup w tak żałosny sposób to trochę słabo.
offline
Dodał: Koller, 30 maja 2015; 19:18
oj nie wygląda to ciekawie....Hutton i Nzogbia out w przerwie..Tim musi coś zmienić
offline
Dodał: bulas, 30 maja 2015; 19:14
mam nadzieję,że będzie jak kiedyś Celtic z Barcą
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 maja 2015; 19:14
Tragedia...nie mamy kompletnie pomysłu jak się zbliżyć do pola karnego Arsenalu, a obrona chwilami rozbiegana i chaotyczna, co skończyło się utratą gola. Dwóch zawodników Arsenalu, w tym Walcott wchodzi na pole karne i NIKT z obrony nawet tego nie zauważa...
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 19:14
juz naszym nerwy puszczaja, jak Tracz nie zrobi czegos w przerwie mozna wyłączyć komputry
offline
Dodał: The Villans, 30 maja 2015; 19:13
wiedziałem, że się to w końcu golem dla AFC skończy, ****a grają i dają dupy strasznie, nawet strzału na bramkę nie oddali...
offline
Dodał: VillaMan, 30 maja 2015; 19:12
Arsenal atakował, i zdobyli zasłużonego gola. W drugiej połowie musimy się przebudzić!
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 19:10
i dupa
offline
Dodał: bulas, 30 maja 2015; 19:10
fak
offline
Dodał: Dani_AVFC, 30 maja 2015; 19:10
teraz jest pięknie ale nie dla nas,
offline
Dodał: Agbonlahor, 30 maja 2015; 19:09
out to zaraz będzie przez czerwoną.
offline
Dodał: Adamus, 30 maja 2015; 19:07
nzog out bacuna in
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 19:06
idzie kontra i tak sie zastanawia ze nagle jest przy nim 4 gosci i traci pilke
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 maja 2015; 19:05
Arsenal świetnie gra, ścisłe krycie, technicznie rewelacja, nawet Delph nie może sie przebić, a jak Benteke dostanie piłkę to zaraz ma obok siebie 3 żółte koszulki. Co tu dużo ukrywać, Kanonierzy są na fali i to widać... The Villans ambicji nie można odmówić i woli walki...jeszcze może być różnie,byle wytrwali do końca pierwszej połowy i 10 minut drugiej.
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 19:05
N Zogbia wypierdalaj!!!!
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 19:04
alez go wycial rowno z trawa
offline
Dodał: Agbonlahor, 30 maja 2015; 18:58
Technicznie przepaść a nasi chyba na slow motion.
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 18:57
cisna nas niemilosciernie, do przodu musimy cos zagrac
offline
Dodał: bulas, 30 maja 2015; 18:54
mamy farta
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 18:54
Samuraj!!!!
offline
Dodał: The Villans, 30 maja 2015; 18:54
Grealish fatalnie wszedł w mecz
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 18:53
O co tu chodzi, ciagle nasi wchodza sobie w droge
offline
Dodał: The Villans, 30 maja 2015; 18:50
N'Zogbia pajac co robi
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 18:50
Delph ale strata, bylo groznie
offline
Dodał: Dani_AVFC, 30 maja 2015; 18:49
nie chcę brać z innej bo w tedy będzie mnie drażniło każde minimalne opóźnienia he he
offline
Dodał: bulas, 30 maja 2015; 18:48
głos weź z innej.
offline
Dodał: Dani_AVFC, 30 maja 2015; 18:47
ja znalazłem transmisje która cudownie wygląda ale komentarz jest w takim języku ze nie wiem w jakim a tym bardziej mają tak wkurzający głos ze oglądam tą swoją cały czas
offline
Dodał: Dani_AVFC, 30 maja 2015; 18:45
ktoś narzekał na Givena
offline
Dodał: bulas, 30 maja 2015; 18:42
ta po fr lepszej jakości,ale opóźnienie na tyle małe,że dźwięk słucham po ang a oglądam po fr...:)
offline
Dodał: The Villans, 30 maja 2015; 18:41
Słabo to wygląda na początku :(
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 18:41
mogl kartke wsadzic jakby chcial
offline
Dodał: bulas, 30 maja 2015; 18:39
no,około 5 sec ale jest
offline
Dodał: Dani_AVFC, 30 maja 2015; 18:35
ja teraz wrzuciłem po angielsku i nie jest ani trochę opóźniona co do wszystkich poprzednich które były aż o 2 minuty opóźnione
offline
Dodał: bulas, 30 maja 2015; 18:32
transmisja po francusku ze sky sports najwczesniejsza...
offline
Dodał: Adamus, 30 maja 2015; 18:29
Mamy stroje domówki,ale Lerner na trybunach
offline
Dodał: Adamus, 30 maja 2015; 18:28
Mnie już wczoraj w pracy wyrzucili do domu wcześniej,bo jak mówili myślami byłem już na Wembley.
Kazali wrócić w poniedziałek :D
offline
Dodał: Bario, 30 maja 2015; 18:25
Witam wszystkich... ale mam stresa przed tym meczykiem... przeczucia złe... ale tfu! Wygramy to!
offline
Dodał: Adamus, 30 maja 2015; 18:17
Mr HoltEnd
Dzięki,mi ciary chodzą po plecach jak słucham/oglądam to so wrzuciłem jako ostatnio do boxa
offline
Dodał: bulas, 30 maja 2015; 18:13
witam również
offline
Dodał: thomason, 30 maja 2015; 18:12
Melduję się na stanowisku, zapinamy pasy i startujemy. Mam nadzieje na ogarnięty stream i wygraną !
offline
Dodał: VillaMan, 30 maja 2015; 18:08
Teraz musimy się skupić jedynie na pucharze. Sezon skończony więc nic na nas nie ciąży, mam nadzieję że wygramy :)
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 maja 2015; 18:06
Adamus - dzięki za Road to Wembley. Rewelacyjna realizacja...wzruszyłem się...
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 maja 2015; 18:04
Nie mogę trafić na nic anglojęzyczbnego - albo francuski, albo niemiecki i do tego tnieeeee :(
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 maja 2015; 18:03
Arsenal ma mocny atak i mocną obronę, ale dziś w środku pola rządzą Delph i Cleverley. Benteke nie do zatrzymania, Gabby nie do dogonienia, Given nie do pokonania, Vlaar czujny, Hutton bezbłędny i wracamy z Pucharem !!!
offline
Dodał: Dani_AVFC, 30 maja 2015; 17:53
jeśli ktoś chciał link to już podałem własnie widać jak biegają piłkarze Arsenalu London
offline
Dodał: aigor, 30 maja 2015; 17:50
flaga na maszcie, koszulka i szalik na miejscu, piwo w lodowce. To jest final!!! Villa, Villa, Villa !
offline
Dodał: Agbonlahor, 30 maja 2015; 17:36
Jednak Given.
offline
Dodał: Adamus, 30 maja 2015; 17:20
Wczoraj rozmyślałem kto stanie w naszej bramce,Guzan czy Given?
Lubię i cenię obydwu golkiperów,ale uważam,że Guzan sprawia wrażenie bardziej solidnego.
Niby finał w pucharze należy się Irlandczykowi,bo grał w pucharach,a jego amerykański kolega-konkurent w lidze.Ale Shay wystąpił w trzech ligowych meczach,gdyż Tim dał odpocząć B radowi za brak koncentracji przeciwko ManC.Moim zdaniem Given w tych trzech meczach nie udowodnił,że jest na obecną chwilę lepszy od Guzana.Może stylowo ładniej fruwa w bramce,ale myślę,że Guzan ma lepszy refleks i wyciąga trudniejsze strzały.Widać też te 10cm różnicy pomiędzy nimi.
Jeszcze wczoraj pisali,że TS nie zdecydował się,którego bramkarza wybierze.

W ostatnim meczu ligowym wystąpił 22 letni Jed Steer,gdyż Given zmagał się z urazem pachwiny,a Guzana posadził na lawie z obawy o odniesienie kontuzji.

W boxie droga AV do finału FA Cup i mała rozgrzewka dla gardeł ;)
offline
Dodał: Syllans, 30 maja 2015; 16:45
Bedziemy grali w LE , no SUPER !
offline
Dodał: Syllans, 30 maja 2015; 16:44
nienawidze statystyk ale sa po to by je zlammac , a DZIS TO NASTAPI !!!!!!!
offline
Dodał: Adamus, 30 maja 2015; 16:34
Tak więc prezentacja obowiązkowo do zobaczenia.Mile widziane szybko wrzucone linki.
Dani liczę na ciebie !
offline
Dodał: Adamus, 30 maja 2015; 16:31
W meczu półfinałowym z Liverpoolem na Wembley,kibice The Villans spisali się na medal i zrobili ładną oprawę meczu na trybunach.Dziś będzie też ciekawie.
Każdy kibic AVFC znajdzie na swym krzesełku szalik.Będzie bordowy lub niebieski.
Przed pierwszym gwizdkiem sędziego,gdy piłkarze będą wchodzić na murawę,kibice wzniosą do góry swoje szale.Ma powstać ciekawa mozaika.
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 maja 2015; 14:51
Właśnie przeczytałem, że w finale ma zagrać Given... może to tylko plotka lub celowa dezinformacja. Osobiście chyba wolałbym Guzana, Shay ma najlepsze chwile już za sobą i nie jest już tak pewny między słupkami, jak Brad. Z drugiej strony ostatnie mecze Guzan oglądał z ławki, więc może to jakiś sygnał, coś jak Gilem... Ktoś wie czy Tim miał tylko jednego przejechanego psa ? ;)
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 maja 2015; 14:36
Małe sprostowanie - w finale FA Cup AV jest po raz 11 :)
offline
Dodał: Agbonlahor, 30 maja 2015; 12:15
Jak jeszcze nie byliśmy pewni utrzymania to wolałem żebyśmy zostali w PL niż wygrali FA. Teraz zmieniam zdanie! :P Villo proszę - zrób to!
offline
Dodał: Mr HoltEnd, 30 maja 2015; 09:48
Statystyki niestety przytłaczają, ale gdyby nimi się kierować to nie byłoby sensu wychodzić na boisko. W FA Cup The Villans grali z Arsenalem 13 razy, w tym 3 mecze były powtórzone z powodu remisu. 7-krotnie awansował Arsenal, 3-krotnie AV.

Pierwszy pojedynek, w lutym 1926 r. zakończył się remisem 1:1 na Villa Park, a w drugim meczu lepszy był Arsenal, wygrywając 2:0. Drugie spotkanie odbyło się 2 lata później, w lutym 1928 roku. Aston Villa w lidze po wrześniowym remisie na Villa Park 1:1 i wygranym meczu w Londynie 0:2, doznała zaskakującej porażki 4:1. W kolejnej serii rozgrywek, w marcu 1929 r. The Villans znów trafili na Arsenal, tym razem wygrywając na Villa Park 1:0.

Ostatni raz AV grała z Arsenalem w styczniu 2012 r., przegrywając na Emirates 3:2. Ostatnie zwycięstwo nad Kanonierami, odnieśli The Villans w styczniu 1974 r., wygrywając na Villa Park 2:0, w powtórzonym meczu po remisie 1:1 na Highbury.

Aston Villa po raz 10 dotarła do finału FA Cup i tylko 2 razy musiała oddać Puchar - w 1924 r. Newcastle United po przegranej 2:0 i drugi raz w 1892 r. po przegranej z WBA 3:0. Doświadczenie Arsenalu w walce finałowej jest znacznie bogatsze. Po raz pierwszy Kanonierzy dotarli do finału w 1927 r., by przegrać z Cardiff City 1:0 i był to jedyny raz, gdy Puchar wyjechał z Anglii. Łącznie aktualni obrońcy Puchaaru walczyli o to trofeum w ostatecznym meczu 18 razy, ale tylko 11 razy mogli się nim cieszyć. Teoretycznie więc, szanse The Villans na wyniesienie FA Cup z tego meczu są więc znacznie wyższe (84.16% do 61.11%).

Nigdy wcześniej w historii FA Cup, gdy oba kluby trafiały na siebie w rozgrywkach, żaden z nich nie dotarł do rundy finałowej...
offline
Dodał: Koller, 30 maja 2015; 08:11
Impossible is nothing - wierzymy w zwycięstwo!
Projekt: KarolKochanowicz.pl / Kodowanie i podpięcie: Kuba Konieczka Copyright © 2006-2011 by AstonVilla.com.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone